Na wyjściu prostownika dajesz przekaźnik podłączający do niego akumulator. Cewka przekaźnika zasilana jest przez diodę z akumulatora. W przypadku odwrotnego podłączenia akumulatora.przekaźnik nie złapie.
Uszkodzony moduł, nanoplex. Ktoś kiedyś podłączył odwrotnie akumulator. Cewka do sprawdzenia przy okazji, bo po tych próbach mogła wyzionąć ducha chciaż wtedy rczej by zwierała na pierwotnym i żarówka świeciłaby słabiej.
Dlaczego zeżarło prąd, skoro przy wyłączonym zapłonie klimą nie pracuje Zostawiłeś podłączoną do akumulatora cewkę sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki, ona pobiera ok 5A, po niecałych 10 godzinach masz akumulator 50Ah rozładowany do zera
EWR jest układem ograniczającym napięcie na oświetleniu, zabezpieczającym przed spaleniem żarówek. Tylko dodatkowo w nim ukryto mostek Graetza do ładowania akumulatora. Uszkodzony mostek powodowałby także brak światła STOP (zasilanego z cewki ładowania po wyprostowaniu).
Quad na nowym akumulatorze nie odpala, a podczas procesu rozruchu cewka zapłonowa strzela tak, jakby było w niej zwarcie i rozrusznik nie chce kręcić
Może krótkim impulsem z akumulatora na cewkę Zrób impuls z kondensatora, dużego ładowanego z aku guzikiem, będzie jednorazowy strzał o dość dużej amplitudzie. Dzięki kondensatorowi nie spalisz cewki jakbyś ją bezpośrednio podłączył pod aku.
Napięcie mierz wyłącznie po obciążeniu cewki np żarówką, inaczej będziesz miał cyrk na mierniku. Do tego włącz zakres pomiaru na AC, bo cewka daje prąd przemienny. Regulator teoretycznie mógł zostać uszkodzony. A to nie mierzyłem pod obciążeniem . Miałem zakres AC a po zatym regulator nie pokazuje spadku napiecia na diodzie miedzy fazą a wyjściem aku...
1. Schemat jest OK, był zamieszczony pierwszy raz kilkadziesiąt lat temu w aplikacjach "Laminy" dla tyrystorów polskiej produkcji. 2. Ładowanie prądem 20A wymaga zmiany: transformatora sieciowego (wyjście 2x10A), diod, tyrystora, cewki. 3. Cewka ogranicza stromość impulsu w momencie załączania tyrystora. Przy braku cewki może nastąpić uszkodzenie tyrystora...
Przez blachę aluminiową nie ma sensu przepuszczać zmiennego pola magnetycznego między sprzężonymi cewkami, gdyż zmienne pole magnetyczne przenikające przez aluminium wzbudzi w nim prądy wirowe (powstanie zwój zwarty). W ten sposób prawie cała dostarczona energia będzie się wytracała w aluminium, tak jak to się dzieje w lutownicy transformatorowej, gdzie...
Masz tu schematy, powinny być pomocne :) http://obrazki.elektroda.net/28_12820713... http://obrazki.elektroda.net/75_12820713... http://obrazki.elektroda.net/32_12820713... Jak coś chcesz jeszcze, pytaj, postaram się pomóc:)
żółty przewód jest związany z układem zapłonowym Ten żółty ma dochodzić tylko do stacyjki, tak jak na schemacie. Styka się z zaciskiem po przeciwnej stronie stacyjki, po wyjęciu kluczyka. Tam gdzie czarny przewód, od przerywacza zapłonu. Żarówka pozycyjnych przednich - sprawdziłem dokładnie w dokumentacji, ma być podłączona pod zacisk 54, dokładnie...
B+ to plus z akumulatora D+ podlącz dokontrolki ładowania
W gaźniku ważny jest poziom paliwa, być może zaworek iglicowy nie domyka i zalewa. Dodatkowo sprawdź rozmiary zainstalowanych dysz w starych sprzętach może być różnie zapewne macał go nie jeden flachowiec.
Po wymianie akumulatora wystąpił całkowity brak iskry (suzuki alto 0.8 91r) sprawdziłem przerywacz ,świece, ustawiłem zapłon i dalej brak iskry.Sprawdziłem też bezpieczniki. Chciałem wymienić cewkę zapłonową ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć. I nie wiem czy to jej wina. Cewka ma 3 bolce jeden + jak załączę stacyjkę to tu pojawia się napięcie z drugiego...
Tak wszystkie zawory mają ta same zrudło zasilania,i są dwie opcje albo przetarł się przewód idący pod autem, lub cewka przy butli się spaliła. Podłącz cewkę bezpośrednio pod akumulator jeśli cewka się otworzy to winny jest przewód,a jeśli nie to raczej cewka do wymiany ,spradz tez masę przy cewce.
Witam Bez fizycznego sprawdzenie nikt Ci nie odpowie. Musisz sprawdzić czy dochodzi napięcie do modułu zapłonowego, czy jest przerwa na przerywaczu aparatu zapłonowego, czy nie ma zwarcia w aparacie zapłonowym. Do wykrycia usterki wystarczy Ci żarówka. Pozdrawiam W.B.
Witam szanowne grono. Posiadam silnik Honda GX 160 i zamontowałem w nim rozrusznik elektryczny oraz cewkę ładowania akumulatora czyli tzw "electric starter kit" http://obrazki.elektroda.pl/8424743100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2847572000_1... W moim silniku wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4275824300_1...
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Dynamo w piaście daje nieco ponad 3W 6V, no i gdy rower się zatrzyma żarówki gasną. Jakiś mały akumulator na 6V można nim jedynie podładowywać, gdy nie korzysta się ze świateł. Ale nikt takiego układu nie testował. Sądze że najlepsza i najprostsza opcja to akumulator 12V. Musiałbyś go ładować co jakiś czas... ale skoro nie odpowiada Ci ładowanie akumulatora......
Musi być instalacja ładowania i zapłonu z wyłącznikiem. Czyli zewnętrzny akumulator, regulator napięcia i cewka. Żadne CDI nie da się tam bezpośrednio zastosować.
Sposób użytkowany przezemnie już od roku. Zasilacz impulsowy 13,8v 30A - > Akumulator - > Audio Oczywiście całość złączona odpowiedniej grubości kablami.
Faktycznie, jeszcze raz i to dokładniej się przyjrzałem temu zdjęciu i jest tak jak piszesz. Zrób więc tak jak napisałem. Podłącz grzałkę poprzez przekaźnik do akumulatorów, a cewkę przekaźnika do regulatora, tam gdzie jest zaznaczona żarówka i zobacz czy regulator będzie wariował. Wg mnie nie powinien. Licz się też z tym, że z tych 340W, które w optymalnych...
Załączam Ci dodatkowe ilustracje, porównujące z oryginalnymi przykładami wykonań (Twój Simson z lewej strony), pomocne w identyfikacji niefabrycznych przeróbek: http://obrazki.elektroda.pl/9333432600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9099401300_1... Dodatkowe informacje obrazujące oryginalne podzespoły instalacji elektrycznej...
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
apropos tematu: do plusa i minusa akumulatora podłączasz cewkę przekaźnika z rezystorem w szereg. Kiedy spadnie nap. akumulatora - przekażnik puszcza i masz zabezpieczenie. Dla więszych dokładności można pobawić się z diodami zenera i tranzystorem.
Coś przerabiałeś w instalacji zapłonu, że jest zasilana cewka WN z akumulatora? Miałem kiedyś jawę 50 i tam zapłon był zasilany z cewki o napięciu 8 V.
Cewki zapłonowe, wytwarzają iskrę... w Romecie jest magneto które daje ok 6V. ale nie nadaje się raczej do ładowania jakiegokolwiek akumulatora... Daje napięcie na cewkę (świeca) oraz na lampę przód i tył, nic więcej... Sorry za pomyłkę !
Jeśli kolega Karo42 dobrze rozpoznaję stan motocykla to najprawdopodobniej przeróbka mogła polegać na równoległym połączeniu cewek i zastosowaniu jednego akumulatora. A obecnie jedna cewka traci połączenie. Ale niestety trzeba by zajrzeć do środka.
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Użyłbym przekaźnika przełączającego dwa obwody (zasilanie z sieci/zasilanie z akumulatora) na cewkę podałbym napięcie z zasilacza sieciowego. Jeśli jest napięcie z zasilacza sieciowego cewka trzyma styki przekaźnika i załączone jest zasilanie sieciowe, jeśli napięcie zanika sprężyna w przekaźniku przerzuca styki i załącza zasilanie z akumulatora. Wadą...
Odświeżę trochę temat. U mnie Autronic w stanie spoczynku też pobiera ok. 50mA. W sumie całkowity pobór wynosi 0,08A. Czy da się jakoś podłączyć zasilanie sterownika aby pojawiało się w chwili włączenia zapłonu - tak jak to się dzieje z włączeniem przełącznika?
Schemat masz? Jaki tam jest zapłon? Wklej zdjęcie magneta i jego gniazda w silniku wraz z wymiarami.
Przede wszystkim podładuj akumulator. To "tyrkanie" to prawdopodobnie cewka rozrusznika - zbyt małe napięcie aby go załączyć.
A ta cweka od kosiarki dała by rade ? Jak ją podłaczyć? To jest cewka do magneta (iskrownika) a nie do zasilania zewnętrznego. Jak chcesz robić klasyczny bateryjny zapłon (akumulator - cewka - przerywacz -kondensator) to zaopatrz się w cewkę butekową od Jawy 50: https://obrazki.elektroda.pl/8845806100_...
Jak chcesz spalić cewkę i żarówki to twoja wola. Kup akumulator 6 V i nie kombinuj. Sprawdzenie instalacji wykonaj wg schematów od kolegi Kaczmarczyk. O którą cewkę ci chodzi? Jeżeli zapłonową, to musisz mieć akumulator.
Do 1986 roku stosowany był kondensator przeciwzakłóceniowy 2.5 µF połączony równolegle do akumulatora. Cewka WN w zapłonie bateryjnym będzie się nagrzewać. Jaki dokładnie typ cewki (oznaczenie) masz?
Kolego sprecyzuj pytanie. Masz instalację zapłonową, akumulator, cewka kondensator, przerywacz i zasilanie paliwem? Co ci nie działa?
Czy klakson podłączony bezpośrednio do akumulatora działa prawidłowo? 85 i 86 to cewka przekaźnika. Musisz podać na nią napięcie z akumulatora za pomocą szeregowo włączonego przycisku. To jeden obwód. Drugi obwód to akumulator, styki robocze 30 i 87 przekaźnika i klakson. Wszystko w szereg. Pokazany bezpiecznik dajesz dodatkowo w szereg z akumulatorem.
1. Pobieranie dużego prądu, potrzebnego do zgrzewania, wykończy taki akumulator bardzo szybko. One są do podtrzymywania alarmów, czy UPSów, a praca impulsowa z dużym prądem i głębokie rozładowanie to dla nich złe warunki pracy. Zdziwisz się, że po kilku ładowaniach pojemność spada na łeb, na szyję... 2. Jeżeli nie potrafisz narysować/przeczytać normalnego...
bo mam również taki stary woltomierz To chyba jest amperomierz, ale może sie mylę? Paliwomierz albo manometr do opon w siewniku? Dramat z Wami, panowie traktorzyści. Ten instrument włącza się szeregowo do instalacji, za (+) akumulatora, ale za grubym kablem do rozrusznika. Pokazuje on wtedy czy akumulator jest ładowany (+) czy rozładowywany (-) i jaka...
ale jakie napiecie jeste w ws-ce standardowo z magnetem bez akumulatora?
Ten co to przerabiał poszedł od razu w stronę Mercedesa. Stały plus zamień na po stacyjce i problem zniknie. Chociaż z drugiej strony to gdyby cewka była non stop załączona to po nocy akumulator byłby rozładowany do zera. Cewka pobiera około 3 amper.
Dwa przekazniki nie zaszkodzą, przewód zasilający pin 30 najlepiej jak najbliżej akumulatora pamiętając o bezpieczniku. Cewkę przekaznika możesz podłączyć tak jak wcześniej pisałem pod pin nr 6 albo po stacyjce wpinając dodatkowy przełącznik
auta i była proba odpalenia auta z popychu i za pomoca linki i nie pomogło. Po pierwsze. próba ryzykowna ze względu na rozrząd, po drugie, wychodzi na brak zasilania sterownika z przekaźnika systemowego. Cewka ma wtyczkę trzy pinową, na środkowym pinie powinno być plus 12V w chwili kręcenia rozrusznikiem, na skrajnych impulsy masy wywołujące iskrę....
Sprawdź ładowanie, na próbę zasil bezpośrednio z akumulatora cewkę.
Z pamięci piszę, czarny na światła, zwiera do masy przez cewkę w magnecie. Czerwony to ładowanie. Pomiary robisz z akumulatorem!
Akumulator/przekaznik/cewka/rozrusznik do sprawdzenia. No i ew wiazka
Jeden przekaźnik samochodowy i zwykła dioda 1N4007 wystarczy aby ustrzec się przed odwrotnym podłączeniem akumulatora. Cewkę przekaźnika sterujesz szeregowo przez diodę, tylko jak będzie właściwa polaryzacja styki się załączą.
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
Nie widziałem alternatora 6 V nigdy, a co da się wstawić to patrz na następne modele wyposażone w 12 V alternator. Do wymiany kilka żarówek, cewka WN i akumulator. Nie wiem czy tam nie podejdzie alternator z Jawy. Ale to musisz sam sprawdzić, ja naprawiałem to około 27 lat temu więc średnio pamiętam :D
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
https://obrazki.elektroda.pl/9850190200_... Na filmie zresztą widać, co i jak. Aha, tego IRF-a możesz schować do szuflady. To jest P-MOS, a Ty potrzebujesz N-MOS.
Napisałeś " akumulator jako transformator " i to jest niezrozumiałe.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Jak masz miernik to zmierz napięcie jakie wychodzi z cewki i jakie dochodzi do żarówki, jak nie masz miernika to weź akumulator 6V albo choćby "płaską baterię" 4,5V, odłącz "cewkę świetlną" i w jej miejsce podłącz baterię/akumulator i zobacz czy żarówka zaświeci. Nie lakierowałeś czasem tego motocykla, bo tak wszystko nowe masz? Może jednak jest problem...
Okazało się, że cewka ładująca się rozwaliła i dawała za duże ładowanie na akumulator, co za tym idzie, rozwaliło akumulator. Po wymianie cewki i akumulatora odpala normalnie.
To tak by zamknąć temat to co potrzebowałbym by uruchomić taki silnik od Honda NTV 650 mając goły słupek(tak się chyba mówi na blok ze skrzynią)? -Gaźniki? -Pompę paliwową? -moduł zapłonowy? -świece -Akumulator -Cewka zapłonowa? -Rozrusznik? -Alternator? -Wiązka elektryczna? -Filtry? -jakieś czujniki? Coś jeszcze?
Na przekaźniku po włączeniu ,,masy,,powinno być zasilanie na 1 z 4 przewodów .Po przekręceniu stacyjki powinno się pojawić zasilanie na 2 [dwuch]przewodach.Jeśli po przekręceniu stacyjki nie pojawia się napięcie na przekaźniku to,, skrosuj,, połącz dwa przewody od czujnika skrzyni biegów -który znajduje się pod podłogą .Przekaźnik możesz wymontować...
W moim przypadku napięcie ładowania wynosi 7.2 V, odcięcie ma nastąpić gdy napięcie na akumulatorze wrośnie do 6.8 V. Przekaźnik 5V. Aktualnie udało mi się uzyskać takie napięcie przełączania przekaźnika (6,8V) z zastosowaniem diody Zenera o wartości 5,6 V. Sprawdzam to podając napięcie od strony akumulatora, cewka przełącza się gdy przekroczę 6.8-6.9V....
Witam Posiadam wzmacniacz magnat gladiator problem wygląda tak. Gdy podłączę wzmacniacz pod akumulator cewka we wzmacniaczu rozgrzewa się do bardzo wysokiej temperatury aż się kopci od razu wyłączyłem. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Dodatkowo rozgrzewają się 3 kondensatory i tranzystor. https://obrazki.elektroda.pl/1785069700_...
Idąc śladem porad poprzednich poradzę aby sprawdzić ciśnienie w kołach. A poważnie to masz widoczny objaw braku energii na cewce zapłonowej podczas pracy rozrusznika. Mimo wszystko sprawdzałbym połączenia mas. A więc akumulator, nadwozie, silnik. Może być zasilanie przy stacyjce i tutaj dla wyrobienia poglądu proponuję na krótko przed próbą uruchamiania...
Nie lepiej zrobić tak że prostownik załącza się gdy jest poprawnie podłączony do akumulatora? Przekaźnik rozłącza jeden z przewodów. Cewka przekaźnika podłączona w szereg z diodą prostownicza i podłączony do przewodów wyjściowych. Tylko poprawne podłączenie pozwoli na ładowanie. W przypadku zwarcia przekaźnik się rozłączy. Przynajmniej u mnie tak się...
Witam, jeśli chodzi o cewki świetlne spróbuj zamienić miejscami końcówki jednej z cewek albo odwróć cewkę jeśli to możliwe, co do ładowania to zamiast mostka wystarczy jedna dioda wpięta pomiędzy cewką a akumulatorem.
akumulator + ----cewka---"jakiś dodatkowy rezystorograniczający"---- rezystor -----masa + | |----cewka---- rezystor ---masa Cewki są skrzyżowane to ustrój wskaźnika. Pozdrawiam
Hm... 26,8V to już prawie do ładowania akumulatora 24V, ale tam rzeczywiście po odłączeniu akumulatora na cewkę przekaźnika idzie napięcie prostownika działającego bez obciążenia, więc chyba zastosowanie 7812 jest sensowne. Z tym, że on daje spadek napięcia ze 2V (ponoć typowe dla prądu 1A, może dla prądu przekaźnika będzie znacznie mniejsze) - przy...
Spokojnie EMP nie zaszkodzi na pewno C330 i C360 jest tego sporo na wsiach i tylko z odpalaniem może być problem choć moim zdaniem upalić wirnik w rozruszniku to nie wiem jakie EMP musiało być. Gorzej z samym akumulatorem i cewka rozrusznika.
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Pomysł jest taki żeby sprawdzić czy wychodzi coś z tego regulatora miernikiem lub choćby "próbówką" 12V (żarówka w oprawce ze szpikulcem, kawałkiem przewodu i żabką do masy). Potem sprawdzić stacyjkę i przełącznik drogowe mijania. Trzeba "wyśledzić" drogę zasilania od źródła zasilania (akumulator/cewka) do żarówki i posprawdzać, gdzie ginie, czy w ogóle...
Simsony mają różne instalacje 6V ,12V i mieszane . Jednakże zapłon we wszystkich jest zasilany z cewki magneta (typu elektronik) jest oddzielnym obwodem i nie ma związku z napięciem akumulatora .Cewka butelkowa powinna być taka https://gmoto.pl/cewka-zaplonowa-butelko... Obwody ładowania i świateł są oddzielone ....
Sam przecież napisałeś co go boli. Masy brak. Idzie przewodem z klemy akumulatora.
To piszczy cewka którą sam zaznaczyłeś. Da się ją zalać odpowiednim lakierem albo klejem.
Witam Wszystkich mam dwa błędy w Oplu Astra 1.9 150 KM P0621-1 oraz P0380-08 jeden błąd podobno jest od świec bo faktycznie miałem 3 spalone ale nigdzie nie mogę znaleźć opisu tego pierwszego błędu, proszę o pomoc, jeszcze dodam że Asterka do około 3000 obrotów nie ciągnie a wręcz się toczy, myślę że raczej EGR który już wyczyściłem i chodzi ładnie...
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Z "elektroniki" to posiadam jedynie akumulator, cewkę zapłonową, rozdzielacz i przerywacz kierunkowskazów. No mam też autoalarm. A co do Twojego problemu to co z udziałem "uczelni" w twoim problemie? Jakaś aktualizacja programu diagnostycznego? Może spróbuj w trybie zgodności.
A jak z cewka zaplonowa - nie spalona?
Obudź się, po naładowaniu cewka przekaźnika pozostanie zasilona przez akumulatory, i będzie je rozładowywać, trzeba włączyć dodatkową diodę w układ tak, aby zasilanie przekaźnika było możliwe jedynie z ładowarki.
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
Audi A6C5 2.4 LPG 1998 r. Avant Witam, mam problem z Audi. Po nocy lub dłuższym postoju, zazwyczaj musi minąć kilka godzin, wtedy przy odpalaniu samochód długo kręci, mimo że jest pół baku benzyny, ale jak odpali, to już normalnie odpala i nie ma z tym problemu. Też po postoju dusi się, gdy dodaję gazu, po chwili już jest dobrze. Wymieniłem: akumulator,...
Zapomniałem Zamknąć , Uszkodzona Była cewka
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Z jakiego powodu elektryk usiłuje odcinać zasilanie diod, a nie zasilaczy? Kabel do prądu 80A będzie tak gruby jak kable łączące akumulator z instalacją samochodową. Cewkę stycznika trzeba podłączyć w miejsce żarówki - do kabla zerowego (niebieski) i do włącznika (czarny). Cewka na 230V. Styki stycznika między zasilacze a diody. https://obrazki.elektroda.pl/7483780900_...
ja tam przerabiałem troche cewki, zapłonową wywaliłem i nawinąłem na nowo, dałem ją na światła a 2 cewki świetlne rozmieszczone pod kątem 120* (6 magnesów na kole magnesowym) wraz z cewką ładowania która nie jest pod specjalnym kątem bedą ładować akumulator, cewki świetlne z uwagi na ich rozmieszczenie połączyłem równolegle i dalej na mostek, cewka...
Jeżeli nie wiesz jaki to model to powiedz czy można było przed awarią zapalić silnik bez akumulatora. Jeżeli to taki silnik, jak na zdjęciu, to cewka nie jest zasilana z akumulatora.
Bo cewka łądowania jest cienszym drutem nawinieta a cewki świateł grubym.
To zaznaczone przez Ciebie na żółto to nie tranzystor a układ scalony zawierający kilka tranzystorów. Ten element między nogami 2 i 4 to dławik, cewka na rdzeniu ferrytowym.
Ten alternator służy do ładowania akumulatora w Mitsubishi lub innym samochodzie, Współpracuje z akumulatorem i jest napędzany silnikiem dużej mocy w szerokim zakresie obrotów. Alternator ma regulator, który przerywa podawanie napięcia na cewkę wirnika by nie przeładować akumulatora. Po naklejeniu magnesów masz komfort - napięcie pojawia się praktycznie...
A cewkę łatwo wykluczyć podając jej plusa bezposrednio od akumulatora
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
Albo niewłaściwy opis albo jakieś przeróbki były dokonywane. Motocykle WFM wczesnej produkcji nie miały cewki ładowania akumulatora bowiem nie było też akumulatora. Pod koniec produkcji iskrownik co do działania taki sam jak WSK. Czyli cewka ładowania akumulatora to taki nieduży klocek z jednym nabiegunnikiem. I z tej cewki przez prostownik na akumulator...
Witam Generalnie wersje S53 to są już na iskrowniku przeznaczonym do wersji zapłonu elektronicznego, więc trochę mnie dziwi że masz "platynki". Jedyne co mogę Ci podpowiedzieć to rozpoznanie cewek po ilości wyprowadzeń. Ze schematu wynika że jedna cewka musi być połączona do kondensatora i na zacisk "młoteczka" wiec to musi być cewka iskrowa.I wyprowadzenie...
Pewnie w lampie będzie siedział LED? Jeżeli tak i jeżeli jest od 12V do 24V, to ma swój driver i akumulator nie jest potrzebny, ale pod warunkiem, że cewka wyrobi prądowo.
Na początek zdejmij obie klemy z akumulatora i wyczyść.
Jedna cewka z pewnością służyła do ładowania akumulatora, ale do tego był jeszcze prostownik selenowy lub krzemowy. Cewka do ładowania akumulatora jest nawinięta grubszym drutem niż cewka do świateł (jeśli jest oddzielna) lub cewka zapłonowa (ta jest bardzo charakterystyczna gdyż jest zaizolowana, a pozostałe mają uzwojenia na wierzchu).
Problem rozwiązany. Nowe połączenia i wtyczki. Sama instalacja była dobrze podłączona, w dwóch wtyczkach robiło się zwarcie. Podczas naprawy podłączyłem akumulator zamiast cewki świetlnej. Rozwiązanie chcę zostawić, tylko. Podłączyłem w miejsce cewki świateł akumulator, odłączyłem też ten przewód od regulatora. Na regulator napięcia idzie tylko cewka...
Dzien dobry mam pytanko odnosnie silnika chinskiego junak mialem silnik 50 i wymienilem na 125 silnik odpala od stopki a od startera nie silnik jest nowy jaki problem jest ze nie chce odpalic cewka modul czy wiekrzy akumulator a jak odpalam na starter to kontrolka mi przygasa pozdrawiam
O zdjęciach raczej zapomnij. Trzeba nauczyć się czytać schematy elektryczne. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Znalezione w internecie: Szczegółowa analiza schematu okablowania fabrycznego i motocykla pokazuje: Jedna cewka z alternatora do zapłonu bezpośredniego Jedna cewka od alternatora do regulatora/odbiornika ładująca akumulator,...
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Witam. Cewki sprawdzasz omomierzem. Powinny mieć ok. 70/75Ω. Nie wiem dlaczego są tam 3 końce. W każdym razie tam gdzie będzie oporność około 70/75Ω podłącz zasilacz, akumulator 12V, do cewki włóż (nie głęboko) np. wiertło, podłącz napięcie - wiertło powinno zostać wciągnięte do środka.
Czyli coś takiego się nie przyda. Możesz mi powiedzieć jakiej cewki szukać ? Może być to np cewka z kosy spalinowej ?
cewka iskrzy akumulator cewka iskrzyć akumulator cewka ładować akumulator
silnik nożyce żywopłot limiter audio schemat dobrać tranzystory sterujące
czarna lista gitara akustyczna
Gdzie kupić potencjometr 50KB-270°? Lokalizacja przekaźnika świec żarowych Volvo C30 2007 2.0 HDI