Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
https://obrazki.elektroda.pl/9657522500_...
Jak to dobrze pamiętam to chyba przewód czarny w czerwonej kostce. Zresztą najszybciej byłoby sprawdzić co zresztą i tak musisz zrobić.
Z tego co przeczytałem wnioskuję, że zniknął (+) po stacyjce idący z instalacji samochodu do alarmu. Sprawdź czy po uzbrojeniu pilotem kiedy załączysz stacyjkę alarm się wyzwoli. Jeśli nie, to masz odpowiedź co jest przyczyną usterki.
Sprawdż czy na przewodzie fioletowym w centralce alarmowej pojawia się +12v po włączeniu stacyjki.Jeżeli nie to zrób,by się pojawiało .Jeżeli jest i w tej pozycji stacyjki alarm się sam uzbraja to dalsza konsultacja bez udziału fachowca nie przyniesie efektów.
To w jaki sposób z nich korzystałeś? Od alarmu będzie 12A23 zapewne, w kluczyku pastylka pewnie.
no i sprawa załatwiona,wszystko hula,ten alarmik ma taką samą przypadłość jak chyba magicary,mruga przez pewien czas po naruszeniu krańcówki i Mariusz_80 zasugerował się tym nie mająć jeszcze podpiętej syreny i myślał,że to alarm wzbudza się po otarciu drzwi,mimo tego,że jest rozbrojony.
Przyjrzyj się dokładnie gdzie są jeszcze przeciętne kable od instalacji i wpięty ten alarm? Po przekręceniu stacyjki kontrolki świecą, rozrusznik kreci tak tylko nie odpala?
Podjechać (póki jeszcze możesz jeździć ) do elektryka, niech powycina te starocia i przywróci oryginał. Problemem jest stary dołożony system immobilizera a to na zdjęciu to syrenka z własnym zasilaniem od jakiegoś alarmu, ze stacyjką do jej wyłączania żeby nie wrzeszczała po odpięciu akumulatora
Witam serdecznie od niedawna jestem posiadaczem xantii którą chwaliłbym za jakość jazdy gdyby nie ciągłe drobne awarie. Teraz stała się rzecz następująca wysiadam z autka próbuję je zamknąć pilotem który świeci jak zawsze na czerwono ale ta nie reaguje, wsiadam do środka, wpisuje kod, odpalam, gaszę tym razem zamykam ze środka żeby nie wysiadać na darmo...
Jesteś w trybie serwisowym. Trzy razy włącz/wyłącz stacyjkę.
Najpierw wyłącz alarm awaryjnie.
A skąd pewność, że tam alarm jest? Immo włącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Jezeli pilot ma dwa przyciski to trzeba przekrecic stacyjke i nacisnac maly przycisk w pilocie lub trzymajac wylacznik serwisowy wlacz wylacz zaplon 7 razy, po czym zalacz zaplon i nacisnij maly przycisk w pilocie.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
W czasach, gdy akumulatorów nie dało się kupić bez znajomości modne było zabezpieczenie bagażnika i silnika w formie dokręconego płaskownika, którego koniec z otworem na ucho kłódki wchodził przez wąski wycięty otwór w ścianie grodziowej do kabiny (w nogach kierowcy i za oparciem tylnego fotela). Do tego dwie kłódki i masz gotowe oldscholowe zabezpieczenie...
To jest chyba MAT , modelu nie pamietam . Kodowanie poprzez włączanie i wyłączanie stacyjki .
Alarm może być uszkodzony. Jego usunięcie wymaga połączenia dwóch przewodów odpowiadających za gaszenie silnika od stacyjki.
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
A kto tu pisze o alarmie? Chodzi o fabryczny kluczyk do stacyjki! Istnieje sposób na zakodowanie -BYŁO na forum! (kłania się WYSZUKIWARKA) Ułatwię tylko tyle, że sam to zamieściłem
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
żółto-czewony pompa paliwa w progu,czarno-czerwony rozrusznik w wiązce stacyjki,ewentualnie plus po stacyjce czarny w wiązce stacyjki.
Rozbrajasz alarm, włączasz stacyjkę w pozycję zapłon.Identyfikator musi być wyłączony, czyli po krótkim naciśnięciu przycisku na identyfikatorze dioda powinna mignąć kilka razy.Następnie wciskasz przycisk programowania na 1 sek, ten mały ukryty styk obok pętli serwisowej.Teraz naciskasz 2 razy przycisk na identyfikatorze.Tak wprogramowuje się jeden...
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Przekaźnik blokady załącza się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka przy rozbrojonym alarmie. Sprawdź jeszcze połączenie plusa po stacyjce. Jeśli montowałeś ten alarm trochę po ciemku, to możliwe ,że wplątałeś gdzieś jakiś wolny przewód i stąd te jaja.
Funkcje tego przycisku to: a) dioda alarmu - podczas czuwania alarmu dioda mruga powoli, po wzbudzeniu alarmu dioda mruga szybko (po tym rozpoznajesz, że podczas twojej nieobecności alarm był wzbudzony). Otwarcie pojazdu pilotem gasi kontrolkę alarmu a przełączenie stacyjki kasuje szybkie mruganie (pamięć alarmu). b) wyłącznik czujek ruchu (czujek ultradźwiękowych)....
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
pomarańczowy wiązka stacyjki
No czyli są dwie możliwości, albo brak zasilania lub masy, albo problem z podpięciem stacyjki. Podłącz masę i plus alarmu "na krótko" (oczywiście odepnij od instalacji w samochodzie) i sprawdź, czy zadziała. Jeżeli nie, to odepnij od instalacji przewód "stacyjka" i zobacz czy zadziała.
Kostka stacyjki lub stary alarm. Każdy elektryk z tym sobie poradzi.
programowanie pilota wyłącz alarm starym pilotem,włącz stacyjkę,wciśnij przycisk reset(awaryjny od alarmu)aż zaświeci się dioda ciągłym światłem/terazwciśnijnowego pilota,dioda ma zgasnąć,ponownie wciśnij nowego pilota,dioda ma raz błysnąć .
Na pierścieniu stacyjki w syrence są dwie kropki: zielona i czerwona. Ustaw zieloną. Można spróbować uzbroić alarm siedząc na fotelu samochodu i albo poruszać się we wnętrzu albo przekręcić stacyjkę w pozycję zapłon. Jeżeli syrenka będzie dobrze ustawiona, to wyzwoli się alarm, jeżeli źle, to tylko włączą się awaryjne.
Stacyjka i alarm to zapewne oddzielne obwody. Jeśli nie ma dziury w płycie (a widać, że nie ma) lub nie leżał w wodzie kilka dni z zasilaniem to sterownik jak najbardziej nadaje się do naprawy. Po co szukać innego? Bedzie pewnie drożej i więcej roboty niż z naprawą tego. Pomierz silnik czy fazy nie mają przebicia na oś.
Na syrence alarmu, (tam gdzie wyje) jest stacyjka. Dedykowanym kluczykiem trzeba ją wyłączyć. Ma ona swoje zasilanie i reaguje na spadek napięcia akumulatora. Powinieneś mieć taki kluczyk.
Nigdzie, to nie jest kluczyk od tego alarmu.
Imobilizer wbudowany w alarm powinien się uaktywniać około 30 sekund po wyłączeniu stacyjki, ewentualnie po wyłączeniu alarmu ale nie uruchomieniu silnika. Jest to normalne działanie tego urządzenia. Fabryczne kluczyki do samochodu nie mają z tą funkcją nic wspólnego (to funkcja alarmu). Alarm powinien posiadać procedurę rozbrojenia immobilizera bez...
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Jak alarm nie ma tej funkcji to zamontuj sterownik ST-1000 lub inny sterowany 1 przewodem, uzależnij go od stacyjki i powinno działać
Alarm jest w stanie serwisowym. Załącz stacyjkę i 2razy naciśnij przycisk pilota. Tak samo wprowadza się go w ten stan, jak i wyprowadza.
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
ten kluczyk ma stacyjke w syrence alarmu:)
zapewne wyminana stacyjki pomoże a z alarmem to uwaga bo niektóre alarmy mają takie coś jak masz słabe aku i chcesz odpalić samochód to włącza sie alarm (a tak na marginesie to niemasz drugiej pary kluczyków do tej omegi; jak kluczyka miespalił się mocno to ślusaż dorobi go) pozdarawiam;)
W zasadzie wszystko jest możliwe, najwpierw musisz znaleźć stacyjkę od alarmu i określić typ i rodzaj alarmu.Mając te wiadomości dopiero wtedy możesz szukać zakładu który montuje alarmy i ewentualnie dokoduje ci pilota do częstotliwości alarmu.
Witam !!! Mam małe pytanko: gdzie podlaczyc przedów od alarmu przeznaczony do stacyjki (VECTRA A ):) wielkie dzieki za pomoc !!!
czarny masa,czerwony +12,biały wyzwalanie do alarmu,niebieski pomijasz Dodano po 4 to syrenka z własnym zasilaniem-po podłaczeniu do alarmu przekręć stacyjkę w drugą pozycję a przy odpinaniu aku znowu powrót do pozycji poprzedniej[odcięcie zasilania wzbudza syrene] i nie zapomnij w legendfordzie przeprogramować wersji klakson[fabryczna,przerywany sygnał]...
Dziękuję za zainteresowanie tematem, a szczególnie za chęć pomocy. Te wszystkie procedury wprowadzenia stacyjki alarmu w tryb programowania pilotów wypróbowałem (ponad 10 wersji). Stare piloty są na układzie HCS200, a te nowe na HCS300, ale to nie ma znaczenia, bo i tak nie wiem, jak wczytać choćby stary pilot do stacyjki alarmu. CameR, chyba masz rację,...
Mialem to samo ale rozgryzłem to. Musisz Wcisnąć wyłącznik serwisowy i trzymać go w tym samym czasie musisz wł i wył stacyjkę dość szybko dopoki alarm nie wyda "dziwnego" sygnału. póżniej włączasz stacyjkę i jednorazowo wciskasz maly przycisk transmitera. Jak usłyszysz dwukrotny krotki dzwiek syreny to jest wyłączone. No i po wszystkim. Powodzenia
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
nie kombinuj już z tym przekaznikiem tylko zrób tak jak ci napisałem,czyli 85 do alarmu, 86 połącz z 30[nie musisz dawać go do stacyjki bo plusa weżmie z przeciętego obwodu],przetnij obwód i jego stronę z pokazującym sie napięciem[od stacyjki] połącz z 30 a drugą stronę z 87a i będzie hulać aż miło.
Zobacz czy to nie(kl. X)- napięcie zniknie w chwili wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Zobacz czy napięcie sie nie wraca z alarmu.
Immo nie odcina kontrolek, alarm oryginał czy dokładany ? Prędzej ostawiam uszkodzoną kostkę stacyjki.
Wygląda na to że przekaźniki może znajdować się na przewodzie brązowym( zasilającym do stacyjki)
czarny po stacyjce
1. Zwarłeś wyjście na stacyjki/ alarm - czyli prawidłowo. 2. Ustaw wartość P10 na 1, bo masz podłączoną manetkę (throttle), a nie czujnik obrotów (PAS/1:1) 3. Uruchamiasz kontroler w tzw. trybie pieszym, przestaw na drive. 4. Postaram się załączyć schemat wyprowadzeń 99% chińskich sterowników z Ali - gdyby ktoś jeszcze szukał. https://obrazki.elektroda.pl/9169107800_...
Witam, mam do przedstawienia problem : - Po włączeniu stacyjki, odzywa się sygnał - (brzęczek). Po uruchomieniu silnika sygnał nie milknie i nie gaśnie kontrolka od smarowania silnika. Po zdjęciu przewodów z czujników olejowych nic się nie zmienia, kontrolka się świeci i ... sygnał brzęczy. p.s -W przeszłości wymieniona została kostka stacyjki.
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Tam nie będzie żadnych bezpieczników na głównych liniach nie trudźcie się . Od samego aku prąd idzie do kostki stacyjki. I jak nie ma żadnego alarmu to albo kostka stacyjki albo nie podłączone poprawnie kable. A co nie podłączył ? Może przedstawi zdjęcia kabli obok aku co on na to?
Witam! Po zamknięciu i otwarciu kluczykiem kiedy otworzę obojętnie jakie drzwi czy bagażnik alarm wyje.Dopiero kiedy włączę stacyjkę alarm się rozbroi i po otwarciu drzwi alarm nie wyje. Skodzina ma alarm fabryczny a mi chodzi tylko o to co takiego dzieje się,że po włączeniu stacyjki alarm się rozbroi.Czy podany jest impuls masowy czy może prądowy na...
1. wykorzystaj tylko (-), a (+) należy obciąć; 2. dobrze kombinujesz; 3. tak jak piszesz, a biały do tego grubego na którym pojawia się zasilanie po stacyjce; 4. muszę coś więcej na ten temat zobaczyć - może schemat
Nie ma zamontowanego immobolisera ani alarmu. Stacyjka była wymieniana 1,5 roku temu, rozrusznik normalnie kręci.
W tym alarmie kod ustawia się kluczykiem w stacyjce. Metodą prób i błędów udało mi się go odszukać.
Witam kupiłem niedawno alarm z funkcją odpalania samochodu z pilota. Wszystko jest już podłączone, mam problem tylko z podłączeniem alarmu do stacyjki, nie wiem który kabel jest odpowiedzialny za co... Potrzebne kabelki: - wyjście startu rozrusznika - wyjście zapłonu - wyjście ACC jeśli znałby ktoś kolory tych kabli byłbym bardzo wdzięczny ... tak poza...
Tam nie ma żadnego przepisywania kodu. Bierzesz drugi pilot i... : - włącz stacyjkę - w ciągu 10 sekund naciśnij wyłącznik serwisowy 6 razy - po 2 sekundach syrena zawyje, jesteś w trybie programowania pilotów - W przeciągu kolejnych 10 sekund naciśnij pierwszy przycisk 1 pilota - syrena piknie kierunkowskazy migną 2 razy pilot jest wprogramowany. W...
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Obudowie alarmu, czyli w syrence masz przecież dodatkową stacyjkę. I to ona ma być włączona. Powinieneś mieć do niej kluczyk.
Musisz rozbroić alarm i doplero przystąpić do programowania pilotów w/g zamieszczonej wyżej procedury. Dostań się do centrali alarmowej i przetnij szarą pętlę i przy pomocy stacyjki (pozycja ON) i wyłącznika serwisowego wyłącz alarm.
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem. Diesel ma... Mogła ewoluować i dostać później - nie wiesz - szukasz innych informacji, np opisów skrzynek bezpieczników. Serio nie ma :?: hmm, jednak bym założył. Jakby sporadycznie była jakaś usterka, to za chwilę na jakimś wyboju znowu uszkodzisz sobie ewentualną...
Witam, mam problem z samochodem. Po zatrzymaniu się na parkingu i powrocie, samochód zwariował. Przestał działać zapłon, światła(prócz postojowych) , wycieraczki itp. Nie mogę w ogóle uruchomić silnika. Ktoś wie, w czym tkwi problem? Immo? Alarm? Stacyjka? Alarm działa prawie bez zarzutu, różnica taka, że żeby otworzyć samochód, muszę wcisnąć dwa razy...
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
:arrow: ADAM24O, archeologu, pewnie już sobie dawno poradzili z tą skodowką od 2005 roku, więc nie ma sensu prowadzić dalszych wykopalisk i lepiej wyłączyć caps lock, bo to zabronione tak pisać.
W obwód +15 wstaw przekaźnik załączany stacyjką. Sygnał do alarmu weź bezpośrednio ze stacyjki.
Witam wszystkich! Mam Poldżera Caro Plus 1.6GSI. Mam do niego dwa kluczyki. Jeden od drzwi i stacyjki, a drugi od alarmu (przynajmnej tak mi się wydaje). Ten drugi jest oczywiście bardzo mały, ale nie wiem gdzie jest od niego stacyjka. Alarm gdy jest na czuwaniu odcina zapłon, w ten sposób że można go kręcić i kręcić i nie odpali. Ten kluczyk jest na...
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Spróbuj otworzyć drzwi, przekręcić stacyjkę i wciśnąć przycisk.
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
Może pomarańczowy nie jest podpięty pod stacyjkę. Załącz alarm i po 30 sekundach przekręć stacyjkę. Alarm powinien się wzbudzić.
masz centralny zamek na osobnym pilocie? migają kierunki przy przekręcaniu stacyjki? Alarm?
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
To zależy jaki masz alarm dołożony ,spróbuj na szybko włączyć i wyłączyć stacyjkę.
Witam, zmianę ustawień w alarmie magicar realizuje sie za pomocą stacyjki tak jak napisałeś. Np sterowanie centralem 1sek (1 pikniecie syreny) 3sek (2 pikniecia). Jeżeli chcesz wybrać 3sek to wchodzisz w tryb programowania tak jak napisałeś. On, OFF stacyjki i 3 x wł serwisowy. Potem wybierasz nr funkcji. I TERAZ. Jeżeli chcesz wybrać 3 sek to po wybraniu...
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
zgadzam sie z kjolega, bo ewentulany zlodziej napewno najpierw zajrzal by co jest obok stacyjki...
Tak...juz to podlaczylem..tylko ze +12v dalem nie od stacyjki tylko oddzielny, ktory caly czas podaje do przekaznika +12v...i nie wiem czy to zle czy moze tak zostac?!... bo nie chcialbym zeby cos się popalilo :| Wydaje mi sie, ze przekaznikowi to nie robi, ale robi zato niektorym alarmom, w tym Magicar 440. Bo przy wklepywaniu sekwencji masz przycisnac...
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
To daj schemat alarmu. W kostce od stacyjki znajdź przewód zasilający zapłon,to ten na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka.
Pojedź do salonu Audi i powinni podać (chyba, że radio lewe to zabiorą i spiszą protokół). Model radia masz na naklejce po boku (jak legal to naklejka jest). Kod jest zabezpieczniem - podobnie jak kluczyk do stacyjki, pilot do alarmu i tego też nikt na ulicy nie daje.
witam kupilem alarm langeforda i chcialem sobie go zalozyc do swojego golfa2 diesla juz praktycznie wszystko wiem ttylko mam problem z jedną rzeczą jest kabel który trzeba podłączyć do stacyjki- tzn gdzie do stacyjki? moze ktos wie nawet jaki kolor albo do ktorego kabla(o jakim zastosowaniu) aha i jest jeszcze jeden kabel ktroy jest do odciecia zaplonu-...
Jak w temacie.Zmieniałem uszkodzony alarm Skorpion 2000A i założyłem zwykłego Carprotecta BX2000.Wszystko pięknie, centralka chodzi, kierunki,itd, tylko jak wpiąć alarm w stacyjkę (Immo) i alarm w pompę paliwa. Zdaje się że odpowiadała za to kostka 167 (ale nie pamiętam...) Który konkretnie kabel (kolor) jest do pompy (czarno-zielony?) a który do stacyjki?...
Po pierwsze wpinanie się instalacją w okolicy stacyjki to porażka. Wszystkie obwody masz w skrzynce bezpiecznikowej. Sterowanie zamkiem znajdziesz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.Jeśli się nie mylę sterowanie minusem. Nakłuwaj przewody przy pomocy próbówki samochodowej podłączonej do masy.Jak nie dasz rady pisz na priva.Pozdrawiam
Spokojnie, nie jestem tępy mam jakieś pojęcie o motoryzacji, klemy podpięte prawidłowo, alarm ma dodatkowy guzik ale nigdy go nie używałem, poza tym żadnej różnicy nawet jak go wciskam Może jakiś przekaznik, bo wszystkie bezpieczniki sprawdzone te w skrzynce i te co są pod deska od alarmu Stacyjka wątpię bo prędzej żadnych oznak nie było żeby stacyjka...
Pod obudową stalową stacyjki. Zamknij się w aucie i na włączonym alarmie spróbuj odpalić auto, w ten sposób sprawdzisz czy alarm blokuje czy nie. W przypadku auta, które robiłem alarm wył ale auto paliło, blokuje tylko immo nie widząc kodowanego klucza
Nie mogę znaleźć problemu w Polonezie Caro Plus - nie wiem czy alarm blokuje wtryski i świeci mi się blokada od alarmu a stacyjkę wymieniłem I nie wiem co dalej
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
kupiłem alarm samochodowy potrzebuje rozpiskę kolorów przewodów stacyjki samochodu tata indigo do którego chcę założyć alarm tzn kolory i do czego są
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
legend alarm stacyjki stacyjki hyundai płetwa stacyjki
panasonic płyta zasilacz świecą diody laptopie zużywanie toneru
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Wpływ wysokiej temperatury na chińskie radioodbiorniki Niedziałające głośniki w Deutz-Fahr - przyczyny i rozwiązania