Miernik masz dobry?. Jeżeli tak, istnieje coś takiego jak SEM (siła elektromotoryczna żródła). Długie zagadnienie, dla uproszczenia można je pominąć. Prawidłowego pomiaru dokonasz podłączając do akumulatora żarówkę 5-10 W (lub włączając światło postojowe) i wtedy mierz napięcie. To będzie wartość, która obrazuje stan akumulatora. pozdrawiam
A ja myślę że akumulator jest złom.P
Naładuj akumulator
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
A właśnie - zacząłeś od początku Litości. Nie można zaczynać od końca. Ew "zaczynać od końca". Trzymajmy fason językowy. To Elektroda a nie Pudelek. zrobiłeś sobie bilans energetyczny? Wiesz ile tak na prawdę wynosi zapotrzebowanie na energię w pojeździe? Tu jest pies pogrzebany. Awersja do prostych obliczeń "teoretycznych" (gdzie tu jest jakaś teoria???)...
Uszkodzony akumulator skutkuje obniżeniem napięcia ładowania, wraz ze wzrostem obrotów.
Sprawdź jaki jest prąd rozładowania akumulatora, kiedy wszystko jest wyłączone i silnik ma się rozumieć wyłączony. Być może samorozładowanie przez jakiś układ jest tak duże, że akumulator jest po prostu ,,pusty" i stąd problemy z uruchomieniem.
Witam, kupiłem całkiem niedawno motocykl Kawasaki 250. Motor stał na podwórku bez żadnego okrycia ani zadaszenia przez prawie rok. Są to informacje uzyskane od właściciela. Próbujemy go odpalić, ale niestety jest zero jakiejkolwiek reakcji ze strony motoru. Stacyjka świeci, światła, migacze, światło stopu, klakson — wszystko działa, lecz nie to, co...
Z szarpaka jest to samo akumulator nowy
Witam serdecznie wszystkich, Pacjent Kawasaki ZZR 600 z 2001 roku z alarmem z pilota. Problem następujący: rzucił kręcenie rozrusznikiem z przycisku na kierownicy (już przy poprzednim właścicielu). Czasem (dość często) mi się go uda odpalić z przycisku, jak wykonam następujące czynności: 1. Włączę zapłon. 2. Nacisnę na przycisk rozrusznika w trybie...
Czyli podpiąłeś drugi akumulator 12V szeregowo?
Akumulator sprawny? Żeby sprawdzić pojemność: 1.wyjąć aku z pojazdu 2.Naładować do "pełna" 3.Rozładowywać akumulator prądem dziesięciogodzinnym lub mniejszym(dobrać np. żarówkę o takiej mocy żeby prąd nie przekroczył dziesięciogodzinnego) do objawów rozładowania. 4. pomnożyć prąd (w amperach) przez czas (w godzinach) i masz rzeczywistą pojemność akumulatora...
Sprawdź napięcie akumulatorów, zarówno przy wyłączonej, jak i włączonej hulajnodze i przynajmniej akumulatory będzie można wykluczyć.
1. Akumulator 2. Stator 3. Rozrusznik sam w sobie (w tych silnikach często się zawieszają szczotki - pamiętam, że wbijałem jedynkę i pchałem do pierwszego "przeskoczenia" i rozrusznik już zaczynał chodzić. Nie jestem mechanikiem, ale to najczęstsze przyczyny w/w błędu, a miałem naprawdę kiepski egzemplarz, w którym sypało się wszystko :D
Cześć, mam problem z ninja. Motor gdzieś nie dostaje prądu.Gdy przekręcał stacyjka nic nie działa, żadna kontrolka nie świeci. Myślałem ze to akumulator ale światła świecą, kierunkowskazy działają, sygnał tak samo. Szukałem bezpieczników ale znalazłem tylko jeden obok akumulatora ale chyba musi być więcej tylko nie wiem gdzie.
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Podłączyłem hulajnogę pod zasilacz laboratoryjny silnik ruszył, czyli akumulator najprawdopodobniej padł pomimo prawidłowego pomiaru wstępnego.
Witam, problem dotyczy Kawasaki KLR 650C, w którym po zimie została wymieniona świeca (dedykowana NGK) i zaginęła iskra. Motocykl po zimie miał zlane stare paliwo z gaźnika, wymieniony akumulator i dodatkowo świecę po czym przestał odpalać, po wykręceniu świecy nie była ani okopcona ani zalana i po przyłożeniu do bloku nie dawała iskry, motocykl został...
Przyznaje nie znalazłem tematu żeby się do niego podpiąć, Moje akumulatory dają tak samo ok. 40 v po naładowaniu i pisałem do tego sprzedawcy z linku, odpisał mi że moje akumulatory jedynie do regeneracji za 450zl co jest w ogóle nieopłacalne. Inna sprawa po co sprzedaje akumulator podpisany ze się nadaje do mojej deski? Na to już mi nie odpisał. Wg...
Witam mam problem otóż posiadam wkrętarke firmy kawasaki i po włożeniu akumulatora do ładowarki świeci sie dioda zielona sygnalizująca naładowany akumulator a gdy włożę akumulator do wkrętarki to nawet nie obróci. Proszę o szybką odpowiedź co to może być
silnik waży ok. 15kg, skrzynia 25kg piasta z półosią 4kg opony z felgą 23kg alternator 4kg akumulator 10kg sprzęgło Dodano po 4 NIE MOŻNA nie jestem zbytnio przekonany do chinskich silników silnik do typowego ,,przeciętniaka,, był by ok ale do mojego sama to raczej nie bo po prawdę mówiąc dziadostwo i łatwo się zaciera przy dużym obciążeniu
Luz 0.10 - 0.15 dla obu zaworów. To jest silnik z niskim sprężaniem, poza tym posiada odprężnik na wałku rozrządu. W każdym razie, jeżeli będziesz mierzył kompresję, 3 atmosfery to minimum, przy dobrze naładowanym akumulatorze.
Witam. Naprawiam Kawasaki GPZ 750 z 89r i nie wiem czy kontrolka ''BATT'' na wyświetlaczu lcd ma oznaczać słaby akumulator czy brak ładowania, tak jak to jest w samochodach.
Witam. Jeżeli akumulator da się naładować do 18 - 19V to dość dziwne - prawdę powiedziawszy . może już po nim ? Czy próbowałeś na innym akumulatorze ? Pozdrawiam .
Zepsuty akumulator lub brak elektrolitu.
Próbowałeś podłączyć pod akumulator samochodowy? Czujniki halla sprawne?
Źle sie wyraziłem, (chodziło mi tylko że w tym układzie nie ma kontrolki) Jest tak, dwa przewody z alternatora jeden bezpośrednio na akumulator drugi to plus po zapłonie Biały to plus na akumulator przez bezpiecznik 30A na zdjęciu Brązowy plus po stacyjce http://obrazki.elektroda.net/45_12028385...
Masy jak już wspomniano, dać przekaźnik na światła. Czasami padnięty akumulator też da takie objawy
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Uruchomiłem silnik na luzie i pracował bez problemu, wyjechałem za bramę i zapaliła się kontrolka ładowania, wiec nie wiele myśląc cofnąłem go garażu i wyłączyłem zapłon. Sądziłem, że to jakiś bezpiecznik padł, ale sprawdziłem i nie znalazłem żadnego uszkodzonego, co dziwne to nie udało się już uruchomić...
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
Napięcie 6-7V to za mało, każdy moduł zapłonowy typu TCI przestanie działać przy takim napięciu. Raczej akumulator nadaje się do wymiany, spróbuj podstawić inny.
Kolega mówi, że ma schemat jednak nie wie gdzie dokładnie idzie brązowy kabelek, dlatego poniżej dołączam znaleziony schemat, może bardziej przejrzysty. http://obrazki.elektroda.pl/5022775800_1... Z tego co zauważyłem brązowy służy do zasilania lamp sygnału i innych odbiorników dla pewności sprawdź na nim też napięcie. ;) Co do białego...
mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
No to masz coś dalej naknocone. Sprawdź, czy masz masę, zasilanie na module. Czy dobrze podłączony pickup coil, cewki. Miernikiem prześledź połączenia. Zobacz, z czym się łączy przewód czarno biały w skrzynce rozdzielczej. Alternator do rozruchu możesz odłączyć, nie jest potrzebny. Wystarczy sam moduł z osprzętem, akumulator i poprawnie podłączona elektryka....
Witam Jestem nowym członkiem tego forum Od grudnia mam kawasaki vulkan 750 Mam problem z elektryką Myślałem że to akumulator bo ładowanie było OK Teraz okazało się że brak jest ładowania Na wolnych obrotach 11;3v na wysokich 11;7v do tego przy odpalaniu gaśnie mi przednie światło ;reszta działa bezpieczniki OK Czy walnął mi regulator a może coś innego
Zrób tak jak powinno być. Jeżeli układ ładownia był na diodach to nie ma sensu zakładać reglera bo jest zbędny. Jeżeli układ był z reglerem, to założenie samych diód bez reglera wygotuje ci akumulator na wysokich obrotach. Przede wszystkim jaki to typ KE125? Oznaczenie modelu (np. A12)? Nr ramy (np. k1091)?
Przecież schemat tego motocykla jest bez problemu dostępny w sieci. Choćby: http://www.classiccycles.org/1852/597943... (jeśli nie jest dokładnie ten, to można znaleźć właściwy) A to jest blok diodowy blokowania zapłonu. Po otwarciu stopki bocznej, załączenia luzu i wciśnięcia sprzęgła. Na schemacie widać, że biały jest połączony bezpośrednio z akumulatorem,...
Kupiłem moto, przy zakupie świetnie odpalił "na dotyk", po zakupie pojechałem na jazde próbną, a że nie było ładowania i rozładował się akumulator wróciłem na holu. Naładowałem akumulator moto znowu świetnie odpala. Moto stał ponad tydzień bo wymieniałem koło magnesowe, po założeniu magneta nie odpalił, na świecy nie ma iskry... Czy to że przy odkręcaniu...
Muszę kupić akumulator do mojego motoru, ale nie wiem jaka marka jest dobra. Kumpel doradza mi power road, ale powiem szczerze pierwszy raz słyszę. Ponoć ten akumulator jest sprzedawany jako suchy, samemu sie wlewa elekktrolit. Spotkał sie ktoś z nim? Z tego co wiem, to zamówić można go tylko tu: batcar.pl.
Cześć, mam Cagivę River 600. Kupiłem ją z uszkodzonym rozrusznikiem. To jednocylindrowy motocykl bez odprężnika Zamontowałem do niej rozrusznik Denso z Kawasaki Z 750 (cztery cylindry). Dorobiony został nowy zębnik i przedni dekiel rozrusznika. Stojan z magnesami trwałymi został obrócony o 90 stopni, aby uzyskać właściwy kierunek obrotów. Niestety,...
Witam. Znajomy w motorze Kawasaki miał używany akumulator, który szybko stracił swą pojemność. Potem znajomy zakupił akumulator Varta (suchy bez elektrolitu, w domu uzupełnił elektrolitem), który po krótkim okresie wykazuje uszkodzenie. Akumulatory są ładowane prostownikiem ze stabilizacją i ograniczeniem prądowym do 1.5A. Pojemność akumulatora to 13Ah,...
Witam Myśle że to może być wina napięcia jeśli masz stary akumulator to wymień na nowy a jeśli to nie pomoże to po prostu palnik będzie wadliwy lub spróbuj podłączyć to w aucie i zobaczysz czy działa
Cześć Mam powracający problem z niedoładowanym akumulatorem i psującymi się regulatorami. Wg pomiarów jest ok a po krótkim czasie regulator pada.(ostatnio miesiąc wytrzymał) i akumulator robi sie niedoładowany około 12V a ladowanie z 14 robi się 12,5V przy właczonych światłach mijania. Cewka alternatora sprawdzona na zwarcie do masy ,rezystancje i napięcie...
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Moim zdaniem to napięcie nie musi być złe! Spotkałem sie w skuterkach z dosłownie kilkoma woltami ładowania(wszystko było ok) a w gs 500 mam też kolo 16-17V i nic to nie przeszkadza. akumulator od lipca 2005 śmiga do dziś. Żarówek nie palił to po co kombinować? Umnie w Kawasaki Vulcan VN 750 mam ok 16-17 volt odkryłem to potym jak mi została reszta...
Instalacje układu ładowania przeleciałem miernikiem w celu wykrycia jakichkolwiek przerw na kablach bądź kostkach. Wszystko jest ok. Następnie przeszedłem do sprawdzenia regulatora napięcia (Electrex RR14 1003TR3) Użyłem do tego tak jak w serwisówce było: 3 akumulatory 12V i żaróweczke 12V i 5W. Są trzy kroki sprawdzenia. Pierwsze dwa kroki przeszedł...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
kawasaki akumulator kawasaki stacyjka kawasaki zapłon
jakie imadło kupić naprawa oscyloskop warszawa karta pamięci goodram
ustawienie webasto scania bieżnia technogym
Lokalizacja czujnika przesunięcia skrzyni biegów Skrócenie przewodu czujnika maty grzewczej - czy to bezpieczne?