rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
ten model ma dwa sterowaia zamkiem z drzwi kerowcy. jedno z samego kołka czyli rygielka aby sie zamykac w czasie jazdy i na postoju i nie ma ono wpływu na zazbrojenie alarmu. drugie jest z mikrostyku we wkładce i sterowanie dwoma masami jedna zamyka i uzbraja alarm drga otwiera i rozbraja tę diodke w awaryjnych. pioerwsze sterowanie jest naprzemienne...
faktycznie brązowo-biały,a dokładnie w lewym boczku kierowcy w kostce,o ile pamiętam brązowej,są tam też w innej kostce kierunki kierunki,a w w wiązce progowej w jej tylnej części przed skrętem w prawo na brązowo-czarnym jest klapa tylna,w boczku można też znalezć na brązowo-czerwonym maskę. Dodano po 9 a zamek panowie [bez fantazjowania o plusach]...
w alarmie masz wszystko więc te masy z alarmu(jeśli sterujesz masami )dołacz do przewodów sterujących w aucie .na wiązce z drzwi też pewnie znajdziesz sterowanie.Dobrze jest używać próbówki
No może i pomoże bo z tego wniosek, że sterowanie z alarmu jest dwiema masami z ULNa. Sprawdź, czy alarm podaje masę na sterowanie impulsami, czy może na stałe, bo czasami tak się dzieje jak jest upalony ULN. Jeżeli daje impulsami, to spróbuj zamontować na przewodach z alarmu diody, może ULN przepuszcza masę z zamknięcia na otwarcie i zwiera sterowanie...
Sterowanie masami a schemat podłączeń alarmu w wyszukiwarce lub widać było przy demontażu z escorta.Escort ma z reguły sterowanie plusami więc albo były dodatkowe przekaźniki albo w alarmie ale to będzie widoczne.Krosowanie wtedy zmienić na masę.
Rozumiem że masz oddzielną centralkę do siłowników a więc alarm powinieneś ustawić na sterowanie masami a nie siłownikami.
alarm ustaw na sterowanie masami i równolegle do przewodów sterowania z mastera.Spotykałem też sprowadzone auta z dostawianym zamkiem i sterowanie było plusami ale moduł miał też sterowanie masami
Po prostu zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy i sprawdź kawałkiem przewodu, czy podanie krótkiego impulsu masy uzbroi Twój alarm. Cóż na moderatora słaba to porada w tak starym aucie. Po pierwsze wystarczy sprawdzić kontrolka żarówkowa w przepuście bez ściągania tapicerki,a przewodem możemy zrobić zwarcie na przełączniku Tak się nie uda podłączyć. Po...
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
centralny w vento: sterowanie dwa plusy,zamykanie przewód szary,otwieranie przewód zielony do zlokalizowania przy wyjściu z drzwi lub w wiązce w progu,stosujesz faktycznie dwa przekażniki zmieniające sygnał z masy na plus,a to,że wszystkie centrale alarmowe mają sterowanie dwoma masami to nieprawda,wiele starszych centralek choćby silicona nie ma i...
na upartego możesz podłączyć silnik siłownika równolegle z pozostałymi(centralka po str.pasażera -bok koło prawej nogi a z alarmu dwoma masami sterować albo przewody do drzwi kier. albo te same w centralce,ja osobiście zrobiłbym to tak jak MARKOMP.
"Moduł" C Z złożony z dwóch przekaźników sterujesz masami z alarmu (3 pinowe gniazdko-sterowanie C Z)
chyba że sterowanie nie jest masami
Montuje w BMW pod przekaźniki modułu centralnego zamka (pod cewkę przekaźnika tylko najpierw sprawdź pod którą), są sterowane masami i matador też. Brązowy otwieranie pod jeden przekaźnik a fioletowy zamykanie pod drugi.
wepnij sie do wiązki od strony kierowcy do przewodów brązowy z białym paskiem i brazowy z czerwonym paskiem sterowanie dwoma masami .alarmu niestety nie znam ale wydaje mi sie ze masz cos nie tak z krańcówkami
wywal sterowanie zamkiem z tego dodatkowego sterownika i podepnij dwa dodatkowe przewody oryginalnego siłownika w drzwiach kierowcy pod dwa przewody siłownika w drzwiach tylnych. Natomiast sterowanie z alarmu dwiema masami podepnij pod dwa sterujące przewody w siłowniku drzwi kierowcy. To powinno rozwiązać problem bo zamek z kluczyka działa OK, a sterowanie...
mam alarm FoX 4 przewody i 5 masa On chyba nawet nie jest na pilot. Potrzebuje schemat lub opis do przewodow Dziekuje za pomoc. Moj mail achim7(at)o2.pl tel 501959070 gg 3832605
Tak dla ciekawości.Robiłem kiedyś A3 i tam sterowanie było i na jednym kablu i dwoma masami.Tu jest pewnie tak samo.Łatwiej jest dwoma masami więc tak robię.
Witam , montuje sobie alarm bezpilotowy ster as10 do audi 2,5 d 98r posiadam orginalny centralny zamek z pilota , ale nie mogę sterowac masami poniewaz alarm działa tylko na podanie + , gdzie znajde + które będa podawane przez centralny przy użyciu pilota ,ponieważ z guzika z drzwi znalazłem ale przy użyciu pilota alarm nie dostaje na tych kabelkach...
Potwierdzam, niebieski/bialy (dzrwi+) , niebieski (dzrwi -), to wejścia wyzwalające alarm z drzwi. Można wyzwolić alarm podając na niebieski/bialy stan +12v, lub podajac na niebieski masę. W instrukcji są diagramy centralnego zamka. Skonfiguruj zamek w taki sposob by sterowal dwoma masami i podłącz pod sterownik do wolnych przewodow.
W audi a4 są 2 rodzaje sterowania zamka centralnego 1 - na jednym przewodzie +/i (zółty/niebieski) 2 - 2 masy (szary i brązowo/Biały) Więc kup sobie alarm lub sterownik zamka który jest sterowany masami
5 – 12V po stacyjce 6 i 8 – kierunki / pozycje / 7 – Zasilanie 12V 2 i 3 sterowanie masami CZ / chyba nie pamiętam /
wszystkie rozpiski do tego rocznika wskazują na sterowanie silniczkami z rozcięciem przy użyciu przekazników,ale sprawdz patent z citroena c3 czy zadziała bo to te same instalacje,podłapujesz przewód zamkniecia z oryginalnego wyłacznika na desce rozdzielczej[sterowanie zamknij masą] w citroenie to kolor kawowy,a otwórz tez masą z przewodu w wiązce drzwi...
gwoli ścisłości to wbudowany interfejs ma dopiero model CD,a to już nie takie grosze,ultimate ma tylko sterowanie dwoma masami z możliwością wydłużenia sygnału.
coś nie bardzo rozumiem,a niby gdzie podajesz tego plusa? Dodano po 3 standartowe dokładane zamki są sterowane dwoma masami i standartowe alarmy też podają na przemian minusy,może coś żle mierzysz bo siłownik potrzebuje plusa i minusa do pracy[na przemian],sprawdż czy dobrze wyregulowany jest siłownik sterujący-5cio przewodowy.
nie przeglądałem twoich schematów ale: uniwersalny zamek jest na90% sterowany dwoma masami a fordowski plusami!!!
najprosciej szukac przy zamku kierowcy a polaryzacje robisz na dwoch przekaznikach, sterujesz masami ktore przekaznik zamienia na plusy
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
twoje audi też wysterujesz dwoma masami ,ale przy bezpilotówce tego nie wykorzystujesz,chyba,że masz tam w alarmie wyjście domykania szyb,to łączysz je do przewodu szarego[zamknij] w brązowej kostce w boczku.
o ile dobrze pamietam to ten model scorpiona ma sterowanie masami na centralny zamek wiec musisz je odnalezc i zmienic polaryzacje chociazby dwoma przekaznikami. A nawet jak nie ma owych sterowan to dokup uniwersalny sterownik do centralnego zamka i wysteruj go masa na czujniki dodatkowe
Wygląda to na dokładany central. Sprawdź, czy przez podawanie masy na biały i brązowy, centralny zamyka i otwiera auto. Jeżeli tak, to każdy sterownik z dwiema impulsowymi masami na wyjściach poradzi sobie z centralnym w tym aucie.
centralny sterowany dwoma masami kolory:fiolet zamknij,różowy otwórz w wiązce-konektorze dochodzącym do skrzynki bezpieczników.
Szukając jak podłączyć centralny zamek sterowany dwoma masami do alarmu silicon BAS zauważyłem, że wiele osób ma podobny problem. Rozwiązanie go jest bardzo proste. Jak wiadomo alarm występował w kilku wersjach, takich które obsługiwały centralny zamek i takich bez tej funkcji. Wyszedłem z założenia że we wszystkich musi siedzieć ten sam układ, bo nie...
witam W C klasie napewno sterowanie jest dwoma masami na OTW i ZAM niebieski i czarny L sł. lub korytko pod dywanikiem
Cześć! Właśnie męcze się z zamontowaniem alarmu z Mondeo 1,8TD z 98r Alarm zamontowałem, jedynie pozostał mi centralny zamek - wszystko niby OK, jednak nic nie pasuje z ogólnie znanych kolorów. W końcu okazało się że to przekładka z anglika. Jedna cześc instalacji elektrycznej jest zostawiona z anglika, a cześc instalacji jest zmieniona na "europejską"...
Witam! Jak jeszcze nie popsułeś sobie auta to nie próbuj wyrzucać alarmu (jestem elektromechanikiem i sam z tym walczyłem). Ta pompka ma zintegrowany alarm, centralny, sterownik do szyb i oświetlenia najzwyczajniej w świecie nie da chyba że przerobisz połowę instalacji w aucie. Jedyny sposób to wyłączyć alarm komputerem diagnostycznym ale też tego robić...
Potrzebuję załozyć alarm w outbacku z 2001roku. Jak zrealizować sterowanie alarmu z fabrycznego pilota w kluczyku? Ma być to centralka sterowana masami czy po szynie CAN? Rozebrałem drzwi od kierowcy i do siłownika idą tylko dwa przewody, wygląda ze siłownik jest typu slave dodatkowo z kluczyka pozostałe drzwi nie reagują. Ampio BP podłączę bezpośrednio...
Hej, Od paru dni walczę z centralnym zamkiem oraz z alarmem w Matizie. Centralny zamek dorzucony przeze mnie (nie fabryczny). Problem polega na tym, że pilot od alarmu nie otwiera auta po kliknięciu rozbrojenia, alarm reaguje i rozbraja ale nie otwiera centralnego zamka. Kiedy kliknie się na pilocie na kłódkę auto się zamyka. Według schematu co posiadam...
Popieram kolegę. Jakbyś posłuchał mądrej rady carriera i zrobił tak jak doradzał to od czterech dni było by już po sprawie. Ale ty wolałeś kombinować jak koń pod górę i zamiast wpiąć się ładnie i sterować masami to ty się doktoryzujesz na temat sterowania fabrycznego.
Czerwony to + zasilania syrenki. Czarny to masa syrenki. Biały to wyzwalanie alarmu plusem. Niebieski to wyzwalanie alarmu masą.
440-stka nie ma siłownika w drzwiach kierowcy a sterowanie ma na jednym przewodzie,trzeba założyć do drzwi siłownik dwuprzewodowy i wysterować z alarmu przez dwa przekażniki,chyba,że alarm ma wbudowane przekażniki do krosowania,a co do volvo s40 to sterowanie jest dwoma masami na przewodach szaro-czarnym zamknij i białym otwórz w konektorze przy zielonym...
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Jest prościej:podłącz się bezpośrednio w moduł CZ.Znajduje się on przed nogami pasażera za deską u dołu,poznasz po stuku przekaźników.Rozbierz go i wlutuj się dwoma masami do nóżek przekaźników.Bardzo proste nic nie tnij.Nie steruj tylko przy takim połączeniu komfortu bo może paść przekaźnik.Coś za coś:D
Prawdopodobnie 2 masami jak w wielu japońcach. Szukaj sygnałów sterujących zaczynając od drzwi kierowcy -stary ale sprawdzony sposób-przekonasz się zarazem czy masz 3 czy 4 siłowniki.
to sterowanie dwoma masami pożna podłapać pod tylna kanapą na przewodach brązowo-zielony i brązowo-niebieski. Dodano po 2 podaję bez dzwonienia tą wielką tajemnicę.
No cóż , etapie obecnym to sądzę że będę musiał znaleźć jakiś przekaźnik do włączania zamka. Nexia ma w wersji GLE (moja) centralny zamek taki sam jak mniemam w oplach np Astrze (skobelek i kluczyki klamka takie same) sterowany masami jak tu juz napisali. Enforcer ma 3 przewody dwa z pulsującym minusem - , jeden ze stałym sygnałem plus +(schemat w załączniku)...
Wystarczy podłączyć zwykły siłownik slave do przewodów idących z modułu do siłownika w drugich drzwiach.Bez przekaźników.Nie są potrzebne.Podłączysz się dwoma masami do modułu i będzie chodzić.Tylko najpierw zamontuj siłownik by wszystko chodziło.Sterowanie masz na przewodach od switch'a.By zamek się zamykał to musi taż zmieniać położenie switch by...
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
w alarmach samochodawuch wszystkie czujniki daizlają tak samo w chwili zalączenia zwierają wejscie alarmu do masy
Masę podajesz jeśli na tych z alarmu pojawia się masa
Tak, z chwilą wywołania alarmu musi być masa (najlepiej sprawdzić miernikiem)
W centralach VERSA wszystkie wyjścia (OUT1 ... OUT4) są sterowane masą. Nie można przestawić tego na sterowanie plusem. Dany sygnalizator należy tak ustawić, aby reagował na zanik masy. Czyli tak, jak to kolega właśnie ma. W centrali wyjścia mają odwróconą polaryzację, czyli w stanie normalnym widoczna jest tam masa. W momencie alarmu masa jest "zabierana"...
Wprogramuj funkcję FN=51 parametr NU=2. Wtedy na wyjściu KS1 pojawi się przy załączaniu alarmu impuls masy ok 40s.
Nie wiem z jakiego okresu masz ten alarm, ale apropo's bezpiecznika, to wyciągnij go z gniazda i mu się przyjrzyj. Była partia tych alarmów z bezpiecznikami, które pękały tuż przy nóżkach i był podobny efekt. Z zewnątrz sprawdzając kontrolką bezpiecznik zachowywał się prawidłowo. Dopiero po wyciągnięciu była widoczna usterka. Sprawdź również dokładnie...
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
sa sterowniki ktore po podaniu masy zamykaja a zanik masy otwiera zamki koszt okolo 25zł szkoda wiec czasu i kombinowania
Posprawdzaj na samej centralce masę alarmu oraz plus. Zanika napewno jedno.
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Pomoge Ci troszkę.Jak jest jeden kabel do kierunkowskazów to należy zastosować 2 diody prostownicze żeby odseparować lewą strone od prawej czyli z tego kabelko jedna dioda do lewych a druga do prawych.Masa wiadomo do masy czyli minus akumulatora lub gdziekolwiek do metalowej obudowy jeżeli takowa jest w tym skuterze.Wyzwolenie masą znaczy że jest to...
Zobacz czym steruje alarm czy masą czy plusem. Czarny - masa\ Czerwony plus 12 Niebieski wyzwalanie masą Biały wyzwalanie plusem. Jak podłączyśż do syreny plus i mase (czarny i czerwony) to przekręc kluczyk . Jeśli alarm wystawia plusa to wówczas niebieski zaślepiasz ,jeśli mase itd...
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
Sprawdzić masę samego alarmu.
:arrow: grzegorzlol, problem wynika z tego, że na przekaźniku blokady jest dioda gasząca i od jej ułożenia na stykach 85-86 uwarunkowane jest podanie na odpowiedni styk plusa po stacyjce i sygnału masy z alarmu. Na pierwszym schemacie masa z alarmu podawana jest na styk 85, a na drugim na 86. W przypadku nieprawidłowego podłączenia występuje zwarcie...
Żółto-czarny i żółty z alarmu do masy, pomarańczowe pomijasz, a biały i biało-czarny łączysz z brązowym i białym w wiązce sterownika zamka centralnego.
Dokładnie podłącz czujke dmuchnij fajką ;) powinna zapalic się dioda potem resetujesz poprzez zabranie napięcia (mozna oprogramowac pgm zeby zabierał) byc moze jest to realizowane na wspolnej masie sprawdz miernikiem ustaw omomierz wywołaj alarm i sprawdz czy zmienia ci się opornosc na mierniku przewaznie prcują w NC czyli na mierniku będzie masa a...
Nie wiem co to za samochód, ale nie zdziw się, jak sterowanie masą z kolumny kierownicy nie będzie działało na zgaszonej stacyjce. Sprawdź przed podłączeniem, żebyś potem nie musiał ciąć wszystkiego.
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
Bardzo dziękuję za odzew, mam jeszcze pytanie wyjście na syrenkę to jest plus czy masa, oraz aktywacja alarmu masą do 8s lub 0s. Ciekawe jakie obciążenie mogę dać na wyjściu syrenki. Pozdrawiam
Witam.We wszystkich modelach ASP 100-400 kabelki do sterowania zamka centralnego sa umieszczone w bialej,dwubiegunowej kostce z czerwonym i zielonym kabelkiem.Podczas rozbrajania zamka na kabelku czerwonym jest "+",a na zielonym "-".Podczas uzbrajania na czerwonym "-" a na zielonym "+".Moze pomyliles kabelki.Sprawdz jeszcze raz.Jak to nie pomoze to...
błąd polega na tym, że podłączasz się kolego sympatyczny, aczkolwiek zielony jak szczypiorek na wiosnę :) pod przewody siłownika, a nie pod przewody sterowania zamkiem, a na przewodach siłownika masz przemiennie właśnie raz na jednym , raz na drugim plusa.....ale również naprzemiennie masę, a plus z alarmu i masa na przewodzie siłownika razem wzięte...
Masa główna alarmu.
Moduł M5 powinien być sterowany +12V a Twój alarm wystawia masę po uzbrojeniu, ale to można obejść. Unister również nadaje się do wygenerowania długiego impulsu domykającego. Jest wiele rozwiązań mniej lub bardziej eleganckich. Musisz teraz "kombinować".
Pod tym linkiem http://www.transfer.pnet.pl/TESTRONIK2a.... znajdziesz rozwiązanie jakie możesz zastosować (w miejsce alarmu zastosuj przycisk którym bedziesz sterował szybami ) wszystkie alarmy podają masę na wejscie sterujące modułu .
Ostanio zakladalem do sierry alarm.Jest potrzebny przekaznik.Trocze sie z tym bawilem.Sterowane jest masami.Napisz jakie masz kolory kabli
Opis kabli jest na obudowie silicona.Tylko po angielsku.Wszystkie alarmy będą ingerowały w kable.Musisz je po prostu obciąć i polutować.To z napisem Python to pewnie immo bo pisałeś,że masz.Stary silicon to takie duże pudełko z kostkami na kablach gdzieś 10 cm za pudełkiem i z napisem silicon.Każdy inny alarm(oczywiście bez CHIŃSKICH)Seo,Python,Tytan...
Bo to nie to. Jeśli to pełny alarm, to musisz szukać dalej. Jeśli wiesz, gdzie jest zasilanie i masa, to zapinasz alarm do zasilacza i szukasz sobie sygnałów kierunkowskazów (możliwe, że żółte), syreny, impulsów sterowania centralnym, zasilania i masy (najczęściej załączanej) czujników dodatkowych. Do zrobienia w kwadrans.
nie mam możliwości podesłania ci rysunku,ale połóż przekażnik nózkami do góry tak,żeby trzy nózki były na dole,zacznę od podłączeń dolnych: środkowa do jednego z przewodów siłownika np.niebieski,lewa stały plus,prawa sterowanie masą z alarmu,nózki górne: lewa stały plus,prawa stała masa,obydwa przekazniki krosujesz tak samo,środkowa dolna nóżka drugiego...
Nie ma rozpiski do Rav4. Przewody "blokowanie" wpinasz do przewodów masowych sterowania zamka. Powinny być pod lewym słupkiem w kablach wychodzących z drzwi kierowcy. Jeden otwierający, drugi zamykający. Zasada jest taka, że jak otwierasz lub zamykasz drzwi z przycisku, tego koło szyb elektrycznych, to alarm dostaje masę na przewody "blokowanie" i wie,...
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Tak jak pisałeś czyli czerwony do zasilania +12,czarny z czujnika do przewodu w alarmie "wyjście masa dodatkowych czujników"(fioletowy),brązowy do wejścia alarmowego od krańcówek(szary),przy czym na przewodzie od czujnika wyzwalającym alar dobrze jest założyć diodę prostowniczą.Kolory przewodów z alarmu tytan max.
Żadnego przekaźnika! Rygiel zasilany jest plusem, tylko sterowanie masą.
Witam.nie jestem pewien ale w którymś z mitshubishi chyba carisma było tak żę sterowanie było na jednym przewodzie : zwarcie do masy zamknij przerwa przewodu otwórz, ale może być i dwoma masami.
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Problem w zasilaniu. Przy próbie kręcenia siada napięcie i alarm się aktywuje. Do sprawdzenia aku, klemy, masa.
kiedyś po montażu alarmów legend cs9228 w hondach civic,alarm nie widział właśnie tylko drzwi kierowcy,w tym wypadku pomagało włożenie na masę alarmu w szereg kilkuamperowej diody i wszystko wracało do normy,w twoim wypadku na pewno pomogłoby faktycznie przepięcie z lampki na krańcówkę.
Aby zaprogramować nowego pilota: ■Wyłącz alarm. Otwórz drzwi i zostaw je otwarte. ■Przekręć kluczyk w stacyjce siedem razy i zostaw ją wyłączoną. ■Po 3 sekundach światła błysną jeden raz. ■Wciśnij przycisk nowego pilota. ■Zaprogramowanie nowego pilota zostanie potwierdzone 3 błyskami świateł. ■Możesz powtórzyć procedurę...
Jaki to alarm ? Co do centralnego , najpierw sprawdź zasilanie i masę do centralki jak jest ok. to do białego i brązowego na przemian podawaj masę zobacz czy coś zadziała.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Sterujesz impulsem zwieranym do masy.
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
O ile dobrze pamiętam , ten model to był alarm typu compact w czerwonej obudowie. Z obudowy wystawały krótkie pętelki przewodów do przecięcia w trakcie konfiguracji. Być może żeby nie izolować końcówek, ktoś odciął resztki pętli przy samej obudowie. Do sterowania centralnym zamkiem z Boxera, potrzebny jest odpowiedni interfejs, który zamienia zbocze...
Ale żeby uniknąć wycia musisz rozbroić ten alarm... Mnie się to udało właśnie przez impuls masy na samą wkładkę która nie sterowała zamkiem tylko rozbrajała fabryczny alarm... Wyseparowane diodami z otwórz....
nie komplikuj sytuacji,jeżeli ten siłownik ma tylko pracować,to łączysz go tak jak napisał Trawik poprzez dwa przekazniki sterowane masami z alarmu do przewodów niebieskiego i zielonego[silnik],brązowy i biały to tylko wyjścia sterujące z wewnętrznego switcha łaczące się na przemian z wejściem do tego switcha na czarnym przewodzie.
Tylko wróżka.
Podstawowa sprawa to jaki alarm?? Dostan sie do niego i zlokalizuj przewod na ktorym wystawiana jest masa po otwarciu drzwi i zobacz po uprzednim zamknieciu ich wszystkich masa jest nadal czy znika - jesli nie znika wiadomo szukamy zwarcia do masy na wylacznikach. Jesli alarm posiada osobne ultradzwieki sprawdz czy modol od tych ze czujnikow nie wystawia...
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
ten dodatkowy czarny kabelek, to nie przycisk serwisowy, tylko antena. Przycisk serwisowy jest tu podłączony do jednego z dwóch kolorowych dwupinowych gniazd. Drugie gniazdo, to dioda. Dalej: górne złącze trzypinowe, to czujniki dodatkowe: zasilanie, masa (jedno z dwojga załączane w czasie czuwania alarmu), wejście wyzwalające alarm wyzwalane stanem...
alarm magic alarm alarm rozpoznac alarm koszt alarm alarm
elektroniczny statecznik schemat dobór zamiennik zamiennik ob2273
renegade radio schemat skutera elektrycznego
Za mało wody w pralce Amica WAS610ELT - przyczyny VCDS J285 Przekier.nieudane!-SRI3 – brak pliku etykiet, Audi VW, diagnostyka liczników