Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
ten model ma dwa sterowaia zamkiem z drzwi kerowcy. jedno z samego kołka czyli rygielka aby sie zamykac w czasie jazdy i na postoju i nie ma ono wpływu na zazbrojenie alarmu. drugie jest z mikrostyku we wkładce i sterowanie dwoma masami jedna zamyka i uzbraja alarm drga otwiera i rozbraja tę diodke w awaryjnych. pioerwsze sterowanie jest naprzemienne...
faktycznie brązowo-biały,a dokładnie w lewym boczku kierowcy w kostce,o ile pamiętam brązowej,są tam też w innej kostce kierunki kierunki,a w w wiązce progowej w jej tylnej części przed skrętem w prawo na brązowo-czarnym jest klapa tylna,w boczku można też znalezć na brązowo-czerwonym maskę. Dodano po 9 a zamek panowie [bez fantazjowania o plusach]...
w alarmie masz wszystko więc te masy z alarmu(jeśli sterujesz masami )dołacz do przewodów sterujących w aucie .na wiązce z drzwi też pewnie znajdziesz sterowanie.Dobrze jest używać próbówki
No może i pomoże bo z tego wniosek, że sterowanie z alarmu jest dwiema masami z ULNa. Sprawdź, czy alarm podaje masę na sterowanie impulsami, czy może na stałe, bo czasami tak się dzieje jak jest upalony ULN. Jeżeli daje impulsami, to spróbuj zamontować na przewodach z alarmu diody, może ULN przepuszcza masę z zamknięcia na otwarcie i zwiera sterowanie...
Po prostu zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy i sprawdź kawałkiem przewodu, czy podanie krótkiego impulsu masy uzbroi Twój alarm. Cóż na moderatora słaba to porada w tak starym aucie. Po pierwsze wystarczy sprawdzić kontrolka żarówkowa w przepuście bez ściągania tapicerki,a przewodem możemy zrobić zwarcie na przełączniku Tak się nie uda podłączyć. Po...
Rozumiem że masz oddzielną centralkę do siłowników a więc alarm powinieneś ustawić na sterowanie masami a nie siłownikami.
alarm ustaw na sterowanie masami i równolegle do przewodów sterowania z mastera.Spotykałem też sprowadzone auta z dostawianym zamkiem i sterowanie było plusami ale moduł miał też sterowanie masami
Sterowanie masami a schemat podłączeń alarmu w wyszukiwarce lub widać było przy demontażu z escorta.Escort ma z reguły sterowanie plusami więc albo były dodatkowe przekaźniki albo w alarmie ale to będzie widoczne.Krosowanie wtedy zmienić na masę.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
na upartego możesz podłączyć silnik siłownika równolegle z pozostałymi(centralka po str.pasażera -bok koło prawej nogi a z alarmu dwoma masami sterować albo przewody do drzwi kier. albo te same w centralce,ja osobiście zrobiłbym to tak jak MARKOMP.
centralny w vento: sterowanie dwa plusy,zamykanie przewód szary,otwieranie przewód zielony do zlokalizowania przy wyjściu z drzwi lub w wiązce w progu,stosujesz faktycznie dwa przekażniki zmieniające sygnał z masy na plus,a to,że wszystkie centrale alarmowe mają sterowanie dwoma masami to nieprawda,wiele starszych centralek choćby silicona nie ma i...
"Moduł" C Z złożony z dwóch przekaźników sterujesz masami z alarmu (3 pinowe gniazdko-sterowanie C Z)
chyba że sterowanie nie jest masami
Montuje w BMW pod przekaźniki modułu centralnego zamka (pod cewkę przekaźnika tylko najpierw sprawdź pod którą), są sterowane masami i matador też. Brązowy otwieranie pod jeden przekaźnik a fioletowy zamykanie pod drugi.
wepnij sie do wiązki od strony kierowcy do przewodów brązowy z białym paskiem i brazowy z czerwonym paskiem sterowanie dwoma masami .alarmu niestety nie znam ale wydaje mi sie ze masz cos nie tak z krańcówkami
wywal sterowanie zamkiem z tego dodatkowego sterownika i podepnij dwa dodatkowe przewody oryginalnego siłownika w drzwiach kierowcy pod dwa przewody siłownika w drzwiach tylnych. Natomiast sterowanie z alarmu dwiema masami podepnij pod dwa sterujące przewody w siłowniku drzwi kierowcy. To powinno rozwiązać problem bo zamek z kluczyka działa OK, a sterowanie...
mam alarm FoX 4 przewody i 5 masa On chyba nawet nie jest na pilot. Potrzebuje schemat lub opis do przewodow Dziekuje za pomoc. Moj mail achim7(at)o2.pl tel 501959070 gg 3832605
Tak dla ciekawości.Robiłem kiedyś A3 i tam sterowanie było i na jednym kablu i dwoma masami.Tu jest pewnie tak samo.Łatwiej jest dwoma masami więc tak robię.
Witam , montuje sobie alarm bezpilotowy ster as10 do audi 2,5 d 98r posiadam orginalny centralny zamek z pilota , ale nie mogę sterowac masami poniewaz alarm działa tylko na podanie + , gdzie znajde + które będa podawane przez centralny przy użyciu pilota ,ponieważ z guzika z drzwi znalazłem ale przy użyciu pilota alarm nie dostaje na tych kabelkach...
Potwierdzam, niebieski/bialy (dzrwi+) , niebieski (dzrwi -), to wejścia wyzwalające alarm z drzwi. Można wyzwolić alarm podając na niebieski/bialy stan +12v, lub podajac na niebieski masę. W instrukcji są diagramy centralnego zamka. Skonfiguruj zamek w taki sposob by sterowal dwoma masami i podłącz pod sterownik do wolnych przewodow.
W audi a4 są 2 rodzaje sterowania zamka centralnego 1 - na jednym przewodzie +/i (zółty/niebieski) 2 - 2 masy (szary i brązowo/Biały) Więc kup sobie alarm lub sterownik zamka który jest sterowany masami
5 – 12V po stacyjce 6 i 8 – kierunki / pozycje / 7 – Zasilanie 12V 2 i 3 sterowanie masami CZ / chyba nie pamiętam /
wszystkie rozpiski do tego rocznika wskazują na sterowanie silniczkami z rozcięciem przy użyciu przekazników,ale sprawdz patent z citroena c3 czy zadziała bo to te same instalacje,podłapujesz przewód zamkniecia z oryginalnego wyłacznika na desce rozdzielczej[sterowanie zamknij masą] w citroenie to kolor kawowy,a otwórz tez masą z przewodu w wiązce drzwi...
gwoli ścisłości to wbudowany interfejs ma dopiero model CD,a to już nie takie grosze,ultimate ma tylko sterowanie dwoma masami z możliwością wydłużenia sygnału.
coś nie bardzo rozumiem,a niby gdzie podajesz tego plusa? Dodano po 3 standartowe dokładane zamki są sterowane dwoma masami i standartowe alarmy też podają na przemian minusy,może coś żle mierzysz bo siłownik potrzebuje plusa i minusa do pracy[na przemian],sprawdż czy dobrze wyregulowany jest siłownik sterujący-5cio przewodowy.
nie przeglądałem twoich schematów ale: uniwersalny zamek jest na90% sterowany dwoma masami a fordowski plusami!!!
najprosciej szukac przy zamku kierowcy a polaryzacje robisz na dwoch przekaznikach, sterujesz masami ktore przekaznik zamienia na plusy
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
twoje audi też wysterujesz dwoma masami ,ale przy bezpilotówce tego nie wykorzystujesz,chyba,że masz tam w alarmie wyjście domykania szyb,to łączysz je do przewodu szarego[zamknij] w brązowej kostce w boczku.
o ile dobrze pamietam to ten model scorpiona ma sterowanie masami na centralny zamek wiec musisz je odnalezc i zmienic polaryzacje chociazby dwoma przekaznikami. A nawet jak nie ma owych sterowan to dokup uniwersalny sterownik do centralnego zamka i wysteruj go masa na czujniki dodatkowe
Wygląda to na dokładany central. Sprawdź, czy przez podawanie masy na biały i brązowy, centralny zamyka i otwiera auto. Jeżeli tak, to każdy sterownik z dwiema impulsowymi masami na wyjściach poradzi sobie z centralnym w tym aucie.
centralny sterowany dwoma masami kolory:fiolet zamknij,różowy otwórz w wiązce-konektorze dochodzącym do skrzynki bezpieczników.
Szukając jak podłączyć centralny zamek sterowany dwoma masami do alarmu silicon BAS zauważyłem, że wiele osób ma podobny problem. Rozwiązanie go jest bardzo proste. Jak wiadomo alarm występował w kilku wersjach, takich które obsługiwały centralny zamek i takich bez tej funkcji. Wyszedłem z założenia że we wszystkich musi siedzieć ten sam układ, bo nie...
witam W C klasie napewno sterowanie jest dwoma masami na OTW i ZAM niebieski i czarny L sł. lub korytko pod dywanikiem
Witam! Jak jeszcze nie popsułeś sobie auta to nie próbuj wyrzucać alarmu (jestem elektromechanikiem i sam z tym walczyłem). Ta pompka ma zintegrowany alarm, centralny, sterownik do szyb i oświetlenia najzwyczajniej w świecie nie da chyba że przerobisz połowę instalacji w aucie. Jedyny sposób to wyłączyć alarm komputerem diagnostycznym ale też tego robić...
Potrzebuję załozyć alarm w outbacku z 2001roku. Jak zrealizować sterowanie alarmu z fabrycznego pilota w kluczyku? Ma być to centralka sterowana masami czy po szynie CAN? Rozebrałem drzwi od kierowcy i do siłownika idą tylko dwa przewody, wygląda ze siłownik jest typu slave dodatkowo z kluczyka pozostałe drzwi nie reagują. Ampio BP podłączę bezpośrednio...
Hej, Od paru dni walczę z centralnym zamkiem oraz z alarmem w Matizie. Centralny zamek dorzucony przeze mnie (nie fabryczny). Problem polega na tym, że pilot od alarmu nie otwiera auta po kliknięciu rozbrojenia, alarm reaguje i rozbraja ale nie otwiera centralnego zamka. Kiedy kliknie się na pilocie na kłódkę auto się zamyka. Według schematu co posiadam...
Popieram kolegę. Jakbyś posłuchał mądrej rady carriera i zrobił tak jak doradzał to od czterech dni było by już po sprawie. Ale ty wolałeś kombinować jak koń pod górę i zamiast wpiąć się ładnie i sterować masami to ty się doktoryzujesz na temat sterowania fabrycznego.
Cześć! Właśnie męcze się z zamontowaniem alarmu z Mondeo 1,8TD z 98r Alarm zamontowałem, jedynie pozostał mi centralny zamek - wszystko niby OK, jednak nic nie pasuje z ogólnie znanych kolorów. W końcu okazało się że to przekładka z anglika. Jedna cześc instalacji elektrycznej jest zostawiona z anglika, a cześc instalacji jest zmieniona na "europejską"...
Czerwony to + zasilania syrenki. Czarny to masa syrenki. Biały to wyzwalanie alarmu plusem. Niebieski to wyzwalanie alarmu masą.
No cóż , etapie obecnym to sądzę że będę musiał znaleźć jakiś przekaźnik do włączania zamka. Nexia ma w wersji GLE (moja) centralny zamek taki sam jak mniemam w oplach np Astrze (skobelek i kluczyki klamka takie same) sterowany masami jak tu juz napisali. Enforcer ma 3 przewody dwa z pulsującym minusem - , jeden ze stałym sygnałem plus +(schemat w załączniku)...
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
440-stka nie ma siłownika w drzwiach kierowcy a sterowanie ma na jednym przewodzie,trzeba założyć do drzwi siłownik dwuprzewodowy i wysterować z alarmu przez dwa przekażniki,chyba,że alarm ma wbudowane przekażniki do krosowania,a co do volvo s40 to sterowanie jest dwoma masami na przewodach szaro-czarnym zamknij i białym otwórz w konektorze przy zielonym...
Jest prościej:podłącz się bezpośrednio w moduł CZ.Znajduje się on przed nogami pasażera za deską u dołu,poznasz po stuku przekaźników.Rozbierz go i wlutuj się dwoma masami do nóżek przekaźników.Bardzo proste nic nie tnij.Nie steruj tylko przy takim połączeniu komfortu bo może paść przekaźnik.Coś za coś:D
Prawdopodobnie 2 masami jak w wielu japońcach. Szukaj sygnałów sterujących zaczynając od drzwi kierowcy -stary ale sprawdzony sposób-przekonasz się zarazem czy masz 3 czy 4 siłowniki.
to sterowanie dwoma masami pożna podłapać pod tylna kanapą na przewodach brązowo-zielony i brązowo-niebieski. Dodano po 2 podaję bez dzwonienia tą wielką tajemnicę.
Wystarczy podłączyć zwykły siłownik slave do przewodów idących z modułu do siłownika w drugich drzwiach.Bez przekaźników.Nie są potrzebne.Podłączysz się dwoma masami do modułu i będzie chodzić.Tylko najpierw zamontuj siłownik by wszystko chodziło.Sterowanie masz na przewodach od switch'a.By zamek się zamykał to musi taż zmieniać położenie switch by...
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
koszt alarm alarm alarm escort alarm alarm magic alarm
naped elektryczny roweru naprawa projektora serwis procesor yamaha
płyta indukcyjna esperanza stacja pogodowa
Bezpieczniki świateł drogowych Citroen Berlingo 1 Woda wypływa spod pralki - przyczyny i rozwiązania