Zacznij od wymiany akumulatora.
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Każdy akumulator będzie niedoładowany, niezależnie od tego czy posiada dodatkowe ogrzewanie czy nie. Każdego dnia akumulator traci na mocy. doładowywanie akumulatora masz jak w banku. Pozdrawiam.
Po wysterowaniu takie same jak akumulatora.
A może problem tkwi w bezpiecznikach przeciążeniowych do szyb? Ewentualnie coś z silnikiem - ale to możesz sprawdzić podłączając "na krótko" + i - z akumulatora.
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
Wzięli go z najwyższej półki . Masz start-stop w aucie ?
Przerwany przewód w wiązce do sterownika silnika przy obudowie akumulatora.
Dlaczego nie sprawdzisz lub podmienisz przekaźnika i nie sprawdzisz świec żarowych, ale skoro kontrolka świeci cały czas to coś z przekaźnikiem i jeżeli był cały czas załączony tak jak pokazuje kontrolka to pewnie i świece popaliło. A próbowałeś wyjąć przekaźnik i czy w tedy dalej świeci kontrolka?
Podłączasz dobrze , chyba bezpiecznik na mA padł , gdyż w czasie podłączenia w tej konfiguracji początkowy pobór prądu jest powyżej 400 mA. Przełącz na AMPERY i mierz.
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Czy akumulator jest aby na pewno sprawny i naładowany ?
Witam mam problem po wymianie akumulatora nie zgadza się stan km do przejechania 720 km przed wymiana wskazywał 1170km, Passacie B6 2006r 2.0TDI 103kw 140PS, jak usunąć błąd, tylko w serwisie? Dzięki, pozdrawiam JMU
ale nie wiem gdzie podłączyć pin 2 2 to masa, kluczowa dla działania modułu, więc dość gruby kabel (2,5²) najlepiej bezpośrednio do klemy - akumulatora
Witam, mam małe doświadczenie z elektryką, tym bardziej samochodową ale problem nie wydaje się być dość skomplikowany. Ostatnimi czasy mam problemy przy podłączaniu akumulatora. Podczas podłączania (oczywiście prawidłowo + i -) zaczyna się dymić gdzieś głębiej pod silnikiem. Dokładnie w momencie mocowania minusa. Ciekawe jest to, że nie zawsze i kilka...
Hej. Mam ten sam problem. Możecie podpowiedzieć jak rozwiązaliście ten problem. Gdzie jest ten sterownik lub przekaźnik od ładowania 2 akumulatora w passacie b6.
Przenoszę do siebie ;).
Popraw mnie jeśli się mylę ale kontrolka zużycia klocków w tym modelu nie informuje czy chodzi o przód czy tył a jak jest czujnik z tyłu to tam też trzeba sprawdzić. No ale jak twierdzisz że to na pewno problem jest z przodem to sprawdził bym tę część wiązki od wtyczki klocków do nadkola za akumulatorem.
A ładowanie na światłach przy 2000 obrotów wynosi 13,7V Na jakim akumulatorze mierzone jest ładowanie na nowym czy na twoim startym??
Pewnego razu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka akumulatora. Więc wymieniłem go na nowy akumulator Kontrolka akumulatora sygnalizuje brak jego ładowania a nie konieczność wymiany akumulatora.
Jak pisałem w tym modelu może nie być potwierdzenia dźwiękiem. Jak w blokach pomiarowych sterownika klapy (adres 6D) widać przyciski to problemem jest raczej sterownik. Można też odłączyć akumulator.
Kup jeszcze jeden jak padnie to wtedy dopiero zmierz chociażby ładowanie o poborze prądu nie wspominając 😀😀😀😀
Poprzednio jak padł może tak nie do końca często w głośniku od alarmu jest wyłącznik na kluczyk może wtedy był wyłączony czyli dyskretny.
600A z 800A Tutaj jest Twoja odpowiedz w jakim stanie jest akumulator
Pewnie,że może mieć. Raz na odpalanie,dwa przy wymianie zresetował się komputer,trzy to normalny stabilny prąd.
U mnie udało się jednak otworzyć kluczykiem. Za to padł moduł komfortu, a nie akumulator.
Przed chwilą mierzyłem napięcie, bez odpalania i po odpaleniu, samochód stał od południa dzisiaj nie odpalany. Wskazanie na wyłączonym aucie 12,8V (stałe), po odpaleniu auta skoki napięcia 2V, 6V, 14,5V i tak w kółko. Podłączyłem drugi akumulator z drugiego swojego samochodu (tego passata B4). Wskazania akumulatora z Passata, który podłączyłem do Matiza,...
Odepnij klemy i zobacz co będzie z samym akumulatorem
Wszystko się przynajmniej wyjaśni,nie napisałeś jaki stary akumulator.
Witam koledzy. Niedawno kupiłem Passata B5 i z czystej ciekawości sprawdziłem mu pobór prądu. Okazało się że po wyłączeniu się modułu komfortu pobór wynosi 0.07A. Czy to jest dopuszczalny pobór? Czy to nie będzie mi rozładowywało akumulatora?
Sprawdź kable pod (przed) akumulatorem.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
na ten rozładowujący
Żółty kabel złącz z czerwonym i połącz z (+) akumulatora.
Włącz kluczyk, potem naciśnij i przytrzymaj klawisze TP i TA.
Jak poczekasz minutę lub więcej ile wtedy jest? 0,19 musi rozładowywać akumulator.
Jaka kondycję ma akumulator?
Jak już to ASR, sprawdź kondycję akumulatora
Witam potrzebuję schematu instalacji konkretnie świateł mijania i drogowych do Passat fl 2004r.Chcę zastosować przekazniki do świateł bo jest różnica w napięciach pomiędzy kostką żarówki a akumulatorem .
Podejrzewam że alarm można jedynie wyłączyć komputerem diagnostycznym. Jeśli masz 2 - gie auto to zapożycz z niego akumulator, oczywiście po wcześniejszym upewnieniu się że otworzysz peugota bez prądu. Ile lat ma bateria może już warto zaopatrzyć się w nową, bo nie wiadomo co będzie z tego akumulatora po naładowaniu a passaty prądu nie oszczędzają,...
Wszystko zależy... na jakich odcinak kolega jeździ. Jak krótkie to wziąć mniejszą pojemność. Jak ma się dłuższy dojazd do pracy to wziąć większą pojemność. Varta, Bosch to ta sama fabryka. Ważne by akumulator był świeży, niezleżakowany i naładowany. Przy wymianie poprosić o sprawdzenie ładowania, jak sklep ma dobry tester to też orientacyjnie może podać...
Ma moduł klemy akumulatora?
Wykręć te 4 śruby to 10 minut, podnieś dywan po zdjeciu progu i podnóżka. Roztaśmuj wiązke aż do słupka A. Poszarp każdym przewodem z osobna z wyczuciem "na rozerwanie". Napraw połączenia. Zaizoluj i złóż z powrotem.
a gdy wracam do domu tego samego dnia , mierzę napięcie akumulatora i wynosi ono około 11.9 V Albo masz zepsute ładowanie albo akumulator.
Posprawdzaj bezpieczniki pod maską po prawej stronie akumulatora...
Podjedź do punktu sprzedaży aku i poproś o zmierzenie to może być początek końca akumulatora.
Do sprawdzenia połączenia na głowicy, akumulatorze i obok akumulatora.
Nie tyle silnik, co rozrusznik i akumulator.
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
Dokładnie wina może leżeć w akumulatorze.
Temat zamykam, odłączenie sterowania syreną i inne naprawy rozwiązały problem rozładowującego się akumulatora
Witam wymieniłem akumulator w Passacie b8 z 2016 roku i chcę go zakodować ,może ktoś podpowie jak to zrobić ,posiadam VCDS
Ponieważ myślę że zima przyjdzie :) a w tamtym roku miałem problem z odpaleniem kilkukrotnie dlatego prosiłbym o podpowiedź jaki akumulator wybrać. Jeżdżę co drugi dzień (mniej więcej), ale niestety krótkie dystanse (do 10 km) dlatego obawiam się że akumulator jest niedoładowywany i jego skuteczność jest mniejsza. Obecny akumulator kupiłem u mechanika...
Co może być powodem takiego odpalania passat b5 1.8 1997 prąd na akumulatorze 12.8 odpalony silnik i wszystko włączone prąd 13,8v 1. Nie ma czegoś takiego jak prąd wyrażony w voltach. Na początek: 2. Sprawdź stan akumulatora - gęstość elektrolitu na każdym ogniwie. 3. Sprawdź połączenia do akumulatora - klemy. 4. Ile lat ma akumulator w pojedzie ?
Witam mam pasata B5 1,9 TDi 90 koni chcialbym sie dowiedziec jaki najlepszy by byl tam akumulator a dokladniej jakiej mocy :)
Prawo Ohma się kłania.
Jakie masz radio fabryczne czy było zmieniane na inne?? Złe podłączenie radia również może powodować rozładowanie akumulatora.
Rocznik 2008, bluemotion. Tam dużo tej elektroniki nie ma w wyposażeniu a akumulatora w gateway nie widzę jak w filmikach na youtube Powiedziałem ci że nie masz takiego Gatewaya, masz chociaż aktywną klemę na akumulatorze
Na osi wirnika alternatora masz pierścienie ślizgowe połączone z jego uzwojeniem, sprawdź ciągłość obwodu wirnika żarówką podłączoną do akumulatora
sprawdż napięcie akumulatora. jeżeli niskie - doładuj
Czy odpinałeś może akumulator? Czy masz na liczniku kontrolkę autka z kluczykiem?
Witam może to banalne ale najprostsze zwróć uwagę na stan akumulatora.
z kluczyka też nie da się auta otworzyć nie używany organ zanika. Zardzewiał nieuzywany zamek. Spróbuj drugie drzwi lub bagażnik. Jesli umarł pilot przyczyn jest wiele, sama nic i tak nie zdziałasz. Od akumulatora do zgitej instalacji.
Pasek OK, połączenia OK. Wsadziłem pożyczony akumulator o zbliżonych parametrach (ma 4 lata) i alternator go ładuje. Ja stawiam na uszkodzenie akumulatora.
w moim passacie mam niskie napięcie ładowania ok 13.9 czy tak ma być czy nie jest taki na alternatorze i na akumulatorze
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
Piszesz trochę dziwnym językiem ale myślę że padł ci akumulator.
AkU padaczka... bynajmniej ja bym zaczął od wymiany akumulatora na taki w 100% sprawny, bo to ze go ładowałeś nie oznacza ze jest dobry.. Oczywiscie samochód nie odpala??
Posiadam tylko pilot, który nie jest wyposażony w grot a grot masz w pilocie, naciskasz takie coś z boku :) w tej srebnej części i ciągniesz za zaczepik i wyciągniesz grot :) inaczej tego nie potrafię opisać :) ew. zobacz w instrukcji obsługi
Wolałbym jednak mieć te obwody fizycznie oddzielone poprzez przekaźnik, jak również pomysł wsadzenia tego w przedziale silnika w przypadku Passata nie jest do końca trafiony. Tak samo zasilanie na żywca z akumulatora.
czesc posiadam passata 91' 2.0 16V i chcialbym sie dowiedziec jaki do niego mam kupic akumulator stary akumulator mial 62 ah i nie byl to orginalny aku od passata i z wiazku z tym mam pytanko jakiej pojemnosci ma to byc aku i jakiej firmy bylby najlepszy pozdrawiam wszystkich
Jeden pewny, potrzebna próbówka, jest kłopot z zasilaniem. Należy szukać problemu zaczynając od akumulatora.
słychać takie "prrrr" i nie kręci Słaby akumulator może, albo coś z rozrusznikiem.
A czy teraz możesz mi pomóc, bo po wymianie bezpiecznika nadal nie ładuje akumulatora w bagażniku?
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Komora jest pod deską, w okolicy filtra... tu nie ma większego znaczenia czy klima działa, czy nie. Jak się tam nazbierały kawałki liści, igliwia, pyłu z drogi, to jak w deszczowy dzień chwyci to trochę wilgoci, to zaczyna tam wszystko "żyć". W podszybiu (tam, gdzie masz akumulator) tez pewnie masz "akwarium".
Sprawdź masy, najszybciej te przy akumulatorze.
lub zbyt duży spadek napiecia na akumulatorze
Wykręć świece i sprawdź czy działają każdą z osobna podłącz pod akumulator.
W trakcie rozruchu zapala się na chwilę informacja na wyświetlaczu STOP co to oznacza? Czy to nie jest wina akumulatora?
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
możesz na akumulatorze bez problemu +,- i po odpaleniu silnika powinno być w zakresie 13,8-14,4 pod obciążeniem nie może być poniżej minimalnej wartości którą ci napisałem.
Mam w swoim samochodzie akumulator firmy Moll (1.9 JTD 115). Akumulatory te są nieco droższe, ale spokojnie wytrzymują do 10 lat.
Sprawdź czy w nogach kierowcy w module obsługi nadwozia (pod dywanikiem) nie ma wilgoci. Tam najczęściej pojawia się problem.
Zanim założysz drugi to sprawdź ciągłość tych 2 przewodów na których mierzyłeś. Czy nie są przerwane pomiędzy TPSem a ECU. ECU odpinaj/podpinaj tylko na odłączonym akumulatorze.
Pod dywanami, wysuszyć wszystko i uszczelnić przecieki wody - oczyścić odpływ wody z pod maski (pod akumulatorem).
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Akumulator. Typowy objaw.
No tak tylko ze to sie dzialo juz na starym aku wiec pierwsze co kupiony był nowy bo tamten mial swoje lata wkładam nowy aku i po 4godzinach takie cos ? Pozniej był wkłądany jeszcze inny aku i to samo i nie jest to wina akumulatora .
Napięcie powinno byc powyżej 14V podczas pracy silnika. Akumulator jest niedoładowany. Czop akumulatora i klemę w środku oczyść szczotką stalową.
Poczytaj tutaj, może pomoże, aczkolwiek roboty dużo: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... Ostatni post jest dla Ciebie, może nie dokładnie "to" ale warto posprawdzać jak tam opisane.
Safe 2 wyświetla sie ponieważ wprowadziłeś 2razy blednie kod. Jak masz paszport od tego radia to nic trudnego tylko odczytać i wprowadzić kod. A jeśli nie masz to musisz poszukać jakiegoś serwisu radio code i oni na pewno sobie poradzą. powodzenia
Sprawdz akumulator, daj z drugiego auta la lejce. Przerabiałem taki przypadek, auto świetnie odpalalo ale przy rozruchu reset zegarów winny był akumulator.
Odłączenie akumulatora niepomogło. Czy wykręcenie i odłączenie licznika niespowoduje ewentualnej potrzeby programowania licznika żeby potem odpalić auto (oczywiście jeśli operacje wykrecania go wykonałbym na odłączonym akumulatorze).
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Co by było w nim takiego problematycznego że nadal nie reaguje kluczyk Kluczyk od tego auta? Akumulator ok?
Dwa kable i kawałek akumulatora i też da się rade.
Licznik tylko syganlizuje kontrolkę wzbudzenie wychodzi z modułu centralnej elektryki. A skończy się tym że kontrolka będzie i co z tego jak ładowanie na poziomie 13V przy krótkich trasach zabije akumulator.
passat akumulator rozładowany akumulator passat rozładowywać akumulator passat
żarówka omnilux rower magnesy blaupunkt pobór prądu
oscyloskop transformator separacyjny samsung mikrofalówka żarówka
Problemy z odtwarzaniem muzyki w kinie domowym Kontrolka nabłyszczacza w zmywarce Samsung nie gaśnie