A czy ten kabelek zawsze był tam wpięty, czy ktoś nie pomylił wtyczek? To mi przypomina kabelek od alternatora.
Sprawdź koło wolnobieżne alternatora
Czy kontrolka ładowania świeci się na zapłonie? Najprawdopodobniej alternator uszkodzony. Zmierz ładowanie czy jest, możesz bezpośrednio na alternatorze.
nie jestem pewien,ale może tam jest napinacz mimośrodowy.
Tak mam
12,6-12,8 spoczynkowy odłąvzony od auta
To nie tłumaczy pomiaru na alternatorze
Sprawdź napinacz i rolkę alternatora.
Alternatora nie bierzesz pod uwagę?
Nie zacisnięta a zgrzane. Trzeba zalutować.
Jak fizycznie pasuje to możesz i nawet 190A załozyc
Dużo za małe. Alternator->połączenia elektryczne z akumulatorem.
Alternator "zgubił" sprzęgło jednokierunkowe. Koszt okolo 160 PLN plus robocizna. Z elektroniki nic nie moglo się popsuć, poprostu nie było ładowania.
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
Łożysko ma symbol 6303-2RS 140093 oraz 60032RSC3 HC -CARGO
Tak jak kolega mówi sprawdź alternator na stole jeśli jest sprawny szukaj przy wtyczce lub na wiązce od wzbudzenia alternatora
Masa wystarczy jak pójdzie karoserią. I kiedy ten sprzęt ma działać z dużą mocą ? podczas jazdy? Alternatory na wolnych obrotach silnika i tak nie działają z pełną mocą. Jaki jest oryginalny alternator?
Możliwe że EGR sie zawiesił.
Źle zrobiony alternator.
1. Tam jest wspomaganie elektryczne zintegrowane z maglownicą. Pompy nie ma tak samo jak i płynu. Za to jest silnik elektryczny i przekładania. Jak faktycznie to piszczy to problem w przekładni/silniku. 2. Jeszcze pasek od alternatora pod obciążeniem (a wspomaganie trochę prądu wchłania) może wydawać dziwne dźwięki jak i sam alternator (sprzęgiełko).
A sprawdzał ktoś na zdjętym pasku osprzętu? Jeżeli będzie cicho to albo kompresor klimatyzacji się zaciera lub łóżysko alternator
https://www.google.pl/search?q=bezpieczn...
Póki co został zamówiony nowy regulator napięcia (Bosch). To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte
brał ładowania z alternatora ? uszk akku ?
Może być dużo przyczyn i nikt tego nie napisze bez dodatkowych informacji. - łożysko alternatora - łożysko sprężarki klimatyzacji - wirnik turbosprężarki - napinacz paska klinowego wielorowkowego lub coś w silniku...
Wymieniłem alternator i jest ok
A jakie masz objawy tego 'padu' ? Pozdr.
Trzeba sprawdzić czy nie zawieszają ci się szczotki, lub się nie kończą, to mi wygląda na taka własnie typową przypadłość alternatorów. Pozdr.
Sygnal df jest dostepny na zewnatrz alternatora,dwupinowa mala kostka na altku. Trzeba sprawdzic ciaglosc przewodu pomiedzy alternatorem a sterownikiem silnika.
W tych autach jak i Toledo II, Octavia itp jest problem z gnijącym od środka przewodem alternatora. Można to sprawdzić bo grzeje się bezpiecznik pierwszy od lewej w tej puszce nad akumulatorem gdzie główna linia 12V jest rozdzielana. Często plastik jest stopiony itp. Posta piszę żeby kolejni którzy będą szukać wiedzieli co i jak - bo w zeszłym tygodniu...
Pasek alternatora do wymiany lub przynajmniej do naciągnięcia, warto sprawdzić czy pasek nie jest czasem nie jest zanieczyszczony jakimś płynem.
mam pytanko, a gdzie ten wyłącznik opuzniejący się znajduje? (alternator po remoncie)
Będzie dobry.
Elektryczne szyby są. Światełka w drzwiach tylko z przodu - normalnie świecą. Przy zamkniętych drzwiach i otwartej masce pobór prądu jest na poziomie 30mA, wystarczy jednak że otworzę drzwi kierowcy np i 2,7A. Światełek w osłonach słonecznych brak. W ciągu dnia sprawdzę ten regulator alternatora.
wymieniałem świece zapłonowe Powodzenia. Odnośnie kopcenia na zimnym silniku nie trzymają uszczelniacze od tyrbiny i dostaje sie olej sprawdz czy ci go nie ubywa Najchętniej to bym bana Ci wlepił za powtarzanie tych bzdur, przyczyn kopcenia może być kilka, a Ty zaraz rozpowszechniasz mit o uszczelnieniu na turbinie. Jedź do innego mechanika, powiedz...
Standard.Brak kontaktu na bezpieczniku.Zalutować kabeloczko na nowo.Pobory prawidłowe. A świece żarowe kolego w miarę rozgrzewania się pobierają mniej prądu dlatego stopniowy spadek na amperomierzu miałeś.
Tak. Problem może być w tej wiązce
3,5A to pobór mocy ponad 40W, to nie jest jakaś tam lampka w bagażniku, czy coś w tym stylu. Zaczął bym, na próbę od całkowitego odłączenia alternatora, zwłaszcza głównego zacisku B+, uszkodzony, wzbudzający się regulator napięcia potrafi generować taki pobór Dokładnie tak było w moim przypadku, w kilka minut po zamknięciu drzwi pobór prądu rósł do...
Alternator do naprawy, w sumie standard...
Nie chce rozbierać alternatora (siedzi w samochodzie), jedyne co mogę to mogę pomierzyć PINy miernikiem. Czy po pomiarze można określić co jest nie tak? Jakie powinny być wartości na PIN1 i PIN2? Czy alternator z odpiętą wtyczką powinien wzbudzać się sam?
sprawdż czy alternator nie ładuje za dużo
To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Nad rozrusznikiem powinno być złącze 2 pinowe.Może tam urwał się przewód(niebieski bodajże)
Temat zamknięty, wgłębiając się w działanie całego układu ładowania aku, nie jest on zero-jedynkowy. Alternator jest wzbudzany tylko gdy potrzeba, a ja sprawdzałem napięcie praktycznie bez obciążenia ze strony odbiorników i z w pełni naładowanym akumulatorem, który w tym układzie nigdy nie jest ładowany do 100%. Jazda próbna z podpiętym vcds'em i podgląd...
Przy alternatorze króciec przykręcony na 2 sruby do bloku ,pod nim termostat.
Rozwiązałem mój problem z poborem prądu w Skodzie . Winne okazały się diody w alternatorze . Wymieniłem alternator na używany i problem zniknął
Pasek do zdjęcie i sprawdź sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze. Dwa napinacz też już swoje opracował.
Prawdopodobnie bordnetz. Ale jedno ale - 0,1 ampera nie jest w stanie rozładować akumulatora w ciągu czterech dni ponieważ : 4x24h=96 h≈100 godzin. 100 godzin x 0,1 A = 10 Ah, wnioski - albo masz uszkodzony akumulator -albo coś pobiera dużo większy prąd np alternator -albo coś źle opisałeś
Miałem autko Skoda octavia 1,9 tdi, podczas awari alternatora mechanik wymienił cały regulator. Po tej wymianie alternator miał osiągać 120 A. Po podłączeniu na stole probierczym osiagal wartość 135A. Do tego zamontowałem akumulator 90AH. Przez najbliższe 10 lat nie wiedziałam co to jest problem akumulatora. Na taksówce to były różne kursy, długie i...
Ja też ostatnio zakładam alternatory BOSCH 90-100-120 A (golf 4, passat b5,loen ,octavia 1, fabia 1 , polo 9n , ibiza 3 ) co wpadnie za dobrą cenę. Taki alternator idzie dostać za 50 pln. Komplet części do regeneracji to jakieś 70 zł (dwa łożyska pierścienie ślizgowe i nowe szczotki). Regeneracja nie jest nie specjalnie trudna. Do tego nowe mocowania...
Poprawka patrzę teraz na schemat i pierwsze co przyszło mi do głowy to alternator - sprawdź okablowanie ewentualnie oddaj go do sprawdzenia.
Spadki napięcia to rzecz normalna. Jeżeli masz już duży przebieg samochodu to przydałby się zajrzeć do alternatora - szczotki i pierścienie.
Nie wiem czy wartość 13.9V jest prawidłowym napięciem ładowania ,przy obciążeniu jak światła,dmuchawa itp.W octavi znajomego jest podobnie ale proszę o wypowiedzi fachowców.Przy okazji jak dobrać akumulator do alternatora 70A oraz 90A.Dziękuję za porady.
Nikt ci nie da gwarancji przez internety czy możesz jechać czy nie.Trzeba by zdjąć pasek i ocenić np rolki,napinacz,sprzęgło alternatora .Bo to że kręciłeś lekko nic nie znaczy.
Od lewej : SA1 200A- 12V z alternatora przez ten bezp. do aku (ładowanie) SA2 80A - wspomaganie kierownicy A co się dzieje z tymi bezpiecznikami
Najtańszy golf 4 ,passat B5 ,skoda octavia 1 , ibiza 3 , polo , fabia 1 coś z Opla można by zastosować (Astra G , Signum Vectra C) . Wystarczy zmienić kółka na pasek 19mm. Dorobić lub zmodyfikować uchwyt (tak by kółko było w osi). Najprostsze w montażu są te z opla. Tzn obudowy te same praktycznie. Tylko w tych z VAG jest wzbudzenie na dwuliniowej wtyczce...
Sprzęgło alternatora lub napinacz paska. Na próbę można zdjąć pasek i kawałek pojeździć.
Zmajstruj przekaźnik z rezystorem który będzie oszukiwał czujnik tylko przy kręceniu rozrusznikiem ] To nic nie daje, przed kręceniem silnik musi widzieć -40. Więc przekaźnik sterowany kontrolką alternatora.
Sprawdz sprzegielko(kolo pasowe) na alternatorze .Jesli oczywiscie Twoja lewa strona to strona pasazera :)
Witam, w aucie Skoda Octavia I (to samo co VW Golf IV) potrzebuję wykonać przewód pomiędzy alternator-skrzynkę bezpieczników na akumulatorze. Nie bardzo wiem w jakiej izolacji przewód zakupić (polwinit czy guma) 16mm2. Proszę o porady.
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
Skąd wiesz że nie masz dogrzewacza ? Masz komputer w liczniku - spalanie ? Jak tak to zobacz na zimnym po odpaleniu czy po chwili przy klikaniu przekaźników wzrasta lekko spalanie. Jak tak to raczej masz dogrzewacz. Jego załączenie jest zależne od kilku rzeczy - temp. na zewnątrz i temp. silnika , stanu obciążenia alternatora , panel klimy nie może...
ASV, napinacz paska alternatora całkiem niedawno wymieniałem na nowy to raczej on odpada, ale inne rolki sprawdze.
Miałem podobny problem i rozwiązanie to zmiana map a powód to podobno zaśniedziałe styki albo rozrusznika albo alternatora o ie dobrze pamiętam. Po zmianie nie było problemu.
taki sam problem ma bmw5tds,octavia,tylko ze octavia nie pali w zakresie temp 70st.c,opisywalem juz jak rozwiazac ten problem w prosty i skuteczny sposob.silnik nie chce zapalac bo zuzyty lub uszkodzony jest czujnik poczatku wtrysku w pompie.....w octawi trzeba wpiac sie w przewod z czujnika temp kol. brazowo niebieski i zastosowac przekaznik za 11zl.1...
Do oryginalne. Nie potrafisz zgadnac czy funkcjonuje kontrolka ladowania, nie wiesz gdzie informacja o stanie alternatora/instalacji ale bedziesz poprawial po innych. Powodzenia.
Witam mam problem z Octavia 1.8 20v SLX - przy próbie odpalenia silnika mrugają kontrolki i za chwile z oporem silnik odpala. Zmierzono napięcie alternatora na wolnych obrotach 14V, po włączeniu świateł 13,5V - czy to może być przyczyną złego odpalania silnika?
Tam ma alternator 70A może dać akumulator i 100Ah tylko po co.P
Waraz : wez cegi pomiarowe zaloż na kabel od akumulatora i odpal samochod przy rozładowanym aku : 50A ladowania to nic nietypowego ( skad bzdure o tym ze alternatory maja ogranicznik wzieleś to nie wiem ) Kolejny raz sugerujesz mi, że piszę bzdury i kolejny raz wytwarzasz jakieś moje wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem o alternatorze. Pisałem o prostowniku....
Jak w oleju nie ma syfu, jest jasno zielony, moim zdaniem nie ma potrzeby generować kosztów, te sprężarki nie są zbyt żywotne, zwłaszcza jeśli jest np uszkodzone sprzęgło alternatora, napinacz lub dwumasa, ewentualnie spieprzona dawka rozruchowa, często w tych sprężarkach uszkadza się tylko koło.
Można powiedzieć że jestem w bardzo podobnej sytuacji również posiadam Octavie 98r. 1.6 75 km problemy zaczęły się od założenia gazu i ciągną się już ładny kawałek czasu, wyskakiwał błąd sonda lambda oczywiście sonda wymieniona przepustnica, alternator również ponadto przy włączonej dmuchawie światłach, i kierunkowskazach obroty jeszcze bardziej spadają...
Napisalem powyższego posta ponieważ myślę czytając Autor wątku w temacie napisał Skoda Octavia 1.6 , 2000r, nie odpala, kontrolki bez reakcji zwróć proszę uwagę o informacji o kontrolkach , w treści nie pisze o tym że przygasaja tylko że gasną Przy próbie rozruchu kontrolki gasną, Dwie sprzeczne informacje , nie wiadomo o ktore kontrolki chodzi Może...
Jesli to przygasanie dzieje sie na niskich obrotach to jest normalne , po prostu alternator ma małe obroty i nie oddaje pełnej mocy bo regulator ogranicza prąd podawany na wirnik zeby sie nie przegrzał, Ja mam fiata uno i czasami kiedy stoje na swiatłach w miescie w lecie i właczy mi sie wentylator to czasem sie zdarza ze silnik wyraznie zwalnia a czasami...
Octavia 1 od 12 lat w rodzinie i prócz wymiany napinacza, rolki alternatora i jakiś tam drobnych elementów nic się nie zepsuło. Na szafie 250tys. Rdzy nawet grama mimo tego że już jest dość mocno poobijana, części tanie jak barszcz pasują od połowy VW. Niestety trzeba liczyć na realny przebieg 350tys+ jak nie więcej.
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Tak, Czyściłem przepływomierz, wymieniałem rozrząd, zmieniłem alternator na nowy bo sugerowali mi że sprzęgiełko w alternatorze, mam zamiar zmienić pocfzątkowy kąt wtrysku, i wyczyścić EGR. Dobrym tropem idę? Czy to się skończy na wymianie dwumasy?
Jeśli masz nierówny blok w stosunku do mocowania łapy to żadne kleje do gwintów i bloku ci nie pomogą rzeźby to złączyć. Fachowo powinno się blok napawac i sfrezowac. Jeśli nie ma możliwości tego zrobic to jest sposób którego nauczył mnie stary mechanik autobusów. Ściągasz łapę, czyścisz dobrze blok nawet kamykiem żeby nie było grama smaru i odtluszczasz....
Witam mam podobny problem (skoda octavia 1.9 tdi) . Zapala sie kontrolka abs i blad 1314. W silniku jest bląd 17911 sygnal obciązenia alternatora zacisk DF nieprawidlowy sygnal. Czy moze to byc przyczyna , prosze o pomoc.
Gdzieś na początku było o fachowcy od spawania progów za 700 zł i pisałem niech da namiary będziemy mu robotę podsyłać. To miała być cena za połowę progu zrobionego nie w pełni profesjonalnie, dospawanego do drugiej połowy bez rudej, ale tam był cały próg do zrobienia + drugi odchodził od dołu (ruda jeszcze niewiele widoczna), no i + problem z klimą...
tyle ze od skody octawii 1 silnik 1,9 sdi i czy pasowal do audi a4 b5 1,8 benzyna Nie będzie pasował. bo przy.okazji zrobie rozrzad To zaczekaj aż będziesz przy kasie i zrób rozrząd przy okazji.
"kondensator elektrolityczny niewielkiej pojemności" aaaacha wg mojej wiedzy odpowiem na to - CZYLI ??? bo nie za bardzo ta nazwa do mnie .... przemawia - ;) - gdzieś czytałem że właśnie - prąd z alternatora na zwykłych żarówkach nie daje takiego efektu ale na ledach jako "czulszym ustrojstwie " może wywołać taki efekt
Witam. Od pewnego czasu jadąc autem przy obrotach około 2300-2500 wciskam delikatnie gaz tak z centymetr to słychać takie szuranie, brzęczenie. Poniżej i powyżej tych obrotów nie słychać tego dźwięku. Najbardziej słychać jak np schodź z obrotów i przy ok 2300 wcisnę delikatnie gaz,ten centymetr. Przy mocniejszym wciśnięciu nie ma żadnego dźwięku. Rozrząd...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ustal typ silnika. Sprawdź akumulator. Sprawdź filtr paliwa (i co w nim jest itp). Odpowietrz układ paliwowy. A reszta w tematach powyżej -miłej lektury (warto przeczytać do końca). U mnie dźwięk "szurania" to było łożysko na napinaczu...
Szczotki regulatora można wymienić (nie jest to proste ale wole orginał Boscha bo na nim nie faluje napiecie jak na no Magnet Marnelli)Tak samo pierscienie ślizgowe Wszystko dostępne na allegro. A co do używki to musi być z tdi pasuje od passata B5,golfa 4 ,seata leona 1m, polo 4 ,ibizy audi a3 skoda octavia 1 itp tylko musi być z tdi 1.4 czy 1.9 nie...
A gdzie napisałem że płaciłem 500 zł?? Ja zapłaciłem 1000 zł, ponadto ona nie była regenerowana ta moja, tylko oni mieli już gotową, czyli po prostu wymiana, przynieśli swoją, zabrali moją. Poza tym wiesz, regenerowałem już zacisk za 150 zł to chyba dobra cena? I też się zaczął wieszać po roku, alternator po 1,5 roku padł po regeneracji a koszt zabiegu...
Oświetlenie pojazdu też prawdopodobnie lekko przygasa. Wynika to z tego, że systemy typu ABS lub ESP gdy zaczynają działać pobierają dużo prądu, i prawdopodobnie nie jest to przypadłością Twojej "niuni" :D Lecz efekt ten jest widoczny w innych markach. Można o tym poczytać https://www.google.pl/search?source=hp&e...
W bezpiecznikach. Po za tym jak sam nie potrafisz znaleźć tego przewodu, to biedny twój samochód... powiedział co wiedział..... znalazłem 3 takie miejsca : alternator przewód sygnałowy czujnik wstecznego złącze przekaźnika 428 jednak ostatecznie światła zasiliłem z głównej " rozdzielni prądu" w kabinie
Owszem, wstawiłem alternator ze Skody Octavii. Rozrusznik też robiłem. Ale to rozrywka w porównaniu np. z błaganiem u mechanika dlaczego remont taki drogi np. za zrobienie bypassa na sterowniku w Volvo 2 godziny roboty wziąłem 500zl. Niech płacze. Stare trupy są wytrzymałe i części są bezczelnie tanie.
Witam temat dyskusji dotyczy tak jak w tytule podcisnienia wakuometr wskazał od pomy vacum 0.8bara i na akumulatorze podcisnienia też (czarna kulą nad alternatorem ) lecz na Egr z chlodniczka , Turbine , egr przy klapie gaszenia pomiar wykazał 0 nic null. Zakupiłem 2 uzywany akumulator ponieważ stary był klejony oraz 2 zawór elektro magnetyczny aby...
A jeśli ktoś ma schemat tego ukladu z dioda zenera i tyrystorem to jesli by mi ulatwil i wkleil na forum to bylby wdzieczny. --- Znalazlem schemat Tzok podal go --- Czyli rozumiem ze do drugiego kabelka "do obrotow" w dieslach NIE mogę się podłączyć z tym przekaźnikiem wg proady (w sumie jaki sens mialoby wyprowadzenie fabrycznie 2 kabli jesli mialoby...
Opiszę swój przypadek. Octavia 2.0, benzyna, w skrzynce bezpieczników o 0.4V mniej niż na alternatorze. Wyczyszczone obydwa złącza i dalej nic. Co się okazało, mimo że dobrze wyglądał, przestał poprawnie przewodzić prąd krimp przewodu do końcówki. Wyszło przypadkiem. Padł regulator, rozładował się akku i po odlapeniu popłynęło tam kilkadziesiąt amperów...
Space Star - stosunkowo drogie części. Autko bardzo praktyczne. Mój kolega nim jeździ. Ogólnie ma o nim przeciętne zdanie. Cordoba Vario - ostatnio bardzo często jeżdżę seatem, akurat Toledo (gaz, 1994). Jeden i drugi mało problematyczny. Części w przyzwoitych cenach. Auta solidne, choć mają trzeszczące tapicerki. Niezbyt wygodne fotele. Vectra - wygodne,...
Do tego kolego Aleksander_01 powielasz ściemę marketingową i reklamujesz historię! Nic nie reklamuję i nie powielam, opisuję tylko i wyłącznie mój egzemplarz oraz to co zaobserwowałem w pracy w warsztacie. Dzisiejsze KIA to już nie to co kiedyś. Są ładniejsze z zewnątrz, ale "w środku" gorsze. No nie wiem, hybrydki mają silniki odprężone, lekuchno...
Przed wejściem na nagrzewnice powinieneś mieć podgrzewać płynu składający się z 3 świec. W zależności od obciążenia alternatora działa 1, 2 lub 3 i grzeją płyn. W większości przypadków właściciele nawet nie wiedzą o ich istnieniu. Koszt wymiany 10 zł / sztuka. Bardzo często pękają fajki przy zdejmowaniu. Fajki droższa sprawa - 50 zł / sztuka. Do sprawdzenia...
Romuś, w tym Roverku pasek 4PK na pewno uciągnie alternator przez dłuższy czas? Z praktyki, w Octavii TDI z dokładaną klimatyzacją 5PK nie dawał sobie rady, nawet z nowymi kółkami.
nie potrafie opisać go dokładnie to jest taki mały pizdryk kolega mi go czyścił wyjął prawy reflektor i ten czujniczek jest z góry interkulera powinieneś go łatwo zlokalizować ponieważ ida do niego przewody elektryczne mam dokładnie ten sam problem u mnie tak mocno przepuszcza turbina ze olej z interkulera(prze turbo) widzać po spodem zderzaka ostatni...
Tzok a sprzęgło od alternatora sprawdzone przy poprzednim uszkodzeniu sprężarki?? Poza tym, masz do mnie 30 km, jak by co to zapraszam. Dodano po 5 Sprzęgło na sprężarce całe czy zerwane? Zobacz w VCDS masz kod wyłączenia sprężarki na 0 przy włączonym silniku i AC. Dodano po 2 PS. w Drahimku siedzisz?
OK zaraz idę zobaczyć... Dodano po 34 Niestety nic to nie zmieniło a nie wiecie koledzy czy sterowanie alternatora idzie z licznika. Dodano po 1 Jeszcze jedno kopałem troszeczkę po forach i z tego co się pobieżnie dowiedziałem to podobno nawala jakiś tranzystor czy wie ktoś coś w tym temacie.
Witam Problem z moim samochodem (Octavia II 1.6 ( kod silnika BSE) MPI z LPG 2012r polega na tym, że silnik pracujący na wolnych obrotach nie pracuje równo, na benzynie jak i na gazie zdarza mu się leciutko zatrząść. Przy otwartych drzwiach jak i na światłach postojowych leciutkie przygasanie żarówek. (Alternator, ładowanie akumulator ok.) Na zimnym...
Mój akumulator zwierał jedyny objaw to był taki ze czasami szybko sie ładował zamiast 8-10 godzin ze 6. Też mi takie numery walił jechałem ładowanie zaświeciło i światła po woli przygasały, zjechałem na parking pochodził trochę i jechałem dalej. Zimno było to myślałem że już jest słaby niedoładowany a on miał 3-4 lata. Jak sie na to nałoży jeszcze usterka...
octavia alternator skoda octavia alternator alternator skoda octavia
czarny ekran włączyć myszka excel losować liczba obliczyć wartość rezystor
wymiana lasera onkyo kontrola dostępu roger
Problemy z odtwarzaniem muzyki w kinie domowym Kontrolka nabłyszczacza w zmywarce Samsung nie gaśnie