Bój się Boga, co za pytanie.... W jaki sposób zaizolować ? Np. 30 mm odcinkiem 3 mm rurki termokurczliwej podgrzanej zapalniczką i zaciśniętym szczypcami uniwersalnymi końcu. Zamocować ten kabelek trytytką gdzieś na stale, żeby nie wplątał się w jakiś ruchomy element. Po tych czynnościach zamknąć maskę, sprawdzić poziom paliwa, sprawność hamulców, odpalić...
Schemat instalacji elektrycznej Nissan Almera Tino
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Tylna żarówka od STOP i postojowych zwiera w gnieżdzie, lub ktoś "inaczej inteligentny" założył 21W/12V w miejsce 5/21W 12 V. Sprawdź tylne lampy.
Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
Ozon wprowadza się przez otwór który stanowi początek układu przewietrzania. Najczęściej znajduje się na podszybiu. Chodzi o to aby cały układ wyozonować. Samo ozonowanie bez skutecznego odgrzybiania daje tyle co założenie czystych majtek na us.aną d.pę. Aby dobrze i skutecznie odgrzybić parownik należy się do niego dostać (najgorsza część roboty i...
Masz i testuj.
Witam. Jeżeli już Nissan, to Almera, nie Almery. Są różne skrzynki bezpiecznikowe w zależności od: typu sinika, rocznika, przekładnia automatyczna lub ręczna, tylnymi drzwiami otwieranymi do góry, światła dzienne lub nie ... Sprecyzuj jaki masz model, a dostaniesz.
Tak, to ten układ. Sprawdzić, czy zasilanie przychodzi na pin 8 czy na pin 2 (tzw. wersja rotated). Czytać w organizacji 16. Czy ktoś poratuje wsadem który je odblokuje ? Tak od razu prośba o wsad. A skąd Pan wie, czy będzie dobry - nawet jeśli dedykowany dla tego modelu. Przy tych pamięciach jest pewna pułapka dla programujących - nazywa się SWAP....
Warto wizualnie sprawdzić napięcie łańcucha, jeśli ma luz to powinno być widać i wtedy podjąć decyzję o wymianie.
Mam auta Nissan Almera II z oponami 185/65/R15 oraz Skoda Fabia III z oponami 185/60/R15. Więc koła prawie takie same, ale jednak prawie może robić wielką różnicę. Różni się profil 60 vs 65. Chciałbym przełożyć koła zimowe (felgi stalowe z oponą, nie samą oponę) z Fabii do Almery. A jak chcesz to zrobić skoro w nissanie rozstaw srób jest całkiem nieVWagenowski...
Pin to x79x reszta PW. Pozdr.
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
A ECM ma zasilanie? Cewki mają zasilanie?
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
Jak klima manualna to nie ma sterownika, podstawowe parametry nadzoruje sterownik silnika
Biała wtyczka w module pod kierownicą. 13 pin zamyka 14- otwiera. Zasialnia też tam znajdziesz. zresztą masz ałącznik http://obrazki.elektroda.net/48_12084769...
Światło wsteczne jest tylko jedno z prawej strony. To po lewej jest prawdopodobnie przeciwmgielne .
Jeśli z angielskiego nie uciekałeś na wagary i umiesz posługiwać się tym językiem, to poniższy rysunek powinien Ci pomóc http://obrazki.elektroda.net/79_12006852... Gdyby były problemy, odezwij się, pomożemy.....
Immo tylko w Focus, tutaj wystarczą te same numery
Powinno zadziałać.
Napiszę ci jak ja to robię od wielu, wielu lat z powodzeniem-zakładam strzykawkę z wężykiem na odpowietrznik, odkręcam go i zaciągam płyn do strzykawki pilnując żeby nie wyssać go całego ze zbiorniczka, jak przestaną być widoczne bąbelki w płynie to OK) ad jest odpowietrzonym.
Zdechł rezystor, a raczej element wykonawczy w nim.
Blokada silnika powinna spowodować spalenie bezpiecznika. Jeśli tak się nie stało, to znaczy że jako "zabezpieczenie" zadziałał inny element obwodu. Najdelikatniejsze są tutaj wyłącznik zespolony i przekaźnik wycieraczek. Od nich zacząłbym sprawdzanie.
Spróbuj wgrać ten wsad.
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... N16 (post #44) tam nie znalazłeś? :)
Spalony bezpiecznik termiczny rezystora dmuchawy.
Dzisiaj miałem sprawdzić świece miernikiem bo nie mam kluczy więc tylko tak mogę je sprawdzić ale się nie wyrobiłem zrobię to jutro. Jak sprawdzisz świece miernikiem, to dla mnie jesteś mistrzem świata i ustawiam się pierwszy w kolejce do nauki. Proponuję wszystkie dalsze kroki robić po zaopatrzeniu się w zestaw podstawowych narzędzi.
A skąd. Napiszesz co to takiego?
ale sprawdź pierwsze czy z drugiej strony wtyczki nie masz analogicznie takich samych kolorów
Sprawdź dwie rzeczy: czy aparat się kręci oraz czy nie znika + na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, jeśli te dwie rzeczy będą ok, to do wymiany moduł w aparacie zintegrowany z czujnikiem
Mam do 2419, jeśli chcesz. Mam nadzieję,że wiesz ,że tam jest pamięć rotated. Eprom rotated ma inaczej wyprowadzenia . www.codecard.lt/electronics/eeprom/l46-s...
Winno pomóc , myślę że ci się przyda .
Prawie dobrze, tylko trzeba sobie uswiadomic ze padlo ECU, robierales, ogladales w srodku? schemat i opis pinow z ECU. http://img9.imageshack.us/i/almera18.png... http://img34.imageshack.us/i/almera182.p...
Transponder będzie raczej 4D. Zerknij na tabelę: http://transpondery.com/transponder_cata... Kompletny kluczyk nawet z pilotem możesz kupić prosto od chińczyka. Tylko czy będziesz miał sprzęt, żeby wkodować go do auta.
Więc niech się który z okolicy odezwie i pomoże chłopu.
Uszkodzenie jest w radiu, proponuję serwis. Pzdr
Twoja magiczna płytka centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kierownicy nad nogami. Jest to BCM, sterowanie masą. Kwestia sterownika zamka to twoja indywidualna kwestia.
zwylke jest 5 pinow na przelaczniku 2 plusy 1 masa i silownik szyby masa plus masa szyba szyba
Chyba powinien być z drugiej strony (niż podaje zdjęcie). A cały chyba koło 100zł przepływomierz (zamiennik) kosztuje - możesz wymienić i zobaczysz.
Na moje poleciał bezpiecznik który trzeba wymienić, przekęć stacyjke tak by się zapaliła deska rozdzielcza i przemierz wszystkie bezpieczniki, powodzenia :)
Awaria czujnika/układu ABS na pewno wyświetliłaby się na desce. Więc najprawdopodobniej wszystko jest w porządku. Można oczywiście sprawdzić na śliskiej mokrej nawierzchni czy "kopie" po nodze jak się próbuje zablokować koło.
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
Książkowe max. wysunięcie napinacza - 11mm, problemy z odpaleniem - 15 mm, a tutaj grubo ponad. Sprawdz jak bardzo masz wytarte ślizgi na końcach.
Być może trzba by zregenerować Reduktor-parownik. Manuale i doświadczenie mówi że co 60tys. km. trzeba to zrobić. Jeśli nie znasz sie dobrze na LPG to jednak polecałbym dobrego gazownika z kompem. Powodzenia
Ja dużo zakładałem z GOETZE.Co do głowicy to momenty i kolejność będziesz miał podane na opakowaniu uszczelki np erling.Wysłałem ci na pw opis,taki tylko mam.
słabo szukasz http://obrazki.elektroda.net/29_12495584...
oto schemat do 2000r. i od 2000r dla wersji 4 i 5drzwi
To tylko handlarz, a reklama jest dźwigną handlu.
Nie wiem, czy o ten chodzi?
nissan almera licznik nissan almera radio nissan almera
przesyłać audio awaria hydrostatu bramka linksys pap2t
pilot cosmo interfejs multidiag
Sprzęgło w starszych koparkoładowarkach JCB 3CX Lokalizacja czujnika cofania w silniku AHT