Wg mnie to : Czerwony - PLUS na akumulator Czarny - masa Żółty + Różowy - napięcie przemienne Jak sprawdzić ? Na przewodach z cewek zawsze masz napięcie przemienne , prostowane z regulatora wychodzi stałe , dodatkowy przewód w innych przypadkach to wzbudzenie.
Czerwony i żółty podłączasz do + a czarny do - akumulatora.
Musisz podłączyć czerwony i żółty przewód pod stały plus. Najlepiej do samego radia pociągnij nowe przewody (takie o zwiększonym przekroju) od akumulatora. Czerwony i żółty daj pod plus a czarny pod minus. Nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku w pobliżu akumulatora. Nic się z instalacją elektryczną autka nie stanie. Pozdrawiam.
Wielkiej filozofii z podłączeniem nie ma. Czerwony do plusa, czarny do minusa akumulatora, żółty do włącznika zasilania (stacyjka itp). Pozostałe przewody to anteny i głośniki. Nie wiem w czym tu można pomóc.
Czarny masa Czerwony +12V po stacyjce Żółty +12V stałe z akumulatora pozdrawiam
Już mówię. ACC-stacyjka-czerwony BATT-akumulator-permanent-żółty GND-masa-czarny RL-lewy tył RR-prawy tył FL-lewy przód FR-prawy przód AMP-wyjście na załączanie wzmacniacza lub automatycznej anteny
Czerwony i żółty do plusa a czarny do minusa. Sprawdż na akumulatorze czy zadziała i napisz. bezpiecznik przy radiu jest jakiś? Może spalony.
Gruby czarny na minus. Czerwony i żółty razem do plusa. Cienki czarny nie podłączony.
Witam. Wesołych i spokojnych świąt. :) W jaki sposób jest to radio podłączone w samochodzie ? Powinno być: czerwony-> + po stacyjce żółty -> + stały (pod akumulator) czarny -> - (masa) w przeciwnym wypadku radio będzie cały czas działało i będzie poberało sporo prądu. Możesz zmierzyć amperomierzem ile tego prądu jest pobierane z akumulatora ?
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
Więc z tego co widzę kabelki jakie musisz wykorzystać to czarne i żółte. Czerwone możesz odlutować. Tam gdzie B+ podłącz do akumulatora odpowiednio czarny do minusa, żółty do plusa. Tam gdzie out do CB. Akumulatora nie rozładuje, a spróbować możesz podłączyć i zobaczysz czy będą zakłócenia np, od alternatora itp. Może pomoże. Napisz jeszcze jakiego...
Cienki czerwony i czarny do zasilania ,gruby czerwony do akumulatora z czarnym minusem ,a żółty do odbiornika na przykład do żarówki i do czarnego wspólnego minusa.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Czarny to "plus" przechodzący przez stacyjkę. Możesz sprawdzić czy pojawia się na nim napięcie 12V z akumulatora jak włączysz zapłon. Żółte to wyjścia z alternatora/prądnicy. Zielony to masa. Gruby zielony to też masa, przykręcana do ramy. Czerwony to ładowanie akumulatora. Bez czarnego też powinno działać. Widocznie ten regulator nie potrzebuje tego...
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
Wybaczcie ze odświeżam stary temat, ale ta masa (-) to podłączamy do minusa w akumulatorze?
Podepnij radio bezpośrednio do akumulatora czerwony z żółtym razem do "+" czarny do "-"
I moje pytanie jest takie jak te radio podłączyć na krótko pod akumulator? Skręciłem czerwony z żółtym - plus, czarny masa - minus. I nic nie działa, czemu tak się dzieje, że nie włącza się?
https://obrazki.elektroda.pl/9199446200_... Lewy górny róg schematu, regulator oznaczony cyfrą 2, biały ładownie, żółty z paskiem światła(regulator ogranicza napięcie), czerwony do + akumulatora, czarny masa Tu masz schemat podłączenia chińskiego regulatora [url=https://www.motocdi.com/gallery/ima...
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
jeżeli chodzi tylko o ładowanie to szaro czarne zostaw w spokoju zielono czerwony do czerwono żółtego z silnika a czerwony na akumulator
Dziś spróbowałem podłączyć kabelek czarny i czerwony bezpośrednio do aku z pominięciem zapłonu Jeżeli chcesz sprawdzić to na stole po podłącz czarny do "-" akumulatora, czerwony do "+" akumulatora. Jak lampa zaświeci to dotknij żółty do "+" akumulatora. Powinna zgasnąć. gdy uruchamiam silnik światła dzienne świecą Uruchomienie silnika do tych lamp...
nie wiem czy dobrze kojarze, ale w tym modelu jest kostka ISO. opis znajdziesz tutaj: http://www.studio24.prv.pl/ w dziale "kablomania" Generalnie jeśli masz kostkę to przewód z kolorem czerwonym i żółtym połącz razem i daj do plusa akumulatora a czarny kabel na minus
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
witam.. mam taki zestaw.. [url=http://www.harmankardon.com/resourc... na stronie nr 5 schemat podłączeniowy, gdzie mam do wyboru zasilanie z gniazda zapalniczki albo na stałe.. Czerwony po stacyjce, żółty akumulator i czarny uziemienie. Pytanie, gdzie podłączyć...
https://obrazki.elektroda.pl/1315472200_... Tak wygląda doprowadzenie przewodów. Brązowy to minus, a na żółtym i niebieskim jest 12V. To te same pola które idą zielonym i żółtym do silników. Czerwony z akumulatora zasilanie. Czarny to to samo pole lutownicze co brązowy czyli minus na którym jest bezpiecznik.
czerwony i żółty do plusa akumulatora , a czarny do minusa akumulatora. ewentualnie jak nie będzie podświetlania to pomarańczowy do plusa +
Co do radia: W kostce masz przewody: czerwony - ACC żółty - 12 V czarny - masa Wariant 1 Radio działa podczas przekręcenia stacyjki kluczykiem w pozycję ACC czerony - pozostawiasz żółty - ciągniesz na plusowy biegun akumulatora czarny - ciągniesz na minusowy biegun akumulatora Wariant 2 Radio działa bez kluczyka w stacyjce czerwony - łączysz z żółtym...
Jeżeli chodzi o ten czerwony z czarną gumową zaślepką to jak się nie mylę wtedy by wzmacniacz działał non stop, więc możliwość rozładowania akumulatora, chyba, że żółty jest stałym prądem a w czerwonym płynie prąd po przekręceniu stacyjki to też ew, jest ta opcja :)
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
"Jakie obciążenie stosujesz kiedy takie zmiany obserwujesz we wskazaniach?" Podłączony był akumulator prawie naładowany. Multimetrem mierzyłem prąd ładowania na samym akumulatorze. Dodano po 25 Czerwony i czarny gruby jest podłączony w rozcięty czarny przewód minusa do klemy akumulatora (czarny do białych z trafo a czerwony do czarnego minusa do żabki...
http://obrazki.elektroda.pl/5161239400_1... Od dość dawna posiadam wspomniane w temacie krótkofalówki, które od czasu do czasu są mi niezbędne i to zazwyczaj wtedy, kiedy się tego nie spodziewam... Oryginalne akumulatorki NiCd praktycznie wymagają stałej konserwacji, a prawda jest taka, że jeden komplet już po miesiącu na gwarancji...
>irek19 Na fotografii widać że czerwony kabel wychodzący z radia już jest połączony z żółtym, wiec radio powinno działać bez problemu. Sposoby podłączenia radia są dwa: 1.Żółty kabel do akumulatora, czerwony do stacyjki gdzie pojawia się napiecie po jej przekręceniu, czarny oczywiście do masy(-). 2.Żółty połączyć z czerwonym kablem do akumulatora, czarny...
Tak jak kolega wcześniej napisał: czerwony do plusa akumulatora czarny, żółty i żółto-czarny do masy (minus) teraz jeżeli szary kabelek zamyka to do niego podpinasz biały a biało-czarny podpinasz do kabelka na którym po podaniu masy auto się otworzy.
Niestety, ale napięcie akumulatora niewiele nam mówi o jego pojemności. Z tego mierniczka można wykorzystać sam woltomierz. Jeżeli stacyjka jest taka jak na załączonym obrazku, rozpiska pinów: L - lights / światła G - ground / masa, S - starter selenoid / przekaźnik rozrusznika B - battery / akumulator M - magneto / iskrownik To sam woltomierz podłączmy...
Niebieski i żółto-czarny razem ze sobą i do +12V czerwonego. Reszta podana. Myśle że te pociągnięte 12V z akumulatora masz zabezpieczone odpowiednim bezpiecznikiem przy aku.
Co to za skuter? Kolory przewodów są dla mnie dziwne. Zwykle żółty to odczep na światła, biały koniec uzwojenia dla ładowania, zielony masa, czarny (czarno-czerwony) zasilanie CDI.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Czy dla sprawdzenia czy się włącza radio mam połączyć czerwony z żółtym z radia i dać pod plus akumulatora a czarny pod minus?
Dodam, że na kostce głównej w samochodzie, na wyłączonym zapłonie, jest prąd na żółtym i czerwonym kablu 12 V, na czarnym jest -.
No właśnie nie zauważyłem tam żadnych oznaczeń. Dodano po 31 Podłączyłem czerwony i czarny bezpośrednio z akumulatora i wycieraczka chodzi bez przerwy w kółko pytanie do czego jest ten żółty na silniku wycieraczki niebieski był chyba podpięty do masy
OK jak bym zamienił te oświetlenie na led z modułem ,to czerwony do stacyjki czarny do akumulatora ,a .żółty do świateł mijania tak
Witam żółty prądnica do żółtego(podłączone do świateł w niektórych modelach) różowy prądnica czarny do instalacji ale tylko niektóre modele zielony masa ważne do ramy i instalacji czerwony + do akumulatora. napisz dokładniej w jakim pojeździe będzie zastosowany ten regulator. Musisz wiedzieć jaką masz prądnicę w silniku 5 cewek czy 2 cewki. to jest...
Jeśli akumulator nie jest podłączony do płyty to tak może być. Po zwarciu żółtego z białym jest napięcie na czerwony-czarny. Po podłączeniu do płyty głównej i zwarciu żółty-biały słychać cykanie z akumulatora. Czy to może być brak masy?
Teraz to oba mierniki nic nie wskazują, raczej żadnego zwarcia nie zrobiłem , trochę pomigalo na poczatku to "0" i potem nic nie było na wyświetlaczu. Ani po podłączeniu akumulatora pod prostownik , ani przez zasilanie bezpośrednio z akumulatora ( łącząc żółty i cienki czerwony z + , a czarny z - ) . Nic, żadnej reakcji wyświetlacza , chyba to jakiś...
już nie aktualne radyjko gra :) żółty z czerwonym(+) , czarny(-)
Witam, potrzebuje przerobić instalacje elektryczną Wsk 175 6v by nie było akumulatora. Nie potrzebuje świateł tylko samą iskrę. Z silnika wychodzi mi 5 przewodów niebieski, żółty, czarny, czerwony i brązowy.
Witam! Znalazłem w domu radio Pioneer MVH150UI, ale po podłączeniu do akumulatora nic się nie wyświetla, ani nie gra. Czerwony i żółty przewód podłączyłem do + natomiast czarny do -. Akumulator w 100% działa. Bezpiecznik przy radiu sprawny. Proszę o pomoc w naprawie.
Podłączyłem stałe zasilanie 12V " " z akumulatora do kabla żółtego z kostki oraz czarny GND do "-" z akumulatora Podłączyłeś dobrze, może to jakaś wada radia. Jeszcze czerwony +12V Acc powinien być podłączony do plusa po zapłonie, ale to nie może być przyczyną przepalania bezpiecznika.
Mogą być dwa uzwojenia, jedno zasila cewką a drugie resztę. Dodano po 14 Tak jak wcześniej pisałem Silnik posiada cztery przewody: - żółty - czerwony - biały - czarny przyłączony do masy czerwony i biały zasila cewkę a żółty i czarny zasila instalację.
sprawdziłem co się grzeje jest to ta cala tylna płytka radia ta gruba. radio grzeje się gdy jest wypięta kostka głośników z radia wychodzą kabelki : czerwony złączony z żółtym [pod jedno] czarny niebieski [niepodłączony] błękity [niepodłączony] miałem na krótko podłączony do akumulatora żółty z czerwonym pod + czarny pod - i tez się grzeje. co zrobić...
Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się że grube przewody szły do akumulatora a na końcu cieńszych był nieoryginalny przełącznik wielopozycyjny 5 do przodu 2 do tylu ( którego brak ) I jesteś pewny tego podłaczenia? Uważam je za mało prawdopodobne - jak dwoma przewodami mechaniczny wyłącznik steruje kierunkiem obrotów i 5 prędkościami ? Z pomiarami...
Witam. Super. Czyli wpinam to między zestaw a akumulator (dodam, że obecnie jest tak, że kable zasilające nie mają klem ani niczego, tylko "gołe druty" które owijam naokoło + i -)? W sensie, przykladam czerwony "pin" do plus a czarny do minusa, ustawiam multimetr na 10A i mówi mi to, ile ciągnie to amperów, tak? Możliwe, że coś niejasno napisałem, więc...
Podepnij radio pod jeden z akumulatorów i po kłopocie. Przewód żółty razem z czerwonym na plus a czarny na minus.
Spróbuj sobie podpinając bezpośrednio do akumulatora. Czerwony i żółty razem do plusa a czarny do minusa, wtedy będziesz miał pewność.
Regulator ten jest z radiatorem. Wydaje mi się że on w zupełności spełnia swoją rolę. https://obrazki.elektroda.pl/2551908800_... Kolory przewodów: Zielony masa Czarny, do plusa akumulatora ( lub w instalację 12 V po stacyjce) Czerwony plus akumulatora Żółty i pomarańczowy do cewek z iskrownika. Dobrze rozumuje??
Fiolet, biały, zielony, szary to głośniki + i -, żółty + po stacyjce, czerwony + z akumulatora, czarny -.
Jak wygląda przedni panel radia ? CZARNY : MASA(-) CZERWONY: ACC Pod czarnym powinien chyba być jeszcze jeden przewód Żółty czyli B+ (zasilanie z akumulatora czyli (+) Czerwony i żółty mogą być razem połączone albo po między nimi wstaw włącznik czyli będzie jak stacyjka "ON/OFF" Reszta przewodów to wyjście na 4 głośniki ( + ) ( - )
kolego naprawdę jeszcze coś spaprasz, ale opiszę Tobie przewody ( do czego podłączyć) : -czarny -masa (akumulator) lub inny punkt masy -czerwony - +12 V po zapłonie (stacyjka, cewka WN) -brązowy- impulsy ( cewka WN) -niebieski - elektrozawór gazu , reduktor,wielozawór , przekaźnik - biały - wskaźnik gazu -żółty - w instalacji wtryskowej nie podłączasz...
Strasznie grzeje się panel, a po pewnym czasie pada akumulator. Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać ten problem? Żółty i czerwony przewód połączyłem razem do plusa akumulatora, a czarny do minusa - więc powinno wszystko być ok. jednak coś jest nie tak
Dzięki za wstępny feedback. http://tinyurl.com/elektroda to jest to ustrojstwo. Nie wiem nic o niebieskim kablu :) Czyli te przewody z prawej strony grafiki to DC 3-30 V pod stacyjkę w pozycji zapłonu, a czarny idzie do minusa akumulatora. Z lewej czerwony i żółty idą do plusa akumulatora a czarny minus . Czy w takiej konfiguracji osiągnę to co chciałem?...
W mojej hulajnodze też ta lampka się lekko swieciła i postanowiłem coś z tym zrobić. Dobrałem się do niej, chociaż dostęp jest dopiero po wykręceniu modułu sterującego. Trzeba uważać, ponieważ nie ma złącza które pozwoliłoby odłączyć baterię, ja odlutowałem jeden przewód od akumulatora. W lampce jest mała płytka z przetwornicą step down na układzie...
Ja taki moduł podłączyłem do prostownika CCCP. Idealnie wszedł w okienko po amperomierzu. Ty na pewno też amperomierz usuniesz, więc te przewody do amperomierza złącz razem i podłącz do tego łączenia podłącz żółty przewód kostki z 3 pinami. Przewód biały (-) rozetnij, końcówkę idącą do akumulatora połącz z czerwonym przewodem kostki z 2 pinami, a do...
Witam ppdlaczam pod prostownik Nie wiem co to za prostownik, ale możesz uszkodzić radio. Podłącz pod właściwy zasilacz. Na wstępie, by go uruchomić to radio połącz przewód żółty z czerwonym razem do plusa a czarny do minusa. Reszty przewodów na razie nie podłączaj, tylko zaizoluj by nie nastąpiło zwarcie. Głośnik tak jak w opisie złącza. Pin 9-11, 13-15,...
Mam je w warsztacie luzem, masa na czarny, na żółty i czerwony stały plus daje 12V z akumulatora. Oraz próbowałem dać najpierw stały plus, a dopiero potem po zapłonie, to też nic nie dało. Radio dalej na wyświetlaczu ma "Starting pioneer car navigation" czy jakoś tak.
Witam mam nawigację jak w temacie, oczywiście nawigacja nie działa.Mam jednak pytanie przy akumulatorze mam 3 kabelki czarny żółty i czerwony czy ktoś z was wie jakie powinno być napięcie na tych kabelkach. Po podłączeniu miernika mam same zera więc nie wiem czy padło ładowanie czy nawigacja.
Nie wiem czy dobrze rozumiem - to samo źródło (aku) miałoby zasilać gadżet i jednocześnie miało by być obiektem pomiaru? Czyli np. styki Tego typu woltomierze często mają trzy wyprowadzenia. Czerwony + zasilania, czarny - zasilania i np. żółty pomiar (czasem biały). Ty chciałeś dać rezystor aby osłabić świecenie wyświetlacza. Robiąc to na przewodzie...
po zdjęciu taśmy izolacyjnej był tam połączony kabel i zlutowany wstępnie sprawdziłem probówką czy jest tam napięcie i jest na razie chciałbym odnaleźć źródło głównego problemu czyli braku napięcia na którymś z przewodów niżej dodam grafikę którą wyszukałem w internecie o 7 rano polecę i posprawdzam jeśli coś uda się to dam znać :) jestem dobrej myśli...
Zasilanie jest standardowe jak we wszystkich innych radyjkach. W kostce są przeowdy: - czerwony - żółty - i czarny masa, mogą być dwie Czerwony to +12V zasilający główny a żółty to pamięć radia, także +12V Oba przewody musisz podłączyć w miejsce w którym jest napięce +12 po wyłączeniu stacyjki. Najprościej podłączyć radio bezpośrednio do akumulatora...
Ja z powodzeniem stosowałem zwykły lakier do paznokci :D z witaminą! Działa do dziś i samozapłonu nie zaobserwowałem hehe jeszcze. Oto mój stojan z aktualnego silnika (140cc) który ma zmasowane uzwojenie. http://obrazki.elektroda.pl/1279569600_1... Musiałem założyć oryginalny stojan z 50cc który ma cewki odmasowane , tak by działało...
Czarny- Masa Czerwony- plus stały z akumulatora przez bezpiecznik Żółty- + po stacyjce Niebieski- + od świateł pozycyjnych. Jak podepniesz ten żółty pod czerwony, nie będą Ci się wyłączać światła po wyłączeniu stacyjki.
Teraz mam problem. Bo kolega miał podpiete tak: aku+podpiety z zółtym i czerwnoym przed kostka(podpinana do radia), i aku- z czarnym przed kostka. U mnie gdy zepne czerwony z żółtym zapala sie kontrolka i siweca mi swiatłaVery Happy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Tu masz opis wyjść na kostce ISO. Iluminator jest zazwyczaj...
Z centralki wychodzi różowy i jest w nim +12V. Podłączasz go do czerwonego w syrence. Czarny z syrenki ciągniesz gdzieś na karoserię (do masy) bądź bezpośrednio pod minus do akumulatora. Prościej się nie da. Na przyszłość też pamiętaj że chyba nie ma centralki w której różowy, pomarańczowy, żółty, czerwony, czerwono-biały był by masą!!! Te kolory zawsze...
Czerwony kabel to plus który musisz podłączyć na stałe do akumulatora, czarny to minus {wiadomo} a żółty to też plus ale załączany wraz ze stacyjką. Najlepiej połącz czerwony z żółtym i do plusa.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
To Chiński dron zasilany jest z akumulatorka na zdjęciu masz 3 przewody zasilające. Czerwony/Czarny/Żółty.
Witam wszystkich Mam problem z radiem cd Aiwy CDC R317. Otóż nie działa poprawnie po podłączeniu do akumulatora ( czerwony i żółty do +, czarny do - ). Po włożeniu płyty zaczyna grać muzyka, lecz nie ma kontroli nad regulacją z wyjątkiem poziomu głosu. Nie pali się wyświetlacz oraz podświetlenie z wyjątkiem 4 przycisków które także nie działają. Natomiast...
Witam. Miernik podłączasz tak: Czarny przewód podłączasz do miernika we wtyk oznaczony "COM". Czerwony przewód podłączasz do miernika we wtyk oznaczony "20A". Nastawnik miernika ustawiasz w pozycji dolnej na żółtym polu przy cyferce 20. Teraz nie próbuj mierzyć napięcia akumulatora bo spalisz miernik. Tak ustawiony miernik odłóż na bok ;) i odłącz minusową...
W tych Chińczykach zawsze się spotykałem z czerwonym cienkim kablem z bezpiecznikiem podpiętym do plusa ale też do plusa szedł jeszcze jeden grubszy kabel. A do minusa jeden czarny grubszy. Sprawdzałeś ładowanie?? Ta czarna kostka na gumie to moduł. Stabilizator do ładowania jest też pewnie przypięty do ramy ale jest w obudowie aluminiowej żeberkowanej....
Witam, po dłuższej przerwie. Wymieniłem następujące elementy: C105 - 47nF 630V, D105 - P6KE200A, U101 - TOP256E, U201 - PC817B. I ładowarka się dziwnie zachowuje... pokazuje mruganiem diod LED, że jest uszkodzony akumulator, bez podłączonego akumulatora. Na gnieździe mam 21,1V pomiędzy żółtym/czarnym, tyle samo pomiędzy żółtym/zielonym. Trochę mnie...
Prób i konfiguracji było wiele Na dodatek z lekka losowych... Właściwy schemat: https://obrazki.elektroda.pl/9502433300_... Uwaga: Prostownik ma po dwa przewody do każdej klemy, grubszy prądowy, i cieńszy przeznaczony do pomiaru napięcia na akumulatorze. O ile w przypadku połączenia "+" nie ma żadnego problemu (tu żadnego przewodu...
Cienkie kabelki wpinasz przez mały bezpiecznik do akumulatora. Grube: Czarny do regulatora 2 Czerwony do regulatora 1 Żółty do plusa paneli. Minus paneli do regulatora 2 Plus paneli nie wchodzi do regulatora. Jeśli się mylę, to spalisz co najwyżej ten miernik. :-)
nie wiem jaki kabelek mam podłączyć do ako a który do stacyjki Żółty czarny czerwony ciemnoniebieski ?
Siema. otoz mam problem z podlączeniem regulatora napięcia : http://obrazki.elektroda.pl/6639785700_1... ponieważ nie wiem jak podłączyc kable które wychodzą od statora. kable: czerwony- prowadzi do akumulatora pod (+) czarny - masa biały i żółto-czerwony - wychodzą od statora na 2 kablach które wychodzą od prądnicy jest duże napiecie...
Najprawdopodobniej miałby to być regulator tego typu. Tylko co z podpięciem? CZERWONY - akumulator ZIELONY - masa CZARNY - SENSE (do akumulatora lub do "+" po stacyjce) ŻÓŁTY i POMARAŃCZOWY - początek i koniec cewki. Zgadzałoby się to?
Ogólnie mówiąc radio ma ruszyć na 3 przewodach: - czerwony +12V zasilanie główne - żółty +12V - zasilanie pamięci - czarny - masa resztę można pominąć. Weź radyjko podłącz bezpośrednio pod akumulator pod maską. Żółty i czerwony - wychodzące z radia połącz razem i daj na PLUS do akumulatora, a CZARNY na minus. Jeśli włączy się - będzie oznaczało że coś...
To tak: czarny gruby przewód do minusa mostka prostowniczego na czerwonym grubym masz wtedy wyjście minusa na zewnątrz(powiedzmy do akumulatora czy innego odbiornika). Do plusa mostka podłączasz cienki czerwony i żółty oraz przewód ( nie ma go przy mierniku którym wyprowadzisz plus do wyjścia na zewnątrz (akumulator czy inny odbiornik). Przewodu czarnego...
Tu masz pinout gniazda w radiu, wystarczyło tylko trochę poszukać w google https://obrazki.elektroda.pl/7433644700_... Dodano po 4 Kolory najprawdopodobniej bedą takie same jak w standardowej kostce iso, nawet widać po twoim zdjęciu, wiec myślę, że wystarczy polutować zgodnie z kolorami. Tak więc czarny(masa), żółty(B+ do akumulatora),...
Sprawdziłem i po podłączeniu żarówki w czasie rozruchu zero prądu dopiero jak silnik pracuje jest prąd, miernik po przekreceniu stacyjki pokazuje 0,7V w czasie rozruchu dalej 0,7 no i jak silnik pracuje już 14,4 Druga sprawa z podłączeniem kabelka niebieskiego od wtyczki do akumulatora + I zapaleniu silnika dalej mamy żółty akumulatorek na kompie. Jakieś...
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Witam! Kupiłem silnik rowerowy MY1025Z2 w komplecie zkontrolerem obrotów (opis robaczkami chińskimi) Silnik ma 2 przewody - czerwony i czarny. Kontroler natomiast 4 przewody - czerwony, czarny, żółty i zielony zakończone gniazdem. Kontroler ma wbudowany potencjimetr oznaczony SPED ( OFF - MAX) Nie wiem jak podłączyć konroler do silnika i do akumulatora....
Mam radio Electric model CAD-460: Podłączyłem w ten sposób, ze od akumulatora - czarny a + czerwony, dodatkowo żółty podświetlenie podłączyłem do czerwonego, pisze na nim 12volt batery, i radio mi nie działa lecz zapaliła się lampka pod panelem, czy to może być wina bezpiecznika ze jest spalony czy źle podłączyłem. a na pomarańczowym kabelku pisze dash...
tam jest dobrze opisane,po to masz te złączki żeby sobie zmienić w lależności od tego jakie ISO występuje w samochodzie a reszta tu-www.studio24.prv.pl tam są opisane różnice podłączeń ISO,a jak masz problem to połącz sobie żółty i czerwony do (+)akumulatora a czarny do (-)akumulatora bezpośrednio i diagnaza gotowa
Prawdopodobnie przewód czerwony to światło białe (dzienne), żółty to światło żółte (kierunkowskaz), Czarny to masa. W kostkach lampy należy znaleźć (za pomocą probówki 12V) multimetru lub żarówki 12V z przewodem) przewód od kierunkowskazu oraz świateł postojowych. Masę podpiąć za pomocą oczka do akumulatora lub elementu metalowego karoserii Żółty przewód...
Czerwony i żółty razem do plusa, czarny do minusa. Z głośnikami chyba nie będziesz miał problemu?
Cóż, podałem złą frazę. Kilka wyników daje wpisanie "DALCO rozładowuje aku". Znalazłem podobny problem, autor pisze o złym podłączeniu kabelka żółtego do instalacji. Hmmm, wypadałoby, gdybyś podłączył radio pod zasilacz stabilizowany 13,7V (tylko NIE pod prostownik do ładowania akumulatorów!), i wtedy sprawdzał, bo szkoda akumulatora, a pomiarów nie...
Czarny do masy, czerwony do stacyjki, żółty stałe zasilanie, najlepiej prosto do akumulatora.
Witam ????????... Układ , który teraz załączyłeś u mnie działa bez problemów . W takim razie usuń rezystor 200k podłaczony równolegle do diody , sprawdź dokładnie podłączenie tej diody (anoda do bazy tranzystora BC517 , katoda do czerwonego przewodu) i połącz do żółtego przewodu rezystor 33k połączony szeregowo z dioda 1N4148 (rezystor 33k do bazy tranzystora...
To są ledy z funkcją kierunkowskazu o ile się nie myle, czerwony do plusa po zapłonie, czarny masa, żółte do plusa kierunkowskazów lewy i prawy po to że jak załączasz kierunkowskaz to ledy świecą na pomarańczowo, a białe do świateł pozycyjnych lub mijania. Jeśli oczywiście to są ledy z kierunkowskazami bo mi to tak wygląda podłączył bym to na próbe...
Dziękuję Błażej :) mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak podłączę radio pod zasilacz to czy wystarczy że do iso podłączę:żółty i czarny? (żółty - akumulator, czarny-masa) Czy może też powinienem podłączyć sterowanie zasilaniem (niebieski) i czerwony czyli zapłon? Pozdrawiam
akumulator czerwony czarny wentylator żółty czarny czerwony czerwony biały żółty czarny
baterie słoneczne odblokowanie galaxy encoder brother
philips 43put4900 philips 43put4900
Słaby obraz na telewizorze Sharp Aquos po aktualizacji Biały dym w Chevrolet Orlando 1.8 benzyna - przyczyny