Sprawdź koło wolnobieżne alternatora
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
12,6-12,8 spoczynkowy odłąvzony od auta
Dużo za małe. Alternator->połączenia elektryczne z akumulatorem.
Tak jak kolega mówi sprawdź alternator na stole jeśli jest sprawny szukaj przy wtyczce lub na wiązce od wzbudzenia alternatora
A sprawdzał ktoś na zdjętym pasku osprzętu? Jeżeli będzie cicho to albo kompresor klimatyzacji się zaciera lub łóżysko alternator
Nie zacisnięta a zgrzane. Trzeba zalutować.
Źle zrobiony alternator.
1. Tam jest wspomaganie elektryczne zintegrowane z maglownicą. Pompy nie ma tak samo jak i płynu. Za to jest silnik elektryczny i przekładania. Jak faktycznie to piszczy to problem w przekładni/silniku. 2. Jeszcze pasek od alternatora pod obciążeniem (a wspomaganie trochę prądu wchłania) może wydawać dziwne dźwięki jak i sam alternator (sprzęgiełko).
Łożysko ma symbol 6303-2RS 140093 oraz 60032RSC3 HC -CARGO
Możliwe że EGR sie zawiesił.
Póki co został zamówiony nowy regulator napięcia (Bosch). To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte
brał ładowania z alternatora ? uszk akku ?
A jakie masz objawy tego 'padu' ? Pozdr.
Elektryczne szyby są. Światełka w drzwiach tylko z przodu - normalnie świecą. Przy zamkniętych drzwiach i otwartej masce pobór prądu jest na poziomie 30mA, wystarczy jednak że otworzę drzwi kierowcy np i 2,7A. Światełek w osłonach słonecznych brak. W ciągu dnia sprawdzę ten regulator alternatora.
Wymieniłem alternator i jest ok
Trzeba sprawdzić czy nie zawieszają ci się szczotki, lub się nie kończą, to mi wygląda na taka własnie typową przypadłość alternatorów. Pozdr.
wymieniałem świece zapłonowe Powodzenia. Odnośnie kopcenia na zimnym silniku nie trzymają uszczelniacze od tyrbiny i dostaje sie olej sprawdz czy ci go nie ubywa Najchętniej to bym bana Ci wlepił za powtarzanie tych bzdur, przyczyn kopcenia może być kilka, a Ty zaraz rozpowszechniasz mit o uszczelnieniu na turbinie. Jedź do innego mechanika, powiedz...
Może być dużo przyczyn i nikt tego nie napisze bez dodatkowych informacji. - łożysko alternatora - łożysko sprężarki klimatyzacji - wirnik turbosprężarki - napinacz paska klinowego wielorowkowego lub coś w silniku...
mam pytanko, a gdzie ten wyłącznik opuzniejący się znajduje? (alternator po remoncie)
Sygnal df jest dostepny na zewnatrz alternatora,dwupinowa mala kostka na altku. Trzeba sprawdzic ciaglosc przewodu pomiedzy alternatorem a sterownikiem silnika.
Pasek alternatora do wymiany lub przynajmniej do naciągnięcia, warto sprawdzić czy pasek nie jest czasem nie jest zanieczyszczony jakimś płynem.
Będzie dobry.
sprawdż czy alternator nie ładuje za dużo
Tak. Problem może być w tej wiązce
To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Nie chce rozbierać alternatora (siedzi w samochodzie), jedyne co mogę to mogę pomierzyć PINy miernikiem. Czy po pomiarze można określić co jest nie tak? Jakie powinny być wartości na PIN1 i PIN2? Czy alternator z odpiętą wtyczką powinien wzbudzać się sam?
Rozwiązałem mój problem z poborem prądu w Skodzie . Winne okazały się diody w alternatorze . Wymieniłem alternator na używany i problem zniknął
Temat zamknięty, wgłębiając się w działanie całego układu ładowania aku, nie jest on zero-jedynkowy. Alternator jest wzbudzany tylko gdy potrzeba, a ja sprawdzałem napięcie praktycznie bez obciążenia ze strony odbiorników i z w pełni naładowanym akumulatorem, który w tym układzie nigdy nie jest ładowany do 100%. Jazda próbna z podpiętym vcds'em i podgląd...
Prawdopodobnie bordnetz. Ale jedno ale - 0,1 ampera nie jest w stanie rozładować akumulatora w ciągu czterech dni ponieważ : 4x24h=96 h≈100 godzin. 100 godzin x 0,1 A = 10 Ah, wnioski - albo masz uszkodzony akumulator -albo coś pobiera dużo większy prąd np alternator -albo coś źle opisałeś
Przy alternatorze króciec przykręcony na 2 sruby do bloku ,pod nim termostat.
Poprawka patrzę teraz na schemat i pierwsze co przyszło mi do głowy to alternator - sprawdź okablowanie ewentualnie oddaj go do sprawdzenia.
Nie wiem czy wartość 13.9V jest prawidłowym napięciem ładowania ,przy obciążeniu jak światła,dmuchawa itp.W octavi znajomego jest podobnie ale proszę o wypowiedzi fachowców.Przy okazji jak dobrać akumulator do alternatora 70A oraz 90A.Dziękuję za porady.
Nikt ci nie da gwarancji przez internety czy możesz jechać czy nie.Trzeba by zdjąć pasek i ocenić np rolki,napinacz,sprzęgło alternatora .Bo to że kręciłeś lekko nic nie znaczy.
Zmajstruj przekaźnik z rezystorem który będzie oszukiwał czujnik tylko przy kręceniu rozrusznikiem ] To nic nie daje, przed kręceniem silnik musi widzieć -40. Więc przekaźnik sterowany kontrolką alternatora.
Od lewej : SA1 200A- 12V z alternatora przez ten bezp. do aku (ładowanie) SA2 80A - wspomaganie kierownicy A co się dzieje z tymi bezpiecznikami
Sprawdz sprzegielko(kolo pasowe) na alternatorze .Jesli oczywiscie Twoja lewa strona to strona pasazera :)
Miałem autko Skoda octavia 1,9 tdi, podczas awari alternatora mechanik wymienił cały regulator. Po tej wymianie alternator miał osiągać 120 A. Po podłączeniu na stole probierczym osiagal wartość 135A. Do tego zamontowałem akumulator 90AH. Przez najbliższe 10 lat nie wiedziałam co to jest problem akumulatora. Na taksówce to były różne kursy, długie i...
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
Skąd wiesz że nie masz dogrzewacza ? Masz komputer w liczniku - spalanie ? Jak tak to zobacz na zimnym po odpaleniu czy po chwili przy klikaniu przekaźników wzrasta lekko spalanie. Jak tak to raczej masz dogrzewacz. Jego załączenie jest zależne od kilku rzeczy - temp. na zewnątrz i temp. silnika , stanu obciążenia alternatora , panel klimy nie może...
ASV, napinacz paska alternatora całkiem niedawno wymieniałem na nowy to raczej on odpada, ale inne rolki sprawdze.
Najtańszy golf 4 ,passat B5 ,skoda octavia 1 , ibiza 3 , polo , fabia 1 coś z Opla można by zastosować (Astra G , Signum Vectra C) . Wystarczy zmienić kółka na pasek 19mm. Dorobić lub zmodyfikować uchwyt (tak by kółko było w osi). Najprostsze w montażu są te z opla. Tzn obudowy te same praktycznie. Tylko w tych z VAG jest wzbudzenie na dwuliniowej wtyczce...
Miałem podobny problem i rozwiązanie to zmiana map a powód to podobno zaśniedziałe styki albo rozrusznika albo alternatora o ie dobrze pamiętam. Po zmianie nie było problemu.
Witam, w aucie Skoda Octavia I (to samo co VW Golf IV) potrzebuję wykonać przewód pomiędzy alternator-skrzynkę bezpieczników na akumulatorze. Nie bardzo wiem w jakiej izolacji przewód zakupić (polwinit czy guma) 16mm2. Proszę o porady.
Tam ma alternator 70A może dać akumulator i 100Ah tylko po co.P
Napisalem powyższego posta ponieważ myślę czytając Autor wątku w temacie napisał Skoda Octavia 1.6 , 2000r, nie odpala, kontrolki bez reakcji zwróć proszę uwagę o informacji o kontrolkach , w treści nie pisze o tym że przygasaja tylko że gasną Przy próbie rozruchu kontrolki gasną, Dwie sprzeczne informacje , nie wiadomo o ktore kontrolki chodzi Może...
Jak w oleju nie ma syfu, jest jasno zielony, moim zdaniem nie ma potrzeby generować kosztów, te sprężarki nie są zbyt żywotne, zwłaszcza jeśli jest np uszkodzone sprzęgło alternatora, napinacz lub dwumasa, ewentualnie spieprzona dawka rozruchowa, często w tych sprężarkach uszkadza się tylko koło.
tyle ze od skody octawii 1 silnik 1,9 sdi i czy pasowal do audi a4 b5 1,8 benzyna Nie będzie pasował. bo przy.okazji zrobie rozrzad To zaczekaj aż będziesz przy kasie i zrób rozrząd przy okazji.
Jeśli masz nierówny blok w stosunku do mocowania łapy to żadne kleje do gwintów i bloku ci nie pomogą rzeźby to złączyć. Fachowo powinno się blok napawac i sfrezowac. Jeśli nie ma możliwości tego zrobic to jest sposób którego nauczył mnie stary mechanik autobusów. Ściągasz łapę, czyścisz dobrze blok nawet kamykiem żeby nie było grama smaru i odtluszczasz....
Waraz : wez cegi pomiarowe zaloż na kabel od akumulatora i odpal samochod przy rozładowanym aku : 50A ladowania to nic nietypowego ( skad bzdure o tym ze alternatory maja ogranicznik wzieleś to nie wiem ) Kolejny raz sugerujesz mi, że piszę bzdury i kolejny raz wytwarzasz jakieś moje wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem o alternatorze. Pisałem o prostowniku....
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Można powiedzieć że jestem w bardzo podobnej sytuacji również posiadam Octavie 98r. 1.6 75 km problemy zaczęły się od założenia gazu i ciągną się już ładny kawałek czasu, wyskakiwał błąd sonda lambda oczywiście sonda wymieniona przepustnica, alternator również ponadto przy włączonej dmuchawie światłach, i kierunkowskazach obroty jeszcze bardziej spadają...
Witam mam podobny problem (skoda octavia 1.9 tdi) . Zapala sie kontrolka abs i blad 1314. W silniku jest bląd 17911 sygnal obciązenia alternatora zacisk DF nieprawidlowy sygnal. Czy moze to byc przyczyna , prosze o pomoc.
Witam. Od pewnego czasu jadąc autem przy obrotach około 2300-2500 wciskam delikatnie gaz tak z centymetr to słychać takie szuranie, brzęczenie. Poniżej i powyżej tych obrotów nie słychać tego dźwięku. Najbardziej słychać jak np schodź z obrotów i przy ok 2300 wcisnę delikatnie gaz,ten centymetr. Przy mocniejszym wciśnięciu nie ma żadnego dźwięku. Rozrząd...
Owszem, wstawiłem alternator ze Skody Octavii. Rozrusznik też robiłem. Ale to rozrywka w porównaniu np. z błaganiem u mechanika dlaczego remont taki drogi np. za zrobienie bypassa na sterowniku w Volvo 2 godziny roboty wziąłem 500zl. Niech płacze. Stare trupy są wytrzymałe i części są bezczelnie tanie.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ustal typ silnika. Sprawdź akumulator. Sprawdź filtr paliwa (i co w nim jest itp). Odpowietrz układ paliwowy. A reszta w tematach powyżej -miłej lektury (warto przeczytać do końca). U mnie dźwięk "szurania" to było łożysko na napinaczu...
https://www.google.pl/search?q=bezpieczn...
Gdzieś na początku było o fachowcy od spawania progów za 700 zł i pisałem niech da namiary będziemy mu robotę podsyłać. To miała być cena za połowę progu zrobionego nie w pełni profesjonalnie, dospawanego do drugiej połowy bez rudej, ale tam był cały próg do zrobienia + drugi odchodził od dołu (ruda jeszcze niewiele widoczna), no i + problem z klimą...
Oświetlenie pojazdu też prawdopodobnie lekko przygasa. Wynika to z tego, że systemy typu ABS lub ESP gdy zaczynają działać pobierają dużo prądu, i prawdopodobnie nie jest to przypadłością Twojej "niuni" :D Lecz efekt ten jest widoczny w innych markach. Można o tym poczytać https://www.google.pl/search?source=hp&e...
A gdzie napisałem że płaciłem 500 zł?? Ja zapłaciłem 1000 zł, ponadto ona nie była regenerowana ta moja, tylko oni mieli już gotową, czyli po prostu wymiana, przynieśli swoją, zabrali moją. Poza tym wiesz, regenerowałem już zacisk za 150 zł to chyba dobra cena? I też się zaczął wieszać po roku, alternator po 1,5 roku padł po regeneracji a koszt zabiegu...
Szczotki regulatora można wymienić (nie jest to proste ale wole orginał Boscha bo na nim nie faluje napiecie jak na no Magnet Marnelli)Tak samo pierscienie ślizgowe Wszystko dostępne na allegro. A co do używki to musi być z tdi pasuje od passata B5,golfa 4 ,seata leona 1m, polo 4 ,ibizy audi a3 skoda octavia 1 itp tylko musi być z tdi 1.4 czy 1.9 nie...
Witam temat dyskusji dotyczy tak jak w tytule podcisnienia wakuometr wskazał od pomy vacum 0.8bara i na akumulatorze podcisnienia też (czarna kulą nad alternatorem ) lecz na Egr z chlodniczka , Turbine , egr przy klapie gaszenia pomiar wykazał 0 nic null. Zakupiłem 2 uzywany akumulator ponieważ stary był klejony oraz 2 zawór elektro magnetyczny aby...
Do tego kolego Aleksander_01 powielasz ściemę marketingową i reklamujesz historię! Nic nie reklamuję i nie powielam, opisuję tylko i wyłącznie mój egzemplarz oraz to co zaobserwowałem w pracy w warsztacie. Dzisiejsze KIA to już nie to co kiedyś. Są ładniejsze z zewnątrz, ale "w środku" gorsze. No nie wiem, hybrydki mają silniki odprężone, lekuchno...
Octavia 1 od 12 lat w rodzinie i prócz wymiany napinacza, rolki alternatora i jakiś tam drobnych elementów nic się nie zepsuło. Na szafie 250tys. Rdzy nawet grama mimo tego że już jest dość mocno poobijana, części tanie jak barszcz pasują od połowy VW. Niestety trzeba liczyć na realny przebieg 350tys+ jak nie więcej.
nie potrafie opisać go dokładnie to jest taki mały pizdryk kolega mi go czyścił wyjął prawy reflektor i ten czujniczek jest z góry interkulera powinieneś go łatwo zlokalizować ponieważ ida do niego przewody elektryczne mam dokładnie ten sam problem u mnie tak mocno przepuszcza turbina ze olej z interkulera(prze turbo) widzać po spodem zderzaka ostatni...
Mój akumulator zwierał jedyny objaw to był taki ze czasami szybko sie ładował zamiast 8-10 godzin ze 6. Też mi takie numery walił jechałem ładowanie zaświeciło i światła po woli przygasały, zjechałem na parking pochodził trochę i jechałem dalej. Zimno było to myślałem że już jest słaby niedoładowany a on miał 3-4 lata. Jak sie na to nałoży jeszcze usterka...
OK zaraz idę zobaczyć... Dodano po 34 Niestety nic to nie zmieniło a nie wiecie koledzy czy sterowanie alternatora idzie z licznika. Dodano po 1 Jeszcze jedno kopałem troszeczkę po forach i z tego co się pobieżnie dowiedziałem to podobno nawala jakiś tranzystor czy wie ktoś coś w tym temacie.
Witam posiadam Skodę octavię 2.0 tdi dsg auto odpala normalnie po czym po chwili odcina całkiem prąd i auto gaśnie nawet w trakcie jazdy nie raz po paru próbach odpalenia jest tylko takie cykanie jak by wogole prądu nie było po czym po paru próbach odpala i jedzie normalnie nieraz jest tak pare razy w ciągu dnia a nie raz pare dni auto lata normalnie...
Ładowanie alternatora: 14,66 bez obciążenia 14,4 - obciążenie światłami mijania, radiem, climatronikem, podgrzewaniem szyby, lusterek i obydwu przednich siedzeń. Auto Skoda Octavia 2002 benzyna 2.0 8V, przebieg 150kkm, raczej realny. Rozrusznik gdy auto jest rozgrzane kręci jak głupi. Dziś -17, kolejny test napięć, Aha faktycznie jak mierzyłem prąd...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Spadki napięcia to rzecz normalna. Jeżeli masz już duży przebieg samochodu to przydałby się zajrzeć do alternatora - szczotki i pierścienie.
Już chyba sam się zamotałem . Powodem całego zamieszania był brak świateł wstecznych , chyba się nie mylę . W trakcie dyskusji /?/ wynikły inne nieścisłości i to fakt . Usterka została usunięta dzięki pomocy Kolegów . Rozumiem że jesteś dociekliwy , ale po kiego grzyba na siłę teraz Ty chcesz coś spieszyć w tym aucie ? Tak, nie działały wsteczne ORAZ...
Witam, opisze tutaj wszystko od początku z czym mam problem. Auto w tym roku po raz pierwszy dłuższy czas stało przez większość zimy. W sobotę wieczorem chciałem wyjechać , po czym okazało się, że moje auto po raz pierwszy odmówiło współpracy (Stało 4 dni ). Przyjechał kolega, odpalił mnie z kabli , przejechałem się nim jakąś malutką trasę , zgasiłem...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Mam taką osłonę zamontowaną w rio. W Doblo od wymiany plastikowego paździerza, na taką ciężką kozę, nie wymieniałem alternatora, bo go nie zalewa na pierwszej lepszej kałuży.
Pasek do zdjęcie i sprawdź sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze. Dwa napinacz też już swoje opracował.
Jakie fabrycznie zamontowane radio miałeś zamontowane podeślij zdjęcie radia front tył i zdjęcia tabliczek nalepek znamionowych. Podaj nr z framugi drzwi pojazdu. O jaki numer Ci chodzi (VIN czy kod wyposażenia) bo na drzwiach jest tylko to: https://obrazki.elektroda.pl/1932757400_... Jesli chodzi o samo radio to mogę podać jedyne...
Do oryginalne. Nie potrafisz zgadnac czy funkcjonuje kontrolka ladowania, nie wiesz gdzie informacja o stanie alternatora/instalacji ale bedziesz poprawial po innych. Powodzenia.
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
Witam Ponaprawiałem w aucie co mogłem, no i zostały mi 3 błędy w komputerze: 1) 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 37-Navigation -- Status: Not registered 0001 7D-Aux. Heat -- Status: Not registered 0011 2) Address 7D: Aux. Heat Control Module Part Number: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component and/or Version: PTC-Element 0404 Software Coding:...
A czy ten alternator nie ma przypadkiem sprzęgła jednokierunkowego? Bo to ostatnio modne u producentów. Kolega z pracy miał podobne objawy(zapalająca się okresowo kontrolka) w Skodzie Octavii, no i to było przyczyną. Tak posiada, i w razie jego awarii jesteśmy zmuszeni do kupna nowego alternatora gdyż do tego co jest w ST225 nie można kupić sprzęgiełka...
Automatyczny wyłącznik ogrzewania tylnej szyby w samochodzie. Często zdarza się zapomnieć wyłączyć ogrzewanie tylnej szyby w samochodzie. Nie potrzebnie jest wtedy obciążony bardzo dużym prądem alternator, oraz instalacja elektryczna, co w krańcowym przypadku może doprowadzić nawet do nie doładowania akumulatora. Rozwiązaniem problemu jest zastosowanie...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Witam. To może i ja podłączę sie do tematu, jako, że posiadam dość stary silnik 1,9D a tematem zainteresowałem sie przy okazji szukania informacji na temat DFD (Double Fueled Diesel). Zaznaczam, że jak narazie mam wątpliwości, co do działania systemu a do tego jego wpływu na silnik. A więc zacznę od moich wątpliwości. Zakładając, że wydajność systemu...
skoda octavia alternator skoda octavia problemy alternator alternator octavia
arduino biblioteka button zasilanie manipulatorów integra czyszczenie głowicy magnetofonowej
System operacyjny nie skonfigurowany do aplikacji - rozwiązania Mercedes SLK 2011 R172 - Nie grzeją lusterka wsteczne