Jak nie podasz kl15 to się nie wzbudzi. Więc nic mu nie będzie.
P - obrotomierz IG - zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka L - lampa/kontrolka ładowania podłączania do żarówki, a z niej przewód do zasilania +12V po kluczyku.
Przełącznik IGN ON/OFF musi w pozycji ON zwierać B+ akumulatora z zaciskiem IGN regulatora napięcia, wtedy będziesz miał ładowanie akumulatora
Tylko drobny samozapłon, może nie będzie płomieni.
Na schemacie też on nigdzie nie jest podłączony.
Wyskalowany do 4tyś https://allegro.pl/oferta/obrotomierz-z-... w chinach taniej. Albo ten, ale tego to nie znam a powinno działać https://allegro.pl/oferta/obrotomierz-un... Tylko czy masz specjalny...
Witam, W mojej koparce nie ma ładowania co potwierdziłem miernikiem. Silnik jak i cała konstrukcja jest prosta. Moje pytanie brzmi: po co są dwa cienkie przewody do alternatora i co moze byc przyczyną awarii? Co to jest wzbudzenie i skąd otrzymuje je alternator? Czy ze zdjęcia można wyciągnąć wniosek że regulator napięcia jest wbudowany? Pozdrawiam
Prądnica Kubota wygląda podobnie Dodano po 10 Jeżeli masz w okolicy szrot ,to możesz za parę złotych przystosować alternator z TICO , lub MATIZA.Taką przeróbkę wykonałem w mini koparce z silnikiem KUBOTA ,która miała podobną prądnicę do Twojej na zdjęciu.
Witam Jest na elektrodzie kilka tematów na ten temat.Nawet nie dawno przeglądałem.Ten schemat powinien pomóc.Oczywiście należy kupić regulator.Ja przerabiałem koparkę z taką prądnicą.Silnik 3-cylindrowy.Przerabiałem na alternator z Tico lub Matiza.
Temat ogarniety. Zalozony alternator od matiza. Pasuje bez wiekszych przerobek. Temat do zamkniecia
I jeszcze problem co ma kręcić tym alternatorem i jak go będziesz wzbudzał. Bo jak widzę nie będzie to prąd z ładowania w ciągniku.
Prądnicę masz sprawną, dziś sprawdzałem ładowanie w kubocie i zaczyna ładować dopiero od 1600obr, troszkę późno ale tak już jest i to nie jest wina regulatora. Co do regulatora od quada to te badziewia za 30zł dociążają prądnicę by nie przeładowywała aku, więc może się uszkodzić prądnica z takim wynalazkiem. Ale są regulatory od japońskich motocykli...
A czy nie włożysz tam innego alternatora Tico, Zastawa są bardzo małe.
W swojej odśnieżarce mam założony alternator kubota i dwa halogeny z malucha. Na wale silnika dołożyłem dodatkowe koło pasowe. Musiałem dorobić nową obudowę pasków napędowych. Odśnieżarka (partner) miała oryginalne oświetlenie ale na wolnych ledwo świeciła i trzeba było dodawać gazu a teraz świeci idealnie.
Regulator napięcia od motocykla, tzw. „dwufazowy” do alternatora jednofazowego z uzwojeniem bezmasowym. Ewentualnie regulator trójfazowy.
problem rozwiązany, świece działają, problem był z całą elektryką, cos nie łączyło. elekryk zrobił mi nową instalacje, zamontowałem zamiast prądnicy oryginalnej alternator, teraz wszystko gra. Pozdrawiam
Dwa mniejsze akumulatory jedynie Ciebie ratują. Plus dołożenie sterowania i ładowania. wtedy masz 24V i ładowanie akumulatorów z alternatora.
Witam Jak prawidłowo podłączyć alternator z Zaciskami L i R jak na zdjęciu? Znajduje się on w zamiatarce Scandia z silnikiem Kubota. Zacisk D+ już jest podłączony. https://obrazki.elektroda.pl/2098828600_...
Na altu powinieneś mieć oznaczenia, wrzuć zdjęcie od tyłu alternatora oraz tego "elementu". Do alternatora zapewne idzie przewód od wzbudzenia, plusowy do ładowania i albo przewód od szczotkotrzymacza do regulatora albo masa.
Rysunek dużo wyjaśnia jak wygląda instalacja, jak podłączony alternator, że nie ma zegarów tylko są kontrolki. Przyczyną że nie świeci kontrolka ładowania może być brak zasilania po kluczyku, coś z regulatorem, a nawet alternatorem. Sprawdziłbym czy jest zasilanie (+15) po kluczyku na kontrolce i czy dochodzi ono również do alternatora, oraz ciągłość...
Wiem ze napewno bylby lepszy tylko jest kwestia srednicy wentylatora bo w bobcacie wejdzie maks 28 cm z obudowa. Jak mialby byc wiekszy wentylator to zostaje ciecie tylne klapy. Jeszcze jedno pytanie czy zostawic ten tubowy od nawiewu, czy maja byc dwa i czy alternator podola temu zadaniu.
Bardzo ciekawym, malutkim dieselkiem jest Yanmar L70, lub L100. Są jednocylindrowe, palone z szarpaka lub rozrusznika. Miałem agregat na takim silniku i sprawował się dobrze. Tańszym zamiennikiem jest Kama lub Kipor. Praktycznie identyczne silniki. Co do wojskowego agregatu- jak dobrze poszukać wyjdzie ze 3 stówki drożej niż Honda plus alternator, ale...
witam kupiłem miniładowarkę new holland L255 silnik był do wymiany ze względu na to że oryginalny jest trudno dostępny założyłem kubotę d950. Poprzednik wyjął oryginalny silnik i nie oznaczył przewodów od rozrusznika grzania swiec, czujników ciśnienia oleju i temperatury. Nie mogę tego ogarnąc jest tam jakiś moduł do bespieczeństwa czujniki są pod siedzeniem...
W pierwszej kolejności chcę zbudować na silniku Ac bez magnesów gdzie średnie obroty to ok. 1200-1500+ /rpm, jeśli będzie to na silniku S15, lub silnik Kubota , Lombardinni , warunek chłodzenie wodne silnika. Budowa wymiennika odbioru ciepła ze spalin i odbiór z układu chłodzenia. Odzysk ciepła w okolicy 5-10 kwh ciepła wysokotemperaturowego (80-90*C)...
[Trzeba przemyśleć ile tak naprawdę potrzebujemy prądu i ciepła. Nie ma sensu produkować więcej jak potrzeba choć prąd jest w praktyce odpadowy. I nie ma sensu produkować ciepła którego nie potrzeba. Kolejna kwestia to tryb pracy pewnie lepiej było by w trybie ciągłym. Przy benzyniaku w grę wchodzi jeszcze LPG. Pytanie czy potrzeba więcej prądu czy...
alternator kubota traktor kubota kubota traktor
najlepszy centrala domowy kontrolka poziomu oleju goclever tablet
Schemat czujnika napięcia Futaba SBS-01V – odtworzenie, zamiennik, S.Bus2, zakres 0-100 V TCL QLED – czarna cienka linia pionowa na ekranie: przyczyny, matryca, COF, naprawa