przewód do obrotomierza w renault idzie z alternatora. Jeżeli alternator rodziny A13N (Valeo) to jak plastikowa osłona prostownika powinna tkwić zlączka.
mam problem:? jak podłączyć obrotomierz do peugeot 205 diesel pod alternator jest zacisk B- (wolny) i do czego trzeba podłączyć zacisk (1) przy obrotomierzu prubowałem ale nie działa obrotomierz jest od fiata 125p proszę o pomoc najlepiej jakiś schemat. http://obrazki.elektroda.net/66_12656658...
Wstaw alternator od diesla, albo podłącz obrotomierz do starego alternatora tak jak jest w dieslu - może będzie dobrze. Pozdrawiam.
Hej! Co do Twojego pytania to widziałem kilka alternatorów z diesla i nie było wyjścia W. Ogólnie tam są podpięte obrotomierze które pracują jako woltomierz. Mam benzyniaka i obrotomierz z diesla. Sam szukam miejsca gdzie by podpiąć sygnał do obrotomierza z alternatora. Myślałem że jak będę miał alternator z diesla to tylko wepnę kabel i będzie działać,...
Witam! Jestem szczesliwym posiadaczem golfa diesla i nie dawno kupiłem licznik z obrotomierzem do niego. Problem tkwi jednak w tym ze nie mam wyjscia z alternatora do obrotomierza:( w poprzednim poscie wyczytalem, ze kolega mial ten sam problem tylko, że on ma alternator Motoroli a u mnie zamontowany jest firmy Bosh. Czy tobedzie takie same wyprowadzenie?...
Nie bardzo, musisz przerobic elektronikę, poza tym obrotomierz do diesla ma inny zakres obrotów, a podpina się go pod alternator ( musi być wyjście, najczęściej oznaczone W )
Witam wszystkich jest to mój pierwszy post ale postaram sie opisać mój problem w miarę dokładnie :) A więc do rzeczy problem jest w Fordzie focus mk2 2006 rok motor o pojemnosci 1.6 diesel :) pożyczyłem auto mojemu wujkowi który zabrał je do Niemiec bo jego sie rozwaliło ... wymienił alternator ponieważ ten który był zamontowany sie rozwalił nie wiem...
**kysy325** masz w złym miejscu wpięty w alternator obrotomierz, zaczyna działać dopiero po wzbudzeniu alternatora, sam alternator masz ok jeśli chodzi o ładowanie :)
Proszę. Nr nadwoziaVF32KRHYF42976973 model206 DAM09572 83 1 0126 Fabryka (kod)83 Początek obowiązywania gwarancji2003-04-11 Informacja serwisowa Karoseria0220458 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM XS SILNIKDIESEL TURBO DW10TD PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA MECHA 5 PODSTAWA...
W tym samochodzie sygnał do obrotomierza wytwarza alternator wyjście "W" . Sprawdź ciągłość przewodu.
Nie jestem pewien, ale sądze ze musialbys zmienic alternator na taki jaki jest w tym benzyniaku jezeli sygnal idzie z alternatora.
Poszukaj w Bazie schematów Elektrody. Jest tam schemat i opis podłączania obrotomierzy w dieslach. Albo na przykład http://www.elektroda.pl/rtvforum/file/ob... Dzięki, ale trochę nie o to mi chodzi. To wszystko wiem, ale szukam kogoś kto zna elektrykę w Polonezie i pomoże mi podłączyć to tak jak fabryka wymyśliła. A żeby podłączyć...
Minęło kilka lat, o tym temacie zapomniałem (powiecie, że odkop roku). Warto wspomnieć o Pięcie Achillesowej instalacji sygnału obrotomierza. Otóż: alternator musi posiadać styk "W", który był przeze mnie pieczołowicie oczyszczony, ale nadal wskazówka obrotomierza nie podniosła się. Ściągnąłem plastikową osłonkę zabezpieczającą wsuwkę żeńską na przewodzie...
Proszę: Dane pojazdu Linia produktuXSARA Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08264 CJ 2 0113 Data Początku Gwarancji15.07.1999 OPBN018 NREe2*93/81*0175*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUXSARA TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM SX SILNIKDIESEL DW8 PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA...
Witam serdecznie. Czu ktoś z szanownych kolegów orientuje się czy alternator w Fiat Brava 1,9 diesel posiada wyprowadzone złącze pod obrotomierz (zacisk W) czy trzeba go samemu wyprowadzić? Zamontowałem zegary z Fiata Marea z obrotomierzem i chciałbym go podłączyć. Typ alternatora to: Magneti-Marelli A115I-14V-40 /65A . Z góry dziękuję za odpowiedź....
Jak widać orłem nie jestem dlatego pytam osoby takie jak Ty :) które mogą coś podpowiedzieć. Dobra to ja się zlituję.:) W starych dieslach obrotomierz był sterowany sinusoidą z specjalnego styku alternatora.
Witam!! Mam pytanie do posiadaczy wyżej wymienionego auta jaki siedzi u was alternator chodzi mi o oznaczenie. Mam problem z obrotomierzem a mianowicie zamyka mi skale. Poprzedni właściciel wymienił pewnie alternator na inny niż powinnien być skąd to wiem a mianowicie myślałem że to wina zegarów i podłanczałem od innej cordoby diesel i dzieje się to...
o zmianie kółka tez myslalem!!ale obawiam sie ze alternator moze za slabo ladowac (trzeba zalozyc wieksze kółko przez co alternator bedzie sie obracal wolniej) a mozna cos zrobic z sygnalem z alternatora??nie znam sie na tym kompletnie
Witam, mam problem z ASTRA I 94 rocznik 1.7 TD. Po uruchomieniu silnika pali mi się dioda akumulatora i dopiero mocne przygazowanie powoduje zgaśnięcie. Alternator jest nowy na gwarancji oraz akumulator. Dodam, że obrotomierz do momentu zgaśnięcia diody nie działa. Coś z progiem wzbudzenia alternatora? Dziękuję za pomoc.
Witam. Mam podobny problem. -lekko ćmi kontrolka ładowania akumulatora. Po przejechaniu kilkunastu km rozładował się akumulator. (brak ładowania) kupiłem nowy regulator i ładowanie na poziomie 14,4 V. W stanie spoczynku napięcie akumulatora na poziomie 14 V? (to chyba trochę za dużo)???? Obrotomierz padł i nic nie pokazuje no i nadal ćmi kontrolka (silnik...
Jak jest różnica średnic kół pasowych na zamienianych alternatorach to obrotomierz będzie wskazywał z błędem. Vacu jest napędzana z wałka pośredniego. Dlaczego żaden nie insynuuje, aby sprawdził, czy problem rzeczywiście w alternatorze?
Wyciągnij zestaw wskaźników, prześledź drogę dla sygnału obrotów od wejścia na zestaw (pomierz ostrożnie wartości napięć) poprzez elementy, sprawdź całość ścieżek i elementów, spaleniznę, swąd, zmianę barwy. Gdybyś znalazł gdzieś schemat (albo zdejmij z natury), to już połowa sukcesu.
jeśli masz obrotomierz to przeważnie jest on podpięty pod alternator jeśli prąd znamionowy jest podobny to nie ma problemu(poza mechanicznym)
No to jest raczej bardzo łatwe. w dieslu obrotomierz jest lączony pod alternator. Powinno być wolne miejsce (wsuwka) spróbuj tam sie podłączyć. Na wejściu sygnału w obrotomierzy powinien być w szereg włączony kondensator i nawet nieprawidłowe podłączenie nie powinno uszkodzić orotomierza. Niemniej jednak w dieslu to sygnał z alternatora bierzemy.
Schematu nie posiadam ,ale sprawa nie jest beznadziejna , czasami jest to wyprowadzenie na alternatorze i nie podłączone popatrz jakiej firmy masz alternator i obejrzyj go, jeśli go nie ma to też nie problem, możesz rozebrać alternator i podłączyć dodatkową diodę i wyprowadzić drugi koniec na zewnątrz i już masz impulsy na obrót .Robiłem coś takiego...
Witam serdecznie tak jak w opisie. Czytałem wiele na forum i nie bardzo znalazłem to co by mnie interesowało. Po podpieciu pod czujnik ruchu wału (-) a drugiego konca do DT obrotomiesz stoi na 2000tobr ale troszke gazu i spada na zero pomocy. Nie wiem jak to ma byc podłączone bo alternator w MB nie ma wyjscia W a wczesniej na silniku benzynowym impulsy...
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
Zbyt mało konkretów chyba podałeś w pytaniu. Brak typu, numeru licznika który przestał działać. A liczniki obrotów są różne np. podłączane do alternatora (silnik diesla).
Jacek 79 to diesel i altern mase napewno ma Skoro elektryk wymienil regulator no to zostaje uzwojenie albo diody To jest alter HITACHI i na ogol to wlasnie uzwojenie leci a przy okazji mostek diodowy Ale w tym wypadku dopuki alternator nie jest wyciagniety to mozna gdybac Pozdrawiam
diesel sterowany jest poprzez alternator (NN) jest on inaczej skalibrowany, a "zwykłe" podpięcie pod altek na biegun + nic nieda, takie altki mają dodatkowe wejście na obrotek, a wszystkie manuale do przeróbek tyczą się sieny beznyniaka do uno beznyna bo niby fiat ale jednak nie to samo, w uniaku (niedotyczy Turbo oraz SX) niema opcji podłączenia obrotka,...
Tu ma Kolega rysunek złącza, gdzie jest D+ a gdzie W : http://obrazki.elektroda.pl/6793758400_1... Czyli B+ wiadomo, gruby kabel; D+ to wzbudzenie/lampka i jesli to Diesel to jeszcze obrotomierz na W . Tylko, że jeśli to jakiś traktor a nie Golf 3 (a nie skojarzyłem działu) - to jak niżej pisze Kolega Błażej -z obrotka nic nie będzie; jakoż...
Alternator ten oprócz 3 faz ma wyprowadzenie z gwiazdy aby nie pomylić wyprowadź z jednej fazy -jeden z dwóch środkowych.P
proszę o pomoc w rozkodowaniu vin VF32E8HXF44277924 z góry dziękuję Charakterystyki pojazdu Model206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10157 83 1 0135 Data Początku Gwarancji12.10.2004 NRE(homologacja)e2*98/14*0250*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU206 TYP NADWOZIAKOMBI...
wyprowadzić jedną fazę z alternatora i tam podłączyć obrotomież od diesla (tak jak w dieslu to zrobione) pozostaje pytanie na ile podobne obroty mają alternatory w dieslu i benzynie
Wbij w wyszukiwarkę znanego portalu aukcyjnego " obrotomierz diesel". Ja nabyłem coś takiego w wersji cyfrowej z voltomierzem. Jest instrukcja podpięcia pod alternator i sposób regulowania.
W dieslu obrotomierz podłącza się do alternatora do zacisku "W"
W alternatorze W musisz podpiać pod diody.
sygnałowego z alternatora z zacisku D. Nie D tylko W. Możliwości masz kilka: -nakleic magnesik na koło pompy + kontaktron bądź hallotron(robiłem tak raz w maździe) -czujnik piezo na rurkę wtryskiwacza. -czujnik indukcyjny z koła wieńcowego (jak miały stare Peugeoty)
Koszty to 3m przewodu elektrycznego-linki 0,75mm², jeden konektorek, jeden browarek - to wszystko pod warunkiem, że jest na altku wyjście W , wspomniane przez Kolegę Carot ; a powinno być, jeśli nikt alternatora nie ruszał, bo do Diesli VW wkładał takie przygotowane do zegarów z obrotkiem.
Zobacz aplikacje LM2907 lub LM2917.
W dieslach obrotomierz pobiera sygnał z alternatora. Dlatego jak padło ładowanie to też i brak wskazań obrotomierza. Objawy wskazują na uszkodzenie alternatora (jak zrozumiałem kontrolka świeci). Najprawdopodobniej szczotki.
Zależy od typu alternatora. Jeżeli go nie ma, to z łatwością można wyprowadzić-wystarczy podpiąc obrotomierz pod którykolwiek przewód stojana.
Nie bardzo. Obrotomierz w dieslu dostaje impulsy z dodatkowego wyjścia z alternatora. Inny będzie współczynnik impulsy/obrót. Poszukaj oryginału, na pewnym portalu aukcyjnym bywa tego sporo. V.
Chodzi o opelka diesel? Sygnał jest bezpośrednio z cewki stojana brany. http://obrazki.elektroda.net/66_12335095...
Jak podepniesz w ten sposób to zawsze tak będzie wskazywać. . Obrotomierz z diesla pracuje jako woltomierz i sygnał powinien być brany z alternatora z wyjścia W. W dieslu nie ma cewki zapłonowej! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Witam Ogólnie obrotomierze w silnikach diesla ,działanie mają od alternatora,nie wiem jak w Twoim przypadku.Jeżeli masz na alternatorze zacisk W, to jest jak mówię.W tym wypadku sprawdź czy z tego zacisku wychodzi napięcie.Gdy będzie to następnie sprawdź ten przewód od alternatora do licznika .
Podłącz się pod przewód dający sygnał na obrotomierz. Jeżeli jest to benzyniak to zbuduj przetwornik f/U i linijkę świetlna z różnymi kolorami diod. Albo podłącz po prostu pod tą dwukolorową diodę. Na Elektrodzie jest mnóstwo tematów o podłączeniu ledowego obrotomierza. Jeżeli jest to diesel to jeszcze łatwiej bo sygnał na obrotomierz idzie z wyjścia...
A może łatwiej będzie zastosować obrotomierz od diesla i sygnał wyjąć z alternatora? Takie luźne przemyślenie.
Nie jestem pewien ale w mk2 sygnał do obrotomierza chyba jest podawany z alternatora (w dieslu)
Masz problem z alternatorem. W dieslu sygnał obrotomierza jest brany z alternatora. To również tłumaczy zachowanie kontrolki ładowania.
Witam! jestem w trakcie robienia cyfrowego obrotomierza do Volkswagena T4 Diesel. Układ ma zliczać impulsy z zacisku W alternatora i wyświetlać wynik na wyświetlaczu LCD. Mam już zrobiony układ na ATMEGA32 zliczający impulsy sinusoidalne lub prostokątne z karty dźwiękowej. Po podłączeniu do samochodu zaczęły się schody: Przy zwiększaniu obrotów od min...
W dieslach , przeważnie pod alternator.
Mam pytanie – czy obrotomierz w Dieslu podłączony do alternatora mierzy napięcie, czy częstotliwość, bo jak wiadomo wyprowadzenie jest z jednej, zmiennej fazy alternatora?
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
jeśli deska od diesla to tak sygnał jest brany z alternatora deska od bezyny i TDI niestety nie
Jak wakupoma jest potrzebna to lipa, w tych silnikach jest wałek pośredni, który napędza pompę oleju, właśnie przez przekładnię kątową na wakupompie w dieslu, lub aparat zapłonowy w benzynie, bloki są konstrukcyjnie bardzo podobne Najprościej chyba będzie kupić zegary z VW td z obrotomierzem współpracującym z alternatorem
Witam, Zmieniłem silnik z 6 cylindrowego, na 4 cylindrowy. Zegary zostały stare. Oba silniki dają sygnał na obrotomierz z alternatora (diesel). Co zrobić, aby wskazania obrotomierza były prawidłowe? Aktualnie je zaniża. Obrotomierz VDO z nissana patrola y60 2.8td. Zmieniałeś tylko silnik czy alternator też?
Witam serdecznie tak jak w opisie. Czytałem wiele na forum i nie bardzo znalazłem to co by mnie interesowało. Po podpieciu pod czujnik ruchu wału (-) a drugiego konca do DT obrotomiesz stoi na 2000tobr ale troszke gazu i spada na zero pomocy. Nie wiem jak to ma byc podłączone bo alternator w MB nie ma wyjscia W a wczesniej na silniku benzynowym impulsy...
Witam Obrotomierz podpięty był jak sądzę do alternatora-zacisk (W),obrotomierz (-)masa,(G)-do alternatora.
No nie! Panie Boże-widzisz i nie grzmisz? Sonda lambda w leciwym dieslu? Co do obrotomierza-sprawdź naciąg paska klinowego alternatora.
Benzyna czy diesel jeżeli Diesel to impuls z alternatora
W dieslu info o obrotach jest brane z alternatora.
Tak. W tym Oplu( diesel )na alternatorze jest prądniczka do obrotomierza. C.. C..cccc... Co???????????
Raczej słabo to widze bo we fiacie i innych bęzyniakach impulsy brane są z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora.
A nadaje się to do diesla? Orientuje się ktoś czy sygnał z 'W' alternatora będzie wystarczający do działania obrotomierza? P.S. projekt super, na pewno się przyda :)
W niektórych alternatorach takie wspólne łączenie uzwojenie faz stojana wykorzystane było do impulsów do obrotomierz , silnikach Diesla . Tu trudno napisać że na 100 %.
silnik nie kręci się do takiej wartości i wirnik alternatora też nie jest 1 do 1 z prędkością obr. silnika chociażby przez uślizg paska ale zakładam warunki idealne czyli przełożenie 1 do 1. Nie, zmierz sobie średnicę koła pasowego wału korbowego silnika i koła pasowego alternatora, przekładnia wyjdzie Ci 1:2 lub nawet 1:3 Po za tym szczegółem to dobrze...
Jaka elektronika, zwykły diesel a twoja elektronika to kilka silniczków i przycisków sterujących. Sygnał na obrotomierz idzie z jednego z uzwojeń stojana alternatora
Po nitce do kłębka. Skoro licznik jest ok to pora poszukac tam gdzie sygnał jest generowany. W dieselku jest to alternator......
Drugi przewód to obrotomierz.P
Na początek połączenie przewodów przy alternatorze
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
http://obrazki.elektroda.net/94_12547778... Witam! Nie jestem do końca przekonany czy to jest właściwe miejsce na mój post i czy ma on rację bytu w ogóle. Chodzi mi o to ze posłużyłem się już istniejącym obrotomierzem z Forda Oriona (diesel) do montażu w Fiacie Uno z silnikiem benzynowym 900 na wtrysku jednopunktowym. Jak wiadomo w dieslach...
Należy wymienić prostownik w alternatorze Są tam trzy małe diody ,które obsługują kontrolkę a z prostownika jest wyprowadzony przewód do obrotomierza jeśli jest to alternator do diesla
Witam Prosze o pomoc w tym temacie (przeróbka obrotomierza z 24 na 12v) Mam obrotomierz pochodzący od ciężarówki Mercedes z instalacją 24v. Obrotomierz jest podłączany do złączki W na alternatorze (jest na obrotomierzu odpowiednie oznaczenie W). W silniku diesla (też od Mercedesa ale w115) jest alternator 12v. Jak to połączyć i co trzeba przerobić,...
Witam, jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość używałem dość często funkcji szukaj ale nie znalazłem dokładnie jak przerobić obrotomierz z benzyniaka golf II 1.4 benz do diesela 1.6 mianowicie mój problem polega na podłączeniu obrotomierza pod alternator. Podłączyłem czerwono-czarny kabel od obrotomierza do alternatora w diesla a wskazówka...
Impulsy brane są z jednej fazy uzwojenia alternatora. Tak jak w dawniejszych silnikach diesla do obrotomierza.
w starszych dieslach obrotomierz(wejście) podłączony jest do specjalnego wyjścia z alternatora a zasilanie (+ i -)z instalacji.
Co do obrotomierza to fachowiec zawalił. Wsadzony został obrotomierz z benzyniaka a Ty masz diesla. Alternatory z diesla maja wyjście W do którego podłączony jest obrotomierz. Jedynym rozwiązaniem w tym wypadku jest dolutowanie przewodu pod jedno z wyjść uzwojeń (przed mostkiem lub diodami prostowniczymi) i do tego podłączyć obrotomierz. A jak tam regulator...
Obrotomierz podpięty pod alternator? Co prawda patent z diesli ale...sprawdź.
A na alternatorze masz wyjście W?
Nie produkuje się obrotomomierzy w formie indywidualnej do diesli.
Wyprowadź sobie kabelek z jednego z końców uzwojenia stojana alternatora, tylko weź pod uwagę, że diesle mają przeważnie większe przełożenie między wałem a alternatorem, więc obrotomierz będzie przekłamywał
kolega pisal ze wymienil przewody wn. i paski . czyli to benzyna nie diesel.czyli impulsy do obrotomierza raczej z cewki wn.mysle ze slaba masa lub urwany przewod masowy przy alternatorze
Przedstawiam schemat obrotomierza do diesla biorącego sygnał z uzwojenia alternatora, jako prądnicy prądu zmiennego, w której częstotliwośc zależna jest od obrotów silnika. Rozwiązanie stosowane przez producentów samochodów.
Właśnie kupiłem licznik z obrotomierzem do mojego dieselka. Niestety nie mam odpowiedniego kabelka, więc obrotomierz nie działa. Ile może kosztować pociągnięcie odpowiedniego kableka z alternatora? Czy w ogóle ten kabel ciągnie się bezpośrednio z alternatora do licznika, czy potrzebny jest jeszcze jakiś przekaźnik?
Witam Przeważnie w silnikach diesla obrotomierz zasilany jest z alternatora z t.z.n styku (W).
Witam Obrotomierz w dieslu impulsy najczęściej bieze z alternatora
Wydaje mi się że ten obrotomierz nie będzie zbyt dokładny,a to przez różnicę w przełożeniu kół pasowych wału korbowego i alternatora.
Literka, wyjście "W" alternatora to whele, czyli fala - info o częstotliwości dla obrotomierza, stosowane przeważnie w starszych dieslach. Co do zrobienia takiego stanowiska to już pisałem - "Panowie ja tych stołów nie robię seryjnie. Ten który zrobiłem był wykonany z części z odzysku. Silnik wziąłem od jakiejś maszyny (miał przytarte łożyska), blachę...
Witam.Mam oto taki problem a mianowicie po przekręceniu stacyjki nie zapala sie kontrolka od ładowania i nie działa mi obrotomierz.Posiadam silnik 1,7 isuzu diesel a w nich najczęściej sie coś dzieje z alternatorem :cry: Wiosną był wymieniony mostek prostowniczy.Czasami po przejeżdzie paru kilometrów zapala sie kontrolka ładowania razem z kontrolka...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... google Jest tego sporo na form. Wystarczy poszukać. Do alternatora podpina się tylko obrotomierze do diesla. Musisz mieć specjalne wyjście W w alternatorze.
(B+) (sruba M6,M8, lub dwa grube złacza konektorowe)-zacisk + akumulatora. (D+) podłączony do kontrolki. (W) podłaczony do obrotomierza (diesel)
Witam Z alternatora bierze sygnał obrotomierz tylko w dieslach.
nie rozumiem nic jak dodać elektrolit koło wskazówki? prąd jest stały i dobry z alternatora
Mercedes G 1984 rok diesel, wcześniej był to benzynowy i jest problem z obrotomierzem do diesla, dla takiego mercedesa, bo benzynowy nie działa. Jak to zrobić, żeby działał, nie wiem. Może jest jakiś moduł, który by przetwarzał sygnał z alternatora, na sygnały dla obrotomierza benzynowego?
nie wiem czy aktualne, jak benzyna to przewód z cewki a jak diesel to z alternatora
no to co by nie było alternator do roboty jak naprawisz alternator to wtedy zobacz co z obrotomierzem bo masz diesla a tam impuls d oobrotomierza jest z alternatora więc to ma związek
siemka Buduje mały sterownik do samochodu (VW golf mk2 1.6 TD) jednym z jego elementów ma być obrotomierz cyfrowy który jest już na ukończeniu. Mam jednak problem z wyskalowaniem obrotomierza. Obrotek do swojej pracy analizuje sygnał "W" z alternatora ( firmy BOSH ). Moim pytaniem jest, jaki jest charakter tego sygnału, a dokładniej ile impulsów sygnału...
mam problem z obrotomierzem potrzebuje schematu na którym będzie pokazane połączenie od alternatora do deski rozdzielczej rok produkcji auta92 pojemność 1.8 diesel.Dzięki
diesel obrotomierz obrotomierz diesel obrotomierz alternator
c20ne schemat instalacja odgromowa przepisy lotto lotto
kontroler napięcia zmiennego marantz pm6010
Skoda Octavia I błąd 01247 – zawór N80 EVAP, objawy, naprawa Montaż modułu sterującego 6133 622 00 w lodówce Liebherr – instrukcja krok po kroku