Jak nie podasz kl15 to się nie wzbudzi. Więc nic mu nie będzie.
Przełącznik IGN ON/OFF musi w pozycji ON zwierać B+ akumulatora z zaciskiem IGN regulatora napięcia, wtedy będziesz miał ładowanie akumulatora
P - obrotomierz IG - zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka L - lampa/kontrolka ładowania podłączania do żarówki, a z niej przewód do zasilania +12V po kluczyku.
Tylko drobny samozapłon, może nie będzie płomieni.
Na schemacie też on nigdzie nie jest podłączony.
Witam Jest na elektrodzie kilka tematów na ten temat.Nawet nie dawno przeglądałem.Ten schemat powinien pomóc.Oczywiście należy kupić regulator.Ja przerabiałem koparkę z taką prądnicą.Silnik 3-cylindrowy.Przerabiałem na alternator z Tico lub Matiza.
Prądnica Kubota wygląda podobnie Dodano po 10 Jeżeli masz w okolicy szrot ,to możesz za parę złotych przystosować alternator z TICO , lub MATIZA.Taką przeróbkę wykonałem w mini koparce z silnikiem KUBOTA ,która miała podobną prądnicę do Twojej na zdjęciu.
W swojej odśnieżarce mam założony alternator kubota i dwa halogeny z malucha. Na wale silnika dołożyłem dodatkowe koło pasowe. Musiałem dorobić nową obudowę pasków napędowych. Odśnieżarka (partner) miała oryginalne oświetlenie ale na wolnych ledwo świeciła i trzeba było dodawać gazu a teraz świeci idealnie.
Chciał bym zrobić ładowarkę akumulatorów Li-Po, która by wykorzystywała taką prądnicę Zobacz ofertę: https://allegro.pl/oferta/nowy-a... przetwornicę Zobacz ofertę: https://allegro.pl/oferta/300w-2... I przetwornica podpięta do czegoś takiego Zobacz...
Witam. Mam następujący problem: posiadam minikoparkę z silnikiem KUBOTA. Jest zainstalowany alternator (z tego co udało mi się odkryć chyba jednofazowy, choć ekspertem nie jestem). W każdym razie wychodzą z niego dwa kable i na wyjściu w zależności od obrotów mam 25 - 50V napięcie zmiennego. Problem w tym, że nie ma regulatora napięcia.:(. Po wielu...
Temat ogarniety. Zalozony alternator od matiza. Pasuje bez wiekszych przerobek. Temat do zamkniecia
Kontrolka sie lekko swieci. Gruby przewód z góry idzie do rozrusznika a z rozrusznika do plusa akumulatora. Dzięki za pomoc, ale czy mógłbyś powiedzieć coś o teorii? Co wzbudza alternator? Jak jest podłączona ta kontrolka?
Prądnicę masz sprawną, dziś sprawdzałem ładowanie w kubocie i zaczyna ładować dopiero od 1600obr, troszkę późno ale tak już jest i to nie jest wina regulatora. Co do regulatora od quada to te badziewia za 30zł dociążają prądnicę by nie przeładowywała aku, więc może się uszkodzić prądnica z takim wynalazkiem. Ale są regulatory od japońskich motocykli...
problem rozwiązany, świece działają, problem był z całą elektryką, cos nie łączyło. elekryk zrobił mi nową instalacje, zamontowałem zamiast prądnicy oryginalnej alternator, teraz wszystko gra. Pozdrawiam
Regulator napięcia od motocykla, tzw. „dwufazowy” do alternatora jednofazowego z uzwojeniem bezmasowym. Ewentualnie regulator trójfazowy.
Dwa mniejsze akumulatory jedynie Ciebie ratują. Plus dołożenie sterowania i ładowania. wtedy masz 24V i ładowanie akumulatorów z alternatora.
Rysunek dużo wyjaśnia jak wygląda instalacja, jak podłączony alternator, że nie ma zegarów tylko są kontrolki. Przyczyną że nie świeci kontrolka ładowania może być brak zasilania po kluczyku, coś z regulatorem, a nawet alternatorem. Sprawdziłbym czy jest zasilanie (+15) po kluczyku na kontrolce i czy dochodzi ono również do alternatora, oraz ciągłość...
Na altu powinieneś mieć oznaczenia, wrzuć zdjęcie od tyłu alternatora oraz tego "elementu". Do alternatora zapewne idzie przewód od wzbudzenia, plusowy do ładowania i albo przewód od szczotkotrzymacza do regulatora albo masa.
Witam Jak prawidłowo podłączyć alternator z Zaciskami L i R jak na zdjęciu? Znajduje się on w zamiatarce Scandia z silnikiem Kubota. Zacisk D+ już jest podłączony. https://obrazki.elektroda.pl/2098828600_...
Wiem ze napewno bylby lepszy tylko jest kwestia srednicy wentylatora bo w bobcacie wejdzie maks 28 cm z obudowa. Jak mialby byc wiekszy wentylator to zostaje ciecie tylne klapy. Jeszcze jedno pytanie czy zostawic ten tubowy od nawiewu, czy maja byc dwa i czy alternator podola temu zadaniu.
Bardzo ciekawym, malutkim dieselkiem jest Yanmar L70, lub L100. Są jednocylindrowe, palone z szarpaka lub rozrusznika. Miałem agregat na takim silniku i sprawował się dobrze. Tańszym zamiennikiem jest Kama lub Kipor. Praktycznie identyczne silniki. Co do wojskowego agregatu- jak dobrze poszukać wyjdzie ze 3 stówki drożej niż Honda plus alternator, ale...
W pierwszej kolejności chcę zbudować na silniku Ac bez magnesów gdzie średnie obroty to ok. 1200-1500+ /rpm, jeśli będzie to na silniku S15, lub silnik Kubota , Lombardinni , warunek chłodzenie wodne silnika. Budowa wymiennika odbioru ciepła ze spalin i odbiór z układu chłodzenia. Odzysk ciepła w okolicy 5-10 kwh ciepła wysokotemperaturowego (80-90*C)...
witam kupiłem miniładowarkę new holland L255 silnik był do wymiany ze względu na to że oryginalny jest trudno dostępny założyłem kubotę d950. Poprzednik wyjął oryginalny silnik i nie oznaczył przewodów od rozrusznika grzania swiec, czujników ciśnienia oleju i temperatury. Nie mogę tego ogarnąc jest tam jakiś moduł do bespieczeństwa czujniki są pod siedzeniem...
[Trzeba przemyśleć ile tak naprawdę potrzebujemy prądu i ciepła. Nie ma sensu produkować więcej jak potrzeba choć prąd jest w praktyce odpadowy. I nie ma sensu produkować ciepła którego nie potrzeba. Kolejna kwestia to tryb pracy pewnie lepiej było by w trybie ciągłym. Przy benzyniaku w grę wchodzi jeszcze LPG. Pytanie czy potrzeba więcej prądu czy...
traktor kubota kubota traktor kubota odpalanie
dht22 raspberry daewoo ustawienia serwisowe drzwi wewnętrzne
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Silnik blokuje się po podłączeniu do zasilania - przyczyny i rozwiązania Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie Yosan 3031 Turbo