Jezeli pilot ma dwa przyciski to trzeba przekrecic stacyjke i nacisnac maly przycisk w pilocie lub trzymajac wylacznik serwisowy wlacz wylacz zaplon 7 razy, po czym zalacz zaplon i nacisnij maly przycisk w pilocie.
A ktory kabelek jest od stacyjki? Ten zolty?
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
witam to jest pełna instrukcja w/w alarmu wiecej funkcji on nie ma. wyłącz funkcje "załąćzanie wyłączanie central zamka od stacyjki" i posprawdzaj wyłączniki krancowe pojazdu.Powinno byc ok.
Jest to pilot od alarmu Legend 9228 Dynamic. Awaryjne wyłączenie: 6 lub 7 razy załączyć i wyłączyć stacyjkę do pozycji zapłonowej.
Aby zaprogramować nowego pilota: ■Wyłącz alarm. Otwórz drzwi i zostaw je otwarte. ■Przekręć kluczyk w stacyjce siedem razy i zostaw ją wyłączoną. ■Po 3 sekundach światła błysną jeden raz. ■Wciśnij przycisk nowego pilota. ■Zaprogramowanie nowego pilota zostanie potwierdzone 3 błyskami świateł. ■Możesz powtórzyć procedurę...
bubu1769, kto Tobie powiedział, że przewód od stacyjki do alarmu można bezkarnie odłączać ?
A moze masz jakas instrukcje serwisowa do tego Alarmu? Jak np. wlaczyc funkcje zamykania drzwi po zalaczenia stacyjki...
Witam Do niedawna działał mi jeszcze jeden pilot do alarmu Legendford 100 niestety przestał go alarm rozpoznawać. Próbowałem wpisać je na podstawie instrukcji ze strony batex-u. "Programowanie kodów pilota w pamięci systemu. Aby wejść w stan programowania pilotów włącz stacyjkę i trzy razy naciśnij przycisk serwisowy. Wyjście w stan programowania zostanie...
6-10 razy to jest zakres czy trzeba próbować 6 potem 7 itd. aż do skutku. Próbowałem np: 7 i 8 razy nie pomogło. Teraz testy prowadzę w domu. Czy wystarczy tylko podawać 12V na wejście "+12V gdy stacyjka włączona" by alarm myślał że włączam stacyjkę te 6 do 10 razy?
od alarmu powinne iść 2 grube szare przewody na których jest odcięcie/może też być na przewodzie pomarańczowym przez przekażnik/jak to usuniesz po prostu wyciągnij bezpiecznik na czerwonym przewodzie/z którego roku jest ten alarm
wciśnij przycisk awaryjny, 7 razy włącz i wyłącz stacyjkę , syrena ma potwierdzić, puść przycisk awaryjny i wciśnij 2 przyciski pilota jak nie zadziała to zobacz rok produkcji na centralce po 2000r jest już inna procedura
Przy właczonej stacyjce przytrzymaj mały przycisk do piknęcia syrenki.
Mój alarm to Legend 9218 gold (tak jest na centralce), niestety kzaw nie działa twój opis (przynajmniej co do funkcji komfort, po przekręceniu stacyjki zamki się zamykają a jak nacisnę mały przycisk to alarm sie uzbraja), może ma ktoś opis wejścia i modyfikacji funkcji dodatkowych dla tego modelu
Witam Temat tego alarmu byl juz poruszany - wystarczy uzyc funcji szukaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
Można wprogramować trzy piloty. 1. otwórz drzwi i zostaw je otwarte. 2.włącz i wyłącz stacyjkę 7 razy i zostaw WYŁĄCZONĄ 3. po 3 sek zaświecą się 1 raz światła i zapali się dioda. 4. naciśnij lewy przycisk pilota, system potwierdz zapamiętanie 4 mrugnięciami świateł. Pamiętaj, żeby stacyjka była wyłączona.
Problem jest z programowaniem. Alarm jest ustawiony na samouzbrojenie po 30 sekundach z blokowaniem drzwi oraz blokade drzwi po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Mam zainstalowany alarm taki jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/46_12448027... http://obrazki.elektroda.net/6_124480280... http://obrazki.elektroda.net/93_12448028...
czarny masa,czerwony +12,biały wyzwalanie do alarmu,niebieski pomijasz Dodano po 4 to syrenka z własnym zasilaniem-po podłaczeniu do alarmu przekręć stacyjkę w drugą pozycję a przy odpinaniu aku znowu powrót do pozycji poprzedniej[odcięcie zasilania wzbudza syrene] i nie zapomnij w legendfordzie przeprogramować wersji klakson[fabryczna,przerywany sygnał]...
Witam wszystkich. jestem posiadaczem autoalarmu American Legend Cs9218. przypadkowo została włączona funkcja zamykanie/otwieranie CENTRALNEGO ZAMKA od załączenia/wyłączenia stacyjki znalazłem schemat tego alarmu i instrukcje w której jest opisane jak włączyć tę funkcję lecz nie napisano jak tę funkcję wyłączyć.! czy ktoś może powiedzieć jak to wyłączyć?
Jak dobrze pamiętam to w tych alarmach nie pomagało same otwarcie drzwi trzeba było przekręcić stacyjkę czyli +12V po stacyjce i wtedy się wyłanczało autouzbrajanie.
Poszukuję szczegółowej instrukcji programowania funkcji centrali alarmu American Legend Rocker HR-2000. Muszę wyłączyć funkcję automatycznego uzbrajania systemu i zamykania centralnego zamka - po wyłączeniu stacyjki i zamknięciu drzwi kierowcy. (+15 po stacyjce i krańcówki drzwi są OK. Auto: Renault Thalia 2009) W instrukcjach, które posiadam nie ma...
Skoro włącza to i powinno wyłączyć. Zrób tak ja robiłeś na włączenie. włacza się funkcja PANIC (HI STOP) a nie samouzbrajanie i alarm wyje, u mnie też uzbraja się jak kluczyki są w stacyjce, instrukcje mam inną niż wszystkie na forum - postaram się zeskanować i wrzucić
Dzieki za odpowiedz. Prawdopodobnie juz znalazlem przyczyne. Prwdopodobnie przy wymienie kostki w stacyjce mechanik zle podlaczyl i zamiast po wlaczeniu stacyjki pojawiac sie napiecie +12 znikalo. Po wlaczeniu stacyjki alarm sie aktywuje jak nalezy io dziala. Czy to mozliwe, co o tym sadzicie zanim pojade narzekac mechanikowi? Dzik1980
Wyłączenie fukcji zamykania zamków po włączeniu stacyjki. Musisz Wcisnąć wyłącznik serwisowy i trzymać go w tym samym czasie musisz wł i wył stacyjkę dość szybko dopoki alarm nie wyda "dziwnego" sygnału. póżniej włączasz stacyjkę i jednorazowo wciskasz maly przycisk transmitera. Jak usłyszysz dwukrotny krotki dzwiek syreny to jest wyłączone. No i po...
Zółty + po stacyjce Pomarńczowy ,masa pojawiająca się po uzbrojeniu alarmu(w tym alarmie służy do wysterowania przekażnika blokady! Mogłeś uwalić alarm! Pozdrawiam.
Instrukcja do AMERICAN LEGEND głosi że stacyjką trzeba "machnąć" 7 razy w ciągu 8 sekund a po usłyszeniu Bzzzzz wpisywać KOLEJNO WSZYSTKIE PILOTY!
o ile dobrze pamietam to musisz otworzyc drzwi i zostawic je otwarte. wlączyc i wyłączyc 5 razy stacyjkie i zostawic ja wlaczona. Dioda mrugnie 1 raz i wtedy wcisnij lewy przycisk pilota. Jak po tym dioda mignie 3 razy to funkcja jest aktywna a jak 1 raz to wyłączona.
Czy ktos moglby mi podać opis ustawiania funkcji alarmu Legend CS-9218 ? Chodzi mi o to, jak włączyć automatyczne zalaczanie sie centralnego zamka po przełączeniu kluczyka w stacyjce,wiem że to mam jako opcja ale nie pisze jak to zrobić. Pozdrawiam Rafał
problem polega na tym ze do alarmu ma jakas tam instrukcje i przy kodowaniu pilotow nie ma nic o ukrytym wlaczniku, poprzedni wlasciciel tez nie slyszal o takim przycisku, a winstrukcji do alarmu tez ni emam wzmianki o tym przekrecam kluczyk 6 raz syrenka zawyje 2-3 razy diodka sie pali caly czas, wloze kluczyk do stacyjki i po chwili gasnie dioda,...
Mam problem z odpaleniem Matiza w którym zainstaowany jest alarm LEGENDFORD F-14. Gdy wciskam Przycisk na piocie otwiera się centralny, alarm się rozłancza a gdy próbuję go odpalić rozrusznik nie kręci. próbowałem z kodami ze stacyjki i ilości mrugnięć ale nic nie pomogło. w obecnej chwili samochód jest podłączony na krótko. za wszelką pomoc będe bardzo...
Kolega Rysiu opisał i to nieprecyzyjnie "wkodowywanie nowych pilotów"(wcisnąć i przytrzymać wył.serwisowy,załączy i wyłączyć w ciągu 5 sek. 6 razy stacyjkę.) W identyczny sposób wyłącza się awaryjnie alarm w przypadku awarii pilota-alarm się rozbroi.
Na takie przypadki w tym alarmie masz kod awaryjny do wprogramowania kluczem stacyjki. Nie ma w tym modelu sensu, ani przeznaczenia stosować dodatkowego wyłącznika. Zarówno blokadę pasywną, jak i "anty hi jack" obsługujesz tutaj pilotem jeśli tak została ustawiona centralka.
Jest tylko jeden problem jak pisałem wcześniej alarm nie reaguje na ten wyłącznik serwisowy,jak go wcisnę i przekręcam stacyjką 7 razy to nic sie nie dzieje syrenka nie bzyczy i dioda sie nie zapala a sam włącznik jest sprawny.
witam i proszę o pomoc. temet poruszany na forum, ale u mnie nie działa. padł mi akumulator, podłączyłem nowy ale nie mogę uruchomic alarmu - nie reaguje na piloty (pilty z dwoma przyciskami gumowymi, większy niebieski, mniejszy zielony). zgodnie z instrukcją aby wkodowac nowe transmitery należy wcisnąć przycisk serwisowy. Czy to któryś z przycisków...
Przejrzałem historię postów na temat tego alarmu ale nie znalazłem podobnego uszkodzenia, więc jeśli to możliwe to proszę o radę. do alarmu posiadam dwa piloty, jeden jest sprawny, drugi natomiast po wciśnięciu przycisku aktywuje się , dioda świeci aż do wyjęcia baterii a w samochodzie robi się disco , awaryjne mrygają , a potem mam sygnał informujący...
Mam problem z wymienionym w temacie alarmem (CS 9228). Stała się rzecz następująca: przycisk mały (do cichego aktywowania alarmu) "przejął" funkcje dużego, natomiast duży w ogóle przestał funkcjonować. Sam przycisk kontaktuje - po naciśnięciu świeci się diodka na pilocie. Ma ktoś jakiś pomysł? Ewentualnie instukcję/schemat do tego alarmu? Próbowałem...
Jasne że da rade. Mam przed sobą instrukcje od LEGENDFORDA W centrali alarmu można zaprogramować 3 piloty. Wprowadzając 4 pilot pierwszy zostanie wymazany z pamieci. A wiec aby ten zagubiony pilot nie dzialal musialbys zaprogramowac 3 nowe piloty dlatego bo nie wiadomo ktory z tych wlasciwych pilotow (czy ten co masz czy ten co jest zgubiony) byl zaprogramowany...
Dzieki za szybka odpowiedz. Dalsze dane Renault Thalia. Rok prod. 2003 , ma imobilajzer w pilocie, glosniki w drzwiach. Nie bardzo wiem gdzie szukac stacyjki centralnego zamka, imobilajzera. Kiedys w Passacie podlaczalem do alarmu centralne tam nie bylo klopotu, bo wyjscie na sterowanie zamka centralnego bylo w alarmie. Tutaj jest odwrotnie i na dodatek...
Jeśli alarm był awaryjnie wyłączony 7-krotnym zał i wył stacyjki bez użycia serwisowego, to wpis pilotów odbywa się również bez serwisowego. Jeśli nadal ci to nie działa zrób fotę centralki i dawaj tu.
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Niedawno założyłem w samochodzie alarm jak w temacie. Ponieważ mam w obwodzie drzwi zwarcie do masy (lampka pod sufitem pali się cały czas), a nie mam obecnie możliwości rozbierać podłogi, żeby je zlokalizować, nie podłączyłem na razie przewodu wyzwalania alarmu masą. Jednak oprócz tego zainstalowałem czujnik wstrząsowy (pod kolumną kierownicy) i ultradźwięki....
Wszystko cacy, ale "Po wyłączeniu stacyjki i zamknięciu ostatnich drzwi dioda zacznie szybko pulsować i po upływie 60s system automatycznie uzbroi się i zamknie zamki (pod warunkiem że zainstalowany jest centralny zamek). Uzbrajanie będzie wstrzymane jeśli będą otwarte drzwi.>>Funkcja ta jest funkcją programowalną , można ją wyłączyć , w tym celu...
juz mam...ale mam jeszcze problem z podłączeniem przekaznika do odcięcia zapłonu i podłączenia stacyjki w tym alarmie bo niewiem jaki zastosowac..
Mam jeszcze takie pytanie, jeśli by mi kiedyś ten alarm zrobił jakiegoś psikusa to żeby go odłączyć, to czy odłączyć mu zasilanie stale +12V idące z akumulatora, czy też trzeba odłączyć zasilanie idące ze stacyjki +12V które jest uaktywnione po załączeniu stacyjki? Bo ten ze stacyjki to pewnie nic innego jak zasilanie idące z akumulatora do gniazda...
Hm mam podłaczone dokładnie tak jak pisze yasiu.brzeg ale nie działa przekaznik nawet nie cyknie zero reakcji Dodano po 3 jeszcze mam pytanie odnośnie zamykania drzwi po przekręceniu stacyjki a mianowicie jak juz sie zamkną to nie moge ich otworzyć z pilota dopiero gdy wyłącze zapłon drzwi sie otwierają. Jest to kwestja zaprogramowania?
Zastosowalem sie do wskazowek ale zadnego odzewu ze strony legendforda. Chcac wyeliminowac mozliwosc bledu w instalacji wycialem go z auta i lezy na stole ale oznaki te same. Jeszcze jedno po zalaczeniu stacyjki dioda gasnie po ok 10sek. Dzieki
Witam, zakupiłem używany samochód z zainstalowanym alarmem. W dokumentach jest instrukcja od Langeford HP 110A / LS 110A, ale nijak nie pasuje do alarmu. W internecie znalazłem zdjęcie przypominające mój alarm (wygląd pilota, kształt obudowy, elementy składowe): http://obrazki.elektroda.net/5_124268223... a przy okazji grzebania w samochodzie zrobiłem...
Witam Mam w aucie zamontowany alarm (chyba Legendford), pilot jest na trzy przyciski i niestety jeden ma wyrobiony. Posiadam inny pilot scyzoryk , który działa na tej samej częstotliwości i zaprogramował się po przekręceniu 7 razy stacyjki. Dioda w aucie miga po wciśnięciu któregoś z przycisków, ale centralka nie reaguje. Czy jest możliwość, aby ten...
Witam, ponieważ padł mi alarm w Lanosie zakupiłem drugi. Tym alarmem jest Legendford F-14D. Jako, że miałem schemat Predatora(wcześniejszy alarm) także podłączenie nie trwało długo, dodatkowo obwody sprawdzałem miernikiem. Zawiesiłem się na jednym przewodzie, który odcinał zapłon itp. W alarmie Predator z centralki wychodziły dwa przewody, które były...
Zamontował mi gość w warsztacie autoalarm LegendFord F14 jest wszystko świetnie tylko dlaczego nie chce się sam uzbrajać , otóż kiedy zdeaktywuje alarm pilotem i nie otwieram wogle auta ani klapy bagażnika to powinien się sam uzbroić a on tego nie chce zrobić bardzo mi zalezy na tej funkcji więc proszę o pomoc , Ps. nawet wyczytałem w instrukcji że...
czyli nie da się w tym modelu zmienic czasu impulsu centralnego zamka? Nie koles dobrze gada tylko ze nie we wszystkich alarmach jest tak samo. Po pierwsze to przed programowaniem zostaw otwarte drzwi od kierowcy i zrób tak jak pisal kzaw tylko pamietaj o drzwiach. I jeszcze wazna rzecz najlepiej bedzie jak odepniesz przewod od stacyjki ten ktory jest...
No więc przeczytałem instrukcję. Na końcu przeczytałem o zamykaniu/otwieraniu zamka od załączenia /wyłączenia stacyjki. Tylko tu moje wątpliwości, bo niewime cyz dobrze rozumiem: -Wsiadam i wkładam kluczyki do stacyjki nie przekrecając. -musze przytrzymać guzik którym włączam i wyłączam alarm, przy czym alarm musi być w tedy wyłączony czyli dioda ma...
Ja programuje alarmy na sucho czyli podpinam do zasilacza i dopiero ustawiam odpowiednia konfiguracje, gdyz zalaczanie 99 razy stacyjki jest troche uciazliwe, a takze zwiazane jest z takimi problemami jakie napisaliscie. Takze kazdemu radze rozwiazywanie problemow i testowanie alarmu a takze konfiguracja przed podalaczeniem do samochodu :)
witam Zakupiłem ostatnio legendforda f14, chciałem podłączyć na sucho ten alarm i mam z tym mały problemik. Do poasta dołączyłem schemat. Problem jest tego typu; Podłączyłem wszystkie kabelki i wziełem sie za programowanie pilotów i to sie duało, za równo jeden jak i drugi pilot chodzą i centralka reaguje, ale ...... jak raz klikne lewym zamek sie rozbroi...
Witam. Postanowiłem wymienić wariującego Lamparta Cr-06 na nowego Legendforda i po zapoznaniu się ze schematem montażowym mam do Was kilka pytań: 1- czy do blokady zapłonu faktycznie jest potrzebny dodatkowy przekaźnik (Lampart już miał go w sobie) i o jakich parametrach ? 2- rozumuję, że różowy przewód powinien podawać sygnał sterujący +12V ze stacyjki...
Na przewodzie czarno-zoltym (jak sie nie myle) pojawia sie minus podczas wlaczonego alarmu. wtedy to po przekreceniu stacyjki przekaznik odcina zaplon i tyle. twoj modol ktory masz dziala widocznie odwrotnie. kiedy ma impus minusowy na wejsciu pozwala odpalic auto a gdy go brak wtedy jest klapa. Zastosuj przekaznik zwierno-rozwierny tak jak w instrukcji...
Witam. Mam problem z rozładowującym sie akumulatorem.Latem super nic mu nie było, ale gdy zaczęły sie temperatury około 0 stopni nagle zaczął słabo kręcić , aż w końcu po 2 dniach bez jazdy na parkingu zdechł. Akumulator ma 10 miesięcy. Alternator, regulator sprawny ładowanie bez obciążenia 13,87V. Po odłączeniu radia, centralnego z alarmem, i instalacji...
witam wszystkich Chciałem się dowiedzieć dlaczego w mojej Corsie B po przekręceniu stacyjki centralny zamek zamyka drzwi, a po ponownym przekręceniu i wyjeciu kluczyka spowrotem je otwiera, domyślam się, że jest to jakaś funkcja alarmu, a nie mam instrukcji ( auto używane bez dokumentacji alarmu ) żeby to sprawdzić. Nawet jesli te drzwi się zamykają...
Wiesz, powiem że prześledziłem prawie wszystko na Elektrodzie co dotyczy tego typu alarmu, sam mam już kilka różniących się od siebie znacznie schematów i instrukcji dotyczących cs9218 small. Mój można wyłączyć już np. czteroma przekręceniami stacyjki, czego nie spotkałem w opisach. Ale Zobacz jeszcze może odłączenie zasilania (klemy minusowej) i ponowne...
Jak go montowałem to czas był i jest starannie zainstalowany. Teraz tylko kwestia odczepić starą centralke i podpiąć nową. A jeśli chodzi o programowanie to tego alarmu sie nie programuje poprzez włączanie go, włączanie i wyłączanie stacyjki itd.?
Takie "harcerskie" sposoby z zasilaniem z zapalniczki to najprostsza droga do pożaru auta lub problemów z uruchomieniem auta. + i - należy brać z pewnych punktów nie zabezpieczonych po drodze bezpiecznikami, takich jak główne zasilanie stacyjki lub puszki bezpieczników. Masę tylko z karoserii.
Witam, otrzymałem instrukcję programowania tego alarmu ponieważ chciałem wyłączyć zamykanie drzwi podczas przekręcania stacyjki. No ale niestety nie chce to zadziałać (7 razy załączyć i wyłączyć stacyjkę, załączyć ją i mały klawisz pilota), (wyłącznik serwisowy mam połączony, kable złączone za kostką, sprawdziłem czy przewodzą prąd do miejsca gdze są...
Mam taki problem - rozładował mi sie akumulator i musiałem przez zpięcie akumulatora z innym samochodem odpalic silnik - niby wszystko OK ale po tej operacji po przekręceniu stacyjki swiatła kierunkowskazów migają i przy wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacujki ta sama sytuacja - dziwne ale alarm działa jak przedtem - testowałem i jest OK tylko...
Witam. zacznij od bezpieczników jak nie daje oznak życia, bardzo częsta przyczyna palenia bezpieczników w "legendzie" jest zdejmowanie klem w obwodzie alarmu masz bezpieczniki sprawdzałeś je? centralny masz podpięty pod alarm ? z pilota zamykasz central i uzbrajasz alarm tym samym przyciskiem? Najpierw sprawdź bezpieczniki, gdyby coś bliżej opisz alarm...
fiolet. - wyzwalanie alarmu plusem, biały - zasilanie kierunków +12V , zielony - krańcówki drzwi, niebieski - prawdopodobnie zasilanie czujników dodatk . (masa) ???, pomarańcz. - ACC - +12V po załączeniu stacyjki, szary - dodatkowy kanał transmisji, cienkie czerw. i nieb. - LED Z tego co napisałeś masz pewnie starszą wersję Legenda, w krórej ktoś obciął...
Witam serdecznie. Mam mały problem z alarmem i centralnym zamkiem. Wszystko chodzi pięknie i ładnie ale nie do końca. Otóż po włączeniu silnika pojawia się mały problem. Gdy podczas pracy silnika otworzę drzwi (nie ważne które), zaczyna mi migać dioda i po 30 sekundach włącza się alarm. Denerwuje mnie to, gdyż często zmuszony jestem wysadzić żonę po...
Witam Mam taki problem że gdy wcisnę przycisk gruszki od CB to zaczyna wyć syrena mimo iż alarm nie uzbrojony. Wszystko zaczęło się po zmianie alarmu na starym wszystko było ok. z CB i z alarmem. Alarm to Legend-Ford 100 Syrena z baterią i własnym zasilaniem. Schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Podłączałem CB pod stałe...
By zaprogramować piloty w 9228 włącz i wyłącz stacyjkę 7 razy az usłyszysz z syrenki "trrr..." i wyłącz zapłon zapali się LED wyedy naciśnij 1 przcisk w pilocie a potem 2 przycisk, alarm piknie i masz pierwszego pilota wkodowanego. Z drugim postąp tak samo.
Sprawdź czy awaryjne wyłączanie przebiega w następujący sposób. Wciśnij ukryty włącznik serwisowy (taki z czarnym łepkiem) i załącz i wyłącz stacyjkę 7 razy. Żeby sprawdzić tą procedurę musisz uzbroić alarm pilotem, a następnie go wyzwolić. W momencie kiedy będzie wył przeprowadź procedurę. Daj znać jakie są efekty to wtedy będę wiedział jak ci pomóc.
Jeśli jest to Gold 9218 i jest z jednym przyciskiem to są 2 wersje programowania. Póki co podam procedurę, którą częściej się stosuje. Znajdź włącznik serwisowy. Uzbrój alarm. Wyzwól go. Wyłącz go awaryjnie, tzn 7 razy załącz i wyłącz stacyjkę do pozycji zapłonowej przy stale wciśniętym wł. serwisowym. Jeśli alarm rozbroi się ponownie zał i wył stacyjkę...
Kupiony używany miał działać a po podłączeniu pod akumulator centralki i syreny nie ma reakcji z pilota. Sprawdziłem kodowanie nowych pilotów i po zwarciu kabla 8 razy do plusa co ma być pod stacyjkę syrena odezwała 2 razy ale kierunki nie mrygły. Pytałem elektryka to twierdzi że wszystkie krańcówki mają być podpięte. Dzwonie o inny alarm i facet mówi...
Jeżeli się zablokuje możesz go zdezaktywować.Musisz przede wszystkim znaleźć przycisk serwisowy. Następnie trzymając przycisk wćiśnięty 6 razy w ciągu 5 s włączasz i wyłączasz stacyjkę. Po tej czynności alarm jest nieaktywny. Jeżeli chcesz wprogramować piloty to wykonujesz w/w czynność a nastepnie wciskasz duży przycisk na pilocie. Pilot zostaje wprogramowany....
Witam. Musisz znaleźć przycisk awaryjny, nacisnąć go i w tym czasie 7-8 razy włączyć i wyłączyć stacyjkę (cały czas trzymając wciśnięty przycisk awaryjny). Po tej operacji syrenka powinna wydać dźwięk (musisz włączyć syrenę). a następnie wcisnąć przycisk w pilocie jednym a później drugim. Powodzenia.
Witam! Mam "mały" problem: Alarm załączam, zazbraja się i jest O.K., ale jak go wyłączę (alarm rozbrojony) i otworzę drzwi kierowcy to i tak po ok20-30sek alarm samoczynnie zazbraja się! czyli tak, jak powinno być, gdyby został wyłączony przez przypadek i nikt nie otworzył drzwi. I nie da się go wyłączyć, bo za każdym razem sytuacja się powtarza. Jedynym...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc. Coś nie tak z moim alarmem. Wszystko było OK, dzisiaj próbuję uruchomić i nic, rozrusznik kręci, iskra na świecach jest, paliwo podaje, a samochód jak nie chciał zapalić tak nie pali. Wydaje mi się że to wina alarmu i została włączona blokada zapłonu. Jak to cholerstwo wyłączyć. Odłączałem akumulator, ale alarm ma swoje...
Problem z alarmem LEGEND CS 9218 Transmitery bez reakcji... Witam serdecznie! Poświęciłem sporo czasu na przekopanie elektrody ale nie znalazłem żeby ktoś miał problem z wkodowaniem ponownie transmiterów. był jeden przypadek gdzie nie działał jeden z nich ale u mnie sytuacja jest troszkę inna. Kiedyś gdy mój ojciec wyjechał samochodem kilkanaście kilometrów...
Nie musisz sie az tak martwic. To jest podstawa by akumulator byl naladowany. Uwierz mi ze to jest 90% przypadkow "popsutego alarmu" :) Jezeli to sprawdzisz to zaraz bedziemy kombinowac dalej. najlepiej podlacz na przewodach drugi AKU i sprawdz czy dziala pilot. pozdr Dodano po 13 Wydaje mi sie ze to jest to samo co legend wiec jezeli aku nic nie pomoze...
Po wymianie akumulatora alarm uzbraja się sam po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Proszę o pomoc w powrocie do stanu pierwotnego czyli żeby się włączał pilotem. Przeniesiono z: Schematu/instrukcji...
Co do alarmy w punto to za chwilkę! Najpierw powiem, że w punto 2 (2002) nie ma linek i universal chodzi jak trzeba!!! Na marginesie dodam, że cięgno trzeba wygiąć w literkę S aby super chodził!!! Co do alarmu!? Hmm standardowy założony w serwisie gada z body kompem i moim zdaniem to nie jest dobre! Podkreślam moim zdaniem!!! Zakładałem WIELE alarmów...
Witam. Szperam już od dłuższego czasu na forum i szczerze mówiąc, mam bardzo mieszane uczucia. To też skłoniło mnie do napisania do Was. Proszę o poradę przy doborze/konfiguracji zabezpieczeń mojego samochodu. Zacznę od początku. Posiadam Nissana Micrę z 2000 roku - benzynka. Zakupiłem go kilka dni temu. Posiada wbudowany immo - działający - oraz alarm...
Programowanie cantral dla poszczególnych modeli odbiegało trochę od siebie. Przy centralce, którą opisałeś były dwa rodzaje oprogramowania. Dla wpisania pilota należy dla oprogramowania nr: 1. wcisnąć włącznik serwisowy i siedem razy załączyć i wyłączyć zapłon (syrena zrobi dzzzyt i zaświeci się dioda alarmu). Następnie nacisnąć którykolwiek przycisk...
Jednak nie mogę zaprogramować piloty,ponieważ nie wchodzi mi w stan serwisowy.A przycisku serwisowego nie mogę znaleść.Już mi ręce opadają bo nie mogę dać sobie rady.A alarm jak nie działał tak nie działa.Jak odłączę klemę i z powrotem ją załączę to alarm wyje.Pilotem go nie mogę wyłączyć tylko 6 razy stacyjką go wyłączam.
Witam serdecznie. Wiem,że było już sporo podobnych tematów, ale po ich przeczytaniu i sprawdzeniu mój problem nadal nie został rozwiązany. Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze...
kodowanie nowych transmiterów - możesz spróbować Pamięć alarmu przyjmuje kody dwóch transmiterów .Jeśli masz zakodować nowy transmiter lub powtórnie obecny ,to wciśnij i przytrzymaj włącznik serwisowy ,załącz i wyłącz w ciągu 7 s. do 8 razy stacyjkę .Syrena potwierdzi stan gotowości usłyszysz wówczas (dzzzzzz) i dioda Led załączy się ciągłym światłem...
nie wiem jak sie podłączyć z centralki do przekażnika i póżniej do auta żeby sterowanie centranym było OK, mam ten przekaźnik (opisany powyżej), nie wiem czy on jest dobry(może musi byc jakis inny okreslony typ), i troche niejasne jest dla mnie konfigurowanie antynapadu, chodzi o te zworkę i kabelek z tego co wydedukowałem teoretycznie to prawdopodobnie...
Witam!!! Wkodowałem ponownie oba transmitery, ale centralka przyjęła kod tylko jednego pilota. Mam wątpliwości czy robiłem to poprawnie. Mianowicie, wg instrukcji , cytuję „..... wciśnij i przytrzymaj wyłącznik serwisowy, załącz i wyłącz w ciągu 7sek do 8 razy stacyjkę. Syrena potwierdzi stan gotowości dźwiękiem (dzzzz) i dioda załączy się ciągłym...
panowie,legendford ma zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu o stykach normalnie zwartych,dopiero po uzbrojeniu alarm wystawia na styk cewki masę,a więc nie ma możliwości,żeby po wyjęciu centralki przekaźnik sam blokował. :arrow: Kolego autoelektryk,co to za język :?:,pewnie jakiś słowiański,bo bardzo podobny do polskiego.:D Dodano po 2 sprawa prosta...
A swoją drogą kolega solecki.m jest dobrą wróżką?Bo o alarmie tam nic nie ma... No właśnie kolego xwit, dlatego spytałem co ma tam zarzucone w tym wózku, więc --->: A jaki masz alarm? Legendford F14? a spytałem dlatego że autor postu coś tam wspomniał o 13 przekręceniach stacyjki. gdzieś kiedyś czytałem na forum o sposobie z 13sto krotnym przekręcaniem...
Przytrzymaj wyłącznik serwisowy i włącz-wyłącz 7x stacyjke. uslyszysz "dzzzz". dioda zacznie swiecic W ciągu 5sek nacisnij przycisk kazdego z transmiterow (pilotow" pozdr.
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Panowie. Przeczytałem wasze komentarze od deski do deski i również chciałbym wypowiedziec sie w tym temacie. Kazdy alarm jest dobry i gwarantuje kilkadziesiąt procent zabezpieczenia pojazdu. Z własnego doswiadczenia wiem ze nawet sama migająca dioda w aucie daje złodziejowi respekt do pojazdu i może sprawic ze zlodziej nie dotknie samochodu z migającą...
Witam też mam cieniasa I alarm sie nazywa Ford Legend Alarm System. Moje autko to Cinquecento 700, rocznik 95.Mam taką sytuacje ze w mokrzejsze dni po przejechaniu jakiejs odelglości z reguly po 5 minutach od odpalenia samochodu wyłącza sie zapłone. tzn Wyłącza sie silnik. nie znam sie na tym ale z tego co sie zorientowałem to wina immobilizera w moim...
no oki walłem stacyjke to rozruchu 6 razy zapipczał mi alarm i co teraz naciskam guzik w pilocie i nic sie nie dzieje o co chodzi
przyczyną może być brak działania wyłącznika oświetlenia wnętrza-krańcówki i alarm nie widzi otwarcia drzwi,ewentualnie jeżeli to jeden z pierwszych legendów cs9218 to one miały jako jeden z nielicznych alarmów tą funkcję kasowaną wyłącznie stacyjką.
Alarm wylaczaony, przytrzymaj wylacznik serwisowy, wl/wyl 7 razy stacyjke, po czym zalacz ja , nacisnij maly przycisk transmitera. -jezeli jeden sygnal to wyl -jezeli dwa to wl. wylacz stacyjke. pozdro
Użyj opcji szukaj temat był wałkowany tu juz x-razy.Było kilka modeli tego alarmu w jednych się wkodowywało pilota za pomocą przycisku w innych bez niego.Ogolnie było tak że włączałes i wyłączałes stacyjke 7-8 raz(jesli jest przycisk trzymasz go przez całą operacje ) aż syrena zacwierkała a potem naciskałeś pilota duży przycisk raz drugi i pilot wkodowany
alarm legend legend alarm alarm stacyjki
zasilacz anteny televes rower magnesy wtyczka angielska
power saver wskaznik wychylowy
Stiga Estate – piszczący głośnik sygnalizacyjny po włączeniu koszenia, diagnostyka PTO, czujniki Docieplenie zasobnika CWU karimatą – efektywność, bezpieczeństwo, alternatywy