Żółty przewód zostaw bez zmian. Zlokalizuj przewód po stacyjce i podłącz do niego przewód zasilający radio (przeważnie czerwony), i nie będzie gubiło ustawionych stacji.
Wyrzucić, jeśli cenne - próbować naprawiać. Wada radia lub egzemplarza radia. Na pinie 4 ma być ze stacyjki; na pinie 7 - stały plus. Czyli tak wykonać te połączenia i będzie dobrze z każdym, poza fabrycznym ze stajni VW, radyjkiem. Te z VW wymagają zamiany tych dwóch właśnie kabelków.
115mA to o 110mA za dużo. Wniosek, uszkodzone radio. SławeK
Może chodzić o zamianę tych dwóch plusów. A dlaczego? Teoria jest w powieszonym poście Studio24
Podtrzymanie pamięci pobiera normalnie max. kilka mA, nie może więc rozładowywać akumulatora.
Witam! Chce kupić radio tak za 300zł ? Czy alpine cde-9870r jest dobre ? Czy rozładowuje akumulator tak jak czytałem na forach ? Jak nie to to jakie inne ? Pozdrawiam
Nie radzę nowszych odtwarzaczy Alpine podłączać na stałe - często rozładowują akumulator. Jeśli jednak się upierasz - w aucie jest to raczej czerwony przewód (sądząc po zdjęciu). Będzie to ten, z którym łączy się żółty przewód w kostce radia. Alpine niestety nie ma logiki zapłonu, która pozwalała włączać radio bez uruchomionego silnika.
Czerwony kabel idący od mojego auta z którym jest połączony żółty i czerwony od radia to stałe 12V, natomiast brakuje kabla od stacyjki. Stałe 12V może powodować rozładowywanie akumulatora w stanie spoczynku?
Mam radio vw alpha i sprawa polega na tym ze po nocy akumulator jest całkowicie wyładowany za sprawą radia (oczywiście radio jest wyłączone:)).Wina tkwi w radiu, nie podłączeniu w samochodzie bowiem wczesniej jezdzilo w nim radio alpine z mp3 i takowego problemu nie było. Cos wiec jes na rzeczy z radiem. Orientuje się ktoś z czym można to wiązać?
Hej, delikatnie stary temat, ale zaryzykuje:-) Posiadam CDE-9882RIi niestety rano auto nie chciało odpalić, w tym momencie mam je na blacie z wywaloną mechaniką pod miernikiem. Pobór to 0.30A - mega dużo! Grzeje się płytka głowicy FM ( taka po lewej stronie wychodzi z niej przewód antenowy) Włączając radio sięga 0.44A - ze względu na festyn na Panelu...
Radio to alpine 9882ri Przepraszam ale jestem zielony jeśli chodzi o miernik posiadam: http://obrazki.elektroda.pl/5511535800_1... Da się nim zmierzyć pobór mocy? Jeśli tak to jak?
A nie da się tego wyłączyć?? :/ Jak to tak zostawiać auto z działającym sprzętem w srodku... :/ Mam nadzieję, że nie będzie mi to rozładowywać akumulatora tak, żeby rano nie móc uruchomić auta... A perspektywa ciągłego podłączania i odłączania pendriva do kabla wyprowadzonego do skrytki średnio mi się uśmiecha... :/
Ja moge dodac od siebie ze takie przypadłosci miały radia Alpine np. CDE-9882 . Radio jesli mialo podlaczony stały + (zółty) oraz + sterujacy (czerwony) bez przerwy to rozladowywalo akumulator mimo ze bylo wylaczone. Podlaczenie plusa sterujacego pod stacyjke niwelowalo ten problem lecz nie dalo sie sluchac radia bez kluczyka. Pozdrawiam.
Zmień podłączenie do początkowej konfiguracji tzn tak żeby wyłanczało się po wyjęciu kluczyka to będzie ok.Miałem alpine i na czuwaniu tzn jak była zdjęta czołówka pobierała 0,5 ampera.To normalne jak ustaliłem w opisie radia i u fachowca.Myśle ,że w tym przypadku Pioneer ma tak samo.U mnie po dwóch dniach jak auto stało to kilim.
Witam Ja niestety miałem podobny problem, a pojawił się gdy zakupiłem nowe radio Alpine. Gdy było bezpośrednio podpięte pod 12V potrafiło rozładować akumulator w ciągu 2 dni. Problem się skończył gdy podłączyłem go pod stacyjkę. Jedyny minus tego rozwiązanie jest to że radia można słuchać jedynie przy włączonym zapłonie. Fiat nie posiada w stacyjce...
Doczepiłęm ten czerwony i radio zaczeło grac. Za chwilę będzie temat : Założyłem nowe radio i rozładowuje mi akumulator. ja bym wybrał na rca Trochę za niski poziom sygnału - lepiej : biorące sygnał z głośników z kostki iso
Zastosuj zwrotnice żeby przy udeżeniu basu odciążyć całą instalacje. Wtedy głosniki będą pobierały imuls wygenerowany w cewkach zwrotnicy. Sam wzmak bez zwrotnic bardzo Ci obciąży instalację co spowoduje właśnie przygasanie radia i szybsze rozładowywanie akumulatora na postoju bez uruchomionego silnika. A przewody takie jak napisali koledzy wyżej napewno...
No więc witam :) Posiadam radio Pioneer MVH-1400UB, w podszybiu mam Pioneer TS-G1021i. Gdy kupiłem auto w tylnej półce były otwory na głośniki. Wejdą tam chyba 20 cm. Niestety w boczkach nie mam otworów na głośniki. No i tu powstaję mój dylemat. Słyszałem także, że przy kupnie głośników trzeba uważać na ich moc ponieważ mogą rozładowywać akumulator....
wzmaka kiedyś miałem lecz kable od wzmaka dawno mam odłączone od akumulatora , mam centralny zamek z pilota , mam radio alpine na usb i radio nie działa mi jak włożę kluczyk czy jak wyjmę kluczyk to powinno sie samo wyłączać , lecz u mnie tak nie ma bo coś tam w stacyjce jest uszkodzone bo kiedyś byłem u faceta który zajmuje się radiami itp , radio...
ninja_ziom ja też mam tak podpięte, ale jeżdżę codziennie wiec problemów nie zauważyłem ... Badałeś sam obwód radia czy prąd na klemie aku, bo czasami inne urządzenia tez trochę prądu biorą w spoczynku ... Sprawdziłem na klemie wyciągając po kolei bezpieczniki,instalacja ok,obecnie miernik wskazuje 0,00 (nie mam alarmu itp.),gdy jeździłem codziennie...
Pobór prądu na postoju powinien wynosic max 0,08A taka jest norma, przeważnie pobór wynosi 0,05A. Sprawdz radio bo to ono najczęściej jest przyczyną rozładowywania sie aku na postoju. Ja mam ten sam problem, mam nowe radio ALPINE i mam pobór prądu bez radia 0,07A a jak podłącze radio to mam 0,20A i rozładowuje mi nowy aku 62AH który mam kilka miesięcy...
Wstaw sobie zwykły przełącznik manualny. Wtedy żeby słuchać radia musisz sobie włączyć, a przy wysiadaniu z samochodu pamiętać o wyłączeniu. Przekaźnik podpięty pod wyjście radia potrzebowałby i tak zewnętrznego sygnału, żeby dało się uruchomić radio. Ja dla siebie w twojej sytuacji podłączyłbym sobie pod stacyjkę i ewentualnie dołożył przekaźnik opóźniający...
Witam Proszę o pomoc i waszą opinie jak to widzicie :-) komentarze, wasze zdanie, jak wy byście to zrobili:-) Mam nowe autko i chce troszkę je zmodyfikować jeśli chodzi o car audio. Radyjko mam 4x50/4x25RMS/4ohm(przynajmniej tak pisze), nie ma wyjść na wzmacniacz :/. Było podpiete pod 2x13cm 200W/max Boschmanny i 2x 6x9 500W/max Boschmanny chodziło...
Witam,mam takie pytanie: Podłączyłem radio na stałe w aucie rover200,tzn. zmostkowałem napięcie stale z tym ze stacyjki(efekt osiągnięty radio trzyma stacje i ustawienia),ale: 1.Przy tym podłączeniu szyby elektryczne można otworzyć nawet bez wkładania kluczyka w stacyjkę czego wcześniej nie było. 2.Piszczek który sygnalizuje nam o tym czy wychodząc...
Witam otóż mam problem z moim radiem a bardziej z częścią do tego radia,sprawa jest następująca podpinając radio w samochodzie zetknęły się przez moją nie uwagę dwa kable (plus +) z (masą -) i skutek tego jest taki że radio rozładowuje akumulator.radio było w u elektroników i stwierdzili że w radiu jest uwalony (stabilizator sharp 070xh02) radio mi...
witam ja mam alpine 9881R i mam ten sam problem (rozladowuje akus na postoju) slyszalem ze niektore radia np alpine maja taki wysoki pobor i tak juz jest dlatego zaleca sie podpinac je tylko pod stacyjke a nie na stale. Zrobilem pare testow i oto wyniki poboru prądu: (Golf 3, nowy akus centra futura - 60AH, ładowanie idealne - 14,1) auto otwarte, radio...
alpine akumulator rozładowuje akumulator wkrętarka megane rozładowuje akumulator
trwałość pralek schematy podłączenia alarmu fotowoltaika napięcie sieci
sofar grzałka mikrokomputer cobra1
Toner do Xerox WC6605: ilość proszku i suszenie Problemy z biegami w Renault Laguna II 2.0 Turbo 2005