W Palio występują w zależności od wyposażenia alternatory 65, 75 i 90 Amp. Wg katalogu w EL występuje 65 Amper.P
Na bank pęknięta obudowa, spuchnięty stojan alternatora
Też miałem taki problem, okazało się, że winny jest alternator - pęknięty w dwóch miejscach, zrobił się owalny. Wina to lejąca się woda z podszybia na alternator, no i wiek swoje zrobił. W takim przypadku chyba kupno nowego będzie najrozsądniejszym rozwiązaniem.
Jak to jaki problem , zatarte lub brak sprzęgiełka na alternatorze.
Alternator pękł, lub skurczył się stojan i zwiera do wirnika. We Fiacie - typowe.
Dźwięków nie było, dopiero jak alternator pękł do było słychać wiatrak jak trze o obudowę ale tylko przy wyższych obrotach lecz w wiatraku brakuje jednej blaszki bo ostatnio się urwała, możliwe ze to jest przyczyną?
Napewno alternator pękł ?? Nie pali mi się ostrzeżenie że akumulator nie jest ładowany. Jak kupowałem samochodzik to sprzedawca piepszył coś o jakiejś diodzie przy alternatorze, że to włąśnie ona piszczy. Po czym poznam że ten alternator "pękł" (mechanikiem to ja nie jestem więc prosił by majiś opis kawe naławe). A jescze co do tego pęknięcia to jak...
Alternator pękł i wirnik trze o stojan
Pytanie brzmi czy się przepalił bezpiecznik ( zasila tylko b+ rozrusznik i alternator ) czy pękł z przyczyn mechanicznych. Zalutowane teraz jest?
Zabezpiecznik pękł :)
Tak też zrobiłem. Po zdjęciu paska wał silnika obraca się już nie tylko w lewą stronę, ale i również w prawą. Alternator okazał się zablokowany, a do tego obudowa pęknięta. Alternator do wymiany. Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję za pomoc.
Mi się wydaje ze ten sam pasek bo kiedyś jak mi pękł to zaświeciła się kontrolka akumulatora ze nie ma ładowania bo to pasek od alternatora pękł i nie było też wspomagania kierownicy i się ciężko krecilo
Miałem podobnie w Punto I - uszkodzony był alternator - pęknięta obudowa, ściśnięte przez to łożyska - wymieniłem alternator na regenerowany z wzmocnioną obudową - rezultat pozytywny cztery lata działa bezawaryjnie - to jest ok!, teraz mam inne problemy :)
Pękł mi klucz przy próbie odkręcenia koła od alternatora. Pękniętej części nie idzie za nic wyciągnąć. Czy ma ktoś pomysł jak teraz odkręcić to kółko?. http://obrazki.elektroda.net/45_12291048...
Cały alternator bo pękł.
pin 2 alternatora- To jest pojazd z 97 roku. Tam nie ma wtyczki. aikib Czy na pewno ładowanie jest na 100% ok? Zdarza się, że pęka ten gruby czerwony przewód przy alternatorze. W koszulce przy samym oczku. Jeśli jest dobrze to należy sprawdzić niebieski przewód "D+" od alternatora do FMR. Czy nie jest pęknięty. Ponieważ pojawia się błąd klemy "W" to...
Właśnie też mam pęknięty alternator :( Podobno za 300 zl można go pospawać, albo dołożyć 200zl i kupić nowy. Tak czy siak jest to droga zabawa... Wie ktoś co się może stać jak sie jezdzi z pękniętym alternatorem ? Bo niby ladowanie jest. Prosze o rady.
Oczywiście nawet nie zechciałeś sprawdzić, czy nie ślizga pasek, czy nie pękł alternator.
Zdejmij pasek i zakręć kołem alternatora , jak pęknięta obudowa to początek jego końca. Takie objawy występują czasami właśnie przy niesprawnym alternatorze.
Zobacz jak pęka. Pęka ta która trzyma stojan. Druga w zależności od wielkości pęknięcia pierwszej wytrzymuje lub nie. Najczęściej pęka w miejscu gwintu ale w 2 na 10 przypadków (to z mojego doświadczenia). Pierwsze alternatory naprawialiśmy wybijając stary stojan i wkładając nowy. Obudowa niebyła spawana tylko skręcana na stalowa opaskę. Stojan był...
Witam,mój alternator ma pękniętą obudowę i nie obraca się [14V 70A],dostałem inny ale [12V 70A] czy można taki zamontować .
Zanim kupisz nowy alternator pamiętaj że uszkodzony akumulator i słabe wzbudzenie też powoduje brak ładowania. Zanim zaczniesz winić alternator podmień akumulator na inny nie pęknięty.
wyjmij, rozbierz, wyczyść z białego osadu między stojanem a obudową, zabezpiecz smarem i poskładaj oczywiście pod warunkiem że obudowa nie pęknięta
Obstawiam, że problemem może być alternator. Typowe objawy uszkodzenia alternatora: - świecąca stale kontrolka ładowania akumulatora; - migająca sporadycznie kontrolka ładowania akumulatora; - brak zapalonej kontrolki ładowania akumulatora podczas włączonego zapłonu (przy zgaszonym silniku); - szybkie rozładowywanie akumulatora; - zbyt niskie napięcie...
A ja myslę, że nie, bo na zimnym, kiedy silnik ma większe opory nie kręcił by wcale. Wlazłbym pod spód i zobaczył bym czy nie pękł alternator. Bo jak pękł to wirnik blokuje o stojan, a że przełożenie duże to rozrusznik musi to pokonać.
Wszystko co się dało przełożyłem, poza obudową bo miała ucho pęknięte.
Coś mi się zdaje, że tam jest coś pokroju BCM- taki "komputerek" sterujący zasilaniem na różne obwody. Słyszalny alternator w głośnikach to objaw złego ładowania akumulatora - prawdopodobnie pęknięta obudowa, i lub uszkodzony regulator. Cykające przekaźniki to brak stabilnego zasilania cewek - prawdopodobnie siada elektronika sterująca nimi.
Świece zapłonowe NGK BKR5EZ takie były fabrycznie i nie ma z nimi problemu. Sprawdź jeszcze alternator czy nie ma pękniętej obudowy zwłaszcza od spodu, bo jeśli jest, to przemieszcza się stojan i potrafi zakłócić pracę komputera do tego stopnia, że wyświetla różne błędy których faktycznie nie ma i czasem zapali kontrolkę silnika nie wiadomo dlaczego...
Może masz pęknięty alternator, zobacz go od spodu.
po doładowaniu auto z bólem ale odpaliło. jak silnik ciepły to pali normalnie. Postoi trochę to kaplica. Alternator na pewno sprawny.
sprawdż najpierw dokładnie obudowę tego alternatora. W tycz modelach często jest pęknięta i teoretycznie alternator do wyrzucenia.
dzięki, silnik odpala trochę ciężko (nie wiem czy to jest potrzebne ale da się wyjąć kluczy na uruchomionym silniku )jest cały do wymiany czy jak a wspomaganie wogóle nie działa , kiedyś wspomaganie nie działało i okazało się ze był pęknięty alternator czy możliwe ze znowu pękł .
Ja bym najpierw sprawdził stan elektrolitu, następnie obudowę alternatora, czy nie pęknięta.
A zobacz kolego czy ci nie pękł alternator, pewnie ma ładnego sznyta od spodu.
1. Jeżeli pasek jest słabo napięty, to piszczy i się grzeje, słabo też ładuje alternator. 2. Jeżeli alternator jest pęknięty, to też może piszczeć, ale już z innego powodu. Wtedy raczej na złom z nim, niż do naprawy. Ja obstawiam raczej to drugie
to prawdopodobne, pękł alternator ->zablokowało wirnik-> stąd opory rozruchu. Ale jęczało by niesamowicie.
Na przykład pękł alternator i nie masz ładowania, ale nie ma co gdybać bez podpięcia samochodu pod tester
Hmm jak to wina regulatora to pewnie pójdzie jakoś go naprawić, a jak już jest pęknięty alternator to już raczej wymiana
Te śruby są dość twarde. Jeśli dociągnął mocno pasek rozrządu na rolce, poprawił na pasku alternatora i wspomagania, to mogła pęknąć. A wkleja je się - chyba nawet sam producent zalecał stosowanie szczeliwa. Ewentualnie opcja druga - przesadził z dociąganiem jej. Wadliwej nie spotkałem do tej pory, może dlatego że tylko Febi brałem.
Co do pękniętego alternatora, to wymieniłem w tym roku 14 :) Najprościej sprawdza się to włączając 4 lub 5 i przepychając auto patrzy się na pasek
To nie jest takie nie uzasadnione Robiłem ostatnio Peugeota 306 rok 98, pękł alternator, no to odpiąłem klemę bo musiałem, a że było to przed długim weakendem to auto stało do wczoraj kiedy wstawiłem nowy i podpiąłem akumulator to licznik pomigał potem wskaźniki od prędkościomierza i obrotomierza poszły na maksa, a na liczniku kilometrów jakieś 612tyś...
Jak to jest wersja chłodzona wodą, to nie włączy się wiatrak chłodnicy, więc nie jest to tak nieistotny element, jak Ci się wydaje Wtyczka jest do bólu standardowa, ciężko znaleźć samochód w którym jej nie spotkasz, wystarczy wizyta na jakimś szrocie, albo nowa w sklepie z częściami do rozruszników/alternatorów
Jeżeli nie jest pęknięta obudowa, to należy alternator wymontować i sprawdzić stojan oraz diody. Oczywiście, że pęknięcie alternatora nie jest jedyną usterką w tym alternatorze. Pozdrawiam.
ja stawiam na pęknięta obudowę alternatora , 4 przypadki takie miałem ( 1.4 8v )
Skoro uważam, że mój samochód jest wart 1600zł, powinienem otrzymać za niego 1300-1200. Wystaw na ogłoszenie, na giełdę pojedź. Możliwe, że trafisz na osobę co więcej zapłaci. Konesera, miłośnika marki, albo napalonego klienta. Jeżeli trafisz na handlarza to połowy nie dostaniesz. Stacja demontażu to biznes. Coraz mniej opłacalny. Rynek używanych części...
Pęknięty stojan. " Spuchnięte" uzwojenie. Wymiana na po regeneracji.
W SIENIE na bank to pękł alternator. Musisz go wymienić. W tej chwili najtaniej jest w serwisie FIATa. Oddajesz stary alternator i dostajesz tzw odnowiony, faktycznie nowy. Jak napiszesz jaki to silnik to powiem Ci jakie koszty.
Pęknięty i zatarty alternator. Zdjąć lub poluzować pasek klinowy i zobaczyć czy zapali.
Okazało sie , że alternator jest pęknięty, a sprzedający rozłączył kabel od wzbudzenia , zeby lampka sie nie świeciła. Wstawiłem drugi alternator, brak ładowania, kontrolka świeci a napiecie dalej ok.12 V. Teraz się zastanawiam czy i drugi alternator niesprawny czy coś innego moze jest z elektryką. Jakie powinno być napięcie na wzbudzeniu? Po włączeniu...
Mam problem z paskiem alternatora w Fordzie Fiesta 1.8D 1999r. To już jest piąty pasek wymieniony w przeciągu 2 miesięcy. Wymieniłem rolkę z napinaczem, uchwyt alternatora (wcześniejszy był pęknięty) i nic się nie zmieniło. Co może być przyczyną? Proszę o podpowiedź.
Obudowa alternatora się trzyma, czy zdążyła już pęknąć, podobno przypadłość Fiata?
Witam.Problem tego typu iż autko po rozgrzaniu się gwiżdże.Obstawiałem pompe wspomagania.Ale zobaczyłem że mam pęknięty alternator oczywiście wymiana nic nie dała.Po rozgrzaniu zaczyna gwizdać ,przy dodawaniu gazu (na luzie i na biegu).Czy można jakoś sprawdzić czy to pompa?Czy może coś innego?
Witam. W pierwszej kolejności szukałbym braku zasilania na instrumenty, m.in. na licznik. Może bezpieczniki lub przekaźniki, ale nie od rozrusznika, tylko po stacyjce. Sprawdziłbym też wtyczkę na alternatorze. O dziwo pęknięty kabel w tej wtyczce daje efekty na kontrolkach i to nie tylko na kontrolce ładowania, ale i pozostałych.
Problemem tego Fiata jest też słaba masa nadwozia, poszarp za nią , bo lubi trzymać się na paru drucikach. Co do pękniętego alternatora to jest to jak najbardziej możliwe . Sprawdź odpływy z podszybia, czy nie leje się z odpływu prosto na alernator, załóż odpływ z Punto EVO.
A kolega sprawdził czy oby nie pękł pasek od alternatora? Zaglądałeś wogóle pod maskę?
Qrna klient cos wspominał o wymianie baterii ale podobno wcześniej auto juz nie paliło. Kluczyka nie sprawdzalem na tyle czy ma pestkę. Poprostu pomysałem że sie rozprogramował. Pękł mu pasek alternatora w Holandii i niby od tego czasu auto nie pali i przyciagneli je do Polski.
Pewnie alternator był wymieniany ,dlatego nie ma pękniętej obudowy bo są mocniejsze ale teraz za to wyciska stojan do środka i wirnik go przeciera.P
Kolega zza granicy będący przejazdem w Wawie stwierdził pad alternatora w motocyklu - pęknięty drut. Według serwisówki potrzeba podwójnie emaliowanego drutu o przekroju 1mm. Czy ktoś z forumowiczów orientuje się, gdzie można taki nabyć na metry w Warszawie lub bliskich okolicach? Ewentualnie - może jakiś sprawdzony warsztat, gdzie mu to od ręki przezwoją?...
Pęknięty przestaje ładować . Tyle.
najczęściej pęknięty pręt uzwojenia wirnika,lub sam regulator
witam mam problem z moim reno pękł pasek od alternatora i wkręcił się w pasek rozrządu panowie mechanicy wszystko wymienili sprawdzili wszystko niby ok ale auto nie pali zapala na plaku i nic więcej bardzo prosze o pomoc
biały przewód ktory szedl do alternatora i stamtad robił za "drugi plus" do kokpitu byl pęknięty w środku
Szkoda, że nie napisałeś o tym wcześniej... to teraz masz zadanie bojowe - odłączyć (i zabezpieczyć) kable od alternatora. Jeśli po odłączeniu alternatora problem zniknie to winny jest alternator (ale raczej nie regulator tylko mostek lub zwarcie na uzwojeniach - nie masz czasem pękniętej obudowy alternatora). Jak odłączenie alternatora nic nie zmieni...
Popychacze i sprężyny zaworowe do sprawdzenia, wygląda że podpiera zawór. +1 A do tego trzeba by w ciemności sprawdzić, czy nie ma dyskoteki pod maską, bo mi kiedyś alternator iskrzył przez pękniętą obudowę i walił piorunami w jedną ze świec (albo odwrotnie) przez co ją zalewało i palił na 3 gary.
Wczoraj pękł pasek alternatora, dzisiaj dojechałem do mechanika zmienili pasek ale auto nie odpala. Nie działa centralny zamek i pokazuje tryb economy mode. Proszę o pilną pomoc bo mam aż 40 kilometrów do elektryka który też nie wiadomo czy to ogarnie . Auto zamykam tylko kluczykiem bo wkładka nie działa więc cały czas jest otwarte
Zupełnie nie wiem co ma zwarta dioda do problemów z rozruchem. Zresztą w tych pojazdach nie obserwowało się awarii prostownika. Jeżeli nasunąłeś trop alternatora to pasowało by sprawdzić czy nie jest pęknięty i wirnik blokuje o stojan. Ale taki alternator mocno skowyczy podczas pracy.
Astra H 1,9 CDTI 2006r. Chyba z rok czasu tak miałem, wszystkie światła gasły (również podświetlanie pulpitu) na około 1 sekundę, szczególnie przy mocnym skręcie w lewo lub przy zeskoku z krawężnika. Komputer nie zapisywał żadnych błędów. Przyczyną był alternator - pęknięcie szczotkotrzymacza, wymieniono bieżnie.
Witam mam problem ze wspomaganiem kierownicy od momentu jak mi pękł pasek od alternatora i jechałem przez 30 km bez paska to zawsze jak pasek mi pękł nie miałem wspomagania kierownicy ciężko się nią kręciło po założeniu nowego paska do alternatora wspomaganie nie chodziło tak jak powinno a wczoraj to już w ogóle ciężko zaczęło chodzić dolałem płynu...
A czy zauważyliscie że alternatory i rozruszniki fiatów pękają.
Nie utopi się ten alternator w zęzie, skoro zamocowany jest pod silnikiem ? Nie, zęza jest sucha, jedyna woda jaka może się w niej znaleźć, to drobne przecieki z dławicy wały napędowego, ewentualnie pęknięty wąż chłodzenia. Ale nawet jeśli będzie ciekło, to miejsca/wysokości jest naprawdę dużo.
Przy wymianie sprzęgiełka lub całego alternatora wykonuje się pomiar odległości sprzęgiełka od konstrukcji mocowania, ma być idealnie to samo. stosowanie zamienników nie jest wskazane. Paski, filtry, klocki, tarcze zawsze kupuję w serwisie. Wiem że drożej ale mam 100 % pewności że to oryginały. Dwa - dziś na rynku jest cała masa podróbek pasków. Ostatnio...
Hej, częstą usterką dającą takie objawy jak opisałeś, jest uszkodzenie kabli przy zacisku przykręcanym do D+ alternatora. Pęknięcie, zaśniedzenie itp. Często końcówka ta jest fabrycznie zalana (zabezpieczona) gumą i właśnie pod tą gumą jest problem. Powodzenia.
Jak pękł ci alternator to będziesz musiał go wymienić, a jeżeli żarzy ci się lampka to na pewno nie jest to wina szczotek. Jeżeli nie ufasz swemu mechanikowi to go zmień na innego skoro umie tylko wymieniać (a może jest po szkole kucharskiej) lub zaprowadź do elektryka
Okazało się, że był pęknięty wirnik, dość popularne wśród modeli tego auta :-) temat uważam za zamknięty.
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Jak płyn chlodniczy może trafiać do tego alternatora skoro jest doprowadzany rurkami. Chyba że pękniętą obudową. Bo nie od złożenia 2 pokryw. Kolejny błysk geniuszu warsztatowego.
Tak na prawdę to nie wiemy o który przewód ci chodzi . Najbliżej koła może być też przewód olejowy od vacum pompy zamocowanej na alternatorze. Nie masz zdjęcia ?
Witam A jaką mogę mieć pewność, że wina nie leży po stronie instalacji, zresztą to już nie ma znaczenia bo dzisiaj prawdopodobnie będę miał drugi alternator. A i mam pytanie co do tej kostki, powiedzcie, czy dobrze rozumiem 1 przewód to kontrolka, 2zasilanie po zapłonie celem włączenia regulatora, 3 sygnał z obrotomierza celem dostosowania napięcia...
Brak zasilania na deskę lul pęknięty lut na okrągłym złączu wtykowym.
Witam, auto jak w temacie. Przyjechało z usterką alternatora. Alternator wymieniony, po paru godzinach powtórka ponowne uszkodzenie drugiego alternatora. Podjęta decyzja o regeneracji starego alternatora wymieniony mostek (był pęknięty), wymieniony regulator. Części AS. Założone wszystko do auta. Alternator ładuje. Nie dawało mi to spokoju więc zacząłem...
Witam, rozsypał mi się alternator, z konieczności wrzuciłem z Golfa, ten sam, ale o mniejszej wydajności prądowej, 70A, oryginalnie był 90A - czy na takim alternatorze może jeździć, czy jednak konieczny jest 90A? Napięcie ładowania nieco spada po włączeniu odbiorników, ale utrzymuje się w granicach 13,5V Dodatkowo, w tym alternatorze z golfa jest wpięty...
Cześć, Mam problem z moim daily. Pacjent to Iveco daily 35s17 3.0 2015r Problem z poziomowaniem zawieszenia tył. Błąd wskazuje na brak komunikacji że sterownikiem zawieszenia. Auto opadło, kontrolka poziomowania świeci Problem wystąpił w zeszłym roku w sierpniu wyczyściłem wtedy styki sterownika Wabco i pomogło. Teraz już nie pomaga. Sterownik jest...
Panowie spawanie oki ale koronki? ;-) koronki to mi się z rowerem kojarzą niektórzy mówią wianki;-) alternator wykręcony:-) obudowa pęknięta :/ i zwarcie na stojanie :/ więc nikt się tym bawić nie będzie w poniedziałek na szrot i coś trzeba wykręcić ;-) do fiata brava z jakich samochodów będzie jeszcze pasował ? bravo? Siena? palio? na co zwrócic uwagę...
Bzdury kolego prawisz. No chyba ty prawisz. Mam Seicento które kończy 10 lat w marcu i kilka lat temu właśnie była pęknięta obudowa alternatora. A więc znam to osobiście i proszę mi tu nie wypisywać pierdół. Fachowcy potwierdzą... A problem jak wiadomo leży w jego położeniu. (na dole). P.S. I proszę o rzetelne cytowanie czyiś wypowiedzi. Dziękuję.
Alternator 1.5 roku temu był regenerowany, tzn. wymienione łożyska (niepotrzebnie, bo nic to nie polepszyło) oraz szczotki (niepotrzebnie, bo tamte były OK) oraz sprawdzany regulator napięcia. Przez półtorej roku to można i z 60tys km nakręcić .Poza tym głośna praca mogła wynikąć z typowej fiatowskiej usterki tzn pękniętej obudowy alternatora a na...
Dopóki sam nie rozbierzesz i nie zobaczysz to się nie dowiesz. W każdym bądź razie "mój" mechanik stwierdził, że nie ma sensu wymieniać obudowy i wymienił cały alternator, mimo, że nic nie tarło (ale obudowa była od spodu pęknięta niemal na całej długości). Już lepiej jeździć z pękniętą obudową niż próbować ją spawać...
Witam mam Seata Leona 2007 tdi 140km, pękł wspornik który trzyma alternator i klimatyzację, wymieniłem ja wraz z kółkiem które dociska pasek rozrządu ale nie blokowalem nic na rozrzadzie, spróbowałem zakręcić ale po chwili zakrecil tak jakby się rozrząd przedstawił co mam zrobić. Pomóżcie
Panowie trafiliście. Przewód idący z alternatora na rozrusznik zgnił i nie było przejścia. Dodatkowo czeka mnie wymiana alternatora gdyż po demontażu okazało się że pęknięte jest łożysko. Dziękuje za pomoc.
Witam, Auto odpala od kopa, ciągnie równo i przyspiesza ładnie.. Ale mam powracający błąd P0340 przy wysokich obrotach 4000-5000. Czy ktoś wie jakim napięciem jest zasilany czujnik wału korbowego w tym aucie ? Po przekręceniu kluczyka przy pomiarze miernikiem cyfrowym gniazda złączki zasilającej czujnik wału korbowego(zdjęcie poniżej) na pinie 1(masa)...
Zawiozłem alternator do fachowca i okazało się że są spalone diody w alternatorze. Elektryk mówił że przyczyną mogło być podłączenie odwrotnie klem do akumulatora. Także sprawa wyjaśniona. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Aha , jeszcze jedno. W moim przypadku diody się spaliły gdyż pękł mi pasek na alternatorze i jechałem kilka kilometrów bez paska. Akumulatora...
Wszystko zależy jakiego producenta masz alternator. Kiedyś też wymianiałem i bez tej informacji nikt nie dobierze. Finalnie okazało się że jest pęknięta obudowa i zamiast łożysk wymiana całego altka.
Witam. Regulatory i pękanie alternatorów we fiacie punto to normalka.... Niedawno ten sam zabieg miałem... Jakiś miesiąc temu wymieniałem regulator...oczywiście dostać ten regulator to jak odkryć nową wyspę....nigdzie nie ma, a jak był to dopiero za 2 tygodznie, ale przypomniało mi się że sąsiad wymieniał alternator bo mu niedawno pęknął. On ma bobajże...
Witam. Potrzebuję uzyskać pomoc odnośnie nazwy części którą zamieściłem na zdjęciu,jest to mostek znajdujący się na alternatorze w peugeot 307 2.0 benzyna 2006r , potrzebuje zakupić taką ponieważ ta jest pęknięta. https://obrazki.elektroda.pl/1246508900_... https://obrazki.elektroda.pl/1941463100_...
Witaj, prawdopodobnie szczotki w alternatorze , lub wytarte segmenty komutatora na wirniku. Ja tak miałem w VW golf 3 1,6 Świeciła kontrolka , po rozebraniu zobaczyłem że segment na wirniku jest pęknięty i nie było ładowania. Sprawdź to. Regulator raczej nie .
Witam. Jak pech to pech,wczoraj przejeżdżający Tir zerwał mi przewody telefoniczne stąd moja nieobecność.Wracając do tematu,problem rozwiązałem.Może niektórym z Was ta metoda się nie podobać,wybrałem najwygodniejsze dla mnie rozwiązanie czyli spuściłem gaz i odkręciłem sprężarkę.Po 5 minutach miałem alternator wyjęty ( OCZYWIŚCIE ŻE PĘKNIĘTY ) Panowie,mając...
Szkoda że autor nie ma fotek tego paska. Bo co znaczy "pękł", jak w poprzek, wzdłóż, rozwarstwił się, wyszedł z niego oplot ? Dzisiejsze paski wielorowkowe nie mają prawa pęknąć . Ostatnio robiłem jakiegoś fiata i tam zatarł się alternator. Gdy już odpalił to z paska szedł dym jakby się samochód zapalił. Po zdemontowaniu paska tylko ząbki były ciut...
Jeśli kontrolka z symbolem baterii gaśnie oznacza to tylko tyle, że na obwodzie diod wzbudzenia pojawiło się napięcie. Natomiast ładowania faktycznie może nie być np ze względu na brak dobrego kontaktu przy przewodzie ładowania - zaśniedziałe styki, kabel pęknięty itp. Trzeba najpierw to wyeliminować a dopiero potem się przyglądać alternatorowi.
niestety musisz wyjąć alternator i sprawdzić diody. miałem kiedyś coś takiego i okazało się że był pęknięty lut na diodzie 3A (małej) Nie ma co szukac alternator do gory sprawdzic diody i wymienic Najprawdopodobniej poszla jedna z wzbudzajacych Koszt ok 10 zl P
Po odpięciu tego bezpiecznika jest 0,0 3 A lub 0,05 A tak się waha. Miernik mam jaki mam .Postaram się skorygować innym miernikiem. Wiem tylko tyle że w centralnym zamku mocno jest namieszane może jest jakaś pozostałość po alarmie, bo mechanika czy elektromechanika to to auto chyba nie widziało nigdy, jest masakra w instalacji, ale jak kupujemy to tego...
Zacznij od wymiany kondensatora takie rzeczy często sie zdarzają jeśli coś się działo w aucie z alternatorem i podawał zbyt wysokie napięcie ładowania .
pęknięty alternator pęknięty obudowa alternator pęknięty dźwigienka
schneider kanały regulator bojlera smilo programowanie
światłowód własny router myjka lavor
CX802 w deskorolce Hover-1 – co to za układ, zamienniki, gdzie kupić? Grzałka do bojlera Kospel 140l z termostatem 75°C – Kospel, Backer, Selfa, Eliko, ceny, gdzie kupić