Sprawdzałeś łożyska pompy, alternator łożyska kręcą się swobodnie,mocowanie koła pasowego na wale głównym.Nie obstawiał bym wadliwych kół pompy.Właściwy naciąg paska. Zobacz pracę koła pasowego na wale głównym czy naciąg paska jest taki sam kręcąc po woli na całym obrocie wału. Mocowanie alternatora czy nie urwana podstawa alternatora.
bo będzie prościej - podłączasz do alternatora tylko kontrolkę wzbudzenia (druga noga żarówki do + po stacyjce) i gruby plus do akumulatora i tyle
Koledzy ten temat jest sprzed dwóch lat. Problemem było silnie utlenione aluminium wokoło szpilek (nr 21 i 22), na które nałożona jest podstawa i które jednocześnie trzymają obudowę pompy wody. http://obrazki.elektroda.pl/3226023600_1... Problem rozwiązałem poprzez odkręcenie zeszlifowanym, wąskim kluczem tych właśnie szpilek. Na początek...
Tak. Na zdjęciu brakuje połączenia masowego - minus akumulatora, obudowa alternatora, podstawa regulatora. Złóż to jak na obrazku, podepnij woltomierz, a na wyjściu z alternatora (szeregowo) amperomierz. I sprawdź, jak wyglądać będą parametry napięcia i prądu.
Kolego opis jest bardzo chaotyczny, niewiele z niego wynika. Tu masz dwa podstawowe układy alternatorów. 994498 994499 Jeśli alternator jest rzeczywiście obcowzbudny to chwilowe podanie napięcia nie spowoduje ciągłego ładowania - napięcie musi być podawane cały czas, regulator w tym alternatorze reguluje napięcie na podstawie napięcia wyjściowego
Już wszystko wiadome. Sprzęgiełko / wolne koło alternatora było uszkodzone, zablokowało się. Po wymianie i zamontowaniu wszystko gra. Co do konieczności użycia specjalistycznych narzędzi w przypadku odłączenia alternatora od jego podstawy to jak dla mnie to bzdura. Jeśli alternator będzie ponownie montowany do swojej podstawy, a ta z kolei do silnika...
S-sense - plus z instalacji jako wejście często tez nazywany sensor akumulatora. Regulator w alternatorze na podstawie tego wejścia reguluje napięcie..
Kolego nie obniżenia obrotów wału prądnicy (alternatora) tylko obrotów silnika. Przy 1200 obr alternator ma ok 20 A ale przy 5000 obr jest 65 A. Na podstawie alternatora A 210 W- Star 200.
Patrze po wymiarach złącza superseal i od razu moge powiedzieć, ze jest po prostu za duże - cala podstawa czujnika ma 43 mm, z tego co widzę zlacza superseal ma 42 mm. Nie zamontuję pokrywy alternatora+nie da sie zamontować podstawy czujnika - kolizja z szczotkotrzymaczem alternatora....
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
wiem co to 120 stopni wektorowo Najprostszym wyjaśnieniem jest twój rysunek. Jeśli wygumkujemy z niego uzwojenia, te linie w środku będą określać środki cewek każdej z trzech faz. Wówczas układ geometryczny uzwojeń będzie odpowiadał przesunięciu fazowemu napięć poszczególnych faz. Można powiedzieć, że max napięcie na fazach będzie się pojawiać co 120...
W Ursusie masz alternator z MTZ Belarus 700 lub 1000w Na jakiej podstawie tak sądzisz, skoro to przeróbka z prądnicy i nie wiesz kto i co tam włożył? Ten stary alternator po naprawie przeżyje jeszcze nie jednego za 200 zł.
Nissan Maxima rocznik 1955 Oooo, stary ;) czy może być inna przyczyna nieładowania niż zepsuty alternator Oczywiście. Napięcie paska czy rozwalony akumulator. Świecą Ci się jakieś kontrolki od ładowania na desce? Sprawdzałeś akumulator? Mierzyłeś napięcie ładowania przy alternatorze i akumulatorze? To są podstawy. Być może na alterku będziesz miał...
Witam. Zobacz w jakim stanie masz szczotki na alternatorze, pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora i połączenia elektryczne na samym alternatorze. Oraz masy na silniku. Była wymieniana skrzynia więc i grzebane przy rozruszniku. Przewody "+" na nim sprawdzić - to wszystko w ciągu obwodu jest połączone. No i podstawa - czy same klemy na akumulatorze...
tu masz układ rozruchowy na podstawie ursusa 330 http://www.elektroda.pl/rtvforum/alterna... a tu masz instalację trzeba odpowiednio przenieść
Dlatego w ładowarkach jest jedno napięcie które sprawdzi się przy +35 stopniach i -10 . Zabawa w kompensację temperaturową ma sens w urządzeniach stacjonarnych i to przy dużych pakietach akumlatorów bo tam koszt szybszego zużycia przez za wysokie napięcie ładowania liczony jest w tysiacach albo dziesiatkach tysięcy złotych . Ta korekta temperatury w...
Prosty pomiar wszystko ci powie.
Golf 4 i pochodne miały Boscha 120 A z regulatorem wbudowanym, można je nabyć nawet za 50 PLN, tylko koło pasowe do zmiany bo tam były na pasek 6pk. Z doświadczenia z montażem alternatora w C360 jest problem z obrotami niestety te silniki pracują normalnie na obrotach około 1600 RPM a to są za małe obroty aby uzyskać nominalne prądy z alternatora. Czasem...
72 Ah jest z oczywistych względów lepszy, ale bedzie cięższy i droższy. Sprawne ogniwo - to podstawa. Nawet gdyby alternator słabo sobie radził z jego pełnym doładowaniem (co może wystapić jedynie w ciągu zimy- lecz wcale nie musi takie zjawisko zachodzić, bo zalezy ono od wielu rzeczy), to moim zdaniem lepiej jest raz na dwa, trzy tygodnie ogniwo doładować,...
Może koło pasowe wyślizgane, przełóż twój do kolegi, sprawdź połączenie śrubowe od plusa masa podstawy alternatora i kabelki wzbudzenia/lampka ładowania.
Kolego, powodów braku ładowania może być wiele. Alternator może nie podawać napięcia ponieważ ma: 1. Wytarte szczotki, 2. Uszkodzony regulator napięcia, 3. Uszkodzone diody w alternatorze, 4. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu wirnika, 5. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu stojana. Przyczyną braku ładowania mogą być także zaśniedziałe końcówki, lub przerwy...
Podaj zmierzone napięcie na alternatorze, to jest podstawa. Regulator jest bardzo awaryjny.
w tym samochodzie to nie jest problem tylko musisz kupić podstawę alternatora z mocowaniem na pompe wspomagania, przekładnie z przewodami i zbiorniczek na płyn
Nie ma gdzie, no chyba, że ktoś go przycisnął podstawą alternatora.
Dopasować i wbić torxa.Ale raczej bez demontażu podstawy alternatora jak nie jesteś wprawiony się nie obejdzie.
Właśnie to jest dziwne bo żadnych błędów nie ma wchodziłem w menu HH przez zworkę i nic niema Odłączyłem akumulator i podstawie drugi i alternator do sprawdzenia.
Cześć może ktoś podpowiedzieć jakie parametry są tego przekaźnika, chodzi mi czy rozrusznik prze to można puścić i alternator , na podstawie tego przekaźnika zbudować rozłącznik elektroniczny akumulatora ? [url=https://allegro.pl/oferta/vw-phaeto... ~lampik
Alternator to podstawa choćby dlatego że wydłuża żywotność akumulatora doładowany dłużej wytrzymuje. Dwa lampy LED nie są takie złe czego nie można powiedzieć o obecnych żarówkach a jakość światła ,mniej się grzeją no i pobór mocy dwie 16 W lampy LED to potęga w c360 wiem bo mam Ori R4 z przodu to przy nich kaganki.
Chodzi ci o podgrzewacz wody? Do świec są dwa przekaźniki sterowane z ecu w konfiguracji 1-1 mała moc 1-2 duża moc czyli jeden przekaźnik uruchamia 1 świecę drugi przekaźnik 2 świece. Sterownik je włącza na podstawie tez obciążenia alternatora czyli sygnał DF z alternatora. Wiem że 3 grzeją do 25stC płynu a później 2 do 70stC Wiec skoro działa obwód...
witaj Marrog. Tez jestem posiadaczem Passata VR6. jak mialem stara onwe i antenke president'a na stale tez mi sialo radyjko. Teraz mam UNIDEN 410 i antene Sunker- odpowiednik ML-150 jest poprostu swietnie- 0 zaklocen- ani z alternatora, ani z wycieraczek. Podstawa- nie mozesz miec przebicia na kablach WN. pozdrawiam
Może zacznij od podania jaki masz aktualnie alternator (model marka) i na podstawie jego mocowań i wymiarów może ktoś dobierze podobny. ps tak duża modyfikacja prawdopodobnie uruchomi szereg problemów typu nierówna praca silnika przygasanie auta na jałowych obrotach...
Podstawa to alternator o mocy powyzej 120 (140)A. Dolozenie grzania to nie problem, jednak cos musi to zasilic.
Prędkość oblicza na podstawie impulsów (kontaktron), a obroty oblicza na podstawie impulsów alternatora.
Jak się pali kontrolka ładowania to pewnie go brak. Miernik w rączke i sprawdzić jakie jest napięcie na aku, gdy silnik nie pracuje i gdy pracuje. W tych autach często padają alternatory, pękają obudowy. Nie wiem na jakiej podstawie uważasz, że jak pali się kontorlka ładowania to masz zwarcie.... Jak było bo gdzieś zwarcie to bezpiecznik by przepaliło,...
I jeszcze musisz dopasować otwory mocowania alternarora z obudową wentylatora. Po zdemontowaniu prądnicy przykręć alternator z podstawą do bloku silnika i sprawdź umiejscowienie otworów. Robiłem to 11 lat temu i nie pamiętam, czy trzeba lekko rozpiłować otwory czy dowiercić nowe. Wiem, że coś trzeba było z tym zrobić. A z przewodam to tak, jak napisał...
Witam serdecznie. Kupiłem Skoda Fabia 2004r. 1,2 z uszkodzonym przodem. Uszkodzony był również alternator oraz podstawa filtra oleju. Po wymianie tych części auto odpaliło . Na początku tak jak by coś nie tak było z alternatorem raz jakby ładował a raz nie. (nie łączyła rozbita wtyczka). Auto odpalone chodzi ok 10min i nagle coś trzasło w silniku i...
Alternator jest uszkodzony i tyle. Parę słów tytułem wyjaśnienia czemu. Sygnał DF czyli napięcie na uzwojeniu wirnika (a właściwie to częstotliwość jego załączania/ wyłączania) to informacja na podstawie której ecu wylicza procentowe obciążenie alternatora, można sobie zobaczyć w blokach pomiarowych na vag-u (gr 016 generator load), sterownik nie ma...
napięcie na wolnych obrotach bez odbiorników wacha sie w przedziale 14,1-14,35v Pomierz wtedy prąd pobierany z alternatora. To jest podstawa czegokolwiek.
Masa alternatora/akumulatora dobra? Sprawdzona? To podstawa.
Podstawa to sprawdzenie ładowania , jak pisali wyzej , sprawdz przewod pradowy na alternatorze (30) groby czerwony , idzie bezposrednio na akumulator albo na rozrusznik (nie pamietam dokładnie podłaczenia ) .Podłacz najlepiej bezposrednio na akumulator z zacisku 30 na alternatorze i sprawdz ładowanie .Jak bedzie brak ładowania to wyciagnij regulator...
ładowanie akumulatora sprawdzane voltomierzem powinno wynosic 14,0 do 14,5 przy naładowanym aku. ale dobrze jest sprawdzic terz amperomierzem i wtedy jest 100% pewnosci ok pozdrowienia Dodano po 2 ale z tą masą jest racja w oplau to jest podstawa dobra masa 1-silnika 2-silnik/alternator
Podstawa jest alternator bo to on zasila sprzet podczas jazdy
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Podobnie jest w VW T4. Pompa wody. Zobacz przy wymontowaniu czy nie trzeba będzie rozrządu zdejmować. W VW jest taki mały myk, że zdejmuje się pompę, alternator i jeszcze podstawę pompy i nie trzeba rozpinać rozrządu, trochę więcej roboty ale nie trzeba ustawiać potem nic.
Chłopie, masz panel, to daj regulator do panela, alternatory zostaw w spokoju. Podstawy się kłaniają...
1.6 masz pochylony do przodu i z wydechem od przodu - 1.8 będzie pochylony do tyłu i z wydechem od tyłu - więc już wiadomo ze wydech do przerobienia. Uchwyty poduszek silnika obydwa, wtrysk - bo inny jak mi się zdaje, z inna podstawą, przewody do chłodnicy - i to z grubsza tyle. Elektrycznie to to samo - wiązka da się rozpruć, żeby poprowadzić przewody...
Taaaaa ? I jak to dalej działa ? Zasadę działania alternatora może sobie kolega doczytać w książkach z podstawami elektrotechniki.
Gotowe „zapłony CDI” to takie same zestawy alternatorów od chińskich skuterów/motocykli, lepiej lub gorzej wykonanych (podstawa, krzywka, rodzaj ładowania, podzespoły). Sam sobie odpowiedz na pytanie, skoro ludzie zakładają i użytkują.
...Prez8s chyba lekko przesadziłeś kolego z tym alternatorem... Praktycznie każdy wzmacniacz pełną moc osiąga przy napięciu 14,4V, jeśli alternator jest za słaby to raz że masz migotanie wszystkich swiateł w aucie a dwa nie osiągasz pełnej mocy. Alternator 200A to nie przesada, bodajże w niektórych mercedesach są seryjnie takie montowane. Trzeba też...
Polskie przełączniki były zawodne ,niemieckie w tamtych czasach znacznie lepsze.Tego z Fenda nie widziałem ,to nie wypowiadam się na temat jego jakości. Mam tu coś dla Kolegi Berqa Dodano po 2 Coś takiego[url=https://archiwum.allegro.pl/...
Na podstawie jednego zdania i jednego zdjęcia to trudno podpowiedzieć. A sygnał z alternatora jest?
No kondenstator przy mocnym sprzęcie to podstawa.
Miałem model w3001d4 to jest praktycznie to samo ;) I powiem Ci tak że ten Pioneer chodzi bardzo fajnie jeżeli chodzi o jakość basu. Miałem bardzo dużo głośników basowych obecnie RE Audio SE. I tylko ten Pioneer mi najbardziej odpowiadał, gra bardzo przyjemnym dla uszu basem, i fajnie masuje. Co do mocy to jest ona zawyżona co najmniej o 30% ;) Ten...
Alternatora naprawiałem 2 razy i 2 razy założyłem mostek diodowy z regulatorem napięcia taki sam jaki był zamontowany w moim alternatorze dobrany na podstawie nr na naklejce alternatora - ostatnio 3 lata temu. U mnie alternator (regulator) ma wtyczkę 2-pinową ale dochodzi do niego 1 przewód niebieski z białym paskiem. Problem z zapalającą się lampką...
Dziękuję za bardzo szybką odpowiedz i tamte dwie strony. Dzisiaj rozmawiałem na ten temat i dostałem radę aby wykorzystać alternator samochodowy jako prądnice. Mój schemat wyglądałby mniej więcej tak Turbina o osi pionowej dokładnie taka jak przedstawiona na rysunku http://postcarbon.pl/wp-content/uploads/... Następnie zostałaby...
Sprawdziłbym i tak układ wtryskowy, skoro resztę masz okey Dodano po 1 A jak poczekasz 15s. to odpali bez problemu ? Dodano po 2 nie wiem czy się mylę czy nie, ale silniki diesla biorą obroty z alternatora, na podstawie temp. silnika i obrotów ustalana jest dawka startowa. Może, że jeszcze rozrusznik, ale to jest do sprawdzenia.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, przełącznika "grzybka" i ewentualnie przełączników zwalniających hamulec wom-u. Problem wygląda na ewidentnie elektryczny. Alternator też dobrze byłoby sprawdzić - to, że ładuje to nie wszystko - sterownik na podstawie sygnału z alternatora sprawdza poślizg sprzęgła wom, jeżeli ma nieprawidłowy sygnał z alternatora...
Kolego podstawa to pomiar na obydwu śrubach alternatora.
Zeby sobie poradzić z zakłóceniami w radiu to trzeba najpierw sprawdzić którędy one wchodzą do tego radia. Mogą przez antenę jak też po kablu zasilającym. Podstawa to dobre umasienie zarówno anteny do karoserii samochodu jak i samego radia. Ja stosowałem filtry przeciwzakłóceniowe złożone z dławików i kondensatorów na przewodzie zasilającym tuż przy...
Ale.... podstawa jest dobry alternator , akumulator i kable o wlasciwym przekroju i gdy to zapewnimy to kondek jest zbedny
Zapytaj w Agromie na Elewatorskiej o regulator napięcia do alternatora. Zobaczysz jak fizycznie to wygląda i potem poszukasz tego cuda u siebie i wymienisz go. A schematy? po co? regulator napięcia jest zintegrowany z alternatorem i na schemacie nie będzie pokazany. Podstawa w Ursusie to lampka ładowania,żarówka 12V/4W, jak będzie mniejszej mocy alternator...
A poświęciłeś by zajrzeć do książek o elektrotechnice samochodowej? Nie o konkretnych modelach ale o podstawach elektrotechniki.
Mam takie auto i też wojowałem z tym... Odkręć przewód łączący skrzynie biegów z karoserią , wyczyść i przykręć z powrotem. To samo z przewodem masowym od akumulatora. Zrób nowy przewód z oczkami łączący podstawę alternatora z głowicą i wymień. (nie naprawiaj starego - to niewiele daje)
Żadnej elektrowni nie trzeba. Ja miałem dobry akumulator kable 35mm2 i grało, nigdy prądu nie brakło, ten sam komplet (2xgt5+rx44). Więc dobry aku, alternator i kable to podstawa. Kondensator też zbędny. A wszystko jeździło u mnie w punto1 także elektrowni tam nie ma(alternator fabryczny).
witam Przerabiam instalacje w moim Junaku na 12V (zapłon bateryjny) jak sprawa z prądem wygąda w oryginale kazdy kto posiada Juaka wie :| Mam problem z połączeniem tego wszystkiego nigdy nie lubiłem sie z prądem :D Narazie chce zrobic prosta instalacje tylko na rozruch motoru taka podstawa między: - alternator - akumulator - cewka zapłonowa - kontrolka...
Moc alternatora nie jest krytyczna. I tak większość mocy powinna wydzielać się w uzwojeniach alternatora! Pod warunkiem, że rezystancja przewodów/złączek nie jest zbyt duża i uzwojenia mają identyczne parametry (rezystancja i indukcyjność). Asymetria może prowadzić do przeciążenia jednej fazy. Poza tym regulator też musi być przygotowany do swojej roli...
witam. pytanie mam mondka z endura-de td i jaki był tam montowany alternator bo widziałem z innym niż u mnie, i teraz niewiem czy ja mam cos przerabiane czy w tym 2.a pytam bo niemam jak sprawdzić producenta a czuje ze szczotki mi siadaja bo dzis przy reg obrotów zamrugała katrolka ładowania a przejechane ma 196tyś i zapewne nie były nigdy wymieniane....
Zmierz napięcie ładowania na samym alternatorze To podstawa po dokonaniu pomiaru rezystancji kabla Taki pomiar nic nie daje, bo problem powstaje zazwyczaj pod obciążeniem, którego nie daje omomierz.
Jak kolega wyżej. Mogło dojść do sytuacji, w której po zagotowaniu płynu pociekło trochę na alternator i są problemy. Podstawa diagnozy to pomiar napięcia za pomocą miernika. Bez tego ciężko cokolwiek określić
https://obrazki.elektroda.pl/3706636700_... Tam przeważnie słabo ładuje alternator ,sprwawdz czujnik temp akumulatora w jego podstawie. Ja przerobiłem u siebie na regulator w alternatorze, oryginalnie jest on w pcm/ecu. Niedoładowuje po czasie kazdy alternator
Od jakiegoś czasu pojawił się u mnie "świszczący problem". Pod maską okazało się, że przednia śruba do regulacji napięcia "wisi luźno". Pod spodem znalazłem kostkę z dwiema dziurami, która jakimś cudem nie wypadła spod maski. Czyli brakuje jednej śruby. Cztery pytania (załączam zdjęcia): 1. Jak długa śruba powinna wchodzić w kostkę (foto A czy B)? 2....
Witam Znajomy Ma ten wzmak pod Re Se 12 I zadnych porblemów podstawa to dobry alternator Kondensator i akumulator..
Witam No to tak Akumulator jest sprawny na 100% Alternator też sprawny na 100% / sprawdzony na stole pod obciążeniem 70A ma 14,45V Posprawdzane masy , zasilania , poprowadziłem dodatkową masę od podstawy alternatora , dodatkowa masa na skrzyni i silniku , efekt powiedzmy mizerny , bo po odpaleniu ładowanie w okolicach 14V bez szału wielkiego , ale im...
Heh- co deaje kondensator to już sprawdzałem na zawodach db drach- bez kondensatora było 0,8db więcej. Co do SIEPAKATOR86 - kolego podstawa to alternator jak autko standardowy 75A to normalka, ja miałem to samo pod PSX-D2, po wymiane na alternator 110A była ogromna poprawa.
najprawdopodobniej jutro podstawie ten drugi alternator, podobno jest 100% sprawny.. Jak bedzie ok. to bede rozbierał stary..
Bardzo dziękuje za odpowiedzi. Przystane na propozycje zaproponowane przez Panów i zrobię to za pomocą alternatora. Tylko chciałbym rozwiac pewne wąpliwości: 1. Czy do tego układu będę potrzebował jeszcze jakiegoś akumulatora żeby uzyskać napięcie wzbudzenia ? 2. Rozumiem że regulator napięcia alternarora bada napięcie na wyjściu alternatora i na tej...
Nie robiłem "dla klienta" a mój sprzęt sobie może wyglądać nieco "chartkorowo". Alternator z Daihatsu Charade, Suzuki Swift i podobnych. Najmniejszy w nich montowany ma prąd maks. 34A i wielkość dużego jabłka. Tak to wyglądało zaraz po wyspawaniu ramy dla testów, bez osłony altka. Ten motocykl często jeździ jako poligon, a dopiero później dopracowuję...
Prawdopodobnie urwany kabel od zaciski B+ alternatora uszkodzona wiązka lub licznik. Sprawdź połączenie od alternatora D+ do diody na żółtej podstawie pod bezpiecznikami.
Jak się uprzesz, to nawet alternator od stara napędzisz... Sprawdź sobie różnice miedzy prądnicą, a alternatorem. I będziesz wszystko wiedział. Gdzieś widziałem nawet rysunki podstawy - przejściówki z prądnicy na alternator. A jak jesteś bardzo leniwy, to: http://vape.czech-trade.pl/
Jak chcesz wiedzieć czy kondensator Ci jest potrzebny to powiedz jaki masz aku i alternator (ile Ah) i jakimi kablami chcesz to zasilać, bo dobre kable to podstawa dobrego zasilania (pomijając aku i alternator)
Witam Czy da się na podstawie zdjęcia stwierdzić czy mostek na zdjęciu jest do tego auta? Alternator 100A, Hitachi. http://obrazki.elektroda.net/27_12766145...
Żadnego spawania, bo jak następnym razem strzeli pasek i niechcący wkręci się w rozrząd to będzie płacz :) Demontaż osprzętu, wymiana podstawy https://www.google.pl/search?q=podstawa+...
Memtestem to sobie możesz. RAM musi być fizycznie podłożony. Jeżeli nie masz skąd zasilacza to weź wykręć go z komputera, rozkręć i zobacz czy kondensatory nie mają wypchniętych do góry denek, albo wręcz rozsadzonych. Jeżeli tutaj jest ok, podłącz 2-3 równolegle żarówki halogenowe, takie np. jak do auta, i pomierz mu napięcia. Wszystkie powinne być...
Czy wy ne rozumiecie, że to co piszę wal-ker to podstawa przy zliczaniu motogodzin i obrotów. I są to wartości zależne. Nie znam ciągnika , w którym w liczniku głównym są zaliczane godziny bo to głupota. Na przeglądzie podajesz motogodziny. A te wynikają z obrotów silnika a te poza dawnym systemem z linka są naliczane na podstawie obrotów alternatora...
Kondensator na alternator i na cewkę zapłonową to podstawa, masa robocza z instalacji zasilającej radio dodatkowa masa pomiedzy śrubą w tyle radia i najbliższą śrubą w aucie nie zaszkodzi. Wiele razy o tym pisaliśmy tu na forum. SławeK
Ten obrazek nic nie mówi bo nie ma podstawy czasu. Zdrowy alternator na wyjściu może dać taki przebieg, częstotliwość zależy od obrotów. Miernik tego nie zauważy.
Błąd nie dotyczy pompowtrysków. Błąd dotyczy sygnału o obciążeniu alternatora do ECU . ECU na tej podstawie załącza grzałki nurnikowe i wcale nie musi przy tym świecić kontrolka ładowania. Zrób jakieś pomiary !
To posprawdzaj te połączenia to podstawa
nie no aż taki sadysta nie jestem , ale zawsze znalazło się coś ważniejszego do wymiany, alternator rozrusznik , amorki a podstawy jak świecę się olewało jak chodziło,...jutro ten katalizator sprawdzę przy okazji kolektor , no te swiece mu sprawie:p
Witam , Mam zamiar zamontować elektryczne wspomaganie w clio 99r. I teraz moje pytanie czy potrzebuje tylko kolumne ze sterownikiem oraz silnikiem ? czy coś jeszcze? Myślałem już nad hydraulicznym ale zdecydowałem się na elektryczne ponieważ z tego co wiem mniej przeróbek. Przy hydraulicznym do wymiany koło pasowe pasek , kolumna kierownicza podstawa...
Na jakie podstawie Pan tak sądzi ?.
Witam! Podstawa to zrobić najpierw to co najłatwiejsze a potem kombinować z regulatorem lub domyślać sie bóg wie czego. Sprawdź stojan i wirnik na przebicie izolacji do masy (stawiam na stojan gdyż wirnik jako częsć wirująca sam się osusza-odwirowywuje). Jest prosty sposób aby to sprawdzić - potrzebna jest żarówka w oprawce z przewodami np. 230V/100W...
Ok czyli wszystko jasne, na podstawie jakiegoś tam doświadczenia z tymi alternatorami podczas regeneracji wsadzili lepszy mostek niż fabrycznie, wymienili szczotki i kółko, a regulator zostawili fabryczny. Z tego co czytałem to wszystkie zamienniki regulatorów są chińskie a oryginałów Denso brak, więc może i lepiej. Co i tak nie zmienia faktu, że ładowania...
Orginalny alternator posiadał zacisk D+ informacja o ładowaniu oraz W informacja do obrotomierza.Z tego powodu jest niemożliwe podłączenie obu przewodów razem.Alternator Valeo posiada numer na jego podstawie trzeba ustalić piny wyjściowe.
To był nowy alternator ale &$%&$%$ zapisali sobie w gwarancji że podstawą jest montaż w specjalistycznym warsztacie elektromechanicznym. :( Nie nowy tylko regenerowany a z tym bywa różnie.P
Spoko tylko nie mam pewności czy to na pewno wina alternatora, a nie przypadkiem gdzieś coś w instalacji. Nie chcę więc oddawać do kogoś działającego alternatora i dawać się naciągać ;) Na chwilę obecną proszę o informację dokąd/skąd idzie ten biały przewód. Myślę że ktoś mądrzejszy ode mnie na podstawie zamieszczonych zdjęć alternatora będzie wstanie...
Ja to kiedyś odkręcałem kluczem do kół od malucha , zdejmowałem spirorurę i można dojść , tak poza tym to masz tam jeszcze dwie śruby do odkręcenia poza tą z tyłu . W podstawie jest kołek ustalający . http://obrazki.elektroda.net/85_12759451...
Podstawa nie jest strasznie droga wiec jak masz modzic z klejeniem to kup nowa bo szkoda czasu na lepieja . Mogłes odrazu migomatem naspawac i wykrecic bez problemu . Co do rozrządu nie bardzo go znaczyc w dowolnym ustawieniu bo po zdjeciu paska wałek albo pompa moze ci sie przestawic z tego co pamietam sa tam ładne znaki ustaw na nie we sobie zaznacz...
Witam skoro auto odpala to can nie ucierpiał nie sądzisz ? nie chodzi mi o can w instalacji tylko trudno dobrać później regulator bo sypie błędami alernatora. Np ładowanie 14.5 volta a komputer zaświeci lampke alladyna na zegarach. Oprócz tego czasem trzeba zalogować jako nowy alternator nowy regulator. Regulator napięcia podaje do komputera swoją...
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
podstawa osuszacza interrupt podstawa podstawa samsunga
multimetr astra czujnik temperatura histereza wyciek pompy paliwa
elpigaz stella program elpigaz stella
Schemat połączeń Webasto SG 1544/24V Wymiana paska klinowego Audi A6 C6 2.7 TDI Sedan