Jak dla mnie to masz padnięty akumulator.
Chyba to nie woda lecz słaby akumulator.
13.8V to jest żadne ładowanie - albo masz uszkodzony miernik, albo akumulator ma zwarcie którejś celi. Znajdź kogoś kto z całą pewnością określi czy ładowanie jest prawidłowe - ma mieć od 13.9 do 14.4V. Elektrolit nie może wyciekać przez odpowietrzniki, najprawdopodobniej akumulator będzie już na śmietnik.
Tak, mostek do wymiany. Jeżeli masz blisko do pracy to możesz zaryzykować, pod pracą musisz odpiąć akumulator.
Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Ja stawiam na alternator, wynikiem czego było rozładowanie akumulatora.
Mierzyłeś jakie jest ładowanie akumulatora pod obciążeniem i bez obciążenia???? Nagrzewanie się alternatora może byc spowodowane zbyt mocno rozładowanym akumulatorem.
Który rok tej astry :?:
Raczej tak, mozesz zdjac sama maskownice i zobaczyc co i jak ale chyba musisz sciagnac caly bok
W przypadku braku poboru prądu odłącz na noc akumulator. Rano sprawdź czy odpali.
Prawdopodobnie po prostu padł akumulator.
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
Tak radio jest przypisane do auta więc kod jest nie potrzebny po wymianę akumulatora. Pewnie tam siedzi CD30. Dopiero po włożeniu innego radia są problemy.
Dostałeś podpowiedź, sprawdziłeś połączenia akumulatora i masy?
Sprawdź masę stag-a pewnie przy akumulatorze podpięta.
W autodacie podano 55Ah
Najpierw zatankuj paliwo
Mostek prostowniczy do wymiany
Nie ma komunikacji , więc nie odpala tutaj jest problem , a nie w akumulatorze.
Po prostu zmierz miernikiem po prostu napięcie akumulatora podczas usterki .
Nie mierz napięcia spoczynkowego bo ono ma się nijak do kondycji akumulatora, spadek podczas kręcenia do 4V to akumulator złom, chyba ze rozrusznik robi ci zwarcie. Ten nowy niby akumulator to ze sklepu czy wsadziłeś następną padlinę.:D
Usterka alternatora. To klasyczne objawy. Akumulator do podładowania.
A czy kasują ci się np zapisane stacje radiowe?
Sprawdź połączenie obudowy alternatora z masą silnika.Sprawdź połączenie masy silnika z karoserią.Miałem przypadek złego kontaktowania obudowy altka do korpusu silnika z powodu utlenienia się obudowy ,tam gdzie jest ta długa śruba mocująca.Efekty awarii były podobne.
Po pierwsze, nie na kostkach, a połączenia lutowane lub zaciskane. Po drugie, bezpiecznik jak najbliżej miejsca gdzie podłączasz zasilanie. Po trzecie, nie montujesz żadnych zapalniczek, tylko gniazda zapalniczki. I to też pewnie nie. Inaczej wygląda gniazdo zapalniczki, inaczej zwykłe gniazdo przyłączeniowe. Choć i w jedno i w drugie można wpinać różne...
14.1 to napięcie z obciążeniem czy bez /na ten typ za niskie/ , jak długo grzeją świece - być może uszkodzony system dogrzewania/ zbyt długie grzanie powoduje niedoładowywanie akumulatora, będzie wykańczać alternatory/.P
Napisz przynajmniej czy to dizel, czy benzyniak. Kręci rozrusznik a nie zapala , czy nie chce zakręcić ? Pomierz napięcie na akumulatorze w spoczynku.
Obok akumulatora znajdziesz złącze(wtyczkę ) Tam pomierz.
No i co teraz oczekujesz od ludzi z forum? Że ktoś manetke Ci sprawdzi i akumulator naladuje czy jak?
Słaby akumulator.
Odpalałeś na kable przy rozładowanym akumulatorze?
Akumulator zawsze jak największy A jak się przesadzi to alternator nie naładuje i wraz lipa bo na mrozie padnie niedoładowany
sprwdz mase samocodu
Jakie masz radio?? Jeśli SCxxx to po wpisaniu kodu powinieneś przytrzymać przez chwilę klawisz "AS" aż do "piknięcia" w głośnikach (na włączonym zapłonie)... Pozdrawiam!
zostaw w spokoju tę żarówkę rurkową, wepnij amperomierz szeregowo między słupek akumulatora a odpiętą klemę i sprawdź jaki jest pobór po np. 15 minutach od podpięcia. Podaj wynik. Oczywiście bez kluczyka w stacyjce i z zamkniętymi wszystkimi drzwiami. A 5-cioletnich akumulatorów już kilka wymieniłem w tym sezonie, więc znowu aż tak nie wierz w jego...
Wspomaganie ciągnie sporo prądu (bezpiecznik 60A 'dzięki Elektrit') i załączane jest dopiero po wykryciu ładowania , a jeśli jego brak to wyłącza się chroniąc akumulator.
Sprawdziłem kable, sygnały są, A zasilanie jest? Skoro tak, to nie ma potrzeby podłączenia pod akumulator.
Witam. Ja w swoim mam Centre standard 55Ah 460A i już dwa lata dzielnie mi służy bez najmniejszego problemu. Więc z tych co podałeś podobny jest AKUMULATOR CENTRA STANDARD 50AH 450A Dodano po 2 A stary aku właściwie jaki masz?
Jasne że tak . Czekamy. Z tym dzwonkiem co napisałeś to fajne, dobre. :D
Proste. Rozbudowanych systemów CA nie należy używać przy niepracującym silniku. Stara zasada.
Witam, mam problem: auto Astra H Twintop. W sumie to bardziej pytanie. Na teorię, akumulator rozładowany do zera, jak odpalę na kable, ładowanie 12.8. Po zgaszeniu już go nie odpalę. Akumulator, czy szukać zwarcia?
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Proszę sprawdzić szczelność w ukladzie paliwowym.
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
Alternator jest ok. Akumulator jest do wyrzucenia. Szkoda nawet roztrzasać dlaczego, chociaż jestem w stanie powiedzieć. Czy w każdej celi była ta wartość jednakowa?
ah polecam jeszcze przeczyszczenie wszystkich styków
Idź sobie naładuj akumulator i wszystko się naprawi.
Alternator można dostać za 50-100 zł na złomie. Szkoda akumulatora.
witam! moja astra nie chciala zapalić i kręciłem tak że aż rozładował się aku chyba... tzn w aucie nic nie działa żadna kontrolka się nie zapala, centralny no nic... ale w domu wziąłem miernik taki cyfrowy przekręciłem na opcje DCV 20 bo tyle jest najmniej i pokazuje mi napięcie 18.73??? czy to możliwe???
Odpinaj śmiało zresetuje się tylko zegar i ew pamięć szyb ... Z silnikiem i immobiliserem nic się nie stanie ..
,,formant" No tak faktycznie no ale przy okazji i tak niech zajrzy do tego alternatora jak już się za to weźmie.
Ten "popiół" to po prostu siarczan ołowiu, produkt reakcji elektrolitu (kwas siarkowy) z ołowiem elektrody. Elektrolit nie powinien wydostawać się z wnętrza baterii, ale czasem odrobina... Powierzchnię akumulatora przetrzeć wilgotną szmatką z kurzu i ew. pozostałości elektrolitu, czopy biegunów oczyścić mechanicznie z osadów (dość delikatnie, aby nie...
Akumulator.
Sprawdz ładowanie akumulatora.
Tak. Posiada kod. Nie pisz bzdur. CD400 nie jest kodowane tylko logowane. Dodano po 26 Chciałbym odłączyć akumulator od samochodu Możesz odłączyć bez problemów.
Witam, planuję zacząć remont mojej Astry G 2.0 DTL i na samym początku mam problem, mianowicie nie posiadam żadnych kodów do auta, wiem że po odłączeniu zasilania kasowany jest kod zabezpieczający radio, czy jeszcze coś jest kasowane i potrzebne mi będą jakieś kody? I jak wygląda sprawa z elektronicznym podnoszeniem szyb? W książce serwisowej jest napisane,...
Sprawdź, czy przewód przy klemie nie jest uszkodzony, nadłamany bądź czy druty nie popękały.
Ładowanie 14-9-15V to zdecydowanie za dużo, Skończysz akumulator.
Raz pali raz nie - sprawdź przekaźnik od rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora mogą być styki nadpalone
Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
Dokładniej po 11 minutach , radio i zapłon muszą być włączone - i nic nie naciskamy cierpliwie czekamy na - - - -. Następna próba czekasz 2x dłużej etc. Naciska się samo AS bez TP. A cała instrukcja obsługi po polsku jest we właściwym dziale na elektrodzie.
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
Zprawdz bezpieczniki i zasilanie. Najczesciej to dodatkowe przewody podpięte do akumulatora.
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Możesz zmierzyć bezpośrednio na akumulatorze
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
Po co wąz od termostatu biegłby pod akumulator?
hmm kiedys bylem w sklepie u typka ktory sprzedaje akumulatory i tylko akumulatory i powiedzial ze nie jest "zdrowo" wymieniac akumulator na wiekszy amperaż a jak juz to o 5Ah. PS: zobacz w katalogach na ile max moze pozwolic sobie twoj model auta
Witam Kontrolka ładowania świeci? Jeżeli tak ,to sprawdziłbym stojan,mostek prostowniczy i diody wzbudzenia,które też widać na zdjęciu.Izolator też musi być jak napisał kolega Non e vero italiano.
Do radia, radio poprosi o kod po wyjęciu akumulatora
Tak, zwiększony pobór prądu, lub słabiutki już akumulator.
Wymieniłem akumulator
55Ah i będzie gites.
Elektromagnes do wymiany albo zgnita nakrętka mocująca przewód z akumulatora.
Mnie staje przy niższej prędkości , nie przejmuj się!!! Akumulator!!!
Mogą jeszcze braż żaróweczki koło lusterek w daszkach przeciwsłonecznych
Nie ma znaczenia, nie musisz odłączać akumulatora.
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Bezpieczniki sprawdzone, jasne! wentylator mogę sprawdzić podpinając go bezpośrednio do akumulatora?
Duszki to mogą być... Takie malutkie. Co ty sądzisz że ja za pośrednictwem netu wezme miernik i pomierzę co i jak? Tym bardziej nie wiedzac i nie widząc co naknociłeś? Weź miernik (amperomierz) podłącz tak żeby mierzuć prąd płynący z akumulatora i po kolei odłączaj urządzenia aż prąd spadnie do zera. ( Na początek wyjmujesz bezpieczniki, przekaźniki,...
Zasada jest prosta, jeśli nie ma ładowania to nie będzie wspomagania . Taka jest logika wspomagania, nie pobierać prądu z nieładowanego akumulatora.
Sprawdź ładowanie akumulatora
Zweryfikowałeś cokolwiek w aucie ? Sprawdziłeś chociaż bezpieczniki żarówką z dwoma kabelkami ? Zmierzyłeś przynajmniej napięcie akumulatora ?
Sprawdż akumulator.
Bezpiecznik daj 5A i musi być przy samym akumulatorze.
czy ktoś mógłby mnie oświecić jaki powinien być akumulator w astrze 1 1.7 td z 97 roku? ile amper itp?
Sprawdz kable a zwłaszcza te co zasilaja cały układ. Obstawiam brak prawidłowego zasilania od akumulatora.
Hejka sorry że tak długo nie odpowiadałem , astra pojechała bo klient nie chce wymieniać akumulatora więc sobie odpuściłem skoro już ma problem z zapłaceniem za akumulator.
Błędów nie wyrzuca żadnych. Sobie chyba żarty robisz. tak naprawdę, to nic nie sprawdziłeś i tyle. Sterownik Siemens, z plastikowym deklem, przykręcony do głowicy naprzeciwko akumulatora?
Tą masę masz na przednim pasie, blisko akumulatora, a Ty gdzieś pod tapicerkami szukasz...
Kolego, problemy z czytaniem masz? Problem w zasilaniu deski, przewód czarny... Po przekręceniu kluczyka ma tam być tyle co na akumulatorze.
A nie wyciagałeś akumulatora przypadkiem? Lubi sie to rozprogramować.
Podłącz go do akumulatora, będzie zapie........ jak szalony
Nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Kręcę kręcę... i nawet mam wrażenie że za chwilę złapie, ale nie... i tak aż do spompowania akumulatora :(.
Wymiana alternatora pomogła
Właśnie chodzi o tę pomarańczową kontrolkę z chłodnicą i wentylatorkiem w środku. fachowo nazywa sie '' elektronicznie sterowane chłodzenie silnika'' Znajduje się nad kontrolką akumulatora.
Sterownik masz za akumulatorem, sonda na pinie 27B(niebieska wtyka).
A nie możesz zmierzyć napięcia na slizgaczu potencjometru? Poza tym sądze, że trzeba podłubać w sterowniku silnika (koło akumulatora).
Pora na wymianę akumulatora.
astra akumulator astra rozładowany akumulator wymiana akumulator astra
paski ekranie cienkie przygasa płomień przetwornik cyfrowo analogowy
zamrazarka przekaznik przekaznik agregatu
Niewidoczna sieć WiFi - jak rozwiązać problem? Przekaźniki świateł mijania i drogowych w Skodzie Fabii I