Z tego co widzę na zdjęciach musisz to podłączyć tak: 1. gruby kabel z filtra do śruby pierwszej(gruby kabel alternatora) 2. cienki kabel do masy 3.wyjście z obudowy filtra do grubego kabla od alternatora
to sa zaklucenia od alternatora polecam taki filtr: http://www.allegro.pl/item88713721_jesli... lub: http://www.allegro.pl/item87267877_filtr...
filtr na alternator to nic innego jak specjalny kondensator, mocujesie go do masy alternatora a kabel zakończony konektorem oczkowym podłączasz do + przy alternatorze, z resztą powinien być manual dołączony. Są też do kupienia filtry przeciwzalłuceniowe do kabli sygnałowych, ale nie znam ich skuteczości działania. pzdr
Hm, czyli taka antena za 10 zł nie ma szans w miare dobrze odbierać? Nie zależy mi na jakiejś audiofilskiej jakości Takiej za 10-30 zł nie dotykaj nawet. Donra antena to min. 60zł. Podeślę link do takiej, którą montowałem bo stara spróchniała. Odniśnie zakłuceñ pomoże filtr przeciw zakłóceniowy czyli zwykły dławik nawinięty drutem o grubości 1,5mm....
Złącze OBD2 łączy się, lecz nie może się połączyć z komputerem samochodu na zapłonie. Z czym jest komunikacja? Wiązka obok alternatora/filtra nie przetarta? Wszystko poskładałeś jak było?
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
filtr paliwa zamontuj na przewodzie nad alternatorem ,zdejmij przewód z pomki ,wciśnij filtr i dodatkowy przewód załóż na filtr i do pompy ,przewód podepnij pod zapinke filtra żeby paliwo w razie nietrzymania paliwa przez pompe nie schodziło do zbiornika
Jak bym puścił z filtra powietrza to by sie mogło okazac że by wciągało do silnika poprzez alternator , który zreszta nie miał by chłodzenia. Bo silnik w jedną a wiatrak alt, w drugą by ciągnął. Lepiej dodatkowy filtr, nawet stożkowy by wystarczył.
W moim fiacie dukato zakłócenia robi alternator. Potrzebuję filtr i gdzie go podłączyć może ktoś coś mi poradzi ?
Skrzynię od malca ma, tylko przeciętą na pół. Na którymś zdjęciu widac pod alternatorem i filtrem paliwa koniec skrzyni (to ten aluminiowy wichajster). Swoją drogą wygląda to dużo solidniej od konstrukcji z początku wątku i chyba zadzwonie do człowieka, który to składał i wypytam o szczegóły.
To jest TDI na PD ?, jeśli tak, to sprawdź czy działa pompa paliwa w zbiorniku
miałem to samo w starszym radiu jakie było już z autkiem. znajomi doradzili założenie diody przy alternatorze filtrów ale to na nic kupiłem nowe radio i jest ok.
moze masz juz wytarte szczoti lub brudne na alternatorze i dlatego sie tak dzieje
Witam, Zakłócenia mogą pochodzić z silników elektrycznych lub alternatora. "przechodzą do radia" albo przez zasilanie albo przez "powietrze". Jeżeli możesz to podłącz radio do drugiego niezależnego od samochodu alumulatora i zapal silnik. Jeżeli nie będzie szumów to znaczy, że dotychczas wchodziły po kablu z alternatora. Musisz zatem założyć filtr przeciwzakłóceniowy...
Ładowanie jest? Miałem kiedyś podobnie w Liebherr'rze gdzie przyczyną okazał się urwany przewód D+ alternatora.
Zasadniczo słaby akumulator daje inne błędy. Zgadza się, mi chodziło raczej o jego techniczną sprawność i w tym modelu jeśli się nie mylę jest dwa akumulatory rozruchowy i pomocniczy. Volvo xc potrafią być dość kapryśne jeśli chodzi o elektrykę i chociażby same zabiegi przy obsłudze akumulatorów wymagają zachowania pewnych procedur wskazanych przez...
Sprawdź regulator napiecia alternatora, filtr paliwa i powietrza. Od tego bym zaczął. który rok auta?
Możesz zastosować filtr na alternatorze, do radia przypiąć jakiś zestaw: dławik, kondensator. Sprawdź dobrze podłączenie do masy. Musi być pewne, a nie iść np. przewodem antenowym. Choć wszystkie te zabiegi mogą nie dać efektów. Można by jeszcze próbować poprawić coś w samym radiu (poprawa ścieżek masy, dodanie kondensatorów filtrujących)
eech... filtru fest potrzeba i tyle. kable zawsze coś zbiorą. a i każdy przekaźnik wali w układ, o alternatorze nie wspominając. filtr i jeszcze raz filtr.
Witam Polecam zapoznać sie z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Odłącz masę akumulatora. Zdemontuj prawe wewnętrzne nadkole i osłonę. Zdemontuj filtr powietrza Spuść płyn. Zdemontuj rurki płynu Wykręć alternator. Gotowe
Można spróbować wstawić gotowy filtr słóżący do eliminacji zakłuceń z alternatora ,filtr jest prosty w montażu a i często gęsto zaradza temu problemowi, można go zakupić w prawie każdym sklepie elektronicznym, cena około 15 zł.
Wyciągasz podszybie ,filtr paliwa z mocowaniem i wyjdzie. Jak alternator się zmieści to pompa też.
Temat wałkowany już setki razy na elektrodzie. Wystarczy użyć szukaja... Wzmacniacz (nie napisałeś jakiej firmy, nowy czy używany) zbiera ci zakłocenia z sieci pokłądowej auta. Przyczyn może byc wiele: złe ułożenie przewodów (położyłeś przewód sygnałowy wzdłuż wiązki elektrycznej pojazdu lub zasilania wzmacniacza), uszkodzenia wzmacniacza, uszkodzenia...
Radio naprawione, pomogło przelutowanie prawie całej płytki w szczególności okolice scalaków oraz samych scalaków. Niepokoi mnie tylko jedno podczas pracy silnika słychać w głośnikach zakłócenia od alternatora, filtr na zasilaniu jest ale chyba nie spełnia swojej roli. Bez silnika jest czysto.
Co ma filtr paliwa do glównego zabezpieczenia alternatora na filtrze moze byc czujnik wody i ewentualnie grzalka bez zasadne ze filtr popsuł auto
zakłócenia pochodzą z alternatora. Potrzebujesz filtr na zasilaniu. Pozdrawiam
sa takie w sprzedaży filterki przeciwzakłuceniom załóz tez na zaciski silniczka od dmychawy .Kabel zasilajacy CB idacy od akumulatora (rozumiem) daj w oplot ekranowany i podłacz do masy pojazdu i jak pisali przedmówcy napraw alternator i zastosuj filtr przed radyjkiem CB od strony radyjko kabel nie przy akumulatorze to wazne.
Zaraz po zakupie oddalem do mechanika , bylo pare napraw typu wymiana chlodnicy, uszczelka dekla, pasek alternatora, olej filtry klocki... silnik jest suchy... druga rzecz jaka zabserwowałem to zamulenie przy ruszaniu.. ciezko tak nagle szybko ruszyc, dopiero po chwili sie zaczyna zbierac... czy proba olejowa cos tu moze wyjasnic ?
Coś kłamiesz, nie mogłeś wyjechać, bo aby zdemontować alternator w tym modelu trzeba odkręcić filtr oleju. :)
Bujać to my a nie nas, praktyka jest taka ze jak zapala wszystkie lampki to umarł alternator. I tyle. Filtr i tak na zimę zawsze lepiej zmienić.
Uszczelka zrobiona jeszcze zrobili termostat i nie szarpie samochód chodzi o wiele ciszej i jest bardziej dynamiczny wymieniłem uszczelkę pod glowica, poduszkę silnika, 4x cewki , 4x świece , pasek alternatora , filtr paliwa powietrza , płyn chlodniczy, 1 l oleju ,jakis dodatek do bezyny , smar jakiś , wyczyscilem silniczek krokowy, termostat . Koszt...
Jeżeli podejrzewasz, że to alternator może powodować zakłócenia pracy obrotomierza, to spróbuj zasilić go poprzez filtr (taki sam jaki stosuje się do odbiorników radiowych). Przy alternatorze powinien być filtr przeciwzakłóceniowy. Może się oderwał?
Napisz, jaką masz antenę, jeśli to magnesówka to nic nie zrobisz. Najlepiej założyć normalną antenę. Jeśli zakłócenia są od alternatora to może pomóc filtr wpięty na wyjściu alternatora.
W alternatorze nie bardzo jest co naprawiać.Impulsy [zakłucenia]wytwarza regulator napięcia które regulują napięcie wyjściowe.Może na wyjściu z alternatora pomógł by jakiś kondensator ale nie jestem pewien czy przy takich dużych prądach jest wstanie wygładzić. Może inni fachowcy w tym temacie będą więcej wiedzieć.
Nie jest to filtr do tego celu. Masę radia masz przecież połączoną z masą samochodu. (przynajmniej powinna być jak najkrótsza droga połączenia) Ten filtr jest symetryczny. Wykorzystałbyś tylko jego połowę. Przewodem minusowym i tak prąd nie popłynie, gdyż zapewne masa łączy się z karoserią dużo wcześniej. Tutaj bardziej wskazany byłby filtr niesymetryczny...
R24 nasz komplet. Pompa wody, chlodnica, wentylator, tłumik, filtr powietrza, pompa paliwa alternator. W TR 14936 masz tłumik i filtr powietrza. Reszta napędzana z zewnętrznego źródła.
Witam! Proponuję zrobić filtr jak opisał kolega adammc, a jak to nie pomoże to dopiero zająć się alternatorem. Moim zdaniem prościej zrobić filtr niż rozbierać alternator, ale każdy robi to co lubi :D
Zakłócenia od zapłonu i alternatora trzeba wstawić filtr zasilania.
Jak pisałeś wyżej wszystko jest OK do momentu uruchomienia silnika? Wg mnie układ ma problemy z zakłóceniami po zasilaniu. Może być od alternatora. Może jakiś filtr na zasilaniu pomoże. A brązowy do masy sprawdzałeś?
Podczas jazdy to akurat może szumieć bo alternator wprowadza masę śmieci na wejście. W takim wypadku może pomóc filtr LC, taki, jaki montuje się czasami przy zasilaniu CB.
Klucz do filtra to pół biedy. Gdyby był problem z wyjęciem alternatora - wolałbym odkręcić filtr :D Czyli olej zleci?
Trzeba założyć filtr antyzakłóceniowy na "+" do radia i po robocie.
O ile dobrze kojarzę to filtr paliwa (3 dziesiątki), i już masz dostęp. Alternator na dwa wewnętrzne torxy (16), energetyczny (13) i wzbudzenie (8). Wyjęcie przez "dziurę" po filtrze paliwa.
Auto Toyota rav4 r. 2002 2.0 TDI .Zakłócenia powstają najprawdopodobniej na alternatorze.
Teoretycznie ECU zwiększa obciążenie alternatora i przy wypaleniu DPf temperatura paliwa ma jakiś wpływ. Żarówkę na próbę zamiast podgrzewacza?
Filtr powietrza, pasek, górny wspornik ze śrubą,dolna śruba , przewody i wylatuje.Wszystko widać jak na dłoni..
Po pierwsze to przewody ekranowane. Czy są dobre? I po drugie zakłóca alternator. Możesz dać filtr przeciwzakłóceniowy ( o odpowiedniej przepustowości prądu) lub sprawdź kondesator w alternatorze (o ile w ogóle jest).
Sprawdz instalację antenową ,oraz co wnosi zakłócenia alternator czy układ zaplonowy, podłącz na próbę inną antenę która będzie zdala od silnika ściąg na chwilę pasek alternatora isprawdż Filtr zakłada się na przewodach zasilających by nieprzepuszał zakłóceń
Przy wymianie sprzęgiełka lub całego alternatora wykonuje się pomiar odległości sprzęgiełka od konstrukcji mocowania, ma być idealnie to samo. stosowanie zamienników nie jest wskazane. Paski, filtry, klocki, tarcze zawsze kupuję w serwisie. Wiem że drożej ale mam 100 % pewności że to oryginały. Dwa - dziś na rynku jest cała masa podróbek pasków. Ostatnio...
Jeśli są to gwizdy (lub szumy) ale nie "tykanie" to "sieje" alternator. wymień kondensator przy alternatorze lub kup filtr przeciwzakłóceniowy (ale nie zwsze filtr zadziała). Ale jeśli to "mocny wzmacniacz" to może być problem z filtrem na taki prąd więc lepiej zajmij się alternatorem. Poczytaj to http://gmm.home.pl/rozwiazania/car-audio...
ale co do tego nabicia torxa to ciężka sprawa bo tam mało miejsca. Jest miejsce, jest. Trzeba odkręcić alternator i filtr paliwa. Kręcić elementem ułatwiającym demontaż od strony visco, trzeba sobie dorobić klucz z płaskiej 32.
Albo grzał świece bądź filtr paliwa.
W pierwszym poście jest jak byk ukazane że to nie alternator. Alternator pracuje cały czas, nawet podczas zwalniania, A podaczas zwalniania zakłucenia giną. Zostaw alternator w spokoju.
Prawdopodobnie alternator przenosi zakłócenia i pasowałobu spróbować zamontować filtr jak najbliżej alternatora. Najlepiej spróbować podłączyć inne źródł zasilania i wtedy zobaczysz czy przenoszą się szumy.
jesli eksploatujesz to w samochodzie to trzaski moze powodowac zaplon lub alternator,ale alternator powoduje raczej gwizd i jego czestotliwosc jest zwiazana z obrotami silnika.ja na poczatek zastosowalbym filtr na zasilaniu radia.pozdro
Chociaż wątpię bo on ma za małą pojemność więc chyba jest tylko filtrem .... Ten kondestor słyży właśnie jako taki filtr. Może niemasz "dobrej" masy na alternatorze. Kiedyś co prawda nie samochodzie, ale problem miałem podobny na akumulatorku było 18 i nawet rosło. Przyczyną tego był brak masy przy regulatorze napięcia. U siebie masz regulator razem...
A filtry wymienione? Alternator był zmieniany?
Więc z tego co widzę kabelki jakie musisz wykorzystać to czarne i żółte. Czerwone możesz odlutować. Tam gdzie B+ podłącz do akumulatora odpowiednio czarny do minusa, żółty do plusa. Tam gdzie out do CB. Akumulatora nie rozładuje, a spróbować możesz podłączyć i zobaczysz czy będą zakłócenia np, od alternatora itp. Może pomoże. Napisz jeszcze jakiego...
Na alternatorze jest fabrycznie założony filtr /na głównym zasilaniu/ przeciwzakłóceniowy ,może elektryk go nie założył.P
Witam. Kolego JAFO szacunek ale problem dotyczy Passata TDI, w tym przypadku obroty które są potrzebne do podwójnej kontroli ciśnienia oleju są czytane ze styku W alternatora. Czujnik przy filtrze w tym silniku ma wartość 0,9.
Ładowanie w aucie jest napięciem stałym 14,4V, podobnie w ładowarkach elektronicznych które na wyjściu też mają napiecie stałe (przebieg linia prosta) natomiast ładowanie prostym prostownikiem napieciem pulsującym wynosi ok. 16V. Delikatnie się wtrącę. W rzeczywistości w aucie akumulator też nie jest ładowany napięciem (a ściślej prądem) stałym, którego...
zakłócenia pochodzą od alternatora. powinieneś założyć odpowiednie filtry na kabel zasilający radio i alternator. w sklepach gdzie sprzedają caraudio powinny być do dostania. najprostsza sprawa to kondensator na kabel (kabel-masa) przy alternatorze i filterek na kabel od radia. po za tym sprawdź szczotki w alternatorze i regulator napięcia..
Podczas szybszej jazdy słyszę alternator (świst)... Czy wystarczy w takim przypadku filtrowanie zasilacza wzmacniacza? Jak zbudować taki filtr (LC?)? Jakiej impedencji powinna być cewka i jakiej pojemności kondensator? Sygnał audio z radia do wzmacniaczą biorę przez ekranowane przewody z wyjśc głośnikowych radia, bo przy połączeniu z wyjścia liniowego...
NIE NIE zakłócenia są niezależne od sily głosu,a w niektórych przypadkach zakłócenia słychać tylko między utworami. A koledzy to chyba nigdy nie montowali radia z systemem BOSE. To nie duży fiat, więc te kondesatory przy alternatorze to chyba błędny trop.A nawet jeśli to właśnie te filtry do tego służą.Często przy montażu nagłośnienia wpadają tego typu...
Kolejno opornik w szereg, dalej poprzecznie (do masy) Zener lub lepiej jakiś transil na powiedzmy 6V + ew. pojemność, bramka Shmidta (np. 40106) i jak już powiedziano najlepiej transoptor. Całość zasilana z 5V. No i dobrze jeszcze dołożyć do tego wszystkiego jakiś filtr dolnoprzepustowy sprzętowy lub programowy albo/i monowibratorek, który by pomógł...
Jak masz samozaparcie to leżysz pod autem na podniesionym przodzie i się wqu....... . wyciągając alternator. Wcześnie wykręć filtr żeby ci oil nie kapał na oczy.
Witam, od niedawna mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku.Jeżeli przy odpalaniu nie dodasz gazu to po przekręceniu kluczyka można "kręcić" do padnięcia akumulatora, jedynie odpala wtedy przy użyciu metody z plakiem. Na komputerze nie pokazuje żadnych błędów, był sprawdzany u 2 mechaników i w ASO. Ostatnio miałem wymieniony akumulator, alternator...
Możliwe że przydźwięk pochodzi od alternatora. Na próbę podłącz filtr na zasilaniu tego radia.
Co do zniekształceń z alternatora to może jakiś filtr by pomógł? Zależy mi na szybkim i bezbolesnym zamknięciu rozdziału pt. "zestaw przedni". Filtr spełni swoje zadanie, jeśli będzie zainstalowany blisko źródła zakłóceń lub blisko radia lub wzmacniacza.
Koło alternatora z wolnobiegiem może być zatarte, w 1,9ctdi Fiata często siadają.
Jeżeli miałeś rozdęty kondensator to pradopodnie po odwrotnym podłączeniu zasilania lub za dużym napieciu zasilającym. Sprawdż napięcie zasil. mechanikę CD ,czy jst ono stabilne i niezależne od U zasil. bez ladowania i po uruchomieniu slinika gdy alternator laduje i masz ok. 14,5V.Może nie stabilizuje dobrze którys stabilizator. Miałem podobny problem...
Może nie wystarczyć. Zależy co jest przyczyną. lepiej problem rozwiązywać kompleksowo, od alternatora przez przewody, odkłócony zapłon, prawidłowo podłączoną masę, ekrany o dopiero kondesatory przeciwzakłóceniowe i filtry. A jeśli to tandetny sprzęt to moze być jeszcze niedopasowanie czułości i impedancji wejść. Czasem trzeba to usłyszeć by ocenić skąd...
Z ciekawie umiejscowionych rzeczy mogę dodać alternator w polonezie 1,9D żeby go wydłubać musisz odkręcić filtr oleju lub chłodnicę do wyboru-auto z początku lat 90-tych gdzie komputerów na taką skalę nie było Co do alternatora to odporny na polskie warunki ale musiałem wyjmować bo były rowy na pierścieniach...
Powinny być nawet dwa.Jeden mniej więcej pod filtrem olejowym a drugi bardziej z przodu silnika nad pompą wtryskową na walku rozrządu.To czujniki do sterownika wtrysku.Bo obrotomierz to klasycznie z alternatora.
To tak by zamknąć temat to co potrzebowałbym by uruchomić taki silnik od Honda NTV 650 mając goły słupek(tak się chyba mówi na blok ze skrzynią)? -Gaźniki? -Pompę paliwową? -moduł zapłonowy? -świece -Akumulator -Cewka zapłonowa? -Rozrusznik? -Alternator? -Wiązka elektryczna? -Filtry? -jakieś czujniki? Coś jeszcze?
Filtr ma za zadanie wyłącznie ograniczyć wartość zakłóceń powstałych podczas pracy alternatora oraz innych odbiorników zasilanych z sieci pokładowej samochodu.
Wystepują prawdopodobnie zakłucenia od alternatora ,słyszałem ze czasami te filtry mimo swojego przeznaczenia nic nie dają.
Jaki samochód i wiek, jakie radio, jaki montaż anteny? Zdarzało się podłączać i fizycznie jest to proste jak konstrukcja cepa, wystarczy prosty ogląd. ALE... O ile zakłócenia (świec, alternatora) już zostały wyemitowane w eter, nic nie pomoże. W dodatku najlepszym filtrem jest montaż radia CB, jak należy, z masami itd. Mieć totalną prowizorkę i montować...
Wzmacniacz ma filtr na zasilaniu - patrz schemat.
Witam. Też kiedyś robiłem wzmacniacz do samochodu na TDA, krótko go miałam bo nie podobało mi się jak grał (cicho, zniekształcenia jak się zrobiło głośniej i nieraz jakieś przydźwięki) często miałem też tzw.turbo z alternatora (przydźwięk) filtry na kondensatorach nic nie dawały.Ten problem wyeliminował specjalny filtr do tego typu zakłuceń, kupiłem...
Praca silnika, alternatora zakłóca radio trzeba założyć filtr zasilania powinno pomóc.
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Prawdopodobnie ujawnia się uboczny skutek działania regulatora napięcia na alternatorze. Sprecyzuj jeszcze co to za pojazd bo jakoś nie zakumałem z dotychczasowej treści. Zastosuj na wejściu zasilania klasyczny filtr p/zakłóceniowy dolnoprzepustowy na lini + 12V dławik i za nim kondensator do masy. Możesz poszukac taki w sklepie z elektronika samochodową...
Coś "sypie do instalacji " zasilającej zakłócenia. Albo alternator, albo pompa elektryczna ... Spróbuj kupić filtr przeciwzakłóceniowy, ewentualnie sprawdzić stan szczotek w alternatorze. Znalazłem na Allegro aukcję nr : 1563798314 . Może to pomoże ?
Koledzy skoro to słychać tylko na działającym silniku to na 90% zakłucenia pochodzą od alternatora proponowałem podłączyć przez filtr i powinno być bez buczenia.Zgodzicie się ze mną?
Witam. Wygląda to na rozrząd... O ile się nie mylę...
Witam kolegów i proszę o pomoc. Mam nietypowy problem z silnikiem uno. Użytkuję go od nowości to znaczy 17 lat, wykonywałem wszystkie naprawy samodzielnie do dnia dzisiejszego, kiedy to wymieniałem filtr paliwa. Niby pestka i tak było by gdyby nie to, że podłożyłem pod filtr to znaczy na alternator szmatę, żeby złapać paliwo, które wycieknie z filtra....
wszystko wymienione ; płyn układu chłodzenia, olej w silniku i filtr, kompletny rozrząd ( tzn pasek, pompa wody, tłumik drgań, rolka i napinacz), pasek i kółko alternatora, no i oczywiście filtry : powietrza, kabinowy i paliwa. jest jeszcze taki mały filterek znajdujący sie pod podszybiem za filtrem powietrza, ale nie wiem do czego służy i czy się go...
Sprawdziłem dzisiaj napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku i wyniosło około 12,5V, a przy włączonym 14,8V, tak więc ładowanie jest raczej w porządku. Czyli możliwe jest, że filtr przy alternatorze jest uszkodzony? Da się go domowym sposobem sprawdzić?
Witaj!!! Faktycznie AUDI troche nie przemyślało sprawy, że przewody sygnałowe są bez ekranu! Dobrym rozwiązaniem było by puszczenie nowych kabli sygnałowych do wzmacniacza koszt takich kabli na allegro to ok 60zł (dobrej jakości)! Żeby wyeliminować przydźwięk z alternatora można zastosować filtr (dostępny również na allegro), który montuje sie na zasilaniu...
witam jako że przeszukałem szukajke i wszystkie interesujące mnie wątki zostały zamknięte zmuszony jestem do napisania tego tematu moje pytanie czy ma ktoś może schemat jakiegoś dobrego filtru który wytnie zakłucenia z alternatora(kupiłem aki z allegro i shit niesamowity) wiem że to napewno sieje altek prosze o jakieś konkretne schematy
Problem rozwiązany. Kable WN powodowały zakłócenia. Czujnik został przeniesiony w inne miejsce, przewody od czujnika wymienione na ekranowane... pojawiały się jeszcze zakłócenia związane z dodawaniem i odejmowaniem gazu (prawdopodobnie ładowanie przez alternator), lecz wystarczył filtr przeciwzakłóceniowy od radia samochodowego. Dziekuję za pomoc.
Rozrusznik, po zdjęciu koła prawego W 700? Filtr i wylatuje górą.
Bez silnika działa dobrze :) Podejrzewam, że to może być alternator, bo jest gwizd który jest wyższy w miarę wzrostu obrotów silnika. Jest skorelowany bezpośrednio z obrotami. Taki dławik nie tłumi zakłóceń pochodzących od alternatora. Do tego trzeba dławik i dwa kondensatory. Taki Π filtr lub kondensator na alternatorze pomoże. Co do takich zakłóceń...
a co to ma do rzeczy? i czy to coś zmienia czy on jest czy nie? Nic nie zmienia jest to filtr przeciwzakłóceniowy i myślę że dosyć żartów.P
Jeżeli zakłócenia są większe przy zapalonym silniku i załączonych światłach, to winny będzie alternator. Iskrzenie na szczotkach powoduje potworne zakłócenia w odbiorze. Dla przykładu: President Herbert , stara wersja. W Transicie śmiga jak się patrzy. W seicento - słychać w radiu wszystko, od wycieraczek, przez wentylator wewnętrzny i ten przy chłodnicy,...
A czemu nie alternatorowe? Niedostępne? Jak w elektronicznych nie ma, to szukaj w zaopatrzeniu rolnictwa. Albo z rozwalonego alternatora. Możesz szukać moduł prostowniczy do migomatu. Na alledrogo wpisz" mostek prostowniczy" i z w filtrze wybierz "przemysł" , mi sie pojawiły 80A po 70zet a za stówę 160A. Od migomatów właśnie. I czytaj parametr : prąd...
Ten model nie ma chłodnicy oleju. Pod filtrem oleju jest pompa wspomagania, sprężarka klimy i alternator w okolicy. Sprostuję też powyższe, są dwie chłodnice, jedna główna, druga od klimy - one są na sobie, od klimy pierwsza a za nią główna, dlatego myślałem że jej nie ma (pas przedni dziwnie skonstruowany).
Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym -sprawdzili mi ciśnienie na pompie i...
filtr alternator filtr wzmacniacz alternator filtr przeciwzakłóceniowy alternator
pendrive zniknął tauron licznik dwukierunkowy wygłuszanie pomieszczeń
Nośność belki stalowej IPE 120 mm na ścianie 35 cm Wymiana gum maglownicy - jak to zrobić?