tak, ma on być odłączany na czas ruchu siłowników
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika! Jest tylko czujnik położenia zamka. Musisz dołożyć siłownik slave sterowany z alarmu i po kłopocie.
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Witam proponuję założyć jeżeli już masz siłowniki do tego alarm z modułem centralnego zamka w środku podpinasz tylko do alarmu siłowniki i masz i alarm i centralny zamek a w alarmikach już są wyjścia dodatkowe np EXUS pozdrawiam
Przy takim podłączeniu możesz uwalic alarm. Nie posiada on wyjścia bezpośredniego do siłowników, tylko wyjścia do sterowania centralką CZ. Obciążalność tych wyjść zazwyczaj nie przekracza 100 mA, a siłownik potrzebuje znacznie więcej do pracy. Potrzebujesz dodatkowego sterownika, np ST 100 lub TOP32 lub cos podobnego (jeśłi w zestwai centralnego zamka...
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Nie, z alarmu wychodzą impulsy niskoprądowe, a ty potrzebujesz pełnego zasilania siłownika.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Sterownik cz jest w GEMie, ten komputer z kolorowymi kostkami. Prawdopodobnie spaliłeś styki w siłownikach, odetnij sterowanie z drzwi i wtedy z alarmu wysterujesz cz
Centralka zamka potrzebuje plusa i minusa. Na siłownik teź idzie minus.
Kolego po pierwsze zastanów się nad samodzielnym montażem tego alarmu , bo jeśli nie wiesz cyt'' ale nie wiem czy centralny zamek jest pneumatyczny czy z siłownikiem zamka '' to nic dobrego nie wróży . Dla podpowiedzi proszę linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... tematów na audi 80 jest kilkadziesiąt i wystarczy że użyjesz wyszukiwarki...
Dlaczego raz w miesiącu trzeba ustawiać siłowniki?
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Trzeba dołożyć siłownik, nie trzeba demontować fabrycznego stycznika, można połączyć dołożony siłownik razem z oryginalnym cięgnem. Trzeba jeszcze użyć 2 przekaźników do wysterowania siłownika z alarmu.
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
jeżeli zamykasz od srodka przyciskiem to nie musisz kupować zadnego siłownika ponieważ w wszystkich drzwiach są zamontowane a jeżeli zamykasz cięgnem to wystarczy dokupić jeden siłownik typu slave
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
generalnie musisz wysterować bezpośrednio siłowniki, załączam rozpiskę
Dla zasterowania centralnego zamka przez alarm należy dołączyć zwykły siłownik - jest to możliwe lub zamówić silniczek + krańcówkę.
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Do sprawdzenia sygnał z alarmu. Do sprawdzenia siłownik zamka drzwi kierowcy.
Napisz jaki to samochód, Jeżeli centralny jest już zamontowany i działa, to musi mieć gdzieś centralkę sterująca i w tym przypadku należy podpiąć alarm do tej centralki (można to zrobić przy siłowniku). Jjeżeli chcesz zamontować centralny zamek i masz tylko siłowniki to wtedy to zależy od typu alarmu ale zdecydowana większość wysyła sygnał do sterownika...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
Jeżeli cały zamek rusza po zamknięciu drzwi kierowcy i jest miejsce, to wpakuj dodatkowy siłownik napędzany z alarmu dla pewności 6kg i po sprawie. Dlaczego nie bezpilotówka?
załączenie alarmu=zamknięcie zamka wyłączenie alarmu=otwarcie zamka
przykład: 1. uzbrajam alarm / zamyka się centralny 2. rozbrajam alarm / otwiera się centarlny 3. uzbrajam alarm / zamyka się centralny 4. rozbrajam alarm / otwiera się centarlny 5. uzbrajam alarm / zamyka się centralny 6. rozbrajam alarm / otwiera się centarlny 7. odpalam i gaszę silnik 8. uzbrajam alarm / zamyka się centralny 9. rozbrajam alarm / zamek...
Witam, Zamierzam zainstalować w tym samochodzie centralny zamek (w 4 drzwiach): Komplet 4 siłowników centralnego zamka o sile uciągu 3 kg, centralka, okablowanie; końcówki siłowników obrotowe o 360', bezpieczniki w wiązce, silniczek na licencji japońskiej sprzedawane przez Firmę Corral, SI-3kg Mam pytannia: 1. Czy do oryginalnych zamków w tym samochodzie...
Witam, W moim Uno (5d) 1.0 fire jakas firma zamontowala keidys alarm Predator 2000 plus. Chcialbym teraz dokupic silowniki do centr zamka drzwi przednich. po przeszukaniu Elki, wiem, ze powinny wystarczyc najtansze chinskie z udzwigiem do 3,5kg. Bylem dzisiaj na Wolumenie, czlowiek oferowal mi kompletny zetsaw za 35 z centralka itd. Ale ja mam jescze...
Witam Albo zamieniasz miejscani zielony z niebieskim przy siłownikach / poszczególne drzwi/ ,albo zamieniasz biały z brązowym /sterowanie centralnym w interface z alarmu/ Pozdrawiam
Prestige AMX-G nie jest alarmem fabrycznym. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności zamek z siłownikiem i switchami w drzwiach kierowcy.
Tak mam immobilizer w kluczyku. Myslicie, ze ten centrlany zamek z aukcji da rade. Czytałem opinie i ludzie sa zadowoleni z niego. Od tego samego goscia z aukcji bede miec alarm i centralny zamek plus siłownik do tylniej klapy. Co o tym myślicie?
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
Znalazlem opis tego alarmu i wynika z niego, że ma wbudowany kompletny centralny zamek to chyba wystarczy podłączyć siłownik i powinien nim sterować?
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Zapewne nie zniknie bo Ty nie masz sterowania czyli Twój alarm nie wysyła sygnału do centralnego. Napisz czy centralny zamek czyli sterownik i siłowniki były oryginalnie a dołożony był alarm z pilotem?
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
Witam . mam mały problem kupiłem nubire z zamkami sterowanymi kluczykiem chciałem założyć alarm i podłączyć zamek do alarmu ,wiem że musze założyć siłownik do drzwi kierowcy ale jak go podłączyć,czy musze wymienić też centralke zamka.Centralka zamka jest obecnie orginalna z nubiry proszę o pomoc z góry dziękuje.
Witam mam pytanie czy alarm firmowo montowany w skodzie felicji LEGEND ma wyjście na centralny zamek czy trzeba na przekaznikach robic? i czy duży problem jest z zamontowaniem siłowników w drzwiach w skodzie?
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Sterownik ten to np. top 33 lub top 32. Pozwla on na wysterowanie centralnego zama z jednego przewodu na którym pojawia się masa przy uzbrojeniu a po rozbrojeniu zanika. Najczęściej taki przewód służy do zasilania czujników dodatkowych.Przewód od diody raczj odpada bo tam pojawiają się impulsy napięcia a nie stałe.Koszt sterownika ok 25-30 zł.Dodatkowo...
Nie to nie jest test.Odłącz przełączniki sterujące w drzwiach kierowcy' pasażera i w klapie bagażnika i włóż bezpiecznik.Jeżeli są te same objawy to masz uszkodzoną pompkę centralnego zamka.A i jeszcze należałoby odłączyć przewody sterujące zamkiem od alarmu. :idea:
odłączałem od jednego i drugiego mastera i nadal to samo.... chyba muszę kupić jakiś uniwersalny zestaw i zamontować bo może to siłowniki wariują...:cry:
odpinając kable z siłownika master Ograniczyłeś sobie w ten sposób funkcjonalność centralnego zamka. Pozbawiłeś się możliwości otwarcia/zamknięcia całego auta kluczykiem. Wystarczyło wyregulować ustawienie siłownika.
Nie bardzo rozumiem, co ma odbijanie zamków do wygaszenia oświetlenia kabiny. Jeśli masz alarm Bloker z 5-ma zworkami to przestaw zworkę odpowiedzialną za czas uzbrajania wejść drzwiowych na długi (25-27s). W przypadku alarmów bez możliwości wydłużenia czasu uzbrajania stosuje się diody prostownicze, ale po 2 sztuki na każde drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/5580673700_...
Błażej, w niektórych samochodach ze switchem sterującym zamiast siłownika, nie wysterujesz zamka bez dołożenia siłownika i wysterowanie go z alarmu poprzez przekaźniki.
A jakie czasy sterowania zaprogramowałeś w SF? Może omyłkowo wystawiłeś długi impuls zamykania (do komfotu tj. około 45 sec. )- wówczas spalisz siłowniki
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Sądząc po usterce wina leży po stronie sterownika centralnego zamka samochodu. Nie reaguje na impulsy masy ani z zamka ani z alarmu. Pozdrawiam
Mam pytanie dzwonil do mnie klient ze ma 5 nowy roomsterow i chce zalozyc centralne zamki wraz z alarmami. Chcialem sie dowiedziec czy w tym aucie idzie zastosowac uniwersalne silowniki do centralnego zamka czy musza byc orginalne silniczki. No i czy jest linka czy drut. Nigdy ne mialem stycznosci z takim autem wiec prosze was o pomoc z gory dzieki.
radio wywaliłem ,sprawdzilem połączenia wydaje sie byc w porządku zdązyłem już zamontowac alarm, centralny jakos dziala z alarmu
Witam chcę zainstalować w Mazdzie Xedos 6 autoalarm i podpiąć go do fabrycznego centralnego zamka, gdzie mam się podłączyć z alarmem (do sterownika centralnego zamka, do siłownika w drzwiach czy może potrzebny będzie montaż dodatkowego siłownika w drzwiach) dodam jeszcze że zależy mi na tym żeby centralny zamek działał z pilota i kluczyka. Czytałem...
Witam ! Problem jest podwójny - centralny zamek z drzwi kierowcy wychodzą 3 kabelki - czerwono/biały, czerwono/żółty i czerwony - wprzy pompce są : czerwono/biały, czerwono/żółty i brązowy - w momencie przekręcania kluczyka raz na jednym z czerwonych raz na drugim pokazuje się napięcie, ale siłowników nie rusza, słychać jak przekaźnik w pompce tyka...
Mam pytanie... Miałeś założony fabryczny centralny??? W przeciwnym razie nteresuje mnie jak podpiąłeś siłownik pod klape z tyłu???
W aucie jest zainstalowany alarm firmy trzeciej, mam więc zamek centralny. Szukaj. Pewnie po lewej stronie poniżej deski. No i najważniejsze - czy jest jakiś uniwersalny sposób dokręcania siłownika do tego zamka? Nie ma, do tego kabelki. Parę razy zaadaptowałem siłownik o centralnego.
W tej centralce są juz przekaźniki, np. w przypadku forda(centralny sterowany +)podłączyłem to bez zadnych "pośrednich" urządzeń. Z centralki masz dwa przewody podłączane bezpośrednio do siłownika.
właśnie zakupiłam seata cordobę z 1996 r. ma centralny zamek i alarm z pilota./siłowniki pneumatyczne/. jest tylko jeden problem--jak zamykam autko z pilota nię mrugają kierunkowsakzy. co mam zrobić ?? proszę o radę
wiem ze z alarmu wychodzi masa ale chodzi mi o to czy zamek w aucie jest sterowany plusem bo tak napisane jest w instrukcji a nie chce ciagnąc siłowników!!!!!!!!!!!
Lepiej mocniejsze, ja radzę Tesor. Tam na kasecie zamka jest taka blacha w kształcie rąbu obracająca się jak zamek się otwiera i zamyka. Ja dospawywuję (dospawuję, dospawowyję tfu! co za słowo!) oczko z podkładki i zaczepiam cięgno. Można wiercić, ale trzeba uważać, żeby nie haczyło.
SKRZYNIA -> legend a legendford to dwie różne bajki kozaky -> same siłowniki ci nie wystarczą, musisz mieć też sterownik, najlepiej kup gotowy zestaw centralnego zamka: 2 siłowniki, sterownik, wiązka przewodów, z alarmu masz sterowanie 2 masami więc podłaczysz bez problemu. pozdro
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Sprostowanie " ...normalne że nie podłączasz siłownika bezpośrednio... "
Witam Mam zamiar zalozyc centralny zamek i alarm do astry 97 sedan. 1. Jaki polecacie alarm i c. zamek? 2. Jak najlepiej rozwiazac kwestie otwierania klapy bagaznika? Z tego co slyszalem ciezko jest zamontowac tam silownik c. zamka.
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Witam. wszystkich moich przedmówców. Jestem tu nowy, ale w montażu alarmów i centralnych zamków mam dość spore doświadczenie. Poradzę Ci kolego coś takiego; Nie szukaj winy w alarmie, ten na sto procent jest OK winą twoich problemów jest to, że zamontowali Ci dwa (master-y) są to siłowniki zamka centralnego, które rządzą a nie wykonują polecenia, które...
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
o jakim drugim kanale piszesz? z alarmu?ze sterownika centralnego zamka?
Podłącz zgodnie ze schematem,opisywać-a niby co :?: przecież tam masz tylko dwa siłowniki i bezpiecznik.
Kup dobry siłownik ślimakowy 6kg lub specjalny siłownik do klap - opis na stronie http://www.amt-alarmy.pl w zakładce zamki centralne / siłowniki
Posiadam alarm Cobra 7907 i dokupiłem zamek centralny Tesor - chciałem zapytać (nie jestem tego pewien) czy wystarczy zamontować i podpiąć same siłowniki do alarmu (w instrukcji jest napisane że obsługuje zamek centralny, którego wcześniej nie miałem), czy również trzeba zamontować centralkę dostarczoną do zamka i dopiero ją podpiąć do centralki alarmu...
Uprzejmie proszę o pomoc w takim temacie. W Toyocie Aygo mam założony fabrycznie alarm Logic LC4. On steruje zamykaniem i otwieraniem centralnego zamka poprzez krótkie impulsy masą. Centralny zamek jest dokładany (niefabryczny). Zainstalowałem więc sterownik uniwersalny pomiędzy alarmem i siłownikami. I teraz jest tak, że po zamknięciu/otwarciu alarmem...
Witam Miałem dziś do czynienia z berlingo 2 z zamontowanym alarmem seo perfect gdzie podobno na początku było wszystko OK a teraz nagle przestał działać centralny. Okazały się być spalone wszystkie siłowniki i pytanie moje brzmi czy mogło być to spowodowane przez alarm który np. zapiął przekaźniki siłowników na stałe na kilka minut. Sterowanie zamkiem...
Za mały skok cięgna siłownika .
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
postaram sprawdzić to jakoś jutro i napisać, a może chociaż powiesz co zrobić, aby chociaz się zamek zamykał, albo otwierał?? A dokładniej co wstawić na kablu od alarmu żeby te 12V szlo wszędzie a nie żeby dzielił mi na alarm i dwa siłowniki centralnego?? Przekaźnik?? Jeżeli tak to jak go podłączyć??
Witam! Posuzkuję rozpiski do w/w autka . Czy w tym samochodzie zamek jest jak w każdym Daewoo-stycznik w drzwiach kierowcy i konieczność dokładania siłownika,czy może już go ma.
Po kłopocie. Rzeczywiście w drzwiach kierowcy jest sterowanie mechaniczne, założyłem siłownik, do tego alarm który został podpięty pod centralny zamek i wszystko działa. Dziękuję za podpowiedzi.
możesz coś więcej napisać na ten temat? jeżeli jest oryginalny centralny zamek to po co dodatkowy siłownik? napewno musi być jakiś sposób na podłączenie alarmu lub sterownika?
Sprawdz przekażnik od zamykania w centralce zamka. Prawdopodobnie skleiły sie styki przekażnika i przy zamykaniu przekaźnik nie podaje +12v na siłownik.
Witam Mam mały problem z tym alarmem Tygrys, mianowicie oprócz alarmu posiadam centralny zamek, chcialem aby alarm uzbrajał się i rozbrajał bez sygnału, (cicho) zrobiłem jak w instrukcji, górny i dolny guzik na pilocie razem nacisnąć. Wszystko przebiegło OK Alarm uzbraja się cihco jednakże alarm przestał obsługiwać silowniki zamka centralnego i one...
W sumie kupiłeś już oryginalne siłowniki... ale z tym czy wystaarczy ci tylko orgyginalny sterownik żeby wszystko działało, to nie wiem. Jak sam wcześniej pisałeś nie wiesz który kupić, bo jest ich wiele. A w skład uniwersalnegocentralnego zamka wchodzą siłowniki i centralka do której podpinasz sterowanie z centralki alarmu i wszystko będzie chodzić....
pewnie że pójdzie - na dowolnym zestawie przekaźników. A w samochodzie są siłowniki (jest jakiś centralny)?
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
Rozumiem, ze masz fabryczne piloty do centralnego zamka i chcesz podpiąć alarm bezpilotowy? Uzbrajanie i rozbrajanie weź z wiązki idącej do drzwi (przewody do siłownika w drzwiach). Rozpiskę posiadam do Premacy od 2001r. Na wszelki wypadek podesłałem ci na PW. Co do dźwięku przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu to przepisy zabraniają ich stosowania na...
Połączenie przewodów zamka z alarmem/otw.+zamyk./nie będzie działać-rozumiem.Pozostaje montaż siłowników do tych zamków co mam.
Ale w takim układzie jak ma opcje centralnego zamka to musze sie podpiać pod pompke od centralnego czy pod włącznik w drzwiach kierowcy? Bo w drzwiach kierowcy jest tylko włącznik, a w pozostałych drzwiach są siłowniki pneumatyczne.
Nie było sterownika centralnego zamka między bagażnikiem a środkiem, okazało się że centralny zamek był dokładany na siłownikach uniwersalnych. Alarm miał tylko dwa kabelki na zamknij/otwórz i było dodatkowe urządzenie silicon które sterowało siłownikami i to w tym urządzeniu przekaźniki padły. Dałem nowy sterownik zamka sterujący bezpośrednio siłownikami...
Sprawdź siłownik "MASTER".
Witam! Zdaje mi się, że wypiąłem sam alarm z poprzedniego samochodu, a przewody biały i brązowy na zdjęciu przedostatnim podpięte były do centralki zamka i dawały sygnał zamknij, otwórz. Udało mi się uruchomić siłownik: podpiąłem jeden z kabli (z wtyczki z dwoma przewodami siłownika) do czerwonego"+" z alarmu a drugi do brązowego (albo białego) i po...
ja bym proponował włożyć nowy centralny zamek koszt siłowników ok 90zł a najtańszy alarm do 100 też kupisz z tego co piszesz to podłonczysz go a jeśli ktoś demontował stary alarm to może być niemożliwe uruchomienie centralnego na orginale bo nie wiesz co dokładnie powycinał
montaż siłownik zamek centralne siłownik centralne zamek przełącznik siłownik centralne zamek toyota
drzwi zmywarka candy lanos głowica przegub wewnetrzny
odkamieniacz elektroniczny kubota skrzynia
Podłączenie silnika NEMA 34 do Blackbox X32 Kodowanie sterownika silnika Citroen C4 - narzędzia i proces