Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
Pływak w komorze gaźnika do sprawdzenia...
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Uszkodzony kranik podciśnieniowy.
Sprawdź, ten badziewny kranik paliwa, gaźnik, paliwo świeże czy z zeszłego roku. Odpalasz go na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu?
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Ten drugi, to podciśnienie. Jak chodzi tłok, to wytwarza podciśnienie i otwiera paliwo. To tak w skrócie...
W momencie otwarcia kranika, paliwo nie ma prawa lecieć przez filtr. Jeśli tak się dzieje to możesz mieć przywieszony pływak, choć i w tym wypadku prędzej będzie ciekło z komory pływaka niż z filtra. Ssanie (ta zasłonka gardzieli gaźnika) masz otwarte? Może go zalewasz? Jak wygląda świeca? Mokra czy sucha? Ten cylinderek to przepustnica i z jednej strony...
Taka uwaga z Hondą. Tam na kraniku jest taki cwany filtr, który nie przepuszcza wody. Jak sobie kupiłem Hondę i mi zdechła to pół silnika rozkręciłem zanim się nie spostrzegłem że pomimo chlupania w baku nic nie leci do gaźników (to była V2 - VT Shadow) na żadnej pozycji. Także polecam spuścić wszystko z baku, przepłukać go i zatankować ponownie. A...
okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie Wiesz też pomyślałem o kraniku lecz nawet o tym nie wspomniałem...
Witam, Przyczyn może być kilka, zacznij może od sprawdzenia; zakręć kranik, rozłacz przewòd paliwowy od gaźnika, umieść przewòd w jakimś pojemniku odkręć kranik i zobacz czy paliwo swobodnie sobie płynie, jak będzie tylko kapać to wyczyść filtrek siatkowy w zbiorniku oraz przewòd i kranik. Napisz jeszcze czy przy wymianie gaźnika wszystkie uszczelki...
Wpisz na allegro uszczelka kranika junak m10. Z tego co pamietam za PRL-u wszystkie kraniki wewnatrz mialy to samo.Potrzebujesz uszczelke/plytke z trzema otworami,bo to tam jest najczesciej przeciek.Korkowa lub gumowa. http://allegro.pl/junak-m10-m07-shl-m11-...
Kranik do góry - rezerwa. Kranik w bok - zamknięty. Kranik w dół - otwarty.
Brak paliwa . Odłącz węzyk gaźnika z paliwem od kranika. Zasil gaźnik paliwem z lejka, strzykawki. Odpal skuter na tym paliwie i zobacz czy z kranika podciśnieniowego leci paliwo. Wszystko sie wyjaśni
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
Witaj, Ustawienie kranika masz standardowe,dłuższy element kranika do góry rezerwa,w bok lewy zamknięty,na dół otwarty, Jeżeli w każdej pozycji jest otwarty wskazuje na uszkodzony ,ale myślę żebyś sprawdził dokładniej działanie. Pozdro
no to gratulacje że problem rozwiązany, ja w swojej nagrzewnicy mam zbiornik u góry z kranikiem. Widać że paliwo się cofa do zbiornika jak jest odstawiona albo masz gdzieś bardzo mały przeciek i dlatego tak jest..
Agregat uruchamiasz przy wyłączonych odbiornikach . Najlepiej jeżeli wtyczki tych są odłączone od gniazd w agregacie . Następnie uruchamiasz agregat rozrusznikiem ręcznym , w razie potrzeby używasz ssania . Po chwili jak obroty się ustabilizują najczęściej wyłącznikiem nadrądowym załączasz napięcie na tablicę rozdzielczą agregatu , przy okazji patrzysz...
Tak jak w temacie Mój mini cross ma nowy silnik. Po otworzeniu kranika paliwo leci z dolotu paliwa, po zakręceniu kranika i odpaleniu chodzi maks. 10 sec. a jeśli odkręcę paliwo gaśnie i zalewa go. Iglica jest na najniższym ustawieniu. Gaźnik wyczyszczony. Jeśli potrzeba więcej informacji to proszę pisać. Pozdrawiam
Witam, najlepiej nalać trochę benzyny do cylindra i spróbować odpalić. Jeśli nie leci paliwo ja bym zastosował "sposób" jak w starych motorach, żadnego podciśnienia tylko kranik i wiesz, że paliwo leci
Witam tom3443 Przyczyn może być wiele, może masz zapchany kranik i paliwo nie dochodzi do gaźnika,zapchany gaźnik,a jeśli wszystko masz czyste to poprostu zacina się zaworek w komorze pływakowej i nie puszcza paliwa do gaźnika.
Wyczyść kranik. Paliwo ma "porządnie" płynąć do gaźnika.
Nie jestem pewny jak jest w tym konkretnym modelu, ale zwykle jest tak. Dźwignia poziomo - kranik zamknięty. Dźwignia pionowo "w dół" - kranik otwarty z głównego zbiornika. Dźwignia pionowo "w górę" - otwarta rezerwa. Poza tym, możesz po prostu ściągnąć wężyk z gaźnika i zobaczyć kiedy paliwo leci, a kiedy nie ;) .
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
Moto odpala gaźnik czysty ale raz pali elegancko a raz dłużej kręci obiawy taki ze paliwo nie leci do gaźnika wypali co ma w gaźniku i po chwili jak na leci to odpali bak czysczony i kranik paliwo leci a w przewodzie banka powietrza jest cały czas co to może być
Coś z kranikiem
Paliwo do gaźnika dopływa nie za wolno? Może osad w kraniku. Paliwo jest świeże, czy stare zwietrzałe? :|
Jak dużą masz przerwę na przerywaczu oraz świecy? Tłok prawidłowo założony strzałką do wydechu? Kranik w baku dobrze podaje paliwo (nie jest przytkany)? Iglicy w gaźniku nie wymieniałeś?
W tym miejscu znajduje się odpowietrzenie komory pływakowej. Wyciek paliwa wskazuje na zacięcie się zaworu iglicowego. Musisz odkręcić pokrywkę komory pływakowej (śruba na dole gaźnika, ale nie ta skośna widoczna na zdjęciu) i sprawdzić, wyczyścić. Najczęściej przyczyną zacinania się zaworka jest brud w paliwie (drobiny piasku itp), musisz sprawdzić...
Podpowiedz jak to zrobić ? Chodzi ci o to czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika czy nie leci paliwo ? I czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza drugą mańką
I tak tez zrobiłem zamontowałem kranik od SHL, tylko,ze jest dosyć mały przepływ paliwo, ale znalazłem doskonale pasujący kranik od ciągnika "dzik" i pasuje idealnie. Dziękuje za poradę.
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Witam, w przypadku np. tzw. 'starych motocykli' taki efekt wystepuje tylko - jesli ktos ustawil zaplon daleko po GMP, bo wtedy silnik nie ma sily sie 'wkrecac - nie ma mocy' w ogole...Tutaj efekt jest podobny, ale chyba nie da sie w nim ustawic zaplonu po GMP ? Tu stawialbym na zbyt wolno przeplywajace przez kranik paliwo - zdejmnij wezyk paliwa przy...
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
Jest to kranik paliwa podciśnieniowy.
Hej. Test z zatkaniem gaźnika w dwusuwie zawsze kończy się zgaśnięciem motoru. Nagraj filmik w jaki sposób gaśnie, będzie łatwiej. Ale, jeśli świeca jest sucha, to najprawdopodobniej problem jest z gaźnikiem lub niedrożnym kranikiem. Paliwo z wężyka powinno lecieć ciurkiem.
Moim zdaniem może to być kranik podciśnieniowy (paliwo się cofa i nie chce odpalić) sprawdź czy paliwo leci na nieodpalonym silniku jak tak to popsuty jest kranik Zapłon nie w tym momencie nie jest winą kranika :) Jeżeli paliwo leciałoby na nieodpalonym silniku to żaden problem bo silnik by odpalił bez problemu. Przyczyną było prawdopodobnie przestawienie...
Czy skuter ma kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak, to skąd brane jest podciśnienie do jego otwarcia? Jeżeli z gaźnika, to przy uszkodzonej membranie kranika paliwo będzie się dostawało do gaźnika i go zalewało. Pasuje to sprawdzić. Może jakieś zdjęcia?
Witam, ewidentnie 'cos' jest przytkane - glownie kranik paliwa [ jesli jest w nim takowy ], za malo przepuszcza benzyny i przy wiekszym otwarciu 'gazu' - brakuje jej w gazniku, silnik gasnie i po kilku minutach mozna znowu odpalic... Czyli : moze to byc odstojnik - zanieczyszczony woda lub 'paprochami' ze zbiornika, jesli jest jakis 'filterek' w nim...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Witam Posiadam chiński skuter Retro 4t. Podczas jazdy zaczął przerywać i gasnąć. Wymieniłem gaźnik, świece i kranik paliwa, teraz w ogóle nie leci paliwo do gaźnika. Dodam, że z samego kranika leci paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem dosyć żwawo, a jak tylko podłączę przewód paliwa to echo nic nie leci, jakby był zatkany (oczywiście nie jest). Kranik...
O ile w instalacji nie ma jakiegoś dużego zwarcia to akumulator nie jest mu potrzeby "do szczęścia". Sprawa od której należałoby zacząć to paliwo - jeśli jest stare (dłużej niż rok w zbiorniku) to mogą się dziać cuda... jeśli zbiornik skorodował to też będą problemy. Sugeruję wymienić paliwo i dołożyć filterek za kranikiem (przy okazji sprawdzić drożność...
Jak przy trzymam cięgno to wyje i chodzi równo. https://filmy.elektroda.pl/61_1746118850... Dodano po 1 Pytanie czym może być spowodowane takie falowanie , czy zapowietrzeniem. Dziwne jest że gdy zakręce kranik z paliwem to obroty się dziwnie stabilizują. Aż nie poczuje gaźnik że ma za mało dopływu paliwa.
Witam serdecznie Może coś poradzicie, w czym może być problem, nie mogę odpalić traktorka. Jestem zielony w temacie mechaniki samochodowej więc wybaczcie niefachowe nazewnictwo i inne "wpadki". Jednak jak wlałem trochę paliwa po odkręceniu świecy to zapalił za 2 pociągnięciem, i potem zostawiłem go włączonego (tylko stał i trochę pogazowałem) jeszcze...
Jeśli świeca jest "sucha", to może świadczyć, iż paliwo nie dochodzi do cylindra. Aby potwierdzić to podejrzenie spróbuj strzykawką podlać paliwo ( ok. 1 cm 3) wprost na tłok i jeśli silnik zaskoczy, to trzeba zająć się gaźnikiem, kranikiem lub filtrem jeśli jest w agregacie. Zatankowałeś świeże paliwo, czy z poprzedniego sezonu.
To co zaznaczyłeś strzałką to regulacja jednej z przepustnic - nie pamiętam czy od gazu czy od gaszenia kosiarki. To co zaznaczyłem to nie regulacja tylko dysza, przeczytaj dokładnie co napisałem. Widzę że nie chciało Ci się nawet dokładnie sprawdzić. Kranik możesz sprawdzić podłączając paliwo do gaźnika z jakiegoś osobnego zbiorniczka, np. butelki.
Odpowietrzenie baku jest? Kranik nie zatkany tak samo jak i przewody doprowadzajace paliwo.
Sprawdź gaźnik, szczególnie, czy zaworek nie zacina się. Może kranik paliwa (podciśnieniowy) jest niesprawny i przepuszcza paliwo. Czy filtr powietrza jest czysty.
Jak w tym sprzęcie jest kranik podciśnieniowy, to on może lać paliwo przez podciśnienie.
Paliwo w zbiorniku jest. Ściągnij wężyk od kranika i zobacz czy leci paliwo.
Zasilanie w paliwo jest "opadowe" - więc: albo kranik blokuje, albo przekrój wężyka za mały, albo iglica "za długa" i zamyka cały czas dopływ paliwa. A gdzie i za ile zdobyłeś to cudo (jeżeli nie tajemnica handlowa). Zlej paliwo, wykręć kranik i zobacz (przedmuchaj).
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś?
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Nie wiem może jeszcze coś z mieszanką czyli powietrza za mało lub za dużo,spróbuj go przekopać aby pozbyć się paliwa z cylindra,zakręć kranik i próbuj odpalać,może ma nadmiar.
https://obrazki.elektroda.pl/2894778800_... Jeszcze nie dopisałem jak odkręce kranik to paliwo leje się też z gaźnika dokładnie z filtra Dodano po 33 Świeca mokra
Pozostaje sprawdzić czy jest paliwo w zbiorniku, ale takiego błędu raczej nie zrobiłeś. Zdejmij wężyk z gaźnika, odkręć kranik i paliwo powinno cieknąć. Jeśli nie cieknie to kranik do czyszczenia, jeśli tak to gaźnik.
A może by tak najpierw sprawdzić czy paliwo dopływa, kranik podciśnieniowy. Skoro wróciłeś skuterem a potem zaczęły się dziać cuda, to przyczyna dla mnie to problem z zasilaniem paliwa, gaźnik lub nawet brudne paliwo w zbiorniku. Nie piszesz czy skuter był cały czas użytkowany. Po tak srogiej zimnie w nieużytkowanym skuterze który stał dłuższy czas...
W chińskich silnikach do roweru jest uszczelka w środku metalowa i ona nic nie uszczelnia, wyrzuciłem ją i wkręciłem kranik do baku na pakuły i pastę i nie cieknie.
Kolego sprawdź działanie tzw. kranika podciśnieniowego i czy nakrętka zbiornika paliwa ma drożny otwór. Ja w takim przypadku zdejmuję wężyk paliwowy z króćca gaźnika, którym dostarczane jest paliwo ze zbiornika poprzez kranik i ustami kilka razy staram się wdmuchiwać powietrze i zasysać paliwo. Po kilku takich próbach kranik winien puścić paliwo do...
To raczej nie przez to, bo kilka dni temu po przyjeździe zakręciłem kranik i wypaliłem całe paliwo z gaźnika. W moim garażu nie jest aż tak ciepło, może jest w nim 25°C.
Sprawdzić możesz, na przykład, czy dochodzi paliwo. Sprawdź też kranik paliwa, może gaźnik wymaga czyszczenia. Domyślam się że, to silnik dwusuwowy.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Wymiany całego gaźnika nie trzeba uskuteczniać. Wystarczy wymiana samego zaworka iglicowego i czyszczenie :) . Zaworek kupisz za grosze. Najpierw go wyczyść i zobacz w jakim stanie jest zaworek. Złóż i sprawdź. Jak dalej będzie się cofać paliwo, wymień zaworek. Dopiero potem się szarp na kranik i cały gaźnik.
A może najprostsze rozwiązanie - w kraniku jest siateczka wstępnie filtrująca paliwo a na niej śmieci , rozebrać cały kranik i wyczyścić - brud może być nie tylko na siatce . :shii:
ściagłem teraz wężyk z kranika i paliwo nie leci z baku... nie wiem czy tak ma być czy wężyk jest przytkany. Odstojnik tez pusty ale czysty.
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
Paliwo po drodze coś może rozpuszczać i to coś osadza się w dyszach. Może uszczelka w kraniku się rozłazi, może wężyk nie odporny na paliwo.
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Widzisz, serwisowy ekspert od zaworów i pierścieni bajki opowiadał, bo chciał Ci sprzedać nową kosiarkę. Zamykaj kranik paliwa po skończeniu koszenia. :D
Zawór iglicowy ma prawo przepuszczać paliwo (np paproszek w gnieździe) Kranik daje pewne zmknięcie i paliwo nie ucieknie na postoju. Do jazdy to kranik jest nie potrzebny.
Sprawdziłeś ten kranik? Przecież paliwo dostaje się gdy silnik jest wyłączony i skuter stał w garażu.
Poradziłem sobie z tymi rurkami. Mam teraz problem z odpaleniem skutera. Mianowicie rozebrałem gaźnik, okazało się iż membrana gaźnika była przerwana. Membrana została wymieniona niestety o 2mm dłuższa od wcześniejszej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Mniejsza o to, po złożeniu do kupy silnik nie odpala iskra jest, świeca sucha czyli brak paliwa...
Po wytworzeniu podciśnienia paliwo musi lecieć (ciurkiem) do momentu zaniku podciśnienia.
Ogólnie to nie,jutro zobaczę czy cokolwiek pisze. Jeszcze jedno pytanko czy przed każdym uruchomieniem na zimno trzeba po odkręceniu kranika dopompować paliwo tą pompeczką co opuszcza pływak??? Czy wystarczy odkręcić tylko kranik???
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
co do kranika to paliwo leci jak powinno na 100% A co do kondensatora to iskra jest, jeśli o to chodzi
Problem polega na tym , że nie mogę uruchomić Quada 150 . Iskara jest , w quadzie był założony kranik podciśnieniowy jednak nie wiem czy jego podłączenie było prawidłowe bo nie dochodziło " tak mi się wydaje" paliwo do gaznika , więc podłączyłem zwykły kranik bezpośrednio z baku do gażnika i quad dalej nie pali. Proszę o pomoc, co może być zgrane.
Witam, mam pewien problem dotyczący cieknącego paliwa z wiszącej rurki (?) po przekręceniu kranika na ON w crossie. Paliwo cieknie bardzo obficie tak jakby coś się tam odłączyło, ale nie jest to widoczne. Jestem nowy w tych sprawach i nie wiem co na to poradzić. Wczoraj croos wrócił z przeglądu, wcześniej z nim było wszystko okej dopiero dzisiaj zauważyłem...
Siemanko dostałem Romera ogara 205 od babci który stał w garażu ponad 3 lata nie odpalany i po tym czasie wymieniłem mu kranik na nowy bo stary nie przepuszczał paliwa założyłem mu filterek paliwa i wymieniłem pływak gaźnika bo stary był dziurawy przypomnę że 4 lata temu miał generalny remont i wtedy palił od kopa a dziś ani słowa, iskra jest koloru...
Zobacz cy przewód pokazany na drugim zdjęciu Jest podłączony do modułu zapłonowego. Jeśli tak to podłączasz go do prawej rurki zaznaczonej na czerwono. Do lewej czerwonej podłączasz jeden przewód z kranika.natomiast w środek do zielonego podłączasz drugi przewód z kranika - ten z którego poleci paliwo. Pozdrawiam.
świeca na pewno jest ok / iskra jest co prawda nawet nie zła, powinien być zapłon raczej dobrze ustwiony bo nikt nic nie ruszał ... także elektryka powinna być ok, kranik daje paliwo, sysze przedmucham dzisiaj
Zdejmij wężyk z kranika i zobacz jak leci paliwo - może masz przytkany kranik i to jest przyczyną.
Witam mój ogar ładnie zapali chwilę pochodzi i gasnie odpalę i znów chwilę pochodzi i gasnie. Nowy kranik, świeca, paliwo cały czas w wężyku, co jeszcze może być źle.
Wymieniasz odstojnik paliwa, przed dokręceniem go na 100% otwierasz kranik paliwa aby paliwo wypełniło odstojnik i wypchnęło powietrze. Dopiero po tym dokręcasz szczelnie odstojnik. Jeśli sprawnie to zrobisz to odpowietrzanie nie powinno być konieczne.
Kranik sprawdzaj, gdy w zbiorniku będziesz miał paliwo. Czy zdemontowany kranik posiada filtr tj. na tej części, która wchodzi do zbiornika, bo jeśli tak, to należy go udrożnić. W czasie próby z kranikiem spróbuj na przemian zasysać i wdmuchiwać powietrze w odpowiedni króciec (chyba dolny), to paliwo powinno cieknąć króćcem bocznym kranika. Wężyk łączący...
Wg. mnie to kolega usunął przewód z zaworkiem od "spustu". Gdy odpalasz skuter podciśnienie z króćca otwiera kranik podciśnieniowy. Paliwo wlewa się do gaźnika i ucieka spustem. Gdy jest zgaszony, nie ma podciśnienia, nie leje się paliwo. Na tym wyjściu powinien być przewód z zaworkiem.
Gaznik regulowales ? Zalewa swiecie czy jak ? Dodano po 47 Sprawdz czy paliwo dobrze dochodzi mize masz kranik zapchany Dodano po 1 Ewentualnie sprawdź stan tłoka i pierscieni
No to pozostaje gaźnik.Na ktorym wycieciu masz ustawioną iglice?Zdejmij też rurke paliwową z gaźnika i zobacz czy paliwo leci jak należy(czasami zatyka się kranik - sprawdz odstojnik).I sprawdz jeszcze filtr powietrza.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Hej, no więc z tego co się dowiedziałem to z tego kranika nie może lecieć paliwo, ponieważ gdy silnik jest wyłączony to odcina on dopływ, jak silnik jest włączony to powinno lecieć ale tylko wtedy gdy taki przewód podciśnienia jest założony na kranik. Ale sądzę ze najlepiej sprawdzić czy w ogóle leci paliwo z baku, odpiąć przewód przed kranikiem (taki...
Mam problem z odpaleniem agregatu prądotwórczego KALTMAN K-AK2500 PRO. Agregat przeleżał w garażu nie używany przez 5 lat. Po spuszczeniu małej ilości paliwa z gaźnika (paliwo miało żółtawy kolor), sprzęt uruchomił się jedynie na kilka sekund. Później nie dawał żadnych oznak spalania paliwa. Świeca daje iskrę (choć nie wiem, czy wystarczająco silną)....
Oczywiście przed wyłączeniem Hondy w podanych datach wypaliłem paliwo w gaźniku. Wyłącznik jest jednocześnie kranikiem. Trzeba poczekać ze trzy minuty zanim paliwo wleci do gaźnika.
kranik paliwo honda ursus kranik paliwo agregat kranik paliwo
wieczny generator prądu lodówka samsung zasilacz swiatlo bagaznika
zmywarka whirlpool reset zmywarka whirlpool reset
Twardy pedał hamulca przed uruchomieniem silnika Toyota Corolla E12 Peugeot 208 1.6 Allure - problemy z kontrolkami po nagrzaniu