Wzięli go z najwyższej półki . Masz start-stop w aucie ?
Dlaczego nie sprawdzisz lub podmienisz przekaźnika i nie sprawdzisz świec żarowych, ale skoro kontrolka świeci cały czas to coś z przekaźnikiem i jeżeli był cały czas załączony tak jak pokazuje kontrolka to pewnie i świece popaliło. A próbowałeś wyjąć przekaźnik i czy w tedy dalej świeci kontrolka?
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
Kup jeszcze jeden jak padnie to wtedy dopiero zmierz chociażby ładowanie o poborze prądu nie wspominając 😀😀😀😀
A ładowanie na światłach przy 2000 obrotów wynosi 13,7V Na jakim akumulatorze mierzone jest ładowanie na nowym czy na twoim startym??
Przenoszę do siebie ;).
Zacznij od wymiany akumulatora.
Alternator musi być 70-80A
Poprzednio jak padł może tak nie do końca często w głośniku od alarmu jest wyłącznik na kluczyk może wtedy był wyłączony czyli dyskretny.
Czy akumulator jest aby na pewno sprawny i naładowany ?
Po wysterowaniu takie same jak akumulatora.
A może problem tkwi w bezpiecznikach przeciążeniowych do szyb? Ewentualnie coś z silnikiem - ale to możesz sprawdzić podłączając "na krótko" + i - z akumulatora.
Pewnie,że może mieć. Raz na odpalanie,dwa przy wymianie zresetował się komputer,trzy to normalny stabilny prąd.
Włącz kluczyk, potem naciśnij i przytrzymaj klawisze TP i TA.
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
600A z 800A Tutaj jest Twoja odpowiedz w jakim stanie jest akumulator
na ten rozładowujący
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Pewnego razu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka akumulatora. Więc wymieniłem go na nowy akumulator Kontrolka akumulatora sygnalizuje brak jego ładowania a nie konieczność wymiany akumulatora.
Jeśli to co słyszysz to siłownik regulatora dawki paliwa, to sprawdź po wyjęciu bezpiecznika - 32 i/lub 7, czy nadal będzie się odzywał, siłownik ten dostaje mase bezpośrednio z centralki, a zasilany jest przez przekaźnik który sterowany jest minusem z centralki. A co dzieje się podczas wyjmowania/wkładania przekaźnika 219? oczywiście przy wyłączonym...
Wykręć te 4 śruby to 10 minut, podnieś dywan po zdjeciu progu i podnóżka. Roztaśmuj wiązke aż do słupka A. Poszarp każdym przewodem z osobna z wyczuciem "na rozerwanie". Napraw połączenia. Zaizoluj i złóż z powrotem.
Hej. Mam ten sam problem. Możecie podpowiedzieć jak rozwiązaliście ten problem. Gdzie jest ten sterownik lub przekaźnik od ładowania 2 akumulatora w passacie b6.
Wszystko zależy... na jakich odcinak kolega jeździ. Jak krótkie to wziąć mniejszą pojemność. Jak ma się dłuższy dojazd do pracy to wziąć większą pojemność. Varta, Bosch to ta sama fabryka. Ważne by akumulator był świeży, niezleżakowany i naładowany. Przy wymianie poprosić o sprawdzenie ładowania, jak sklep ma dobry tester to też orientacyjnie może podać...
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Można
Przerwany przewód w wiązce do sterownika silnika przy obudowie akumulatora.
Podejrzewam że alarm można jedynie wyłączyć komputerem diagnostycznym. Jeśli masz 2 - gie auto to zapożycz z niego akumulator, oczywiście po wcześniejszym upewnieniu się że otworzysz peugota bez prądu. Ile lat ma bateria może już warto zaopatrzyć się w nową, bo nie wiadomo co będzie z tego akumulatora po naładowaniu a passaty prądu nie oszczędzają,...
Przed chwilą mierzyłem napięcie, bez odpalania i po odpaleniu, samochód stał od południa dzisiaj nie odpalany. Wskazanie na wyłączonym aucie 12,8V (stałe), po odpaleniu auta skoki napięcia 2V, 6V, 14,5V i tak w kółko. Podłączyłem drugi akumulator z drugiego swojego samochodu (tego passata B4). Wskazania akumulatora z Passata, który podłączyłem do Matiza,...
Posiadam tylko pilot, który nie jest wyposażony w grot a grot masz w pilocie, naciskasz takie coś z boku :) w tej srebnej części i ciągniesz za zaczepik i wyciągniesz grot :) inaczej tego nie potrafię opisać :) ew. zobacz w instrukcji obsługi
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
ale nie wiem gdzie podłączyć pin 2 2 to masa, kluczowa dla działania modułu, więc dość gruby kabel (2,5²) najlepiej bezpośrednio do klemy - akumulatora
dzień dobry, widzę że nie ma dalszej dyskusji w temacie. Chciałem zapytać czy udało się coś odkryć bo mam podobny problem? I chyba zacznę poszukiwania od sprawdzenia alternatora. Kiedyś wnikałem w temat alternatora i owszem, posiada on diody wzbudzenia dzięki którym następuje samowzbudzenie. Jednakże w starszych autach jak volkswagen, skoda opel (bo...
Sprawdź czy w nogach kierowcy w module obsługi nadwozia (pod dywanikiem) nie ma wilgoci. Tam najczęściej pojawia się problem.
Safe 2 wyświetla sie ponieważ wprowadziłeś 2razy blednie kod. Jak masz paszport od tego radia to nic trudnego tylko odczytać i wprowadzić kod. A jeśli nie masz to musisz poszukać jakiegoś serwisu radio code i oni na pewno sobie poradzą. powodzenia
Rysiek, masz gniazdo do przyczepki? Jak masz to powinno być 13 pinowe. Pod 9 masz stały +, podłącz i gotowe.
AkU padaczka... bynajmniej ja bym zaczął od wymiany akumulatora na taki w 100% sprawny, bo to ze go ładowałeś nie oznacza ze jest dobry.. Oczywiscie samochód nie odpala??
witam,panowie mam ten sam problem, u mnie ewidentnie komfort zabiera 1,2A i zastanawiam sie czy to on czy może cos innego, dodam ze u mnie jest jeszcze problem ze sterowaniem lusterek i szyby od kierowcy, tpo znaczy jak chce regulowac lewe lusterko to jest ok a jak prawe to regulują sie oba mimo ze w vagu w parametrach krecąc przelącznikiem od lusterek...
Poczytaj tutaj, może pomoże, aczkolwiek roboty dużo: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... Ostatni post jest dla Ciebie, może nie dokładnie "to" ale warto posprawdzać jak tam opisane.
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
możesz na akumulatorze bez problemu +,- i po odpaleniu silnika powinno być w zakresie 13,8-14,4 pod obciążeniem nie może być poniżej minimalnej wartości którą ci napisałem.
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
...a ten nowy akumulator ma kod BEM? Procedura wygląda tak (tylko musisz mieć co zakodować): http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Czysto informacyjnie: po 2h: 11,8V Aku wymieniam, rozważam 3 opcje: -Centra Futura CA722 72 Ah 720 A -To co miałem, czyli VARTA E43 72Ah 680A -Topla ...
Witam, mam małe doświadczenie z elektryką, tym bardziej samochodową ale problem nie wydaje się być dość skomplikowany. Ostatnimi czasy mam problemy przy podłączaniu akumulatora. Podczas podłączania (oczywiście prawidłowo + i -) zaczyna się dymić gdzieś głębiej pod silnikiem. Dokładnie w momencie mocowania minusa. Ciekawe jest to, że nie zawsze i kilka...
wszystko jasne, upewnić się jednak nic nie kosztuje. Później zrobię pomiary i zobaczymy co wyjdzie.
Żółty kabel złącz z czerwonym i połącz z (+) akumulatora.
Podłączasz dobrze , chyba bezpiecznik na mA padł , gdyż w czasie podłączenia w tej konfiguracji początkowy pobór prądu jest powyżej 400 mA. Przełącz na AMPERY i mierz.
Pierwszy przewód że zdjęcia wygląda jak kabel antenowy, żeby radio odbierało stacje radiowe. Co do rozładowywabia Aku przez radio trzeba przepiąć je tak żeby działało tylko po kluczyku (włączony zapłon, odpalone auto). Na ogół wystarczy zamienić przewody w kostce do radia. Najczęściej są to kable żółty i czerwony, ale uwaga: masz jakies chinskie radio...
Ma moduł klemy akumulatora?
Czy odpinałeś może akumulator? Czy masz na liczniku kontrolkę autka z kluczykiem?
Co może być powodem takiego odpalania passat b5 1.8 1997 prąd na akumulatorze 12.8 odpalony silnik i wszystko włączone prąd 13,8v 1. Nie ma czegoś takiego jak prąd wyrażony w voltach. Na początek: 2. Sprawdź stan akumulatora - gęstość elektrolitu na każdym ogniwie. 3. Sprawdź połączenia do akumulatora - klemy. 4. Ile lat ma akumulator w pojedzie ?
sprawdż napięcie akumulatora. jeżeli niskie - doładuj
A sprawdziłeś stan naładowania akumulatora, czy tylko starczyło inwencji na zrobienie zdjęć i założenie tematu ?
Zakryj czym szyber i zobacz czy wentylator stanie ( Karton, gruba tkanina itp.)
Podjedź do punktu sprzedaży aku i poproś o zmierzenie to może być początek końca akumulatora.
podstaw ten akumulator do ladowania jezeli po 15 minutach buczenie nie ustanie to aku do wywalenia
witam po włączeniu przytrzymaj TP i TA ok 5s i pojawi się 1000 i wtedy klawiszami 1234 wprowadz kod i zatwierdz TP i TA ok 5s
Świeci mi kontrolka AIRBAG cay czas w passacie b4 , wymieniłem akumulator i od tego czasu świeci . co zrobić żeby przestała ????:?:
Witam mysle ze 84ah to lekka przesada ja w golfie 1.8 mam 36ah i daje rade mysle ze ok.50 ah spokojnie wystarczy przyczyna moze byc rozrusznik koniecznie sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu (moze byc za wczesny).
A czy teraz możesz mi pomóc, bo po wymianie bezpiecznika nadal nie ładuje akumulatora w bagażniku?
słychać takie "prrrr" i nie kręci Słaby akumulator może, albo coś z rozrusznikiem.
Komputer cały czas się świeci i rozładowuje akumulator
Witam mam problem po wymianie akumulatora nie zgadza się stan km do przejechania 720 km przed wymiana wskazywał 1170km, Passacie B6 2006r 2.0TDI 103kw 140PS, jak usunąć błąd, tylko w serwisie? Dzięki, pozdrawiam JMU
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
Problem jest z tym ,ze jestem w londynie: i jakos sam sobie chce z tym poradzic , dzisiaj pomierzylem akumulator i ma 8 volt i malo wody..... Jeszcze nie tak latwo w passacie wyciagnac akumulator:\ Ale doleje wody destylowanej i podlacze na kablach od 2, zapale i zobacze jakie ladowanie mam :
Po długim czasie i kilku podejściach usterka zrobiona. Pobór prądu po zamknięciu auta 0,05A. Okazało się, że wszytko wróciło do normy po naprawie (przylutowaniu) wszystkich zamków w drzwiach. Chodź żadnego błędu od zamków nie było a zamki działały poprawnie. Auto już kilka miesięcy jeździ bez rozładowania akumulatora. Dziękuje wszystkim za sugestie...
Popraw mnie jeśli się mylę ale kontrolka zużycia klocków w tym modelu nie informuje czy chodzi o przód czy tył a jak jest czujnik z tyłu to tam też trzeba sprawdzić. No ale jak twierdzisz że to na pewno problem jest z przodem to sprawdził bym tę część wiązki od wtyczki klocków do nadkola za akumulatorem.
A nie odpalałeś komuś autka na kabelki i miałeś cały czas włączony silnik zimą. Jak tak to przyjrzyj się altkowi, może diodki się kończą od udaru prądowego.
z kluczyka też nie da się auta otworzyć nie używany organ zanika. Zardzewiał nieuzywany zamek. Spróbuj drugie drzwi lub bagażnik. Jesli umarł pilot przyczyn jest wiele, sama nic i tak nie zdziałasz. Od akumulatora do zgitej instalacji.
stawiam na przekaznik oznaczony w skrzynce numerem 19 lub jego obwod chyba 109 :?:
Wszystko się przynajmniej wyjaśni,nie napisałeś jaki stary akumulator.
Po pierwsze pomierz ładowanie.
Tak, padł Ci akumulator, naładuj, skasuj błędy i odpalaj auto.
Komora jest pod deską, w okolicy filtra... tu nie ma większego znaczenia czy klima działa, czy nie. Jak się tam nazbierały kawałki liści, igliwia, pyłu z drogi, to jak w deszczowy dzień chwyci to trochę wilgoci, to zaczyna tam wszystko "żyć". W podszybiu (tam, gdzie masz akumulator) tez pewnie masz "akwarium".
Jak pisałem w tym modelu może nie być potwierdzenia dźwiękiem. Jak w blokach pomiarowych sterownika klapy (adres 6D) widać przyciski to problemem jest raczej sterownik. Można też odłączyć akumulator.
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
Sprawdź kable pod (przed) akumulatorem.
Jaka kondycję ma akumulator?
Rozładowuje mi akumulator po 3-4dniach postoju. Po podłączeniu pod komputer elektryk powiedział mi że mam problem z oświetleniem wewnętrznym, wyciagnoł mi bezpiecznik i akumulator już się nie rozładowuje ale nie działa mi centralny zamek elektryczne szyby oświetlenie wewnętrzne szyberdach. probowałem sam znaleśc przyczynę wymieniłem wszystkie kostki...
Rocznik 2008, bluemotion. Tam dużo tej elektroniki nie ma w wyposażeniu a akumulatora w gateway nie widzę jak w filmikach na youtube Powiedziałem ci że nie masz takiego Gatewaya, masz chociaż aktywną klemę na akumulatorze
Mam VW passata z nawigacją rozładował mi sie akumulator i teraz musze wpisac pin do nawigacji i nie wiem jak to zrobic prosze o pomoc ...
Przecież masz wszystko podane. Znika Ci B+ więc z tego powodu te błędy i takie objawy. B+ to stały plus z akumulatora. Z ładowaniem nic się nie dzieje?
dzięki za radę sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są dobre a który bezpiecznik jest od zasilania zegarów
Witam koledzy. Niedawno kupiłem Passata B5 i z czystej ciekawości sprawdziłem mu pobór prądu. Okazało się że po wyłączeniu się modułu komfortu pobór wynosi 0.07A. Czy to jest dopuszczalny pobór? Czy to nie będzie mi rozładowywało akumulatora?
Pasek OK, połączenia OK. Wsadziłem pożyczony akumulator o zbliżonych parametrach (ma 4 lata) i alternator go ładuje. Ja stawiam na uszkodzenie akumulatora.
Temat umarł?
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
miałem kiedyś taki przypadek w passacie kolegi - winą okazała się plastikowa obudowa komputera - a właściwie jej uszczelnienie na ścianie grodziowej tuż przy lewym nadkolu. Klej do szyb załatwił sprawę, poza tym często zatykają się odpływy pod akumulatorem i tworzy się "akwarium"...
Dwa kable i kawałek akumulatora i też da się rade.
W dniu dzisieszym wymieniłem alternator ( nowy) - dalej jest ten sam problem, Dioda akumulatora wciąż miga....
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
Odepnij klemy i zobacz co będzie z samym akumulatorem
Alternatory nowy i ładuje , akumulator też jest nowy .
Radio, wzmacniacz, autoalarm...
miałem taki problem w pasku 1.9TDI automat-po naładowaniu akumulatora kontrolka zgasła.
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
WITAM ! Mam też PASSATA B3, i przerobiłem temat alternatora dokładnie. W tych samochodach są stosowane dwie marki alternatorów tzn: BOSCH i VALEO. Zasada działania jest taka sama, różnią się tylko mechanicznie. Podłączenia do alternatora : 1. czerwony - gruby ładowanie do akumulatora mocowany śrubą 2. niebieski - cienki lampka kontrolna mocowany na...
akumulator passat rozładowany akumulator passat rozładowywać akumulator passat
sumator audio pasywny zamiennik matryc barwa dźwięku yamaha
Schemat lodówko-zamrażarki z jednym regulatorem: zasada działania i elementy Przekręcenie pokrętła pralki o 2 stopnie - co to oznacza?