Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Ja to dziadostwo całkiem usunąłem i założyłem pompę napędzaną paskiem alternator odetchnął.
A w tym modelu nie ma przypadkiem pompy wspomagania elektrycznej? Ładowanie i akumulator jest OK. Awaria alternatora i nie mamy wspomagania. Jest elektryczne i to może być przyczyną Skoro w lato chodziło wszystko Ok. Przyszła zima i zrobił się problem jak z rozruchem . Sprawdził bym alternator i akumulator. No chyba że pompa kończy żywota.
jaki napinacz jeśli idzie o paska wieloklinowego (alternator pompa wody wspomaganie)to w środku koła jest śruba typu TORX wystarczy zdjąć pasek i ją odkręcić.
Ten jeden kabelek idzie doalternatora. Jak silnik pracuje, alternator ładuje, wspomaganie chodzi.
Tam nie ma pompy, wspomaganie jest elektryczne. Ale wszystko inne działa, to czemu alternatora byłaby wina.
A w jakim stanie jest akumulator? Ładowanie jest dobre? Przewody i połączenia do pompy są OK? Mi jak padł alternator i jechałem na akumulatorze, to w pewnym momencie odcięło wspomaganie.
Jeśli bez klimy to /teoretycznie/ 5 PK 950. Napędza Pompę wody, alternator, wspomaganie.
Rozłącz ten czarodziejski kabelek od alternatora do wspomagania (jak dobrze pamiętam po lewej stronie komory silnikowej przy podszybiu jest kostka) jak mimo to będzie działało wspomaganie to zespół pompy. Jak definitywnie przestanie to alternator.
Witam serdecznie. Problem ze wspomaganiem Opel Zafira A 1.6 2004. Mianowicie, wspomaganie na zimnym silniku pracuje idealnie, do momentu kiedy silnik się nagrzeje i odcina wspomaganie. Wymieniłem pompę na nową, alternator na nowy, bezpieczniki wszystkie są ok. Nie mam już pomysłu, proszę o pomoc! Dla osoby, która znajdzie ten problem, będzie nagroda!
Dzięki, co zrobić by móc się pozbyć alternatora? Wymontować go i założyć krótszy pasek. To co chcesz zrobić jest kompletnie bez sensu. Jeśli prąd chcesz brać tylko z akumulatorów, bez jego wytwarzania to da się tak zrobić bez najmniejszego problemu. Nawet bez żadnych przeróbek na standardowym akumulatorze przejedziesz kilkanaście km. Jeśli chcesz odciążyć...
Witam, auto z klimatyzacją wersja amerykańska coupe/sport czy coś takiego Wstyd się przyznać, ale nie mogę wymyślić układu taśmy, może ktoś poratuje schematem Wał, klimatyzacja, pompa "wody", wspomaganie, alternator i rolka Pompa wody i rolka gładkie reszta rowkowe
u góry jest klimatyzacja a na dole alternator. Pod alternatorem wspomaganie.
W oryginale na przekaźnik pompy masa leci na stałe a plus podawany jest z kabla wzbudzenia do alternatora, dopiero po odpaleniu i rozpoczęciu ładowania pompa dostaje zasilanie.
Zwykłe hydro jest najmniej awaryjne. Jakakolwiek elektryczna pompa to kłopoty, męczenie akumulatora, padający alternator -astra, Vectra.
pozwole sobie zuwazyc że na "dupce" alternatora siedzi pompa vacum - wspomaganie do hamulców i montaz alternatora od sorento po pierwsze- inna pompa vacum i nie wiadomo jak to sie bedzie zachowywac poczas hamowania, po drugie sorento ma inny alternator, inne mocowania, na 100% nie bedzie pasowac, po i po 3 sorento ma inne koło pasowe - pasek wielorowkowy...
Dzień dobry, Mój problem wygląda następująco: W samochodzie Skoda Fabia mk1 2004 , w tym samym momencie wysiadło wspomaganie (pompa KOYO) i ładowanie. Alternator został naprawiony (regulator napięcia). Jeśli chodzi o wspomaganie to została wymieniona pompa na regenerowaną oraz założony nowy czujnik skrętu. Pompa wspomagania kręci się. Błędy zostały...
Witam, wczoraj wieczorem wpadłem w poślizg i wpadłem prawym bokiem w zaspy ze śniegiem z dosyć duża prędkością. Odpadła mi dolna osłona silnika i zerwał się pasek przy alternatorze. Przestało mi działać wspomaganie, alternator i pompa wody. Czy pompa wody i pompa wspomagania ładowana jest tym samym paskiem czy to może coś jeszcze ucierpiało w tym zderzeniu?
nie wymieniaj żadnej pompy. to nie jej wina obstawiam że to na 99 procent wina alternatora miałem kilka takich przypadków. alternator podaje prąd do pompy wspomagania (ale nie we wszystkich astrach!!) musiał bym mieć nr VIN to bym pomógł. zdejmij ew pasek od alternatora i zobacz czy wspomaganie chodzi. jeśli nie to plus przychodzi własnie z alternatora.
Bardzo ładnie wykonałeś pomiary, jest tylko jedno ALE , a mianowicie wykonałeś je wtedy gdy wszystko jest OK. Teraz zrób identyczne pomiary ale wtedy gdy będzie źle. Co do pomp TRW - wczoraj wymieniałem taką która przerywała (rzucało nią jak .... po pustym sklepie). Dostała się do niej woda i zwierała szyna can, wspomaganie raz było a raz nie plus opadające...
Nic tam się nie wyprogramowało bo wspomaganie nie ma żadnej elektroniki, ecm rozpoznaje rozpoczęcia ładowania przez alternator i włącza zasilanie. Jak pompą wyje to elektrycznie jest ok, wymienisz pompę albo oddajesz do regeneracji i działa
Pojazd Astra G 1,7 CDTI Isuzu Pompa wspomagania TRW uruchamia się, jak podamy napięcie po stacyjce i napięcie z D alternatora. Problem mam taki, że przy regeneracji alternatora dobrali nieodpowiedni regulator i z D mam 12,5 V, przy poprawnym ładowaniu. Z tego powodu wspomaganie uruchamia się po kilku sekundach od uruchomienia silnika. Czy taki układ...
1. Tam jest wspomaganie elektryczne zintegrowane z maglownicą. Pompy nie ma tak samo jak i płynu. Za to jest silnik elektryczny i przekładania. Jak faktycznie to piszczy to problem w przekładni/silniku. 2. Jeszcze pasek od alternatora pod obciążeniem (a wspomaganie trochę prądu wchłania) może wydawać dziwne dźwięki jak i sam alternator (sprzęgiełko).
Kontrolka gaśnie od razu i od jej zgaszenia ma działać wspomaganie. Jeśli nie coś w pompie, instalacji auta.
Odepnij bezpiecznik pompy i usłyszysz.
Mam jeszcze pytanie czy napędzając tą pompę paskiem który napędza alternator i pompę wody nie będzie skutków ubocznych typu siądzie łożysko w alternatorze czy pompie wody? Ponieważ pompa wspomagania musi chyba mieć pasek naciągnięty dość mocno?
Poradziłeś sobie? Muszę dorobić instalację do pompy, będę wdzięczny za schemat. Domniemam że dwa najgrubsze to masa i plus, jeszcze trzeba zrobić wybudzanie po alternatorze i chyba reszta to czujnik poziomu nie wiem.
To nie wina alternatora skoro pobór 80A to skąd alternator ma wziąć moc, chyba wspomaganie się kończy.P
http://obrazki.elektroda.net/29_12827245... CRS Wał korbowy P Rolka prowadząca A Alternator T Rolka napinająca WP Pompa cieczy chłodzącej PS Wspomaganie układu kierowniczego (serwo) AC Sprężarka klimatyzacji
Przy alternatorze to nie pompa oleju a vacu pompa, czyli wspomaganie hamulców. W tych alternatorach (dożo już napisano na tym forum o nich) często siadają diody. Jednak diody i regulator to jeden moduł dlatego wymienia się to jednocześnie (chyba, że się mylę ale u mnie jest podobnie astra 1.7 isuzu i wymieniałem cały moduł). Przeróbki masz prawdopodobnie...
To wspomaganie hamulców nie jest w innym miejscu?
Pompę wspomagania masz na tym samym pasku co alternator?
Swojego czasu szef jeździł kangoo 1,5 dci z klimą Pompa elektryczna padła więc dołożył dodatkowa rolkę, wspornik i zamontował zwykłą pompę Kierownica chodziła jak gdybyś we fiacie łączył CITY Dodatkowym plusem było odciążenie alternatora i aku
O ile dobrze widzę to sprężarka klimy. Więc po kolei: 1. Lewy górny róg - alternator 2. Po prawej od alternatora pompa wody 3. Poniżej pompy wody (małe koło) napinacz 4. Poniżej pompy wody (duże koło) wał korbowy czyli koło napędzające. 5. Prawa strona góra wspomaganie kierownicy 6. Prawa strona dół sprężarka klimy. http://obrazki.elektroda.pl/1192690700_1...
Akumulator mniejszy Bosh działa wyśmienicie - brak błędów. IMHO akumulator nie jest przyczyną, ale skutkiem, chociaż jego stan miał wpływ na "Blackout". Wymiana przeniesie problem w czasie, ale wydaje się, że go nie rozwiąże. Objawami złego akumulatora były słabo rozkładające się lusterka, czasami, ale też wiek aku i jego jakość, ale zapalał, więc...
Wszędzie teraz pakują podobne a nawet po 2 skrzynie 4x4 (zsynchronizowane) W sumie w rolnictwie traktory , kombajny tez są wyposażone w hydrostaty , kosiarki przemysłowe też. ja tam jestem zadowolony jak się kiedyś rozsypie bedziem rozpoławiać i myśleć nad naprawą lub jakimś dawcą. Odpukać 4 sezon katuje swoją używkę z zachodniej granicy ściągnięta...
Witam, Zacznij od rzeczy najprostszych - napiecie alternatora, gdy nie dziala pompa. Jesli nie ma ladowania, nie ma wspomagania.
Witam, niedawno ni stąd ni zowąd zepsuło mi się wspomaganie. Padło nagle, kiedy odpaliłem auto po 20 min postoju. Podmieniłem pompę wspomagania na sprawną, lecz VAG w dalszym ciągu pokazuje błąd: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 49-00 - No Communications. Bezpieczniki sprawdziłem, alternator ok, aku też ok. Nie mam pomysłu co jeszcze może...
akumulator ma 2 lata i 2 miesiace temu byl testowany w serwisie na wydruku jest ze byl ok Dodam, ze po rozruchu przy pracy silnika caly czas jest 8v Z jakiego napiecia sie uruchamia ta pompa z akumulatora czy alternatora? dziekuje
Witam, od dłuższego czasu zmagam sie z zanikami wspomagania, mechanicy proponowali wymianę pompy wspomagania. Wspomaganie zanika co jakiś czas, pompa została wymieniona na 100% sprawną jednak nic się nie zmieniło wspomaganie nadal nie działa. Dziś sam zabrałem się za weryfikację i pomierzyłem napięcia. Alternator podaje prąd w normie, jednak pomiar...
Pompa załączana ze stacyjki i impulsami z alternatora na pinach skrajnie prawych we wtyczce sterującej.Często elektronika zalewa się płynem wspomagania poprzez nieszczelną mechanikę.
Jeśli tak by to rozumować, to paski są 3. 1) rozrząd plus pompa wody 2) wspomaganie kierownicy 3) klima i alternator
Wtyczka 3 pinowa. Wspomaganie naprawione wymieniona pompa na inna i dziala, ale chce naprawic tez ten alternator.
witam szukałem długo interesującego mnie przypadku i nie znalazłem na elektrodzie, może ktoś mi wskaże przyczyne otóż : moja thalia na niskich obrotach chodzi cicho natomiast po dodaniu gazu zaczyna strasznie wyć , dzwięk ten dochodzi z okolic paska wieloklinowego , po jego zdjęciu i odpaleniu jest cisza , sprawdziłem napinacz i raczej jest ok nie ma...
Czujnik jest nie potrzebny do startu wspomagania. A skąd kolega wie o jakiego typu wspomaganie chodzi, bo nigdzie nie pisze, z jakiego rocznika auto??? Ja podejrzewam, że o zwykłe hydrauliczne, bo tarmosił alternator i przeszkadzała mu pompa. Jeśli by tam siedziała elektrohydraulika to nie widzę żadnego powodu ruszania go związku z demontażem alternatora...
jednak wydaje mi się że przy elektrycznym będę mieć mniej troszkę pracy i wyjdzie to (chyba) taniej Kolego nie gwałć fizyki, proszę. W jednym musisz zamontować pompę wspomagania a w drugim alternator. Co wybierasz?
Witam, widzę że zostałem po raz kolejny przeniesiony :( Problem z alternatorem rozwiązany. Alternator jest sprawny, problem tkwił w zbyt luźnym pasku. W felicii 1.9D jeden pasek napędza sporo urządzeń: pompę wody, wspomaganie i alternator. Pasek nie był markowy (Super Star - Korea) założyłem Contitecha na razie działa (pasek ze 3X grubszy od tego Koreańskiego)....
Możesz dać chwilowo 2 plusy na oba prawe piny w kostce sterującej.Sygnał z alternatora "mówi do pompy" o obrotach silnika,co ma pewien wpływ na moc wspomagania.
Jeżeli jest wspomaganie elektryczno hydrauliczne to może alternator albo akumulator.
Wiem że alternator ma mało wspólnego ze wspomaganiem ale życie weryfikuje takie przypadki. Luźny pasek przy suchym, uszkodzonym łożysku alternatora daje właśnie taki efekt. Oczywiście łożysko pompy wspomagania też jest do weryfikacji ale to już chyba normalne.
alternator pompa pompa wspomagać mercedes pompa wspomagać ursus
verbatim firmware formuła tablicowa kopiowania freelander rozrząd
fnirsi 1014d oświetlenie awaryjne
Plan wiązki przewodów Renault Grand Scenic II Wymiana pompki sprzęgła w Toyocie Yaris 1.3 2003