Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Okazalo sie ze walniete serwo . Dodano po 56 Uszkodzone serwo
Przeczytałem wszystkie posty i myślę że są bardziej lub mniej trafne. Tak jak napisał kolega /gerg/ pominąłbym kwestie zasilania ponieważ samochód posiada dwa niezależne obwody zasilania i rzadko się zdarza by padły obydwa jednocześnie. Krzywki na wałku rozrządy to też trafna sugestia. Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to nie jest to az tak oczywiste...
Już dotego doszedłem bynajmniej tak mi się wydaje. Okazuje się że część nagrzewnic mk5 do sterowania recyrkulacją i spiętrzaniem wykorzystuje dwa serwa i zależność między nimi ustalana jest przez sterownik, zaś część wykorzystuje jeden serwomechanizm a klapy są powiązane mechanicznie. Założyłem inny sterownik od klimatronika tyle że od skody i nie szuka...
Musisz się dostać do serwa i sprawdzić czy nie zacięła się czasem klapa w nagrzewnicy. Może być też uszkodzone serwo. Przydało by się je wyciągnąć i zobaczyć czy działa bez klapy. Widać je od strony nóg pasażera po wyjęciu schowka. Na rysunku masz pokazane serwa. Chodzi o to od dołu bliżej ściany grodziowej.
stoczone są tylko tam na dole, gdzie wchodzą w blok oraz na górze gdzie przylegają do głowicy jeżeli tak jest to i górna część, krawędź pomiędzy tulejami też powinna być poddana obróbce, ale w moim przypadku również tam jest ta szara maź a pod nią nierówny materiał. Ten smar wygląda na zabezpieczenie antykorozyjne, jak widać skuteczne skoro tuleje...
Witam. Kolega ma klimatronika? Sprawdzone były klapki od nadmuchów? Często spotykam się że nieprawidłowo pracują serwomechanizmy-silniczki wraz z potencjometrami. Bez urządzenia diagnostycznego najprościej odkręcic taki silniczek i ręcznie ustawiac klapy,wtedy temperatura powietrza powinna się zmieniac. Oczywiście tak jak Kolega wcześniej pisał odpowietrzenie...
Witam Panowie mam taki problem potrzebuje firmware oraz pliki konfiguracyjne do sterownika landi renzo fabrycznie montowanego w skodach. Serwonik VW Seat Skoda BXW 1.4 L SW: LR202021g24 Sytuacja jest dosyć trudna bo do centralki ogólnie ciężko się połączyć mimo tego ze wygląda jak standardowy omegas. Mi się udało programem VGI Tool i niestety w euforii...
Witam.Grzebię sobie przy tyum wózku z ciekawości,na rybki w sam raz.Przyczyną tych bolączek(przezemnie opisanych) była uszkodzona membrama serwo.Po wymianie na sprawne skorupka dobrze sobie radzi po nadwiślańskich wertepach.Dziękuję za zainteresowanie.Pozdrawiam
witam wyskoczyly mi po diagnostyce silnika takie oto bledy: 01087 Podstawowe ustawienia nie zaistniały oraz 00282 Serwomotor pozycji przepustnicy – V60 i tak sie zastanawiam co one konkretnie moga oznaczac gdyz opis jest nie zbyt szczegolowy dla poczatkujacego. Jakby ktos mogl pomoc bym byl wdzieczny. Pozdrawiam
z całą pewnością problem leży w elektronicznie sterowanej klapie gaszącej, przy zwykłej - sterowanej podciśnieniowo - silnik nie przechodzi w stan pracy awaryjnej a już z całą pewnością nie wywala jej błędu sterownik - fabryka miała udoskonalić konstrukcję a tu stało się wręcz przeciwnie - stały problem jest z tymi serwomotorami tych klap.
Jedz z tym do porządnego elektryka lub serwisu (elcar wrocław proponuje bo mi tam powiedzieli co jest grane), jak dobrze pamiętam to jest to uszkodzenie sterownika Serwa ABS i niestety żaden serwis ani elektryk ci tego nie instaluje więc czeka cię wymiana serwa ( koszt nowej to od 3500-do 4800) używana 250 do 400 zł. Ja proponuje używaną, bo koszty...
Elektromagnes ?? Myślałem że jakiś serwomechanizm jak np w modelach latających gdzie PWMem wypracowuje się kąt wychylenia stateczników, tak mi to wyglądało po zdjęciu kapturka plastikowego tzn. w zależności od kąta obrotu poprzez mimośród zmienia się położenie liniowe zaworu. Ogólnie nie mam jak wykonać adaptacji chyba że wykona się sama robiąc rundkę...
standardowy problemktory zaczal sie juz w polo w 2000 latach, zapewne CLIMATIC ? Skoro jest dwustrefowa to raczej Climatronic... taki panel mogę dostać u siebie w Toruniu za 80 zł, montowany jest na 4 wkręty ten Panel ma naprawdę funkcję bardziej zaawansowną jak tylko pokrętła?(...) i żeby się do tego dostać trzeba rozłożyć deskę Ja tam od VAGa ekspertem...
Jutro wieczorem zrobie logi. Jeszcze pojezdze nim dynamiczniej, moze nabierze auto mocy, bo chwilami byl przyrost mocy ale na moment. Powymienialem wezyki, mialy koncowki popekane, jeszcze zostalo jakies 1,5 m wezyka do wymiany, lacznie wymienilem wszystkie lacznie z podcisnieniem do serwa hamulca i okazalo sie ze rurka od serwa byla peknieta i sklejona...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
mam fabie. samochód jest po małej kolizji i stał nie używany 3 miesiące. samochód jest już zrobiony a niezdiała mi wspomaganie kierownicy. na co w pierwszej kolejności zwrócić uwage. :( . dodam że jest to skoda z silnikiem z silnikiem 1.4 mpi 60 KM z 2001 roku. proszę o jakieś rady. z góry dziękuję. Ostrzeżenie nr 1-zakładanie tematów w niewłaściwych...
Witam.Jako że w temacie usterek samochodowych jestem zielony mam następujący problem do rozwiązania.Skorupa gaśnie w czasie jazdy gdy tylko wcisnę pedał sprzęgła aby zmienić biegi.Serwo niedawno wymienialem,co prawda na używane lecz wszystko było w porządku aż do dzisiaj,nieżle sprawowała się w wypadach na rybki.Co może być tego przyczyną?Dziękuję za...
Witam... Sprawa ma się następująco: Autko miało wyjmowane serwo. Po ponownym montażu ... : mam pytanie co było powodem demontażu serwa. Uszkodzona sprężyna pedału sprzęgła.. teoretycznie może i dało się ją wymienić bez wyciągania całego stojana pedałów ale cóż.. tak było o wiele wygodniej. Co do pytanie o wartość podciśnienia też się nad tym zastanawiam...
Przyglądnij się jak jest zrobiony kolektor ( baranie rogi) i w jakim miejscu jest kapilara ujęcia podciśnienia do regulatora. Jak walnie wąż od serwo to też utyka jeden gar.
Sprwadź wężyk idący od serwa do kolektora dolotowego, czy nie ciągnie lewego powietrza, nie czyściłeś przypadkiem przepustnicy?
chciał bym zobaczyć jak idą przewody między abs a całym serwo a najlepiej to cały schemat do których muszę powręcać otworów przewody ? A mam skode fabie 1.4 tdi z roku 2004 . gdy komuś będzie coś jeszczek potrzebne pisać
A ja mam takie pytanie mógł by mi ktoś podać schemat układu hydraulicznego abs i serwo ???? Po prostu gdzie idzie przewód bo mam wszystkie rozkręcone . dokładnie to przerabiam anglika . i nie pamiętam gdzie który szedł . dokładnie chodzi mi o model z 2005 r. z silnikiem 1.4 tdi bez asr i esp
od dołu pompy cieczy, nie widać go, bo poniżej jest pompa serwa kierownicy Ps. Złoty, chce Ci go się wymieniać, bo mnie nie, niech se dłubie pod domem
Witam Problem polega na tym że, po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu pedału hamulca, znika podciśnienie i przestaje działać np turbina i twardnieje pedał hamulca, po kilku sekundach pojawia się podciśnienie i wszystko wraca do normy tylko trzeba uważać żeby za często nie wciskać hamulca. Teraz pytanie : czy serwo może puszczać ?( nie słychać syku), czy...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Proponuję sprawdzić gumową uszczelkę przy serwie i opaski zaciskowe na przewodzie od kolektora dolotowego do serwa.
witam. problem polega na przypadkowym wypadaniu zapłonu na wolnych obrotach. silnik sie nieraz buja i ma o około 80obr zbyt niskie obroty. bład to P0304 sporadyczny podmieniłem: -sondę -egr -przewody -swiece -cekwe sprawdziłem: -czujnik temp. -przepływke -zawór odsysania oparów -serwo -szczelnosc dolotu -prace łopat w kolektorze .-wtryski adaptacje...
Witam:) chcę wymienić przewody hamulcowe te gumowe które są mocowane do zacisków,mam jednak nie sprawne serwo,prawdopodobnie dziurawa membrana,serwo kupię wkrótce ale przewody muszę wymienić już ponieważ guma sparciała,serwo ma jednak jeszcze jakieś wspomaganie pomimo uszkodzenia czy możliwe jest odpowietrzenie układu po wymianie przewodów? z góry dzięki...
mam i mierzyłem bezpośrednio na tym połączeniu serwo-pompa vacum i tam kolo zaworka zwrotnego jest kikut i pod to podłączyłem vacuometr. A tak po za Tym to wężyki mam wszystkie nowe. Może ten wężyk łączący popmpe vac z serwo może jest nie szczelny po niedzieli spróbuję podłączyć vacuometr bezpośrednio do pompy i wtedy sprawdze bo dziś nie miałem jak...
A wiec tak, odnosnie wiazki nie musisz wchodzic pod auto, wiazka idzie kolo serwa od hamulcow, wystarczy rozciac delikatnie izolacje i zobaczyc co w trawie piszczy czy nie ma tam zielono. Odnosnie elektrycznej centrali to znajduje sie ona za bezpiecznikami, odpowiedzialna jest za kierunki, wycieraczki, lampke sufitowa, brzenczek wypnij rozbierz i tez...
Witam! Ostatnio zepsuł mi się licznik w mojej skodzinie, zakupiłem więc na allegro używany. W mojej wersji fabrycznie był zamontowany zegar, jednak postanowiłem założyć obrotomierz z innej favoritki ;) Mój opis będzie przydatny tym, którzy mają wersję z zegarkiem a chcą założyć obrotomierz. A więc od poczatku, po zdemontowaniu zegara okazało się, że...
A ciśnienie paliwa i wydatek pompy sprawdzone? Dolot powietrza szczelny, serwo działa normalnie?
Szkoda dzis posprawdzalem wszystko i jest ok chyba tez dam spokuj chociaz troche denerwuje to ale wnioskuje ze to moze byc serwo daje taki odgłos Dodano po 1 to urzadzenie odpowiada za ren glos po odlaxzeniu na chwile tego przestalo buczec
Jest to element odpowiadający za wspomaganie hamulca tzw. serwo hamulcowe.
Sprawdzone, tam są dwa takie i do serwa 3. Sprawdzałem metodą na peta w sensie dymem. Watpię by było to to, pozatym dało by się usłyszeć jakiś świst, tam nic. Ciekawi mnie czemu autor tamntego tematu napisał że winna była uszczelka.
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
Natomiast nieszczelność nigdy nie przełoży się na zmniejszenie wskazań MAP. To zwal wąż z serwa hamulców i zobaczysz czy się nie zmieni.
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Jeśli pomiar był wykonany prawidłowo, to zbyt duża różnica pomiędzy najsłabszym, a najmocniejszym cylindrem. To raz. Dwa - 17549, 16555 - dziura w dolocie. Wskazania MAP na biegu jałowym poproszę. Po wykonaniu pomiaru, proszę zrobić to jeszcze raz z zaślepionym przewodem serwa i EVAP.
Najszybciej PLAKIEM odpal silnik i psikaj wszędzie na dolot tam gdzie może dostawać się lewe powietrze i jeśli podczas psikania obroty urosną to mamy mniej więcej zlokalizowane gdzie ;) Dzięki :) sprawdzę jutro Tak wyzej wymienione objawy byly w moim Mpi. Przyczyny byly takie . Egr Wydech tumik srodkowy do wywalenia przegub elastyczny wydech. I o dziwo...
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
I jak na złość do tego wszystkiego jeszcze dzisiaj braklo hamulców. Przy zahamowaniu pedal zrobił się twardy i nie można go wcisnąć w żaden sposób bo coś pompuje go w górę. I jak nacisne na niego noga to słychać syczenie. Dodam że dwa serwa miałem już wymieniane... Czy te usterki mogą łączyć się w jedno ? Jaka część może to wszytko psuć?
Pedał hamulca twardy,moim zdaniem padło serwo
Jak nie ma wycieków przy zaciskach albo cylinderkach to może leje do serwa?Ale to powinieneś zauważyć jak już wykręciłeś pompę.Może dawniej się robiło takie rzeczy ale to nie polonez by wymieniać uszczelniacze.Na moje oko popsułeś pompę.
Zrobiłem tak jak kazałeś kolego. Odpaliłem auto i pochodził pare minut. Potem po 2 godzinach odpiąłem przewod serwa od korektora i jak odpinałem od serwa to było słychać syk. Sprawdziłem jeszcze sam przewód i da się tylko dmuchać w jedną stronę. Pozatym moja żona jeździła od rana autem i powiedziała że hamulec jest normalnie. Że ja mam jakieś urojenia...
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
1.6 to zapewne AKL...jeżeli w sterowniku nie ma błędów to łapie gdzieś lewe powietrze,do wymiany uszczelki kolektora dolotowego-wszystkie osiem to taki „pakiet startowy”Sprawdź dokładnie odmę,szczególnie tą małą harmonijkę i cienką rurkę koło przepustnicy nie może być żadnego pęknięcia.Spotkałem się również z uszkodzoną rurką podciśnienia...
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Witam. Wymieniam pompę hamulcową i chcę się dowiedzieć, jaki jest moment dokręcania śrub? Chodzi przede wszystkim o nakrętki na śruby mocujące, którymi dokręcamy pompę do serwa. Zbyt duża siła dokręcenia, może spowodować rozszczelnienie serwa. Według instrukcji Haynes, powinno to być 50 Nm. Gdzieś indziej spotkałem się z opinią, że 23 Nm (na filmie...
Sprawdź przepustnice pewno jest serwometrem
W tej cenie ocierasz się już o Passata B6 z początku produkcji a ten miał już kompresor ze sterowaniem proporcjonalnym (liniowym) Inna sprawa to te silniczki i potencjometry, kiedyś ich cena na kolana powalała, dzisiaj to grosze kosztuje ale kilma rewelacja. Z 35 stopni na 21 w 4 osoby bocznymi drogami to żaden problem, sam to sprawdziłem. Dzisiaj mam...
Witam posiadam skode fabie 1.9 moj problem jest troszke nie typowy mianowicie: Pomijajac to ze samochod nie chcial odpalic wiec kolega postanowil ze odpali na zaciag i rzeczywiscie odpalil .lecz po tym zabiegu nastopil problem z hamulcami i tu zaczyna sie problem. Jakby przestaly dzialac czyli na wylaczonym silniku jak i na zapalonym brak reakcji jakby...
Problem znany błąd 4F7 przy diagnostyce na climatronicu, silnik stanął w pozycji - grzanie do środka kabiny . Przy bardzo uciążliwym demontażu tego silnika od strony nóg pasażera, udało się go wytargać. Co ciekawe, wisząc na kablach silniczek zaczął banglać, wygląda jakby zacięło się coś po połączeniu z dzwignią klapy na nagrzewnicy. Rozebrałem , przeczyściłem,...
Hamulce w Skodzie Fabii działają dziwnie Podczas hamowania hamulce jakby nie odbijają. Pedał robi się coraz bardziej twardy. Jakby skok robi się coraz krótszy. I po kilku naciśnięciach autko hamuje samo tak że nie da się jechać. Wystarczy zgasić auto, wcisnąć kilka razy hamulec i koła się luzują. W aucie było wymieniane serwo i pompa z powodu kolizji....
Witam Koledzy mam duży problem z Skodą Felicją ponieważ po podpięciu do komputera sygnalizuję uszkodzenie serwomotoru (coś takiego ) tz przepustnica została zamienione na dwie inne i te sam błąd pojawia się dalej . Objawy jakie są to brak wejścia na wyższe obroty max 2000 i bardzo mułowata i brak możliwości przełączenia na zasilanie gazem . Występuje...
Trochę zrzynając, trochę zrzynając, trochę kombinując – stworzyłem coś takiego: #include <Servo.h> //Biblioteka odpowiedzialna za serwa Servo serwomechanizm; //Tworzymy obiekt, dzięki któremu możemy odwołać się do serwa byte pozycja = 0; //Aktualna pozycja serwa 0-180 int pozycjaPoprzednia = 0; const int hallPin = 2; //hall na pinie 2 unsigned...
Mały manual do montażu silniczków w Felicji: [url=]Link Dodatkowo parę uwag: oryginalnie w Fabii w szereg z potencjometrem od strony zasilania i masy są włączone rezystory , które zapobiegają blokowaniu się serwomechanizmów w skrajnych pozycjach, ja dałem po 100 omów przy potencjometrze 1k. Podłączenie serwa: 31 - masa G - sterowanie 56b - zasilanie...
1. Bo mam - to nie jest powód - serwomechanizm kosztuje max 20zł 2. Ja szczerze mówiąc raczej nie spotykałem się z wykorzystaniem silnika krokowego do ustawiania wskazówki... 3 i 4 - jeśli ma to być projekt tylko naukowy, na którym chcesz się czegoś nauczyć, to ok, idź w tym kierunku, ale jeśli chcesz to umieścić w aucie to z silnikiem krokowym dałbym...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Tak samo jak wersja z automatyczną klimą - Przecież to cudowny wynalazek, ustawiasz 20 stopni i jedziesz. Jeździłem Corollą E12 z automatyczną klimą, jeżdżę Octavią IIFL z automatyczną klimą - nie uważam tego za cudowny wynalazek. Jest więcej kręcenia (a w Corolli klikania) niż przy manualu. Słońce przyświeci na deskę i już automatyka wariuje. Po mieście...
! mam bardzo zabudowane dzwi - drzwi składają sie z dwóch blach - wewnętrznej i zewnętrznej - w mojej starej skodzie wyglądało to mniej więcej tak: (na zdjęciu jest jakiś golf, a nie skoda, chodzi tylko o przykład) a w peugeocie mam wewnętrzna blachę puszczoną po całości: nie widać nawet szyby, (ten silniczek po środku to serwo od podnoszenia szyb)...
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Witam ,nie raz kupowałem te zaciski TRW za 250 zł i nie miałem żadnego problemu z ich pracą .Może masz szczęście i akurat natrafiłeś na wadliwego który zszedł z taśmy. Wymień ten zacisk na nowy i sprawdź jak będzie tak samo to zdejmij wąż podciśnieniowy z serva i sprawdź czy koło łatwo się obraca. Miałem parę lat temu taki sam przypadek w skodzie octavi...
po mojemu to ustaw jak trzeba zapłon (odwiedz kilku mechaniorów) miałem tak samo u siebie w karetce (skoda favorit 135L) a teraz cyka jak talala tylko serwo padło może ma ktoś sprawne i niedrogie??
Dzięki, ale to już zostało zrobione przy wymianie klocków. Do tego czasu poczytałem o podobnych przypadłościach w innych markach (skoda superB i Vw vento) na elektrodzie. Za dnia sprawdzę: ...czy czujnik stopu nie blokuje konieczności cofania się pedału hamulca, oraz podciśnienie serwa. Jak to wykluczę, będziemy myśleć dalej...
Witam Na wstępie silnik jest zagazowany ale LPG wykluczam (sprawdziłem wszystko na pewno jest ok). WN świece sprawdzone, lambda działa. Usterka ma charakter losowy. Najczęściej pojawia się w gorące dni po kilku kilometrach i zawsze po drugim odpaleniu. Tzn jak odpalam na zimnym jest ok zajadę 2km na stację to potem się zaczyna nietrzymanie wolnych obrotów....
Tak jak pisałem do prób używam szlifierki z regulacją i wyświetlaczem ustawionych obrotów, dorobiłem do niej krążek blachy z wypustem aktywującym hallotron. W programie zmieniałem już wartości na przykładowo 2200rpm i serwo zawsze zaczyna od 1500rpm stopniowo iść w skrajne położenie, nawet jak na szlifierce mam ustawione 3000rpm. Hallotron działa prawidłowo,...
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.