Przecież ci o tym piszę to tylko Podsumowanie. Prąd rozruchu i RW się nie zmienia. I wiesz co masz. Jak się kierujesz napisem dobrze, źle, wymień. To twoja sprawa.
Ma i to duże. Podczas rozładowywania jony siarki wchodzą w płyty akumulatora, a podczas ładowania wychodzą z powrotem do elektrolitu. Jeśli był rozładowany to wylewajac elektrolit zostawiłeś tam część jonów siarki w płytach. Musisz je z tamtąd usunąć (woda destylowana i ładowanie odsiarczające) zanim wlejesz nowy elektrolit, a jak płyty wyschną to juz...
Mam akumulatory trakcyjne Trojan T125, kpl. 48V + ładowarka. Czy może ktoś mógłby mi pomóc w stworzeniu magazynu energii, a dokładniej w połączeniu z instalacją PV na dwóch mikroinwerterach hoymiles HMT-2250.
Są tutaj: http://www.dobreakumulatory.com.pl/31-ak... , specjalnie piszą: "do głębokiego rozładowania".
No niestety. Popatrz na akumulatory KMBattery. Jeśli masz odpowiednie warunki do umieszczenia akumulatorów to możesz pomyśleć o kwasówkach trakcyjnych, cenowo wychodzi korzystniej.
Witam! Oczywiście, że źle liczysz: - jeśli wzmacniacz ma dawać do głośnika 370W, to jego pobór będzie większy (sprawność jest ok 65%), więc z akumulatora będzie pobierane 370/0,65=570W, co odpowiada prądowi 570W/12V=47,5A. Akumulator 100Ah obciążony prądem 47,5A (a więc prawie "2-godzinnym") będzie miał znacznie mniejszą pojemność niż przy prądzie "10-godzinnym"...
Witam, dla zainteresowanych tematem: wyczytałem, że mazda od dwóch lat stosuje w swoich samochodach superkondensatory które ładują się w trakcie hamowania i potem zasilają klimę. Więc pomysł nie jest oryginalny. Niestety nie znalazłem żadnych informacji ile zużywa przeciętne auto prądu dziennie. I le traci energii na napędzanie alternatora i innych...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/pr... Kopeć pisze, że zrobił parę samochodów elektrycznych, i zachwala akumulatory trakcyjne - jakieś Trojan. Ale tak ogólnie, koszt magazynowania energii w akumulatorach przewyższa koszt energii z ZE.
Ja się dołączę do tematu: Akumulator trakcyjny kwasowy TROJAN T-105 6V 225 Ah. Producent podaje że rozładowanie do 20% (akumulatory Trojan prawie pusty) zapewnia ok 300 – 400 cykli życia baterii, ale przy wyładowaniu do poziomu 50% ilość cykli rośnie do 800 – 900, a przy wyładowaniu do poziomu 60% ilość cykli może wynosić juz ok 1300. Pytanie:...
Witam Nie polecam akumulatorów od kombajnu ponieważ są to akumulatory rozruchowe i mimo pokaźnych pojemności bardzo szybko się zniszczą miałem kiedyś takie akku w swoim melexie tylko o pojemności 200Ah i wytrzymały tylko 5 cykli muszą to być akumulatory trakcyjne. Polecam Trojan T-145 bardzo dobre baterie wytrzymują 700 cykli lub jakieś używane ogniwa...
Niezły pomysł z tą przeróbką MALUSZKA na napęd elektryczny... Sam zastanawiam się nad przeróbką... Mam zamiar zastosować silnik z Melexa + 6 akumulatorów trakcyjnych TROJAN T-105. Obecnie posiadam Melexa, który waży również ok.600kg (tak przynajmniej pisze na tabliczce znamionowej:-) Uważam, że taki elektryczny 126p to super sprawa, szczególnie na...
Cena dość wysoka - potwierdzam. Na pokrzepienie dodam, że ugadałem się z kolegą, który ma firmę wypożyczającą wózki koszowe. Dostaję od niego za FREE akumulatory z wymiany. Są to akumulatory trakcyjne firmy TROJAN (kwasowe). Darowanemu koniowi zajrzę oczywiście w zęby :-) Szkoda, że są 6 Voltowe 230Ah każdy. Przy nowej prądnicy przejdę na 48V, więc...
Najlepiej było by dać akumulatory trakcyjne takie jak w melexach np firmy trojan.
witam miałem podobny problem zasilaniem buforowym kas fiskalnych w sklepie. pobór prądu nieduży natomiast potrzebny długi czas pracy bo na wsi potrafili prąd na kilka godzin wyłączyć. najlepiej zdał egzamin zestaw składający się z ups`a fideltronik 500VA oraz akumulatora trakcyjnego od meleksa firmy trojan na 12volt. zestaw pracuje już 3 lata. Na akumulatorze...
Artur k. -> dla porównania parametry escorta z Akademii Morskiej Typ akumulatorów trakcyjnych: 14 szt. Trojan T-105 Masa baterii trakcyjnej: 350 kg Zasięg pojazdu: maksymalny ok. 150-170 km Przy temp -10 st. C pojemność akumulatora spada do ok. 2/3 pierwotnej wartości przy 20 st. C. więc zamiast 150km przejedziemy 100km. Albo zamiast 120km - 80km. Dodać...
Szukaj pansonic vrla handbook, ewentualnie yuasa sla handbook, nawet yuasa little red book [url=https://www.google.com/url?sa=t&rct... Tutaj więcej wyników...
Nie rozumiem, Gościu się pyta jak zbudować,a nie jak naprawiać, aczkolwiek mam autko elektryczne Reva G-wiz i akurat z bateriami trojan trakcyjnymi - mokrymi i bardziej mam pytanie jak się je naprawia, czyli jak przywrócic dawną świetność akumulatora.
Dobry wieczór, Sugeruję najpierw zmierzyć napięcie na istniejącym akumulatorze pomocniczym - przy wyłączonym i załączonym pojeździe (z załączonymi światłami, bez załączonych świateł - tak, aby zmieniał się pobór prądu). Pomoże to w poszukiwaniu usterki. Jeżeli uszkodzona jest przetwornica pomocnicza, to wymiana akumulatora pomocniczego też wiele nie...
Zgodnie z zasadami sztuki powinny być trakcyjne, wystarczą dwa - zasilanie silników może być wspólne a nawet lepiej gdy jest wspólne. Przy 4 zawsze któreś 2 wyładują się wcześniej i pozostaje jazda w kółko :) Polecam akumulator Trojan SCS 225 12V130Ah lub mniejszej pojemności Trojan SCS 150 12V100Ah ale cena nieco odstrasza. Chcesz tanio - spróbuj na...
Polecam raczej amerykańskiego Trojana. To jest akumulator trakcyjny głębokiego rozładowania.
Dla samochodu elektrycznego , którym kiedyś się chwaliłem, posiadającego 10 Trojanów 195Ah wydłużenie czasu eksploatacji jest istotne. Lecz są to akumulatory trakcyjne. Bez obsługowe akumulatory samochodowe są w/g mojej oceny jednorazowe, ze względu na rodzaj budowy. (mam na myśli domieszkowanie metalami sprawiające, że nie trzeba dolewać wody) Testowałem...
Witam, Posiadam trakcyjny akumulator kwasowo-ołowiowy do głębokiego rozładowania (stosowany był w łódce do silnika elektrycznego) firmy Trojan - SCS200. Kupiony był w komplecie z silnikiem Minn Kota i ładowarką Minn Kota MK110PE jako dedykowany zestaw. Aku był podładowany na jesień i schowany do piwnicy. Po kilku miesiącach nieużywania jego napięcie...
Ten koszt akumulatorów jest policzony źle. Sam mam akumulatory minęły już 3 lata pracują co dzień (oprócz grudnia) ~25% rozładowania w lato i ~50-80% zimą. To już jest około 1000 cykli częściowych, a akumulatory tanie AGM. Kwasowe (rozruchowe) też mam i trzeba dać większe niż AGM, używane takie które nie nadają się do rozruchu podziałają z panelami...
To zaczyna mieć sens przy fotowoltaice/wiatraku. Doładowanie z sieci jak akumulatory rozładowane do min napięcia. Ja dokładnie o tym myślę, żeby magazynować w okresie dobrej produkcji z PV energię na noc/pochmurny dzień i nie korzystać z sieci OSD/ wysyłać całą produkcję z on-grida do sieci i magazynować ją na miesiące zimowe do PC.
No to akumulator pomocniczy 12V i przetwornica 12/230V. A to czy będzie sinusoida, czy prostokąt to nie ma znaczenia. Myślisz, że w gniazdku masz idealną sinusoidę? Wszystko zależy od obciążenia sieci lokalnej, drobne spadki są normą. Te 10 minut na co mają wystarczyć? na kiosk ruchu, korek na ulicy? Jak pisałeś 225W, to taka dodatkowa przetwornica...
Sporo zależy od budżetu. Gdyby nastawić się na używki ale od pewnych sprzedawców to warto kupić panel 180W/18V. Do tego aku trakcyjny Trojan-a albo inny z pancerną płytą. Generalnie budżet jest nie mam problemu żeby kupić mocniejsze moduły ale jednocześnie nie chce przeinwestowywać jeżeli nie ma takiej potrzeby. Akumulator tak jak najbardziej do głębokiego...
Ko7.f napisał: źle to liczysz..[W] to moc, a [Wh] to energia. Wh dzielisz przez moc urzadzenia i wychodzi ile bedzie takie urzadzenie pracowac..zakladajac,ze jest odbiornikiem idealnym i cala energia bedzie przekazana bez strat. Co do pradu..to majac akumulator 100Ah zasilisz nim cos co pobiera 100A przez mniej wiecej godzine i jest pewnosc, ze to cos...
Spadek pojemności do 80% znamionowej. Rozładowanie za każdym razem do 20% pojemności. Akumulator samochodowy rozruchowy 10-30 cykli przy pracy cyklicznej. Specjalne mokre akumulatory do pracy cyklicznej 600 cykli (np. Trojan) Żelowe zwykłe – do 100 cykli. Żelowe do pracy cyklicznej 200 cykli. Przy obciążaniu akumulatora żelowego dużymi prądami...
Dlaczego kolego Trojan 12 muszę opisywać całą moją historię z turbiną, wszystko co napisałeś nie dotyczy mojego pytania. Zaspokoję Twoją ciekawość. - Wiatry u mnie są i to całkiem niezłe - układ hybrydowy 3 +2 kW z prztwornicą 3 kW Na 230 V też mam - akumulatory trakcyjne 200 Ah na 120 V też mam. Akumulatory straciły po 6 latach swoją pojemność i nie...
Niestety sosarek ma racje zły zakres. Z tego, co przeglądałem do tej pory ten problem wymaga indywidualnego układu. I nie ukrywam, że liczę na pomoc. Dodano po 25 ja w sieci natrafiłem na coś takiego http://elektro--hobby.blogspot.com/2015/... Co w teorii powinno się sprawdzić. Tylko jak określić tą wartość...
Nie wiem jak ty liczysz, ale 200 cykli to maja jakieś noname, a nie Trojany. Ja zagladąm w wyliczenia z 2007 (kiedy akumulatory były droższe) i wtedy wychodziło 6,90 zł/100 km (brane były akumulatory trakcyjne 6V 180Ah 14szt za 5180 zł). Razem z prądem było 8,90 zł/100 km.
Witam serdecznie grono. Otóż jeżdżę samochodem ciężarowym, spędzam w nim 28 dni w miesiącu, używam więc i laptopa i i radia i parę rzeczy podpiętych do przetwornicy 230V dlatego prądu nieco szybko ubywa na postojach z akumulatorów, a i parę razy niedopilnowanie moje zmuszało mnie do chodzenia z kablami i proszenia się o prąd. O ile ktoś stoi obok i...
akumulator trakcyjny akumulator trojan trojan akumulator
iskry nagrzeje sterownik xenta wentylator halotron
odpowietrzanie klimatyzacji odpowietrzanie klimatyzacji
NAC SPS205210BC02N – jaka świeca zapłonowa? Zamienniki NGK, Bosch, Torch, Champion Kemppi RA350 – elektrozawór nie działa, brak gazu podczas spawania