Poprzednio jak padł może tak nie do końca często w głośniku od alarmu jest wyłącznik na kluczyk może wtedy był wyłączony czyli dyskretny.
Witam. Alarm oryginalny czy dokładany? Jak oryginał to podłączyć vcds i 46 moduł komfortu w wartościach pomiarowych zobaczyć "ostatnie uruchomienie alarmu" i będzie wiadomo co aktywuje alarm.
W załącznikach masz instrukcję doprogramowania kluczyków Passat '94 - '97
do wymiany przekaźnik wewnątrz centralki alarmowej
http://obrazki.elektroda.pl/9906141500_1... Dodano po 1 Jeżeli przekręcenie kluczyka w drzwiach na 3s w poz. zamknij domknie szyby - to tak.
Podejrzewam że alarm można jedynie wyłączyć komputerem diagnostycznym. Jeśli masz 2 - gie auto to zapożycz z niego akumulator, oczywiście po wcześniejszym upewnieniu się że otworzysz peugota bez prądu. Ile lat ma bateria może już warto zaopatrzyć się w nową, bo nie wiadomo co będzie z tego akumulatora po naładowaniu a passaty prądu nie oszczędzają,...
Zobacz przewud od czujnika w klapie, może alarm myśli że cały czas jest klapa zamknięta. Pozdrawiam
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.http://forum.vw-passat.pl/threads...
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
Jesli chcesz szpko uzykac inf to moj numer kom 605 271 646 lub GG 5851367
Jak dobrze pamiętam to Silikon Esprite ARS
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Wszystko fajnie, ale myślę że czas zamknąć ten temat:))) Problem został rozwiązany:)))))))) rolls !!! Jakbyś kiedyś coś chciał wiedzieć na temat Mercedesa W124 lub VW Passata to smiało pytaj!!!
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
podłącz diody :jedną katodą do wł bagażnika a drugą do wł drzwiowego(brązowy z białym paskiem)i będzie po problemie
W międzyczasie zassałem schemat i instrukcję. Chyba nie pozostaje Tobie nic innego, jak zakup zewnętrznego modułu komfortu. Zobacz to: http://www.conda.pl/product.php?k=4&pk=5...
nie niebieski tylko czerwono czarny, rozpleć wiązkę przed modułem ok 15 cm znajdziesz tam łączenia kabli, czerwono niebieskich, chyba 5 sztuk razem i niebueskie razem chyba 4 szt, tam masz problem, napad się włącza bo dostaje masę.
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
Jeżeli masz światełko to podepnij sie pod światełko. Chyba ze wolisz zakładać nową krańcówkę ale po co? jeżeli nie to ultradzwięki też pomogą
1-tak usterki powinny zostac zapisane 2-typowych krancówek tam nie ma 3-robisz podglád parametrów i wiesz które zamki rozbierac a które nie.
Żeby blokowanie auta przez alarm ominąć, otwórz centralkę i połącz ze sobą 2 kable wlutowane bezpośrednio w płytkę. Dodano po 59 alarm jest wlutowany w oryginalną wiązkę To chyba normalne
a to kolega bedzie montowal alarm pilotowy do tego autka ??
Ściągaj półkę nad nogami kierowcy, prawie na bank tam jest zamontowany dodatkowy alarm
Witaj! Problem, który opisujesz, może być związany z kilkoma możliwymi przyczynami: Czujnik zamknięcia drzwi: W Passacie B5 FL często występuje problem z czujnikami zamknięcia drzwi, które mogą ulegać awarii. Czujnik może nie wykrywać, że drzwi są poprawnie zamknięte, co powoduje pojawienie się komunikatu o otwartych drzwiach i alarmie. Uszkodzenie...
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Ewidentnie alarm do sprawdzenia.
Mogła wylać bateria w module syreny i narobić bigosu. Spróbuj wywołać alarm (otworz auto od środka przez uchyloną szybę) a potem odczytaj błędy.
Zeby w pasacie b5 poprawnie zamontować alarm i podłączyć czujniki krańcowe trzeba zdjąć tapicerki z drzwi i przeprowadzić do nich kable. Może gościu coś tam rozłączył.
Witam. Miałem ten sam problem w seacie. Tak sie dzieje czasem po rozłączeniu aklumulatora. Musisz jechac do elektryka żeby zestroił alarm z systemem domykania szyb.
Powodów takiego zachowania alarmu może być co najmniej kilka, zostawił bym jeszcze moduł komfortu w spokoju, a radził bym się zająć na razie alarmem. Komfort znajduje się pod nogami, syrena o ile alarm jest fabryczny najprawdopodobniej w nadkolu tylnego błotnika. Musi kolega oszacować czy alarm jest oryginalny czyt. fabryczny czy został już domontowany...
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Błędy odczytać,jaka przyczyna alarmu,lub wróżka ale ona słabo widzi model passata b5.B15 jest ok u niej.
Nie zapięta wtyczka, złamana wiązka. O Elektryce w Passacie b5 napisano na tym forum chyba wszystko.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Nie ma takiej opcji. Albo alarm albo zamek drzwi kierowcy. Jedyna funkcja zamykania jest wtedy gdy otworzysz auto z pilota i nie otworzysz drzwi.
Właśnie enauto. Pismo obrazkowe najbardziej przemawia.
dokładnie do tego służy, po skonczonej jeździe wciskasz guzik i dalej zamykasz z pilota już bez ochrony wnętrza
Wiązka w lewym progu, zalany komfort rozumię że to fabryczny alarm?
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Masz napisane w 3 poście nad nogami kierowcy. Dodano po 1 Ale dojdziesz też po wiązce od syrenki alarmowej.
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
Instalacji do alarmu auto napewno nie ma, ale jak juz sie zdecydujesz to daj znac. Postaram Ci sie pomoc i dostosowac alarm do Twoich wymagan... Masz w aucie elektryczny pedal gazu? Rozlaczenie tych przewodow pomoze co najwyzej, ze nie bedzie mozna dodac gazu, ale auto odpali. A po trzecie primo :-) to ten "taki dlugi jalowy moment" to tzw. turbo dziura....
http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/ba... Jaki to alarm?
Witam . Temat był wałkowany tysiąc razy ale tego co mnie nurtuje nie udało mi się znależć. Sprawa pierwsza. Gdzie można podłapać kabelek od sterowania lampki sufitowej. Wiem że jest przy komforcie ale nie mogę za Chiny zerwać listwy progowej i się boję że coś pourywam. Sprawa druga . Sterowanie centralem. Znalazłem info. że można to zrobić na kabelkach...
Witam ponownie, uszkodzona była dioda w lampce pod drzwiami.
A ta dioda na słupku to jakiś alarm dodatkowy?
Pozostaje Ci sprawdzić wiązkę pod nogami kierowcy. Zwróć uwagę na połączenia przewodów(kilka jest zaprasowanych) Tam lubi często połączenie skorodować.
Wymienić,dostawała się woda to skorodował w środku. Odłącz go i zobacz jak zachowa się alarm.
alarm fabryczny w b5 nie ma odcięcia
Nie napisałeś o jaki alarm chodzi ?! Więc cięzko pomóc. Zablokuj wykrywanie spadku napięcia w centralce alarmowej
Passat B3 nie miał oryginalnie alarmu sterowanego pilotem (tzn miął sterowany pilotem na podczerwień ale to bardzo rzadki przypadek). Zapewne jest to jakiś uniwersalny, podpięty pod fabryczny centralny zamek. Pokaż zdjęcie jaki to pilot, jaka syrena, i poszukaj sterownika w okolicach skrzynki bezpieczników. Wtedy dopiero można coś pomóc.
nie dobrze sie wpioles problem wychodzi przy wydluzonym czasie impulsu z alarmu
Alarm mam TYTAN Max Defender, zwloki nie mam (w kazdym badz razie nie wiem) i dlateg musze sie podlaczyc pod zamek drzwi i w mommencie otwarcia zwarcie do masy, bo lampka sie nie nadaje bo zapala sie od razu po rozbrojeniu alarmu, czyli tym samym sugeruje otawrcie drzwi
fabryczny czy dostawiany?
Moduł komfortu, zobacz może zalany
ostatnio miałem też że czujnik w zamku maski :) nieźle sie naszukałem
A jaki jest to model SEO ? Kiedy montowane ?
Gdy robię test w vcds syrena wydobywa dźwięk.Instalacja jest oki.
Mam taki sam problem w Golfie 4 i mam pytanie czy owy zamek, ten z mikrostykiem będzie pasował od passata b5 do golfa 4? Bo mógłbym mieć taki za półdarmo.
Usterka usunięta. Po wymontowaniu zamka lewych tylnych drzwi i rozebraniu go na płytce drukowanej ścieżki łączące mikrowyłączniki z gniazdem miały wżery, najprawdopodobniej dostała się tam woda. Wszystkie połączenia wykonałem przewodem i mineło już kilka dni i wszystko jest OK.
Dzięki za odpowiedź. W sumie to nie znam się na elektronice, schematy zrobiłem na podstawie pierwszego schematu (czyli sterowanie jednym przewodem) z wykorzystaniem prostych zasad logiki :). Teraz mam już pewność i mogę zakładać alarm.
A sam zamek , bez alarmu działał ok?? Jeśli tak tzn. że coś robisz źle
Problem rozwiązany temat do zamknięcia
Witam podłączyłem ten alarm z pilota otwiera sie i zamyka bez problemu ale jak chce otworzyc lub zamknąc kluczykiem to pali sie bespiecznik cos pewnie zle podłączyłem tylko nie wim co?Pomocy Pozdrawiam
Zamykam. Z kolegą Zmacio proszę skontaktować się poprzez PW.
Zpewnością winnym bedzie prawy przedni zamek tzn mikrostyk uszkodzony.
Witam serdecznie wszystkich. Mam problem z alarmem w VW Passat. Alarm to Prestige APS i tu nie jestem pewien 100 albo 250 mam instrukcję ale odnosi się do wielu typów.Jak już wspomniałem sama się załącza, auto stało kilka dni nieodpalane i nagle zaczęło wyć.Po wyłączeniu pilotem po paru minutach znowu wyje co robić.
Witam Jaki alarm do Passata rok 2003 combi DTI . Chodzi mi o to a by współpracował z elektroniką auta i 'domykał' szyby . Pozdro Czaruncio
Siemka po wizycie u elektryka ktory stwierdził ze widział gorsze skrzyki i bardziej zardzewiałe stwierdzil ze to napewno alarm fabryczny i pogrzebał tam troche i stwierdzil ze alarm po puknieciu w niego odłacza prąd na kompa(płytka 2 raz przelutowana)podłaczył na krotko i kazał troche pojezdzic a jak zda egzamin to poprostu wymienie alarm.Napisze co...
pkhenr Jakie duże diody tam zstosować, bo czytalem na forum, że komus sie tam grzały, jakieś cuda były.... Ale obstawiasz uwalona krancówke w alarmie??
Kabel zielony i szary - sterowanie "+". Znajdziesz je przy lewym słupku (przychodzą z drzwi kierowcy ) lub przy pompce. Musisz zastosować, tak jak kolega wyżej napisał, podwójny przekaźnik lub dwa przekaźniki. Pozdr.
krańcówki drzwi brązowo-biały w boczku,bagażnik podpinasz pod oryginalną lampkę chyba brązowo-czerwony,zamek centralny dwa plusy szary zamknij ,zielony otwórz,domykanie szyb -wydłużasz czas na zamknij,kierunki czarno-biały i czarno zielony np.przy bezpiecznikach,możesz odciąć czarnego plusa po stacyjce.
Czyli montowany standardowo alarm jest "do bani"?
Czytałeś kolego co napisałeś. Alarm, fotel, poduszka a co to ma wspólnego z modułem komfortu.
Witam. Przeszukałem 14 stron związanych z Passatem B6 i nie znalazłem odpowiedzi (wszystkie omijające i opisujące Passata B5). Mam problem z podłączeniem krańcówki. Czy mogę się podłączyć do lampki w podsufitce tam, gdzie raz pojawia się masa, a przy zamkniętym aucie napięcie? W instrukcji alarmu Inferno (link do strony, rys 5,2) jest opisane wejście...
Witam Może ktoś mi pomoże, zainstalowałem alarm do vw passata 95 r i chciałbym aby sterował centralnym fabrycznym, trochę nie wiem w które przewody się wpiąć Pozdrawiam Andrzej nie pisz postów i ich tematów dużymi literami
Nie dopasujesz go do żadnego alarmu
Witam mam klienta ze wspomnianym Passatem, cyklicznie wyje po godzinie/40min, powodem są drzwi/klapy, to jednak już sprawdziłem naprawiłem krańcówkę maski nic nie dało. Ciekawostka że wszystko jest ok gdy wyłączy się wszystkie lampki wewnątrz, alarm podpięty wedle instrukcji przez diody separujące drzwi, samochód posiada własny alarm fabryczny ale czujników...
Zaczyna się znowu przedszkole...
sprawdź teraz P.W.
Witam Jak mogę zresetować ten alarm do pierwotnych ustawień? Zdradź jeszcze jedną tajemnicę. Jaki to alarm, lub daj jakie zdjęcia, które pozwolą go rozpoznać. Pozdrawiam
uszkodzony mikrowyłącznik na zamku brak potwierdzenia zamknięcia drzwi
Witam, dziś napotkałem taki, oto problem; zamontowałem alarm tytan bezpilotówka w passacie, wszystko ok, tylko brak mi domykania szyb. Na stronie digitala jest rozpiska na 01 > a ten jest 98 ale raczej jest to samo, chyba że nie. Ze schematu podłączenia wynika, że domykać nie może, ponieważ, do czerwono zielonego (w drzwiach) podłączyłem przez diodę...
no jest troche stary alarm.Sprawdzalam juz czy jest 12v i jest z bezpiecznikami tez jest wszystko ok, kostka tez byla wylonczona i dalej nic
dzięki za radę . Do Radomia mam 300 km
W każdych drzwiach jest moduł,więc mimo iż są korby to tam niestety są te krańcówki do podłączenia.Moduł steruje siłownikami.Sygnały migaczy jak odłączysz to stracisz informację optyczną o wł/wył z pilota jak i alarmowaniu.Sterowanie z tego co kojarzę z modułu pod nogami kierowcy.Co do ultra to nie wiem.
Witam jak w tytule problem polega na tym że po usunięciu kabla od kierunkowskazów połączonego z alarmem i c.z., ok. minutę po zamknięciu auta włącza się alarm. Jak wyłączę alarm to auto się otwiera. Kabel został usunięty ponieważ przy zamykaniu/otwieraniu blokował się lewy kierunkowskaz - tzn. zacinał się w ten sposób że ciągle świecił bez możliwości...
Nie ma przycisku awaryjnego, ale alarm wyłączasz normalnie.
Posiadam w swoim aucie alarm Cheetah CH-AE + random (lub jakąś bardzo podobną wersje jeśli były takie) od jakiś 10 lat, z tego co pamiętam na początku miał funkcje domykania szyb tzn jak zamknęło się auto pilotem domykał szyby jeśli były uchylone, teraz ta funkcja przestała działać już od jakiegoś czasu (kilka lat temu). Czy ktoś posiada do tego alarmu...
VW passat 1.8 monowtrysk, kombi, centralny sterowany + na dwóch przewodach, (wg instrukcji jaką dostałem od sprzedawcy i która jest tu na forum: zielony z alarmu z popielaty z centralnego - zamykanie; i niebieski z alarmu z zielonym z centralnego - otwieranie), czarny z białym do +, a pomarańczowy z różowym do -.) Podłączyłem też czujnik drzwi kierowcy:...
Dziekuje za odpowiedzi. Sprobuje dzisiaj cos zdzialac
strazak7, czy nie masz fabrycznego alarmu ?? bo jak masz to wpiecie sie w centrala nie bedzie najlepszym wyjsciem
Witam! mam problem choć temat był omawiany nie jeden raz(znalazłem stare posty) jednak nie mogę sobię poradzić. Chodzi o to że zamontowałem w aucie alarm Super fortecę.Alarm działa poprawnie ale zaczeły się schody przy próbie podłaczenia central zamka.Zamek jest fabryczny(pneumatyczny) i posiada dwustopniową funkcje otwierania,czyli raz przekrecam kluczyk...
witam na poczatek bym sprawdzil czy dochodza napiecia na cewke jezeli tak to sprawdz uklad WN od cewki do swiecy.A jezeli nie dochodzi nap. na cewke to sprawdz ten alarm. I usterke powinienes znalesc. Powodzenia i pozdrawiam
Radio nieoryginalne dołożone, wiazka, która pasuje w kostki, tak była odpinane, nic nie dało. Moduł nie zalany. Rozumiem, wiązkę od modułu komfortu sprawdzić 25cm i tak ma dokładany alarm (centralny nie działa).
Wszystko przejrzałem i dalej nie wiem jak to podłączyc w VW PASSAT od czego zacząc? mam schemat ale taki ogólny wszystko jest ok. ale jak to podłączyc w moim aucie?
Jak sam zauważyłeś "coś z elektryką" . Sprawdź kable zasilające w/w urządzenia . Luźne złącza , luźny bezpiecznik . Wyczyść styki .
passat alarm passat włącza alarm passat usterka alarm
wyczyścić zaparzacz pompa myjąca zmywarka podstawa telewizora
serwis viessmann optotriak obciążenie indukcyjne
Silnik blokuje się po podłączeniu do zasilania - przyczyny i rozwiązania Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie Yosan 3031 Turbo