Immo to może nie , ale bedzie działał centralny zamek na pilota. Pod warunkiem ,że zostawiłeś samochód na światłach postojowych.
Przy akumulatorze.
Bezpiecznik nr.1-7.5A na module UPC obok akumulatora.
Czas na wymianę akumulatora...
I nie używaj prostownika tylko inny akumulator.
Naładuj akumulator.
Sprawdz pod akumulatorem.
Mógł ci paść akumulator.
sprawdz bezpieczniki na klemie akumulatora
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
Spróbuj jeszcze podmienić akumulator.
System audio pracuje na osobnej magistrali CAN MULTIMEDIA i po odpięciu (mimo, że jest połączony z multipleksem auta) nie spowoduje powstania błędów Bez przeszkód mozesz odpinać, jedynie jeśli nie czujesz się na siłach i obawiasz się, że możesz zrobić np. zwarcie to dla bezpieczeństwa odepnij akumulator
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Kolego pod kierownicą są jeszcze i koło akumulatora , w instrukcji od zwykłego mam że jest w puszce koło akumulatora.
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Sprawdź bezpieczniki w skrzynkach i na akumulatorze
Czyżby alternator albo rozrusznik do wymiany? Sprawdź na innym akumulatorze .
Na początek rzecz najbardziej prozaiczna - sprawdzić klemy na akumulatorze.
Ja taki przewodzik wciskałem bezpośrednio od środka w tą przelotkę przy akumulatorze.
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Bezpieczniki są dodatkowo między akumulatorem a prawym błotnikiem . Zerknij jest tam mała czarna puszeczka . Najlepiej widać po zdemontowaniu akumulatora .
Wkladasz drugi aku i do niego podlaczasz sprzet CA. Ciagniesz kabelek np.8- 10mm2 (w vw multivanie jest fabrycznie tylko 4mm2 i dziala ) laczacy plusa aku pod maska i plusa aku w bagaznku jednak na nim montujesz 30-40A zwykly samochodowy przekaznik w taki sposob zeby sterowany kabelkiem idacym od alternatora ( w VW niebieski) laczyl oba akumulatory...
Dla wersji podstawowej 12V 36Ah, dla wersji z bogatszym wyposażeniem 12V 43Ah. P
UCH jak rozumiem chodzi o skrzynkę bezpieczników w komorze silnika? Dokładnie tak, tą obok akumulatora.
Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie. Nie do końca, wystarczy przejechać wodą pod ciśnieniem po podszybiu i zrobić i tak już pewnie obecne bagno w bezpiecznikach obok akumulatora.
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
zgniły plusy przy akumulatorze.
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
A odłącz na kilka sekund akumulator.
Gniazdo masz na myśli od bezpieczników koło akumulatora?
Tyle co on większy to nic nie zmienia praktycznie.Wstawiaj bez kłopotu.
A czasem nie wyładowałeś akumulatora?
kolego blacha jeśli miałeś już podobny problem z odpaleniem to proponowałbym zajrzeć do rozrusznika. ta pogoda i te błoto i śnieg tez mogą być przyczyna. miałem podobne objawy ale w golfie. demontaż i rozłożenie rozrusznika na części pomogło. miedzy stojanem a wirnikiem "brudno" .plus wilgoć u mnie było przyczyna nawet rozładowywania akumulatora.
Klemy oczyszczone na zaciskach akumulatora?
W moim przypadku radio załączyło się w momencie podwyższenia temperatury w samochodzie :D
Wymieniony został ten główny komputer pod akumulatorem?
Nie masz ładowania to nie masz wspomagania prawdopodobnie,.
Uszkodzony akumulator
Luknij do modułu USM w skrzynce obok akumulatora,pewnie mu mokro
Pod dywanikiem przy fotelu kierowcy komora zamknięta blachą .
Sprawdź czy nie załało modułu USM obok akumulatora
raczej akumulator bym podmienił.
Dzięki wielkie 👍
czujnik uderzenia wcisnij przy wymianie akumulatora mogles uderzyc
Pewnie chodzi Ci o Renault ZOE?
Nie możliwe. Da się dezaktywować immo. Otwiera drzwi na pilota? Patrzyłaś w podsufitke na czujnik?
Witam wymieniłem akumulator w Renault Megane II 1,9 TDI na nowy Auto nie odapala pomóżcie.
Masz na myśli kółko pasowe alternatora? Tak, to może być jego wina. Mają one dwa rodzaje usterki. Albo się zespawują, czyli działają na sztywno, albo sprzęgiełko jednokierunkowe przepuszcza w dwie strony. A praktycznie 11,8V to nie jest ładowanie, tylko stan napięcia akumulatora.
sprawdź bezpieczniki główne, powinny być w okolicy akumulatora.
Podłączyć miernik ,ustawiony na Ampery,odczekać przy pozamykanym aucie ok paru minut. Można wyjmować bezpieczniki,patrząc kiedy spadnie. W niektórych autach te 26mA to norma,nie wiem jaka jest w tym.
Od razu zaznaczam, że to co napiszę jest tematem pobocznym, ale dla kogoś kto chciałby samemu zestawiać takie baterie superkondensatorów niezbędne w świetle tego co już napisano wcześniej. cytaty : 1. Zbychul napisał: a czy tych kondensatorów nie należy rozpatrywać jako źródła energii ??? ( czyli tak jakbyśmy łączyli ogniwa baterii, aku itp ) ... 2....
Dzisiaj rano wsiadam i wszystkie kontrolki mrygają, samochód nie kręci. Co mogło się spierdzielic? Zamontuj sprawny akumulator
Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
Prawdopodobnie jest to alarm INFERNO,spróbuj go na nowo ustawić ,wprogramuj piloty, no i oczywiście musi być naładowany i podłaczony akumulator.
Musisz wstawić tam bezpiecznik 15 A dla bezpieczeństwa układu.
Nie stykało przy akumulatorze 500bezpiecznik
https://jakiakumulator.pl/renault-clio-i...
Tacho padło, bo może bateria w nim była już trupem i po odłączeniu akumulatora zablokowało na amen. Kod do radia to nie problem, przyslij zdjęcie naklejki z radia z napisem securite czy jakoś tak
Możliwe że był naruszony ten czerwony grzybek co jest od razu koło akumulatora
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
(at)ElektrodaBot Dodano po 11 Jak znaleźć układ rozładowujący akumulator (at)ElektrodaBot
Zrobić diagnostykę sprzętem stworzonym do gadania z Renault. :D Sprawdzić wszystkie moduły - nie tylko silnik . Widziałeś kiedykolwiek żeby Niemiec dogadał się z Francuzem :D Kiedy pojawia się komunikat :?: Nie jest czasami za słaby akumulator :?:
Ty nie wiesz który przekaźnik ale sprawdziłeś... Jestem ciekaw jak sprawdzasz, po tym, że cyka?
Masa silnika i masa pojazdu dobrze podpięte do - akumulatora?
sprawdź bezpiecznik 25a przy akumulatorach
Te trzy kable to plus masa i podświetlenie+
Są różne moduły. Nie tylko na napięcie. Zresztą zaraz po rozruchu i tak ładuje akumulator.
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Naładuj akumulator albo go wymień.
Mnie wiem czy powinienem się wtrącać, ale moim zdaniem to sposób na żarówkę jest wystarczający do sprawdzenia diod prostowniczych alternatora, ale jeśli chodzi o diody wzbudzenia to miernik jest konieczny.
Sprubuję z masą komputera coś poprawić jak nie pomoże sprawdzę wszystkie 5 przekaźników zastanawiam się nad podaniem dodatkowego napięcia na pin 30 pytanie na który przekaźnik . Sprubuję podać + na zasilanie pompy i lokalizować przerwę w kablu przy odłączonym akumulatorze
W czasie kiedy nie odpala rozrusznik kręci? Jakie jest wtedy napięcie na akumulatorze?
Taki problem może być jeśli czujnik wału nadaje się do wymiany. A jak liczy to jakie obroty pokazuje podczas kręcenia? Bezpieczniki całe przy akumulatorze?
Można tylko powinien mieć podobne Ah i gabaryty /rozmiary/
Kolego odepnij na chwilę akumulatory.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
jak zapłon jest wyłączony W masterze 3 , zapłon to stan jeden z wielu. Odpiałeś już akumulator?
Słaby akumulator.
Na początek diagnostyka, później pomyślimy.
cykorlapki to raczki w podsufitce. akumulator nie, wystarczy wylaczony zaplon
0,06 A to jest tylko z tego kable który idzie na rozrusznik a potem pod bezpieczniki idzie 0,27 A bo są kable na na akumulatorze
Sprawdź koło pasowe u mechanika.
DF771- Wartości adaptacyjne regulacji przepływu- Poniżej dolnej granicy. Opracuj ten problem i przypilnuj prawidłowego stanu akumulatora.
jakoś też wariuje wycieraczka się podnosi Wsadź tam wreszcie dobry akumulator
Blokada zapłonu wyskoczył czerwony grzybek z tyłu akumulatora.
To normalne napięcie przy słabym akumulatorze. Alternator sterowany LIN przez ECU dopóki nie zapali kontrolka ładowania nie ruszać. Jedynie na próbę podmień akumulator.
Naładuj akumulator
Sprawdź bezpieczniki w kabinie oraz również te za akumulatorami.
To sprawdź czy dobrze jest podłączony akumulator.
Jeśli ten cienki od alternatora to spaliło bezpiecznik jak ten gruby to on jest podłączony bezpośrednio do klemu plusowej akumulatora.
Usterka naprawiana! Okazało się, ze przepalił się bezpiecznik od start stop. To on był powodował te komunikaty. Dodano po 1 Przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za start- stop. Po wymianie wszystko działa jak należy:)
A wcześniej były ściągane klemy z akumulatorów?
przeczytaj to http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Koło akumulatora.
Mam akumulator EXIDE dla Renault pierwszy montaż, auto z 2014-11 Nr na akumulatorze 211114 2C20LS1176 Jaka jest data produkcji tego akumulatora? Czyli mam akumulator z 2012-03.
Problemem okazał się akumulator.
Z tym radiem nie mogło ci działać sterowanie obok kierownicy bo wymaga ono elektroniki która mieści się w displayu. Tak że to jakaś ściema. Wyjmij display jaki masz i napisz co tam jest (podaj to co pisze na naklejkach). I jakie wtyki tam widzisz. I gdzie masz podłączony kabel od joysticka. Ciekawe też jakim sposobem wpisujesz kod do radia no chyba...
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
akumulator renault premium akumulator renault master immobiliser akumulator renault
renault demontaż światła jazda dzienny monoblok astra hotbird
samsung ue32h4510aw sprawdzić czujnik parkowania
Mercedes W210 E230 Avantgarde - zgrzyty w skrzyni, tryb awaryjny, lampka ABS Jak podłączyć czujkę Risco do systemu alarmowego?