Firma Ster z Chorzowa. Może to być model 02 lub 01 . http://ster.biz.pl/alarmy.html
HCS200, pilot tylko od producenta alarmu
To nie jest żaden moduł komfortu tylko jakaś część jakiegoś pseudo alarmu.
Klei się przekaźnik i trzeba go wymienić, jak alarm oryginał to w module nad dogami kierowcy, jak dokładka to w module alarmu
Pasażera-w jakich okolicznościach powstaje alarm???
jakiego typu jest ta instalacja? Autoalarm Skorpion 2p Alfa Dla potwierdzenia, musisz odszukać centralkę alarmu i sprawdzić czy wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/8820340800_...
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Po prostu trzeba mieć inny moduł. To tak samo jak w innych autach z grupy VAG. Zobacz że plik biblioteki do tego modułu masz od modułu z Fabii 1/Polo9N. Tam jest tak samo. Jak jest alarm to jest inny moduł i go nie wyłączysz. Wyznacznikiem alarmu nie jest pilot. Można mieć pilota i nie mieć alarmu a można mieć pilota i mieć alarm.
jesli otworzę kluczem drzwi kierowcy alarm nie wyje To nie jest normalne. Uszkodzony mikroswitch w zamku lub wiązka przewodów drzwi Inne drzwi + bagaznik - auto wyje To jest normalne - zamki sprawne, Po otwarciu dają impuls wyzwalający alarm.
Jest alarm?
Uczysz pilota,alarm powinien wiedzieć,co ma robić.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
zrób tak jak na rysunku
Alarm ma wbudowany przekaźnik o stykach normalnie otwartych?A jaki to alarm i czy ma atest?A podłączyłeś plus po zapłonie?Albo podłączyłeś go do zanikającego plusa podczas rozruchu.Stare alarmy miały coś takiego.To będzie chyba to.
a czym steruje 15 ze stacyjki
Jak obejść ten alarm aby odpalić samochód ? Zamieść zdjęcie fragmentu instalacji dochodzącej do centralki alarmu.
instrukcja mobitel 1
Snad to pomoze
Załączam. Dzięki.
instalacja bliźniaczo podobna do fabii i polo 6N, wszystko na forum
Pod maską od alarmu jest tylko syrenka.
Mam Skodę Fabię comfort z 2002 1.9 TDI z auto alarmem i centralnym zamkiem (oba zamontowane fabrycznie). Ostatnio mam problem z alarmem tj. raz na kilka godzin alarm sam się włącza (syrena wyje, światła migają), działanie osób 3 wykluczam, bo tak dzieje się pod pracą i na ogrodzonej działce. Jak wyłączę wycie pilotem to kontrolka od alarmu świeci się...
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Sprawdź bezpieczniki instalacji auta. Potem poszukaj dodatkowych z instalacji alarmu. Znasz typ i markę alarmu?
jeżeli bardzo chcesz to dodaj takie jak dawniej były lub uniwersalne -trochę pracy auto nie zardzewieje od jednej dziury - bo jeden od str.kier jest potrzebny (jeśli w alarmie jest samouzbrajanie )
Podłącz wszystkie drzwi i będzie dobrze. Samochód nie zamyka, bo "widzi" wszystkie drzwi, natomiast alarm zamyka, ponieważ nie "widzi" otwarcia drzwi. Inny alarm mający funkcję ponownego uzbrojenia zachowa się tak samo.
witam wszystkich potrzebuje rozpiske kabli do alarmu szukałem na forum ale nic nie znalazłem sa sopisy po angielsku ale niestety nie znm tego jezyka.z góry dzieki za pomoc
zdejmij jeszcze kleme aku na godzine powinno wrócic do normy
jest to przycisk serwisowy alarmu.
Na 3 stronie masz schemat z przekaźnikami i 1 przewodem. Ja robię na 1 przekaźniku. Negative controls. Cut the YELLOW wire in the wiring harness coming out of the driver's side door. FOR THE CONNECTION FOLLOW THE APPROPRIATE DIAGRAM
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Mam zgadywać że to dostawiany alarm?
Jeżeli ktoś tam grzebał to zmienił w alarmie czas otwarcia zamka, ale to nie jest powodem że alarm sie nie uaktywnia . musisz sprawdzić przede wszystkim czy masz masę na zasilaniu alarmu.
Można przełutować na takie. https://www.maritex.com.pl/pl/ultradzwie...
A co to za autko? Moze skoda?
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
niestety nigdzie nie znalazłem instrukcji do tego alarmu
To na ostatnim zdjęciu to raczej jakiś czujnik do alarmu. Jedź po przewodach od syreny lub tego czujnika a znajdziesz centralne. Zazwyczaj wystarczy zmostkować 2 czarne, najgrubsze przewody wchodzące o centrali alarmu.
akurat wiek to jest najmniejszy problem. Prosze tylko o napisanie mi podstaw. Narazie teoria, a jak kupie alarm - praktyka. Powiedzcie mi tylko jaki alarm do 100 zl, zeby byl latwy w podlaczeniu i uzytkowaniu :) No i oczywiscie jak go podlaczyc? Gdzie zamontowac syrene? W ktorym miejscu ma byc centrala? Pozdrawiam. PS. Czy montaz wyglada w ten sposob?...
Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik. Teraz mamy pewność, centralka dokładana, winny jest przekaźnik. Szukaj puszki z której słychać tykanie. Możesz też popatrzeć po przewodzie od diody alarmu, do puszki.
Możesz mieć problem, ponieważ Skoda Fabia jest dosyć pracochłonnym samochodem samochodem jeśli chodzi o założenie alarmu. Może ta rozpiska pomoże troche...
Pilot fabryczny czy dokładany alarm?
Szukaj w grubej wiązce pod deską rozdzielczą po lewej stronie, Wchodzi ona do kabiny z komory silnika oczywiście.
Model fox to nie fabryczny alarm
Octavia I nie ma żadnej blokady rozrusznika. Twoje objawy mogą wskazywać na: 1. Uszkodzony rozrusznik 2. Problem z przewodami prądowymi do w/w elementu 3. Kończąca się kostka stacyjki 4. Nie prawidłowe ładowanie 5. Dołożony dodatkowy alarm
Czyli z dodatkową centralką jest wszystko ok i działa prawidłowo. Nic z tym nie zrobisz prócz wyłączenia alarmu VCDS-em jeżeli się da lub wymiana modułu na taki bez alarmu.
www.autoelectric.ru tam masz schemat podlaczenia i ustawiania tego alarmu
Chodzi o usunięcie alarmu ?
Tak klemy czyściutkie i dokręcone . dodam że na próbę odłączyłem radio i zmostkowałem blokadę alarmu
Być może uzbrajanie jakiegoś alarmu
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
Jeżeli któryś z kolegów montował już alarm do Octavi II to prosiłbym o opis kabli do montażu alarmu
Alarm oryginalny
może jeśli został przerwany obwód rozruchu lub zapłonu podczas montażu alarmu
Proszę o bliższe opisanie bo ten opis nic nie wnosi co ma cetralny zamek do włączania sie alarmu.
Witaj Po pilotach widać ,że alarm masz nie oryginalny. Na forum ogólnym nie napiszę Ci jak zdezaktywować to zabezpieczenie z powodu moderatora który często na takie pomoce traktuje dość....... Poszło na priv
Jest to starszy TYTAN MAX
A jak odłączyłem od jednostki te kostki oraz załączyłem te 2 kable o których mówiłeś to mogę tak narazie jeździć ?? Oczywiście że możesz, na pewno nie będzie problemu z odpaleniem. Zamieszczam opis kostki Twojej centralki. https://obrazki.elektroda.pl/3941765600_... https://obrazki.elektroda.pl/2032549600_...
Witam! 80 [mA] może pobierać centralka alarmu.
Też miałem taką historię z alarmem!
Może mieć np. jakiś niefabryczny immobiliser albo funkcję odcięcia pompy w alarmie.
mam fabie 2016 do ktorej musze zalozyc pilota. Pilota do czego? Centralny? Alarm?
Gdzie sprawdzić dokładnie jaki to jest model alarmu.?
Edek mi powiedział że ten alarm jest złączany kluczykiem od stacyjki i alarm jest nie montowany w kraju a auto przyszło z alarmem.
Witam, Ma może ktoś manual do alarmu Mata System H P B - Skoda Octavia 2012. Z góry dziękuję.
Podjedz do serwisu zajmujacego sie montazem alarmow i reszty elktrycznych rzeczy w samochodzie a tam powinni ci pomoc. Pozdrawiam.
Siemka, mam w skodzie alarm firmy ranger, zamierzam go wymontować z auta. Alarm posiada odcięcie zapłonu. Ma ktoś może jakis schemat jak położyć jeszcze raz instalację bez alarmu?
Mam taki problem z alarmem że nie działa syrena Poza tym wszystko działa poprawnie tylko że nie ma dzwięku a światła migają itp czujniki sprawne Co sie dzieje z tym alarmem??
witam, poszukujê schematu instalacji elektrycznej skody octavia,a dokładnie schematu podłączeni alarmu pozdrawiam pio
Jak nie załapuje rozrusznik, to mi wygląda na awarię stacyjki (moze zwarie uszkodziło) - chociaz głowy nie dam. Ewentualnie posprawdzaj bezpieczniki, może któryś upalił sie, a wymiana uleczy sytuację.
Dziekuje za info, o to chodziło
Jaki chcesz zalozyc alarm do ktorej oktawi diesel czy benzyna
sprawdziłem wczoraj instalację przy alternatorze i kostka była niewciśnięta do końca co powodowało błąd w sterowniku silnika i chyba wspomagania. Zostały błędy w absie i alarmie. Czy da się vcds'em wyłączyć jakoś alarm??
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
W każdym aucie można zrobić taki bajer, wystarczy kupić za około 30 zł moduł podtrzymania napięcia np; od poloneza i podłączyć go zgodnie z opisem zamieszczonym na nim z jednej strony pod lampkę w aucie, a z drugiej np; pod impuls otwórz alarmu.
Jeszcze tylko gdybyście mi powiedzieli gdzie w skodzie octavi 1 jest zamontowana syrena alarmu żebym mógł ja odłączyć.
Sterownik pewnie masz ok, zobacz czy ktoś nie grzebał w liniach komunikacyjnych zakładając alarm.
Należy fizycznie sprawdzić podłączenie wiązki alarmu z samochodem.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie podłączenia alarmu do czujników otwartych drzwi. W kostce dochodzącej do czujnika mam 3 przewody. Jeżeli wyczepię czujnik to przewody mają takie właściwości: 1. Masa 2. Brak jakiegokolwiek sygnału 3. +12V Do którego przewodu powinienem podłączyć przewód wzbudzający alarm?? Mój samochód to skoda felicja rocznik 98 (nowa...
Jaki alarm do samochdu SKODA OCTAWIA 1997 1.6 benz ? czy ktoś ma doświadczenie z tym autkiem Pozdrawiam
Sterowniki i siłowniki są oryginalne a dołożony był alarm z pilotem. Alarm w/g mnie wysyła sygnał do centralnego ponieważ jest nieoryginalny przewód podłączony do wiązki w lewych przednich drzwiach wyprowadzony z centralki alarmu.
Seo Perfect ma po analogu.Myślę,że masz.
cobra??
Pierwszy mój główny problem to gdzie może być zlokalizowana skrzynka z takim alarmem. Czy zrobiłeś cokolwiek aby znaleźć centralkę ? Rozmontowałeś osłony kokpitu? Poszukałeś centralki na drugim końcu przewodu od diody LED ? Zamieść chociaż zdjęcie pilota. Może jest na tyle charakterystyczny, że ktoś rozpozna model alarmu.
Wklej zdjęcie centralki i pilota.Firma Corral robi alarmy Python.
sterownik będzie sie adoaptował na nowo, trudno okreslic ile wieksze moze byc zuzycie paliwa, ale chyba newiele. Naprawde nikt nie znalazł do tej pory ginącego prądu. Masz moze niefabryczny alarm?
Dobra to jak mogę odpalić to auto ... Można jakoś ten alarm ominąc?
Witam piszę z problemem włączającego się alarmu po przekręceniu kluczyka na zapłon czy wie ktoś jak to naprawić żeby alarm nie załączał się podczas pozycji zapłonowej?
witam zamontowalem wlasnie centralny zamek do falicji i mam problem-nie moge go skumac z alarmem Fox (fabryka)-obmierzylem wszystkie piny i nie znalazlem sterowania zamkiem czy ktos robil podobne autko i czy ma ten alarm sterowanie?????
Podejrzewam, że dokopałeś się do fabrycznego sterownika zamka, natomiast gdzieś jeszcze siedzi alarm bezpilotowy i stąd złudzenie, że to alarm fabryczny. Faktycznie fabryczny alarm naogół trąbi klaksonem, a twój?... Jeżeli trąbi to może... Jeżeli wyje syrena, to od razu można wyeliminować "fabryczność" tego alarmu.
Ja bym obstawiał ze masz zrobione gdzieś odcięcie zapłonu. I żona albo ktośnie niechcący może nawet przełączyła jakimś przełącznikiem i teraz odcina iskre albo i pompę paliwa No chyba ze masz samochód od nowościi jestes pewien ze niczego takiego (odcięcie )nie posiada Albo może jeszcze masz może centralny połączony z jakimś alarmem
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
Może to pomoże.
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Alarm fabryczny czy dokładany?
Pokaż pilota
A masz tam jakiś dokładany alarm lub swoje odcięcie?
Dokładnie tak. Odepnij też kostkę z kilkunastoma przewodami. Skrzynka nie jest opisana, będzie gdzieś schowana, musisz jej poszukać. Osobiście jednak nie sądzę, żeby to alarm był winny. Ciśnienie paliwa zdałoby się zmierzyć.
alarm skoda felicja skoda alarm fabryczny alarm skoda octavia
wymiana modułu pralki ariston tarcze diamentowe panasonic radio reset
domofon hikvision internet satelitarny
Moc na kanał przy 8 omach: Jak to obliczyć? Schemat elektryczny Renault RY 2 Monastella - jak zdobyć?