nie mam możliwości podesłania ci rysunku,ale połóż przekażnik nózkami do góry tak,żeby trzy nózki były na dole,zacznę od podłączeń dolnych: środkowa do jednego z przewodów siłownika np.niebieski,lewa stały plus,prawa sterowanie masą z alarmu,nózki górne: lewa stały plus,prawa stała masa,obydwa przekazniki krosujesz tak samo,środkowa dolna nóżka drugiego...
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Co ty motasz kolego, przecież w Berlingo jest normalne sterowanie dwoma masami, nie potrzeba żadnych plusów. Jeszcze trochę i spalisz siłowniki... Czasami się zastanawiam, po co ludzie biorą się za coś o czym nie mają pojęcia, przecież ten samochód to najprostrzy wynalazek do zrobienia, łatwiejszy od niego jest chyba tylko Polonez.
Witam Siłowniki orginalne ? Modół zlokalizowany ? Alarm jak steruje konfiguracja sterowania zamkami (foto) . A swoją drogą podziwiam jakiejkolwiek zwarcie tych kabelków (gole bez izolacji) uszkodzenie albo spaleniem samochodu !!!
Z tego co pamiętam to kolega kupił ten sterownik na giełdzie samochodowej. Chyba w Słomczynie. Na stoisku z alarmami, siłownikami itp, mieli także zestawy do samodzielnego montarzu szyb elektrycznych. I to był sterownik od takiego zestawu. Pozdrówka, M Jak nie dostaniesz to daj znać rozejżę się u znajomego w sklepie, pewnie cosik się wymyśli. M
w które miejsce to zalezy jaką masz centralkę do alarmu. a co do siłowników to są 2 rodzaje: elektryczne i pneumatyczne. Elektryczne zamykają sie wszystkie na raz, a pneumatyczne zamykają sie pokolei (trwa to ok. 4 sek.). Szczerze to nie wiem które są lepsze :)
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Witam! Predator plus nie posiada sterowania bezpośrednio siłownikami. Musisz zastosować dodatkowo centralkę sterującą siłownikami (koszt ok. 20zł). Z Predatora na pinach 1 i 2 wychodzi impuls otwierania i zamykania ale do modułu sterującego siłownikami a nie bezpośrednio do siłownika! Pozdrawiam!
Czarny masa, zielony z niebieskim zasilanie silowników natomist brązowy z bialym to sterownie pozdrawiam!!
zobacz druk w okolicy przekaźników na centralce
Sterowanie Tak ,siłowniki Nie.Ale w każdym komplecie siłowników jest centralka.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
jak wyżej. nie rozumiem tylko w jakim celu podłaczasz silownik master skoro on i tak nie bedzie spelnial swojej roli (po cos sa te dodatkowe 3 przewody). wydaje mi sie ze lepiej byloby dodac te przewody.
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
da sie bez problemu, tylko dokładnie ci tego nie opisze, ale robiłem to w Mondeo. Tak jak pisałem- nie podłączasz żadnych mas do tego sterownika. W kablach zielonych lub niebieskich( zalezy jak sobie wybierzesz) podajesz +12V tam gdzie według schematu ma być masa, a później tylko sprawdź na którym wyjśćiowym jest impuls przy zamykaniu a na którym przy...
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
tak 85 a, 86... racja.... zmierzylem i mam 36 do max 40 ohm Spróbuj czegoś takiego poszukać: http://www.mantylka.webpark.pl/p1.jpg http://www.mantylka.webpark.pl/p2.jpg
jeżeli dobrze rozumiem po podaniu impulsu zamykania z alarmu siłowniki idą w odwrotnym kierunku niż chcemy należy zamienić miejscami kable w siłownikach
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
http://img300.imageshack.us/img300/4186/... http://imageshack.us
Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
no to musisz dołożyć ten interfejs aby sterować kluczykiem np. nr aukcji 2320565741 lub 2343377569
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
brązowy i biały niepomyl i temamt trza zamknąć.........miłego montażu
Podczas kliknięcia przekaźnika , na zielonym i niebieskim z centralki musi pojawić się napięcie , jak będzie to pozostają siłowniki.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Zamontowałem w swoim samochodzie alarm zgodnie z załączonym schematem,który podłączyłem z centralnym zamkiem. Był on wcześniej zamontowany ale go nie nie używałem.Problem polega na tym że przy załączeniu alarmu siłowniki działają prawidłowo czyli się zamykają ale po wyłączeniu alarmu siłowniki nie reagują.Po zamianie "+ i -" na "- i +", które wychodzą...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika! Jest tylko czujnik położenia zamka. Musisz dołożyć siłownik slave sterowany z alarmu i po kłopocie.
może tak być,że w drzwiach kierowcy jest tyko switch sterujący i faktycznie potrzebujesz siłownika.
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
tak, ma on być odłączany na czas ruchu siłowników
biały wyzwalanie minusem(i tak masz w perfect'cie) a niebieski plusem.A impulsy do alarmu łapiesz z siłowników a nie z przycisku. biały + niebieski -
A wcześniej jak alarm sterował st-1000?
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
Jak odczytać w panelu Weintek po Modbus Tcp/ip zmienne integer MB_Bool_To_Int_2BitVariable DescriptionVariable 0[Alarm] Moduł wejść/wyjść C.PCOE nr 1 offlineAL_OfflineAlrm_CPCOE_1.Active 1[Alarm] Moduł wejść/wyjść C.PCOE nr 2 offlineAL_OfflineAlrm_CPCOE_2.Active 2[Alarm] Brak komunikacji sterownika z systemem BMSAL_Brak_Komunikacji_z_BMS.Active MB_Bool_To_Int_3BitVariable...
Musisz zastosować przekaźnik bo spalisz centralkę alarmową.
Przecież otwieranie pokrywy bagażnika z pilota jest realizowane przez sterowanie przyciskiem na fabrycznym pilocie samochodu. Wystarczy tylko "wyłączyć" alarm na czas otwierania bagażnika. Sterowanie siłownikiem bagażnika znajdziesz w brązowym 46'pinowym złączu - biało/zielony przewód na poz.46.
no nie otwiera, poczytalem troszke, i czy dobrze rozumiem ze ma to byc silownik Master (sterujacy)??? czy tylko to wystarczy czy jeszzcze dodatkowo cos jakis przekaznik, bo MASTER ma 5 wyjsc(kabelkow)
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
wg. schematu złącz razem 85 i podaj +24V i rozepnij 86 i tu jest sterowanie minusem a 87a pozostaw na minusie
Jeżeli cały zamek rusza po zamknięciu drzwi kierowcy i jest miejsce, to wpakuj dodatkowy siłownik napędzany z alarmu dla pewności 6kg i po sprawie. Dlaczego nie bezpilotówka?
Witam Czy jest możliwość podłączenia do w/w alarmu siłownika otwierania bagażnika. Obecnie otwieranie jest na linkę. Mam oryginalny siłownik i mikrowyłącznik do otwierania.
błąd polega na tym, że podłączasz się kolego sympatyczny, aczkolwiek zielony jak szczypiorek na wiosnę :) pod przewody siłownika, a nie pod przewody sterowania zamkiem, a na przewodach siłownika masz przemiennie właśnie raz na jednym , raz na drugim plusa.....ale również naprzemiennie masę, a plus z alarmu i masa na przewodzie siłownika razem wzięte...
(at)Hirsz, Nie da się podłączyc bezpośrednio. Musisz dokupić centralkę sterującą siłownikami którą podłączasz pod alarm, a pod nią siłowniki.
Wywal to chłopie bo to zabytek i nie warto do ego podchodzić
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
podłącz siłownik w drzwiack kierowcy do cięgna zamka i do "centralki alarmu" sterowanie zamkiem to na pewno działa :)
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Są alarmy do których możesz bezpośrednio podłączyć siłowniki c.z czyli kupujesz alarm + siłowniki do c.z. centralka c.z. nie jest konieczna, kwota 200zł powinna wystarczyć na zakup tego co trzeba.
To nie alarm, czyli już sobie odpowiedziałeś, co do podłączenia syrenki i czujników. Tak. Do NC masę, do NO plusa, Com na siłowniki. Tak, jak pisałem - porównaj z opisami alarmów z wbudowanym sterownikiem CZ. Zworka - pewnie tak. Spróbuj wysterować impulsami masy na białym i brązowym ze zworką i bez i sprawdź jak pracują przekaźniki. A po jaką cholerę...
dłuższą nóżkę diody podłącz do plusa a krótszą do przewodu brązowo czerwonego od siłownika
Witam problem polega na podłączeniu zamka do alarmu siłownik w drzwiach jest od kierowcy moduł sterujący do zamka oryginalny jest za popielniczka teraz nie wiem do jakich przewodów sie podpiąc auto to 98r:?:
Witam. Pompka nie pracuje. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika(przynajmniej u mnie nie co i tak by tego centralka nie zamkneła, chyba że zamontować siłownik elektryczny który pociągnie wodzik i wtedy zadziała cała reszta- tak jakby to było robione ręcznie). Pozdrawiam.
Witam proponuję założyć jeżeli już masz siłowniki do tego alarm z modułem centralnego zamka w środku podpinasz tylko do alarmu siłowniki i masz i alarm i centralny zamek a w alarmikach już są wyjścia dodatkowe np EXUS pozdrawiam
Montuję centralny zamek do opla Tigry z 96r. orginalny same siłowniki,2 mastery do drzwi,jeden siłownik do bagaznika i jeden do wlewu paliwa slave,plus alarm Magicar 440.Mam pytanie :Jak podłączyć siłowniki typu master <5 przewodów i siłownik bagażnika 4 przewody.Z centralki alarmu wychodzi 6 przewodów siłowniki bedą podłączone bezpośrednio do centrali...
Zamontowałbym czujnik ultradźwiękowy - skuteczny, niezawodny i brak fałszywych alarmów. Pozdrawiam.
możesz założyć zwykły siłownik slva + alarm ze sterowaniem masą np exus v5, v10 sygnał wychodzący z alarmu steruje siłownikiem otw/zam a siłownik podpięty podbolec resztę fabrycznych siłowników.
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
sprawa się sama rozwiązała, nie wytrzymałem i zamówiłem nowy alarm, co najśmieszniejsze dostałem identyczny jak ten do którego nie posiadałem schematu ;) wystarczyło zrobić mostek między 3ma pinami i mamy centralkę ;) a alarm to RTX Vulcan
Mam problem z siłownikiem uniwersalnym w Toyocie Yaris. Wygląda to trochę tak jakby siłownik nie był w stanie określić pozycji zamka i ciągle próbował zamykać lub otwierać. Zachowanie jest identyczne bez względu na to czy zamkniemy auto pilotem alarmu czy wciśniemy przycisk w drzwiach. https://youtu.be/xTYPXJLCvcE Czy uszkodzony jest siłownik czy raczej...
Mam pytanko jak wpiąć się do sterowania centralnego zamka w golfie III 1,8 przez centralę alarmu? Siłowniki są pneumatyczne. może jakiś schemacik albo przynajmniej czy jest to sterowanie plusem czy minusem. Są tam dwa złącza jedno pod siłownikiem a drugie przy zamku. Pozdrawiam
może wystarczyć ale ...nie powiedziałeś w końcu jasno czy działa jak zewrzesz do masy kabel idący od alarmu ( trzeci kanał ) czy kabel od siłownika
Przecinasz przewody do siłownika w/g schematu
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Najprostszy sposób to jeden przekaźnik. przez styki puszczasz + do siłownika, do jednaj nóżki cewki przekaźnika dajesz na stałe +, a do drugiej 2 - , jeden z alarmu , drugi z guzika podłączonego z masą auta. Na wszelki wypadek można dac diode żeby sie coś z alarmem nie krzaczyło. Dioda oczywiście w kierunku siłownika. Nie zapomnij o bezpiecznikach
Witam. Chcę założyć siłownik w klapię bagażnika i chcę go podpiąć na otwieranie z 2 kanału alarmu (MAGICAR) a zamykanie z głównego przycisku pilota razem z siłownikami drzwi. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu schematu i sposobie podłączenia siłownika wraz z centralką pod alarm. (siłownik typu slejw) Schemat orjętacyjny centralki. Wydaje mi się ze w tej...
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Witam Albo zamieniasz miejscani zielony z niebieskim przy siłownikach / poszczególne drzwi/ ,albo zamieniasz biały z brązowym /sterowanie centralnym w interface z alarmu/ Pozdrawiam
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
można i tak ale musisz mieć możliwość wysterowania bezpośrednio z alarmu siłownika,a nie wszystkie alarmy maja tą mozliwość. Dodano po 1 ewentualnie musiałbyś użyć dwóch przekażników,w każdy razie już wiesz jak zrobić a to najważniejsze.
Są takie specjalne siłowniki do otwierania tylnej klapy, ale musiałbyś mieć w tym alarmie jakiś dodatkowy kanał. Jakoś nie mogę niczego o tej nazwie znaleźć w swojej szafie. Dobrze przepisałeś nazwę?
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
Za mały skok cięgna siłownika .
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Witam W tej konfiguracji to raczej nie będzie działać 1 Czy z alarmu wychodzi sterowanie na siłowniki? Czy tylko przewody sterujące modułem?/jaki to alarm/ Siłowniki masz slave a nie matki Jeśli alarm podaje sygnał minus do otwarcia i zamknięcia to musisz podłączyć go pod przyciski http://obrazki.elektroda.net/69_12440135... To tak na szybko...
Witam ! Mam problem z podłączeniem siłowników do alarmu Peying y-3018 .Posiadam 2 siłowniki firmy Hantom z 5 przewodami bez centralki . .Mój problem polega na tym że nie wiem jak podłączyć siłowniki do tego alarmu ponieważ są inne kolory w siłowniku a inne w alarmie .Proszę o jakiś schemat jak to podłączyć . http://obrazki.elektroda.pl/5414424200_1...
Zdjęcie 2 i 3 są to siłowniki centralnego. Dioda nie będzie migała skoro alarm jest odpięty
Chciałbym założyc alarm do yariski ale nie mogę sobie poradzic z sygnałami na kablach typ alarmu to LION KE-200 i siłowniki TERMINATOR Może ktoś miał do czynienia z takim alarmem.
Witam.Mam spalony sterownik cz w nissanie sunny.W związku z tym mam pytane.Czy moge pod orginalne siłowniki podpiąć alarm z wbudowanym interfejsem cz?Dokładnie zastanawiam się nad alarmem Exus smart.Jak mam to zrobić?Wiem że siłowniki w Nissanie sterowane są na zasadzie +- otwarcie -+ zamknięcie tylko nie wiem czy ten alarm ma taką możliwość:?:
Jeśli tylko są przekaźniki to możesz od razu sterować siłowniki. Jednak będzie to tylko starowanie z pilota. Brak centralki zamka centralnego będzie skutkował tym, że jak będziesz otwierał auto kluczem z drzwi kierowcy, gdzie zwykle montuje się siłownik typu master, pozostałe drzwi nie będą otwierane. Ale przecież będziesz zawsze używał pilota.
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Mistrzu, zacznij myśleć trochę logicznie, to wyłączy Ci się komplikator. Wystarczy założyć do drzwi kierowcy siłownik i napędzić go albo z wbudowanych przekaźników interfejsu alarmu, albo z dwóch dostawionych, jeżeli są tylko wyjścia niskoprądowe masy. Praca tego siłownika wymusi pracę switcha w drzwiach kierowcy i konsekwencji pracę oryginalnej pneumatyki...
Kupiłem jakiś najtańszy ale nie go nie wymieniłem i jakiś rok temu poszedł do innego auta.
zamówiłem siłownik slave a przysłali mi master (5) przewodowy, da sie coś zrobicz czy musze wymienić na slave?
Z alarmu
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Ja bym zastosował zamiast tych przekaźników sterownik TOP-32 (15zł) firmy AMT. Wtedy niezależnie od tego co daje alarm, zawsze na siłowniki idą impulsy 1 sekundowe. Pozdr.
witam proszę o pomoc w podłączeniu autoalarmu typu vulkan2 dokładnie chodzi mi o podłączenie przewodów sterujących centralnym zamkiem.Mam wszystkie schematy odnośnie podłączenia alarmu działa bez zarzutów tylko otwieranie z pilota nie działa do końca to znaczy nie ma otwierania.wybrałem opcjię sterowania bezpośrednio siłownikiem i tu jest problem bo...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Ale, ale, kolego! Jak chcesz podpiąć siłownik bezpośrednio do centralki alarmu? Przecież musisz jeszcze mieć sterownik zamka!
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
A reszta idzie do siłowników. Bloker ci tu podejdzie bez problemu to uniwersalna centralka.
poszukaj po firmach handlujących alarmami : są specjalne siłowniki do klapy bagażnika .koszt - około 70 zł
siłownik centralka alarm schemat podłączyć siłownik alarm siłownik centralne zamek alarm
zapłon romet chart lustro prądowy kamera chmura
zasilacz stabilizowany audio netia opinie
Schemat ideowy wieży Eltra 2577 - gdzie znaleźć? Zasilanie 12V we wzmacniaczu Dixon AV2200 SD/PC