Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
Jak odloczyc ten alarm,bo ja dalej tego nie kumam! Dodano po 1 Chyba najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie tego alarmu i zlikwidowanie odcięcia rozrusznika i zapłonu. A wiec jak usunac ten alarm,i zlikwidowac odciecie rozrusznika i zaplonu,z gory dziekuje za pomoc,i prosze mi to wytlumaczyc, to tak bardzo dosadnie,bo moja wiedza jest poki co znikoma.
Kol. skasuj alarmy z poziomu panelu naciskając klawisz alarm list. po wyświetleniu alarmu, alarmów naciśnij znaczek = powinny się skasować. co do tego że nie podejmuje próby rozruch to normalne bo alarm aktywny następnie sprawdz rozrusznik na krótko czy kręci ten alarm powróci po chwili gdy silnik się nie uruchomi w razie pytań pisz lub dzwoń. Podaj...
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
rocznik 95 grudzien a kodu teraz nie powiem sprawdze i napisze. tak jest czarna skrzynka i jest przekaznik ktory wzbudze przewodem z akumulatora i odpali zgasnie odpali zgasnie odpali. pozniej czasami podczas jazdy jak wrzuce go na luz to potrafi zgasnac ale zaskakuje
Przewód żółty może mieć znaczenie. Jeżeli podłączyłeś go do przewodu na którym +12V pojawia się po przekręceniu kluczyka w położenie zpłon a zanika po przekręceniu w położenie rozruch to alarm wyłączy przekaźnik tak jak zrobi to po normalnym wyłączeniu zapłonui wyjęciu kluczyka. Ten "zanikający" + służy do odłączenia zbędnych w czasie rozruchu odbiorników...
Czasem trzeba nacisnąć, może być i tak że jeden, może dwa, a może i 3 razy. Może też trzeba przytrzymać przez jakiś czas. Trzeba próbować. A połączenie tych dwóch grubych czarnych umożliwi rozruch silnika.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
powinien zadziałac ten różowo-czerwony po stacyjce,rozruch powinien być na fioletowo-zielonym.
czy ktoś może mi pomóc - MOBITEL 1, już w trzech warsztatach profesjonalnie montujących alarmy zrobili duże oczy, nazwa im nic nie mówi , a alarm nie zezwala na rozruch samochodu, te alarmy były montowane u dealerów Skody np. felicji
A może przycisk w dzwiach ci nie działa? Pozdr.
boot opner relay przekaźnik otwierania bagażnika engine starter module, moduł odpalania silnika-ten alarm umożliwiał zdalny rozruch poprzez dodatkowy moduł
Kabel od wyjścia do zapłonu i rozrusznika podpinasz tylko wtedy gdy chcesz robić zdalny rozruch z pilota. Jeżeli masz fabryczny immobilaizer to nie ma to najmniejszego sensu. Chyba że go zdezaktywujesz.
centralkę mam, przecinałem kable od niej (później je złączyłem) czerwone i czarne i czarno-czerwone, były też 3 bezpieczniki które wyciągnąłem efekt taki że alarm się włączył ale nie mogłem już odpalić auta... i jak go wywalić. Kable wchodzą do centralki na stałe bez żadnej wtyczki a centralka jest zamknięta na nity nie rozwiercałem jej bo po co i tak...
Jeśli dioda na pomarańczowo to brak zgody na rozruch. Dodatkowy alarm lub czujnik na sprzęgle. Po zapłonie masz kontrolki świec i check engine?
Odgrzeje kotleta bo mam podobny problem z tym alarmem - u mnie pilot działa ale alarm blokuje rozruch samochodu. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon jest tak jakby spięcie bo zegary i konsolki na chwilę gasną i potem znowu się oświecają i jak dalej przekręcę kluczyk to słychać tylko cykanie rozrusznika ale nie ma iskry. Jeżeli to możliwe to chciałbym...
Najprawdopodobniej spalony(e) bezpiecznik(i) F1, F3 100 A, 700 V. Powstaje pytanie w wyniku czego? Czy aby nie podłączono omyłkowo 540 V DC bezpośrednio do inwertera? Jak zrealizowano zasilanie 540 V DC?
Mam taki problem - samochód ma założony w/w alarm i dotychczas wszystko było ok, jednakże od wczoraj nie daje sie odpalić. Kontrolka od alarmu gaśnie (czyli rzekomo karta SPiiD działa). Jak przekręcam kluczyk to za nic nie chce sie odpalić (rozrusznik pochodzi, coś chyba za radiem sobie chwile popuka i to wszystko). Wcześniej gdy kluczyk był w stacyjce...
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
Witam. Zobacz pod siedzeniem kierowcy jest czujnik uderzeniowy. Trzeba go ponownie wcisnąć. Pozdrawiam. Co ma wyłącznik uderzeniowy do rozrusznika i zapłonu? Często w ten obwód są wpinane alarmy i inne cuda uniemożliwiające rozruch.
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
A sam zamek bagażnika działa? Może problem jest właśnie w samym zamku klapy. Co do odpalania, to zobacz za pomocą kontrolki czy masz zasilanie na ciękim przewodzie rozrusznika gdy przekręcasz stacyjki na rozruch.
Nie ma żadnej procedury, dezaktywujesz syrenę, odpinasz klemę "-" od akumulatora i go ładujesz, jak skończysz, podpinasz klemę z powrotem, załączasz syrenę i ma działać. Ewentualnie może być konieczne zamknięcie i ponowne otwarcie auta z pilota (uzbrojenie i rozbrojenie alarmu). Załóż sprawny akumulator i powinno być wszystko ok.
Strzelił ci bezpiecznik a na nim wisi pewnie jakiś immobiliser albo alarm i tnie rozruch. bezpieczniki w srodku auta i na zewnatrz wygladaly ok na oko to jeden umarł,kontrolka i sprawdz je po polsku.
20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120% Zgoda, ale każdy następny rozruch - to już znacznie krócej. Chciałem jedynie wykazać, że energia pobierana przez rozrusznik jest stosunkowa niska i będzie szybko uzupełniona przez alternator.
Tnij rozruch.
Zlokalizowac obwody rozlaczane przez alarm,polaczyc na stale(z reguly zasilanie po zaplonie,rozruch,pompa paliwa)Odlaczyc zasilanie centrali alarmu i cieszyc sie jazda bez niego
A może tak coś bez alarmu tylko sam rozruch....... Dodano po 4 Dobra ok mam!! Powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz. czy da sie ominąć immobilajzer?? przecież kluczyk musi być w środku nie?? pozdrawiam
Skanowanie nic nie wykazało, może poza fałszywym alarmem combofix oraz Flash_Disinfector.
To jest raczej akumulator do central alarmowych.
Ale pilot jest w kluczyku i centralny z niego dziala a nieoryginalnego alarmu raczej brak. W ecu silnika brak zezwolenia na rozruch- parametry rzeczywiste..
Zmień plus po stacyjce na niegasnący przy rozruchu.
Oba marne ale lepszy ten PIROTEC jest szansa że podziała, ten drugi przy tak rozładowanym akumulatorze może nie dać rady, widziałem go w środku nadaje się do ładowania akumulatorów w skuterach. Gdyby napięcie było poniżej 11V wtedy można się martwić. Dziwne jest że po tygodniowym postoju nie zakręcił mimo że jak mówisz nie ma roku, także albo był niedoładowywany...
Witam ! Tu masz link do schematów online : http://www.bmw-planet.com/diagrams/relea... druga sprawa - twierdzisz ze nie masz immo - ale nie masz bo jest wycięty czy nie masz bo taka wersja - jest to o tyle ważne ze w wersji bez immo na pin w kompie silnika podawany jest sygnał z alarmu blokujący rozruch - bodajże 66 ( ale już dawno nie grzebałem...
W serwisie zajmujacym sie alarmami na pewno ci pomoga.
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Witam mam taki problem ze quad 110 nie odpala z startera rozrusznik sprawdzony i sprawny przekaźnik nowy i dalej jak naciskam guzik to nic ani nie styka ani nic akumulator dobry jest jest jeszcze puszka od alarmu i rozruchu bezprzewodowego i jak ją rozkręciłem to się w rękach rozsypała instalacje cała sprwdzona i nic pomoże mi ktoś ?
do skuterów montuję legendfordy f14 z dwustrefowym czujnikiem uderzeniowym{z prealarmem},do tego mały piezak ,blokada na rozruch,normalne wpięcie w kierunki i jest ok. f14 ma programowalny rearming,co jest ważne w skuterze,bo nie ma tam krańcówek,zrobiłem już tak ładnych kilka motorków i jest na razie spokój,głównym czujnikiem jest w tym wypadku wstrząsówka.
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Znalazłem kod, był u Teścia na ulotce z alarmu w starych papierach. Kod jest dwucyfrowy "23" :D Niestety nijak nie wiem jak wejść w tryb programowania :| Według instrukcji jeżeli dobrze ją odczytałem powinienem w przedziałach pół sekundowych przełączyć "zapłon, OFF, zapłon" i alarm powinien wejść w tryb programowania po dwóch sekundach. Tak jednak się...
Napisz dokładniej co się dzieje podczas rozruchu. Czy pojawia się jakiś alarm na falowniku. Może trzeba zwiększyć akcelerację.
Witam !!!! Wiem ze pewnie zaraz zostane przywolany do porzadku, ale niestety niema dzialu o elektryce w motocyklach. Dlatgo tez udalem sie do pokrewnego dzialu. Kupilem alarm do motocykla i mam maly problem z jego podpieciem. To jest jego schemat podpiecia. http://obrazki.elektroda.net/9_124283913... Niebardzo rozumiem schemat podlaczenia "BLOKADY"...
Witam. Dokonałem zakupu systemu alarmowego Exus V3100 i mam zamiar zamontować go w samochodzie Vw Golf 2 1.3NZ na wielopunkcie. Chciałbym wykożystać całkowicie jego funkcje i mam pare pytań. Pierwsze moje pytanie to kabel kontrolki wejścia oleju jak podłączyć go pod tablice rozdzielczą- tablica z diodami led, w tablicy zabudowany jest sterownik kontrolki...
Z gory dzieki bezcenne rady :)
Elektryka drzwi nie ma żadnego związku z elektryką silnika, nie tu jest problem. Moze w samochodzie jest jakiś dołożony, nie fabryczny alarm, immobilizer, ukryty wyłącznik, coś co zablokowało możliwość uruchomienia silnika
Brak pliku NTLDR oznacza uszkodzony sektor dysku odpowiedzialny za rozruch systemu. Ale możliwe, że to fałszywy alarm i obluzowała się taśma od dysku.
Fabryczny alarm nie blokuje rozruchu auta, robi to tylko immo.
Jeśli wiesz gdzie jest ukryty przycisk reset to go wciśnij po przekręceniu kluczyka powinien się odblokować. Jak chcesz go wywalić to musisz namierzyć centralkę, najczęściej jest w okolicy nóg kierowcy. Wszystko powycinaj i zaizoluj. Musisz też odszukać gdzie rozcięli wiązkę w celu zrobienia blokady rozruchu .
Zycze powodzenia kolegom Slawek i ogi12 w szukaniu "pastylki" w kluczyku od Vectry C! Transponder emulowany jest przez uklad znajdujacy sie na tej samej plytce co pilot zdalnego sterowania centralnym zamkiem. Zreszta jesli nie rozlaczysz alarmu to auta tez nie odpalisz nawet z wkodowanym kluczem. Mechanicznie (z zamka) alarmu tez nie odblokujesz.
To jest immo mam taki od astry 1 zdemontowany 3 lata temu bo bardzo mi chrzanił i go wywaliłem. Opel montował to fabrycznie do 1994 w słupku w nogach pasazera. Odcina pompe , rozruch i zasilanie ECU. Nie mam schematu.
pomysł ot taki bez konkretnego powodu. Pomysł jak pomysł, nie mnie osądzać, tylko musisz mieć świadomość że czujka po podaniu zasilania nie startuje od razu, potrzebuje trochę czasu na rozruch. Wiąże się to z dobraniem odpowiednio długiego "czasu na wyjście" żeby czujki zdążyły się ustabilizować przed uzbrojeniem systemu.
Fakt dla mnie otwarcie mechaniczne drzwi auta bez kluczy, zerwanie stacyjki, unieruchomienie alarmu to niezły problem, ale awaryjny rozruch immo w np. Passat B5 czy starczym audi, to nie problem. Dziś do kupienia pełno sprzętu który pomaga grupie VAG być na liście najczęściej kradzionych.
100 - 120mA to dość duży pobór prądu, sprawdź które urządzenie pobiera taki prąd i dlaczego. Przy wyłączonej stacyjce pobór prądu nie powinien być wyższy niż paredziesiąt mA (i to jeśli już jest alarm na pokładzie). A co do pomiaru podczas rozruchu - tak jak piszą koledzy, najlepiej amperomierzem cęgowym. pozdro
wszystko zgodne tylko ten przekaźnik dostaje plus dopiero jak ktoś usiłuje odpalić czyli zależnie od podłączenia jest to acc. albo rozruch -reasumując czuwając nie odcina niczego (nie bierze prądu )
Jeżeli ładowanie jest OK to należy sprawdzić czy nic nie rozładowuje na postoju,odłącz minus podłącz amperomierz po uprzednim wyłączeniu wszystkich odbiorników.Minimalny pobór może być przez pamięć radia alarm,sterownik wtrysku.
a czy przy włączonym alarmie[przy rozruchu] migają również kierunki lub pozycyjne czy wyje tylko syrena?
Tego typu zamochodu nie można skutecznie zabezpieczyć elektryką Podłączasz 12V na zawór odłanczający ropa i mostkujesz rozruch na moment kluczem i jedzie
Przeważnie w serwisie jak montują alarm to nie podłączają odcięcia. Po to by nie mieć kłopotów jak coś nawali, tłumaczą się tym, że przecież auto ma immobilizer. Odszukaj centralkę alarmu znajdź 2 grubsze przewody zakończone czarna kostka i zrób odcięcie (zapłon, rozruch itd.) - gdzie się wciąć poszukasz sobie na forum temat szeroko opisywany. Pozdrawiam...
Czy jest prawdą że w VOLVO S40 z skrzynią manualną i fabrycznym immobiliserem, nie można zainstalować jednej z funkcji alarmu EXUS V3100? Jaką jest funkcja zdolnego sterowania rozruchem silnika?[/b]
witam, w moim autku oprócz fabrycznego kluczyka nożowego założony mam alarm na "pilota" (SONAR 560 MM). Problem w tym że 2 piloty mi zamokły dość poważnie i nie da sie odblokować zabezpieczenia. Ponizej link do strony ze zdjęciem : http://www.sonar.va.it/ing/auto_alarms/c... Udało mi się wyjąć go z auta (przy początkowo niezłych "fajerwerkach"...
witam elektronika praktycznie nie ma wpływu na ciężki rozruch proponuje sprawdzić elementy mechaniczne np. panewki
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Nie mam zamairu płacić za coś co mogę sam zrobić.. Nie chce go wycinać tylko przywrócić do życia na tyle, żeby zamiast utrudniać uruchamianie Mietka, to w nim nie przeszkadzać. Po wyjęciu centralki samochód cały czas wyje, po wyjęciu bezpiecznika przestaje, ale za to nadal rozruch jest nie możliwy. Sam schemat połączeń tego alarmu na prawdę wiele by...
Wyłączenie awaryjne alarmu CS-9218.Wciśniji przytrzymaj wyłącznik serwisowy i w ciągu 7 sek. 8razy załącz wyłącz stacyjkę.Po tym czasie alarm się rozbroi i blokada rozruchu/zapłonu umożliwi załączenie silnika .POZDRAWIAM.
W momencie rozruchu występuje spory spadek napięcia, który powoduje chwilowy zanik komunikacji z którymś sterownikiem. Wyświetlone "CAN" jest to alarm o tym wydarzeniu. Nie przejmował bym się tym zbytnio, ale profilaktycznie proponuję sprawdzić akumulatorki ( elektrolit ).
Powtórz pomiar prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie, uzbrojonym alarmie itp tak jak w normalnych warunkach. Bo 0.018A*100h=1.8Ah to mało po 4 dniach, nie powinno mieć wpływu na rozruch.
Witam. Posiadam mercedesa 190E z alarmem. Jakim? Sam dokładnie nie wiem. Najprawdopodobniej jest to jakiś model STEELIMEN. http://obrazki.elektroda.net/42_12628130... http://obrazki.elektroda.net/75_12628130... Mam z nim problem tego typu iż po odpaleniu silnika alarm się włączył i cały czas działa (oczywiście silnik też już nie chodzi,...
Prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu..
Może być Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu
Podaj chociaż rok produkcji.
mozna smialo i rozruch i +po STC.-bez zadnych komplikacji
Chyba kolego nie doczytałeś, że podłączałem bezpośrednio pilot pod inne źródło prądu, którym był akumulator samochodowy. Jeszcze zastanawia mnie jedna kwestia, skoro jest zrobione odcięcie obwodu rozrusznika i podłączone pod centralkę to wyjęcie wtyczki powinno automatycznie uniemożliwić rozruch? A tak nie jest.
Problem polega na tym że auto nie odpala nie ma pozwolenia z Autoalarmu fabrycznego na rozruch bo po prostu auto nie posiada takiego alarmu a sterownik siemensa wymaga sygnału z alarmu chodzi i o to jak oszukać sterownik żeby auto odpaliło czy trzeba coś podać na sterownik na 15 pin czy zmienić coś w środku sterownika ???
Jeśli na pych jeździ to na pewno nie fabryczny. Pewnie odcina rozruch. Podjechać do elektryka i wyciąć staroć w "pień". Stare alarmy lubią się mścić więc według mojej opinii nie warto je naprawiać.
Więc w czym problem? Odnaleźć przewód +15(zapłon) i rozrusznik przy pomocy probówki. Alarm ma spiąć stały plus z przewodem+15, następnie podać chwilowy+ na rozruch i auto pali
Witam. Zakupiłem auto z Alarmem Cobra model 7777 dopóki nie wymieniłem akumulatora nie narzekałem. Jeździłem alarm działał prawidłowo. Po wymianie aku co jakiś czas wyłącza mi sie silnik. Dzieje sie tak po odpaleniu i przejechaniu około 500m, po chwili około 1 min możliwy rozruch. Od strony mechanicznej sprawdziłem juz wszystko mechanicy wskazują alarm....
OKi, jak uwazasz jakie cisnienie powinno byc na szynie? W sumie klepalismy diagnozowanie ze 30 razy, tak zeby sprawdzic kazde podlaczenie kabli i za kazdym razem po wykasowaniu bledu bylo zezwolenie na rozruch a nastepnie pojawialy sie alarmy z wtryskow, co dziwne to tylko z 2,3 i 4, dla mnie to ciekawe. Jak wyjdzie ze mam za male cisnienie na szynie...
Jak to znajdziesz to rozwiń taśmę izolacyjną tych kabli od stacyjki, obetnij te kable odchodzące do alarmu i połącz orginalne kable stacyjkowe zgodnie z kolorami (najlepiej polutować, ale możesz i kostką elektryczną Michale, może być tak że alarm odcina zasilanie sterownika silnika bądź innego układu odpowiedzialnego za rozruch silnika - może tak jest....
Witam wszystkich. Mam problem z fabrycznym alarmem.Po zamontowaniu mojego alarmu ze spięciem centrala gdy go załączam to uzbraja mi się fabryczny i daje sygnał klaksonem.Pilot od fabrycznego nie działa.Dostałem się do niego i on rozcina rozruch który ominąlem oraz odcina prawdopodobnie wtryski w kompie bo czarno-biały przewód idzie od alarmu do kompa.Czy...
Przeżyje. Zmierz jednak spadek napięcia w czasie rozruch i u podeślij wynik, bo to ciekawe, że napięcie spada tak, że zwykły przekaźnik nie chce trzymać. PS. Jak ten alarm realizuje załączenia stacyjki? Bo też trzeba połączyć ją sterowanym przekaźnikiem, by załączyć zapłon. A to już drugi przekaźnik...
Nie podałeś modelu samochodu,ale wnioskuję po kolorach że to Golf III.Plus po stacyjce ma być niegasnący przy rozruchu. Tak jak napisałeś ,w alarmie jest włączony tryb serwisowy i w pamięci alarmu pozostaje nawet po odłączeniu zasilania.Musisz wyłączyć tryb serwisowy (według instrukcji),sprawdź również czy przycisk autoryzacji nie jest zwarty.
Ciekawe,dlaczego w takim razie regulatory w alternatorach czuwają, żeby napięcie nie przekraczało 14,0÷14.2V? Co do trwałości to: 1- żywot aku określa się ilością pełnych cykli rozładowanie-naładowanie i w dobie mnóstwa odbiorników energii ta liczba szybciej ulega wyczerpaniu.Kiedyś tylko rozruch, a teraz alarm, radio, komputer, zegarki i inne bajery...
Witam. W swojej toyotce mam alarm space, który jak ją kupiłem był odłączony. Wczoraj chciałem odpalić samochód i nic. za 3razem rozrusznik lekko przekręcił a potem zaczęły sie jaja;/ włączył sie alarm i za chiny nie da sie go wyłączyć, ani jednym ani drugim pilotem(kilka razy mi sie udało ale immobilizer sie nie wyłączał). Gdy kluczyk jest w pozycji...
Witam Masz alarm z powiadomieniem i rozruchem silnika ??? , bo u mnie w piwnicy leży taki bo nikt nie mógł go odpalić , pilot z wyswietlaczem .
do pominięcia na czas rozruchu immo kup se na ebay'u bypass'a
Kontrolka PATS - a świeci po włączeniu kluczyka i gaśnie po chwili? Może masz wmontowany jakiś alarm , a po wypięciu i podpięciu akumulatora jest aktywny i odcina zapłon.
zupelnie cos innego a to dla zainteresowanych: mala czarna kostka w bezpiecznikach: kierunki rozowy, niebiesko/zolty centralny niebieski/szary, niebieski/fioletowy krancowki rozowo/czerwony, brazowy/zolty (przod) rozowy, niebieski (tyl) po 2xDiody jak zawsze na krancowke stacyjka czerwony/zolty rozruch na fioletowy/bialy temat zamykam
Witam Kupiłem Mastera z licytacji komorniczej. Mam problem, aby nim normalnie użytkować. Odpala normalnie, jednak obroty skacza w jednakowym czasie. Jak doda sie gazu, obroty wzrastaja ale nadal skacza, jakby byl jakis sygnal nie był stały tylko puszczany np kierunki. Texa pokazuje bład centralki p0606 ( watchdog) Wtryski spr. na przelew., czujnik ciśnienia...
Stacyjka wygląda na oryginał, jak i połączenia. Kolego ale jak mają wyglądać styki przekaźników "wyjściowych" (zapłon, rozruch)? Być może ja użyłem nieodpowiednich przekaźników? Co do Twojego układu-sprawdzałem i FAKTYCZNIE DZIAŁA tak jak w opisie.
Miałem do czynienia z czymś takim pod nazwą SNOB. Są to alarmy do skuterów, a nie motorów. Na przewodach blokady pojawia się masa w momencie kiedy zadziała przekaźnik blokady po wyzwoleniu alarmu. Więc jeśli tnie się + po stacyjce i podłączymy te przewodziki to wszystko jest ok do momentu kiedy na wyzwolonym alarmie nie załączymy stacyjki. Jeśli załączymy...
Witam, Jeśli chodzi o mnie to podpisuję się pod Exus'em alarm pewny nawet jeśli chodzi o skrzynie manualne ( mam na uwadze rozruch auta) Bez zbędnych czujników. Dla zainteresowanych dodam że jest odpowiednia sekwencja wyłaczenia samochodu i nie ma mozliwości aby się pomylić ,piszę to dlatego iż miałem kontakt z innym instalatorem, który usilnie twierdził...
Nic się nie uszkodzi, iskra zamiast w silniku powstanie na świecy w powietrzu. Jeżeli pali się czerwona lampa na drzwiach to masz zamknięty samochód i powinien być załączony alarm, lub inaczej - przy rozruchu samochodu lampka nie powinna mrugać.
A jak dałoby się zrobić podobny układ jak jest w lagunie II? Jako zapłon mialbym pastylki dallas, a rozruch i wyłączanie silnika następowałoby po naciśnięcia przycisku Start/Stop.
Trzeba sprawdzić czy aby coś jeszcze nie jest podłączone pod ten bezpiecznik. Może coś zostało podłączone po wyprodukowaniu samochodu np. alarm. A podczas rozruchu to prąd spada bo spada napięcie akumulatora więc nie powinien tym bardziej się spalić.
Odszukac centralkę autoalarmu sprawdzic zasilanie a dokładniej mase czy podczas ruchu /rozruchu samochodu to nie ginie.
Prawdopodobnie dokładany alarm blokuje możliwość rozruchu z uwagi na otwarcie drzwi w stanie czuwania. Sprecyzuj o co si chodzi o otwieranie z kluczyka ( miałeś na myśli może z pilota)?
Cytat z instrukcji obsługi: "#15 Blokada rozruchu Kiedy włączysz alarm na przewodzie pomarańczowym pojawi się masa, służąca do sterowania przekaźnika blokady rozruchu. Kiedy funkcje zmienisz na aktywną masa będzie się pojawiać przy wyłączonym alarmie, czyli blokada będzie działać odwrotnie niż poprzednio. W tym ustawieniu obwodem rozciętym może być...
Na tym drugim zestawie kręci rozrusznik, ale komputer pokazuje bląd kluczyka. Jak podłącze mój zestaw, odr azu wyje alarm, świeci się i mruga kontrolka immo i autko nie kręci rozrusznikiem.
Podczas kręcenia rozrusznikiem. Bzdura. Cewka zapłonowa jest zasilana już po załączeniu zapłonu, a nie podczas rozruchu.
alarm blokuje rozruch rozruch tyrystorowy rozruch wentylator
potencjometr liniowy logarytmiczny prosty regulator oświetlenia silnik mercedes atego temperatura
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Instrukcja obsługi QT3150W Husqvarna Electrolux - gdzie znaleźć? Jak zmierzyć napięcie anodowe w radiu lampowym?