55Ah i będzie gites.
Możesz śmiało kupować. Przynajmniej w zimie nie będziesz miał problemów z odpalaniem.
Zmierz pobór prądu,potem pytaj dalej.
To co wyżej i oczywiście pobór prądu na wyłączonym silniku bo może zjadło coś akumulator a nie że jest padnięty sam w sobie. Akumulator zawsze jak największy a nie najmniejszy bo przyjdzie minusowe temp i zapasu nie będziesz miał do kręcenia.
Witam. Ja w swoim mam Centre standard 55Ah 460A i już dwa lata dzielnie mi służy bez najmniejszego problemu. Więc z tych co podałeś podobny jest AKUMULATOR CENTRA STANDARD 50AH 450A Dodano po 2 A stary aku właściwie jaki masz?
13.8V to jest żadne ładowanie - albo masz uszkodzony miernik, albo akumulator ma zwarcie którejś celi. Znajdź kogoś kto z całą pewnością określi czy ładowanie jest prawidłowe - ma mieć od 13.9 do 14.4V. Elektrolit nie może wyciekać przez odpowietrzniki, najprawdopodobniej akumulator będzie już na śmietnik.
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
Który rok tej astry :?:
Witam. Sadze,ze przywieraja microswiche na panelu sterujecym.pozd.
Witam Kontrolka ładowania świeci? Jeżeli tak ,to sprawdziłbym stojan,mostek prostowniczy i diody wzbudzenia,które też widać na zdjęciu.Izolator też musi być jak napisał kolega Non e vero italiano.
witam.na moje oko to może być padająca pompa wspomagania,u mnie też padŁa 2 miesiace tamu.pompa jest hydraukiczno-elektryczna i pobiera duzo prądu bo nawet ma bezpiecznik 80A,może masz słabo przykrecona masę od pompy do akumulatora,brazowy gruby kabel.jak krecisz kierownicą to jakie masz napiecie na akumulatorze nie powinno spadać ponizej 14V,moze też...
Proste. Rozbudowanych systemów CA nie należy używać przy niepracującym silniku. Stara zasada.
ah polecam jeszcze przeczyszczenie wszystkich styków
Sprawdzałeś miernikiem jaki jest pobór na postoju? Jak nie to sprawdź i w przypadku gdy będzie on większy niż 0,02A to wyciągając po koleji bezpieczniki.
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
hmm kiedys bylem w sklepie u typka ktory sprzedaje akumulatory i tylko akumulatory i powiedzial ze nie jest "zdrowo" wymieniac akumulator na wiekszy amperaż a jak juz to o 5Ah. PS: zobacz w katalogach na ile max moze pozwolic sobie twoj model auta
regulator lub diody albo wszystko razem:)
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Aku masz padnięty i tyle.
Nie mierz napięcia spoczynkowego bo ono ma się nijak do kondycji akumulatora, spadek podczas kręcenia do 4V to akumulator złom, chyba ze rozrusznik robi ci zwarcie. Ten nowy niby akumulator to ze sklepu czy wsadziłeś następną padlinę.:D
Minimalna wartość ładowania akumulatora, to 13,8V Akumulator zapewne dobry. A, że nie trzyma to tak jak napisane powyżej. "Brak ładowania" A za takową sytuację odpowiedzialny jest tylko jeden element. Odpowiedzialny jest alternator.
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Alternator jest ok. Akumulator jest do wyrzucenia. Szkoda nawet roztrzasać dlaczego, chociaż jestem w stanie powiedzieć. Czy w każdej celi była ta wartość jednakowa?
Zmień mechanika bo taki to oddaje auto sprawne! Ewidentnie masz problemy z domasowaniem silnik -karoseria ----dołożyć masę. Kontrola alternatora + spadki napięć altek akumulator . Rozkręć skrzynkę BSI i pod spodem wyczyść złącza X1-X2-X3 (preparatem kontakt S a potem PR)
Tak. Posiada kod. Nie pisz bzdur. CD400 nie jest kodowane tylko logowane. Dodano po 26 Chciałbym odłączyć akumulator od samochodu Możesz odłączyć bez problemów.
W przypadku braku poboru prądu odłącz na noc akumulator. Rano sprawdź czy odpali.
Usterka alternatora. To klasyczne objawy. Akumulator do podładowania.
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
No i co teraz oczekujesz od ludzi z forum? Że ktoś manetke Ci sprawdzi i akumulator naladuje czy jak?
Prawdopodobnie spalony tranzystor w BCM, sprawdź BCM czy nie jest zalany (prawa obudowa tunelu środkowego przy lewej nodze pasażera, jest na wyciski można ją wyczepić dość łatwo) zrób zdjęcie kolejności wtyczek (choć trudno je pomylić) odłącz akumulator wypnij bcm od instalacji otwórz i poszukaj śladów wypalenia/zalania. Przekaźnik jest zabudowany na...
A w tym modelu nie ma przypadkiem pompy wspomagania elektrycznej? Ładowanie i akumulator jest OK. Awaria alternatora i nie mamy wspomagania. Jest elektryczne i to może być przyczyną Skoro w lato chodziło wszystko Ok. Przyszła zima i zrobił się problem jak z rozruchem . Sprawdził bym alternator i akumulator. No chyba że pompa kończy żywota.
Idź sobie naładuj akumulator i wszystko się naprawi.
Akumulator ci padł ew. masa silnika.
Jasne że tak . Czekamy. Z tym dzwonkiem co napisałeś to fajne, dobre. :D
W Astrze J jest "inteligentny alternator", tj. napięcie ładowania jest sterowane przez komputer. Kiedy akumulator jest naładowany, na postoju może obniżać napięcie ładowania by zmniejszyć spalanie/emisję zanieczyszczeń.
Witam ja mam identyczne problemy tylko że w astrze 1.6 16v G wiecie w czym był tu główny problem
Witajcie, Pozwólcie, że i ja podepnę się do tematu, z tym, że problem mój dotyczy Corsy B 1,7D ISUZU '97 (może to wyglądać na offtopic, ale podpiąłem się ze względu na podobne objawy i podobny silnik - z góry przepraszam). Problem jest bardzo podobny, a wręcz nawet identyczny jak kolega napisał w pierwszym poście, a mianowicie: Na zimnym silniku zaraz...
No to sprawdzaj konkretnie porządnie kable od , i sam akumulator także do sprawdzenia może ma uszkodzenie wewnętrzne.
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Wobec tego jedynie wina moze spasc na akumulator. Ale nie moze byc tak, ze na alternatorze masz 14V , a na akumulatorze jest ponizej 13V. Na akumulatorze i alternatorze musi byc taki samo napiecie. Ewidentnie tu tkwi przyczyna. Dopoki nie wyjasnisz tej sytuacji - inne kombinacje nic ci nie dadza. Jak wyglada sprawa masy miedzy blokiem silnika, a alternatorem....
Tak ma być, podnosi obroty jak akumulator jest w słabej kondycji, lub włączona zostanie elektryczna nagrzewnica wnętrza.
Jeśli aku ma powyżej 12V w stanie spoczynku jest ok, Szukałbym przyczyny w samym rozruszniku, automat lub szczotki .
Ładowanie ocenisz czy jest czy go nie ma podpinając miernik (woltomierz) do akumulatora i wszystko masz jak na dłoni a żeby sprawdzić diody musisz go rozebrać i sprawdzić za pomocą np. żarówki . Czasami wymiana samego regulatora nie załatwi sprawy często pada przynajmniej jedna dioda i auto stojąc na parkingu potrafi rozładować akumulator po paru dniach...
nie mam alarmu
Szybko rozładuje akumulator, w uproszczeniu: 0,7A *24h=16.8Ah, zobacz jaki masz akumulator i policz sobie ile wytrzyma bez ładowania.
Witam jakiej mocy kupic akumulator do opla astry II 1,7 TD 1999r. Parkuje na dworze i robie male przebiegi glownie po miescie Obecnie mam Banner 71Ah/680 A
Witam. Chcialbym kupić nowy akumulator do samochodu. Stary,chyba 10letni Smile to 44Ah 210A DIN. Naczytalem sie troszke postów na temat doboru aku z troszke sie juz pogubiłem. W samochodzie planuje zainstalować dodatkowe ogrzewanie szyby przedniej mała punktowa dmuchawa o In=10A. Przewidywany czas pracy w zmie okolo 10min. Jaki mam dopasowac akumulator...
Witam, Jestem tutaj początkującym dlatego jeśli temat już się pojawił to przepraszam jednak nie znalazłem do interesującego mnie auta. Posiadam samochód OPEL Astra IV (J) z listopada 2014 roku. W ostatnim czasie zauważyłem problem z akumulatorem. Będąc w pracy samochód nie chciał odpalić... Podłączyłem akumulator na noc, podłączyłem odpalił. Pojechałem...
Akumulator EB620 62Ah 540A(EN) 12V, co prawda 5-letni, rozładowuje się po kilkudniowym postoju i nie pozwala na uruchomienie rozrusznika. Naładowany 10h wytrzymuje 3÷4dni kręcenia rozrusznikiem przy dziennych przejazdach 12km+12km oraz postojach w temperaturze 0°C w dzień i -5°C w nocy. Tak na chybcika pożyczonym miernikiem próbowałem przynajmniej stwierdzić...
Witam, posiadam akumulator 55ah 12V moc 420, jak włącze np radio i wyłącze samochód to się boje że nie odpale samochodu. Pare razy tak było, lub jak zrobie krótki dystans i samochód postoi pare godzin. Samochód: Astra II 99r. 1.8 115KM 16V Sprawdziłem akumulator: Samochód wyłączony: 12.78 Przy odpalaniu już nie chciał pójść, spadło do: ~10 (z pychu...
Witam, posiadam Opla Astrę 2 z silnikiem 2.0 DTI. Chciałem się dowiedzieć jaki akumulator producent zaleca do tego modelu silnika? Obecnie posiadam akumulator Centra Futura 72Ah 720A po 3 latach akumulator nie spisuje się za dobrze i jak tylko spadnie temperatura poniżej 0 stopni to auto nie odpali. Czy taki akumulator jest odpowiedni (chodzi mi tutaj...
Witam, Posiadam astre F kombi 1.6 B+G, 75km. 2 miesiące temu kupiłem nowy akumulator i ostatnio nastała mnie niemiła niespodzianka bo po 24h postoju nie mogłem odpalić auta, rozrusznik w ogóle nie kręcił a żarówki przygasały. Podłączyłem amperomierz i pobór prądu wynosi 0,2-0,3 A. Wyjmowałem po kolei wszystkie bezpieczniki żeby znaleźć usterkę ale dalej...
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
W samochodzie po 2-3 tyg rozładowuje się akumulator. Alarm pobiera niecałe 50 mA, podnośniki szyb około 60 mA. Auto posiada 4-przewodowe podnośniki szyb- bez obwodu do stacyjki. Czy podnośniki są uszkodzone, czy normalnie pobierają 30 mA każdy na czuwaniu? Zamierzam zasilić je poprzez przekaźnik sterowany stacyjką. Niestety w skrzynce bezpieczników...
Witam, mam problem którego żaden warsztat nie potrafi rozwiązać, mianowicie co jakiś czas coś rozładowuje mi akumulator, wtedy wystarczy podpiąć prostownik na dosłownie 5 minut odpali i później przez jakiś czas jest wszystko w porządku, odpala bez problemu nawet po postoju - co może być nie tak? Dodam, że sprawdzałem miernikiem napięcie akumulatora...
Witam jaki mam kupić akumulator miałem w aucie 44Ah 210A oryginalny opla ale teraz patrzyłem na centra standard 55Ah 460A co o tym sądzicie na alternatorze mam 70A czyli ładowanie akumulatora myśle że będzie dobre a aukumulator się mi mieści w miejsce starego co o tym sądzicie?? Dodano po 35 i wogóle jakie są wasze opinie o centra standard??
Witam! Mam problem z rozładowywaniem akumulatora na postoju. zmierzyłem amperomierzem i pobór wynosi 460mA. Po odłączeniu wtyczki silnika krokowego pobór spada do 120mA. Silnik krokowy wymieniony na nowy i dalej to samo. Gdzie szukać usterki ?? Silnik 1.4i 1992 Proszę nie przenosić mojego postu do kosza bez podania przyczyny ! Pozdrawiam
witam posiadam opla astre 1.6 8v benz gaz 92 r otóż po długim postoju ponad 10 dni padł mi akumulator po przekręceniu kluczyka nie paliły się żadne kontrolki. postanowiłem naładować akumulator, no nie naładował się do końca ale uznałem że przy napięciu 11,5 v chyba odpali. założyłem akumulator kontrolki się zaświeciły no ale po próbie odpalenia słychać...
Witam. Mój problem polega na tym, że w okresie zimowym muszę ciągle doładowywać akumulator. Opla posiadam od nowości i już w pierwszym roku problem ten pojawił się. Pojechałem więc do ASO i stwierdzili,że winowajcą jest akumulator - wymienili na nowy-typ Genuine GM 55AH. No i kolejna zima i sytuacja się powtarza. Nadmieniam, iż b.mało jeżdzę, średnio...
Witam wszystkich użytkowników forum elektroda.pl . Posiadam auto : Opel Astra G z silnikiem Diesla 2.0 DTI, 100 KM, 74 kW z 2000 roku . Przed zimą chciałbym zmienić w nim baterię, gdyż ta jest już na wykończeniu, ale nie mogę zdecydować się co kupić, aby podziałało dłużej niż okres gwarancyjny. Mój budżet do 300 PLN. Czy możecie coś polecić ? Jeśli...
Witam, przepraszam z góry za błędy i jestem laikiem. Aku od astry rozładowuje się na postoju, Ojciec z sąsiadem sprawdzili Analogowym Amperomierzem między + klema a + aku i pobór prądu żaden(?). Alternator ładuje na pewno bo jak jade po kilka razy go odpalam to bez problemu śmiga. Klemy wszystko przeczyszczone, Aku aż taki stary nie jest, ma ponad rok....
Witam. Proszę o pomoc gdyż poszukuję dobrego akumulatora za w miarę rozsądną cenę. Ostatni nie wytrzymał nawet okresu gwarancyjnego... Autko to Opel Astra H, silnik 2.0 Turbo. Nie mam zbyt dużo bajerów elektronicznych (niefabrycznych) w środku. Przy okazji - ostatnio polecano mi jenoxy, coś ktoś może o nich powiedzieć?
astra akumulator astra rozładowany akumulator wymiana akumulator astra
astra przekaźnik klimatyzacji spalony driver metalowo gumowe
ecovacs deebot płyta indukcyjna którą
Płyta ceramiczna - przednie pole grzeje po włączeniu tylnego Resetowanie ustawień fabrycznych Samsung LE26S81BX