Wyglada na brak zasilania. Bezpiecznik dobry??????. To sprawdź wiązke przedewszystkim pod akumulatorem.
Tak jak pisał kolega rylik91 zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i porównaj z tym na zaciskach akumulatora.
Dokladnie tak jak napisal GRZECH12 a kazdorazowe odpiecie akumulatora powoduje jego reset.
Nic złego się nie stanie, możesz odłączać.
Gazowanie spowodowane jest zbyt wysokim napięciem nie prądem.12,64V to naładowany akumulator.
A napięcie na akumulatorze jest?
Nie zawsze świeci się kontrolka gdy nie ma ładowania, alternator nowy czy używany? Bo z tego co piszesz to rozumiem że nowy. Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem.
Zmierz napięcie na akumulatorze woltomierzem albo podstaw drugi akumulator. Pozdrawiam.
Brak połączenia masy akumulatora z silnikiem lub karoserią, ewentualnie brak połączenia przewodów zasilających, alternator/rozrusznik/akumulator.
Co warto w tym przypadku zrobić? Sprawdź przewody od akumulatora do: nadwozia, rozrusznika, alternatora. Czy ich zamocowania nie utleniły się. Niech elektryk samochodowy sprawdzi ładowanie i rozrusznik.
Witam musiał byś sprawdzić ctan styków alternatora ,rozrusznika i przewodu łączącego akumulator z masą karuserii pozdrawiam.
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
Nie montuj nowego akumulatora pod źle działający alternator. Sprawdź alternator i regulator napięcia. Akumulator nie wytworzy 15-18V, coś masz źle z ładowaniem.
Zdemontuj alarm, z racji wieku to auto jest całkowicie bezpieczne bez alarmu a sytuacja będzie powtarzać.
Zmierz na samym alternatorze Potem na akumulatorze.
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Mocno rozładowany akumulator bezpieczniej jest ładować mniejszym napięciem.
Witam. Jaki powinien być prąd spoczynkowy w Seicento, po zamknięciu auta? Seicento 1.1, 1998 R. Akumulator Centra z zeszłego roku, 40Ah. Po kilku dniach stania, prac przy aucie - nie można odpalić. Od piątku do poniedziałku zeszło mi 50 A, tak wskazuje przyrząd. Prąd spoczynkowy wynosi ok. 170 mA, dużo. Przez 24 h wyjdzie ponad 4A. W sumie by się zgadzało,...
zwarcie miedzy płytami było naładować stary akumulator
akumulator masz we fijacie rozładowany....
w SC za akumulatorem z tego co pamiętam jest mała puszeczka z bezpiecznikami, ale można ją na kablach przeciągnąć nad lub obok akumulatora z tego co pamiętam i wtedy wchodzi sporo większy, ile większy to nie wiem, nigdy nie mierzyłem miarką żadnych akumulatorów tylko upycham :) miarkę oleju trzeba wyjąć żeby wsadzić większy akumulator, ale jak już wejdzie...
Druga sprawa to ostrożnie z iskrzeniem podczas ładowania, bo sam na własne oczy widziałem eksplozję akumulatora. DOBRA PETARDA! tez to widzilem kilka razy, tu nie chodzi o iskrzenie tylko o ciśnienie wewnątrz akumulatora które wytworzyło się podczas jego ładowania i rozgrzania kwasu dlatego nie nalezy przepełniac cel w aku obslugowych
Cześć, bez hejtu tylko proszę! Mam dwa samochody Seicento 900 Golf 4 1.6 benzyna. W Golfie w tamtym roku wymieniłem na zimę akumulator na NOWY - dokładnie rok ma ten NOWY akumulator jest tam 55AH oraz 480A. Golf poszedł w tamtym tygodniu na złom, a akumulator zabrałem ze sobą do domu ze względu, że był roczny więc dałem inny do golfa. I ten Akumulator...
Pracować będzie.
Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
Może być to wina rozrusznika, ale ja podejrzewam, że to wina akumulatora - jakie napięcie ładowania i czy nie piszczy pasek. Pozdrawiam.
U mnie kiedyś dostawała się woda po deszczach do pompki centralnego zamka i to powodowało zwarcie i rozładowanie akumulatora.
u mnie tez tak było że akumulator padł
Inaczej jeszcze - jak masz jak to zrób prosty test i podłącz kablami rozruchowymi drugi akumulator albo samochód (tak jak się typowo odpala na kable) i zobacz co się stanie. Jak będzie kręciło ładnie to masz po prostu padnięty akumulator a jak dalej będzie źle to albo rozrusznik albo gdzieś kable po drodze (najczęściej masa). Zasadnicze pytanie jeszcze...
O rany co TY, ja tez miałem to na myśli - tak akumulator
Sprawdź przewody łączeniowe. Ewentualnie wymontuj wentylator i sprawdź go podłączając bezpośrednio pod akumulator.
Wystarczyło na noc odłączyć akumulator.
Wymiana akumulatora
Witam :D Chcę zakupić nowy akumulator ale niestety na starym nie mam już oznaczeń jeżeli chodzi o "Ah" :( Jakiej pojemności muszę kupić akumulator do Seicento 900 tak żeby jak najlepszy pod standardowy alternator i żeby nie było sytuacji że jest ciągle niedoładowany :?:
Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Czy mogło to ulec uszkodzeniu poprzez podanie napięcia po stacje bez kontrolki? Podłącz wsókę pod + akumulatora i zobacz jaki prąd płynie.
Sprawdź bezpiecznik obok Akumulatora.
Zastosuj moje raddy w [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... podobnym temacie .
Już wcześniej pytałem czy jest napięcie na obu gniazdach przekaźników pod pinem 30.Czy pompa paliwa startuje po zwarciu pinów 30 i 87 w czerwonym gnieździe przekaźnika i nie znam odpowiedzi a to podstawa.Sugerowałem bezpiecznik EFI za akumulatorem.
Włącz żarówkę w szereg i zmierz napięcie przed żarówką i na akumulatorze.
Naladuj akumulator i powtórz pomiary na alternatorze i akumulatorze
Witam. Niech facet nie robi rabanu o głupie 0,2V. Wystarczy wziąć przyrządy pomiarowe różnej klasy dokładności aby przekonać się że wskazania będą różniły się nieznacznie ale zawsze zgodnie z przyjętą dokładnością miernika. Pozdrawiam. Ps. Najwięcej problemów stwarzają serwisanci krajowych akumulatorów.
Zakładałeś drugi akumulator?
Polecam podmienić na chwile aku od sąsiada i zobaczyć , ale tez jeśli masz go już na warsztacie wyciągnij rozrusznik (często jak szczotki się kończą (zawieszają) to ma takie wybiorcze działanie ) . Spadek na rozruchu do 9V To raczej najlepiej nie jest Z akumulatorem.
problemy z rozruchem występują głównie po postoju dłuższym niż ok 2-3godziny. ssanie w tym autku jest automatyczne, komputer podaje dawkę paliwa wtryskiwanego do gaźnika. jutro będę sprawdzał, czy to problem z paliwem, czy może komputer zgłupiał po tych problemach z akumulatorem.
W filmie słyszę że próbuje kręcić. Sprawdź napięcie na tym grubym przyłączu na rozruszniku. Pewnie akumulator szrot.
Zmierz napięcie na zacisku "+" alternatora. Jeśli różnica między zaciskiem alternatora, a klemą akumulatora jest większa niż 0,2V to wymień lub dołóż dodatkowy przewód alternator-akumulator (oryginalny jest 2-częściowy: alternator-rozrusznik i rozrusznik-akumulator).
Sprawdź klemy na akumulatorze. Albo aku rozładowany.
sprawdż masę między silnikiem a nadwoziem,która znajduje się pop stronie akumulatora
Słaby akumulator.
Może to tylko słaby akumulator.
A jednak jest jakiś stary, zapomniany alarm. Właśnie się aktywował. Słuchaj skąd dobiegają odgłosy cykana i szukaj centralki. Kolega mnie uprzedził.
Witam Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem Pozdrawiam
Jest to dobry pomysł tylko jak zabezpieczyć się przed tym żeby dodatkowy akumulator nie ładował się z dużego podczas postoju ? Skoro i tak prąd z akumulatora będzie szedł do radia a dalej do dodatkowego akumulatora.
Witam.Na moje to regulator napiecia ale tak dla pewnosci sprwdzic diody i stojan na ciplym silniku,jezeli piszesz ze to 900tka to altek jest na wierzchu nie potrzeby wyjmowania.Pozdrawiam
Odepnij akumulator, poczekaj kilka minut, podłącz. Sterownik ustawi silnik w odpowiednim położeniu.
sprawdz jaki masz rozrusznik ,jesli jest hitahi to wymien na marelli . jesli nie to to sprawdz akumulator
Wyciągnij rozrusznik na początek. Sprawdź ręcznie kręcąc kołem pasowym na wale czy ma tak samo ciężko na zimnym i gorącym. Może też padać akumulator.
No to oddaj do mechanika, on wymieni, skoro ty wolałbyś jednak nie. On też powinien sprawdzić co jest grane.
Hello. Miałem taki sam problem. Musiałem na stałe odłączyć alarm Fox, bo nie dało się go wyłączyć pilotem. Podejrzewam uszkodzenie centralki. Samo całkowite wyłączenie nie było trudne, wystarczy rozpiąć kostki z przewodami, sęk w tym, że po takiej operacji nie działa zapłon. :( Drugi problem, to niemożność ustalenia typu centralki. W końcu przy pomocy...
Wszystko luźno chodzi?? Nie ma problemu z ładowaniem albo akumulatorem?
Regulator wygąda na nierozbieralny tzn. tak jakby był całości z blokiem diodowym, jak się za to zabrać. Czy tym cienkim przewodem dochodzi jakieś napięci do tego regulatora ( w innych typach zasilanie regulatora bądź wzbudzenie od osobnego regulatora) czy pełni on jakąś inną rolę, nie mam schematu do seicento i dlatego zadaje takie lamerskie pytania....
Być może. Jeśli akumulator był podpięty... Ogólnie, to tylko z największą ostrożnością i w wyjątkowych wypadkach podpina się krokodylki na włączonym w auto akumulatorze! Krokodylki muszą mieć izolacyjne osłonki na części innej niż dotykająca klem a przewody prostownika w idealnym stani. A i tak z akumulatorem trzeba zawsze "z głową".
Bezpiecznik za akumulatorem jest dobry
Najprościej jak znajdziesz sobie schemat elektryki i sprawdzisz jakiego koloru jest przewód zasilający zapalniczkę. Ewentualnie możesz go podpatryć przy zapalniczce. Następnie wypnypnij zasilanie bezpiecznika z obwodu zasilanego po stacyjce i wepnij przed stacyjkę. Jeśli bezpiecznika nie da się wypiąć (od strony przewodów), to odepnij sam przewód i...
Niech Panowie sprawdzą, czy pompa wyłącza się po wyłączeniu zapłonu. Jeśli nie, to rozładuje akumulator i sama też może ulegać uszkodzeniu.
Witam. Posiadam Seicento 1.1 (54KM) 2000r Sporting. Problem polega na tym, że przy gwałtownym hamowaniu nie ważne jaka by to była prędkość auto gaśnie, kontrolki się zapalają jak do zapłonu. Dodam także, silnik pracuje równo na biegu jałowym. Wyczyściłem silniczek krokowy. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale mniej więcej ten problem zaczął się robić...
Sprawdziłeś bezpiecznik 60A za akumulatorem czy tylko wewnątrz nadwozia?
Bezpieczniki za akumulatorem też sprawdziłeś?
A więc palił bez problemu czy czuć było że akumulator słabiej kręci?Pasek Nie może piszczeć jeśli jest prawidłowo naciągnięty nie piszczy.Moim Zdaniem To 1 co zrobić to naciągnąć pasek 2 sprawa to sprawdzić arternator i regulator po 3 jak 1i 2 nic nie da wymienić akumulator.
Tak jest dobrze.
Jaki stary akumulator?
A jak z akumulatorem? Sprawdzałeś?
o ile dobrze pamiętam to w sc. jest ogranicznik odległości tego czujnika od koła pasowego. spróbuj dopiąć dodatkową masę na silnik od akumulatora.
Jeżeli to diesel jest to w teorii aku jest niepotrzebny... Seicento 1.1 diesel 😁
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Wyminiłęm akumulator na centra 43mAh wszystko ok.
Uszkodony elektrowentylator,typowa awaria w sei,zobacz na bezp.20A w skrzynce za akumulatorem.
sprawdz bezpiecznik za akumulatorem-w org.byl zielony
Pierwsza rzecz sprawdx akumulator (stan naładowania, stan klem, połączenie z rozrusznikiem, połaczenie silnika z masą).
Zrób sobie taki rejestrator: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... i za jego pomocą będziesz mógł stwierdzić jak zmienia się napięcie akumulatora w czasie.
sprawdz bezpieczniki za akumulatorem lub stacyjke
Sprawdzilem wiec wentylator a tego nawet nie szlo reka zakrecic. Wymienilem go wiec, A bezpiecznik maxi za akumulatorem ??
Kabel masowy owszem ale w starszych - stawiam na akumulator albo brak ładowania - spróbuj na drugim akumulatorze. Pozdrawiam.
Zapomniałem odpisać :( Po dwóch miesiącach walki z elektrykiem okazało się, że winny był trefny (nowy) akumulator, ehh ...
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
A klemy akumulatora czyściłeś?
nie mam pojęcia ile on ma, nie wygląda na moje oko na jakiś stary no ale nie wiadomo bo oko jest kobiety co ma 22lata czyli wszystko jest możliwe Czasem jest całkiem możliwe że dzwoniąc do poprzedniego właściciela auta można się dowiedzieć o faktycznym wieku akumulatora.
Zrobiłem jeszcze jedna próbę pojemności tym razem na dwóch żarówkach połączonych szeregowo i prądzie 1,3A. Z podobnym rezultatem ~12Ah. Zmierzyłem rezystancję wewnętrzną rozładowanego akumulatora https://obrazki.elektroda.pl/4121946000_... W międzyczasie żona przywiozła kompletnie rozładowany akumulator z Seicento teściowej. Akumulator...
mozesz uscislic i klarowniej przedstawic swoj problem bo nic z tego nie rozumiem?Jaki FNS i na jakim panelu go widzisz???
ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, Sprawdź przekaźnik w skrzynce przy sterowniku czy dobrze łączy, bodajże czerwony... Na próbę można chyba podmienić takiego samego ze skrzynki w kabinie. Sprawdź bezpiecznik główny w skrzynce za akumulatorem.
Można jeździć w mieście, ale mocno wskazane jest robić jakieś trasy. Poza miastem auto rozwija większe prędkości przez dłuzszy czas, nie stoi na światłach i w korkach... Wtedy też alternator, którego wydajność jest zależna od obrotów silnika, jest w stanie doładować akumulator.
A nie dałoby się podłączyć po prostu stacyjka- akumulator -ledy?
bezpieczniki i przekażniki wszystkie w samochodzie sprawdzone. Te za akumulatorem też?
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora w Fiacie Seicento. Od pewnego już czasu świeciła mi się kontrolka od akumulatora na desce rozdzielczej. Samochód był u mechanika podłączany pod komputer i alternator jest w porządku. Ostatnimi dniami samochód zachowuje się tak jakby w ogóle nie był ładowany akumulator. Gdy naładuję akumulator, przejadę się...
wymien kolo pasowe alternatora . napewno juz stozek jest wytarty i nie pasuje do przekroju paska. najlepiej bylobu zalozyc kolo nieco wieksze ale nie wiecej niz + 1 cm obwodu. do tego dorobic oslone zeby nie zucalo wodą na pasek spod kola . ja tak mialem zrobione w swoim . na orginalnym pasku przejechalem ponad 176 tys. i nie bylo potrzeby wymieniac...
Brak napięcia w instalacji tj. rozładowany akumulator brak przejść klemy masy itd.
A nikt nie pomyślał o sprawdzeniu napięcia ładowania??. mój strzał, to zwarty regulator napięcia i ładowanie na maxa, stąd tak duży opór alternatora i plące się żarówy... Sprawdź również poziom elektrolitu w akumulatorze, i ewentualnie uzupełnij wodą destylowaną, bo najprawdopodobniej będzie wygotowany.
Dobry wieczór, przychodzę na forum z dosyć "uwierającym" problemem, bo nie mogę przez niego spać. Dostałam od rodzica Seicento 900 rocznik 1998 na pierwszy samochód. Samochód jest łącznie u nas rok, ale wcześniej miał bardzo duże problemy z wyładowywaniem się akumulatora. Generalnie samochód odpalał maksymalnie 3 razy i papa, akumulator siup do prostownika....
seicento akumulator seicento bezpiecznik akumulator seicento rozładowywać akumulator
automapa windows pw3015 unitra cewka pompa
schemat zwrotnicy zderzak naprawa
Odpowiedniki i zamienniki lampy elektronowej EM80 Sterowniki do skanera Medion MD6190 na Windows 10 64-bit