Może akumulator padnięty.
Podaj ile dajesz plusów na zasilanie , sprawdź bezpiecznik,i polutuj nie patrz tylko polutuj panel a dokładnie potencjometr(impulsator) od włączania radia.
do pompy wspomagania idą 2 białe , 2 zielone i jeden czarny . We wtyczce obok dwa grube brązowy i czerwony - zasilania . Czy mam odciąć białe i zielone i zrobić zworę pomijając pompę wspomagania ??? Proszę jeszcze o podpowiedź bo doczytałem że jeden z kolegów miał problem ze stykiem 15 . Dodano po 19 Przewody odcięte zielone i białe - w wiązce na górze...
http://obrazki.elektroda.pl/2299316500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2299316500_1...
Kup nowy z tego akumulatora już nic nie będzie
Witam, Quartz - jestem pod wrażeniem. Tak tłumaczysz, że nawet ja rozumie. to przede wszystkim sobie podziękuj, iż nie masz kłopotów ze zrozumieniem mojego tekstu ... :idea: :D Zwyczajny jestem podawać informacje w sposób zwięzły i bez zbędnej "łopatologii", oraz nazywać rzeczy po imieniu ... Niepokoją mnie jeszcze dwie rzeczy. 1. Podłączyłem ładowarkę...
Rozładowany akumulator
akumulator dokonał żywota...
Sprawdziłeś bezpieczniki po wpięciu akumulatora.
Na przekaźnikach widzę 14V. Jaki był stary akumulator?
Za niskie napięcie. Masz spadki w instalacji. Lub akumulator słaby.
Zmierz napięcie na akumulatorze woltomierzem albo podstaw drugi akumulator. Pozdrawiam.
Bezpiecznik przy akumulatorze .
Nie wiem czy zaznaczony tranzystor nie wybuchł? https://obrazki.elektroda.pl/9443014400_...
wygląda że padł alternator i nie ładował, albo cele w akumulatorze upaliło albo nie ma masy lub zasilania z akumulatora.
Zostaje zatem sprawdzenie elementów półprzewodnikowych.
Jak podajesz napięcie ma elektromagnes na krótko nowy akumulator to musi palić chyba że masz ułamany przewód masowy do silnika albo plusowy.
Teoretycznie - powinien.
Sprawdz masy i zarówka te duze bezpieczniki przy plusie akumulatora
Czy akumulator jest aby na pewno sprawny i naładowany ?
Bez przeglądu - diagnostyki trudno wydać opinię. Sprawdź jakim stanie są połączenia, stan akumulatora, szczotki silnika.
Troszke laik jestem w tych sprawach wiec tak spytam lopatologicznie: czyli proba odpalenia "z kabli" ale z wykorzystaniem tylko kabla minus? jako masa między zaciskiem (-)aku a blokiem silnika (laik czy sylwestrowa noc?)
Naładuj akumulator ale na początku to trzeba zmierzyć napięcie na nim na postoju i po przekręceniu kluczyka i próbie włączenia rozruchu.
A czy są jakieś metody reanimacji takiego akumulatora ?
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
. Czy powinno być zasilanie na styku zaznaczonym czerwoną strzałką? Tak, powinno być 12 V. Po podaniu masy na "dzyndzel" powinien zadziałać przekaźnik (jeżeli jest). Jeżeli nie ma napięcia (sprawdzaj żarówką) to szukaj tak jak Koledzy radzili wcześniej.
Też uważam że to rozrusznik, teraz nie działa, a wcześniej działał źle, czyli był już na wykończeniu
Jak to przekręcenie kluczyka rozładowuje akumulator? Może nie jest naładowany. Co rozładowuje akumulator? Badałeś pobór prądu na postoju po ustabilizowaniu się elektroniki? Klemy na aku poprawnie zamontowane? Podmieniałeś aku na inne? Co podpinałeś na krótko? Opisz dokładniej wszystko? Może masz niesprawny rozrusznik i nie kręci?
Witam Sprawdź masy,połączenie klem,jak również akumulator.
Jakie jest napięcie mierzone na akumulatorze?
akumulator
Błąd jest koło akumulatora.
jak przekręcisz kluczyk to słychać jakiś dźwięk?
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to są świece czy na nich iskra jest. W mojej astrze tak było i były świece do wymiany. Następnym krokiem są przewody i cewka. Jężeli to sprawdzisz to następnym krokiem jest rozrząd. Jeżeli samochód był sprawdzany przez komputer to przestawiony rozrząd by raczej wykrył jako błąd czujnika wałka rozrządu. Jeżeli to wszystko...
No tak zrobiłem, do samego różowego podałem napięcie z akumulatora.
znajdż centralkę i ją rozkręć. na ołytce jest przycisk trzeba go nacisnąć led zaświeci się następnie naciśnij przycisk w pilocie najpierw jednym potem drugim.o ile dobrze pamiętam jest to instrukcja do ministra .minister plus chyba ma tak samo
I tak jak pisałem - zasilanie tylko z akumulatorów - do tego filtrowane bo reakcje chemiczne wnosza straszne szumy, które podobno słyszą.
Jeśli w bmw e46 przekrecasz kluczyk i jest zapłon a nie słychać rozrusznika i nie ma zasilania na elektromagnesie to na 99% problem z immo- Ews. Jakim komputerem Sprawdzałeś?
Błąd ciśnienia cr, stały blokuje, a klient kłamie :D
Niedawno miałem to samo. Wstążka masy w komorze silnika.
czyli nowy akumulator?
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
A jaki stan akumulatora?
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
To nie jest wina akumulatora, juz sprawdziłem.
Witam. To jest ładowanie akumulatora czy nie??? Co to znaczy że, nie ma żadnej reakcji na próbę odpalenia samochodu? PS. I jakim prądem...?
Akumulator obojętnie jaki to reakcje chemiczne przyspieszające wraz z wzrostem temperatury jak w materiale jaki dałeś (wykres), to uważam ze 20°C będzie idealne , idę przestawić :)
A ja pytam, czy jak są podłączone poza lampą czy działają? Czyli silnik odpalony, a przewody od paska wprost do akumulatora.
Bo w 80% zrembów po zaniku napięcia okazywało się, że ten akumulator dawno się skończył ;-)
Nie prąd a napięcie. Wyczyść klemy akumulatora
witam AS trzymasz przekręcasz kluczyk cały czas trzymasz i radyjko musi przejść do wpisu. wklepujesz kod i AS pozdrawiam Serwis RTV Smallik
Co do napięcia to duże znaczenie ma czym mierzysz - napięcie generowane przez UPS jest dalekie kształtem od sinusoidy i stąd miernik może przekłamywać. W takiej sytuacji dobrze sprawdza się miernik "analogowy". To że trafo brzęczy to normalne. Wracając do warystorów - ten co ma 2 Ohm jest uszkodzony. Zapewne jest w obwodzie tego bezpiecznika który się...
Witam, produkcja energii w ogolnie mowiac bateriach/akumulatorach polega na reakcji elektro-chemicznej, jezeli odbywa sie ona w warunkach kontrolowanych czyli bezpiecznym zakresie napiec wszystko jest ok i zadne gazy sie nie wydzielaja. Gdy przekroczysz bezpieczny zakres, zaczynaja dominowac reakcje uboczne i wlasnie ich efekt obserwujesz. Takie napuchniecie...
Prawdopodobnie pakiet jest rozładowany poniżej krytycznej i BMS odciął ładowanie na ogniwa tego pakietu. Dodano po 6 https://kon-tec.eu/blog/poradniki/co-to-...
Daj 20A plus czas reakcji będzie dobry.
Sprawdź bezpieczniki w skrzynkach i na akumulatorze
Znaczy się kable rozruchowe bezpośrednio na rozrusznik czy jakoś tak i silnik zakręcił a takk zero reakcji i dodam akumulator dziś sprawdzany ostatnio ładowany i nie całe 10 ma
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Zostaw go jakiś czas w gniazdku, być może akumulator jest roładowany
Odłącz aku ,odłącz sieć 230V i po ponownym włączeniu sieci(230V) -po minucie ,dwóch zobacz czy system dalej "wisi" jeśli nie to posprawdzaj wszystko ,przeskanuj od nowa moduły (ich adresy0 itd.Jeśli nie działa nic zrestartuj z kołków i zapisz "od nowa" ustawienia.Sprawdź na nowym aku jak radził kolega powyzej prad ładowania i napiecie na zaciskach naładowanego...
Na razie załóż normalny aku i dobrze go przykręć.Nie wymyślaj od razu czarnych scenariuszy.
witam zmienialem akumulator i po podlaczeniu klem zaczal wyc alarm i nie idzie go wylaczyc z pilota spotkal sie ktos moze z takim problemem
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników
Cześć, mam problem z Malaguti Blog 125, mianowicie mrugają dwa błędy BL01 2.2 ORAZ CE01 2.2. I mryga akumulator, brak reakcji po przekręceniu stacyjki, nie działa pompa paliwa oraz nie zapala się wtrysk na pulpicie, brak iskry i nie działa po wciśnięciu hamulca i naciśnięciu startera, brak reakcji. Proszę o pomoc.
witam, polecam ci wymiane tego co ty nazywasz alarmem, dla mnie fox to znaczy : FUX- że dziala z alarmem tym jak go nazywasz miałem do czynienia wiele razy i najczęsciej średnia żywotność tego urządzenia wynosiła pól do roku czasu. Daj wiec sobie spokój z takim rodzajem zabezpieczenia, jest naprawdę wiele wiecej mniej awaryjnych i bardziej godnych...
1. Tak. 2. Przy takim podłączeniu zapewne UPS nie ruszy. Miałem okazję podłączyć UPS APC Back 420 do sieci, pozbawionego akumulatora. Po wciśnięciu power brak reakcji. Mam wrażenie, że napięcie baterii jest warunkiem niezbędnym do uruchomienia elektroniki. Inną kwestią jest, fakt że po uruchomieniu urządzenie sprawdza stan akumulatora. Jak? Ano przełączając...
Akumulator dobry?
8V na nieobciążonym przewodzie to stanowczo za mało. Podaj na zestyk w automacie 12 V z akumulatora i będzie wszystko jasne.
Wszystko jest w porządku z akumulatorem
Bez akumulatora nie ruszy. Jak bezpiecznik może być sprawny na 99% :?: Albo jest sprawny albo uszkodzony.
Zasilacz sprawny, sprawdziłem już. I przy przyłożeniu ucha tam, gdzie są akumulatory, słychać szum, a przy odłączeniu prądu znika.
Thelema Solo 100 W podłączyłem do ładowania na około 30 minut i od tamtej pory na nic nie reaguje, nie chce się włączyć. Wymieniałem akumulator i nic to nie dało.
akumulator kaput sprawdż napięcie na akumulatorze
Możesz podlinować w Allegro ten generator i mostek? To sobie musisz sam zaprojektować i polutować. Alternatywnie przetwornica z 24V DC na 230V AC i transformator 230/24V.
Witam kolegow. Mam problem, moja navi sie nie wlacza,nawet jak podlacze jej ladowarke(ladowarka jest 100%sprawna). A problem pojawil sie tak,pozyczylem znajomej nawigacje bo jechala do miasta ktorego wogle nie zna. Jak wrocila to mi oddala ta nawigacje przez mame.Do dzis nawet sie nie przyznala ze cos sie z nia stalo.Ktos wie moze co sie uszkodzilo.A...
Mogło się wywalić oprogramowanie. Przy odłączaniu akumulatora zdarzają się takie rzeczy.
Uszkodzony akumulator powodował takie zachowanie. Monolog zakończony.
Jakie jest napięcie na akumulatorze?
Gamma 2a (GRUNDIG) wyświetla F3.Żadnej reakcji na próby wpisania kodu.Usterka powstała po rozładowaniu akumulatora.
Sprawdź czy nie uszkodziła się klema pirotechniczna na akumulatorze.
Ten zero reakcji. Akumulator był na 12V. Jak go wyjąłem było 3V. Wlałem wody destylowanej i próbowałem prostownikiem naładowac ale doszło do 6V i szybko spadało. Natomiast UPS nie wstawał. Może więc kupie aku i sprawdze. Najwyżej zwrócę...
Energia jaką dysponuje lub wytwarza akumulator jest energią wytwarzaną w procesie reakcji płyt ołowianych i elektrolitu i jest to energia całkowicie odnawialna. Proces ten będzie zachodził dopóki płyty ołowiane lub elektrolit nie stracą swoich właściwości
Co wyświetla na ekranie. Znasz kod do radia?
Rozrusznik do wymiany.
jaka może być przyczyna Całkowicie zużyty akumulator.
Może się popsuł ? Może jakieś inne zdjęcia a może masz multimetr i jakąś tam wiedzę jaki się mierzy, może coś chcesz pomierzyć ? Napięcie na akumulatorze sprawdź
Rozładowane akumulatory litowo-jonowe są bezpieczne do czasu, aż spróbujesz je ładować. Najgroźniejsze są naładowane i wtedy zwarcie, rozerwanie obudowy, przegrzanie, przeładowanie spowodować mogą pożar lub eksplozję. Jeden Rosjanin zbadał reakcję akumulatorów na rozerwanie obudowy. Rozładowane tylko dymią. Naładowane płoną po kontakcie wnętrza z powietrzem.
Na wstecznym nie ma napięcia, podając plusa z akumulatora. Nie ma żadnej reakcji. Natomiast na ręcznym jest cały czas napięcie. Z tego, co miernik pokazuje, to na ręcznym jest 5 V.
Trochę stary temat, ale spróbuję pomóc. Podłącz akumulator do ładowania. UPS wymaga napięcia (min. 11V) z akumulatora do startu. Pozdrawiam :)
Witam, czy jest ktoś w stanie zidentyfikować te tranzystory? Obudowa SOT-23, zdjęcie płytki sterownika pistoletu do kleju na gorąco zasilanego akumulatorem 18650, brak reakcji na podpięcie ładowarki. https://obrazki.elektroda.pl/8025177700_...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
co mogę jeszcze zobaczyć. Czy rozrusznik kręci po podłączeniu dodatkowym przewodem bezpośrednio z akumulatora :?:
Witam Zdziwiłem się że WojcikW pierwszy raz słyszy bzdety o temperaturze, jak wiadomo w akumulatorze przebiegają reakcje chemiczne i ze szkoły podstawowej wiadomo że temperatura ma duży wpływ na przebieg reakcji. Podaję stronę producenta prostowników gdzie on nie uważa że to są bzdety. http://www.fideltronik.com.pl/pl_product...
Problem z zasilaniem lub masą.Posprawdzac podstawowe polaczenia i wykluczyc usterke akumulatora,to ze on jest NOWY i ma ROK to wcale niejest on nowy i niemozna byc pewny ze jest dobry bo sprawa z akumulatorami jest dzis powszechnie znana z awaryjnosci. Najszybciej bedzie jak podjedziesz drugim autem i zapniesz konkretne szelki,wtedy wykluczysz usterke...
W akumulatorze zachodzi reakcja chemiczna, a do tego konieczny jest ruch jonów w elektrolicie, to powoduje że akumulatory nie należą do najszybszych magazynów energii elektrycznej.
(at)maraspruszczgd Podłącz miernik do akumulatora. Zobacz, czy jak kręcisz kluczykiem to jest spadek napięcia. Ładowałeś wcześniej te akumulatory?
Ładowanie takie jest niezalecane ale możliwe. Po prostu trwa dłużej bo akumulator na skutek mrozu ma zwiększoną rezystancję wewnętrzną (gęstszy elektrolit, spowolnione reakcje chemiczne). Z drugiej strony podczas ładowania wydziela się na nim ciepło czyli podgrzewa się.
Citroën Jumper 2018 nie odpala, kontrolki się palą, rozrusznik dobry, nie kręci, zero reakcji. AI: Czy akumulator jest naładowany i sprawny? Tak/nie
Załóżmy że chodzi o ogniwa, bateria to kilka ogniw połączonych razem (chyba że kilka armat strzelających razem). Ogniwo w czasie pracy przetwarza energię chemiczną zgromadzoną w różnych ciekawych związkach lub pierwiastkach na energię elektryczną. Jeżeli skończy się dostępność jednego z substratów to ogniwo przestaje działać. W skrócie to zwykle w ogniwie...
Czyli napięcie akumulatora. Przełącznikiem min. max. sprawdzałeś??
icc17 reakcja telewizor reakcja spowolniona reakcja
zelmer predom pilot zmiennym kodem połączyć laptop wzmacniacz
ładowanie lifepo4 plazma protect
Kolory przewodów CAN w Audi A3 8P 2008 Podłączenie MOSFET N-kanał do wejścia PLC