Kolego, powodów braku ładowania może być wiele. Alternator może nie podawać napięcia ponieważ ma: 1. Wytarte szczotki, 2. Uszkodzony regulator napięcia, 3. Uszkodzone diody w alternatorze, 4. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu wirnika, 5. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu stojana. Przyczyną braku ładowania mogą być także zaśniedziałe końcówki, lub przerwy...
Pasek powinien być dość mocno naciągnięty ponieważ luz powoduje ślizganie się paska po kole pasowym i jego nagrzewanie.
12,6-12,8 spoczynkowy odłąvzony od auta
Alternator do regeneracji i wszystkie problemy znikną !
Zawsze się opłaca ale jest jedno ale -alternator ma mieć oznaki naturalnego zużycia i nie był przez nikogo naprawiany.P
Przewód plusowy od alternatora do górnej śruby na rozruszniku , dolna tylko do rozrusznika, taka plecionka.
Ależ mostki tam wytrzymują, niepotrzebnie wymieniałeś. Regulator też, lutujesz nowe szczotki -SVX7-i to działa. To, że wymieniłeś wirnik to bardzo dobrze-pęka tam doprowadzenie z pierścieni do cewki wirnika i wirnik do przewijania albo wymiany. Uważaj przy składaniu aby ci nigdzie nie obcierał-śruby dokręcaj równo i popukuj sobie przez jakąś przedłużkę...
Tak możesz sprawdzić.
W tych autach jak i Toledo II, Octavia itp jest problem z gnijącym od środka przewodem alternatora. Można to sprawdzić bo grzeje się bezpiecznik pierwszy od lewej w tej puszce nad akumulatorem gdzie główna linia 12V jest rozdzielana. Często plastik jest stopiony itp. Posta piszę żeby kolejni którzy będą szukać wiedzieli co i jak - bo w zeszłym tygodniu...
Doradzacze, kupcie sobie okulary. Jednego pierścienia ślizgowego już nie ma - tak samo szczotki. Cała przyczyna. Alternator do regeneracji/wymiany.
alternator potrzebuje zasilania do pracy czy dochodzi na zew pin?
Jak powinny iść te druciki? który do górnego ślizgu a który do dolnego? Czy wszystko jedno? Obojętne. Rozumiem, że pomiędzy dolnym ślizgiem a górnym nie może być zwarcia jak również pomiędzy oboma ślizgami a korpusem (to tak dla pewności):wink:? Dobrze prawisz.
Dodam, iż alternator regenerował bdb spec od tych rzeczy... I się go nie czepiaj. Brak jest plusa po zapłonie na liczniku, pewnie nie ma jeszcze kontrolki ręcznego, ciśnienia oleju i czegoś tam jeszcze.
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika patrzyłem w opisie jest 20A do alternatora.Regeneracje przeprowadziłeś sam czy w warsztacie?
A po wtóre to mocno obciąża go rozładowany akumulator, no chyba że go wcześniej naładowałeś. Ładowanie się mierzy przy 2000 obrotów.
O ile to klasyczny układ to sprawdź żarówkę od kontrolki ładowania,musi mieć ok.4W przez nią płynie wstępny prąd magnesujący wirnik,dalej zostają szczotki i regulator.
Panowie o co chodzi z tą koronką Chodzi o stojan. Masz Intercars w Łodzi, maja takie alternatory po regeneracji na półce, oddajesz stary w rozliczeniu
Niestety od strony przewodu idą 2 piny 2 przewody .. stąd pytanie będę musiał nowy regulator zamówić..
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
Sprawdzał Pan bezpieczniki miernikiem czy wizualnie? Na pinach 15 i 16 (w VW zazwyczaj dwa grube przewody czerwone z niebieskim paskiem) ma być 12V. Najlepiej mierzyć na podłączonym radiu względem masy radia. Bezpiecznik w radiu sprawdzić miernikiem lub wymienić. Jeśli radio będzie uszkodzone to sugeruję dobry serwis.
Czesc oddalbym alternator do regeneracji komus kto sie specializuje w naprawie. Przewaznie koncza sie szczotki przy ~250.000km., byc moze dioda prostownicza jest uszkodzona albo sa luzu na lozysku wirnika.
Komutator nie ma bicia?
Tam masz sygnal PWM ze sterownika silnika. Na stole ciezko go ruszyc. Wyjmij go z samochodu i oddaj do firmy co sie zajmuja regeneracja.
Szczotki się skończyły, bieżnie pewnie też. Alternator do wyjęcia i regeneracji
Trochę klekocze ten silnik... Osłuchaj go. Jak nie masz stetoskopu, to kawałek twardej listewki lub rurki igelitowej. Przykładasz do kolejnych miejsc silnika i słuchasz wyizolowanego dźwięku. To, że alternator po regeneracji, nie znaczy, że nie może gwizdać...
Terminale są przykręcane przed tą plastikową osłoną i po co masz zapas nakrętek.
Problem rozwiazany juz dawno, lecz zapomnialem tu wpisać. alternator po regeneracji śmiga i ładuje. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Spalony alternator regeneracja alternatora
Okazało się, że problem polegał na wykończonym alternatorze. Po regeneracji problem zniknął.
Przyczyna , to uszkodzony alternator ,regeneracja rozwiązała problem
Mogą stukać zbyt luźne szczotki.
Witam. 13,1 do 13,4V ale bywa, ze jest nawet 15 i to, co ciekawe wyższe jest przy niskich obrotach Sprawdź jeszcze kondycję alternatora. A konkretnie szczotek i pierścieni ślizgowych. Kiedyś grzebałem w starym fordzie i podobny efekt. Pierścienie miały rowki i przetarcia w miedzi do samego izolatora. Wyłapał i pokazał to dopiero fachowiec od regeneracji...
Tak to wszystko jasne.
Cześć, mam problem z którym się jeszcze nie spotkałem. Mianowicie, problem dotyczy alternatora po regeneracji. Oddałem alternator, firma go zregenerowała, po włożeniu do samochodu i podłączeniu miernika, wskazuje 14.3 v przy włączonej klimatyzacji oraz światłach. Dziwne bo po wyłączeniu klimy, spada na 12.4-12.6. Tylko na klimatyzacji napięcie jest...
Niestety cały alternator do regeneracji koszt 380 już zrobione działa
Albo wyślij do regeneracji. Używany masz teraz.
W okolicy alternatora.
Najprawdopodobniej alternator do wyjęcia i regeneracji. Ładowanie zbyt małe. Jakie napięcie jest na wyłączonym aucie?
Papier ścierny 120 i przeszlifuj do czystego metalu końcówkę masową na rozruszniku i alternatorze (ma być czysta miedź lub aluminium) możesz dodać miedzianego smaru, zabezpieczy przed korozją i poprawi kontakt. Zmierz napięcie na klemach podczas pracy oraz na alternatorze. Może być że alternator już wymaga regeneracji bo nie doładowuje akumulatora....
Jaki alternator?
Przyczyną okazał się nowy napinacz. Wymiana na gwarancji. Po drugim ściąganiu paska od alternatora doszło jeszcze po miesiącu do dziwnych odgłosów - regeneracja alternatora - łożyska.
Peugeot 207 1.4 54 kW benzyna 2011. Po regeneracji maglownicy, wymieniłem akumulator. Podobno załączanie się jej, wpływało na słaby amperaż. Przekładnia działała, aż przestała. Czy to wina alternatora, czy regeneracji?
Rok temu podobny problem i okazało się (bo 8 miesięcy był spokój) ze to dioda na alternatorze więc (regeneracja) 8 miesięcy git problem wrócił Zacznij od tego że alternator ma więcej diod... padła jedna, będą padać inne... Czasem taniej jest kupić nowy alternator niż reanimować trupa. Dodano po 2 Dokładnie tak jak mówisz z tymi 40mah , kupiłem voltomierz...
Alternator był w regeneracji Pytanie, czy sprawdzono/wymieniono mostek, bo na nim też potrafi być spadek napięcia.
Proponuje kupić używany sprawny alternator. Będzie po problemie. W fordzie Mondeo 2,0 TDCI mieliśmy trzy alternatory, dwa po regeneracji, trzeci nowy ale nie orginał. Każdy z nich gorący jak piec, ładowanie skakało, po przekręceniu kluczyka w stacyjce na przewodzie do alternatora 5A. Po założeniu używanego oryginalnego alternatora wszystko jest ok....
Jeżeli jest u Ciebie zakład regeneracji alternatorów itp. to z pewnością będzie to usługa znacznie tańsza niż zakup nowego silnika, ale gdyby wpadł Ci w oko używany silnik od sprawdzonego sprzedawcy to nie ma co gardzić używanym. Tutaj ciekawa oferta: https://m.olx.pl/d/oferta/silnik-pralki-...
To jest Kangoo 2?
Alternator do regeneracji lub wymiany. Pewnie mostek padł po prostu.
witam mam ten sam problem z fabia 1.9 sdi. wymienilem regulator bo miala niskie ladowanie i od tamtej chwili zapala sie kontrolka akumulatora chociaz ladowanie jest w normie! pomozcie jesli ktos mial podoby problem!
No to ,które chcesz założyć , nadaję się do" regeneracji". Lepiej używkę alternator i nie będziesz miał na przyszłość kłopotów.
Zatarta sprężarka prędzej uszkodziłaby pasek napędzający. Nie chce mi się za bardzo wierzyć, żeby doszło do takich zniszczeń (pasek jest przecież mniej twardy :) ). Pytanie, czy ktoś wyjmując alternator do regeneracji nie wsadził zbyt miękkich śrub (np. 5.6 lub jeszcze gorzej...). Poza tym patrząc na rozmieszczenie elementów wydaje mi się to jeszcze...
dotknij czerwonym kabelkiem miernika srubki przy alternatorze (od tego grubego kabla) a czarnym do masy najlepiej jak nie będzie ładowania tak sie mierzy napiecie na alternatorze a najlepiej odkrec ten gruby przewód i wyczyść końcówke papierem scirnym zeby było przejscie + klemy tak jak pisze toudi6666. jak to nie pomoze i nie bedzie napiecia to niestety...
Przecież napisałem że alternator jest po regeneracji. Dokładnie dwa dni temu.
Alternator robiony w zakładzie, przed naprawą dawał 13,6 V, teraz 14,4 V. Nie rozumiem dlaczego teraz silniki wskazówek pracują w innym zakresie niż przed regeneracją alternatora?
Alternator z Poloneza też dobra sprawa(widziałem takie montowane) ,gdyż ma dwie łapy do mocowania,tylko jeden minus,jak padnie to tylko regeneracja,lub następny ze szrotu.
No i regeneracja alternatora pomogła?
wszyscy sami naprawiaj i takie sa skutki a elektrycy to co maja siedziec z zalozonymi rekami i czekac na takie niespodzianki moze stojan ma zwarcie na ktorejs fazie
Witam , błąd pojawił się po regeneracji alternatora No to już wiesz.
Prawdopodobnie alternator do regeneracji. Co do wiązki to przewody o takim samym przekroju jak fabryczne.
albo naprawiać Są firmy zajmujące się regeneracją alternatorów i rozruszników.
Jak działa firma regenerująca min. alternatory - Adamiec w Olsztynie Odradzam tę firmę. Alternator działał 4 dni, zapłaciłem za niego 340zł -na wymianą za regenerowany, (naprawa mojego prawdopodobnie przewyższała te kwotę- chociaż ładował, tylko głośno pracował- policzyli za niego 30zł). Piątego dnia stanełem w trasie z powodu uszkodzenia alternatora...
Witam Panowie, mam problem z ładowaniem w Peugeot 1007. Alternator po regeneracji - podobno miał działać (samochód dostałem już po naprawie alternatora). Po podaniu napięcia +12V na pusty pin oznaczony na rysunku (przez żarówkę 5W) ładowanie zaczyna działać. Czy ktoś mógłby mi rozjaśnić kwestię załączonego schematu. Do czego mógłby służyć ten pusty...
Kolego nie czyść uzwojeń alternatora, bo je uszkodzisz. Możesz je przedmuchać powietrzem ze sprężarki lub usunąć pył pędzlem. Sprawdź łożyska, czy się nie zacinają. Możesz ostrożnie usunąć korozję ze statora. Wymontuj szczotki i sprawdź ich długość. Sprawdź stan pierścieni współpracujących ze szczotkami, czy nie są zużyte lub zaśniedziałe. Można je...
Kupiłem kiedyś alternator po regeneracji, uzwojenia nie były w nim wymieniane na pewno.
Stacyjka nie była sprawdzana, sprawdzę to. Natomiast pasek napędza chyba silnik - dopiero po rozłączeniu akumulatora przestaje pracować. Przed wymianą alternatora pasek się sam kręcił, po wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki nadal samochód chodził. Gotował się akumulator, samochód wył, wszystkie wskaźniki świeciły. Po wymianie alternatora na jeden dzień...
WJ - JEEP GRAND CHEROKEE 1999r 4.7 V8 +LPG. Ładowanie na poziomie 15,5V (alternator po regeneracji) stary akumulator rozepchnęło :) I teraz tak, jak jest alternator odłączony od grubego plusa to silnik pracuje prawidłowo, jak jest podłączony to pracuje nierówno, jakby wypadał zapłon na cylindrach. Na zegarach w kabinie, wskaźnik ładowania 9V. O co chodzi...
Sprawdź ładowanie koniecznie po wymianie akumulatora, nawet profilaktycznie. Przy włączonych wszystkich odbiornikach nie powinno spadać poniżej 13.7V, 13,5V już kwalifikuje alternator do regeneracji.
Kolego napisałem co widzi UPC i że jest tam obciążenie spowodowane funkcją klimatyzacji ogrzewanie 99,6% i zastanawia mnie czy tam szukać przyczyny czy ta informacja jest nieprawdziwa.
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
Prawdopodobnie jeden do kontrolki, drugi do plusa po stacyjce. Tylko który do czego - tego nie wiadomo, dopóki nie będziemy wiedzieć jaki to alternator. Regeneracja akumulatora - daruj sobie, szkoda czasu, prądu, pieniędzy, i tak w końcu kupisz nowy.
Po namyśle zdecydowałem się oddać alternator do regeneracji. Padnięty był regulator napięcia, wytarte pierścienie ślizgowe. Do tego sprzegiełko odmawiało współpracy. Przy okazji wymieniono też pasek i rolkę napinacza. Samochód odzyskał ładowanie i kulturę pracy (jak na TDI). Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Odłącz na próbę duży bezpiecznik na akumulatorze. Pierwszy od prawej zasila on Alternator i rozrusznik. Potem alternator do regeneracji, zmień w nim mostek na arc6020.
Nie mam na myśli że coś w alternatorze jest źle podłączone. Mam na myśli to że alternator wymaga regeneracji. Może któreś uzwojenie szlak trafił.
Można kupić alternator po regeneracji. Można również zregenerować własny alternator, wystarczy że obudowy będą całe i nie popękane. Resztę da się wymienić.
Po tylu km alternator nadaje się do regeneracji, najczęściej zużywają się szczotki i ślizgi przez co na akumulator podawane jest zbyt małe napięcie i jest chronicznie niedoładowany. Jak sprawdzić pokazane jest na filmie, miernik kosztuje około 20 zł w marketach. https://www.youtube.com/watch?v=uqTD1vPn... https://www.youtube.com/watch?v=yTq52EF7...
A bezpośrednio na alternatorze jak wyglada napiecie?
Wymiana przewodu masowego, montaż dodatkowej masy silnika oraz regeneracja alternatora rozwiązały problem.
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem, ale...
po prostu sie zepsuło coś, akurat kiedy wymieniono alternator
Poszły łożyska silnika czyli się uszkodziły. Raczej znacznie opłacalne będzie oddanie do naprawy do zakładu regeneracji alternatorów ponieważ nowy kosztuje trochę dużo: https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d...
Witajcie, Jakiś czas temu mechanik zwrócił mi uwagę, że alternator trochę za głośno pracuje, najbardziej podejrzana jest rolka a konkretnie sprzęgiełko rolki napędzającej alternator (2.0 hdi). Zapoznałem się z tematem i rozrzut cen w Trójmieście jest masakryczny. Taka rolka kosztuje od 80 do 250zł :| , a wymiana (na zdjętym alternatorze) od 0 do 50zł...
Pomogła regeneracja alternatora
Ja jestem po akcji nie ładowania i pomimo tego, że alternator był po regeneracji i u nich było ładowanie, a w samochodzie nie, okazało się, że wina alternatora, włożyłem drugi i jak ręką odjął, chcieli już sterowniki bsm itd. wymieniać
Dzwoniłem do firmy zajmującej się regeneracją alternatorów. Potwierdzili też, że może to być regulator bo nie powinno być takiego spadku. Ale i inne przyczyny (np w tych fiatach pękały podobno obudowy). Finalnie oddałem auto do regeneracji alternatora i zobaczymy co będzie.
Witam, element nazwany przez Ciebie komutatorem w rzeczywistości jest pierścieniami ślizgowymi. Oczywiście da się go wymienić, a przy zdolnościach manualnych i narzędziach może nawet zrobisz to sam. Szczotki wraz ze szczotkotrzymaczem wymień w całości lub rozwiercając i lutująć same szczotki. Sprawdź oczywiście łożyska .Pozdrawiam
Alternator po regeneracji koło pasowe 6 rockowe nowe a ładowania awaryjnego niema Dodano po 4 Dziękuję za podpowiedź O kole pasowym wału sprawdze jeszcze to dam znać co wyszło.
Połamana szczotka jest od zużytego komutatora, dodatkowo mostek i pewnie łożyska. Szukaj alternatora po regeneracji lub zleć regenerację.
Wszystko się zgadza ale wg moich informacji koło mierzone na rowkach ma mieć 57.1mm, koło 66 mm jest dużym kołem.P
Witam ! Mój problem polega na tym , zapalam auto rano lub po kilku godzinach stania kiedy silnik jest zimny , nie mam ładowania dopiero gdy kilka razy zgaszę i odpalę auto ładowanie się pojawia , od dwóch dni problem z ładowaniem pojawia się podczas jazdy pomaga zgaszenie i odpalenie auta , alternator po regeneracji wymienili mi łożyska szczotki oraz...
Witam Przepraszam że ciut nie na temat ale też o alternatorach Zabrałem się za regeneracje alternatora w swoim autku. Rozebrałem alternator magneti marelli, i nie było tego klina na ośce wirnika jest na niego miejsce, ale na kole pasowym nie ma miejsca na klin, jest miejsce na klin tylko na tej tarczy wentylatora i podkładce.Czy tak ma być? Może warto...
Zdjąłem kostke z alternatora. W alternatorze sa 3 piny, jeden szeroki i 2 wąskie. Kostka z przewodami jest zakonczona 2 pinami. Jeden jest z zasilaniem po stacyjce a drugi do kontrolki. I właśnie zwarłem go, to zapaliła się kontrolka od ladowania wraz z hamulcem recznym. Zaciągająć ręczny kontrolka od ręcznego świeci się jeszcze mocniej. Juz nie wiem...
alternator po regeneracji
Regulator do wymiany albo cały alternator do regeneracji.
Okazało się że był uszkodzony sterownik na silniku.
Znacie jakieś dobre warsztaty w Poznaniu? Mam wspomnienia z warsztatu na Warszawskiej, nie najgorsze .. Oddalem auto do naprawy. Regenerowano alternator. Regeneracja 220 PLN, wymiana 200. Całość 420 PLN. temat zamykam.
Mam to samo. Tylko na zimnym ładowania nie ma i pokazuje na zacisku przy alternatorze 12V. Po chwili jak się rozgrzeje już jest 14,3V ale obroty są podniesione do czasu ponownego uruchomienia. Potem jest ok. Alternator po regeneracji i wymianie regulatora i dalej to samo. Ma ktoś rozwiązanie może na ten problem. Czy niezakodowany nowy akumulator może...
Alternator do regeneracji :cry:
silnik japoński, alternator po regeneracji - ładuje
Przed regeneracją alternator nie doładowywał na niskich obrotach i wszystko było ok Odepnij kostke alternatora i zobacz czy autko zacznie normalnie gasnąć.
Czyli alternator do regeneracji
regeneracja alternator regeneracja regulator alternator regeneracja alternator bosch
plyta indukcyjna siemens zadziać procesor intel słaby iskra honda
transformator sprzedam alternator regeneracja
Błąd F8-E1 w zmywarce Whirlpool - problem z poziomem wody Wskazówki na zegarach opadają i skaczą, kontrolka akumulatora świeci