Zawsze na tym samym. Mechanik mowi ze te wskazania korekt z diagboxa można sobie w buty wsadzić. Według niego nawet nie jest możliwa ta korekta 1.45 z 1 cylindra. Na nowych pierscieniach zaworach i uszczelniaczach i wtryskach idealnych powinna sie obnizyc a nie stac w miejscu jak przed remontem.
Wybacz, ale takiego steku bzdur i nieznajomości działania silnika to ja dawno nie spotkałem. Bzdura nr 1. i tak np dla typowiego wtryskiwacza 240cc przy 14v wtryskiwacz ma czas bezwładnosci w okolicach 0.7ms , ale dla napiecia 9v podczas rozruchu może mieć już 3ms , biorąc pod uwagę czas wtrysku potrzebnego do rozruchu ciepłego silnika w tym przykładzie...
oczywiście że rozrząd przyczynił się do problemu z zaworami
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Z wlasnych obserwacji i doświadczeń z tego forum: Niskie cisnienie na filtrze ok 5.5bar na biegu jałowym - wyzsze to filtr zasadniczy zapchany, niższe to na ogól zapchany filtr w pompce ręcznej lub separator. Dopiero potem resztę sprawdzasz, jak np mprop - z moich doświadczeń im lepiej tym mniej, na ogół od 4-7%, im wyższa liczba tym większe prawdopodobieństwo...
Citroen C4 1.6 HDI 2007r. Pacjent nie zdał przeglądu za spaliny, tzn. pojechał sobie na przegląd z błędem na desce "depollution system fault". Po wstępnym sprawdzeniu okazało się, że zawór EGR się zawiesił. Sprawdziłem korekty wtrysków w poszukiwaniu dlaczego zawór EGR się zawiesił. Na biegach jałowych: Cylindry 1/3/4 korekty między -1 a +1, natomiast...
Z rana odpala od strzała niby nic sie zlego nie dzieje a jednak skacze ciągle cisnienie. Na rozgrzanym silniku też jest ok. Bodajze 1 wtrysk ma dużą różnicę w korekcie ale już sam nie wiem czy to przez zawór czy sam wtrysk.
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
Witam. Mam problem z megane 3 1.5dci 110km. Na początku silnik miał problem z rozruchem na zimno. Długo kręcił, czasami trzeba było 3 razy. Filtr nowy oryginał, zainstalowany zawór zwrotny i dalej to samo. Korekta wtrysku na jednym miałem 1.6 więc zakupiłem nówkę ze sklepu i po montażu i dopisaniu kodu do sterownika i przejechaniu 200km korekcja na...
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
Jak pomp-wtrysk był zmieniany to problem w gnieździe (rozjechane na max) lub samym cylindrze zawory, pierścienie. Choć dziwi korekta na - 3.0 przeważnie jest na + 3.0 ale to może ten skaner tak pokazuje. Jakieś błędy są.
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
wtryski są fabrycznie nowe zapakowane w blistry facet który je sprzedaje likwiduje sklep Wyjątek. Dużo o stanie wtrysków powiedzą nie tylko korekty ale i ogólna dawka paliwa, więc tutaj się zgadzam z twoją wypowiedzią i nie szukał bym winy we wtryskiwaczach. Korekta wtrysku oraz dawka nie zawsze jest regułą, tą wartość należy brać z przymrużeniem oka....
Co to za instalacja LPG? Kiedy była ostatnio regulowana? Jak dla mnie to masz trochę rozjechane korekty czasu wtrysku i za bardzo wzbogaca mieszankę przy przyspieszaniu, ew. nie trzyma kompresji na zimnym - kiedy były regulowane zawory?
Witam. Mój problem to praca silnika , a mianowicie pracuje jakby "grały zawory" i co najdziwniejsze ,że jest tak przy temperaturze otoczenia poniżej 28-30 stopni .Gdy temperatura wzrasta ponad 30 stopni jest cicho silnik pracuje miękko. Czujnik temp. płynu, paliwa ok ,przepływomierz podmieniany ,zawór regulacji ciśnienia paliwa ok , czujnik ciśnienia...
Wracając do tematu, który był już poruszany. Audi A4 2.5 TDI 150 KM, silnik AFB, rok produkcji 1998. Mam taką dziwną przypadłość w aucie, zawsze rano na zimnym silniku, gdy jadę powoli się rozpędzam, wciskam gaz, do 2 tysięcy obrotów jakoś idzie (na każdym z biegów). Ale gdy obroty przekraczają 2 tysiące, zaczyna się dusić, słabnie, czuć, że turbina...
Czy ten silnik jest wyposażony w system C V V T to znaczy czy ma zmienne fazy rozrządu . bo jeśli tak to może być problemem hydrauliczny nastawnik korekty faz zamontowany na wałku rozrządu lub wadliwy zawór sterujący a co za tym idzie złe fazy rozrządu ,wadliwe spalanie ,odczyt z sondy lambda koryguje czasy wtrysku
Dzień dobry, mam problem z samochodem Mercedes Actros 1830, VIN: WDB96300410105733. Problem objawia się brakiem mocy w całkiem losowych sytuacjach, czasami towarzyszy temu komunikat awarii silnika pojawiający się na wyświetlaczu komputera. Nie zapala się przy tym kontrolka MIL. Podłączany był tester diagnostyczny TEXA. Treść aktywnego błędu brzmi: zbyt...
Powrót do tematu - czujnik kopiowania wymieniony na nowy (stary faktycznie był uszkodzony - brak oporu). Teraz brak błędów. Zrobiłem reset sterownika. Niestety przerywa nadal (jest wyraźnie lepiej, ale jednak dalej to czuć) i mam wrażenie, że silnik nie ma pełnej mocy. Sprawdziłem jeszcze - sterowanie turbo pracuje prawidłowo, korekty na wtryskach zbliżone...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Sprawdź kompresję to po pierwsze. Luz zaworowy 0.15 na ssących i wydechowych. podłącz turbo gumową rurą z pominięciem IC, dla próby, IC może być nieszczelne. Siłownik w zaworze podciśnieniowym powinien się poruszać ale dosyć ciężko, najlepiej odkręcić 2 śruby trzymające siłownik i pociągnąć go do siebie, Czasami może być problem z uszkodzonymi wtryskami...
Witam. Po pierwsze: NIE WOLNO ODPINAĆ WTRYSKÓW NA PRACUJĄCYM SILNIKU!!! Kolejna sprawa: przelewy pokazują tylko i wyłącznie stan zaworków. Uszkodzonych końcówek wtrysków nie ujawnią. Tak jak wyżej napisano można zamienić dwa wtryski. Po zamianie może dymić przez jakieś pół godziny (korekty będą inne). Czy sitko z kanału olejowego było już wyciągane?...
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa, ciśnienie na listwie były sprawdzone i są ok. Pojawił...
Silnik 1AZ-FE Objawy: W czasie gdy samochód jest w ruchu i w momencie gdy silnik po obciążeniu (na. zwalnianie przed światłami) ma zejść do wolnych obrotów schodzi znacznie poniżej nich (w granice 500 obr/min). Następnie wychodzi na około 1200 obrotów i dopiero stabilizuje się na właściwym poziomie ~750 obrotów. Tak dzieje się najczęściej. Sporadycznie...
Jestem po godzinnej jeździe testowej z laptopem. Oto spostrzeżenia: 1. Korekty na zimnym silniku po odpaleniu w miarę wyrównane. Po minucie pracy biegu jałowego wzrasta korekta na I cylindrze z +0,5mm3/w do 1mm3/w. Wciskając równomiernie gaz na wolnych obrotach wszystkie korekty wyrównują się. 2. Podczas spokojnej jazdy do temperatury <73 stopnie...
Cześć samochód to fiat Bravo 2 z silnikiem 1.6 M-jet diesel. W samochodzie stopił się tłumik drgań na kole pasowym wału od napędu osprzętu, samochód został zgaszony i przy próbie ponownego uruchomienia już nie odpalił. Samochód został ściągnięty a wstepne oględziny nie wykazały uszkodzeń w instalacji elektrycznej samochodu. Po podłączeniu komputera...
korekta wtrysk wtrysk korekta zawora wtrysk
pomiar prądu pomiar pradu kabel monitor 120hz karta zabezpieczona zapisem
samsung le40a536t1f daewoo telewizor głośność
Oleo-Mac 937 po wymianie tłoka AIP – docieranie, mieszanka 1:40 Stihl HP Super, cięcie buka Ekspertyza techniczna zestawu pompowego po powodzi – normy PN-EN, testy izolacji, korozja, opłacalność naprawy