alpine usterka

Znaleziono około 122 wyników dla: alpine usterka
  • Odblokowanie nawigacji Alpine INE-W970BT po aktualizacji...

    Także podpinam się pod pytanie kolegi, a w szczególności pod post napisany przez "meny10" który oczywiście wprowadza w błąd forumowiczów i przykro mi to napisać ale mija się z prawdą. A sprawa jest bardzo prosta :) Użytkownik meny10 ingerował w kartę SD na której znajduje się oryginalna mapa i...

    Radia Samochodowe Początkujący   02 Kwi 2020 19:03 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5106
  • Które Radio Samochodowe Mp3 Wybrać? Clarion, Alpine?

    Sam byłem tydzień temu przed podobnym dylematem. Ja rozpatrywałem dwie f-my ALPINE , PIONEER Po analizie rynku i możliwości obydwu firm w cenie do 900 pln ustaliłem jakie bajery musi mieć radio - ostatecznie stanęło na : -jakość dźwieku -MP3 -Wyjścia na wzmacniacze i subwoofer -zmiana koloru...

    CarAudio Co kupić?   28 Paź 2005 18:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10270
  • Alpine IDA X311 USB DEVICE

    Patrzcie co mi serwis alpine odpisał: Urządzenie bez problemu odczytuje utwory. Zaistniały problem związany jest z nieprawidłowym formatowaniem pamięci przed zapisaniem plików. Pamięć flash należy sformatować FAT32. Zalecamy aby na nośnikach pamięci USB zapisane były wyłącznie materiały odtwarzane...

    CarAudio   03 Mar 2013 14:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6808
  • Alpine 7525R - Napięcie na wyjściach nieprawidłowe (grzeje się)

    Moja usterka dotyczy radia Alpine 7525R oparty na wzmacniaczach TA8221AH. Na wyjściach FR i RL są napięcia na wyjściu rzędu 500mV i kolejno ok. 6V. Po podłączeniu głośników pod te wyjścia widać że membrany sie wychylają i końcówki mocy grzeją się. Postanowiłem wymienić obydwa scalaki ( dwa ponieważ,...

    Radia Samochodowe Serwis   02 Paź 2012 21:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 528
  • Laser SF 87, CD-zmieniacz Alpine seria 59XX

    (at)aries_2005 z moich najstarszych eksponatow mam jeszcze 7619r, 5960 cd, 3339 eq, 3542 zmostkowany wzmacniacz na sub i 3553 na glosniki. Wszystko juz bardzo stare, radio wtedy nowe kupione ze zmieniarka 5952 reszta albo uzywana albo z wystawy. Zmieniarka "padla" juz przed kilkoma laty i zostala zastepiona...

    Radia Samochodowe Serwis   19 Lut 2008 23:38 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 4835
  • POMOCY--ALPINE 7876RB--brak dźwieku

    Witam, Problem trapiący moją alpine polega na tym iz jakiś czas temu, zamilkła (i to chyba na dobre :cry:). Na powaznie, radio włącza się, działaja wszystkie funkcje, ale nie ma dźwięku, po podgłoszeniu do ok 60-70% mocy z głosników zaczyna wydobywac sie przerywany dzwięk ( dosłownie 2-3sekundy,...

    Radia Samochodowe Serwis   02 Kwi 2007 16:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 842
  • alpine CDE-9827RM

    Miałem podobny problem z trochę innym radiem Alpine (7817). Po pierwszym podłączeniu było ok, po kilku wyjęciach płyty sam się opuszczał i już mechanizm pozostawał martwy. Nie pomagały prośby (naciskanie EJECT), groźby (RESET) - jedynie po długim kilkudniowym leżeniu wracała mu znowu sprawność. Nie była...

    Radia Samochodowe Serwis   24 Lut 2008 22:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2174
  • Alpine CDE-133BT - brak dźwięku - końcówka mocy TB2986HQ

    Trafiło do mnie radyjko Alpine CDE-133BT z usterką brak dźwięku przyczyną była uszkodzona końcówka mocy Toshiba TB2986HQ. Problemem był jej zakup. Okazało się, że jako zamiennik bardzo dobrze działa końcówka TDA7388 z radia Alpine CDE-101RM. Jakość dźwięku bardzo dobra typowa dla tej marki.

    Radia Samochodowe FAQ   20 Kwi 2016 10:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4338
  • odbiorniki samochodowe alpine

    temat dotyczy różnych usterek związanych z niedziałaniem lub złym działaniem alpinek bardzo często zdarzają się przegrz...temat dotyczy różnych usterek związanych z niedziałaniem lub złym działaniem alpinek bardzo często zdarzają się przegrzane połączenia ,trzeba bardzo dokładnie obejrzeć luty przy elementach...

    Radia Samochodowe FAQ   16 Kwi 2004 11:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2153
  • alpine 9835 proszę o pomoc

    witam, posiadam radio alpine 9835 i mam pewien kłopot od nie dawna siadło mi zasilanie wzmacniaczy tak zwany impuls + który daje sygnał do wzmacniaczy i załącza je , wyjście nazywa się "remote turn-on lead" teraz mam kłopot bo używam do załączania wzmacniaczy wyjścia od automatycznej anteny "power antenna...

    Początkujący Serwisanci   14 Paź 2004 23:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2775
  • Alpine CDE-7854R nie działa radio i wyświtlacz

    Najczęstrzymi usterkami sprzętu " Alpine" są zimne luty, zarówno elementów przewlekanych, jak i smd. Pozdrowionka

    Radia Samochodowe Serwis   14 Lis 2005 14:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1759
  • Alpine TDA-7550R niedoświetlony wyświetlacz

    Usterka na płycie głównej - nie świeci wyświetlacz, nie stroi, nie gra i kaseta przewraca się z jednej strony na drugą. Typowe dla Alpine - wystarczy wstrząs i zaczyna chodzić. Problem poruszany kilka razy.

    Radia Samochodowe Serwis   24 Paź 2006 12:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2208
  • Radio Alpine cdm 7859RB - nie czyta płyt

    Witam.Dostałem to radio z rozłożonym mechanizmem cd....gdzie brakowało częściowo sprężynek itp. Metodą prób i błędów udało mi sie jakoś zlozyc ten mechanizm który w koncu dziala bez zarzutu....miekko i bez problemow....tylko w momencie gdy plyta zostaje wciagnieta i umieszczona w napedzie nic sie nie...

    Początkujący Serwisanci   06 Lut 2008 00:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1179
  • Problem z paleniem głośników przez Alpine 7516MM

    ... daj do naprawy, bo warto ten sprzet zachowac. osobiscie uzywam alpine od ok. polowy lat 80-tych ale przyznam sie, ze nigdy nie mialem klopotow lub usterek technicznych. obecnie posiadam, w moich samochodach, 7525r, 7619r, 7638r, 7559r i jeszcze ze 3-4 modele leza w garazu, oprocz 7525 wszystkie...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Sty 2008 00:09 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1551
  • uszkodzony wz. alpine v12 mrv 305 4 kanalowy - pali bezpiecz

    witam dzisiaj przestal mi grac wz.alpine v12 napedza on powerbass es-p6c i skrzynie na mostku tez powerbass model chyba p-10 . powodem usterki jest napewno zwarcie które powstalo w wyniku polaczenie +i- przy skrzyni basowej ... to zdazylem zauwazyc. teraz wzmacniacz caly czas pali bezpieczniiki. dodam...

    Audio Serwis   09 Maj 2008 12:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 819
  • Alpine iDA-X300 - zbyt duży pobór prądu w standby

    Mój Alpine pobiera tak duży prąd, że po 3 dniach postoju napięcie akumulatora nie przekracza 9.5V... Radio jest stale zasilane. Do jego włączenia nie jest potrzebne włączenie stacyjki. Pomiary, jakie wykonałem amperomierzem: - napięcie 12V przyłożone do masy [8] i pinu "podtrzymanie pamięci" [16]...

    Radia Samochodowe Serwis   24 Gru 2009 12:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4014
  • Alpine cda-9853r przesterowanie końcówki mocy

    Witam, po zakupie radia Alpine CDA9853RM zauważyłem że po ustawieniu głośności powyżej 20 głośniki zaczynają charczeć. Problem ten nie występuje po podpięciu głośników przez wyjście chinch i zewnętrzny wzmacniacz. Wykluczyłem też winę głośników - na każdych innych jest to samo. Wygląda na to że końcówka...

    Radia Samochodowe Początkujący   16 Maj 2010 09:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2226
  • Pytanie do znawców Alpine

    Radyjko ogolnie dziala dobrze,tuner gra pieknie. Pobiera plyte,czyta ją tylko nie ma w tej chwili dzwieku tylko takie trzaski drobne i po okolo dwóch minutach pojawia sie na wyświetlaczu komunikat "Hi Temp" i płyta w tym momencie sie wyłącza. Przegrzewają sie układy a dokładnie chyba jeden BA00AS ten...

    CarAudio   26 Lis 2012 22:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4820
  • Alpine CDA 7969 - nie wysuwa panela

    Witam, jak w temacie usterka radyjka, a mianowicie nie wysuwa panela, słychać jedynie działanie mechanizmu. Spotkałem się z tezą , że ten model ma taką przypadłość. Szukam wśród forumowiczów dobrego fachowca lub serwisu od Alpinek, który dałby radę naprawy. W mojej okolicy nie ma serwisu Alpine, a chodzi...

    Radia Samochodowe Początkujący   19 Wrz 2010 14:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 898
  • Zmieniarka ALPINE CHA-S614 nie widzi płyt

    Jak widać to dobrze,objaw prawidłowy,co nie oznacza że laser jest ok.A na wyświetlaczu pojawia się napis no disc czy jakiś error?W alpine spotykałem się z usterkami silników napędu ale to w jednopłytowcach .

    Radia Samochodowe Serwis   23 Lis 2010 21:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1691
  • Alpine 9843R - error po włożeniu płyty cd

    Witam, Mój stary Alpine przestał czytać płyty (cd, mp3, wma) - objawia się to komunikatem ERROR po włożeniu jakiejkolwiek płyty. Po zdjęciu górnej obudowy zauważyłem, że po włożeniu płyty na ekranie wyskakuje DISCREAD ale płyta nie obraca się i po chwili wyskakuje komunikat ERROR. Jeżeli jednak...

    Radia Samochodowe Początkujący   30 Sty 2011 08:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2162
  • Alpine amr6284 samo zgasło

    Witam Jako że nie mam doświadczenia w tym temacie proszę o pomoc w diagnozie usterki. Radio Alpine amr6284 z tego co mi wiadomo samo z siebie przestało działać. Myślałem że to problem gdzieś z zasilaniem lecz chyba nie gdyż po włączeniu końcówka mocy robi się ciepła (pracuje?) pobór prądu około 0,25A...

    Radia Samochodowe Początkujący   06 Kwi 2011 22:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1840
  • BMW Business CD Alpine nie działa podswietlenie klawiszy

    Jak w temacie kupiłem na allegro radio Alpine business CD53 niestety jak sie okazało radio dotarło uszkodzone a mianowicie nie działa w nim podświetlenie przycisków sprzedający zapewnia że jak wysyłał to było wszystko OK niestety jest coś nie tak... Może ktoś ma jakiś schemat takiego radia na co zwrócić...

    CarAudio   05 Cze 2011 00:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2276
  • ALPINE CDE 9880R włącza się i wyłacza

    Witam. Zaczął bym od sprawdzenia ładowania akumulatora,Twoje auto to 406 coupe napisz czy masz fabryczny wzmacniacz z systemem na JBL-u. I tak jak napisał IRENEO sprawdż oporność głośników kazdego z osobna. Napisz też czy podłączałeś inne radio do Twojego auta i czy występowała ta sama usterka.(a...

    CarAudio   16 Cze 2011 07:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1561
  • Wzmacniacz alpine MRV-1507 się wyłącza

    Witam i prosze o porade na co moglbym zwrocic uwage.Moj problem polega na tym ze czasami przy srednio glosnym sluchaniu rozlacza mi sprzet,a czasami moge sluchac na przyklad o 9 stopni glosniej na radiu i jest ok. Sprzet ponizej 2 glosniki JL audio 12W3v2-D4 dodam ze cewki sa zmostkowane + z +...

    CarAudio   05 Paź 2011 18:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1664
  • Alpine CDA-9847R zanik odtwarzania kanałów

    Witam W moim Alpine CDA-9847R od pewnego czasu pojawia się usterka polegająca na braku odtwarzania lewego , czasem prawego kanału bądź całego przodu. Po przekręceniu dość intensywnie w lewo i w prawo pokrętła siły głosu wszystko wraca na jakiś czas do normy. W związku z tym mam pytanie , czy jest tam...

    Radia Samochodowe Początkujący   16 Lis 2011 20:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1213
  • Alpine IVA-D310RB - Zawiesza się lub nie uruchamia się.

    Witam, Czy ktoś jest mi w stanie pomóc znaleźć usterkę w radiu Alpine IVA-D310RB. Na początku nadmienię że radio pracowało w systemie IVA-D310RB<-Ai-net->Procesor PXA-H701(bez RUX)->wzmacniacz Pierwszy objawy w początkowej fazie użytkowania, był taki ze co jakiś czas robił się czarny ekran...

    Radia Samochodowe Serwis   08 Sie 2018 11:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1626
  • ALPINE CDA-9886R - pobór prądu gdy wyłączony

    Radio ALPINE CDA-9886R - gdy jest wyłączone z frontu pobiera 130 do nawet 400 mA (przy zdjętym panelu), dopóki ACC (czerwony przewód) jest włączony. Po wyłączeniu ACC pobór spada do zera. Poza tym radio działa. Proszę o weryfikację, czy to może być normalne w tym egzemplarzu, czy rozbierać i szukać usterki.

    Radia Samochodowe Początkujący   08 Kwi 2017 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 675
  • Alpine MF622RV z Hondy Jazz - nie wysuwa płyty i brak szumu w głośnikach

    Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak naprawić typową usterkę w radioodtwarzaczu Alpine MF622RV z Hondy Jazz? W radiu płyta gra, ale nie da się jej wysunąć, pozostałe klawisze ok., przewijanie i podłączanie działa, ale jak przełączę na FM to nic nie reaguje na klawisze, brak szumu w głośnikach. Naprawiają...

    Początkujący Naprawy   31 Mar 2018 22:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 510
  • Alpine 9812

    Witam Sprzęt jak w temacie. Usterka polega na tym że wszystko działa OK poza tym że brak dźwięku. Po pomiarach wyszło że napięcie na nóżce STBY końcówki mocy jest zero (po podaniu 5V zaczyna grać). Nóżka STBY jest sterowana bezpośrednio przez rezystor szeregowy 10k z procesora "AI-Procesor". Czy...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Mar 2004 09:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1338
  • Alpine

    7292 to prawie to samo co 7290, różni się SDK. Ciekawe czy usterka się potwierdzi, bo jak tak to zakładam infolinię jasnowidzów 0-700-djlj24 :D

    Radia Samochodowe Serwis   11 Sie 2004 20:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1253
  • Alpine CDE7822R

    Po włożeniu płyty i jej chwilowym obróceniu w mechaniźmie następuje automatyczne jej wysunięcie . Na wyświetlaczu pojawia sie eject. Nie ma żadnego komunikatu CD error. Czy możliwa jest w tym modelu jakaś inna usterka oprócz padającego najczęściej lasera?ł

    Radia Samochodowe Serwis   07 Wrz 2004 21:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 705
  • Alpine CDM7861 czym podświetlany jest wyświetlacz ??

    Witam jak w temacie mam problem mam cos jak zarówka z trzema wyprowadzeniami wygląda na jarzeniowke ale jest krotka 0.8 cm moze mnie ktos oswiecic ;) niestety mam sam panel bo radia niesposob na te chwile wyjąc element oznaczony jest jako zd401 ;lub sfl1 oznaczenie na druku .El. ma rezystancje 0k 20...

    Radia Samochodowe Serwis   14 Sty 2005 14:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 987
  • Radio samochodowe Alpine 7293M nie gra, występuje samoczynne przewijanie kasety

    Cześć już chyba wiem co może być przyczyna tej usterki, a mianowicie chyba niesprawny jest układ jednorzędowy PU4724 jest to układ sterujacy całą pracą magnetofonu i problem tkwi w tym że nie można go znaleśc w sklepie i bardzo was prosze o pomoc w znalezieniu odpowiednika tego układu. Dzieki i Nara.

    Radia Samochodowe Serwis   29 Mar 2005 08:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1799
  • Alpine Mercedes Audio 10 CD problem z uruchomieniem...

    Niemniej jednak problem jest gdyz radio nadal nie startuje probowalem kilkanascie razy i nic - jutro rano jesli po calej nocy sie nie uruchomi sprobuje podpiac je w aucie znajomego ale co robic jesli nie zadziala ?? - czy to powazna usterka o ile w ogole ??

    Radia Samochodowe Serwis   15 Lut 2005 21:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4241
  • Alpine CDM-7856R

    Kto Ci procesor wymieniał ?? Byćmoże masz niedolutowaną którąś nogę. Swoją drogą jakbym miał w to radio władować 200zł to bym wolał przeznaczyć je na części. Wielkie dzięki iNTELL. To właśnie niedolutowana nóżka (a właściwie dwie niedolutowane nóżki) była powodem w/w usterki. Po poprawce i dostrojeniu...

    Radia Samochodowe Serwis   20 Lut 2005 11:34 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2695
  • Alpine CD regulacja talerzyka

    popieram kolegę ikar55 co do tej usterki to talerzyk nie jest tak łatwo przestawić ,sprawdź co faktycznie może blokować płytę i czy mechanizm nie jest pogięty po takiej kraksie. pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   10 Gru 2005 23:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 986
  • Big proglem z ALPINE CDM-9823RR

    Witam mam problem z radiem samochodowym Alpine CDM-9823RR a mianowicie radio po wlączeniu działa normalnie wszystko jest ok lecz po jakimś czasie samoczynnie się blokuje tj: nic nie można wcisnąć z panela (w tym czasie gra normalnie tylko nie działa panel )po jakimś czasie w)w usterka ustaje a radio...

    Radia Samochodowe Serwis   28 Mar 2006 10:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 973
  • Pomocy z Alpine CDE-9828 problem z CD !!

    Witam. Odepnij zasilanie silnika i ręcznie wkręć płytę i uruchom radio. Zobacz komunikat, czy płytke chce wyrzucić, czy ją ładuje? Pomierz wtedy napięcie na silniku od eject, może ktoś wlutował inny silnik który kręci się w drugą stronę:D. Z mechanizmami Alpine mam często do czynienia i zawsze okazuje...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Kwi 2006 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1875
  • Wzmacniacz samochodowy Alpine 3539 - zanika dźwięk

    Witam, może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć mi co może być uszkodzone w moim wzmacniaczu samochodowym Alpine 3539. Usterka objawia się tym że po około 30 minutach od włączenia dźwięk w głośnikach staje się coraz cichszy i niewyraźny, w końcu zanika zupełnie. Gdy wyłączę i włączę ponownie radioodtwarzacz...

    Początkujący Serwisanci   06 Wrz 2006 23:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1972
  • ALPINE zonk w srodku jak to zrobic

    Witam Może allegro ,jakieś radia czasem sie trafiają z innymi usterkami .Jak sie trafi taki sam model moze części wewnętrzne kture potrzebujesz sie wykorzysta ostatnio był model alpiny z uszk wuświetlaczem . Pozdrawiam Mirek

    Radia Samochodowe Serwis   08 Wrz 2006 21:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 911
  • Alpine cda9847 -brak dzwięku z CD

    Dokładnie takie objawy były przy tej usterce. Cieżko było w to uwierzyć ale to potwierdzone. Po wymianie tego scalaka radio ożyło koszt scalaka był zawrotny. W moim przypadku powodem uszkodzenia tego scalaka były pozrywane luty na stabilizatorach monolitycznych.

    Radia Samochodowe Serwis   03 Paź 2006 08:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1104
  • alpine tda 7550R nie mogę znaleźć regulacji dźwięku

    Znalazłem usterkę. Uszkodzony był potencjometr. Teraz wszystko działa.

    Radia Samochodowe Serwis   04 Sty 2007 23:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 794
  • Alpine 9827 - problem z działaniem kanału

    nie zawsze taka usterka wiąże się z wydatkiem musisz prześledzić drogę sygnału od radia do głośnika ponieważ wina może nie leżeć po stronie radia .ps sprawdź na wyjściach głośnikowych miernikiem względem masy napięcie powinno mieć ok 7V jak jest ok to wina nie leży po stronie radia .pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   31 Sty 2007 04:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 888
  • Alpine 3547 car-audio nie chce się włączyć.

    Witam. Mam problem z w/w wzmacniaczem. Nie chce się włączyć. Lampka świeci na pomarańczowo, zamiast na zielono, co jakiś czas słychać w tubie, że się włącza na 1s i znowu cisza. Czy to wina przetwornicy? Może wyschnięte kondy, choć nie widać by były spuchnięte. A może padł scalak upc484c? Sprawdziłem...

    Audio Serwis   17 Mar 2007 10:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 812
  • Alpine 3547 po podłączeniu przewodów audio świeci protect

    Masz bezpiecznik na kablu zasilajacym? Czasami bezpieczniki rurkowe ulegaja uszkodzeniu nie bedac przepalone czyli teoretycznie sprawne. Przyczyna palenia sie "protect" moze byc takze slaby styk masy. Jest bezpiecznik w czarnej plastikowej obudowie, ale nie okrągły tylko samochodowy (zielony)....

    CarAudio   30 Wrz 2012 11:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3225
  • Alpine 3547, szum zamiast dźwieku

    Witam! Zakupiłem sobie ww wzmacniacz, i zamiast dźwięku wydobywa się z niego dźwiękopodobny szum. Szum przypopmina dźwięk, ale jest ledwo słyszalny i zniekształcony, dioda zielona, filtry działaja(odcina przy włączeniu LP praktycznie nic nie słychać) Czułość też reaguje płynnie. Radio kenwood 7070,...

    CarAudio   22 Kwi 2007 17:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 945
  • Uszkodzone REMOTE w radiu Alpine

    2SB1243 ;) Można włożyć typowy tranzystor z serii BD najlepiej 2-3A ale nie pamiętam polaryzacji. Typowa usterka gdy wyjście anteny automatycznej przywarte jest do masy. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   11 Maj 2007 08:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1929
  • ALPINE 7905 uszkodzony odtwarzacz cd

    siema na twoim miejscu wyjąbym ostrożnie laser i obejżał bym dokładnie przewody zawieszenia soczewki być może gdzieś tam "iskrzy" na połączeniach, kiedyś spotkałem się z taką usterką. Pozdro! gres:)

    Radia Samochodowe Serwis   21 Cze 2007 19:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1082
  • Alpine 7894, po podaniu zasilania na chwilę słychać dźwięk.

    Coś się zepsuło pewnie, gdybyś bardziej szczegółowo opisał tą usterką to można by coś wywnioskować. Gdybym grał w totolotka to obstawiłbym zwarcie do masy na którymś głośniku. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   24 Cze 2007 17:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1059
  • Problem ze wzmacniaczem Alpine 3555

    Witam, Zamontowałem [url=]ten wzmacniacz i przez 3 tygodnie grał ok. Praktycznie z dnia na dzień głośniki zaczęły trzeszczeć już gdzieś w połowie głośności na radiu, (na wszystkich 4 kanałach) - głównie tweetery, ale woofery też czysto nie grają. Podłączony jest tylko przód, 2 pozostałe kanały we wzmaku...

    CarAudio   24 Cze 2007 23:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2002
  • radioodtwarzacz Alpine - problem z obracaniem panela

    Mir też z początku myślałem że to może tasiemka. Tasiemka jest jednak w ruchu podczas obrotu panela. Jeżeli więc coś nie łączyło w tasiemce to chyba ta usterka powinna najczęściej pojawiać się podczas ustawiania panela w różnych pozycjach (tu jest 3 do wyboru) bądź też podczas wysuwania płyty, kiedy...

    Audio Serwis   28 Cze 2007 16:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 936
  • Odbiór stacji radiowych, vectre A 93, alpine 9812 rb.

    Sprawdź jeszcze czy nie jest czasami pęknięty drucik we wtyczce antenowej od strony radia. (częsta usterka w oplach)

    Radia Samochodowe Serwis   14 Sie 2007 06:40 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2084
  • Alpine V12 F-545- gra cicho, nie tak jak należy

    Witaj. Niestety w dalszym ciągu nie udało mi się rozwiązać problemu z moim nieszczęsnym wzmacniaczem. Wybrałem się do jednego zakładu car audio ale niestety odmówili mi pomocy... Na wizyte w innym, brakło mi już czasu i chęci ( najbliższy mnie zakład to 100 km). Po przeczytaniu dyskusji do której...

    CarAudio   11 Sty 2008 10:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1827
  • Alpine 7803M Raz jeszcze (problemy z laserem)

    To ja stawiam na często przeprowadzaną akcję pod tytułem "Elna won". Wymień wszystkie pseudoaudiofilskie elektrolity Elna na porządnej jakości nowe i pewnie zniknie większość usterek na wiele lat.

    Radia Samochodowe Serwis   11 Sty 2008 18:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1407
  • radio alpine 7390M opis gniazda

    Witam, Udało mi się znaleść w tym radiu sygnał z dwóch kanałów. radio grało i charczało, odpiąłem płytkę z końcówkami żeby wykluczyć ich uszkodzenie. Podłączyłem się głośnikami komputerowymi(żeby mieć tymczasowy wzmacniacz) pod potencjometr, głośniki dalej charczą i dodatkowo buczą. Zauważyłem że jak...

    Radia Samochodowe Serwis   17 Kwi 2008 12:07 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 4932
  • ALPINE 3544 dławi się po rozgrzaniu. dlaczego?

    Witam, mam właśnie taki wzmacniacz z podobną usterką, winę ponoszą źle ustawione prądy spoczynkowe.

    CarAudio   26 Kwi 2008 09:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 927
  • Alpine MRV-F405 przerywa

    Może jakieś zwarcie wewnątrz? Tak jakby przetwornica prubowała startować, ale ma przeciążenie na wyjściu i zabezpieczenie odcina zasilanie. I tak w kólko. To by tłumaczyło cyklicznośc usterki i spadki napięcia w momencie włączania

    CarAudio   31 Lip 2009 22:49 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2069
  • Alpine 9830R nie działa CD

    Witam. Problem polega tym że przy wciśnięciu przycisku od wysuwania cd panel się kładzie i koniec, Cd wogule nie daje znaku życia nie przyjmuje płyt. Nie można również podnieść panela przy przyciśnięciu przycisku tylko piknie. Co może być winne tej usterce. Zmieniłem tytuł z: "Alpina 9830R problem...

    Radia Samochodowe Początkujący   18 Wrz 2008 22:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 951
  • Alpine 7909 A,J,L uszkodzona przetwornica DC/DC

    Witajcie! Drodzy koledzy, W Alpince jak wyzej uszkodzona jest przetwornica napiecia 12V na +/-10V na schemacie jest oznaczona jako blok, poniewaz Alpine dostrczal ja jako cala czesc zamienna do radioodbiornika. Do niedawna byla dostepna w magazynie centralnym w USA ale juz sie skonczyla. Chcialbym...

    Radia Samochodowe Serwis   16 Paź 2008 07:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1068
  • Alpine CDA 9812RB - Trzeszczy jak dam głośniej...

    Witam. Problem rozpoczął się nie spodziewanie dosyć . Pewnego wieczoru wracając z pracy słuchałem muzyki na poziomie głośności ok. 20 i wszystko było pięknie. Następnego dnia wsiadam do auta włączam radio i... słyszę potworne trzeszczenie, ściszyłem do 10 i proszę ładnie gra... nie trzeszczy jest...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Gru 2008 15:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1227
  • Radio Mercedes MF2910 Alpine pobiera ok. 180 mA w stand-by

    Witam Koledzy mam te radio i efektem jak podłączam to pobiera 189mA oczywiście gra włącza sie i wszystko jest niby oki. Wylutowałem z tylnej płyty zasilania końcówkę, stabilizator(B941)i na razie 2 kondesatory 2700uF. Dał radę któś usunąć ta usterkę Pozdr Grzegorz

    Radia Samochodowe Początkujący   23 Kwi 2014 10:51 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4739
  • alpine 9886r uszkodzona głowica UKF?

    Witam, Radyjko alpine 9886r działało prawidłowo czyli bez żadnych zakłóceń i szumów przez pół roku, po tym czasie nagle zaczęły występować zakłócenia najbardziej słyszalne podczas jazdy. W sklepie CAR-AUDIO powiedziano mi że jest to na 100% wina zwalonej głowicy UKF i ta przypadłość podobno jest...

    Radia Samochodowe Początkujący   22 Maj 2009 15:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2477
  • Problem z wzmacniaczem alpine i pioneerem

    Witam. Sprawdź kable zasilające wzmacniacz + i -. Najlepiej odłącz je od wzmacniacza i podepnij żarówkę np.H4. Jak zaświeci pełnym światłem to wiadomo że zasilanie jest OK- bo miernik przy złym styku plusa przy aku. lub słabej masie i tak wykaże te 12V. Już kiedyś się spotkałem z taką usterką. Sprawdź....

    CarAudio   18 Sie 2009 20:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 942
  • niedziała automatyczne szukanie stacji tylko manualne ALPINE

    Nie jestem pewien ale chyba wystarczy nacisnąć (nie przytrzymać) szukanie stacji. Ewentualnie należy wejść w menu i ustawić auto zamiast manual. Dodano po 2 Takie radio ma wartość sentymantalną. Może i warte jest zachodu jeśli CD jest sprawne (optyka). Jeśli tak to mogę naprawić (spróbować naprawić)....

    Radia Samochodowe Początkujący   29 Sie 2009 15:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1221
  • Radio Alpine Cde-9882Ri po mocnym wstrząsie

    Witam mam takie radyjko w Kadecie GSI gdy jechałem w trasie na remoncie dróg nie zauważyłem nalewki nowego asfaltu gdy wjechałem na niego przy dość sporej prędkości samochodem mocno wstrząsnęło i radio przestało grać i już nie zagrało (chodzi mi o płyty CD) bo radio FM i z PenDriv'a gra śmiało tylko...

    Radia Samochodowe Początkujący   30 Mar 2011 21:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1962
  • Alpine CDE-9870R i wysuwanie anteny

    W radiu nie działa mi wysuwanie i wsuwanie anteny, badałem miernikiem kostkę w moim W202 trzeci kabel od sygnału nie dawał zasilania... Wydaje mi się że to radio się uszkodziło, gdzie szukać usterki :?:

    Radia Samochodowe Początkujący   17 Lut 2010 22:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1116
  • Alpine CDA-9855R - problem z radiem.

    Witaj ja mam podobny problem: obecnie wyświetlacz jest martwy, brak podświetlenia i kontrastu dopiero co dostałem radyjko do naprawy i jeszcze nie sprawdziłem wyświetlacza. usterka się zaczynała z tego co pamiętam jak kontrast się zmniejszał tak że wyświetlacz był coraz mniej czytelny. biorę się...

    CarAudio   10 Sie 2010 20:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2185
  • Alpine CDA-7893R za małe napięcie na wyjściu remote

    Sorka ale nie jestem aż takim laikiem w tych sprawach i nie łączę specjalnie remote z masą żeby zobaczyć jaka iskra pójdzie. Nie wiem ale dałem do sprawdzenia innym osobą i z mojego pytania wnioskują że chodzi o przyczynę usterki. Więc pytanie jest raczej dobrze sformułowane. kolejna sprawa nie chodzi...

    Radia Samochodowe Początkujący   23 Paź 2010 06:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1893
  • Alpine CVA-1003R brak podświetlania

    Witam. Potrzebuję ukierunkowania gdzie szukać usterki. Mianowicie wysuwany ekran nie ma podświetlania. Sprawdzone zostały wszystkie rzeczy za procesorem, przez taśmę po inwerter. Jest ok. Problemem jest brak wyjścia sygnału podświetlenia z procesora na płycie głównej. Czy ktoś może podpowiedzieć...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Gru 2011 20:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1639
  • Alpine CDA-7894 nie reaguje na przyciski

    Witam. Jak w temacie, radyjko włącza się jednak zaraz potem wchodzi w tuner i nic nie da się już zrobić poza resetem. Przyciski niby działają, gdyż podczas wciskania miga dioda (ta obok mp3). Gdy nie są wciskane żadne klawisze świeci się ciągle. Panel rozebrałem i sprawdzilem czy nie ma żadnych pęknięć...

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Kwi 2011 15:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 692
  • ALPINE CDA-9847R prawdopodobnie na złączu łączącym panel z radiem jest niepełny

    Witam. W mojej Toyocie padło fabryczne radio. Zamontowałem używane Alpine CDA-9847R. Radio jest OK z małym wyjątkiem. Prawdopodobnie na złączu łączącym panel z radiem jest niepełny kontakt. Po naciśnięciu jakiegokolwiek przycisku, radio wyłącza się i zaraz włącza powtórnie. Wyraźnie nie kontaktuje styk...

    Radia Samochodowe Początkujący   19 Cze 2011 18:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1655
  • Radiodtwarzacz Alpine CDA-9812RB nie działa radio?

    Witam! Dostałem od kolegi radioodtwarzacza firmy Alpiea CDA-9812RB. Problem w tym, że nie działa w nim radio. CD, MP3 normalnie działa jak przełączam na radio-tuner to nic się nie dzieje. Problemem jest również z sterowanie wzmacniaczem, działają tylko małe głośniczki. Nie jest to wina anteny radiowej,...

    CarAudio   20 Wrz 2011 11:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1040
  • Brak regulacji subwoofera.Alpine cda 9856r

    Jak podgłosiłem do połowy to się wszystko wyłączyło po sprawdzeniu okazało się że minus się poluzował. Po tej małej usterce wszystko działa ok z tym jednym wyjątkiem.

    CarAudio   10 Gru 2011 23:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1710
  • Wzmacniacz Alpine MRV-F407, protekcja

    Witam. Mam wzmacniacz jak w opisie, miga cały czas dioda od protekcji. Końcówki przemierzone ,są OK (tzn. nie są zwarte). Napięcia teoretycznie też są OK. Czy może ktoś miał podobne uszkodzenie i podpowie gdzie jeszcze szukać usterki lub posiada może schemat tego wzmacniacza to byłbym szczęśliwy :)

    Radia Samochodowe Serwis   16 Sty 2012 21:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 949
  • Nic nie działa Alpine cda 9812

    Sprawdziłeś czy któryś microswitch w panelu nie zwiera na stałe? Będzie on wówczas blokował resztę klawiszy. Problem z CD to raczej odrębna usterka. Tutaj masz schemat do tego radyjka:

    Radia Samochodowe Początkujący   18 Maj 2012 12:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1542
  • Alpine TDA 7550 R , po puknięciu w radio szum lub dopiero gra.

    Radio opyliłem jako uszkodzone z opisem usterki.

    Radia Samochodowe Początkujący   17 Sie 2012 20:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1252
  • Alpine 9855 - Nie ma siły zakręcić płytą, komunikat ERROR

    Dzięki wszystkim za pomoc, usterka usunięta, choć nie wiem na jak długo :) Wylutowałem silniczek, przesmarowałem go smarem w sprayu i chwilę go przegoniłem na wyższych obrotach niż ma zadane w radyjku. Póki co śmiga jak miło!

    Radia Samochodowe Początkujący   08 Paź 2012 13:21 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1479
  • alpine mrv-f400 - pali bezpieczniki

    Muszę niestety odświeżyć temat. Mianowicie ostatnia usterka opisana powyżej została zdiagnozowana i usunięta. Po podłączeniu wszystko zaczęło grać. Jednak nie trwało to zbył długo ok. 30 min słuchania i wzmacniacz się wyłącza (oczywiście bezp. spalone). Wymiana bezpieczników po podłączeniu zasilania...

    CarAudio   13 Paź 2012 21:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1350
  • ALPINE CDA-9886R - Krzaki na wyswietlaczu

    Witam radio samochodowe jak w tytule, usterka objawia się tym że wyświetlacz ma podświetlone i aktywne jednocześnie wszystkie komórki każdej cyfry lub oznaczenia możliwe do wyświetlenia. Nie wiadomo w jakiej opcji jest włączone radio dlatego po zaświeceniu wyświetlacza przy uruchomieniu radia wyświetlacz...

    Radia Samochodowe Początkujący   29 Sty 2013 22:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 825
  • Alpine CDA-9985R - laser przerywa

    Kupiłem na allegro radio CDA-9985R. Miało być w 100% sprawne, niestety radio nie czyta płyt podczas gdy auto jest w ruchu - byle drganie samochodu powoduje zacinanie muzyki - nawet kilkadziesiąt razy na minutę. Przypuszczam, że było to powodem pozbycia się radia na allegro. CD z MP3 tak samo... Sprzedająca...

    CarAudio   30 Paź 2013 13:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 882
  • Wzmacniacz Alpine 3549 - naprawa przetwornicy (protect)

    Witam. Problemem jest próbkująca przetwornica. Co kilka sekund próbuje wystartować (prąd podnosi się do ok. 1,1A) i coś ją blokuje (prąd spada do 0,07A). Niekiedy zdarzy się (najczęściej jak wzmacniacz jest zimny), że przetwornica poprawnie wystartuje i działa ok. 20-30s (sam wzmacniacz także pracuje...

    Radia Samochodowe Początkujący   28 Lut 2014 21:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1956
  • Alpine INE-S900R - Biały wyświetlacz

    Witam, czy pomoże mi ktoś rozwiązać problem z radiem. Usterka objawia się tym że wyświetlacz świeci na biało, widać tylko jakieś kolorowe paski. Nie mam do radia schematu i nie wiem za co się zabrać. Proszę o pomoc.

    Radia Samochodowe Początkujący   20 Sty 2015 12:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1098
  • Alpine CDA-9815RB - Radio nie działa

    Mam podłączone w samochodzie i do tego jeszcze dwa wzmacniacze. Od paru dni są problemy bo się radio wyłącza i samo się załącza. Glos jest wszystko niby ok. ale ta usterka mnie nurtuje. No to już przestało grać. Sprawdziłem napięcia i jest ok. Ale radio daje sterowanie na wzmacniacze bo się uruchamiają...

    Radia Samochodowe Początkujący   10 Gru 2014 09:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1683
  • Alpine CDA-9853R - Nie daje znaku życia - dioda nie świeci

    Na naklejce mogą być zgodne z numeracją kostki a w instrukcji ustalili po ogólnej chronologii ;). Jeśli po podaniu żółtego i czerwonego na +12V nadal nie startuje znaczy jest usterka a tutaj musi rzucić okiem i podejść narzędziami fachowiec :)

    Początkujący Naprawy   24 Maj 2015 00:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 705
  • ALPINE CDE-180RR 40km/h wpierw są zakłocenia a potem około 70/80 nic nie słychać

    Te zakłócenia pochodzą ze strony głośników, a nie anteny. Może dlatego głośniki były porozpinane, bo ktoś dokonał szybkiej "naprawy". Ewentualnie coś jest nie tak z końcówką mocy. Podmień radio na inne i sprawdź. Tak samo sprawdź swoje w innym aucie. To najprostsza metoda diagnostyki. W zależności od...

    Radia Samochodowe Początkujący   26 Paź 2015 20:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 759
  • Alpine CHM-S620 - raz działa a raz nie

    Nie ruszaj porządnych elementów. Elektrolity tak mają. Jeśli druga zmieniarka ma takie same objawy, szukałbym usterki w radiu sterującym lub np. kablu połączeniowym itp.

    Radia Samochodowe Początkujący   27 Sty 2019 19:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 279
  • Alpine 178BT - brak dźwięku po jakimś czasie

    Było tak jak wspomniano: odwrotnie podłączone tylne głośniki. Po poprawnym podłączeniu brak usterek od kilku miesięcy. Temat zamykam.

    CarAudio   28 Lip 2018 09:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 435
  • Alpine MRV-F400 - Przestał działać jeden kanał

    Mam problem z jednym z kanałów w moim wzmacniaczu. Dziś stałem w korku, muzyka leciała cicho i nagle przestał grać jeden z kanałów. Gdy się temu przyjrzałem okazało się, że coś tam jednak na tym kanale gra, tylko bardzo cicho i z dużymi zakłóceniami/szumami. Nawet po odpięciu kabla RCA od tego kanału...

    Radia Samochodowe Początkujący   21 Sie 2018 22:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 354
  • - Alpine CDE-178BT nie działa usb, cd i bluetooth

    Witam. Otrzymałem ww radio które ma następujące wady: -przy podłączeniu usb nie czyta go, wciąż komunikat 'no usb unit' -nie reaguje na płytę, nie wykonuje żadnej czynności komunikat 'eject' -nie można włączyć bluetooth, po prostu nie chce wejść w opcję włączenia. Wszystkie ustawienia dźwięku...

    Radia Samochodowe Początkujący   17 Gru 2018 14:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 402
  • Honda Bose Alpine - 39101-S1A-G010-M1 nie działa mi seryjny subwoofer bose

    bo kupiłem autko z którego co nieco rozkradli, w tym antenę Co jeszcze brak z osprzętu audio? W tym radiu niepodłączenie wiązki ......anteny powoduje totalną niemożność słuchania muzyki z jakiegokolwiek medium, A jednak napisałeś. Samo radio też gra całkiem przyzwoicie na głośnikach w drzwiach....

    Radia Samochodowe Serwis   10 Wrz 2020 18:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 387
  • Zwarcie plusa ze wzmacniacza do masy samochodu. usterka radia i wzmacniacza

    Witam opis sprzętu, Radio kenwood kdc-w4537 Wzmacniacz na przody Alpine MRV-T505 Wzmacniacz na skrzynie basową Ground zero model raczej nie ważny. Niefortunnie doszło do zwarcia pomiędzy plusem przewodu głośnikowego od skrzyni basowej a masą samochodu. Po tym incydencie wszystko zamilkło bo...

    Początkujący Naprawy   19 Sty 2015 17:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1266
  • Audi A4 B8 3.0TDI - Zakup samochodu, porady na co patrzyć jakie usterki.

    Specyficzne czyli jakie? Czy w wersji manual tak samo jest? Brać wersję manualną czy tiptronik? Dodano po 2 Chińskie stacje szkoda. Bo wszystko co wyprodukowane w Chinach no name to badziewie szybko się psuje i kiepska jakość, Myślałem o czymś z blaupunkta albo alpine Nie wiem jak to możliwe...

    Samochody Eksploatacja   25 Wrz 2017 09:49 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8526
  • Alpine cva-1003r. Czy mogę podłączyć DVD firmy krzak? Najczęstsze usterki?

    Witam mam pytanko odnośnie Alpiny jak w temacie? Mam tam wejście: Aux - Aux video input ( zółty) - Aux audio input x 2 ( czerwony i biały) czy do tego moge podłączyć dvd firmy "krzak". dzrugie pytanko: Czy ktoś wie jakie sa najczestrze usterki tej stacji ?

    Radia Samochodowe Serwis   10 Lis 2006 10:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1778
  • problem z głośnikiem Alpine 6393 - usterka

    Witam Mam problem z jednym głośnikiem firmy Alpine, samochodowy 3 drożny. Jako że szukam pomocy, to mam nadzieję że dobrze trafiłem. Otóż przy słuchaniu nawet cichym muzyki słychać jak w środku "coś" ociera o magnes. Dodam że głośniki nie były "przekręcane" głośną muzyką, mam za słabe radio aby je...

    CarAudio   18 Wrz 2007 12:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 774
  • Alpine CDM-7858RB - dziwna usterka

    Czyli podejrzenie pada na główny procesor. Wiem, że w nowych modelach Alpine lubiły padać właśnie na liniach komunikacji z panelem.

    Radia Samochodowe Serwis   28 Kwi 2008 15:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1035
  • ALPINE CDA-9833R - usterka CD

    Witam, Tak, naprawiam Alpiny, teraz sporo się ich psuje, jakoś ALPINE nie przykłada się do pracy i wychodzą im radia niedorobione:/ Nieraz się zdarza że naprawa jest nieopłacalna albo nie ma części do nich:(

    Radia Samochodowe Serwis   26 Lut 2013 18:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1915
  • Alpine 7909- Tranzystor 2SB1360- dziwna usterka

    Witajcie! Naprawilem przetwornice DC/DC, wlutowalem, po krotkiej pracy przetwornica zacze£a sie grzac a tranzystor Q801 palic. po niedlugiej chwili znowu upali£em DC-DC. Chcialbym wymienic ten Q801(jak w temacie) ale chcialbym znalezc szybko dostepny zamiennik. podejrzewam ze kondy tez...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Sie 2009 13:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 744
  • Uszkodzony Alpine V12 MRV- T503, usterka tranzystora IRFZ44

    Dostałem uszkodzony wzmacniacz Alpine , problem polega na tym iż uszkodzony był tranzystor IRFZ 44 , oczywiście tranzystor wymieniłem jednak uszkodzenie nadal występuje. Po wstępnych oględzinach zauważyłem uszkodzone dwa elementy , występują one na płycie głównej z symbolem R501 i R502.Oba połączone...

    Radia Samochodowe Początkujący   28 Lip 2011 07:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1578
  • Radio przestało działać po podłączeniu wzmacniacza Megane

    Witam koledzy, Mam problem z radiem w samochodzie Renault Megane I chb. Radyjko Alpine dwa podłączone wzmacniacze Alpine i JBL. Po podłączeniu wzmacniacza radio nie reaguje. Bezpiecznik w radiu jest ok. Wszystkie bezpieczniki pod kierownicą też są całe. Mierzyłem. Wzmacniacze są dobrze podłączone...

    Radia Samochodowe Początkujący   18 Cze 2012 12:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1936