zrób tak jak na rysunku
HCS200, pilot tylko od producenta alarmu
Pasażera-w jakich okolicznościach powstaje alarm???
Firma Ster z Chorzowa. Może to być model 02 lub 01 . http://ster.biz.pl/alarmy.html
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
Na 3 stronie masz schemat z przekaźnikami i 1 przewodem. Ja robię na 1 przekaźniku. Negative controls. Cut the YELLOW wire in the wiring harness coming out of the driver's side door. FOR THE CONNECTION FOLLOW THE APPROPRIATE DIAGRAM
instalacja bliźniaczo podobna do fabii i polo 6N, wszystko na forum
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
To nie jest żaden moduł komfortu tylko jakaś część jakiegoś pseudo alarmu.
zdejmij jeszcze kleme aku na godzine powinno wrócic do normy
Uczysz pilota,alarm powinien wiedzieć,co ma robić.
Klei się przekaźnik i trzeba go wymienić, jak alarm oryginał to w module nad dogami kierowcy, jak dokładka to w module alarmu
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Można przełutować na takie. https://www.maritex.com.pl/pl/ultradzwie...
Trzeba dać po 2 diody na drzwi:
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
jakiego typu jest ta instalacja? Autoalarm Skorpion 2p Alfa Dla potwierdzenia, musisz odszukać centralkę alarmu i sprawdzić czy wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/8820340800_...
A co to za autko? Moze skoda?
instrukcja mobitel 1
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Alarm ma wbudowany przekaźnik o stykach normalnie otwartych?A jaki to alarm i czy ma atest?A podłączyłeś plus po zapłonie?Albo podłączyłeś go do zanikającego plusa podczas rozruchu.Stare alarmy miały coś takiego.To będzie chyba to.
Jak obejść ten alarm aby odpalić samochód ? Zamieść zdjęcie fragmentu instalacji dochodzącej do centralki alarmu.
Jak nie załapuje rozrusznik, to mi wygląda na awarię stacyjki (moze zwarie uszkodziło) - chociaz głowy nie dam. Ewentualnie posprawdzaj bezpieczniki, może któryś upalił sie, a wymiana uleczy sytuację.
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
Pod maską od alarmu jest tylko syrenka.
Po prostu trzeba mieć inny moduł. To tak samo jak w innych autach z grupy VAG. Zobacz że plik biblioteki do tego modułu masz od modułu z Fabii 1/Polo9N. Tam jest tak samo. Jak jest alarm to jest inny moduł i go nie wyłączysz. Wyznacznikiem alarmu nie jest pilot. Można mieć pilota i nie mieć alarmu a można mieć pilota i mieć alarm.
posłałem ci też trochę tematów na pw,powinno pomóc,daj znać czy doszło.
Mam Skodę Fabię comfort z 2002 1.9 TDI z auto alarmem i centralnym zamkiem (oba zamontowane fabrycznie). Ostatnio mam problem z alarmem tj. raz na kilka godzin alarm sam się włącza (syrena wyje, światła migają), działanie osób 3 wykluczam, bo tak dzieje się pod pracą i na ogrodzonej działce. Jak wyłączę wycie pilotem to kontrolka od alarmu świeci się...
A jak odłączyłem od jednostki te kostki oraz załączyłem te 2 kable o których mówiłeś to mogę tak narazie jeździć ?? Oczywiście że możesz, na pewno nie będzie problemu z odpaleniem. Zamieszczam opis kostki Twojej centralki. https://obrazki.elektroda.pl/3941765600_... https://obrazki.elektroda.pl/2032549600_...
Jest alarm?
Witaj Po pilotach widać ,że alarm masz nie oryginalny. Na forum ogólnym nie napiszę Ci jak zdezaktywować to zabezpieczenie z powodu moderatora który często na takie pomoce traktuje dość....... Poszło na priv
Możesz mieć problem, ponieważ Skoda Fabia jest dosyć pracochłonnym samochodem samochodem jeśli chodzi o założenie alarmu. Może ta rozpiska pomoże troche...
jesli otworzę kluczem drzwi kierowcy alarm nie wyje To nie jest normalne. Uszkodzony mikroswitch w zamku lub wiązka przewodów drzwi Inne drzwi + bagaznik - auto wyje To jest normalne - zamki sprawne, Po otwarciu dają impuls wyzwalający alarm.
jeżeli bardzo chcesz to dodaj takie jak dawniej były lub uniwersalne -trochę pracy auto nie zardzewieje od jednej dziury - bo jeden od str.kier jest potrzebny (jeśli w alarmie jest samouzbrajanie )
akurat wiek to jest najmniejszy problem. Prosze tylko o napisanie mi podstaw. Narazie teoria, a jak kupie alarm - praktyka. Powiedzcie mi tylko jaki alarm do 100 zl, zeby byl latwy w podlaczeniu i uzytkowaniu :) No i oczywiscie jak go podlaczyc? Gdzie zamontowac syrene? W ktorym miejscu ma byc centrala? Pozdrawiam. PS. Czy montaz wyglada w ten sposob?...
Załączam. Dzięki.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... znalazłem trzy w jednym.
Sprawdź syrene, wyjście sygnałowe, a jeśli syrena jest z własnym zasilaniem może być wyłączona kluczykiem.
masz tu opis
Jeżeli ktoś tam grzebał to zmienił w alarmie czas otwarcia zamka, ale to nie jest powodem że alarm sie nie uaktywnia . musisz sprawdzić przede wszystkim czy masz masę na zasilaniu alarmu.
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Mam zgadywać że to dostawiany alarm?
Daj zdjecie pilota.Dzieje się to zawsze ?
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Jeszcze tylko gdybyście mi powiedzieli gdzie w skodzie octavi 1 jest zamontowana syrena alarmu żebym mógł ja odłączyć.
Proszę o bliższe opisanie bo ten opis nic nie wnosi co ma cetralny zamek do włączania sie alarmu.
Witam, Ma może ktoś manual do alarmu Mata System H P B - Skoda Octavia 2012. Z góry dziękuję.
Sprawdź bezpieczniki instalacji auta. Potem poszukaj dodatkowych z instalacji alarmu. Znasz typ i markę alarmu?
Pokaż pilota
a czym steruje 15 ze stacyjki
Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik. Teraz mamy pewność, centralka dokładana, winny jest przekaźnik. Szukaj puszki z której słychać tykanie. Możesz też popatrzeć po przewodzie od diody alarmu, do puszki.
naprawdę nie trzeba przekaźnika{ale jest to wyjście,które sam kiedyś stosowałem} zrobiłem już dużo fabii,polówek i seatów z różnymi alarmami i wystarczy dobrze założyć diody,żeby nie było problemu,być może jak napisał pkhenr któraś dioda jest źle założona,więc nie ma po co rozwlekać znowu tematu,tylko sprawdź dokładnie jeszcze raz połączenia. :arrow:...
Na pewno były zamienione miejscami plus czerwony i żółty. A z tym wyszukiwaniem to albo problem z kablem REMOTE albo też z separatorem antenowym albo samą antenę trafiło. No chyba, że typowa usterka w Sony czyli panięty tuner. Fajne są te japońskie radia (jednorazówki made in china).
Siemka, mam w skodzie alarm firmy ranger, zamierzam go wymontować z auta. Alarm posiada odcięcie zapłonu. Ma ktoś może jakis schemat jak położyć jeszcze raz instalację bez alarmu?
To na ostatnim zdjęciu to raczej jakiś czujnik do alarmu. Jedź po przewodach od syreny lub tego czujnika a znajdziesz centralne. Zazwyczaj wystarczy zmostkować 2 czarne, najgrubsze przewody wchodzące o centrali alarmu.
Snad to pomoze
jest to przycisk serwisowy alarmu.
www.autoelectric.ru tam masz schemat podlaczenia i ustawiania tego alarmu
Model fox to nie fabryczny alarm
Czy po zamknięciu drzwi kluczykiem i otwarciu też kluczykiem sytuacja jest taka sama? Alarm wyje?
Trochę się spóżniłem ale w swoim Mitsubishi Galant mam ten sam alarm i miałem ten sam problem, ale u mie był walnięty przewód.
Alarm ma wyjście do sterowania centralnym zamkiem, 2 przewody na których pojawia sie masa. Jeżeli kupisz centralny zamek uniwersalny to możesz ten alarm podłączyć z tym centralnym bez żadnych dodatkowych modułów. co do montażu siłowników to nie ma większych problemów.
Witam, Odświeżę temat U mnie dzieje się dokładnie tak samo, drzwi w czasie włączania się alarmu są zaryglowane i za nic nie mogę poradzić sobie z tym problemem tym bardziej, że mieszkam na osiedlu i szczerze mówiąc trochę współczuję sąsiadom na parterze. Nie dzieje się to często. Bardzo proszę o jakieś sugestie gdzie szukać i ewentualnie czego? Pozdrawiam
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Należy fizycznie sprawdzić podłączenie wiązki alarmu z samochodem.
Chodzi o usunięcie alarmu ?
Alarm fabryczny czy dokładany?
niestety nigdzie nie znalazłem instrukcji do tego alarmu
Alarm oryginalny
Szukaj w grubej wiązce pod deską rozdzielczą po lewej stronie, Wchodzi ona do kabiny z komory silnika oczywiście.
zakup pilota
może jeśli został przerwany obwód rozruchu lub zapłonu podczas montażu alarmu
To samo masz przy prawych drzwiach, wystarczy tylko rozebrać schowek pasażera i miejsca masz że ho ho. No właśnie, że nie. W fabii '07 podobno można podłapać sterowanie zamkiem w kabinie, chyba przez rezystor 1k, ale domykanie zrealizujemy podłączając się tylko wewnątrz drzwi tak jak napisałem wyżej i ja tak zawsze łączę w modelach powyżej 2005. To...
Witam! Od 1.5 miesiąca jestem użytkownikiem Skody Octavii z 2008 roku. Mam alarm marki FRONTLINE o typie XP. Alarm został zainstalowany przez Salon Skody. Mój problem polega na tym ze uruchamiając system alarmowy zapala się jedynie dioda w kabinie samochodu a centralny zamek jest dalej otwarty. Nie zapala się również dioda na drzwiach kierowcy. W dodatku...
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Wklej zdjęcie centralki i pilota.Firma Corral robi alarmy Python.
Jaki alarm do samochdu SKODA OCTAWIA 1997 1.6 benz ? czy ktoś ma doświadczenie z tym autkiem Pozdrawiam
Mam skodę fabie fresh + i ciągły problem z alarmem langeford - alarm ten ciągle rozładowujer mi akumulator - prosze o pomoc - co mam zrobic
rozetnij orginalą instalacje wył wlutuj tam diode a sygnał do alarmu pobierz z wył.
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
Czy ktoś ma jakieś schematy tych modułów?
Pilot fabryczny czy dokładany alarm?
Podobno Top Safe coś takiego posiada.Widzisz gdybyś czytał forum to byś wiedział bo było to dokładnie opisywane w oparciu o golfa IV.Poszukaj.
help :!: w samocodziku mam orginalny cent. zamek i elektryczne szyby.Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek i domykal szyby. Rozebralem drzwi kierowcy do sterowania z zamka i do silownika idzie 6 kabelkow.Ma ktos schemat gdzie sie wpiac :?:
Kolego.. Czy dioda zapala się w pilocie? Czy sytuacja jest taka sama w 2 pilotach? Alarm możesz deaktywować bez pilota.
Było i to sporo.A po angielsku to jest proste.Ja by najmniej innych nie posiadam.
Nie.
Jest to starszy TYTAN MAX
Problem rozwiązany.. Spaliła się płyta od alarmu(dokładanego) i to odcinało praktycznie cały samochód.. Wywaliliśmy całkiem alarm i wszystko ok
Edek mi powiedział że ten alarm jest złączany kluczykiem od stacyjki i alarm jest nie montowany w kraju a auto przyszło z alarmem.
Witam sprawdz napięcie ładowania przy różnych obrotach.Pozdrawiam.
Też podłącze się do pytania jak zapisać piloty do tego alarmu. Rozładował mi się akumulator wymontowałem go i nie wyłączyłem alarmu. Kiedy zamontowałem nowy akumulator alarm się włączył i nie mogłem go wyłączyć za pomocą pilota ani jednego ani drugiego. Przeczytałem już cały internet na temat tego alarmu ale nic mi nie pomogło. Dezaktywuje alarm ukrytym...
Dobra to jak mogę odpalić to auto ... Można jakoś ten alarm ominąc?
Być może uzbrajanie jakiegoś alarmu
Ja myślę że uszkodzona jest kaseta kierowcy ale jak chcesz znaleźć alarm to poszukaj nad lewą nogą,nie jest to fabryczny.
Cześć Mam problem dość złożony. Nie działa mi otwieranie klapy bagażnika. Mikrostyk został wymieniony. Po naciśnięciu guzika słychać charakterystyczne klikanie z przodu pod kierownicą. Natomiast nie zostaje zwolniona blokada. Jedyna możliwość otworzenia klapy to przez mechaniczne zwolnieni blokady od strony bagażnika -otwarcie awaryjne. Wiązki Przewodowów...
opis masz na stronie 11
witam zamontowalem wlasnie centralny zamek do falicji i mam problem-nie moge go skumac z alarmem Fox (fabryka)-obmierzylem wszystkie piny i nie znalazlem sterowania zamkiem czy ktos robil podobne autko i czy ma ten alarm sterowanie?????
alarm skoda skoda octavia alarm dioda alarm skoda
przetwornica 200hz volvo silnika pasek rozrząd citroen
alarm osobisty p0480 wentylatory
Fujitsu-Siemens Amilo – schematy, boardview, Service Manual, identyfikacja płyty głównej Zeversolar błąd 35 – Utility Loss w falowniku, diagnostyka i naprawa