boczna lewa N199 -29 -30 boczna prawa N200 -27 -28 kierowca N95 -33 -34 pasazer N131 -32 -31 czujnik uderzenia prawy G180 -70 czujnik uderzenia lewy G179 -71 linia K -54 kontrolka -64 +12V -26 masa -51 komfort J393 -72
Poczytane. poszło od strzała. Zostawiam dla potomnych https://obrazki.elektroda.pl/8779836000_... https://obrazki.elektroda.pl/6633052800_... https://obrazki.elektroda.pl/8158045200_... https://obrazki.elektroda.pl/1838776000_...
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
To zależy od speca, ale jeśli chcesz zrobić crash z reguły wystarczy sterownik, jak chcesz zrobić CP to całe auto. Nowych renówek z Crash Data w sterowniku nie odpalisz :D :D
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu.
Masz odłączone kontroli, żeby oczu nie drażniły - ewentualnie w ogóle wyjęte żarówki.
1J0 909 609 index A
Vagiem kodowania nie zmieni.
U mnie też poleciał sterownik, sieci w nim pamięć szeregowa, programator, wsad i działa.
Trzymoj: http://obrazki.elektroda.net/34_12135248... kodowanie VAG'iem, funkcja "kodowanie urządzenia sterującego", bodaj 11, szogun0 powie ci dokladniej.
Spróbuj ten:
I co zrobisz z takim autem Włożysz starszą wersję systemu air bag. Trzeba jeździć przepisowo to airbag się nie uruchomi.
Bezpiecznik nie ma związku ze sterownikiem poduszek powietrznych, ale uszkodzenie w obrębie jednego ze sterowników samochodu, może zaburzać pracę innych sterowników. Z przepalonym bezpiecznikiem MODULE 2 nie powinieneś być w stanie uruchomić samochodu, bo ten bezpiecznik odpowiada m.in. za immobilizer i sterownik nadwozia.
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
No to żeby zrobić to musisz kupić nowe poduszki które wystrzeliło i sterownik AIRBAG i będzie cacy.
Jakie tam masz zasilanie że 50V wytrzymują?
Zmień pamięć. Użyj nowej, one czasami padają. pozdro
odkręć licznik sprawdź żarówkę jeśli po wymianie świecić będzie ciągle znaczy że taśma airbag albo sterownik do wymiany
Błędy z N73 wskazują na zakłóconą komunikację CAN ze stacyjką. (N73 to stacyjka) B1002 wskazuje, że jak jest załączone stacyjką zasilanie 15R to nie dociera ono do modułu Airbagu. Bezpiecznik? To by też mogło tłumaczyć problemy z komunikacją. B1055 - klamra pasa kierowcy ma wewnątrz switch, od niego kabel do wtyczki pod siedzeniem. Kabel ulega przełamaniu...
Mozna tez kupic sprawny nie uszkodzony sterownik airbag z tym samym numerem co Twoj i wtedy nie bedziesz potrzebowal zadnego czyszczenia czy diagnostyka. Co prawda lexia Ci sie przyda ale ta za 300 sobie odpusc i wez golda lub +++ roznie to okreslaja. Poduszki, napinacze i kokpit polecam uzywane nie regenerowane, bo z tym roznie bywa, a samochod kiedys...
Przy spadku napięcia, uszkodzeniu uległ sterownik AirBag. Trzeba go naprawić lub wymienić.
Po jednym zadziałaniu prawdopodobnie sterownik wymaga resetu. Każdy Airbag tak działa, pewnie i ten także.
Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
Wyczyść oryginalny sterownik albo dopisz nowy
A sterownik airbag zgłasza błąd? Prędkość jak widzi?
Trzeba jeszcze kupić lub naprawić sensor air bag. Nie polecam bał bym się tym jeździć, poza tym widziałem kilka regenerowanych desek dla mnie to szambo po 2,3 latach wygląda jak papa na dachu. Jakimś cudem jeździ pełno ulepów powypadkowych i wyglądają jak nowe. Lepiej kupić auto po kolizji gdzie wystrzeliły poduszki niż po wypadku zrobione dla handlarza...
Grzesieknysa a nie pomyslales że może syfic sterownik airbag? Skoro podmienial bsm to ja stawiam na to co wyżej napisałem lub ster airbag
Witam Jeśli sterownik identyczny to nic nie trzeba kodować Zakładasz kasujesz błędy jak są i tyle. Dodano po 1 A co się dzieje z nowym sterownikiem?
Francuzy mają pod maską czujnik wstrząsowy który odcina zapłon. Przeważnie w okolicach bezpieczników.
Witam Przyjechało do mnie Auto VW Golf Plus z 2006r. Problemem tego auta to brak komunikacji ze sterownikiem Airbag W każdym diagnozowanym systemie widnieje usterka sterownik airbag brak komunikacji. Do wtyczki od sterownika nie ma żadnego zasilania. Spotkał się ktoś z taka usterka? Skąd wychodzi zasilanie do Sensora? Bezpieczniki sprawdzone.
N1200 to poduszka boczna pasażera, czyli w fotelu. N131 to czołowa poduszka pasażera, czyli w desce. Zazwyczaj gniazda poduszek są tak zrobione, że po ich odpięciu następuje zwarcie ich pinów - stąd pewnie taki wynik pomiaru rezystancji. Odpuść sobie pomiar miernikiem poduszki, bo możesz sobie krzywdę zrobić albo wybić szybę, jak mierzysz to w aucie....
Zdecydowanie sterownik do "zrobienia".
Nie kojarzę w tym aucie,ale normalnie powinien być na tunelu środkowym.Po przewodach to nie wiem czy dojdziesz jest dużo zakrętów. :D Dodano po 1 Oczywiście sensor czyli sterownik airbag :D
Nie pamiętam ale... Jeśli za odcięcie paliwa po dzwonie odpowiada airbag to źle zrobiony - może warto wymienić na sprawny a nie crash date rzeźbić? jeśli to nie sterownik to co z grzybkiem - takim znanym z renówek? No i gdzies ci plusy uciekaja.... To brak komunikacji, chyba że ten Twój airbag a canie mąci bardzo...
W załączniku masz schemat do AIRBAG tego auta oraz sieć CAN gdzie są poduszki. Opis pinów który pokazałeś na zdjęciu się zgadza. Najlepiej zamiast sterownika podłączyć żarówkę - będzie pewność że zasilanie jest OK. Jeżeli zasilanie jest to można odpiąć akumulator i wypiąć wtyczkę przy UCH oraz tą mała czy sterowniku poduszek i sprawdzić ciągłość tych...
Są trzy czujniki: boczny prawy, boczny lewy i trzeci zamontowany na tunelu między fotelami (wykrywa uderzenia czołowe i jest to jednocześnie sterownik poduszek). Z tego co wiem, żadnych innych czujników uderzeniowych/zderzeniowych nie ma w tym samochodzie. Jeśli pytasz o naprawę systemu airbag w Twoim samochodzie, to trzeba wymienić wystrzelone poduszki,...
Skoda 1,2 To ta Skoda to w końcu jeden, czy dwa? Rapid? Favoritka? Felicja? Dostałem informacje o możliwym skasowaniu "crash date" przez OBD i nie wiem czy trzeba koniecznie wymieniać ten sterownik. A ten co mówił o skasowaniu nie powiedział jak? Czy wujka stryjka szwagier mu powiedział że tak słyszał? Sterownik zapisuje trwale w pamięci nieulotnej...
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
Ten sterownik jeżeli zainicjował jaśki już nie da się zdiagnozować.Blokuje się.
Przy stłuczce zapewne odpaliły napinacze i uszkodziły się drivery w sterowniku. Sterownik został programowo zresetowany, ale uszkodzone drivery napinaczy pozostały... możesz odłączyć napinacze i podłączyć w ich miejsce, ale bezpośrednio przy złączu sterownika rezystory 2,4Ω i zobaczyć co będzie "widziała" Lexia.
Sprawdzenie rezystancji czujnika nie daje 100% pewności że czujnik jest dobry. Trzeba sprawdzić czy jest zasilanie po stacyjce i stałe z akumulatora - najczęściej wypalają się styki w gnieździe od bezpieczników na akumulatorze - chodzi o te małe bezpieczniki. Czasem wypina się wtyczka przy akumulatorze doprowadzająca zasilanie do tych bezpieczników....
Coś w wiązce pewnie jest nietegedes. Ewentualnie może ten sterownik nie obsługuje bocznych poduszek i poduszki pasażera (a były w ogóle astry G - bo myślę że o G piszesz bez p. pasażera ?) i ma firmowo oporniki wstawione. W oplu tego akurat nie widziałem, ale w innych autach i owszem.. Zmierz wiązkę, zmierz na pinach sterownika.
jeżeli pali się kontrolka airbag, a w airbagu czysto, to kazdy myślący odpytuje na pamięć błędów zestaw deski rozdzielczej ( slowo adresowe 17) czy szafa widzi sterownik jaśków, i interfejs napędu szyny danych ( slowo adresowe 19), czyli czy CAN sie o coś nie drze. Za taką zarąbiastą poradę powinieneś walnąć z 500pkt i z 20 pomógł, ale obejdzie się.
Oprócz cyferek ważna jeszcze jest literka na końcu.Myślę że są różne Twój sterownik był do naprawy,nawet nie trzeba bylo go wyjmować.Taki już ich urok(BŁĄD WEWNĘTRZNY STEROWNIKA) Można wyłączyć włączyć poduszki napinacze,oprócz konfiguracji kierowcy ale i tak nie będzie ok,lampka będzie przez ok 15 sekund migać zanim zgaśnie.Pzdr
Przy tym sterowniku 6Q0909605 musisz "skalibrować" boczny ze sterownikiem ALE...nikt Ci nie udostępni wsadu "zerowego" który umożliwi kalibrację. Wyścia trzy: 1.Może trafisz boczny który się "dogada" ze sterownikiem (mi się udało za drugim razem). 2.Kupić sterownik + 2 czujniki boczne (w komplecie !!!) koszt 0k. 100pln 3. Kupić sterownik w "wersji"...
Daj nr i dokładny opis błędu. Jak dobrze pamiętam to gdy ktoś wyłączy poduszkę to należy odpiąć wtyczkę od poduszki bo inaczej sterownik zgłosi błąd. Gdy poduszka jest zdezaktywowana to kontrolka poduszek miga na początku a pozniej gaśnie. Jeżeli przyczyną jest jakiś inny powód to lampka poduszek nie zgaśnie. Nie używaj tam nic innego niż VCDS Lite...
Witam, Pacjent Seat Leon 2, zakupiony na handel od prywatnego sprzedawcy użytkującego 10 lat. Okazuje się, ze dioda airbag została zaślepiona a moduł airbag całkowicie wymontowany, nie było go nawet w samochodzie (kto by się tego spodziewał...). Z tego tytułu rodzą się ogromne problemy, gdyż: 1. Jest kilka modeli modułu, udało mi się dopasować 5N0 959...
Na plusowej klemie akumulatora
No i widzisz - już zaczynaliśmy brnąć w ślepą uliczkę wskutek braku informacji. W W202 sensor uderzenia bocznego jest usytuowany prawie tak samo. Wyjmujesz przednie krzesło, odchylasz dywan i sensor jest twój. Sterownik jest pod radiem, ale za dużo sobie nie obiecuj. PIN-y ma pozłacane i musiałaby się tam chyba woda dostać, żeby mu zaszkodziło na stykach.
Witam moja rada to jedź na komputer do serwisu lub warsztatu który ma program do odczytu usterek i ich kasowania , jeśli chcesz możesz sam próbować kolejność odłączania to :wyjmij kluczyki ze stacyjki koniecznie bo nie ominie cie serwis jeśli będą w stacyjce a odłączysz akumulator bo musisz wtedy możesz odłączyć po chwili sterownik a kolejność montażu...
sterownik airbag sterownik poduszek airbag sterownik airbag zasilać
ferguson wgranie listy pilot magic power garażowa brama
gniazdko przelotowe dobry pomysl hilti udaru
Epson L386 - Migająca dioda papier/ink po czyszczeniu głowicy Panasonic 43 sortowanie kanałów My Home Screen Google TV LCN ChanSort