Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Czerwony to + zasilania syrenki. Czarny to masa syrenki. Biały to wyzwalanie alarmu plusem. Niebieski to wyzwalanie alarmu masą.
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
w alarmach samochodawuch wszystkie czujniki daizlają tak samo w chwili zalączenia zwierają wejscie alarmu do masy
Masę podajesz jeśli na tych z alarmu pojawia się masa
W centralach VERSA wszystkie wyjścia (OUT1 ... OUT4) są sterowane masą. Nie można przestawić tego na sterowanie plusem. Dany sygnalizator należy tak ustawić, aby reagował na zanik masy. Czyli tak, jak to kolega właśnie ma. W centrali wyjścia mają odwróconą polaryzację, czyli w stanie normalnym widoczna jest tam masa. W momencie alarmu masa jest "zabierana"...
Tak, z chwilą wywołania alarmu musi być masa (najlepiej sprawdzić miernikiem)
Wprogramuj funkcję FN=51 parametr NU=2. Wtedy na wyjściu KS1 pojawi się przy załączaniu alarmu impuls masy ok 40s.
Nie wiem z jakiego okresu masz ten alarm, ale apropo's bezpiecznika, to wyciągnij go z gniazda i mu się przyjrzyj. Była partia tych alarmów z bezpiecznikami, które pękały tuż przy nóżkach i był podobny efekt. Z zewnątrz sprawdzając kontrolką bezpiecznik zachowywał się prawidłowo. Dopiero po wyciągnięciu była widoczna usterka. Sprawdź również dokładnie...
sa sterowniki ktore po podaniu masy zamykaja a zanik masy otwiera zamki koszt okolo 25zł szkoda wiec czasu i kombinowania
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Bardzo dziękuję za odzew, mam jeszcze pytanie wyjście na syrenkę to jest plus czy masa, oraz aktywacja alarmu masą do 8s lub 0s. Ciekawe jakie obciążenie mogę dać na wyjściu syrenki. Pozdrawiam
Żółto-czarny i żółty z alarmu do masy, pomarańczowe pomijasz, a biały i biało-czarny łączysz z brązowym i białym w wiązce sterownika zamka centralnego.
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
:arrow: grzegorzlol, problem wynika z tego, że na przekaźniku blokady jest dioda gasząca i od jej ułożenia na stykach 85-86 uwarunkowane jest podanie na odpowiedni styk plusa po stacyjce i sygnału masy z alarmu. Na pierwszym schemacie masa z alarmu podawana jest na styk 85, a na drugim na 86. W przypadku nieprawidłowego podłączenia występuje zwarcie...
Pomoge Ci troszkę.Jak jest jeden kabel do kierunkowskazów to należy zastosować 2 diody prostownicze żeby odseparować lewą strone od prawej czyli z tego kabelko jedna dioda do lewych a druga do prawych.Masa wiadomo do masy czyli minus akumulatora lub gdziekolwiek do metalowej obudowy jeżeli takowa jest w tym skuterze.Wyzwolenie masą znaczy że jest to...
Zobacz czym steruje alarm czy masą czy plusem. Czarny - masa\ Czerwony plus 12 Niebieski wyzwalanie masą Biały wyzwalanie plusem. Jak podłączyśż do syreny plus i mase (czarny i czerwony) to przekręc kluczyk . Jeśli alarm wystawia plusa to wówczas niebieski zaślepiasz ,jeśli mase itd...
Nie wiem co to za samochód, ale nie zdziw się, jak sterowanie masą z kolumny kierownicy nie będzie działało na zgaszonej stacyjce. Sprawdź przed podłączeniem, żebyś potem nie musiał ciąć wszystkiego.
Posprawdzaj na samej centralce masę alarmu oraz plus. Zanika napewno jedno.
Sprawdzić masę samego alarmu.
Dokładnie podłącz czujke dmuchnij fajką ;) powinna zapalic się dioda potem resetujesz poprzez zabranie napięcia (mozna oprogramowac pgm zeby zabierał) byc moze jest to realizowane na wspolnej masie sprawdz miernikiem ustaw omomierz wywołaj alarm i sprawdz czy zmienia ci się opornosc na mierniku przewaznie prcują w NC czyli na mierniku będzie masa a...
Pod tym linkiem http://www.transfer.pnet.pl/TESTRONIK2a.... znajdziesz rozwiązanie jakie możesz zastosować (w miejsce alarmu zastosuj przycisk którym bedziesz sterował szybami ) wszystkie alarmy podają masę na wejscie sterujące modułu .
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
błąd polega na tym, że podłączasz się kolego sympatyczny, aczkolwiek zielony jak szczypiorek na wiosnę :) pod przewody siłownika, a nie pod przewody sterowania zamkiem, a na przewodach siłownika masz przemiennie właśnie raz na jednym , raz na drugim plusa.....ale również naprzemiennie masę, a plus z alarmu i masa na przewodzie siłownika razem wzięte...
Moduł M5 powinien być sterowany +12V a Twój alarm wystawia masę po uzbrojeniu, ale to można obejść. Unister również nadaje się do wygenerowania długiego impulsu domykającego. Jest wiele rozwiązań mniej lub bardziej eleganckich. Musisz teraz "kombinować".
Witam.We wszystkich modelach ASP 100-400 kabelki do sterowania zamka centralnego sa umieszczone w bialej,dwubiegunowej kostce z czerwonym i zielonym kabelkiem.Podczas rozbrajania zamka na kabelku czerwonym jest "+",a na zielonym "-".Podczas uzbrajania na czerwonym "-" a na zielonym "+".Moze pomyliles kabelki.Sprawdz jeszcze raz.Jak to nie pomoze to...
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Tak jak pisałeś czyli czerwony do zasilania +12,czarny z czujnika do przewodu w alarmie "wyjście masa dodatkowych czujników"(fioletowy),brązowy do wejścia alarmowego od krańcówek(szary),przy czym na przewodzie od czujnika wyzwalającym alar dobrze jest założyć diodę prostowniczą.Kolory przewodów z alarmu tytan max.
Masa główna alarmu.
Nie ma rozpiski do Rav4. Przewody "blokowanie" wpinasz do przewodów masowych sterowania zamka. Powinny być pod lewym słupkiem w kablach wychodzących z drzwi kierowcy. Jeden otwierający, drugi zamykający. Zasada jest taka, że jak otwierasz lub zamykasz drzwi z przycisku, tego koło szyb elektrycznych, to alarm dostaje masę na przewody "blokowanie" i wie,...
Ostanio zakladalem do sierry alarm.Jest potrzebny przekaznik.Trocze sie z tym bawilem.Sterowane jest masami.Napisz jakie masz kolory kabli
Aby zaprogramować nowego pilota: ■Wyłącz alarm. Otwórz drzwi i zostaw je otwarte. ■Przekręć kluczyk w stacyjce siedem razy i zostaw ją wyłączoną. ■Po 3 sekundach światła błysną jeden raz. ■Wciśnij przycisk nowego pilota. ■Zaprogramowanie nowego pilota zostanie potwierdzone 3 błyskami świateł. ■Możesz powtórzyć procedurę...
Bo to nie to. Jeśli to pełny alarm, to musisz szukać dalej. Jeśli wiesz, gdzie jest zasilanie i masa, to zapinasz alarm do zasilacza i szukasz sobie sygnałów kierunkowskazów (możliwe, że żółte), syreny, impulsów sterowania centralnym, zasilania i masy (najczęściej załączanej) czujników dodatkowych. Do zrobienia w kwadrans.
Żadnego przekaźnika! Rygiel zasilany jest plusem, tylko sterowanie masą.
Tylko wróżka.
nie mam możliwości podesłania ci rysunku,ale połóż przekażnik nózkami do góry tak,żeby trzy nózki były na dole,zacznę od podłączeń dolnych: środkowa do jednego z przewodów siłownika np.niebieski,lewa stały plus,prawa sterowanie masą z alarmu,nózki górne: lewa stały plus,prawa stała masa,obydwa przekazniki krosujesz tak samo,środkowa dolna nóżka drugiego...
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
kiedyś po montażu alarmów legend cs9228 w hondach civic,alarm nie widział właśnie tylko drzwi kierowcy,w tym wypadku pomagało włożenie na masę alarmu w szereg kilkuamperowej diody i wszystko wracało do normy,w twoim wypadku na pewno pomogłoby faktycznie przepięcie z lampki na krańcówkę.
Problem w zasilaniu. Przy próbie kręcenia siada napięcie i alarm się aktywuje. Do sprawdzenia aku, klemy, masa.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
cewka przekaźnika jedym końcem do +12V a drugim do tej masy sterowanej. Tylko odpowiednio + i - na tym przekaźniku. I co, przekaźnik tyka po zapodaniu otwierania ? Jak tyka to ok, przechodzimu do następnego etapu "sterowanie siłownikiem" Jak nie tyka to albo tej masy wcale nie ma albo coś źle podłączone. Ew przekaźnik niedobry
Jaki to alarm ? Co do centralnego , najpierw sprawdź zasilanie i masę do centralki jak jest ok. to do białego i brązowego na przemian podawaj masę zobacz czy coś zadziała.
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
Jak chcesz przerobić stały sygnał na impuls to może zastosuj przekaźnik i elektrolit np 470 mikro w szeregu z cewką. Wartość dobierz eksperymentalnie bo jest uzależniona od poboru prądu przez cewkę (upraszczając od wielkości przekaźnika). Mało profesjonalne rozwiązanie, ale proste i przede wszystkim działa. W przypadku kłopotów z szybkim zamknij-otwórz...
nie komplikuj sytuacji,jeżeli ten siłownik ma tylko pracować,to łączysz go tak jak napisał Trawik poprzez dwa przekazniki sterowane masami z alarmu do przewodów niebieskiego i zielonego[silnik],brązowy i biały to tylko wyjścia sterujące z wewnętrznego switcha łaczące się na przemian z wejściem do tego switcha na czarnym przewodzie.
rozumiem ,że chcesz zrezygnować z alarmu ?? ta ostatnia jest dobra bo ma wbudowane przekażniki i można nią wysterować zamki jakie się tylko chce.jest tam dokładny opis.ja bym stawiał na taką sterówkę bo sam je montuję jednak bardziej proponuję sterówkę st-11 zamiast tej którą masz w samochodzie teraz.argumenty ? po pierwsze tańsza /35zł/ po drugie zostaje...
O ile dobrze pamiętam , ten model to był alarm typu compact w czerwonej obudowie. Z obudowy wystawały krótkie pętelki przewodów do przecięcia w trakcie konfiguracji. Być może żeby nie izolować końcówek, ktoś odciął resztki pętli przy samej obudowie. Do sterowania centralnym zamkiem z Boxera, potrzebny jest odpowiedni interfejs, który zamienia zbocze...
Dzięki. Ale dość nie wiele mi ten schemat mówi gdzie może znajdę masę po aktywacji alarmu (nie mylić z uruchomieniem alarmu).
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
Sterujesz impulsem zwieranym do masy.
Ale żeby uniknąć wycia musisz rozbroić ten alarm... Mnie się to udało właśnie przez impuls masy na samą wkładkę która nie sterowała zamkiem tylko rozbrajała fabryczny alarm... Wyseparowane diodami z otwórz....
Sprawdź, czy masa na żółtym kablu pojawia się po wzbudzeniu alarmu czyli w trakcie cyklu alarmowania. No właśnie nie pojawia się nawet jak alarm jest wzbudzony. Najbardziej chodzi mi o potwierdzenie od fachowców, ze odcięcia zapłonu w alarmach działają tak, jak się tego spodziewam, czyli alarm rozbrojony-masa na przewodzie, alarm uzbrojony-brak masy.
Acha jeszcze mi się przypomniało. Powodem wzbudzenia się niektórych alarmów może być dotknięcie anteny do masy pojazdu. Miałem już takie jaja. Po prostu nie każda centralka jest na to odporna.
Expander ma wejście sabotażowe TMP które musi być zwarte do masy np. przez tamper obudowy.
nie wystarcza diody bo ona testuje sobie krancowki i w tym momencie pojawia sie masa i zalacza alarm
takie rzeczy to w podstawówce robiłem , niue uważasz chyba ze popełniłbym taki błąd to do jakiego koloru przewodu podłączyłeś masę alarmu? masa w peugeocie to zielony z żółtym każdy inny to nie masa :D
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
Aby połączyć Magicara z c.z podłączasz różowy i pomarańczowy do masy a Niebieski i zielony(z alarmu) łączysz z Białym i brązowym kablem wychodzącym z centralki zamka. Możesz także pominąc centralke zamka. Wtedy łączysz kable alarmu z centralką w sposób: Niebieski > niebieski zielony> zielony z alarmu czarny i biały do masy pomarańczowy i różowy do plusa.
Na sam początek sprawdź zasilanie i masę alarmu. Jeśli masa będzie niepewna, to takie jazdy dzieją się.
Podstawowa sprawa to jaki alarm?? Dostan sie do niego i zlokalizuj przewod na ktorym wystawiana jest masa po otwarciu drzwi i zobacz po uprzednim zamknieciu ich wszystkich masa jest nadal czy znika - jesli nie znika wiadomo szukamy zwarcia do masy na wylacznikach. Jesli alarm posiada osobne ultradzwieki sprawdz czy modol od tych ze czujnikow nie wystawia...
Jeżeli wyjście transoptora podłączysz do żarówki, a żarówkę do masy, to tak.
Witam +12V podłączasz pod 12V (gdziekolwiek ale najprościej przy alarmie). Masę czujników - przewód zielony musisz podłączyć pod wyjście alarmu, na którym pojawia się masa po włączeniu alarmu. Ostatni przewód - biały podłączasz pod wejście alarmowe. -- pozdrawiam
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
Witam.nie jestem pewien ale w którymś z mitshubishi chyba carisma było tak żę sterowanie było na jednym przewodzie : zwarcie do masy zamknij przerwa przewodu otwórz, ale może być i dwoma masami.
Słuchaj andrew177 jestem niezbyt kumaty i nie mogę zrozumieć jak ten układ ma działać. Wybierz, o którą opcję Ci chodzi a czy b. http://obrazki.elektroda.net/53_12148581...
Po prostu miernik ci piszczy bo macasz w obwodzie bez zasilania za to z podłączoną elektroniką centralki. Daj spokój z tymi "pomiarami" bo wszystko dobrze z krańcówkami, nie ma tam się co psuć . Masę (minus) konwertera podłączyłeś oczywiście do masy centralki?
Sprawdź czy jest na przekaźniku zasilanie i czy wychodzi z alarmu masa na sterująca na przekaźnik. POZDRAWIAM
To jeszcze zadaj sobie trud i sprawdź czy jest przewód,na którym pojawia się masa gdy alarm jest uzbrojony. Kiedyś montowałem alarmy cop, tej samej firmy,niestety nie mam dokumentacji. Znalazłem http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Póki co dwa przewody skręciłem, dzięki temu mogę zamknąć auto na alarm. Masa jest na brązowym kablu.
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
ten dodatkowy czarny kabelek, to nie przycisk serwisowy, tylko antena. Przycisk serwisowy jest tu podłączony do jednego z dwóch kolorowych dwupinowych gniazd. Drugie gniazdo, to dioda. Dalej: górne złącze trzypinowe, to czujniki dodatkowe: zasilanie, masa (jedno z dwojga załączane w czasie czuwania alarmu), wejście wyzwalające alarm wyzwalane stanem...
czerwony-plus,czarny-masa,biały-wyzwalan... plusem,niebieski-wyzwalanie masą, szary z alarmu łączysz z białym syrenki,temat wałkowany wielokrotnie.
odłącz masę od NC i po ptokach
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Serdeczne dzięki za pomoc,pozostałe połączenia rozgryzłem sam. Podaję opis może komuś się przyda. CZERWONY - zasilanie +12v BIAŁY - +12v kierunek NIEBIESKI - wyzwolenie alarmu masą(czujniki drzwiowe) FIOLETOWY - wyzwolenie alarmu masą(czujniki dodatkowe) ŻÓŁTY - +12v syrena ZIELONY - masa załączana po uzbrojeniu alarmu(czujniki dod.) BIAŁY - +12v kierunek...
roberto13 a może masę alarmu podłączyłeś do przewodu krańcówki i jak stoi masa na otwartych drzwiach to alarm działa a na zamkniętych nie ma masy masę alarmu(czarny przewód) podłączyłem do masy samochodu. Ale sprawdzę to też.( zamienie przewód masy alarmu z przewodem do krańcówki) Dzięki za radę
Popraw masę na skrzyni
Auto bardzo proste do zrobienia, kolorystyka standart audi, zamek dwie masy, żadnych niespodzianek.
Potwierdzę kolegę.Silicon Bas nie ma sterowania zamka dwoma masami.Podłącz sterownik pod pod ten pomarańczowy na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu.Zrobisz to za pomocą sterownika ST1000 firmy AMT a znajdziesz go na www.conda.pl
w e34 wszystkie rańcówki są oddzielnie (dżwi pasażerów tylne są razem i sterują + bezpośrednio lampke) ale przednie na 100% oddzielnie, tylna klapa oddzielnie i przednia oddzielnie a wszystkie przewody znajdziesz pod tylną kanapą wchodzą do sterownika centralnych, lampki więc nie pozostaje nic innego jak tam się dostać ( będziesz potrzebował kilka diod...
jeżęli chcesz olać alarm to kupując każdy uniw.sterownik podłaczysz to w 10 minut tylo rozdiel przewody silników sterown. często ziel i nieb chyba że MERA to czerw i nieb --a reszta to sterow wśród nich jedna masa
Nie wiem gdzie jest tam przekaźnik sygnału ale coś go aktywuje i wątpię by była to woda.A na dodatek i cała deska rozdzielcza się świeci w różnych rytmach a gdy tylko wsadzę kluczyk i po przekręceniu na zapłon przestaje Problem z alarmem ,masą ,lub woda wlewa się bezpośrednio do jakiegoś modułu,i pewnie pod maską.Dlatego zajrzyj pod maskę do skrzynek...
Jesli chodzi o samochody i siłowniki w drzwiach to są pneumatyczne i elektryczne , w zależnosci od tego mamy rózne czasy. W pneumatycznych siłownikach stosujemy ten czas dłuższy około 3_5 sekund , w siłownikach elektrycznych czas ten jest około 1s ( dłuższy moze nam spalic silczek od siłownika). Po uzbrojeniu na jednym z przewodów z alarmu pojawi sie...
Jeżeli autoalarm ma tyle lat co somochód to trzeba zacząć od sprawdzenia instalacji połączeń auto alarmu(masa,zasilanie) oraz stanu samej centralki alarmowej.
Prawdopodobnie na pomarańczowo-białym pojawia się masa po uzbrojeniu alarmu, ST-1000 lub SR911 zamienia ją na sygnały "zrozumiałe" dla centralnego zamka. To tak najprościej mogłem to wytłumaczyć.
Oczywiście ze tak. Zwyczajowo zwierają one do masy przy otwarciu drzwi. A alarm właśnie sie wzbudza po otrzymaniu sygnału masy. Tak samo możesz zabezpieczyć tylną klapę i klape silnika. Pamiętaj tylko by odseparować te obwody diodami (montując rozgałęzienie z alarmu poprzez diody na poszcszególne obwody) po to, by np. otwarcie klapy silnika nie zapalało...
ten model ma dwa sterowaia zamkiem z drzwi kerowcy. jedno z samego kołka czyli rygielka aby sie zamykac w czasie jazdy i na postoju i nie ma ono wpływu na zazbrojenie alarmu. drugie jest z mikrostyku we wkładce i sterowanie dwoma masami jedna zamyka i uzbraja alarm drga otwiera i rozbraja tę diodke w awaryjnych. pioerwsze sterowanie jest naprzemienne...
To jest cała szafa sterownicza która steruję pompami a w nim jest alarm więc masa przewodów jest.
objawy jakby niebyło któregoś z zasilania albo masy
A w Radomiu anglików więcej niż w Londynie jakoś tak ostatnio się zrobiło.Najprościej poleć do prawych drzwi i po bólu.Jak się zamyka z klamki to zamknie się i z alarmu.
Jeśli masą zamykasz i otwierasz, to masz jeszcze sterownik centralnego i sterujesz nim z jakiegoś alarmu, prawda? I ten alarm ma dodatkowy kanał na którym pojawia się masa? A siłownik od klapy ma 2 kabelki i nie wiesz jak to ogarnąć?
Powinno byc tak w takim razie.Na wejsciu opt i syrena w centrali pojawia sie + podczas alarmu.Nie wiem po ki grom masz tego plusa i minusa w syrenie bez akumulatora.Gdyby bylo z aku to by bylo jego ladowanie a optyka i syrena wyzwolenie.Na rys mas tak jesli nie ruszy to olej + w sygnalizatorze i połącz odpowiednio masa a optyka optyka/wtedy swieci i...
alarm rozpoznac alarm alarm magic alarm alarm domowy alarm
lustro prądowy skrętka połączenie komputerów pomiar częstotliwość xmega
Łączenie taśmy filmowej 8 mm: metody i narzędzia Unitra MDS 432: Napięcia na tranzystorze BD135