Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
Jak odloczyc ten alarm,bo ja dalej tego nie kumam! Dodano po 1 Chyba najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie tego alarmu i zlikwidowanie odcięcia rozrusznika i zapłonu. A wiec jak usunac ten alarm,i zlikwidowac odciecie rozrusznika i zaplonu,z gory dziekuje za pomoc,i prosze mi to wytlumaczyc, to tak bardzo dosadnie,bo moja wiedza jest poki co znikoma.
rocznik 95 grudzien a kodu teraz nie powiem sprawdze i napisze. tak jest czarna skrzynka i jest przekaznik ktory wzbudze przewodem z akumulatora i odpali zgasnie odpali zgasnie odpali. pozniej czasami podczas jazdy jak wrzuce go na luz to potrafi zgasnac ale zaskakuje
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Odgrzeje kotleta bo mam podobny problem z tym alarmem - u mnie pilot działa ale alarm blokuje rozruch samochodu. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon jest tak jakby spięcie bo zegary i konsolki na chwilę gasną i potem znowu się oświecają i jak dalej przekręcę kluczyk to słychać tylko cykanie rozrusznika ale nie ma iskry. Jeżeli to możliwe to chciałbym...
centralkę mam, przecinałem kable od niej (później je złączyłem) czerwone i czarne i czarno-czerwone, były też 3 bezpieczniki które wyciągnąłem efekt taki że alarm się włączył ale nie mogłem już odpalić auta... i jak go wywalić. Kable wchodzą do centralki na stałe bez żadnej wtyczki a centralka jest zamknięta na nity nie rozwiercałem jej bo po co i tak...
Mam taki problem - samochód ma założony w/w alarm i dotychczas wszystko było ok, jednakże od wczoraj nie daje sie odpalić. Kontrolka od alarmu gaśnie (czyli rzekomo karta SPiiD działa). Jak przekręcam kluczyk to za nic nie chce sie odpalić (rozrusznik pochodzi, coś chyba za radiem sobie chwile popuka i to wszystko). Wcześniej gdy kluczyk był w stacyjce...
Nie ma żadnej procedury, dezaktywujesz syrenę, odpinasz klemę "-" od akumulatora i go ładujesz, jak skończysz, podpinasz klemę z powrotem, załączasz syrenę i ma działać. Ewentualnie może być konieczne zamknięcie i ponowne otwarcie auta z pilota (uzbrojenie i rozbrojenie alarmu). Załóż sprawny akumulator i powinno być wszystko ok.
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Fabryczny alarm nie blokuje rozruchu auta, robi to tylko immo.
Prawdopodobnie dokładany alarm blokuje możliwość rozruchu z uwagi na otwarcie drzwi w stanie czuwania. Sprecyzuj o co si chodzi o otwieranie z kluczyka ( miałeś na myśli może z pilota)?
Kontrolka PATS - a świeci po włączeniu kluczyka i gaśnie po chwili? Może masz wmontowany jakiś alarm , a po wypięciu i podpięciu akumulatora jest aktywny i odcina zapłon.
Na tym drugim zestawie kręci rozrusznik, ale komputer pokazuje bląd kluczyka. Jak podłącze mój zestaw, odr azu wyje alarm, świeci się i mruga kontrolka immo i autko nie kręci rozrusznikiem.
Jeśli migają światła awaryjne to może masz alarm ze swoim immo? Skontaktuj się ze sprzedawcą auta - jeśli to możliwe. Nie wiadomo co tam masz założone i gdzie - powinien poinformować o tym przy sprzedaży auta
Witam ! Tu masz link do schematów online : http://www.bmw-planet.com/diagrams/relea... druga sprawa - twierdzisz ze nie masz immo - ale nie masz bo jest wycięty czy nie masz bo taka wersja - jest to o tyle ważne ze w wersji bez immo na pin w kompie silnika podawany jest sygnał z alarmu blokujący rozruch - bodajże 66 ( ale już dawno nie grzebałem...
Przeważnie w serwisie jak montują alarm to nie podłączają odcięcia. Po to by nie mieć kłopotów jak coś nawali, tłumaczą się tym, że przecież auto ma immobilizer. Odszukaj centralkę alarmu znajdź 2 grubsze przewody zakończone czarna kostka i zrób odcięcie (zapłon, rozruch itd.) - gdzie się wciąć poszukasz sobie na forum temat szeroko opisywany. Pozdrawiam...
Witam. Posiadam mercedesa 190E z alarmem. Jakim? Sam dokładnie nie wiem. Najprawdopodobniej jest to jakiś model STEELIMEN. http://obrazki.elektroda.net/42_12628130... http://obrazki.elektroda.net/75_12628130... Mam z nim problem tego typu iż po odpaleniu silnika alarm się włączył i cały czas działa (oczywiście silnik też już nie chodzi,...
Witam.Samochód Tico.O tym co kolega pisze to już sprawdzałem.Dodatkowo po wyłączeniu alarmu i wejściu do wewnątrz po około pół minuty samoczynnie sie załancza i blokuje drzwi.
Witam Otórz kolega ma nastepujący problem, zkupił niedawno honde accord 96r z fabrycznym alarmem i immo. Jego kolega znawca od siedmiu boleści stwierdził ze trzeba sprawdzić dziłałanie układów anty włamaniowych. Uruchomił alarm nastepnie auto zostało zamkniete i na drugi dzień sie okazało ze nie zapala. Ów mondry kolega stwierdził ze trzeba kluczem...
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
No rozumiem ale + po stacyjce jest podłączony dobrze czyli w momencie rozruchu nie ginie Dodano po 17 i blokuje alarm po stacyjce z tym jest wszystko oki problem pojawia sie wtedy gdy wkladam kluczyk do stacy przekrecam na poz 1 albo na rozruch z reszta ro nie ma znaczenia bo wlasnie prad wtedy pojawia sie nie potrzebnie ktory uzbraja w stan czuwania...
Chyba bez doświadczonego elektryka nie wiele zdziałasz, przypuszczam ze alarm zakładał "domorosły" elektryk na zasadzie: jest działa to kasa i do widzenia. Nawet jak grzebał w instalacji to się do tego nie przyzna.
Po prostu daj jej normalnie pracować. Ona ma swoją logikę i jest inwerterowa, a Ty wykonujesz na niej polecenia sprzeczne z tym, do czego została stworzona (żaden użytkownik nie wyłącza lodówki albo nie zmienia temperatury częściej, niż raz dziennie, a przeważnie - nigdy. Po 30min lodówka wystartowała i pokazuj temp 4 i - 18? . Powyższa reakcja lodowki...
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem forda fiesty. Wszystko było ok aż do pewnego momentu. Nie wiem czy zepsuł się jaki przekaźnik czy alarm coś blokuje. Auto kiedy kiedy jeszcze działało odpalało się w następujący sposób: 1. rozbrajało się alarm pilotem 2. przekręcało się kluczyk w stacyjce na pozycję zapłon 3. przyciskało się ponownie przycisk...
Witam grono forumowiczów Jakiś czas temu (kilka miesięcy) auto nie chciało odpalić, choć kręciło. Szukałem usterki w pompce paliwowej, ale sprawna. W przekażniku pompy, też okazał się sprawny (nawet spięty na krótko do testów) Dopiero po wypięciu kompa 16227049 i ponownym podłączeniu auto ruszyło jakby nigdy nic. Pół roku spokoju i znów to samo. W pośpiechu...
WITAM Posiadam freelandera 2.0 z 98 roku 5d Od jakiegoś czasu nie mogę odpalić po prostu auta gdyż blokuje mi to odcięcie zapłonu... Na pewno padł pilot od zamka centralnego gdyż najpierw działał sporadycznie potem w ogóle, Co dziwne otwarcie kluczykiem auta nie powoduje otwarcia całego samochodu, tylko i wyłącznie drzwi pasażera(auto z UK po przekładce)....
to nie ma jakiegoś przekaźnika w tym układzie? Fabrycznie nie ma ale kto wie czy jakiejś blokady zapłonu tudzież alarmu nie masz ukrytego co właśnie blokuje obwód rozruchu. Przy wtryskowcach blokuje się często pompę paliwa lub wtrysk a na gaźniku pompy nie da rady odciąć, zapłonu też nie bo zalejesz. Pozostaje często rozrusznik.
Witam i proszę o pomoc! Mam problem z autkiem Chrysler Sebring 2.4 automat z 2007 roku (fabryczny pilot z alarmem, brak dodatkowych zabezpieczeń – np. modułu zdalnego uruchamiania silnika) z instalacją LPG sekwencja. Sporadycznie, najczęściej na zimnym silniku pojawia się zacinanie rozrusznika w pozycji rozruch pomimo zapalonego już silnika rozrusznik...
Jedynym zabezpieczeniem urządzeń tego typu jest tak naprawdę fakt, że potencjalny złodziej o nim nie wie. W momencie, gdy jest świadom istnienia takiego urządzenia, jest ono praktycznie bezużyteczne. I dokładnie na tym opiera się ten układ.. Sygnalizacja jest dla bezpieczeństwa właściciela pojazdu. Ważny jest też element zaskoczenia - auto da się normalnie...
Witam ponownie. Wczoraj nie zdążyłem edytować tytułu tematu, więc poleciał do kosza. Chciałbym poruszyć go jeszcze raz. Zacznę więc od początku, a na koniec dodam nowe spostrzeżenia. Wymianiałem głowicę w polo, po czym starałem się je odpalić. Długo kręciłem rozrusznikiem, a ponieważ zapomniałem przykręcić jednej masy na silniku akumulator się rozładował....
Temat rozwiązany. Nie ma to jak naprawa bez odpowiedniej wiedzy i prawidłowego schematu. Mimo że nie ma immobilisera, to jednak jest blokada wtrysku przez alarm - dokładnie blokuje 5V i może coś jeszcze. A przekaźnik pompy jest załączany w trakcie rozruchu (taki Opel). Tylko musi być sygnał i to jest druga usterka.....czujnik wału. Auto działa. Pozdrawiam.
sorry, że odgrzewam temat, ale ostatnio miałem okazję skorzystać z kabli (stary akumulator i włączone światła na postoju), więc dodam swoje spostrzeżenia: 1. u mnie zawsze dawca miał włączony silnik, na obrotach jałowych. Zwiększanie obrótów za wiele nie da, bo i tak napięcie nie będzie wyższe. Prąd i tak głównie płynie z akumulatora - na rozruch potrzeba...
Raczej na pewno na "wyjściu" ze stacyjki. Po przekręceniu kluczyka na tym zielonym przewodzie, jak napisano wyżej, pojawi się +12V nieodcinane przy rozruchu. W największym skrócie: to napięcie zasila cewkę przekaźnika blokady zapłonu. I jeśli będzie znikać na czas rozruchu, to przekźnik nie zewrze się i nie odpalisz auta. Oprócz tego napięcie to blokuje...
Druga wersja - jeden układ na maszynę, trzy wejścia czujnikowe: http://obrazki.elektroda.net/60_12586663... Jeżeli czujnik jest odsłonięty to dany tranzystor Q1, Q2 lub Q3 rozładowuje odpowiedni kondensator C1, C2 lub C3. Jeżeli dany transoptor przestanie impulsować to kondensator ładuje się przez R4 (R6, R10) do momentu przełączenia inwertera...
Zapewne masz jakiś alarm w tym aucie i to on blokuje możliwość odpalenia, działania centralnego zamka itp. A sam alarm pewnie uległ uszkodzeniu po takiej operacji jaką mu zafundowałeś, chociaż dziwi mnie brak zabezpieczenia alarmu przed odwróceniem polaryzacji.
apropos odpalania jednego samochodu od drugiego chcialbym dorzucic pare swoich doswiadczen z Kanady gdzie mieszkam juz 20 lat i kazdej, zimy( i nie tylko) tysiace ludzi pomaga sobie uzyczajac swojego samochodu aby odpalic drugi (za wyjatkiem tych ktorym ktos powiedzial ze moga uszkodzic komputer robiac to :wink:), sam robilem to dziesiatki razy w obydwie...
Witam Na wstępie napisze że przeczytałem wszystkie posty na elektrodzie i innych forach ale nie znalazłem konkretnej odp. Autem jeździ siostra, miała problemy z odpalaniem przez 2 tygodnie, aż pewnego dnia po południu auto nie odpaliło(wieczorem dzień wcześniej wszystko było git). Sprawdziłem zapłon i brak iskry, więc wymieniłem cewkę i auto odpaliło...
tymniemniej z tego co pamiętam to fabryczny alarm nie blokował rozrusznika, tylko pompę... Więc sprawa z rozrusznikiem to osobny temat raczej..
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Mam problem z alarmem Safecar(Magicar) 540. Na wyjściu blokady rozruchu cały czas jest masa przez co przekaźnik nie przerywa blokowanego obwodu. W zależności od ustawień powinna pojawiać się po uaktywnieniu alarmu lub tylko w czasie kiedy alarm jest wyłączony. Podłączenia mam tak jak na schemacie poniżej - do cewki przekaźnika "+ po stacyjce" oraz pomarańczowy...
prawdopodobnie przy spadku napięcia wypadł z kodu pilot,a centrala przy podaniu zasilania weszła w stan czuwania i przy próbie rozruchu blokuje plusa po stacyjce,c15 to bardzo prymitywna instalacja,więc proponuję zanurkować pod deskę rozdzielczą,a jak znam życie,to odcięcie będzie zrobione gdzieś na wiązce idacej ze stacyjki,trzeba je po prostu połączyć...
Witam! Mam kilka pytań odnośnie Citroena saxo 1124 z 97 roku ze sterownikiem Bosch MA3.1. Wersja wyposażona w poduszkę kierowcy i immo na klawiatórce. Ma zakładany ekstra alarm (jeszcze z czasów kiedy takie auta kradziono), ale nie wiem jaki i po czym to identyfikować. Pytanie 1. Które piny trzeba zewrzeć we wtyczce pod sterownikiem http://img199.imageshack.us/img199/9985/...
6V nie. To ma działać na 12. Moduł odpalania zdalnego działa (w myśl założenia) tylko w momencie, jak pojazd nie ma wrzuconego żadnego biegu. W samochodach z manualną skrzynią, albo kombinuje się z jakimiś wyłącznikami, albo zwiera na stałe. Prościej z automatyczną. W motocyklu też występuje wskaźnik luzu - N. moduł powinien mieć wejście blokujące odpalenie,...
Spoko jak można to wymontuj transponder z kluczyka i przyklej go w okolicy pętli immo. Skrzynia w seju jest w układzie H w n każdym biegu w skrajnym jego położeniu zamontuj bańkę kontaktrona a na lewarku magnes, jak będzie zapięty któryś z biegów to magnes dotknie bańkę i sygnał blokujący nie pozwoli przeprowadzić procedury uruchomienia auta. http://www.allegro.pl/item90519186_konta...
(at) webster712 Grafika jest oddzielna. (at) WojtasJD Tak zrobiłem, brak reakcji; stan jak w pierwszym poście. Dałem na próbę kość RAM 128 MB PC 100 wyprutą ze starego Della – znów to samo. Znalazłem w starych gratach kompletny procesor Celeron 433 MHz. Zamontowałem i ruszył ( z ramkami 2x128 MB PC133 ). Będzie wolniejszy, ale coś jeszcze może...
mam pytanie dotyczace vw transportera z 2002 roku. jakiego koloru jest kabel na ktorym ma sie pojawiec +12 po przekreceniu stacyjki w pozycje zaplon i rozruch. czy jesli mam jeden z kabli podlaczyc pod zespołwylączników dzwiowych (wyzwalanych masa) czyc moge podlaczyc ten kabel pod oswietlenie w aucie??oraz jakie obwody najlepiej blokowac w tym aucie....
https://obrazki.elektroda.pl/4481290600_... Pomysł włączenia zabezpieczeń do aplikacji nie jest nowy w świecie oprogramowania, podobnie jak i same funkcje bezpieczeństwa w technologiach półprzewodnikowych, takich jak pamięć. Jednak wartość danych, szczególnie w przypadku obciążeń związanych ze sztuczną inteligencją (AI), oznacza, że...
Witam. Posiadam audi 80 B4 1,9 benzyna i w autku był zamontowany alarm Silicon pilot dostałem 1 z dwoma przyciskami czerwonymi . Dzisiaj rozładowałem akumulator (kłopot z odpaleniem) i załączył mi sie alarm odpiąłem klemy i naładowałem aku po włożeniu znowu sie załączył alarm wyłączyłem go pilotem po chwili znowu sie włączył . Teraz kłopot polega na...
Chińska firma Hikvision jest jednym z czołowych dostawców kamer monitoringu na globalnym rynku, który w zeszłym roku zwiększył się aż do 20 miliardów dolarów. Zapotrzebowanie na systemy nadzoru wzrosło w ciągu ostatnich kilku lat, zarówno w Chinach, jak i na całym świecie. Wiele samorządów i korporacji uważa kamery za niezbędne do budowania tak zwanych...
alarm blokuje alarm rozruch alarm blokuje wtryski
wymiana łożyska oporowego czujnik filtr hydraulik sterowa optotriakiem
Samsung LE37A551P2RXXC brak obrazu, dźwięk działa Samsung Freestyle SP-LSP3BLA Projector Review and Specs