Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Serwo ma zaworek który nie jest szczelny.Jak wypompujesz z niego powietrze to po zgaszeniu silnika cofa się ono powoli z powrotem do serwa.
Jest to element odpowiadający za wspomaganie hamulca tzw. serwo hamulcowe.
musisz kolego vacuometr podłączyc i skontrolowac czy trzyma vacu po uruchomieniu chamulca dalej poodłaczaj obwody po kolei egr i turbine przewody zaślep i jeśli zostanie tylko serwo i będzie vacu uciekało to tylko jedno zostaje do wymiany
Witam... Sprawa ma się następująco: Autko miało wyjmowane serwo. Po ponownym montażu ... : mam pytanie co było powodem demontażu serwa.
Jedz z tym do porządnego elektryka lub serwisu (elcar wrocław proponuje bo mi tam powiedzieli co jest grane), jak dobrze pamiętam to jest to uszkodzenie sterownika Serwa ABS i niestety żaden serwis ani elektryk ci tego nie instaluje więc czeka cię wymiana serwa ( koszt nowej to od 3500-do 4800) używana 250 do 400 zł. Ja proponuje używaną, bo koszty...
A ciśnienie paliwa i wydatek pompy sprawdzone? Dolot powietrza szczelny, serwo działa normalnie?
Pedał hamulca twardy,moim zdaniem padło serwo
Serwo dwu membranowe zwiększyłoby ciśnienie w układzie co automatycznie dałoby większą siłę hamowania. Zwiększą się obciążenia i temperatura. Czy to wpłynie na złą pracę układu ABS ??
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Wiesz co to serwo hamulcowe i jak działa?
Rób jak uważszsz, gdyby we wszystkim słuchać takich krawaciarzy to na składanie silnika trzeba by poświęcić ze 2 dni.Tyle pomp wymieniłem i jakoś żadne serwo nidy się nie uszkodziło. Przy takiej prostej czynności jak dokręcenie pompy grzechotka 3/8 z nasadką 13,dokręcam z wyczuciem i ma być.
Dzięki bardzo za radę pompa jest sprawna tylko to serwo uszkodzone:) Dzięki bardzo:)
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
Okazalo sie ze walniete serwo .
A nie ciągnie gdzieś powietrza? Serwo jest sprawne?
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
Moźna pobrać sygnał z zapłonu i wykonać proste serwo sterowane z wzmacniacza operacyjnego.
Skoro nie widać wycieku na zewnątrz, to pompa puszcza do serwa.
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
zobacz czy nie pękł przwód do serwa
Przyglądnij się jak jest zrobiony kolektor ( baranie rogi) i w jakim miejscu jest kapilara ujęcia podciśnienia do regulatora. Jak walnie wąż od serwo to też utyka jeden gar.
Najszybciej PLAKIEM odpal silnik i psikaj wszędzie na dolot tam gdzie może dostawać się lewe powietrze i jeśli podczas psikania obroty urosną to mamy mniej więcej zlokalizowane gdzie ;) Dzięki :) sprawdzę jutro Tak wyzej wymienione objawy byly w moim Mpi. Przyczyny byly takie . Egr Wydech tumik srodkowy do wywalenia przegub elastyczny wydech. I o dziwo...
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
jak komuś więcej informacji do odpowiedzi !!!!!! A chodzi mi dokładnie o przewody hydrauliczne wychodzące od całego serwo do hydraulicznego sterownika ABS. wiesz o co mi chodzi już ???
A ja mam takie pytanie mógł by mi ktoś podać schemat układu hydraulicznego abs i serwo ???? Po prostu gdzie idzie przewód bo mam wszystkie rozkręcone . dokładnie to przerabiam anglika . i nie pamiętam gdzie który szedł . dokładnie chodzi mi o model z 2005 r. z silnikiem 1.4 tdi bez asr i esp
Przeczytałem wszystkie posty i myślę że są bardziej lub mniej trafne. Tak jak napisał kolega /gerg/ pominąłbym kwestie zasilania ponieważ samochód posiada dwa niezależne obwody zasilania i rzadko się zdarza by padły obydwa jednocześnie. Krzywki na wałku rozrządy to też trafna sugestia. Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to nie jest to az tak oczywiste...
Witam.Po wymianie serwo wszystko było w porządku,skorupa równo pracowała.Stało się to gdy wracaliśmy wczoraj z ryb.Gdy dziś rano zapaliłem silnik pracował też równo(na ssaniu) i dodając gazu wchodził na obroty.Zobaczymy czy w czasie jazdy będzie się powtarzać wczorajsza sytuacja.Pozdrawiam
Szkoda dzis posprawdzalem wszystko i jest ok chyba tez dam spokuj chociaz troche denerwuje to ale wnioskuje ze to moze byc serwo daje taki odgłos Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/4661010600_1... to urzadzenie odpowiada za ren glos po odlaxzeniu na chwile tego przestalo buczec
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Proponuję sprawdzić gumową uszczelkę przy serwie i opaski zaciskowe na przewodzie od kolektora dolotowego do serwa.
Może problem z podciśnieniem serwa.
Mały manual do montażu silniczków w Felicji: [url=http://skoda.autokacik.pl/pages/zro... Dodatkowo parę uwag: oryginalnie w Fabii w szereg z potencjometrem od strony zasilania i masy są włączone rezystory , które zapobiegają blokowaniu się serwomechanizmów w skrajnych pozycjach, ja dałem po 100 omów przy potencjometrze 1k....
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Witam Koledzy mam duży problem z Skodą Felicją ponieważ po podpięciu do komputera sygnalizuję uszkodzenie serwomotoru (coś takiego ) tz przepustnica została zamienione na dwie inne i te sam błąd pojawia się dalej . Objawy jakie są to brak wejścia na wyższe obroty max 2000 i bardzo mułowata i brak możliwości przełączenia na zasilanie gazem . Występuje...
A wiec tak, odnosnie wiazki nie musisz wchodzic pod auto, wiazka idzie kolo serwa od hamulcow, wystarczy rozciac delikatnie izolacje i zobaczyc co w trawie piszczy czy nie ma tam zielono. Odnosnie elektrycznej centrali to znajduje sie ona za bezpiecznikami, odpowiedzialna jest za kierunki, wycieraczki, lampke sufitowa, brzenczek wypnij rozbierz i tez...
Sprwadź wężyk idący od serwa do kolektora dolotowego, czy nie ciągnie lewego powietrza, nie czyściłeś przypadkiem przepustnicy?
Musisz się dostać do serwa i sprawdzić czy nie zacięła się czasem klapa w nagrzewnicy. Może być też uszkodzone serwo. Przydało by się je wyciągnąć i zobaczyć czy działa bez klapy. Widać je od strony nóg pasażera po wyjęciu schowka. Na rysunku masz pokazane serwa. Chodzi o to od dołu bliżej ściany grodziowej. http://obrazki.elektroda.pl/7844612700_1...
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Natomiast nieszczelność nigdy nie przełoży się na zmniejszenie wskazań MAP. To zwal wąż z serwa hamulców i zobaczysz czy się nie zmieni.
po mojemu to ustaw jak trzeba zapłon (odwiedz kilku mechaniorów) miałem tak samo u siebie w karetce (skoda favorit 135L) a teraz cyka jak talala tylko serwo padło może ma ktoś sprawne i niedrogie??
Witam.Grzebię sobie przy tyum wózku z ciekawości,na rybki w sam raz.Przyczyną tych bolączek(przezemnie opisanych) była uszkodzona membrama serwo.Po wymianie na sprawne skorupka dobrze sobie radzi po nadwiślańskich wertepach.Dziękuję za zainteresowanie.Pozdrawiam
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.
od dołu pompy cieczy, nie widać go, bo poniżej jest pompa serwa kierownicy Ps. Złoty, chce Ci go się wymieniać, bo mnie nie, niech se dłubie pod domem
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Już dotego doszedłem bynajmniej tak mi się wydaje. Okazuje się że część nagrzewnic mk5 do sterowania recyrkulacją i spiętrzaniem wykorzystuje dwa serwa i zależność między nimi ustalana jest przez sterownik, zaś część wykorzystuje jeden serwomechanizm a klapy są powiązane mechanicznie. Założyłem inny sterownik od klimatronika tyle że od skody i nie szuka...
Jak nie ma wycieków przy zaciskach albo cylinderkach to może leje do serwa?Ale to powinieneś zauważyć jak już wykręciłeś pompę.Może dawniej się robiło takie rzeczy ale to nie polonez by wymieniać uszczelniacze.Na moje oko popsułeś pompę.
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
Witam ,nie raz kupowałem te zaciski TRW za 250 zł i nie miałem żadnego problemu z ich pracą .Może masz szczęście i akurat natrafiłeś na wadliwego który zszedł z taśmy. Wymień ten zacisk na nowy i sprawdź jak będzie tak samo to zdejmij wąż podciśnieniowy z serva i sprawdź czy koło łatwo się obraca. Miałem parę lat temu taki sam przypadek w skodzie octavi...
tester serwo serwo spalone serwo naprawić serwo
lexia sterowniki interfejsu zestaw imprezy wymiana kabel telefoniczny
mikser ręczny analizator widma
Setra 500 – przednie drzwi nie otwierają się po naciśnięciu przycisku, brak reakcji DCU Renault Scénic III 1.2 – brak przełączania ogrzewania na klimatyzację, usterka HVAC