regulator jest na szczotkotrzymaczu, to co pisze na tym BSRLFE
Niestety naklejka znamionowa alternatora jest nieczytelna. Sklepy w których dostępny jest regulator wskazują, że jest stosowany w alternatorach producenta MANDO do samochodów KIA/HYUNDAI. Przeglądając regulatory do tych marek zauważyłem że występuje też pod numerem 0K71E-24-520. Używane oryginalne alternatory do mojego Nissana praktycznie są nie do...
Witam! Nawet nie próbuj dalej eksperymentować ponieważ uszkodzeniu mogą ulec niektóre elementy elektroniczne!!! Alternator to nic innego jak prądnica prądu przemiennego z którego po wyprostowaniu przez diody prostownicze otrzymuje się prąd stały (no prawie stały:-) Za parametry graniczne odpowiedzialny jest regulator napięcia i w czasie mierzenia na...
Witam. Padł mi w samochodzie reduktor napięcia w alternatorze. Mam pytanko gdyz posiadam stary alternator do nissana sunny 1.4 16v hatchback '94 czy reduktor z tego alternatora bedzie pasował do alternatora do nissana sunny 1.6 16v kombi '91?
A mierzone bezpośrednio na alternatorze? Zrobiłem pomiar na alternatorze i na akumulatorze, jest to samo. Zmieniłem pasek, zmieniłem również regulator napięcia, niewiele to zmieniło. Aku 12,4 V Po uruchmieniu silnika 14,5 V przez około 10 sek pózniej spada ładowanie do 13,4 V wraz z rozgrzewaniem silnika spadają obroty i ładowanie do 12,8V dodając...
To ona ma zadanie żeby prąd nie szedł do elektrozaworu w pompie wtryskowej tak ?? Ale ładować i tak powinien?. Regulator wymieniłem
Cześć! Przyczyn może być kilka np: bardzo duży pobór prądu w czasie pracy,przebicie na stojanie,niesprawny regulator napięcia, choć w czasie pracy alternator może się nagrzewać nawet do 50 st C w zależności od obciążenia ,a żarzenie kontrolki na desce może świadczyć o niskim stanie ładowania.Sprwadź czy na wolnych obrotach i przy włączonych np światłach...
one nie są zamienne ''S'' ''L'' to alternator sterowany standardowo a ''P'' ''D'' jest sterowany elektronicznie nigdy nie dochodziłem jak ,ale jak go sprawdzam na maszynie to muszę go podłanczać przez specjalną przystawkę , raz się zapomniałem i po podłączeniu stndardowym tegoż alternatora uszkodził się regulator
skasowali ... w sensie 190 zł :) (w tym regulator ok 30 zł)
Tak więc ten tego juz zrobiłem. Winne były szczotki, a właściwie prawie ich brak. Pomyślałem ze zrobie fotorelacje. Na początku odpinamy zbiorniczek wspomagania kierownicy warto go podpiąc bo pzeszkadza w pracach. Następnie luzujemy śrubki koła pasowego pompy wspomagania. Są to 3 śrubki na klucz 8. Następny punkt to poluzowanie napinacza paska osprzętu....
temat rozwiązany. Regulator alternatora. Niestety dopiero na któryms z kolei wszystko zaczęło działać jak należy.
Nie ma sensu kombinować bo efekt niepewny. W ciężkich czasach kiedy trudno było o oryginalne części trzeba było jakoś sobie radzić i tak dorabiałem cały radiator i wprasowywałem diody od alternatorów krajowej produkcji. Jest bardzo ciasno i trudno to spasować ale do zrobienia.W ostateczności układ prostowniczy można przenieść poza alternator w alternatorze...
Ma piszczeć, regulator puszcza prąd na wirnik, regulator tam jest impulsowy, regulacja poprzez modulację wypełnienia impulsu.
Witam Alternator nissan serena 2.0 96 r podłączyłem pod traktor odpaliłem nie podłączając przewodów zmierzyłem napięcie dawał jakieś 10v a potem już wogóle nie dawał, domyslam się że zanim zacząłem sprawdzać trzeba było go podłączyć pod akumulatory. Więc spaliłem go tak? podobno da sie cos z tym jeszcze zrobić wymienić w nim regulator czy coś? ewentualnie...
Z dwa lata temu uszkodził mi sie alternator. Był wymieniany w zakładzie stojan, regulator napięcia i układ prostwniczy. Gwarancja pół roku i potem znów awaria. Wysoki prąd ładowania uszkodził pewnie układ prostowniczy cały sie grzał jakby pracował na zwarciu. Kupiłem nowy alternator, zamontowałem i 4 miesiące było oki, ... i znów coś nie tak - ładownaie...
No i już się wyjaśniło. Zrobiło się zwarcie poprzez podkładkę bakielitową która pękła. Efektem tego jest wypalenie 2 diód na mostku. Do tego dochodzi stojan przepalony i niestety regulator napięcia (czyli cały alternator praktycznie do śmieci). Koszt jaki mi zaśpiewali to ok 300!!!!!!! z robocizną.
nie dawno wymieniłem alternator bo w starym padł regulator napięcia i ładowanie było ok. 17v. Po wymianie przestały zapalać sie kontrolki od ładowania i wody w filtrze paliwa po przekręceniu kluczyka, a ładowanie włącza sie dopiero po lekkim nagrzaniu silnika, nawet po rozgrzaniu go zgaszeniu i ponownym uruchomieniu nie ładuje chodź nie trzeba tyle...
Niestety w trakcie prac nie uwzględniłem wszystkich fotek i niektóre są już po "kąpieli" :) Miło że zauważyłeś różnicę :) Jeszcze BARDZO WAŻNY Service Pack do naprawy póki temat jeszcze żyje Otóż jednak MUSI być drugi mostek ponieważ układ przeciąża alternator ja to zrobiłem tak : http://img262.imageshack.us/img262/6056/... Widać 4...
Na zaciskach alternatora jest to samo tzn na tym głownym prądowym + od niego do akumulatora + jest 0 Ohm . Alternator ma 4 zaciski główny + który łaczy sie z czerwonym wchodzącym dośrodka alternatora na regulator (zdaje sie) żółty niewiem coto jest z układu przychodzi i masa na korpus . Na głownym + i czerwonym to samo co na aku a na zółtym dochodzi...
Pomocy. https://obrazki.elektroda.pl/3242183300_... Mam problem z Primastarem z 2008 2.0 diesel Auto zgasło i już nie odpaliło dzień wcześniej ktoś umył silnik, próba podłączenia do kompa( delphi) bez rezultatu. Widział abs poduszki ,itp.ale brak komunikacji z silnikiem. Na desce na stale napis Stop, czerwona dioda na stałe, auto kręcił,...
No dobra, wszystko gra, ale dlaczego kontrolka ładowania żarzy się słabo a kontrolka od filtra paliwa świeci się jaśniej. Na schemacie te obwody sa połączone poprzez przekaźnik. Czy istnieje możliwośc, ze alternator jest OK. a powaliło się coś w instalacji ? Woda, lub coś takiego ? Jak sprawdzić alternator bez rozkręcania ? Jak sprawdzić że ładowanie...
wyciagnij i rozbierz w drobny mak alternator po czym wymyj jego wszystkie czesci oraz sprawdz czy jakies nie sa zuzyte (lozyska, szczotki) nastepnie skladaj go i wszystko powinno byc ok Już jest zdjęty, ale nie wiem jak bezkolizyjnie rozebrac go. To jest alternator od japończyka (stary Patrol), ma regulator i wszystko zabudowane w środku. Jak wykręciłem...
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet. Regulator zawsze przeżywa, ale sam mostek brał bym z 12 diodami a nie sześcioma. A dokładnie mostek do Nissana Pathfinder. ;)
To wszystko co mam na temat tego IM209. Ale jest pewien paradoks-nigdy tam nie wstawiam regulatorów jak w oryginale,bo są -drogie -awaryjne Ja tak po prostu zakladam regulator od alternatora malucha i chodzi aż miło.Zrobiłem tego w ten spsób hohoho,i nie bylo reklamacji.:)
miałem taki sam problem w swoim nissanie okazało sie iż przyczyną jest odlutowana dioda na regulatorze napiecia w alternatorze
tak, zazwyczaj z modułu, albo z cewki jest wyjście (impuls) który idzie na obrotomierz, pasuje zazw. nawet od fiaciora, chyba,że masz diesela, wtedy to obrotomierz jest wzięty z alternatora i niezbędny jest specjalny regulator napięcia.
Wielkie dzięki wszystko działa jak należy, opis podłączenia poprawny.[/tex]
Jak byś mógł, podaj oznaczenia alternatora i regulatora napięcia. Nie wiem jakie rozwiązania są stosowane w Nissanie. Japońskie samochody są wyposażone w alternator, w którym potrzebne jest zasilanie po stacyjce do wzbudzenia alternatora (IGN). Toyota dodatkowo stosuje regulatory napięcia z osobnym zaciskiem S (sense) połączonym wewnątrz instalacji...
Zamienniki: CA1627IR ORAZ: CA1661, koło CG234994 CA1645 28-3891, 283891 28-4614, 284614 437208 DELCO REMY: DRA4148 934148 LUCAS LRA01990 MITSUBISHI: MW30638577 NISSAN: 23100-00Q0A, 2310000Q0A 23100-00QAK, 2310000QAK 23100-00QAM, 2310000QAM 23100-00QAL, 2310000QAL OPEL: 4403540 4411316 4430591 9111540 93160665 93161425 93198179 RENAULT: 7700426849 7711134316...
Sprawdziłbym regulator napięcia w alternatorze
Koledzy chce podłączyć alternator od nissana ma on dwa wyjścia d+ i b+ z regulatorem który ma dwa wejścia do ursusa c-330. W jaki sposób mam to zrobić?
Jak masz jakiś europejski alternator, demontujesz go, demontujesz regulator, dobierasz szczotki, lutujesz, składasz i gotowe. Zamiast wymieniać szczotki można wymienić kompletny regulator. Jak masz alternator japoński, demontujesz go, rozpoławiasz, wymieniasz szczotki, składasz, wyjmujesz drut zabezpieczający szczotki i montujesz do auta. Przy okazji...
mam ten schemat do k160. daj namiar to ci wyśle. w rewanżu mógbys ni poradzic jak podączyć alternator. mam problem. stary alternator mial wyjsnie do regulatora z dwoma bolcami a nowy, który kupiem ma trzy bolce. i dupa wtyczka nie pasuje. ale jak nie wiesz to nie ma sprawy. schemat jest do wzięcia.
A regulator napięcia będzie trzeba kupić czy powinien być już w alternatorze nowym?
Mam takowy alternator i chciałbym go założyć do traktora z silnikiem s15. Alternator ma 3 wyprowadzenia + jedno śróbowe. nie posiadam do niego regulatora, czy da się bez tego jakoś uruchomić ten alternator??
wymiana łożysk kosztuje zazwyczaj tyle co wymiana regulatora. Wiesz-z tą wiedzą to ISO9001 raczej nie uzyskasz. Co to za nissan?Skałdany w anglii?I jaki alternator-możesz mieć hitachi i lucasa.Do każdego trzeba podejść osobno,i inaczej.
Miałem podobny kłopot w Sienie, padały alternatory pękał stojan wirnik ocierał do tego stopnie że był koniec jazdy, do czasu jak Magnetti podobny z Nissana założyłem trzeba tylko przerobić naciąg i problemy minęły.
przeglądnij diody (6 + 3 ) - u mnie odtatnio jedna dostała zwarcia... jezeli są dobre to poszedł regulator napiecia
Kolego prez8s ale my nie mówimy o ładowaniu prostownikiem tylko o akumulatorze w samochodzie ładowanym alternatorem, więc po to tam jest regulator napięcia.P
Przecież napisał , że z Nissana! . Przecież widzisz że to regulator z alternatorów rodziny A115, focus ma nawet podobny.
po mojemu zwarta dioda dodatnia,w wyniku tego obwód prądu zamyka się poprzez diody pomocnicze,regulator i wirnik na mase. Jeszcze jaki alternator-Lucas czy Hitachi?Albo inaczej-nissan składany w Anglii?
Było o tym na tym forum w którymś temacie o napięciu ładowania w samochodzie. Z takim napięciem w samochodzie osobiście się nie spotkałem, ale właśnie w tym temacie dowiedziałem się, że podobno takie napięcie jest utrzymywane w samochodach ze start-stopem - nie miałem do czynienia z takim samochodem, więc nie mogę tego potwierdzić, czy tak faktycznie...
Witam, Szukam mocniejszego alternatora niż 70 A, 14 V. Chciałbym coś około 100 A i najlepiej z 14,5 V, żeby akumulator był bardziej doładowany. Zależy mi aby mocowania były takie same (lub kompatybilne). Mój alternator produkuje zabójcze 13 V... Szczotki regulatora i bieżnia są bardzo zjechane, dlatego szukam czegoś mocniejszego. Alternator: Bosch 0...
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej Cóś mi się sknociło i nie mam ładowania, wcze sniej elektryk "przerabiał" alternator po uszkodzeniu regulatora napięcia. Po "przerobieniu" i założeniu regulatora napięcia od poloneza ładowanie było, ale cały czas świeciła kontrolka brak ładowania. W tej chwili świeci, ale ładowania faktycznie nie ma :) Pozdrawiam
Samochód to nissan primiera z 92 roku. Nie wiem jaki typ alternatora. Prąd w obwodzie wzbudzenia jest. Może podać tam prąd bezpośrednio z akumulatora? A czy w tym przewodzie prąd powinien być cały czas, czy tylko na początku pracy?
Podpinam się pod temat Nissan primera p12 1,8 Pb 2004r zbyt wysokie ładowanie. Na biegu jałowym 15,2-15,3V. Pod maksymalnym obciążeniem(radio, grzanie foteli szyb etc) 14,7-14,8V. Kroki jakie podjąłem: -wymiana regulatora napięcia- niestety był zamiennikiem i wyplówał błąd ładowania- zwróciłem -wymiana alternatora- po wymianie napięcie po staremu -sprawdzenie...
Nie jest to wina regulatora,ale jak kto chce.Jezeli by to była wina regulatora to napięcie po przygazowaniu wzrastało by do takiego stopnia ze prawie by przepalało włókna żarowek. Koledzy zdają się niepamiętać o tym ze alternator jest maszyną elektromechaniczną,o jego wydajności pradowej decyduje prędkość kątowa wirnika.Jezeli jest zbyt mała-spada...
Regulatora napięcia jest prawdopodobnie gdzieś w środku a nie rozkręcałem alternatora. Na zewnątrz zaś są tylko 2 styki. Jak podłączona jest żarówka to dokładnie nie wiem ponieważ jest tam bardzo dużo przewodów i mało miejsca. Nie bardzo da się coś rozkręcić już więcej. Wszystkie obudowy co mogłem to zdjąłem. Alternator nie jest oryginalny, jest od...
Nissan Atleon 24V wersja 4.5 turbo diesel Cummins ABS pali bezpieczniki 15A oraz 7,5 A w skrzynce. Może ktoś mial podobny problem . Auto pali bezpieczniki od ABS jak sie okazało winny był sterownik ABS-E WABCO 4S/3M 446 004 333 0 .Pracownik firmy źle podpiał akumulator (bieguny +i - zamienil) prócz tego uszkodził regulator napięcia alternatora OEM 0...
Witam. Mam Nissana N13 1.7D rocznik 1988 niestety pojawił się problem. Na desce jednocześnie zaświeciły się kontrolki: rezerwa, woda w filtrze oleju i brak ładowania. Sprawdziłem na akumulatorze rzeczywiśćie brak ładowania, lecz wydaje mi się, że pozostałe dwie kontrolki nie powinny się świecić. Czy na brak ładowania może mieć wpływ coś innego niż regulator...
regulator alternator nissan nissan alternator alternator nissan
wsady airbag dozownik zmywarki edc17 odczyt
interfejs diagbox bateria parkside
Kod do menu serwisowego telewizora Sharp 32FH7EA Numer OEM pokrywy bagażnika Honda HR-V 1.8L USA