Mostek arc2020 a regulator jeśli oryginał Hitachi jest sprawny najdłużej posłuży.
Alternator Hitachi 100A z pompą vacuum. Regenerowany ok 200zł.
Alternator z tym mostkiem nie ładował na gorącym silniku a po przekręceniu zapłonu (również na gorącym silniku) był objaw jakby ładował. Mostek ten ma niecałe 2 miesiące. Dziś po ponownej wymianie mostka na inny alternator po długiej jeździe alternator spisuje się prawidłowo. Problem w tym, że posprawdzałem tu diody (wszystkie osiem) miernikiem i są...
Witam serdecznie czy jest mozliwość by odpowiedziec co ostatecznie było przycyzną braku ładowania. mam ten sam problem w swojej astrze i mechanik z elektrykiem nie bardzo sobie radza? z góry dzieki za szybka odpowiedź
Zainteresuj sie wtyczką dochodzącą do alternatora i tym czego tam brakuje.
podaj maila to ci przesle.czesc Ja ściągałem z tej strony http://rapidshare.com/files/12529971/Sam... jak Ci sie nie uda to Ci wysle na skrzynke.:D Dodano po 18 to troszke Cie ta naprawa kosztowała:cry::cry::cry: jak by ktos potrzebował to mi został alternator 70amperowy.zamówiłem z gazety 100 a a przysłali mi identyczny...
Mam problem z alternatorem - ładowaniem w oplu astrze z silnikiem izuzu 1,7TD - alternator (hitachi) wzbudza się po przekroczeniu 3 tys obrotów - ale po wymontowaniu na stanowisku wzbudza się od 1 tys obrotów więc problem gdzieś w samochodzie. Alternator dostaje ładowanie 12V zasilające.
Nic nie trzeba. Wychodzi obok halogenu. Godzina na wszystko. Wczoraj akurat robilem. Czy Corsa czy Astra wychodzi na spokojnie.
w weekend rozbieram alternator, napisze co i jak
Jeśli napięcie jest za duże to tylko regulator. Jeśli będziesz miał alternator na wierzchu to przemierz też diody. W alternatorach jaki masz często padało też uzwojenie.. ale raczej objawy inne ;)
Alternator Hitachi
Poszukuje diód do mostka z alternatora hitachi LR170-420B. Jaki typ diód tam jest. Alternator mam z opla astry 1,7TD z silnikiem isuzu. Proszę o poradę.
w silnikach JTD rzeczywiscie jest tak ze swiece grzeja az silnik osiagnie tempetaturee. byc moze ze i u ciebie jest tak samo . i zalozenie przekaznika spowoduje nierowna prace w fazie rozgrzewania . swiece pobieraja okolo 70 amper przy starcie ,potem w miare rozgrzewaniasie swiec zmniejsza sie pobor pradu to i prad idacy na akumulator rosnie .a skoro...
Witam, alternator juz zregenerowałem. Był uszkodzony regulator napięcia. Wszystko chodzi ok. Pozdrawiam.
Wirnik alternatora Hitachi ma mieć około 3Ω oporności i pobierać około 4A prądu. Nie wiem do czego to potrzebujesz ale nie spotkałem jeszcze uszkodzonego wirnika.P
Alternator w tej chwili już siedzi 3 i póki co na 300% sprawny. Nie chce go uwalić. Wszystkie zachowywały sie identycznie. Na chwilkę obecną mam z alternatora puszczony bezpośrednio na akumulator nowy gruby przewód prądowy, instalacja B+ seryjna jest odłączona od altka. Strat napewno żadnych nie ma, alternator ładuje wszystkie akumulatory wkoło książkowo...
Tak będzie w wiekowym aucie - świece przeciążają alternator. Stąd, szczególnie przy silnikach Isuzu i alternatorach Hitachi dość spore wydatki.
mam jeszcze jedno pytanie czy moge tak jeżdzić? gdy dociąże alternator to przy 3200 obr. mam 14.5V. jestem za granicą więc jest problem z częsciami. Dodano po 2 Aby szanowna osoba raczyła skorzystać z frumowej wyszukiwareczki, bo problem tych alternatoreczków był na tym forumku tak zgłębiany, jak piękna laska na badaniu u ginekologa. dzięki kolego za...
Z tym wspomaganiem to troszke nie tak.Wspomaganie startuje w momencie kiedy dostaje informacje z dwóch miejsc ze stacyjki (włączenie zapłonu) oraz z alternatora(że ładuje).Ta druga informacja jest brana właśnie z wyjscia na kontrolkę.Kontrolka nie świeciła czyli od strony alternatora miała pełny + to powodowało startowanie wspomagania.Żadna dioda nie...
Witam wszystkich! Posiadam Astre 95r. 1.7 TD Isuzu oraz alternator Hitachi 70A z wyjściem na 2 piny, symbol alternatora: LR 170-511 Elektryk sprawdził alternator i stwierdził że padły diody. Potrzebuję cały mostek prostowniczy do tego altka, gdzie dostanę tą część najlepiej w sprzedaży wysyłkowej?? A swoją drogą co sądzicie o nowych altkach np z allegro,...
nie napisałeś jaki masz silnik to bardzo ważne alternator hitachi w silniku TC4EE1 robil straszne problemy ponieważ napiecię normalne pracy nie przekraczało 13V!!! a to za mało żeby naładowąć akumulator
miałem podobny problem poszła dioda w alternatorze hitachi 100A Wspomagania nie masz bo silnik pompy wspomagania jest załączany przez przekaźnik, który by go włączyć bierze "dane" z dwóch miejsc - musi byc włączona stacyjka i pracować alternator. O tym czy alternator ładuje "dowiaduje się" z kontrolki ładowania. Jeśli pracuje to lapka nie świeci, jeśli...
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
Tak, ale w Hondzie jeździ 1.7 z Opla właśnie Hitachi i właśnie tak u mnie uległa uszkodzeniu.
przytrafiło mi sie cos takiego po okolo 5km nagle kontrolka ladowania i dupa... zatrzymalem sie zgasilem silnik zapalilem i nie ma jade po ok 7km znow kontrolka i tak sytuacja sie powtorzyla pare razy az gdzies po 25km zaczely wariowac kontrolki esp abs ids i nagle ostry zakret i co brak wspomagania... dodam ze bylo to w nocy na waskiej drodze nie musze...
1100zł kosztuje orginał Hitachi 120A. Za 400zł można sobie kupić 2 porcje ślimaków winniczków po burgundzku w sosie winnym.
Jakoś nigdy w tych Hitachi nie widziałem zużytych szczotek.
To się zdecyduj-astra G czy F? I diesel czy benzuna? Bo w F dieslu nigdy Delco nie było. W silniku Opla był Bosch, w Isuzu było Hitachi z vacumpompą.
Tam masz alternator Hitachi bardzo awaryjny. Najczęściej palą się mostki 100A czasem też regulatory napięcia.
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Alternator hitachi to najgorszy alternator jaki znam.pada w nim wszystko uzwijenia diody regulator.trzeba uważać przy zakupie części czy są właśnie do tego modelu.Bardzo często sprzedają do alternatora 50A a w Astrze jest 70A i to njczęściej jest przyczyna wszystkich awarji.Poza tym woda bardzo psuje te alternatory Trzeba robić osłonki i to pomaga.
Witam, mój Opel Astra G 1.7 DTi 75km Isuzu 2001 r., przebieg 250 tys. Alternator HITACHI LR1100-502G 100A U mnie podobna sytuacja, ale z drugim alternatorem. Pierwszy oryginalny Hitachi dostał zwarcia na diodach i puszczał napięcie na układ. Objawy: po przekręceniu stacyjki startuje pompa wspomagania i świeci się pomarańczowa kontrolka układu chłodzenia....
Hmm silnik 1.7 td ISUZU pzrerabiałem temat alternatora w opel astra z takim samym silnikiem alternator HITACHI z wyjsciem na pompe podcisnienia wspomagania hamulcow . sprawdz polaczenia - wtyczki jesli to nie pomorze to niestety rozbiorka alternatora . sprawdz czy jest przejscie uzwojenie wirnika moze byc naderwany przewod przy pierscieniach slizgowych...
No wiec tak poniewaz szczotki i ten regulator jest w srodku alternatora mysle ze jest to alternator hitachi. Po odpaleniu silnika i wiadomo odczekaniu 30 sekund napiecie ladowania bylo 12,5 v po wlaczeniu swiatel spadlo na 12,3 przy 3000 obrotach napiecie wynosilo 13,5 v nie wiem teraz juz sam wedlug ksiazki "sam naprawiam" do tej astry napiecie znamionowe...
Jasne że tak OK.P
Czy my wiemy z jakim alternatorem kolega zmaga się? W domyśle pewno chodzi o Hitachi, ale kto wie. A jeśli Hitachi to ciekawe jak kolega poradził sobie z montażem regulatora nie posiadając pewnej wiedzy?
Sprawdź rano po odpaleniu ładowanie. Tam jest alternator Hitachi który bardzo często się psuje. Jak jest problem z ładowaniem to też przestają działać inne układy.
Witam! Alternator z okrągłą czterostykową wtyczką. Podmieniłem przekaźnik kontrolki świec, jednak sytuacja jest bez zmian. Może dlatego, że nie był to nowy przekaźnik, chociaż BOSCHA. Spróbuję jeszcze kupując nowy. Mało tego zauważyłem, że kontrolka świec żarzy się również "wrzucając" WSTECZNY". Masy altka nie zrobiłem, nie jest łatwo(jak narazie) kupić)...
Chwila, to w końcu uzwojenia nie wytrzymały tego. Posiadam jeszcze oryginalny alternator który fabrycznie miał 2x 1mm i po tylu latach przestał działać ale to z powodu rozwarstwienia się rdzenia i przebicia fazy na niego. Poza przebiciem na uzwojeniach śladu niema przegrzania, mostek tamten ciągle jest sprawny i tego właśnie użyję. Zaś alternator Hitachi...
kolego cokolwiek chciałbyś robić przy tym alternatorze nie napisałeś co to za model ale pewnie hitachi to wszystko jest w środku musisz go rozpołowić aby dostać się do szczotek , regulatora lub mostka i nie tak prosto go się składa jak ktoś nie robił tego nigdy ale zawsze trzeba być dobrej myśli i koledzy pomogą
PRZEPRASZAM MAM SYSTEM W JEZYKU ANGIELSKIM PROSZE O WYROZUMIALOC ,ALE CHCE POMOC JESLI ALTERNATOR JEST HITACHI I MA 4 PRZEWODY TO WINA SA DIODY ALBO MASA NA MOSTKU ALTERNATORA PO WYLANCZENIU DOGRZEWANIA (SYGNAL TEZ LECI Z ALTERNATORA)POWINIEN SIE POJAWIC OBROTOMIERZ TAK JAK NAPISAL PRZEMO 21
Oj panowie nie macie racji.Ten alternator jest bardzo drogi w naprawie nie jestem na bieżąco ale ceny do Hitachi zawsze w serwisie były zwariowane np. regulator 570zł diody 420zł a było to 3 lata temu.Problem polegał na tym że nie było zamienników i przerobić też był kłopot.
Mam 1.7 DTI (isuzu 75km/165Nm Y17DT 16v) już 3 lata i utrzymanie takiego diesla wcale nie jest tanie. Alternator hitachi wymieniany już 2 razy, rozrusznik, sterownik silnika też zmieniałem bo wyrwane 18 pinów przez zimne luty i wibracje, chłodnica już 2razy bo intercooler wyskoczył z mocowania i zrobił dziurę w przedniej części, a wcześniej olej w płynie...
Tak. Możesz tak zrobić
Zrób zdjęcie. Pozdr.
Alternator masz uszkodzony. Najczęściej pada mostek diodowy 100 A lub regulator napięcia.Ale ja postawiłbym raczej na mostek bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Alternator Hitachi.
A czy ten 120A będzie pasował w miejsce 100A w isuzu astra?
Alternator samowzbudny valeo czy hitachi?
okazalo sie ze wszystkiemu winien jest regulator napięcia,po wymianie na nowy i przy okazji przejrzeniu całego alternatora wszystko jest ok
Jeśli chodzi o regulator zawsze będę mówił i doradzał, aby kupić oryginał do danego alternatora. Twoim producentem poprzedniego był Hitachi, jednak nie gwarantuje Tobie, że on zagra z obecnym altkiem.
Dzięki za info, narazie zarosił tylko raz, będę obserwował a jak coś to zacznę od wymiany podkładek
Tylko Hitachi w dwoch wersjach w tym silniku wystepuje (70 i 100A). Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzoncego. W alternatorach siadaja glownie mostki prostownicze, slaba izolacja miedzy plytkami + i -.
Wtyczka okrągła 4 piny
Na temat tych alternatorów ( delco-remy) napisano na tym forum wiele, kto wie czy nie więcej jak o hitachi. Niech jakiś mod to zamknie.
mam pytanie.wpadłem w kałużę i padł mi alternator.Kontrolka od ładowania gaśnie po odpaleniu autka,ale nie ładuje.Rozkręciłem go (hitachi) i odrazu było widać że padły 3 diody prostownicze 30A. Te 25A są dobre.Oporność na wirniku jest ok.30 ochm.Na uzwojeniach stojana ok.25 ochm.Czy to są prawidłowe wartości oporów?Alternator 70A.Pozdrawiam.
Hitachi,a Delco Remy to inna para kaloszy.Zupełnie inna konstrucja mostka,o ile w mostku hitachi idzie coś pokombinować,w delco nie. Nie ma sensu,astra G to pojazd "żarłoczny w prąd". Czasami pobór prądu z alternatora osiąga 90A (wspomaganie kierownicy!),stąd naprawa mostka jest dzialaniem krótkoterminowym.
Wymień alternator.Naprawa tych cholernych Hitachi jest bezcelowa. Dałem sobie spokój z naprawami ich.Jak za 450 zł kupie nowy,z gwarację to wszystko tłumaczy.
Na temat alternatorów Hitachi napisano na tym forum wiele. Wystarczy poczytać i zanalizoważ zagadnienie. Temat ad acta.
W tych alternatorach Hitachi padały w 90% diody prostownicze, a wspomagania nie ma ponieważ najprawdopodobniej jest tam pompa elektro-hydrauliczna i jak nie ma ładowania to nie ma wspomagania.
W 99% alternatorów Hitachi padały diody prostownicze.
Naprawiam alternator,rozruszniki,prostowniki. I z tym wymiękłeś? Ze zwykłym Hitachi, jaki siedział nawet w Nissanach?
Niestety te alternatory lubią się psuć - padają regulatory napięcia. Jeżeli jest to oczywiście Hitachi. Nie wiem czy warto próbować samodzielnych napraw z powodu ceny całego nowego modułu mostek-regulator . Sam to przerabiałem koszt nowego z gwarancją na 2 lata to 95 zł. Oczywiście cena pewnie zależy od modelu alternatora a są 3 modele.
Witam.Mam alternator Hitachi w swojej Astrze III 1.7cdti z pompą Vacu i kostką dwu pinową .Problem polega na tym iż ładowanie jest 14.1 bez świateł a jak zapalę wszystkie światła + podgrzewanie szyby to spada do 12,6 a czasami 13,5 .Różnie to bywa raz tak raz siak wszystko na wolnych obrotach jak podgazuję to jest więcej .Wszystkie wskazania odczytuję...
O jakich amerykańskich alternatorach mówisz? Producenci alternatorów do Opla to: Bosh, Hitachi i Delco-Remy? Który z nich jest amerykański? Napięcie ładowania jest ok.
Panowie mam pytanie, do czego jest ta dioda zaznaczona na zdjeciu?? Dodam ze przechdzi przez nią sygnał zapłonu ze złącza okrąglego alternatora 4 pin, pin ten oznaczony jest IG. Czy moze ona odpowiedzialna byc za niestabilnosc napiec, tzn na jalowych 13V, a po przegazowaniu nawet do 18V? U mnie ona ma urwaną nóżke. http://obrazki.elektroda.net/28_12091454...
uszkodzony mostek prostowniczy,notoryczna awaria w alternatorach Hitachi . Istenieje jeszcze prawdopodobieństwo,że cały czas grzeją świece żarowe lub spadek napięcia na instalacji.
to pozostaje alternator. No oczywiście, że tak. Na start mostek, pewnie któraś dioda kaput. Są dwa typy mostków, z 6 i 8 diodami, zależy który stojan. To skichane Hitachi tam jest....
Witam. Alternator był regenerowany dawno temu. Z kilka razy zaświeciła mi się kontrolka akumulatora i był brak wspomagania. Powód to prawdopodobnie kabelek 1 pin z wtyczką co idzie do alternatora (Hitachi). Gdyż jak nim poruszam to problem znika. Wie ktoś może skąd dokładnie idzie wtyczka od alternatora 1 pinowa. Pozdrawiam i proszę o jak najszybszą...
Nie radzę kupować alternatora nowego za 500zł. Ja miałem duże problemy z tym alternatorem więc dam Ci parę rad. Znajdź dobry serwis i niech zregenerują ten. Są chyba dwa rodzaje mostków do tego alternatora. Kup ten droższy - lepszej jakości. Cena mostka z tego co pamiętam około 120zł (nie pamiętam już dokładnie). Jak już będziesz płacił za robociznę...
Witam serdecznie, mam nietypowy problem ... trzy dni temu oddałem samochód opel astra 1.7 isuzu (2000 r.) przebieg 240 000 km do warsztatu na wymianę alternatora (model hitachi) po odebraniu samochodu z warsztatu pierwsza trasa i awaria chłodnicy ( wyciek z górnej prawej strony między użebrowaniem a plastikową osłoną, dosłownie jak by ktoś wziął wiertarkę...
witam miałem podobny przypadek, astra II z silnikiem diesla 1.7. Mianowicie zapaliła się kontrolka od ładowania akumulatora i wspomaganie przestało działać. Jest tam wspomaganie hydrauliczno-elektryczne, po wyjęciu alternatora sprawdziłem go i okazało się że diody prostownicze padły( alternator hitachi) po szybkiej regeneracji alternatora w Kleszczelach(...
Opelek jest z silnikiem Y17DT i z klimatyzacja oraz z alternatorem HITACHI 100A. Masa byla sprawdzana, dolaczono rowniez drugi rownolegle przewod do kabla masowego. Przed awaria i teraz na pulpicie po zaplonie zapala sie zolty symbol auta z kluczem i dopiero po paru minutach gasnie. Obecny stan - rowniez uszkodzeniu ulegl nowy alternator. Brak ladowania...
Alternator Hitachi, po zapaleniu silnika kontrolka ładowania gaśnie, napięcia mierzone na akumulatorze na biegu jałowym: 1. Podczas pracy świec żarowych 10,5 V 2. Po wyłączeniu świec 13,7 V 3. Po włączeniu świateł 12,5 V Po zwiększeniu obrotów silnika do ok. 2000/min: 1. 11,5 V 2. 14 V 3.13,5 V Po zdemontowaniu alternatora znalazłem jedno niepewne połączenie...
Jeżeli jesteś pewny, że masz sprawne świece zarowe i ........ naładowany akumulator to musisz wyregulować luz zaworowy, silniki !,7 TD ISUZU stosowane w Oplach nie mają automatycznej regulacji luzu. Inną przyczyną może byc permanentnie rozladowany zimą akumulator z powodu urządzenia rozruchowego które długo grzeje świece żarowe, niestety alternatory...
Siedzi tam alternator hitachi, bardzo podobny do tego co jest w astrze z silnikiem isuzu 1.7. Sprzęt dość podły jeśli chodzi o naprawy i dość kosztowny,nie da się przyoszczędzić. Znając życie to wymienisz siemmering, oring, szczotki, regulator, prostownik, łożyska, może stojan. Leżą u mnie ze 2 takie truposze, naprawa była nieopłacalna, klienci gdzieś...
Jezdze astrą F 1,7 TD (TC4EE1). W książce jest napisane że napiecie znamionowe alternatorów wynosi : Bosch - 14V Delco-Remy - 13,6V Hitachi - 12V O co chodzi z tym napieciem znamionowym ? Ja mam Hitachi i napiecie ładowania bez odbiorników 14,1 V. Brat ma Boscha i ma 14,5 V.
A widziałeś kiedy zużyte łożyska w tym Hitachi? Ja nigdy, a przerabiam takich altków ze trzy na tydzień,i mam zero zdziwienia bo tam siedzą Nachi. Dwa-awaria regulatora w tym alt to przeważnie brak ładowania, Pasjunujące, że większość się wypowiada o rzeczach o których pojęcia nie ma.
miałem takie radyjko zamontowane w astrze2 ale niestety po awarii alternatora zadymiło. Po naprawie radia i alternatora (wymiana diody) i włozeniu radia znów dym. Radio to gra ale niestety nie daje się wyłączyć - podswietlenie wyswietlacza dziąła dalej, a po chwili dalej gra jak gdyby nigdy nic. Jedynym wyjściem jest wyjęcie kluczyka ze stacyjki albo...
Dziękuje za odpowiedzi. Alternator mi składał elektryk, kupiłem takowy zestaw na allegro http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-opel-... W sklepach motoryzacyjnych całego zestawu nie mogłem kupić, jedynie mostek i regulator osobno. Teraz wszystko okej w aucie, ale mam obawy gdzieś jechać dalej. Czyli znowu wyciąganie...
witam, dokładnie ten sam problem pojawia się we wszystkich wersjach Opla wyposażonych w silnik 1,7 CDTI; w firmie wszystkie auta (Corsa, Combo, Astra G i H) mają ten silnik; żadne filtry nie pomagają, sprawdzaliśmy na Presidentach i alanach 48+ excel, różnych antenach (lemm, alan, president, sirio - stałe i magnesy) i wszędzie to samo; dealer opla z...
Wiecie co? Mój lokalny dealer tego "towaru" twierdzi że Chińczycy produkują ten asortyment w 5 kategoriach jakości - i to co jest na allegro to najtańsza padlina. Sam ma warsztat i używa i gotowych wyrobów jak i części - podrabiają dosłownie każdy typ alternatora i rozrusznika, części wymiarowo i elektrycznie w pełni zamienne z oryginałami. Sam na kilka...
dzięki za rady w najbliższym czasie to sprawdzę dodatm tylko że części wymieniłem na orginalne i nowe made in japan bo alternator jest hitachi :( i troche mnie to kosztowało niestety. Dzis rano zrobiłem kilkanascie kilometrów i gwizd się nie pojawił jak na razie. po zrobieniu ok 50 km bez gwizdu i 10 minutowym postoju znów to samo. Przy próbie lokalizacji...
Witam. Objaw: brak ladowania akumulatora,lampka kontrolna zapala sie dopiero po obnizeniu napiecia do ok 8V.Stwierdzono uszkodzenie regulatora napiecia alternatora HITACHI.Alternator trafil do naprawy w specjalistycznym zakladzie,po zainstalowaniu nadal brak ladowania a urzadzenie diagnostyczne pokazuje usterke''Brak polaczenia z zaciskiem F alternatora....
astra alternator hitachi alternator hitachi astra isuzu hitachi alternator
pralek mastercook angielski rozszerzony telewizor blaupunkt oprogramowanie
płyta indukcyjna tranzystory electrolux ews11277fw
Programy diagnostyczne dla Mercedes V-klasa W638 2.3 benzyna Instalacja skanera Medion MD6190 na Windows 10 64-bit