Oto proszę !!!!
Kokretne liczby sa takie: Pojazd z "czystym" napędem elektrycznym, o wadze ok. 1,5 tony, dla jazdy po twardej i równej jezdni potrzebuje ok. 15kWh na 100km. Jeżeli masz napięcie nominalne akumulatorów 300V, to ich pojemność musi być 50Ah. To jest wyliczenie teoretyczne, bo w praktyce nie wolno wyładowywać akumulatorów "do zera", ponadto pojemność akumulatorów...
Najczęściej stosuje sie żelówki 2 x12V 1,3Ah.
Akumulator według tego co piszesz jest rozładowywany w stanie czuwania prądem 1mA. Czyli po miesiącu czuwania układ wypompuje z akumulatora 0,72Ah.
Kupa jest rowerów i regulatorów ale najpierw to faktycznie sprawdzenie czy styki prawidłowe i 90% NIESTETY TYLKO nie doładowany lub wykończony akumulator.
Pewnie będą to różne odpowiedzi, ale ja nie widzę problemu z lutowaniem. Własne ogniwa 18 650 lutuję zwykłą lutownicą (acz ostrożnie) w temperaturze poniżej 350 stopni. Jeśli byłyby problemy z przewodnością po lutowaniu, to zauważylibyśmy je najpierw na płytkach PCB. Nie zapomnij o balanserze.
Jeśli napęd wytrzyma 12V to akumulator 9Ah powinien sobie poradzić z 10 cyklami. W napędzie jest układ ładujący dla dedykowanego akumulatora 9,6V więc z 12V tez chyba sobie poradzi. Pewnie dłużej będzie ładował. Mam podciągnięty przewód do szafy rakowej więc miejsce jest. Rozwiązanie z UPS jest świetne tylko nie chcę pchać się w koszta. Jeśli napięcie...
A może masz jakieś zdjęcia tego napędu? Wydaje się ten napęd jest montowany poprzecznie podobnie jak w samochodach z silnikiem spalinowym i napędem na przednią oś więc obawiam się, że tam jest od razu zintegrowany mechanizm różnicowy. Dodatkowo jeżeli tam wychodzą półosie to masz prędkości obrotowe dal kół a nie dla wyjścia ze skrzyni biegów - w UAZ'ie...
Powinien starczyć z 1KW, 1000 obr. Może też być trochę słabszy.
Myśli Pan że 2x2kw to nie za dużo na taki gokart? Dałem przykład. Sądzę, że wystarczy 2x500W spokojnie. Dlaczego dwa? Nie potrzeba dyferencjału :).
Będzie dobrze. Tylko często doładowuj akku - z 12,8V dobrze naładowanego może zrobić się szybko (w zimnie) 9V i centralka zamilknie. Jesli patent z diodami się nie sprawdzi - pozostaje ci coś takiego: https://rc-planeta.pl/pl/regulatory-napi...
tylko po co kombinować z akumulatorem i ładowarką jak chyba taniej i prościej bedzie zastosować jakiś zasilacz impulsowy o wydajności prądowej odpowiedniej do mocy napędu.
Nie, nie są Ci potrzebne żadne układy. Spokojnie możesz połączyć te akumulatory. Prądy wyrównawcze wystąpią, ale nie przesadzajmy, nie mają wpływu na działanie napędu. Potencjały na akumulatorach się wyrównają i tyle.
Chciałbym zrobić to tak, żeby mieć na prawym tylnym kole jeden silnik i na lewym tylnym kole drugi silnik. Chciałbym zrobić to tak, że jeden silnik na jedno koło ale połączone tak żeby pracowały zsychronizowane jako jeden a między nimi akumulator, włącznik napędu jakoś przenieść na rączkę którą się prowadzi wózek. Dla ciebie kolego za skomplikowane....
Mam walec będzie na łożyskach czyli opory toczenia małe. Przemyśl to co napisałeś jeszcze raz, a wcześniej przypomnij sobie zasady rządzące tarciem tocznym. Opory toczenia mogą być bardzo duże. W ogrodzie z reguły walcujemy ziemię, a ona po ciężarem walca może się moccno odkształcać tworząc duży opór toczenia. Wg mnie, należy zrobić próbę ciągnięcia...
Sprawdzasz nie podłączony do niczego (akumulatora) alternator ?! W ten sposób już go mogłeś uszkodzić, nastąpiło przebicie diod, choć to wątpliwe, bo sam wzbudzi się dopiero przy ok 10 000rpm. Podłącz go na stole do akumulatora (B+ i masę) oraz daj kontrolkę, żarówkę min 3W między D+ a + akumulatora. Jako napęd dobrze sprawdza się wiertarka z wkręconym...
Jedyne co próbowałem to taki manewr, że z płytki mocy, wychodzi kabelek na zewnątrz obudowy z taką białą wtyczką, na którym jest na stałe 24V DC i próbowałem podłączać pod ten kabelek. Podłączając tak, silnik nawet nie drgał. Cooooo https://obrazki.elektroda.pl/3088662400_... Z tego co pamiętam to jest wtyczka służąca do podłączenia...
Pod zasilaczem nie działają. Podejrzeqam że są one ze STARa. Diś zobaczę jeszcze czy zadziałają pod akumulatorem
Napęd kosiarki to dwa silniki od wózka inwalidzkiego po 300W zasilane z akumulatorów. Napęd noża z silnika spalinowego 6KM. Moc silnika do noża w zupełności wystarcza. Dodano po 7 Alternator dobiera obciążenie do zapotrzebowania. Więc tu mając jakieś 600W max, to 1 KM by poszedł na alternator.
Dronach nawodnych ?? To sie raczej nazywa UWV ( Unmanned Water Vehicles). Zasilanie akumulatorowe dziala jak zasilanie akumulatorowe we wszystkich pojazdach (skuterach, samochodach EV, etc). Akumulator stanowi ,,zbiornik" , żródło energii elektrycznej, zasilajace silnik napędzający śrubę zewnetrzną lub pędnik strumieniowy. Co do reszty, to wiele o napędach...
Błędy odczytane z komputera diagnozstycznego!!!!!!!!
Tak albo aku od motocykla na 12v Dodano po 2 Miałem takie po niecałe 200zl i poszły mi. Dodano po 6 A jeśli zainteresowany to mam pilota nowego do tego napędu.
Musi być oryginalny akumulator.Napęd sam go ładuje.
Podobny sprzęt mają tutaj - kilka użyłem w różnych celach (kotłownie, bramy, monitoring) i jak do tej pory od kilku lat żaden nie padł : https://voltpolska.pl/zasilanie-awaryjne...
Allegro aliexpress mają regulatory PWM na różne natężenia prądu z przyciskiem do zmiany obrotów. Można by zastosować zamiast oryginalnego przełącznika taki z chińskich samochodów zabawek https://obrazki.elektroda.pl/8498321000_...
Co by się stało w przypadku gdybym chciał ładować akumulator 12 V źródłem 6V o natężeniu prądu 8 A? Czy napięcie źródła zasilającego musi być bardzo zbliżone do napięcia akumulatora? Napięcie musi być minimalnie wyższe. Dla 12V aku wypadałoby chociaż 13,6V napięcie ładowania.
Sorry za błąd - faktycznie silnik 12V, pitoli mi się z napędami do skrzydłówek... Wystarczy akumulator samochodowy do sprawdzenia... W napędzie nie ma żadnych dodatkowych przekładni - ślimak na osi silnika napędza zębatkę wewnętrzną, która przez sprzęgło odpinające jest od razu połączona przez wspólną oś z zębatką napędową bramy. Brak świecenia flasha...
Moduł przy zasilaniu z sieci powinien przekaźnikiem prąd z trafa AC 24V puszczać bezpośrednio na napęd (przy okazji ładując akumulatory). Więc sytuacja jest podobna do bezpośredniego podłączenia trafa do napędu. Dla wyeliminowania awarii trafa obciąż je np halogenem 24V o mocy pod 100W. Wygląda na to, że na skutek awarii w napędzie (mostek albo co innego,...
Patrząc na ten sposób podłączenia i czytając co wyczyniasz... podpalisz chałupę, zrobisz sobie krzywdę... Nie zadawaj pytań do czego służy zielona wtyczka, wersji i wykonań tego samego sterownika jest już kilkadziesiąt, czasami w tym samym roku nie pasuje zamiennie sterownik do wyświetlacza z innej hulajnogi. Kup nową baterię i nie dotykaj przypadkowo...
Widocznie napęd biologiczny z zasialniem starczącym takiemu owadowi na długo jest lepszy od obecnych napędów elektrycznych i akumulatorów. Taki napęd można wyprodukować prawie za darmo. Bo to robak.
Każdy alternator samochodowy 12V (prędzej czy później) naładuje te akumulatory. Jednak nurtuje mnie jedno pytanie - jak chcesz napędzić (przenieść napęd), by alternator miał odpowiednią prędkość obrotową wymaganą do efektywnego działania?
To będzie trudne do zrobienia przez to że jest to na metalowej konstrukcji, chyba żeby jakaś ingerencja w silnik, ale dlaczego konfiguracja zasilania akumulator - transformator działa prawidłowo, a 1 akumulator na 2 napędy nie, oraz osobny akumulator na każdy napęd również nie działa
Cześć. Kupiłem robota RLM800-DY z akumulatorem 2,5 Ah, bo był najtańszy. Później dokupiłem akumulator 5 Ah firmy MC (z Młotkoramy), przelutowałem przewody i teraz śmiga mi jak RLM1500-DY. Jedyna różnica między tymi modelami to właśnie pojemność akumulatora – cała reszta (napęd, elektronika, obudowa) wygląda identycznie. Pozdrawiam
Potrzebuję silnik z obrotami ok. 150 000obr/min Moc duża nie jest potrzeba, silnik ma napędzać śmigło. Koniecznie elektryczny, może brać dużo prądu, ponieważ zasilanie z alternatora, ładującego akumulator - napęd hybrydowy:D
To są akumulatory z napędu Hybrydowego od Hondy.
Oprócz aspektów technicznych zorientuj się w kwestiach prawnych żeby się nie okazało że nie możesz nim legalnie wyjechać na drogę (zmiana rodzaju napędu ze spalinowego na elektryczny).
Moim zdaniem trochę dziwny pomysł. Rozumiem, że planujesz wykorzystywać napęd elektryczny wózka, jednocześnie doładowując akumulatory za pomocą silnika spalinowego. Będziesz ciągnął za sobą dym i hałas mimo że masz akumulatory. Nie wiem, ale wg mnie trochę nie tak :-)
https://www.google.pl/search?q=lm7824+ci...
Spokojnie. Próbuj ją ładować prądem 100mA na jeden akumulator w szeregu. Jak się podniosą do 2V to jest szansa, że będą żyły. Z jednej starej baterii z 9 akumulatorów 3 udało się zreanimować w ten sposób. Gdybyś chciał ładować pojedyncze akumulatory, to podobno TP4056 potrafi wolno ładować głęboko rozładowane akumulatory. Masz ten luksus, że masz dostęp...
Tu masz kogoś, kto chce taką hulajnoge sprzedać, trzeba tylko dodać pasek klinowy i akumulator: ęhttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Mam nadzieje, że to dobry dział na ten temat. Chcę dokupić dodatkowy akumulator do napędu elektrycznego silnika zaburtowego. Łódką pływam po wodzie kiedy niema fal. Który z akumulatorów powyżej 100ah był by najlepszy? Dodam że mam ograniczony budżet.
Spoko konstrukcja. Dodaj jeszcze do kosiarki akumulator, napęd i RC, to będzie w ogóle czaderska
Wielkość baterii zależy od czasu pracy napędu jaki chcesz osiągnąć. Litowo jonowa jak najbardziej ale to podnosi koszty, dlatego oddzieliłem koszt napędu od kosztu akumulatora. Gdyby udało się przenieść napęd z 2 silników bezpośrednio na koła wózka (tak jak w starych silnikach spalinowych napędzających przednie koło roweru) rozwiązanie byłoby bardzo...
Tak ja rozumiem lecz próbowałem nawet 5 centymetrów nad ziemią, a brama powinna podczas kalibracji jechać płynnie a nie jak w temacie skokowo ! być może jest jakoś zblokowana. Pytanie jak wyzerować wszelkie ustawienia aby jeździła płynnie ? i wtedy skalibrować od nowa ??? (nie mam żadnej dtr. i nie wiem czy ona ma jakieś podtrzymanie pamięci akumulator...
Jeżeli dron ma gwarancje - oddaj do naprawy. Jeżeli nie ma - kup nowego. Nie opłaca się naprawa, lepiej doskładać do drona z napędem bezszczotkowym.
Złącze akumulatora w napędzie dołączone jest równolegle do wyjścia układu Graetza, gdzie napięcie jest niestabilizowane . https://obrazki.elektroda.pl/2517351700_... W akumulatorze HNA 18, na mój rozum, powinien znajdować się stabilizator około 28VC do ładowania akumulatora, oraz układ który wykrywa brak 230AC (brak napięcia ładowania)...
A schemat masz? Czego? To napęd zasilany z 230V - jedyna opcja to jakiś UPS.
A więc na początek zasilasz elektrozamek +12V i - nawet z jakiegoś zasilacza czy do testów z akumulatora. W napędzie zasilanie masz opisane +12V i GND Ustawiasz kod według instrukcji. Ustawiasz czas otwarcia 1 sekunda według instrukcji elektrozamka. COM i NO to wyjścia przekaźnika elektrozamka które wpinasz do napędu w zaciski PB i GND - zaciski te...
Oczywiście, że się nie ładuje ale może być uszkodzona. Chcę się upewnić, czy zasilacz jest odpowiedni. Może ktoś się wypowie kto ma rower z napędem Bionx
Wyrzuć alternator, zastosuj zwykłą prądnicę rowerową. Alternator - aby dawać napięcie dla ładowania akumulatora - musi mieć ponad 1200 obrotów na minutę . Ponadto aby wystartować - alternator musi mieć wstępny prąd magnesujący wirnik, pobierany z akumulatora (pobór kilka - kilkanaście W). Człowiek ciężko pracując daje moc ok. 100W - wyczynowi sportowcy...
Napęd barmy Somfy Dexxo Pro RTS 1000N pracuje zasadniczo na 24 V (tak wygląda z opisu złącz). Ale oryginalny akumulator awaryjnego zasilania 800mAh jest na napięcie 9,6 V. Wydaje mi się, że napęd ma tolerancję przedziału napięcia, ale nie jestem pewien stąd moje pytanie. [url=https://sklep.somfy.pl/akumulator-a... 2400720 Mam duży...
Sprawdzić to trzeba nie tylko koło pasowe ale cały napęd osprzętu razem z kołem alternatora.
Jeśli spinasz „Stand-By wszystko” (oszczędzanie energii) powinieneś podłączyć dokładnie wg schematu z instrukcji: https://obrazki.elektroda.pl/3179317100_... Sprawdź dokładnie połączenia czy tak masz. Dalej aby to działało musisz aktywować funkcję: Stand-By / Fototest która fabrycznie jest nie aktywna. W instrukcji masz opis kiedy jest...
Masz w jakiś sposób rozwiązane ładowanie akumulatora
Cena bierze się z prototypu i akumulatorów.
Do Brauna nie są dostępne akumulatory. Firma wymienia cały napęd.
Przeglądając internet natrafiłem na taki artykuł Akumulatory przepływowe (szukaj pod tym hasłem) czyli idea znana od lat ale chyba nie wyszła ponad poziom badań i prototypów. Akumulatory budowane zgodnie z tą ideą miałyby zasilać samochody z napędem elektrycznym. Po przyjeździe na stację ładowania oprózniałoby się akumulator z cieczy "wyczerpanej"...
Silniki iskry są dedykowane do wciągarek i są przeznaczone do pracy dorywczej 1min pracy 2 min przerwy. Sprawność będzie bardzo niska. Przetwarzasz paliwo na en. mechaniczną, potem mechaniczną na elektryczną i znów na mechaniczną no i w miedzy czasie jeszcze straty w akumulatorach.
Pierwsza sprawa - jaki udźwig ma ten quadrocopter? I czy zdajesz sobie sprawę z tego, ile ważyć będzie zespół prądotwórczy? Bo to nie tylko silnik i prądnica, ale też zbiornik paliwa, jakaś elektronika sterująca i osprzęt. Nie lepiej w tej samej wadze zastosować pakiet akumulatorów?
Moc znamionowa nie mówi o prądzie maksymalnym (zatrzymania), a to on jest istotny! Regulatory szczotkowe dwukierunkowe i nie będzie problemu, tylko konieczna jest znajomość prądu maksymalnego. Aparaturę trzeba będzie skonfigurować, jak jesteś zielony, to tak czy siak będziesz musiał się bardzo dużo w temacie nauczyć ;) Jaki budżet planujesz? Na moje...
Wydawało mi się zawsze, że rozładowanie baterii powinno następować stopniowo, bez nagłego zatrzymania silnika (w dodatku mechanizm sterujący w obydwu przypadkach dalej poruszał się prawidłowo). Nie latałem helikopterami , ale w samolotach RC , jest dokladnie tak jak piszesz . W przypadku rozładowania akumulatorów , elektronika odłącza napęd , zostawiając...
ciekawe ile pojeździ na naładowanych akumulatorach
Może tak piszą,ale przeglądając instrukcję nie znalazłem ani wzmianki o takiej możliwości ani łącza gdzie można by podłączyć akumulator. Do awaryjnego otwierania można wykorzystać mechanizm zwalniający, jest to opisane w instrukcji, potrzebujesz jedynie zamek do zewnętrznego odblokowania napędu. Dostępne jako osprzęt.
Walka z wiatrakami… no ja się poddaję. Chińska nowomowa zwyciężyła. Obaj macie hybrydy. I swojego Passata 1,9 tdi też możesz nazywać hybrydą, w końcu jak padnie Ci aku i go pchasz to napęd ma hybrydowy…
Silnik od pralki? Powinien być silnik prądu stałego- zasilany z akumulatora.
Co tu robić? Masz gotowe maty do foteli samochodowych a nawet motocyklowych (zestaw ze sterownikiem), kwestia wsadzenia jej pod materiał wierzchni. To raczej krawiecka robota a nie elektryczna. Problem jest tego typu że moce mat to okolice 40W, plus te Twoje pierdoły to wyjdzie 4A jak nic, przy takim dużym obciążeniu akku 7Ah podziała może z godzinę...
Witam jakie napięcie z akumulatorka jest potrzebne do zasilania awaryjnego napędu Spark 500??
Ogólnie elektryki to bardziej jednorazowe zabawki niż samochody spalinowe. Bajki dla zatwiardziałych "spalinowców". Jedyną istotna wadą napędu elektrycznego w aucie osobowym jest kiepska jakość akumulatorów - cała reszta napędu jest już wystarczająco dobrze dopracowana. Wadą "spalinowozów" - w zasadzie nie do poprawy bo takie są prawa termodynamiki...
To już chyba raczej silniki krokowe ?
Chciałbym podłączyć własne awaryjne otwieranie akumulatorowe do napędu Hormann Promatic 2. Posiadam akumulator samochodowy 12V. Czy ktoś zajął się tym tematem i ma podobne rozwiązanie? Mam kilka pomysłów jak to zrobić ale zapytam wcześniej tutaj. Z góry Dzięki.
Zdjęcia Pod samym dławikiem nic nie ma. A mierzenie wlutowanych rezystorów nie ma sensu, ale masz wyraźne zdjęcia odczytasz kod. u mnie nie ładował ale był walnięty LL014N. Z tym że jak naładowałem akumulator to wszystko chodziło oprócz ładowania.
Nie ma gotowego rozwiązania. Trzeba złożyć lub kupić pakiet 18650 3s i osobny moduł ładowania. Kolejny krok, to przeanalizowanie układu ładowania w napędzie. Celem sprawdzenia czy będzie można wpiąć się z nowym akumulatorem. Jeżeli nie będzie takiej możliwości to nowy akumulator, prawdopodobnie będzie trzeba podłączyć do głównej linii zasilającej.
Problemem nie jest tutaj akumulator tylko silnik od wiertarki i sposób przeniesienia napędu. Przede wszystkim silnik szczotkowy nie nadaje się do takich zastosowań.
Czy Twój napęd zwalnia przed domknięciem bramy tak jak na filmiku ? Jaka jest moc silnika napędu ? Ja planuje zastosować napęd na 12 lub 24 V z zasilaniem awaryjnym z akumulatora.
Na końcu dodam, że sprawdzałem już ofertę robotów koszących, ale nie sprawdzą się w mojej sytuacji. Działka ma niecałe 1000 m² i nie jest to trawa dywanowa, Kosiarka zdalnie sterowana musi być raczej zasilana z zestawu akumulatorów. A przy tej powierzchni koszenia i relatywnie trudnym terenie to będzie trudne do wykonania. Jak to zrobić w miarę możliwości...
Podłącz drugi silnik równolegle do pierwszego. Akumulatory też podłącz równolegle. Nie ma sensu robić dwóch oddzielnych napędów równocześnie załączanych, bo pewnie będą występować różnice napięć akumulatorów, więc też prędkości obrotowych i sił napędowych - samochodzik będzie znosiło w bok...
Napęd sugeruje ci przez dwa silniki do wycieraczek samochodowych, kosztujace grosze na szrocie i na ich osiach możesz wprost osadzić koła. Oczywiście akumulator 12 woltowy i sterownik PWM. Wkrętarka absolutnie się do tego nie nadaje. ,,Hydrauliczne" przeniesienie sterowania z użyciem strzykawek to kolejny nonsens, bo można użyć linki Bownena od przerzutki...
Idzie do rzeczoznawcy. Samochód jest sprawdzany i zmieniany jest rodzaj napędu. Dalej już z górki.
czy ktoś spotkał się z czymś takim Tak :D zasilacz buforowy też potrzebuje trochę energii na doładowanie akumulatora :idea:
Witam, jeżeli dopuszczasz dość daleko posunięte zmiany mechaniczne, możesz zastosować jakieś gotowe (kupne) elektryczne złącze obrotowe, taniocha to niestety nie jest. Alternatywą jest zasilanie układu z baterii lub akumulatora i bezprzewodowe sterowanie. Pozdrawiam
Witam! A oto ten schemat powielacza; C2 to akumulator, C1 o jak największej pojemności i najmniejszym napięciu - czyli 5V
Widzę to w formie dynama, które napędzane pedałowaniem, generowało by prąd Niedużo tego prądu wyprodukujesz. Lepszym pomysłem będzie chyba panel PV + akumulator.
Podepnij sam silnik do akumulatora samochodowego. Jesli jest sprawny - będzie kręcił bez problemu i gotowania się - w obie strony. Schemat (starsza wersja centrali - bez R10 w załączniku).
Mnie najbardziej interesuje, żeby nie uszkodzić napędu tym nieznacznie wyższym napięciem, a jak będzie się sprawdzać w moim przypadku, to jedynie praktyka może pokazać. Bo np. nie wiem, przy jakim napięciu napęd pokazuje rozładowanie akumulatora? Ile w takim przypadku zostanie jeszcze w akumulatorze LiFePO4? Akumulator taki i tak jest znacznie lżejszy,...
No właśnie widzę, wszystko na 2 × 45 W 12 V (pewnie wszędzie te same napędy i akumulatory), ewentualnie 24 V, ale to od 1700 zł w górę. Mam w okolicy tylko jeden sklep, w którym mogą coś takiego mieć, tak zostaje tylko wysyłka. Ciekawe, jak z częściami zamiennymi.
Na stronie HP masz dokładną instrukcję serwisową: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02... Z niej wynika, że aby się dostać do chłodzenia musisz kolejno: - wyjąć akumulator - zdemontować dysk - zdemontować napęd optyczny - zdemontować klawiaturę - zdemontować górną część obudowy - zdemontować głośniczki - odłączyć od reszty obudowę matrycy...
Silniczki od wycieraczek mają zwykle kilkanaście watów, więc nawet 4 sztuki razem mają ok 100W. Jeżeli chcesz przeliczyc moc, to 1 koń mechaniczny (736 watów) = 75 kGm/sek, a więc jadąc pod górę o nachyleniu 10% (10 cm wzniosu na dystansie 1 metra) z prędkością 1 m/sek i wadze całego pojazdu z jeźdźcem, silnikami i akumulatorem = 120 kG, potrzebujesz...
Co rok nowy krok :D a akumulatorów (do napędu EV) w rozsądnej cenie, jak nie było tak nie ma. Ceny muszą spaść nie o 20-30% a conajmniej o 60% aby EV znalazł masowego odbiorcę.
A jak to jest możliwe, że sprawność systemu w którym jest dodatkowy etap konwersji energii, jest większa? Poza tym, czy w porównaniach uwzględniono fakt, że taki system będzie wymagał prawdopodobnie dużo większych (czyli cięższych) akumulatorów? Trochę mnie to dziwi, bo na dłuższym rejsie energia jest na wagę złota, więc jaki sens ma marnowanie energii...
1. Sprawdź przekaźnik do zasilania rozrusznika, to taki element bezpośrednio połączony z akumulatorem i stacyjką. Zdemontuj, otwórz, sprawdź styki czy nie zaśniedziały, przepaliły itp. 2. Sprawdź włącznik elektromagnetyczny tzw. bendix w rozruszniku; niestety trzeba zdemontować rozrusznik i sprawdzić szczotki, czy wszystko czyste, nie zaśniedziałe....
W okrętach podwodnych napęd elektryczny (w zanurzeniu) pochodzi albo z akumulatorów (okręty nie-atomowe), albo z generatora napędzanego turbiną parową - para jest z reaktora atomowego. Dla okrętów nie-atomowych napęd na powierzchni pochodzi albo z diesli, albo (starsze rozwiazanie) z turbiny parowej napędzanej parą z kotła opalanego mazutem (tak miała...
to jaki to akumulator ? od czołgu ?
Akumulator po przekręceniu kluczyka raz, czyli wydając tylko odgłosy silnika podaje 11.76V, natomiast po podłączeniu aku z wkrętarki dewalt naładowanego do pełna multimetr pokazuje ponad 18V i też rozlacza napęd.
Witam wszystkich. Mam problem z BMW X3 E83 z 2010r. z silnikiem benzynowym 2,0. Auto przywiezione z Niemiec, wszystko było ok. Podczas czyszczenia były otwarte drzwi i świeciło się światło i delikatnie przysiadł akumulator. Przy próbie odpalenia akumulator się na początku "zająknął" i na desce zaświeciła się poduszka i napęd 4x4. Ładowanie porządne...
Pomysł z gatunku "Nie pij tego więcej". 1 - Skuter wodny jest napędzany wysokoobrotową turbiną, która choć mała jest wysoko obrotowa i pompuje ogromne ilości wody. Nie jest to ani rzecz tania, ani prosta w konstrukcji. Woda jest bardzo gęsta i nieściśliwa. Żeby ją przetłoczyć z dużą prędkością przez mały przekrój, potrzebne są moce kilkadziesiąt razy...
Kupiłem bezpośrednio z Lidla (ze sklepu online). Łącznie wyszło 1 402,04 zł (kosiarka - 449 zł, podkaszarka w zestawie z podwójną ładowarką 4,5 A i 4 akumulatorami 4ah Smart - 953,04 zł)
Próbowałem odpalić na zawarcie na nowej stacyjce to jakby nie przechodził przez nią prąd Czyli to nie stacyjka. Pozostaje do sprawdzenia na początku- akumulator , rozrusznik. A jeszcze są takie "haczyki" po drodze, jak konieczność włączenia sprzęgła, wyłączony napęd noży, a może jeszcze jakieś inne zabezpieczenie.
Cześć, Odgrzeję stary temat. Czy udało Ci się coś wykombinować z tym akumulatorem ? Zamontowałem właśnie napędy do bram i chciałem podpiąć aku, lecz jego cena mnie przygięła. Masz może jakieś zdjęcie ze środka, lub pomysł na tańsze rozwiązanie ? Z góry dziękuję za ewentualną odpowiedź.
Słyszałeś coś o czymś takim jak moment elektromagnetyczny ( hamujący)? A wyobraź sobie, że alternator ma oddać moc powiedzmy 300W, zaś jego globalna sprawność wynosi 70%, to jaką moc musi pobrać z napędu? A akumulator może sobie zazyczyć i 100A, jak wyładowany...
Typowo kasuje luz wzdłużny łożysk wirnika w silniku. Jest za łożyskiem na wirniku od strony komutatora z drugiej strony jak odbiór napędu z wirnika.
napęd elektryczny akumulator akumulator napęd bramy akumulator napęd samochód
kleić wikol mikrotik firewall filter baterie rowerowe połączenie
analizator widma polerka samochodowa
Audi A4 B7 TDI: Temperatura Włączenia Świec Żarowych Pilarka Stihl ciężko zapala i gaśnie po dodaniu gazu