Coś pewnie zasilały idź po kablach a dojdziesz do celu.
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Masz problem na poziomie rozrusznik - akumulator. Latwiej zacząc od akumulatora.
Albo uszkodzony akumulator.
To napewno regulator napięcia alternatora
Problemem jest słaby akumulator.
rozumiem że chcesz wyciąc -takich sposobów ekstrakcji jest kilka i sporo opisanych na forum -kazdy szanujący się montazysta ominie go w kilka minut.jeżęli chcesz sam to 1. znajdź centr. 2 wyjmij bezpieczniki -może wystarczy jek nie to może wychodzą z niej grubsze kable jednakowego koloru -to je złacz .jak to nie pomoże to napisz
Tak. --------------------
Przekażnik sprzęgła kompresora jest w skrzynce obok akumulatora . jak pamiętam - w pozycji trzeciej licząc od szyby - rząd od akumulatora .
Niektóre obwody są zasilane przez komputer BCM. Ma on funkcję wyłączania obwodu w razie zwarcia i wtedy po odpięciu na chwilę akumulatora powinno wszystko wrócić do normy.
Spróbuj zrobić reset, odepnij aku na jakiś czas, najlepiej zetknij kable + i - ze sobą na jakieś 10s. oczywiście po odpięciu akumulatora.
Migające diody oznaczają awarię któregoś elementu wentylacji. Można sprobować odpiąć akumulator, choć to pomoże tylko do następnego odpalenia.
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
Akumulator padł
Pod maską nie ma skrzynki z bezpiecznikami.Przewod plusowy od przekaźnika wchodzi do wiązki ktora prowadzi do wnętrza auta.Przypuszczam że ten bezpiecznik znajduje się nad puszką z bezpiecznikami ale tam nie ma łatwego dojścia.Prowizorycznie podłączyłem plus do przekaźnika bezpośrednio z akumulatora.
taki prąd w czasie spawania nic nie zrobi elektronice bo wtedy prąd szuka jak najszybszej drogi . Ja sie nie obawiam bo juz spawałem różne rzeczy w setkach aut i nic sie nie stało w żadnym z nich ,oczywiście przy odłączonym akumulatorze.
Się raczej przyjzyj alternatorowi oraz stanowi akumulatora.
a jaki model stary czy nowy ? i jaka skrzynia 3 czy 4 biegowa? Dodano po 23 jezeli jezdzi tylko na 3 biegu to jest to tryb awaryjny.Proponuje sciagnac na pare minut przylacze (-) z akumulatora
Ujawnił się kolejny problem, całkowicie rozładowaly akumulator...
zacznij od bezpieczników i przekaźników. Jedną centralkę masz koło akumulatora a drugą w środku koło otwierania przedniej maski.
Sprawdź czy nie ma regulatora na ścianie za akumulatorem z prawej strony aluminiowa puszka z trójkątną wtyczką.
Czy tam masz system hamulcowy TEVES? Poznasz po tym, że po włączeniu zapłonu słychać bzyczenie w okolicy pompy hamulcowej i przy pompie jest taka kula, akumulator ciśnienia.
Witam Kolejny zauważony objaw to : czasami po przekręceniu stacyjki zapalają się wszystkie kontrolki a wskazówki licznika i obrotomierza idą do końca i wracają (wygląda to tak jak by był robiony test wskaźników ).Czasami zdarza się tak dwa razy pod rząd i dopiero za trzecim razem odpala najbardziej prawdopodobna przyczyna to rozładowany akumulator
Dziekuje za informacje Nie pracuje caly czas tylko wylacza sie po okolo mpl minuty tak wiec nie to mi rozladowuje akumulator Dzieki
Tak, świeci się stale, a potem pojawia się dźwięk - jeszcze sprawdzę to paliwo. Dodatkowo ciekawi mnie to napięcie na zaworze trzypinowym na listwie. Kod do radia jest. Ściągałem klemę, nawet zwierałem + i - na odłączonym akumulatorze.
Efekt tzw. testu wskaźników u Chryslera występuje w przypadkach zaniku, a raczej zbyt niskiego napięcia. Jeśli rozrusznik normalnie (czyli nie za wolno) kręci to spadków napięć należy szukać nie na "klemach" aku czy masie, a na niekontaktujących złączach instalacji. Trzeba przeglądnąć, popsikać jakimś preparatem typu KONTAKT40 czy coś podobnego wszystkie...
Może mnie ma przepływu między żaróweczką kontrolki ładowania a alternatorem ? A może spalona ? Tu nie chodzi o kontrolkę ładowania a o to ze wskaźnik ładowania cały czas pokazuje wartość 12 volt, a jest to wartość za mała aby akumulator ładować.
Jak mi znikały kierunkowskazy wypinałem akumulator i wszystkie wtyczki.
P1491 Awaria obwodu przekaźnika sterującego wentylatora chłodnicy P1684 Akumulator został odłączony w ciągu ostatnich 50 uruchomień
Może spróbuj na początek rozpiąć akumulator na 2 min....
Podaj na 1 pin we wtyczce X-1 napięcie z akumulatora. Wtedy odpali.
możliwe że to świece żarowe jest jakiś czujnik jak to sprawdzić bez odkręcania ich ?? Najlepszy do tego jest omomierz: zdejmujesz przewód zasilający świecę i pomiar >>ma być bardzo mała oporność (blisko zera). Możesz też użyć żarówki samochodowej np. od świateł pozycyjnych :po zdjęciu kabla ze świecy ,wepnij żarówkę między + akumulatora a świecę>>jak...
Podłączam się do tematu - identyczny problem, po wymianie skrzyni biegów i rozłączeniu akumulatora nie działa: radio, światła postojowe, mijania, długie, elektryczne szyby. W czym może być problem?
witam. Wybadaj stan akumulatora czy nie jest uszkodzony,ja miałem identyczny problem,wymieniłem akumulator i problem znikł.
Tak tylko kolega nie może jeździć :)
Nie sądzę aby pasek osprzętu nie był do tej pory wymieniany. Rozumiem, że może to być wyłącznie pasek wielorowkowy. Zatem zacznij mierzyć instalację elektryczną a dokładniej zdolność akumulatora. Podejrzewam duże obciążenie alternatora w związku ze słabym stanem akumulatora.
Znalazłem tylko takie tłumaczenie tego błędu. P0514 Zakres/działanie obwodu czujnika temperatury akumulatora
niestety nie ma mądrych w tym temacie . Ustaliłem jeszcze, że to nie problem alternatora, sprzeęgiełka i akumulatora . Czekam na wymianę mas na silniku i może ktoś ma schemat regulatora przed komputerem. Taksówkarze mieli montowane takie zestawy z racji ciągłego niedoładowywania akumulatora . Mam schematy całej elektryki w 2,5crd .
Czy tam masz nad lusterkiem wyświetlacz? Czy akumulator był odłączany?
Albo auto żre prąd w czasie uśpienia , albo akumulator szmelc. Jak było przed wymianą baterii?
Próbowałem i zdjołem klemę z akumulatora i po założeniu dziłało przez 5 sekund.
Witajcie. Żona pojechała do sklepu i auto po zakupach nie odpaliło. Zabrałem aku do ładowania. Na wieczór naładowany akumulator wsadziłem do samochodu. Rano odpalił, pojechałem do pracy, i po pracy ta sama historia. Odpaliłem na kable i do domu. Miernik w ręce i do dzieła. Napięcie ładowania na aku bez obciążenia 14,9V, po dodaniu gazu zwiększa do 15V....
No cóż, takie rzeczy się zdarzają. Nie ma się czym przejmować. Pozdrawiam.
Caytols ile Cie to kosztowało?Chyba mam ten sam problem ;(
A jak akumulator kleju dobrze pokręcone?
Każde radio ma indywidualny kod.
tulejki do wymiany w rozruszniku i od razu szczotki wymien
pojeździłem nim kilka dni i nagle lewy wskaźnik zaczął działać (tak na połowę mocy ) :) jest to jakaś błahostka, wydaje mi się że przekaźnik trzeba wyczyścić lub wymienić, tylko nie mogę go znaleźć pod maską silnika obok akumulatora nie widzę takiego ..
Jeśli zmostkuje, to zapewne następny temat, który się pojawi będzie zatytułowany " dlaczego akumulator przez noc się rozładował" :cry: http://images10.fotosik.pl/4106/6abd98b7...
Chrysler Voyager poj 3.3 benzyna. Rok prod 2001 Włącza się zapłon, ale brak rozruchu. Po przekręceniu kluczyka słychać przekaźnik, ale rozrusznik nie kręci. Sprawdzone na krótko - kręci, ale nie odpala. Kontrolka immo świeci, potem na chwilę przygaśnie i tyle. Był fachowiec od kluczy, sprawdził immo niby jest OK. Po skasowaniu błędów auto odpaliło na...
Witam! Otóż mam taki problem przeładowanie wynosi 18V. Sprawdzany był alternator i wymieniony regulator napiecia a akumulator wciąż się gotuje. Może ktos pomoc.
Kurde dalej problem nie rozwiązany!! Przewody od radia niby ok. Radio jest na osobnym zasilaniu - bezpośrednio z akumulatora. Macie jeszcze jakieś pomysły??
potrzebuję serwisówki do skrzyni Chrysler voyager 3,3L qatro skrzynia A604 mam u siebie już tylko awaryjny bieg i odłączanie akumulatora nic nie zmienia nie mam możliwości podłączenia do kompa może ktoś wie z Suwałk jak mi pomóc
A może sprawdzić ładowanie i akumulator. Może akumulatorowi życie się skończyło
...sprawdź wszystkie bezpieczniki - to nie jest trudne i czasochłonne. nie mam prądu na kostce Do testów podaj zasilanie z akumulatora i będziesz wiedzieć czy urządzenie zadziała.
Zacznij od akumulatora, a jak to nie pomoże to tylko warsztat.
http://chrysler.auto.com.pl/forum/viewto... zobacz tutaj Dodano po 1 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... zobacz tu i poczytaj.
Dzięki za zainteresowanie. Kluczyk da się wyjąć tylko w poz. "0". Stacyjka nie jest już taka rześka jak nowa, kluczyk kiwa się na boki. Raz jedyny udało mi się wyjąć kluczyk w poz. "0" a urządzenia były zasilane. Z drugiej strony klient twierdzi, że pilnuje tego, żeby brzęczyk nie piszczał przy wysiadaniu, bo wie że stacyjka ma pozycję w lewo od punktu...
Sprawdz regulator napięcia.
Witam . Dziękuję za zainteresowanie moim problemem . Odnośnie pilota to jest ten 2 A fale daje ale nie chce ani otworzyć drzwi ani odblokować imo.
Błędy kasuje się odłączając akumulator na co najmniej 30 sek. Zacznijmy od tego jaki masz rocznik? Silnik 2,0?
Sprawdź czy zegarek nie gaśnie np. po godzinie.
Powietrza do silnika ?Jeśli tak to przy akumulatorze skierowany w dół.
Odebrałem swojego Chryslera rok 2005 z warsztatu blacharskiego i okazało się że przestała działać oryginalna zmieniarka. Po przekręceniu kluczyka miga wszystkimi 6 diodami, by po chwili zacząć migać po 3 diody naprzemiennie. Słychać próbę mechanizmu i dalej jest już tylko cisza. Wybór zmieniarki z radia kończy się napisem "error". Jeżeli któryś z Szacownych...
Odp. na punkt 3 Mi tak sie zdażalo jak mialem slaby akumulator. Jak byl slaby akumulator to mi odpalal ale wskazowki na zegarach szalaly. 2 razy zdazylo mi sie rozladowac akumulator i bylem w szoku co sie zaczelo dziac. Wycieraczki, kierunki, wskazowki na zegarach - wszystko oszalalo. Wymienilem akumulator i mam spokuj :)
Hej, mam identyczny problem. Próbowałem z bezpiecznikami, fotel nie jest elektryczny. Samochód stał dłuższą chwilę z rozładowanym akumulatorem. Może ktoś podpowie co jeszcze mogę sprawdzić.
szwed. pawel: Mam dogrzewacz mozesz napisac gdzie dokładnie jest ten przewód? andrend: Bezpieczniki tez sprawdzałem te w skrzynce obok akumulatora nie wiem czy są jakieś inne
mam problem z ladowaniem chrysler voyager 94 2,5td.sosiad zle podloczyl mi na akumulator przewody ze swojego auta aby uruchomic motor,poszedl dym i od tego momentu nie ma ladowania co moze byc przyczyno
Napięcie powyżej 15 V bardzo negatywnie wpływa na akumulator. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić regulator w alternatorze.
powiem szczerze, że o tym myślałem ale u mnie w okolicy nie ma nikt programu do chrayslera. Ogólnie to problem z amerykańcami. Może ktoś wytypuje jakąś usterkę, chętnie sprawdze, może akurat pomoże. Dziwny przypadek bo nic się nie stało mechanicznego bo stał w garażu, aż pewnego dnia nie odpalił. Może przy wymianie aku poszedł któryś przekaźnik?? jak...
Zamykam temat, problem został rozwiązany: był przepalony przewód od akumulatora zasilający pompkę oraz zapłon.
najprawdopodobniej stopił sie przekaznik swiec żarowych , to czeste w tych modelach trzeba go wymienic na nowy , miesci sie przy akumulatorze na przedniej belce ,jest koloru szarego .
Wszystko działa prócz rozrusznika i świec żarowych a akumulator jest naładowany. A i nie działa jeszcze zapalniczka mimo, iż bezpieczniki są dobre.
Wyciągnij akumulator, skrzynka bezpiecznikowa jest na zawiasie i przekręca się ją w miejsce gdzie stoi akumulator. Poczyść wszystkie kostki często tam jest problem.
Błąd P1684 informuje o niedawnym odłączeniu akumulatora. Sam się skasuje po chyba 50 odpaleniach samochodu
brak lewego światła mijania. czy bezpiecznik jest na jeden reflektor cz na dwa. gdzie szukać tego bezpiecznika. po wyjęciu wszystkich bezpieczników z skrzynki przy akumulatorze prawy reflektor świeci cały czas.
Witam. I mój Voyager 2002 padł. Poprzednik (podobno w Serwisie) przerobił światła tak, że po przekręceniu kluczyka świecą cały czas nawet przy odpalaniu auta. Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki i nie zdołałem ich rozłączyć. Całą zimę odpalałem autko na światłach, aż wczoraj zdechł akumulator. Jakby ktoś z szanownych forumowiczów miał schematy elektryczne...
Witam potrzebuje pomocy.Wjechałem dzisiaj do garażu aby wymienić świece zapłonowe i tłumik. Niestety już z niego nie wyjechałem. Przekręcam stacyjkę , kontrolki zapalają się. Lecz rozrusznik nie kręci , nie słychać pompy paliwa. Zrobiłem kluczykowanie żeby pokazało błąd. I okazało się że kluczykowanie nic nie pokazuje , a powinno chociaż pokazać że...
witam wszystkich ;) Mam pytanie, w moim chryslerku przepaliła się żarówka od świateł mijania (tzw.krótkich), kupiłem żarówke otwieram lampę a tam nie dość że żarówka przepalona to jeszcze zwarte kabelki od tych śwateł, i teraz mam problem kable naprawiłem żarówkę wymieniłem a światło nie świeci tylko z tej prawej strony. Czy orientujecie się czy ten...
Witam mam Voyagera 2.5 crd 2003 rok i nie wiem gdzie znajduje się wlew płynu chamulcowego jest taki mały zbiorniczek pod maską nad akumulatorem i nie wiem co to za zbiornik napisane. Jest dot3 to tak jak by płyn chamulcowy
Sprawa wyjaśniona. Wszystko było ok poza akumulatorem. Samochód stał 3 dni na dużym mrozie nieodpalany i brakło troszkę siły do przekręcenia. Naładowanie akumulatora załatwiło sprawę. Odpala teraz za pierwszym razem.
W trakcie jazdy autko zgasło i już nie odpaliło nie podawało do pompy paliwa jak podałem napięcie na ten elektrozawóe z akumulatora to zapalił -czy ktoś wie czy to może jakiś przekaźnik który można wymienić jak tak to który -czy to możne wina sterownika silnika pomóżcie
U mnie to samo. Wszystkie oznaczone biegi w kwadratowych obwódkach. Okazało się że klemy na akumulatorze źle stykają. Oczyszczone, dokrecone i jak ręką odjąć.. Pozdrawiam
Chrysler Voyager, 2004/2005 Witam, Ostatnio wymieniłem akumulator. Po podłączeniu nowego z głośników nie dobiega żaden dźwięk, nawet szum. Radio działa, nie wola kodu. Może ktoś z Was wie gdzie tkwi problem? Pozdrawiam. 860017 860018
Pierwsza podejrzana jest wiązka, w tych rocznikach Voyagera przewody są kiepskiej jakości i następuje samoczynna utylizacja. żaróweczka z przewodami i akumulator w dłoń, wypnij wszystkie wtyczki między skrzynią a komputerami i przedzwaniaj przewody wg schematu, innego wyjścia nie ma
Witam, w moim nowym nabytku zapalił się check oraz jednocześnie skrzynia (automat) przestała przerzucać biegi. Po skluczykowaniu pokazał mi takie kody błędów : P 1684 oraz P0700. Czy może ktoś mi podpowiedzieć co to są za błędy i czy powinienem jechać do serwisu czy można to naprawić we własnym zakresie. Resetowanie akumulatorem nic nie daje :cry: [/syntax]
Bezpiecznik i przekaźnik sterujący znajduje się w skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika po lewej stronie przy akumulatorze. Przekażnik oznaczony jako LBS -lewy dolny róg w skrzynce. Wyjmij przekaźnik zewrzyj odpowiednie piny w gnieździe i zobacz czy zacznie grać. Gdyby coś mogę umięścić schemat
spróbuj dać nową masę z akumulatora na karoserie bo może to być wina słabej masy i grzanie świeć może mieć zaśniedziałe styki
Problem rozwiązany wystarczy odłączyć akumulator na 24 h bo jak zrobisz zwarcie to komputer odłącza obwód i to wszystko.
pierwsza rzecz, bardzo częsta w tych samochodach to słaba masa komputera. ja poprostu dołożyłem drugą masę od silnika do nadwozia i jest oki, a miałem dokładnie takie same objawy. Druga rzecz to sprawdź jaki jest pobór napięcia przy rozruchu, bo jak jest za duży, albo akumulator słaby to też sie tak dzieje
Witam. Mam pytanie.Pod akumulatorem jest bezpiecznik czy da się go jakoś wymienić?
Jasne. 93r. :D Regulator w tym aucie normalnie jest obok akumulatora - 3 pinowe wejście. Jeśli tylu elektryków go nie znalazło to ... właśnie ...
Witam!!! czyli z tego co zrozumiałem nie działa Ci wogóle nawiew?? jesli tak to musisz wymontowac IPM-a ta skrzynka bezpiecznikow pod maską z lewej strony. pod nią wpinaja się w orginalną wiazkę w przewod od wentylatora nawiewu do ukladu webasto. Spreawdz styki. ewentualnie zepnij na krótko powinno być Ok. przed zdemontowaniem Ipm-a wymontuj akumulator...
Nie chce zapalić, czyli? Rozrusznik kręci i auto nie odpala, czy rozrusznik się zatrzymuje? Jakie jest napięcie akumulatora? Spróbuj z innym akumulatorem, sprawdź masę silnika, rozrusznika, tulejki w rozruszniku, stan szczotek, komutatora itp.
Dołączam się do tematu. Chrysler Grand Voyager 96' 3.3 v6 po prostu nie odpalił. ieczorem po powrocie postawiłem auto na parkingu a rano pierwsze przekręcenie stacyjki i silnik załapał na sekundę i zgasł. Od tamtej pory sprawdziłem chyba wszystkie połączenia elektryczne, pryskałem sprayem do połączeń elektrycznych, wymieniłem cewki zapłonowe, dolełem...
http://rapidshare.com/files/168014569/Sa... Może jak ściągniesz, to wtłocz go tutaj, żeby nie przepadł. Odepnij akumulator. Upewnij się czy nie masz radia z kodem, (lub czy posiadasz kod), żeby nie dokładać sobie pracy.
Podejrzane jest rozładowanie aku w 4 godz. Albo akumulator to zwłoki , albo coś konkretnego ( rzędu kilkunastu i więcej Amp. ) jest zasilane . Nie pozostaje nic innego jak pomierzyć pobór prądu na postoju .
Aku z wyższej półki do zastosowań start/stop, duży prąd rozruchowy. Dziś pomierzyłem jeszcze raz i tak: po otwarciu drzwi (lampki oświetlenia wnętrza wyłączone) autko przez około minutę bierze 7A, później spada do 1,4A przy pozostawionych drzwiach lub klapie bagażnika. Jak się zamknie drzwi to po około minucie, dwóch spada pobór do około 20mA. Wniosek:...
witaj miałem taki problem podłącz bezpośrednio plus z akumulatora do pompy wtryskowej ,do tego kabelka przykręconego przy pompie na klucz 8 . Auto powinno odpalić
Witam, w moim Chrysler Grand Voyager z 2008 r. ostatnio pojawia się problem z elektryką, klakson zaczyna trąbić non stop, uruchamiają się wycieraczki oraz spryskiwacz, światła migoczą... trwa to czasem chwilę, czasem długie minuty, odłączanie akumulatora raz pomaga, raz po ponownym podłączeniu znowu jest to samo. Czy ktoś ma jakiś pomysł, co może być...
chrysler voyager akumulator rozładowany akumulator chrysler voyager chrysler voyager kontrolka akumulator
honda civic centralny zamek szczotki alternatora mazda zabezpieczenie spawarka
mikrokomputer cobra1 czarna lista zasilaczy
Błędy napędu xDrive i oświetlenia w BMW 740d 2012 Wymiana diody LED kontrolki immobilizera w Nissan Primera P12 2005