kapać ma pod samochodem w okolicy nóg , pod akumulatorem nie ma nic od klimatyzacji
Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Ja też nie wierzę tym elektronicznym testerom, mam tradycyjny obciążeniowy. Tu nic nie wymyślisz, akumulator padaka i musisz kupić nowy, dobrze przykodować i zobaczymy co dalej. Czym więcej tych "pomocnych" funkcji tym krócej akumulatory żyją.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Akumulator sprawny?
alternator na pewno jest sprawny
Trzy płytkowe na akumulatorze.
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Naładuj najpierw akumulator.
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Przy słabym akumulatorze tylna wycieraczka tak się zachowuje.
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
Jeśli masz grzane fotele to dla bezpieczeństwa odłącz minus akumulatora.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Ja bym zmienił regulator i skrzynkę na akumulatorze
Akumulator pozostawiony w samochodzie na miesiąc w temperaturze np. ok 0* C nie powinien się samoczynnie rozładować do takiego stopnia, by nie można było uruchomić samochodu. Przy dużych mrozach rozładowanie nastąpi znacznie wcześniej. Jednorazowe rozładowanie i ponowne naładowanie powinno nie skutkować żadnymi niedobrymi objawami, chyba że akumulator...
Masz problem z CAN do pompy, i bardziej doświadczeni wiedzą że trzeba szukać po prawej komory silnikowej, czasami koło przegrody czołowej, czasami pod akumulatorem :)
Komputer i albo wystarczy skasowanie błędu albo coś się uszkodziło jest większy problem. Pierwsze bezpieczniki w skrzynce i na akumulatorze.
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
jaki mam to wybrac konkretne napiecie z przedzialu 10.8 - 13 V Napięcie całkowicie naładowanego nowego akumulatora to 12,8 V Dla akumulatora nie nowego ale sprawnego to napięcie wynosi 12,6-12,7 V Średnio rozładowany akumulator ma napięcie 12,4 – 12,6. Poniżej napięcia 12,4 V zaleca się akumulator doładować. Za całkowicie rozładowany akumulator...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Przyjechał klient i aż było mi głupio że nie wiedziałem. Obiecałem pomoc jutro. Pozdrawiam.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Sprawdzałeś akumulator???
Zaśniedziałe miejsce mocowania masy do karoserii,które jest pod akumulatorem!!!!!!!!
Natychmiast wymień akumulator
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Dziekuje za odpowiedz. Lewa podłużnica pod akumulatorem?
Jeśli wycieraczka uruchamia się w momencie kręcenia rozrusznika to wina niskiego napięcia akumulatora.
Spotkałem się z przypadkami problemów, ze wspomaganiem u klientów,którzy chcieli uzupełnić płyn w układzie. W Skodzie Fabii wspomaganie w niektórych silnikach jest (bezobsługowe) tzn. dostęp do uzupełnienia płynu w układzie jest utrudniony. A dokładnie ,klienci żeby uzupełnić płyn muszą zdjąć akumulator.
Tylko czy te problemy są powiązane? Czy niedziałająca instalacja LPG również może być kwestią akumulatora?
Często taki objaw daje uszkodzony akumulator.
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Być może dostaniesz się do wtyczek po wyjęciu zaślepki zderzaka lewego halogenu.Albo odłączyć bezpieczniki.Ale wcześniej miernik w dłoń i posprawdzać pobór prądu i ładowanie.Do tego sprawdzenie akumulatora.
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Kolego za przeproszeniem przestań p....isać głupoty , jakie ładowanie 11,5? Zawieś auto do elektryka niech ratuje , co zostało z auta i akumulatora.
Jak nie alarm , to niedoładowany akumulator.
Niech sprawdzi ładowanie ale stawiam na akumulator do wymiany
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Przelutuj płytkę przekaźnika.Często są tam zimne luty. I sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Kolega z Bochni/Strumien swidomosc/ dobrze radzi .Akumulator po rozładowaniu na szrot -kupić nowy . I tak po każdym rozładowaniu ? Ej !! Słyszał?.... że jeszcze wymyślono prostowniki do ładowania akumulatorów?
Faktycznie pobór jest niewielki. W czym jest problem, rozładowuje akumulator??
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Leczenie syfa pudrem. W sumie ciekawa tendencja, 15-20 lat temu przyczyną wszelakich usterek był "regler, rygler, legler"-różnie to zwali,10 lat temu sonda lambda, póżniej zabrudzony silniczek krokowy, widzę że aktualnym trendem będzie wymiana akumulatora.
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Wymieniany był akumulator nic więcej
To prosto ze skrzynki na akumulatorze idzie.
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Cześć, ostatnio borykam się z problemem rozładowywania akumulatora w Skodzie Fabii pierwszej generacji (wersja 1.4 16v 75 koni). Akumulator zakupiony 3 miesiące temu. Sprawdzałem jego natężenie podczas postoju. Wynosi ono 0,28A. Nie jestem specjalistą, ale wiem, że jest to za dużo, ponieważ podczas postoju powinien oscylować między 0,01A -0,06/0,07A...
Witaj na początek ogarnij usterkę związaną z ładowaniem akumulatora. Pozdrawiam
Żadne napięcie , próbówką jak będziesz dotykał do niebieskiego powinna zapalać sie kontrolka na liczniku ,pociągnij mocno przewód w obie strony bo często gnije i utlenia się blisko tej kostki. \często problem leży pod akumulatorem.
Tak normalnie odpala, akumulator ładuje się.
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
Byłem już u kilku mechaników i paru elektryków, jednak żaden nie mógł postawić jednoznacznej diagnozy. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. He he fabia i jej nieudana wiązka leżąca ciągle w błocie, tam trzeba zacząć szukanie, lub pod akumulatorem.
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia.
Na butli masz wskazania poziomu jak chcesz na już zobaczyć bez tankowania.
słaby akumulator
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Wystarczyło odkręcić klemy od akumulatora i przekręcić spowrotem i wszystko działa
To tak: Do diagnozy sprawdź bezpieczniki: nad akumulatorem pod pokrywką od lewej licząc: trzeci 40A oraz ósmy 30A oraz Stały + z aku do sterownika jedenasty 5A (bez niego nie będziesz miał biegu 1) Po sprawdzeniu bezpieczników pora sprawdzić moduł 1J0919506M https://obrazki.elektroda.pl/1448291700_... Na wtyczce 6 pniowej 1 to stały...
Zawsze myślałem, że się nie da, ale są tacy, co jednak potrafią...Czy akumulator nie został odwrotnie podłączony?
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze, a w stacyjce ma być plus na czerwonym...schemat nie potrzebny
W pierwszej kolejności sprawdź czystość (stan klem i słupków )akumulatora, zwłaszcza klemy (+),gdyż często robi się skorupa.
Są to oznaczena zaciskąw samochodowych nie rozumesz po tym widze że mało masz wspulnego z elektryką i elektromechanika samochodową:) 30- stały plus z akumulatora 31- masa 15-plus po przekręceniu stacyjki
Sprawdz bezpieczniki na akumulatorze,pewnie wygrzana skrzynka.
Robileś taką robotę na podpiętym akumulatorze ?
Czyli połączenie alternator akumulator masz ok. Szukaj na połączeniach od akumulatora w stronę kabiny. Czyli akumulator- skrzynka bezpieczników, masy.
Witam Szukałem tematu na temat błędu 01201 - napięcie zasilania pompy ABS i 00301 - Pompa zwrotna systemu ABS (V39). Tu znalazłem podpowiedź. Dziękuję MR.kocur, to był bezpiecznik 40A ukryty na osłonie akumulatora.
Jak się nie mylę to na akumulatorze masz bezpieczniki.
Witam, mechanik wyciągnął akumulator i rozkodował mi radio czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu SKZ4Z2M13572888 skoda fabia 2 AI: Czy sprawdzałeś w książce serwisowej lub na karcie radia, czy nie ma tam zapisanego kodu? Nie ma. AI: Czy kontaktowałeś się już z autoryzowanym serwisem Skody lub innym serwisem w sprawie uzyskania kodu? Nie posiadają.
z tego co mi wiadomo nie może tak być masz pewnie coś z alternatorem a wręcz z regulatorem albo z szczotkami. Powinno zaraz po odpaleniu silnika być ok 14V na akumulatorze.
Witam! Jeżdżę Fabią 1.4 44kW z 2002 r. Ostatnio dwukrotnie całkowicie rozładował mi się akumulator - nie chciał odpalić i zresetował się zegar. Akumulator (50Ah) sprawdziłem - był ładowany przez ok. 10 godzin prądem 5A i podłączono do niego żarówkę H4 100W na parę minut - napięcie spadło o ok. 0,3V. Podczas pomiaru napięcia przy włączonym silniku,...
W wielu tematach pojawia się kwestia nieświecącej diody, kontrolki czy jak tam zwał tak zwał tego wskaźnika na niektórych akumulatorach. Jest to nic innego jak mini areometr, który monitoruje gęstość elektrolitu w jednej, jedynej celi i daje bardzo ogólny obraz stanu całego akumulatora. Po prostu odpowiednio dobrana wagowo kuleczka w zielonym kolorze...
Ogólnie fabie mają bardzo awaryjną elektykę, począwszy od wiązki, stacyjka, przekaźniki, pompa wspomagania. Ale zaczoł bym od wiązki.
ok. Sprawdzę sondę w VCDS czy pracuje czy stoi . A jak wywala błąd EGR że nie chce adaptacji przejść to może znaczy że jest popsuty ? Byłem gaz zatankować przed chwilą i to samo po zatankowaniu już nie działa LPG i patrzyłem klikałem przycisk i słuchać pstryk pstryk pstryk to elektrozawór otwiera się i pojeździłem chwile i kliknąłem i dałem chwilę spokoju...
Przy tak dziwnych objawach zacznij od zmierzenia napięcia na samym akumulatorze i jak podpowiada balonika3 - miernik, a najlepiej jakbyś miał drugi. Jak nie masz to sprawdź go na np. nowej jakiejkolwiek baterii.
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
A w przypadku pompowtrysków ?
12V 50Ah (420A EN).
przeczyściłem wszystkie masy [masę silnika, akumulatora] sprawdziłem też masę wzmacniacza i problem się zniwelował
a jak sie dostac do tej złączki?
Witam, skoda fabia 1.4 tdi 2004 rocznik nie odpala na zimnym. Odpala jedynie po psiuknieciu plakiem do filtra powietrza. Świece żarowe są ok ponieważ grzeją, co może być nie tak? Akumulator sprawny w 100%
Wiązka na lewej podluznicy wizualnie wyglada bardzo dobrze zadnego brudu żadnej śniedzi żadnych uszkodzeń zewnętrznych lub przepaleń kwasem z akumulatora .wygląda jak nowa
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Jakoś tu nic nie widzę o komforcie. Rocznik i jaka klima (manual, klimatronik)? A co to jest ,,akumulator nr.2 ???
Witam mam problem.... W skodzie fabii 1.9 SDI w skrzynce nad akumulatorem przewód numer 2 strasznie się grzeje... aż nad topił się plastik obudowy... to jest chyba przewód od alternatora.... ale nie jestem pewny... odłączyłem przewód przy alternatorze który jest do ładowania akumulatora i problem znikł.... Może mi ktoś powiedzieć czy to może być wina...
Zmierz napięcie ładowania
spoko dzięki za pomoc zrobie tak jak mówicie doprasuje, zalutuje bo ciężko jest dostać takie oczko orginalne bo ono ma wypusty żeby idealnie wpasowało w obudowę a mam jeszcze pytanie zalutować tak samo drugi konieć kabla przy alternatorze czy tylko ten przy akumulatorze co się grzeje wystarczy?
Mam skodę fabie fresh + i ciągły problem z alarmem langeford - alarm ten ciągle rozładowujer mi akumulator - prosze o pomoc - co mam zrobic
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Immo nie mruga normalnie gaśnie. W zegarach błąd zasilania tylko. Ale akumulator padnięty był.
Kiedyś mierzyłem napięcie ładowania w skodzie felicji i było 13,8V więc może Skody tak mają. Napięcie max ładowania przy akumulatorze bezobsługowym to 14,4V a napięcie jakie ma naładowany akumulator to 12,5-12,6V po wył. silnika i odczekaniu dłuższej chwili. Przy rozruchu napięcie nie powinno spadać poniżej 10V. Może masz jakiś prąd upływu i ono Ci...
Problem z ładowaniem. Sprawdź alternator.
skoda fabia akumulator skoda fabia bezpiecznik akumulator skoda fabia kontrolka akumulator
moduł zapłonowy kabel projektor telefonu denon mikrofon
schema podlaczenia zamka centralnego
Piec nie załącza się: możliwe przyczyny i rozwiązania Komunikat "Zamknij klapkę" w ekspresie Nivona - przyczyny i rozwiązania