Trochę poczytałem i ta infografika jest błędna. Powinno być: https://obrazki.elektroda.pl/8339481200_... Oczywiście jest to podane dla przypadku bez obciążenia ale przy niedużych prądach o których mowa (2-6A) można spokojnie przyjąć te same napięcia co bez obciążenia. Czyli to co na infografice. Ja bym osobiście odciął przy 10%
mierzyłem napięcie dzisiaj w akumulatorze w aucie Mierz nie w aucie a na stole, i napisz co namierzyłeś. Przed pomiarem daj mu godzinę odpocząć.
Akumulator może trzymać napięcie, ale nie zapewnia pojemności znamionowej. Rozładuj akumulator do najniższego dopuszczalnego napięcia i podłącz go do prostownika. Jeśli akumulator jest zasiarczany, szybko osiągnie końcowe napięcie, ale nie uzyska pojemności .
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Zobaczymy czy prostownik da sobie radę z tak rozładowanym akumulatorem. Zniszczyłeś akumulator. Najniższe bezpieczne napięcie akumulatora to jeśli dobrze pamiętam 10.8V, a Tyt masz 3V lol Wg mnie jest zasiarczony. Nawet jeśli go naładujesz to szybko aku się rozładuje. Musisz zakupić nowy
Akumulator 120Ah, panel 140 - 160W da radę naładować. Nie podłączaj przetwornicy napięcia 230V pod regulator ładowania bo go rozwalisz. Przetwornicę podłączasz bezpośrednio pod akumulator. Dając zabezpieczenie na +. A pod regulator to sobie możesz podłączyć jakieś małe obciążenie. Przy akumulatorze 120Ah szału nie będzie. Pilnuj by go nie rozładować...
Jaki to konkretnie model kontrolera jest? Jeżeli załączone zdjęcie przedstawia kontroler to wygląda na taki: http://www.nowyelektronik.pl/pdf/40516.p...
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
Czyli 7,5 V przy prądzie 10A to coś nie tak z akumulatorem.
Akumulatory Li-ion, Li-poly mają specyficzne wymagania co do techniki ładowania, i o ile nie jest do nich dołączony układ, który zapewnia ich spełnienie, muszą one być spełnione przez układ ładujący urządzenia używanego do ich ładowania. Istotne jest napięcie końcowe (przekroczenie tego napięcia może spowodować wybuch) - ono bywa różne, w zależności...
akumulator dokonał żywota...
witam z tego co pamietam mielismy kilka takich przypadkow mostki greca na plycie sa za slabo wydajne i wymienialismy je na mocniejsze i wywalalo tez ten stabilizator napiecia na radiatorze po wymianie mostka i stabilizatora na mocniejsze wszystko wracalo do normy pozdrawiam
Błędy związane z ładowaniem akumulatora, niskim napięciem? Przy braku napięcia często wyłączają się te urządzenia, tak czytałem, a nawet widziałem :) Powinieneś dostać wydruk, tak to nie wiadomo, czy w ogóle coś podłączali, i byłoby łatwiej z tej strony ekranu. Jak zwiedzisz następny warsztat, to znowu skasują za odczyt wielokrotnie odczytanych już...
Nie do końca. W samochodzie osobowym zazwyczaj będziesz używał zakresu 20V (200mV-20V), ale jak będziesz coś mierzył w ciężarówce (24V) to już musisz użyć zakresu 200V (20V-200V). Tak jak pisałem wcześniej, ustawiasz najmniejszy zakres w którym zmieści się mierzona wartość napięcia. Jak nie wiesz jakiego napięcia się spodziewać to zaczynasz od najwyższego...
uruchamiales ladowarke jak w artykule - proponuja tam podlaczenie rezystora 1kΩ zamiast akumulatora ? jakie jest/jak zmienia sie napiecie na nodze 1 LM317T podczas regulacji PR1 ? - napiecia wyjsciowego rownego wejsciowemu nie osiagniesz z uwagi na 'dropout' LM317
12 ogniw 18650 to całkiem sporo, na pewno kolega dokładnie sprawdził wszystkie i upewnił się, że mają zbliżoną pojemność? Wskazania tych chińskich mierników (tak, jak poprzednik wspomniał) mogą nie być wiarygodne, najlepiej samemu zmierzyć te napięcia. Dodatkowo kolega powinien sprawdzić napięcia na obu grupach ogniw zaraz po rozładowaniu i upewnić...
Regulator ma specyfikowany zakres napięć wejściowych 18...25 V. I wygląda, że te 25 V nie powinny być przekraczane dla akumulatora 12 V. Te 25 V to powinno być napięcie Voc panelu przeliczone dla najniższej temperatury otoczenia, w którym może znaleźć się panel podłączony pod regulator. Nieprawda. Regulator MPPT sam wykrywa, jaki jest podłączony akumulator....
Mam pomysła. Mierz miernikiem wskazówkowych albo miernikiem z funkcją True RMS. Ewentualnie doczep do wyjścia kondensator, zmierz, wynik podziel przez 1,41... A zresztą :lol:
Jakiej "masy"? XD Hulajnoga, choć mała, swoje waży :P Podanie napięcia ładowania na BMS akumulatora powoduje chwilowe wyrównanie napięć na sekcjach akumulatora, dzięki temu BMS przełącza napięcie baterii na wtyczkę zasilania. W momencie gdy na wtyczce zasilania pojawia się obciążenie, napięcie na jednej z sekcji akumulatora spada poniżej różnicy 0,3V,...
Sprawdź napięcie czy spada i ole po odłączeniu zasilania sieciowego.
Sprawdź wtyczkę czujnika naładowania akumulatorów. Możesz sprawdzić na wyświetlaczu poziom naładowania akumulatorów?
Należy przedewszystkim doprowadzić elektrykę samochodu do porządku, tak by nic nie "wariowało". Prąd upływu na postoju ma być jak najniższy 20-30mA, a napięcie po uruchomieniu mierzone na słupkach akumulatora 13,8V-14,5V.
Jak myslicie czy teraz bedzie dobrze? Mierzysz na śrubie M6 , na której jest dość solidny przewód (nie na nakrętce) , druga końcówka woltomierza do obudowy alternatora (oskrobać Było tak jak pisałem i będzie dobrze .
Czyli myślisz, że można spróbować pozostawić tak ładowany akumulator - spadającym natężeniem - do momentu, aż spadnie do najniższej wartości? Pisują, że długie pozostawienie akumulatora z podwyższonym napięciem (AGM, GEL) jest dla niego szkodliwe, chyba że "długie", to kwestia dni, a nie godzin.
A jaki to akumulator (typ) ?
Nic mu się nie stało zakładaj do samochodu.
Nie znam dokładnie w tym aucie ale jest z nowszych zapewnie i ma system inteligentnego ładowania przyjrzał bym się temu czy w tym modelu nie resetuje się wymiany akumulatora.
Witam Chciałbym podpiąć dwa źródła zasilania do LM2575, jedno z sieci, drugie to akumulator. Jako, że chciałbym zastosować jak najniższe napięcie akumulatora, to pasuje, aby spadek napięcia na diodzie był jak najmniejszy. Chciałem użyć 2x 1N5817, przy zasilaniu sieciowym dodatkowo miałaby zabezpieczać, przed odwrotną polaryzacją.
Uzupełniając przedmówcę. Temp. otoczenia akumulatora ma ścisły związek z jego napięciem ładowania i oczywiście efektywnością całego procesu. Im niższą temp. otoczenia tym zwykle wyższe napięcie końcowe ładowania. Im wyższa temp. tym jest to napięcie niższe. Mówiąc obrazowo, wyższa temperatura zmniejsza zdolność do akceptowania ładunku przez ładowane...
Czyli na samej dodatkowej bateri nie zadziała? Zadziała na samej doczepianej baterii 1,5V, gdzie można umieścić LM317 (najlepiej go zasilać z jak najniższego napięcia 5V z uwagi na wytracaną moc) a akumulator jest głównym źródłem a nie dodatkowym, nie zwiększa też głośności. Czy chodzi o coś takiego? R1 - 220Ω R2 - 47Ω oraz kondensatory na wejściu/wyjściu...
A jak zapala? Może wina być po stronie akumulatora, za niskie napięcie.
Więc jakie masz wnioski ? Takie że użyty przeze mnie online kalkulator jest do bani, najlepiej policzyć samemu. Przeliczyłem na podstawie rezystywności aluminium, dla 25mm2 opór 1metra, co daje dla 40A spadek 0,045V na metr. Wzór rezystancja przewodu 𝑅 = ρ · 𝐿 / 𝑆 dla jednego metra o przekroju 25mm2 AL R = 0.0282 ⋅ 1/25 = 0.0011 Ω Dodano po 6 Wychodzi...
Jeśli chodzi ci o ładowanie ogniw osobno nie wtedy kiedy są zgrzane w pakiecie to masz na przykład ładowarkę xtar sc2 która wykrywa głębokie rozładowanie ogniw. Jeśli chodzi ci jednak o cały pakiet to nie jestem pewien czy takie istnieją.
Kiedyś walczyłem z tym i jedynym rozwiązaniem było odszukanie rezystora którym dało się podbić napięcie.
Sprawdziłem dziś napięcie podczas rozruchu, w warunkach ciepłego silnika i było tak, w spoczynku napięcie akumulatora 11,95, w momencie rozruchu najniższe napięcie 9,10 V, ale zaznaczam ze to na ciepłym silniku, jutro postaram się zrobić podczas porannego odpalania.
byłem sprawdzić teraz bo chyba w wcześniej nie pisałem prostownik na minimum ma 10,20 V na max ma 14,60 V Te napięcia to są napięcia uśrednione, na które składają się wartości od zera do wartości maksymalnej (amplitudy) i tu po ustawieniu voltów na żabkach prostownika na te ok 14 volt i podpięciu pod akumulator i zmierzeniu woltomierzem ile to naprawdę...
Dwa ogniwa 18650 Dwa połączone szeregowo akumulatorki Li-ion z elektronicznym układem zabezpieczającym przed nadmiernym rozładowaniem/przeładowaniem(BMS). Niekoniecznie, ponieważ wymagają pracy przy napięciu 7 V będzie można wykorzystać tylko część pojemności ogniw. Osobiście zastosowałbym baterię ogniw Li-Ion 1SNP (gdzie N zależy od pożądanej pojemności...
Pompka nie działa również na manualnym trybie po 7 dniach, szukam właśnie odpowiedzi dlaczego działa ona tylko gdy akumlator jest naładowany do 80% pomimo że akumlator ma podany najniższe napięcie przy rozładowaniu na którym pompka powinna dalej działać.
Wsadź akumulator do samochodu i zmierz napięcie podczas zakręcania rozrusznikiem. Dowiesz się czy i w jakim stopniu są sprawne.
Prawdopodobnie napięcie na ogniwie spadło do tego stopnia że jego elektronika odcięła zasilanie w celu ochrony przed nadmiernym rozładowaniem. Trzeba by sprawdzić jaka jest rzeczywista pojemność tego akumulatora, czyli jeśli to telefon z androidem to zainstalowac któraś z aplikacji monitorujących stan baterii i tam po kilku cyklach ładowania powinno...
Witam, napisales ze bateria sklada sie z 10 "paluszkow" kazdy po 1500mAh, wiec nawet jak to wszystko polaczysz szeregowo to masz 10x(3.6-4.2V) czyli 36-42V napiecia baterii aleta sama pojemnosc czyli 1500mAh, jak chcesz miec te 4400 to laczysz po 3 rownolegle ale wtedy max uzyskasz 12.6V/4500mAh. Chyba ze zle odczytalem twoje dane. Co sie tyczy ladowania...
1. Czy lepiej rozładować akumulator i jeszcze raz naładować? Długie ładowanie małym prądem, bez rozładowania. 2. Jak wysoki powinien być poziom elektrolitu, powinien zakrywać zarówno włókno szklane jakim i ten metal?. Czy ma być poniżej metalu, ale powyżej włókien? ok. 1 cm powyżej włókien.
A masa na skrzyni jest! Klemy na rozruszniku sprawdzone? oraz przy akumulatorach i heblu.
Za duży spadek napięcia. Użyj akumulatora o niższym napięciu, najlepiej właśnie 7,2V.
Podłącz żarówkę samochodową, lub podłącz do ładowania i wtedy mierząc stwierdzisz który akumulator odbiega od pozostałych. Przy ładowaniu napięcie będzie najwyższe a rozładowując najniższe.
Z braku ładowania z alternatora powinna mi się zapalać lampka ładowania Czasami wcale nie świeci a i tak nie ładuje. Sprawdzałem teraz, wspoczynku spadło z 12,5V do 12,3V. Natomiast w czasie rozruchu pod obciążeniem już do 12,9 V... a na odpalonym?? Dodano po 23 No to na co liczysz? Cud?
Witam Jak wkrętarka już nie będzie miała mocy to zmierz napięcia po kolei na wszystkich ogniwach. Ten który ma najniższe napięcie ten jest słabszy.
Taka modyfikacja układu jest możliwa. Wiele oczywiście zależy od napięcia jakim zasilasz układ. Nie sadzę jednak by to było poniżej 12V. Sygnały jakie chcesz wzmacniać są niewielkie, rzędu miliwoltów więc nie spodziewam się niespodzianek. Nota katalogowa TL072 nie podaje wartości dopuszczalnego, najniższego napięcia zasilającego, jednak jedna z charakterystyk...
Ok dzięki,ustawie najniższe rozładowanie na 24V a max ładowanie na 27.2V
Wszystkie wyżej porady u mnie nie działają. Bo nie będą działać. Rozumie że 13,1 masz bezpośrednio na akumulatorze. Teraz wypadałoby sprawdzić napięcie bezpośrednio na pracującym alternatorze, tzn masę bierzesz z obudowy alternatora a plus z zacisku energetycznego (ze śruby 8). Jeżeli wynik będzie powyżej 14 V to oznacza duży spadek napięcia na "plusie"...
wystarczy wymienić płytę, ale w miarę możliwości rozejrzyj się za 832 zamiast+ moduł odcinający akumulator przy niskim napięciu. Ale powiem szczerze że zaskoczyłeś mnie tym że matrix ma blokadę resetu. ps. czy płyta pochodzi z systemu znanej firmy ochroniarskiej? Pozdrawiam
(at)radek.d85 Zapewne jest tak, jak napisał (at)bambus94 używaj więc prostownika. W prostowniku masz też amperomierz, jak jest wskazany przepływ prądu to znaczy się, że jest ładowany akumulator.
Wiem, że temat stary jak węgiel, ale wyjaśnię o co chodzi. Otóż ten prostownik ma regulację napięcia od około 0,5V do16V. Więc jeżeli skręcimy potencjometr na minimum to logiczne jest, że nie będzie płynął prąd do akumulatora, bo napięcie prostownika będzie niższe od napięcia akumulatora. Należy po prostu kręcić potencjometrem w prawo aż wskazówka zacznie...
Sprawa prosta i to bardzo. Zostaw włączone światła mijania na 6 minut jak po tym odpali to akumulator sprawny.
Tylko z podłączonym w miarę sprawnym akumulatorem.
Tutaj chodzi o wydajność prądową źródła. Instalacja domowa (230V/400V) dysponuje dość dużym prądem, którego przepływ ogranicza jedynie rezystancja ciała człowieka. Paralizator natomiast dysponuje stosunkowo niskim prądem (dobranym tak aby skutecznie obezwładnić, ale nie zabić) i wysokim napięciem. Na podobnej zasadzie można wytłumaczyć dlaczego czujesz...
Nie, sense do zacisku akumulatora to tam masz "mierzyć" napięcie a nie w regulatorze! Nie dysponuje wzorami płytek ani spisem elementów Mostek taki aby był jak najniższy spadek napięcia i odpowiednią wytrzymałość prądową, poza tym napięcie, które może sięgać nawet 80 volt, cóż tu więcej pisać? A nie lepiej i szybciej taki regulator zakupić przy tym...
Przełożenie jednego przewodu 2.5mm2 to nie problem.Ważne abyś się wpiął na zasilanie bezpośrednio z akumulatora (najgrubszy przewód). Możesz też miernikiem zmierzyć jakie są skoki napięcia na akumulatorze w chwili rozruchu, pracy rozrusznika. Można też inaczej - ten transmiter pracuje w pewnym przedziale napięć, załóżmy 10-15V. Jak to ustalisz to można...
Napięcie na zaciskach nieobciążonego naładowanego akumulatora po 30 min od skończonej pracy powinno wynosić 12,6V. Jest w Twoim akumulatorze, ale po tylu latach gromadzi on niewiele energii. Możesz zastosować akumulator o nieco większej pojemności do 55Ah, ale nie jest celowe i zalecane. Nie możesz zastosować akumulatora o mniejszej zdolności rozruchowej...
Gdzie sprawdzić najniższe dopuszczalne napięcie? Odpowiedź brzmi - W internecie, w dokumentacji akumulatorów, itd., itp. Kolega podał Ci odsyłacz do artykułu.
Zmniejszyć R1 do 9k1. Potencjometr (R2) może być 10k. Przed podłączeniem diody ustaw potencjometr w górne położenie (najniższe napięcie bez obciążenia - będzie ok. 2V) i po podłączeniu diody mierzysz spadek napięcia na rezystorach 1 om. Nie gwarantuję, że z napięcia 3.7V sobie poradzi. Wykres na stronie 7 PDFa daje pewne nadzieje ale pokazuje też, że...
Masz w tym skuterze światła zasilane z akumulatora?
Dwie kwestie: rezystancja wewnętrzna oraz pojemność ogniw. Akumulator słaby po naładowaniu: Ładujesz akumulator. Bierzesz rezystor 1Ω, 2W lub na większą moc. Przykładasz do pojedynczego ogniwa i odczytujesz napięcie na tym ogniwie. Następnie odłączasz rezystor i odczytujesz ponownie napięcie. Te ogniwa, których wahania napięcia będą największe...
Rzeczywiście, zbyt długa praca akumulatora z równoległym zasilaczem może być dla niego zabójcza. Gdy robiłem swoje eksperymenty zasilacz miał ok. 12V bo był zbyt słaby by "udźwignąć" obciążenie bez wspomagania akumulatorem. Nie zastanawiałem się nad takimi szczegółami bo ich nie zauważyłem, akumulator zawsze był podładowany. Według mnie 12.2V to trochę...
kolega tolo ma racje silniki AC z magnesami stałymi mają niezły moment ale co ze sterowaniem? Ja jak na razie spotkałem tylko serwonapędy do tych silników na najniższe napięcie 230V (oczywiście dla małych mocy) jeżeli wchodzimy w kilowaty to niestety mamy 3x400V a tyle z akumulatora nie wydusisz. Można budować przetwornicę DC/DC. Nie wiem ile mam MELEX...
pomiędzy baterią a UPS wychodzi 12,6V Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Jeśli to napięcie było zmierzone na zaciskach akumulatora to może po prostu UPS "nie widzi" podłączonego akumulatora a może to być spowodowane przepaleniem bezpiecznika....
Przyczyną padnięcia akumulatora jest popsuta stacyjka. Nie wyłącza zasilania i trzeba kilka razy kombinować, żeby wyłączyć zasilanie. Nie zauważyłem tego, skuter został tak kilka dni i akumulator się rozładował. Już zamówiłem nowy akumulator w serwisie Hondy. Będę żądał, żeby zwrócili mi koszty za akumulator.
Pozwolę sobie przy okazji dopytać. Mam nadzieję, ze moje pytanie przyda się również autorowi tematu. Czy przy tego typu wyliczeniach nie powinno się raczej przyjąć napięcia wyjściowego 10,5 V, najniższego na jakim jest wstanie pracować system alarmowy i przy jakim jest odcinany akumulator, przy braku zasilania z sieci 230V? (at)PAWEL11610 ściągnij sobie...
Lampa awaryjna posiada akumulator, układ ładowania, przetwornicę i przełącznik. W czasie gdy jest napięcie w sieci jest ładowany akumulator (niskie napięcie np.3V), lampa nie świeci, gdy go zabraknie układ przełączający włącza przetwornicę z niskiego napięcia (np. 3V) i lampa świeci. Układ jest skomplikowany więc jeśli się nie znasz to nie przerabiaj,...
Witam panów podobnie !dalej testuję mój prostownik. Czy to normalne że jak podpinam pod klemy prostownik i sprawdzam napięcie to na najniższej pozycji potencjometru jest napięcie niecałe 16 v. Akumulator po odpięciu ma 13 v . Prąd ładowania wtedy jest równy 0,5 A?
To jest taki woltomierz i przewody pomiarowe powinny być podłączone na samym akumulatorze i jak wyżej jak jedzie na akumulatorze będzie coraz niższe napięcie z czasem A na wózku ile masz tam Wh w akumulatorach, przecież tam nie ma jednego akumulatora
Tak dokładnie trzeba sprawdzić pobory prądu , bo duży pobór każdy akumulator zepsuje.
Z tym "przesuwnikiem" chodzi o obniżenie napięcia z uC, przez wstawienie diody w szereg przed bramką? W zasadzie tak ale jest tu bardzo ważna sprawa. Mianowicie by dioda była tym przesuwnikiem trzeba wymusić opornikiem przepływ odpowiedniego prądu przez diodę bo sam prąd bramki jest pomijalnie mały do tego celu. Dodatkowo opornik jest potrzebny do...
Witam! Trochę teorii z zakresu elektrochemii. Rozpatrujemy tu baterię akumulatorową tzw. 12-to woltową składającą się z sześciu ogniw. W przypadku ogniw kwasowych SEM na zaciskach ogniwa w pełni naładowanego, przy temperaturze 20°C wynosi 2,2V. 6*2,2V=13,6V Przy nominalnym obciążeniu wartości 0,05C( obecnie pojemność podaje się jako 20-to godzinną)...
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
Wersja pierwsza OK, z wyjątkiem ładowania. Akumulator może pracować w trybie buforowym, takim jak w samochodzie, oraz cyklicznym (rozładowanie - ładowanie - rozładowanie). I od tego zależy końcowe napięcie ładowania 1 - 13,6-13,8V max 2 - 14,0 - 14,4 max 3 - 15 - 16,2 max z kontrolą temperatury i gazowania. Dodano po 2 Wersja pierwsza OK, z wyjątkiem...
To moduł AC CDI, i nie będzie działał z akumulatora- za niskie napięcie. MUSI być zasilany przez osobną cewkę w magnecie dającą prąd przemienny o napięciu powyżej 80V. To bardzo podobny temat, do zasilania CDI użyto transformatora: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Mam luźną teorie... Po pierwsze charging jak i equalize masz na 28,6V i tutaj się zgadza, pary akumulatorów ustawiają się na zadane napięcie. Nie ma czegoś takiego ze są rozjechane, ze każdy ma inne napięcie. Przykładowo analizując 2 połączenie na nim się skupiłem, prąd przeleci po najniższych oporach czyli przez akumulator 4, 1 dlatego mają wyższe...
To wskazuje na blok zasilania, który nie daje wysokiego napięcia zarówno dla odbiornika jak i nadajnika. Wskaźnik pokazuje jedynie napięcie akumulatorów, przekaźnik kłapie bo jest zasilany niskim napięciem z akumulatorów. Czy słychać dosyć głośne buczenie dochodzące z wnętrza obudowy radia po jego włączeniu? Jeśli nie, to na 100% blok zasilania (przetwornica).
Ale jakie ty chcesz mieć napięcie na 12 voltowym akumulatorze?
sprawdz najpierw czy silnik ma dobre masowanie,moze byc także niskie napięcie akumulatora
i moge wtedy bezpośrednio tą przetwornicę podłączyć do Akumulatora i napięcie bedzie stale na wyjściu? Prąd wyjściowy będzie stały, nie napięcie. Ale odpowiedź na Twoje pytanie jest twierdząca. wykorzysta praktycznie cały ładunek akumulatora (wyłączy się dopiero przy bardzo niskim napięciu akumulatora). Dlatego trzeba będzie go zapezpieczć przed zniszczeniem...
nie widziałem jeszcze wodospadu w którym woda płynie z dołu do góry a prąd zachowuje się podobnie płynie z wyższego do niższego potencjału tak jak napisał oli60
ale już nie chciał się ładować, akumulatory pobierały znikomy prąd Z ładowania? Może sam układ ładowania jest uwalony - z tego powodu nie wyłączył zasilania przy obniżonym napięciu akumulatora (i przez to pozwolił na rozładowanie go do "zera" - czyli poniżej najniższego napięcia bezpiecznego ), a teraz nie ładuje pełnym prądem. Możliwe też, że został...
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
Napięcie mierzysz z podłączonym akumulatorem czy bez? W prostych ładowarkach bez podłączonego akumulatora miernik pokaże napięcie skuteczne, które jest niższe od szczytowego napięcia ładowania akumulatora.
Efekt faktycznie bardzo dziwny. Myślę , że problemem może (nie musi) być za niskie napięcie akumulatora. Po nocy napięcie jest niższe a po odpaleniu silnika napięcie gwałtownie rośnie. W samym radiotelefonie jest kondensator elektrolityczny na zasilaniu , który musi sie doładować do napięcia nominalnego około 13,8V a przez ten czas naładowywania się,...
Napięcie generowane przez stojan jest bezpośrednio zależne od prędkości obrotowej silnika. Tak działa fizyka i tego nie przeskoczysz. Regulator napięcia może tylko częściowo degradować napięcie w dół, ale na najniższych obrotach, napięcie jest tak niskie że nie ma "czego degradować". Dlatego właśnie powinien być akumulator. I dziwne aby ten model go...
Ten czujnik powinien pracować po LINIe. Napięcie na sygnałowym powinno być trochę niższe niż napięcie akumulatora. Jak masz schemat, to zobacz, czy nie jest razem na jednym przewodzie z czujnikiem jakości powietrza. Wtedy można na szybko zmostkować na próbę.
Jeżeli TYLKO 2V to mogło dojść do uszkodzenia samego akumulatora - nie ono jest przyczyną (mogły być rzeczywiście właczone światła) ale tak głębokie rozładowanie zwykle kończy się źle. Nie czekaj, podłączaj ten prostownik, naładuj aku na full i wtedy się zobaczy czy przeżył czy też idziesz na zakupy. Nie odpinaj tego po 30min. Prostownik ma bardzo ograniczony...
Typowe zachowanie dla wykrycia niskiego stanu naładowania baterii (niskie napięcie zasilania) . Takie zachowanie może powodować też kiepskie połącznie/kontakt akumulatora lub niski stan elektrolitu czy też krytyczne zużycie akumulatora (napięcie siada pod obciążeniem). W tych wózkach lubią korodować mostki między sekcjami baterii czy samo połączenie...
Dzięki za odpoiwedzi. Apropos akumulatora - jest to jakiś tanie, chinskie badziewie za 10zł na ali. Do tego ładowarka usb. Akumulator waży tyle co nic, bo tak byc musi. Zamontowany jest w zabawce, ktora lata. Problem w tym, że oryginał ma 3,7v i dla dwóch silniczków to za malo. Chciałem więc podnieść trochę napięcie, żeby samolocik żwawiej się zbierał...
1. Kolego Taj, jakiego użyłeś algorytmu do detekcji najniższego napięcia w trakcie rozruchu? Najpierw robisz detekcje wystąpienia napięcia powyżej. np. 11V i od tej pory wykonujesz ten pomiar? 2. Jaki użyłeś stopień napięciowy mówiący o rozładowanym akumulatorze (napisałeś że Twój układ ma ostrzeżenie o rozładowaniu). 3. Kiedy wyświetlasz najniższą...
Najpierw podłącz sprawne aku lub spr. stare bo nic o nich nie piszesz.
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Stycznik rozrusznika, pasuje większość chińskich od skuterów. Brzęczenie/terkotanie może być spowodowane niskim napięciem akumulatora, lub słabym połączeniem kabli
Przed akumulator mozna zastosowac zabezpieczenie odcinajace np: https://sklep.avt.pl/product/search?quer...
Mamy tam dwa błędy, 18339 i 18010. Drugi nieopisany, bo to shareware. Zrób test Elementów wykonawczych, cz wentylator pracuje, sprawdź bezpieczniki modułu wentylatorów, czy nie zaśniedziałe. Akumulator też pewnie niebogaty, bo ABS ma problemy z czujnikiem kąta skrętu, często spotykany przy kiepskim akumulatorze.
najniższe zejście akumulator żelowy napięcie napięcie graniczne akumulator
napięcie przebicia silikon integra szyna ekspander serwo skoda
Komunikat "opróżnij tackę" w ekspresie Saeco Nawigacja Toyota - Systemy, Aktualizacje, Problemy