Brak połączenia masy akumulatora z silnikiem lub karoserią, ewentualnie brak połączenia przewodów zasilających, alternator/rozrusznik/akumulator.
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
Sprawny akumulator to raz , skoro rozrusznik naprawiłeś to połączenia między aku-alternator-rozrusznik
Problem rozwiązany. W celu sprawdzenia podłączyłem wskaźniki do innego auta. Sprawcą świecenia kontrolki ładowania okazała się przerwa na jednej z diod podmagnesowania alternatora.
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Radzę poczyścić wszystko począwszy od klem akumulatora, przez wszystkie połączenia, aż do alternatora. Masy też, do silnika i nadwozia. Porządne czyszczenie połączeń potrafi zdziałać cud.
Pasek ok, połączenia wyczyszczone. Dzisiaj mierzyłem to: + alternator i jego obidowa=14.47v +alternatora i - Aku = 14.46v (+ Aku i obudowa alternatora = 14.46) + Aku i - Aku = 14.45v Dodając gazu na ładowanie rośnie do 15 v z haczykiem Mierzone zwykłym multimetrem .
nie zaszkodzi sprawdzić zacisków na akumulatorze i połączenia z masą , jak alternator nie będzie miał odbioru prądu objaw będzie podobny pozdrawiam
Twój opis wskazuje raczej na przerwę w instalacji proponuje od tego zacząć czyli "przestrzel"połączenie alt-uku następnie srawdż kostkę stacyjki miernik do ręki i powodzenia .Daj znać o rezultatach nie można wykluczyć awarii alt. ale o tym pomyślimy póżniej .POZDRWIAM
Wyczyścić wszystkie połączenia akumulator minus-silnik-karoseria, akumulator+ alternator rozrusznik i sprawdzić wszystko po drodze.
ładowanie 13,9 na światłach To nie jest za niskie ładowanie, jednak na dolnej granicy. Słabo ładuje i słabo odpala. Zacząć trzeba od przewodów. Potrzebujesz miernika. Odpal, zapal światła, daj mu chwilę żeby pochodził. Ustaw miernik na 20 V DC, jedną igłę przyłóż do dodatniego słupka akumulatora (nie do klemy), a drugą do najgrubszego zacisku na alternatorze...
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
To raczej nienormalne, że akumulator się rozładowuje. Coś musi pobiera prąd na postoju, może uszkodzony alarm, źle podłączone radio, lub coś innego. Z całym szacunkiem ale kolega chyba niedokładnie przeczytał pierwszy post. Jego autor odpala zimny silnik i jest wszystko w porządku, problem zaczyna się podczas jazdy. Jak to ktoś powiedział "coś" rozładowuje...
A czy uszkodzony akumulator pozwoliłby mi bez przeszkód wrócić do domu? Wydaje mi się, że na wolnych obrotach alternator dostarcza mniej prądu niż pobiera układ zapłonowy, pompa paliwa, światła itp. Też sprawdziłbym akumulator, jak pisałeś akumulator coś tam trochę jeszcze działa więc na alternatorze mogłeś dojechać.Sprawdź połączenia tak jak pisali...
Witam , jestem w trakcie montażu klimatyzacji do seicento 900 , czy może ktoś mnie wspomóc jeśli chodzi o schemat podłączenia elektrycznego , dodam że klimatyzacja jest z seja 1100. Mechanicznie nie ma większego problemu , należy założyć kompresor z alternatorem dedykowany do 900 - tki (wersja 1100 ma zupełnie inną konstrukcję ,za dużo przeróbek w moim...
Witam i dziękuje poprzednikom za rzeczową dyskusję. Montaż wspomagania mam również i ja za sobą i chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami, wnioskami. Najważniejsze jest zakupić wspomaganie wraz z przegubem prowadzącym do maglownicy. W oryginalnej kolumnie bez wspomagania jedno z mocowań krzyżaka jest na stałe przyspawane do wałka kolumny kierowniczej...
Archanil40 popełnił kilka przekłamań w jednym poście. 1. Jak Błażej zauważył, na instalacji nie ma prawa byc spadków napięcia , nawet przy dużym obciążeniu. W praktyce dopuszczam max 0.3V czyli nap. ład.= 14.1V [bdb]. 2. Nawet przy obiążeniu o którym mówisz i na wolnych obrotach , ładowanie powinno się utrzymywac na poziomie 14.0V. 3. W Seicento i innych...
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Albo pytający nie wie co napisał, albo czegoś nie rozumiem. Wiadomo, że zablokowany alternator stawia opór itd. Ale przecież to nie oznacza, że nie słychać elektromagnesu lub, że nie przygasną lampki na pulpicie. Ja stawiałbym na różnego rodzaju korozje i brak połączeń. Chyba, że dowiem się czegoś jeszcze.
Witam. Mam problem z Fiatem Seicento 900 a mianowicie po przełączeniu stacyjki w pozycję zapłon na zestawie wskaźników nie zapala mi się kontrolka akumulatora także po uruchomieniu silnika kontrolka się nie zapala. Sprawdziłem multimetrem na zaciskach akumulatora napięcie wynosi w okolicach 11-12V z kawałkiem w górę lub w dół (napięcie nie faluje,chodzi...
A sprawdzałeś połączenia kable łączące styki na alternatorze i na masie mógł gdzieś pęknąć kabel mogły zaśniedzieć styki wszystko należy sprawdzić po kolei wyczyścić i poskładać ponownie mógł też ugnić gdzieś jakiś kabelek trzeba szukać natomiast jeżeli się na tym zupełnie nie znasz a masz jakiegoś zaprzyjaźnionego mechanika\elektryka to lepiej zaprowadź...
Witam .Dziś rozkręciłem połączenia + przy rozruszniku ,przeczyściłem ,i mimo że wcześniej poprawiałem styk masy to dołożyłem dodatkowy przewód masowy bezpośrednio do akumulatora z obudowy alternatora i po zmierzeniu napięcia 14,03 V.kontrolka ładowania w dalszym ciągu nie świeci wcale ale takie ładowanie chyba wystarczy,,?Czy jednak kupować nowy regulator?Po...
Auto od 20 lat w rodzinie, salon PL, do 2013 był fabryczny akumulator, potem Centra Standard, teraz Plus tamten trzymał 5,5 roku bez problemu. Wiadomo auto nie robi przebiegów jakiś masakrycznych jak przedstawiciel w Skodzie, ale tak żeby stało to też nie, latem więcej. Z resztą wg mnie większość aut takiego segmentu mało jeździ. Napisałem na początku...
Cały syf w napięciu czyli szpilki biorą się nie z przekaźników a z energii zmagazynowanej w wirniku alternatora. Nie do końca się z tym stwierdzeniem zgodzę. Nie neguję faktu samoindukcji wirnika jako takiego, natomiast w momencie gdy regulator napięcia wyłącza DF w wirniku powstaje szpilka, tyle, że nie ma którędy polecieć w instalację samochodu....
Napięcie ładowania powinno zawierać się w przedziale : 13,8V do 14,4V. Niższe napięcie prowadzi do niedoładowywania akumulatora , następstwem czego jest sukcesywne zasiarczanie akumulatora . Z kolei wyższe napiecie od 14,4V prowadzi do ubywania elektrolitu na skutek jego podwyższonej temperatury i do wypłukiwania masy czynnej z płyt akumulatora. Sprawdź...
Posłuchaj porady inżyniera. Nie prawdą jest, że słaby akumulator musi być przyczyną przygasania świateł kiedy silnik jest włączony. Alternator (na wolnych obrotach ) normalnie (tzn w nowszych samochodach) daje przynajmniej kilkadziesiąt amperów i cała energia pochodzi z alternatora, więc akumulator nie uczestniczy w "sponsorowaniu" odbiorników prądem....
Spaliła się wiązka idąca do i z skrzynki głównych bezpieczników (tych przy aku), sama skrzynka jest nadpalona, ale elektrycznie nienaruszona (ale i tak ją wymienię), oraz przewód idący do rozrusznika i alternatora. Poniżej zdjęcie zniszczeń i samego aku jako ciekawostka. Dzisiaj rozłączyłem wszyskie połączenia wiązki w komorze silnika, ale jak doszedłem...
To są normalne 3 diody połączone jedną stroną ,,sprawdzasz pomiędzy przewodem a każdą nóżką .P
Nie jestem fachowcem ale szukając na forum zawsze występują podobne objawy i propozycje ich usunięcia, za niewielkie pieniądze-są na pewno lepsi na forum i jeszcze kilka propozycji pomocy dostaniesz, ale to co ci napisałem to i bez usterki powinieneś podmienić i sprawdzić bo nikt wyremontowanego cud miód auta nie sprzedaje...w moim poście jehttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic...
Witam. Jak w temacie, ale tutaj troszkę więcej szczegółów. Od około tygodnia w czasie jazdy głównie w tracie zapala się (a dokładnie lekko żarzy) kontrolka ładowania akumulatora. Gdy wrzucę na luz to czasami zgaśnie i jak trzęsie auto po dziurach to tez gaśnie. Jako elektryk do 1KV mam pojecie o elektryce, ale samochodowa czasami mnie przerasta :D Akumulator...
Jakim cudem na B+ ma być 0,1 do 0,5V jak B+ jest połączone z plusem akumulatora? Skąd ci się wziął w sei alternator 6-cio diodowy?
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Do tego alternatora nie dostaniesz regulatora /stary typ magneti marelli/, ale z powodzeniem może być z malucha tylko dobrze połączyć z szczotkotrzymaczem i sprawdzić czy obie szczotki są na szczotkotrzymaczu odizolowane od masy.P
seicento alternator alternator seicento połączenie alternator
aluprof sterować uszkodzi czujnik spaliny zewnetrzny czujnik temperatury
licznik yaris czujnik temperatury paliwa mercedes
MAN TGL: Błąd EDC 00651-1 i 655-1 - Diagnostyka i Rozwiązania Czy ładowarka Foxsur działa po upadku?