Pod dywanikiem przy fotelu kierowcy komora zamknięta blachą .
Przy akumulatorze.
Immo to może nie , ale bedzie działał centralny zamek na pilota. Pod warunkiem ,że zostawiłeś samochód na światłach postojowych.
Pewnie chodzi Ci o Renault ZOE?
Tacho padło, bo może bateria w nim była już trupem i po odłączeniu akumulatora zablokowało na amen. Kod do radia to nie problem, przyslij zdjęcie naklejki z radia z napisem securite czy jakoś tak
Można tylko powinien mieć podobne Ah i gabaryty /rozmiary/
Te trzy kable to plus masa i podświetlenie+
Czas na wymianę akumulatora...
Bezpiecznik nr.1-7.5A na module UPC obok akumulatora.
od strony alternatora na magistrali LIN nam około 12 V od strony sterownika UPC tylko około 3 V Nie mam teraz pewności ( mierzyłem może ze dwa razy) ale wydaje mi się że napięcie na LIN powinno być 5-10V na zapiętych podzespołach
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
I nie używaj prostownika tylko inny akumulator.
Mnie wiem czy powinienem się wtrącać, ale moim zdaniem to sposób na żarówkę jest wystarczający do sprawdzenia diod prostowniczych alternatora, ale jeśli chodzi o diody wzbudzenia to miernik jest konieczny.
Naładuj akumulator.
Sprawdz pod akumulatorem.
Mógł ci paść akumulator.
Ty nie wiesz który przekaźnik ale sprawdziłeś... Jestem ciekaw jak sprawdzasz, po tym, że cyka?
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Spróbuj jeszcze podmienić akumulator.
sprawdz bezpieczniki na klemie akumulatora
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Prawdopodobnie jest to alarm INFERNO,spróbuj go na nowo ustawić ,wprogramuj piloty, no i oczywiście musi być naładowany i podłaczony akumulator.
przeczytaj to http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Sprawdź bezpieczniki w skrzynkach i na akumulatorze
Na początek rzecz najbardziej prozaiczna - sprawdzić klemy na akumulatorze.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Sprawdź koło pasowe u mechanika.
Kolego pod kierownicą są jeszcze i koło akumulatora , w instrukcji od zwykłego mam że jest w puszce koło akumulatora.
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Czyżby alternator albo rozrusznik do wymiany? Sprawdź na innym akumulatorze .
Według tych schematów ten bezpiecznik zasila: 261 - radio 653 - wyświetlacz radia 619 - wzmacniacz anteny 213 BA - lampki do czytania C - zdalne załączanie świateł ostrzegawczych 225 - złącze diagnostyczne 247 FED - podświetlenie deski rozdzielczej bez tachografu https://obrazki.elektroda.pl/7985550100_... https://obrazki.elektroda.pl/4216176300_...
Wkladasz drugi aku i do niego podlaczasz sprzet CA. Ciagniesz kabelek np.8- 10mm2 (w vw multivanie jest fabrycznie tylko 4mm2 i dziala ) laczacy plusa aku pod maska i plusa aku w bagaznku jednak na nim montujesz 30-40A zwykly samochodowy przekaznik w taki sposob zeby sterowany kabelkiem idacym od alternatora ( w VW niebieski) laczyl oba akumulatory...
Bezpieczniki są dodatkowo między akumulatorem a prawym błotnikiem . Zerknij jest tam mała czarna puszeczka . Najlepiej widać po zdemontowaniu akumulatora .
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
Dla wersji podstawowej 12V 36Ah, dla wersji z bogatszym wyposażeniem 12V 43Ah. P
Ja taki przewodzik wciskałem bezpośrednio od środka w tą przelotkę przy akumulatorze.
Lenistwo... Tutaj masz z meganki i z CD, ale programowanie podobne...
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Nie masz ładowania to nie masz wspomagania prawdopodobnie,.
Nic nie trzeba.
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
System audio pracuje na osobnej magistrali CAN MULTIMEDIA i po odpięciu (mimo, że jest połączony z multipleksem auta) nie spowoduje powstania błędów Bez przeszkód mozesz odpinać, jedynie jeśli nie czujesz się na siłach i obawiasz się, że możesz zrobić np. zwarcie to dla bezpieczeństwa odepnij akumulator
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
W moim przypadku radio załączyło się w momencie podwyższenia temperatury w samochodzie :D
Luknij do modułu USM w skrzynce obok akumulatora,pewnie mu mokro
Po prostu kolega bije piane i tyle. Puki co akumulatory kwasowo olowiowe chyba zostaną stosowane do rozruchu bo najlepiej znoszą tą charakterystyke pracy. A z tymi kondensatorami taka technologia i to jeszcze do renault?
Gniazdo masz na myśli od bezpieczników koło akumulatora?
UCH jak rozumiem chodzi o skrzynkę bezpieczników w komorze silnika? Dokładnie tak, tą obok akumulatora.
Naładuj akumulator albo go wymień.
Tyle co on większy to nic nie zmienia praktycznie.Wstawiaj bez kłopotu.
Bezpieczniki i przekaźniki Renault Laguna II silnik F9Q750
Nie możliwe. Da się dezaktywować immo. Otwiera drzwi na pilota? Patrzyłaś w podsufitke na czujnik?
raczej akumulator bym podmienił.
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
A odłącz na kilka sekund akumulator.
Skoro problem wraca to należy rozwiązać. Niestety nie podałeś konkretów lecz literaturę. Mianowicie co oznacza "ładowanie OK"? Warto by wiedzieć jak to wygląda przy pomiarach (głównie mam na myśli napięcie w instalacji). Przy takich niewielkich poborach energii raczej nic nie wywalczysz w kierunku zmniejszenia. I jeszcze to, że akumulator EXIDE to mało....
Tylko szyby do programowania, radio nawet nie poprosi o kod, uruchomi się bez problemu
czujnik uderzenia wcisnij przy wymianie akumulatora mogles uderzyc
zgniły plusy przy akumulatorze.
Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie. Nie do końca, wystarczy przejechać wodą pod ciśnieniem po podszybiu i zrobić i tak już pewnie obecne bagno w bezpiecznikach obok akumulatora.
jaki pobór prądu w mA?
https://jakiakumulator.pl/renault-clio-i...
Error, znaczy że przynajmniej raz ktoś wpisał błędny kod. Włącz radio i czekaj odpowiednią do błędnych prób ilość czasu na pojawienie się 0000. Z numerów jednostki którą pokazałeś na zdjęciu nie zdobędziesz kodu.
Jak podajesz napięcie ma elektromagnes na krótko nowy akumulator to musi palić chyba że masz ułamany przewód masowy do silnika albo plusowy.
A czasem nie wyładowałeś akumulatora?
Sprawdź wszystkie połączenia przy klemie plusowej.
Witam. W Renault Masters rozłączyłem klemy i po załączeniu zakodowało się radio. Nie posiadam kodu do rozkodowania. Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/2240236400_...
Przede wszystkim alternator wymontowac ... zdjac regulator napiecia (zintegrowany ze szczotkami) - sprawdzic stan szczotek - jesli juz za krotkie to pozostaje wymiana calosci - koszt ok. 70 pln. Celowo nie pisze o wymianie samych szczotek chociaz jest to mozliwe (mozna wrzucic szczotki z malucha i odpowiednio je doszlifowac na wymiar). Jesli szczotki...
Klemy oczyszczone na zaciskach akumulatora?
Witam. Kup sobie miernik i sprawdź ładowanie. Są tanie mierniki w supermarketach po 12zł. Sprawdź czy aku. ma dostatecznie dużo płynu- oczywiście jak jest obsługowy to dolać wody deminarelizowanej. Sprawdzić czy nie są zaśnieżone klemy. A i może już czas na wymianę akumulatora, lubią padać przed zimą jak sa stare. Pozdrawiam.
Czekamy na wyniki pomiarów.
Scheiber jest firma ktora to produkuje nie Gruau. Wpisz sobie w google scheiber camping car i tam znajdziesz, kiedys zamawialem czesci do campera na ebay.co.uk.
Są różne moduły. Nie tylko na napięcie. Zresztą zaraz po rozruchu i tak ładuje akumulator.
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
Ty se lepiej zrób rozrusznik, prawdopodobnie po tulejkach zostało wspomnienie
Wymieniony został ten główny komputer pod akumulatorem?
Tutaj masz temat z tym samym problemem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jeden z tych przewodów to masa ( do sprawdzenia miernikiem) Następny to masa z wyłącznika wew. zamka do swiatełek ( do sprawdzenia miernikiem pozamknięciu zamka czy jest masa). następny przewód to info. z wyłącznika w klapie ( do sprawdzenia miernikiem czy pojawia się masa po naciśnięciu wyłącznika) i ostatni który został to +12V któreg podobno ci brakuje....
Witam wymieniłem akumulator w Renault Megane II 1,9 TDI na nowy Auto nie odapala pomóżcie.
cykorlapki to raczki w podsufitce. akumulator nie, wystarczy wylaczony zaplon
Uszkodzony akumulator
Renault Escape w której wersji?
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Dzisiaj rano wsiadam i wszystkie kontrolki mrygają, samochód nie kręci. Co mogło się spierdzielic? Zamontuj sprawny akumulator
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Jeżeli jest to radio z niebieskim przyciskiem do włączania po lewej stronie, to spróbuj mocniej nacisnąć. Często zużywają się gumki pod tymi przyciskami i źle kontaktują. Pzdr
kolego blacha jeśli miałeś już podobny problem z odpaleniem to proponowałbym zajrzeć do rozrusznika. ta pogoda i te błoto i śnieg tez mogą być przyczyna. miałem podobne objawy ale w golfie. demontaż i rozłożenie rozrusznika na części pomogło. miedzy stojanem a wirnikiem "brudno" .plus wilgoć u mnie było przyczyna nawet rozładowywania akumulatora.
Sprawdź czy nie załało modułu USM obok akumulatora
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
Mam akumulator EXIDE dla Renault pierwszy montaż, auto z 2014-11 Nr na akumulatorze 211114 2C20LS1176 Jaka jest data produkcji tego akumulatora? Czyli mam akumulator z 2012-03.
Renault ARKANA 1,6 hybryda. Samochód stał długo w naprawie i rozładował się akumulator HV-trakcyjny. Jak teraz uruchomić silnik spalinowy, żeby doładować akumulator trakcyjny?
Możliwe że był naruszony ten czerwony grzybek co jest od razu koło akumulatora
https://volton.pl/pl/p/UPS-PRO-1000E-122... To jest tylko przykład. Znajdź odpowiadającą Tobie moc. UPS ciągle pilnuje naładowania aku. + https://allegro.pl/oferta/akumulator-mot... Taki lub większy. Akumulatory nowe (nie o różnym stopniu zużycia) o tej samej pojemności...
Masz na myśli kółko pasowe alternatora? Tak, to może być jego wina. Mają one dwa rodzaje usterki. Albo się zespawują, czyli działają na sztywno, albo sprzęgiełko jednokierunkowe przepuszcza w dwie strony. A praktycznie 11,8V to nie jest ładowanie, tylko stan napięcia akumulatora.
Melas, z tym warsztatem to bez przesady.. Szyba zamknięta i trzymasz przycisk w pozycji podnoszenie tak abyś słyszał przekaźnik, parę razy tak przytrzymaj.
Nie stykało przy akumulatorze 500bezpiecznik
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
akumulator renault renault kangoo akumulator renault master akumulator
sprawdzić przebieg bębna bizhub wyświetlacz brother instrukcja amator stereo
pioneer zdalne sterowanie ustawienia sterownika pieca gazowego
Jak zdemontować zwolnicę w ciągniku T25? Opór na silniku inwerterowym w pralce Beko