Jaki jest dokładny model tego alternatora? Masz tam 2 rodzaje alternatorów Delco 55A symbol 03 453 604 Bosch 55A symbol K1 14V 55A 20 Te alternatory były też montowane w Corsie przy silniku 1.4 symbol C14NZ
witam jaka rolka do alternatora Fabia 1,4TDI bo są ponoć dwa rodzaje
Poszukaj na forum materiału na temat zakłuceń bo naprawdę warto fajnie jest to tam wytłumaczone jak prostym sposobem tego uniknąć.
witam, A jest możliwe, że wstawił do alternatora inny układ i dlatego tak przerobił wzbudzenie? Raczej dokładnie tak zrobił. Były montowane dwa rodzaje alternatorów: "analogowe" i "cyfrowe". Zewnętrznie są one takie same, ale mają inne numery i oznaczenia na wtyczce.
67 jest do szczotkotrzymacza, 15 do diod wzbudzenia i lampki kontrolnej. Ale uważaj są dwa rodzaje alternatorów 6- i 9-diodowe, stosuje się do nich różne regulatory (alternatory i regulatory można rozpoznać tylko po symbolu)
Alternatora. Wymienić jak najszybciej. Zerwanie będzie powodem braku ładowania akumulatora.
Masz kilka rodzai alternatorów do wyboru w konfiguracji pojazdu tam popróbuj. no właśnie wróciłem z garażu i jak kolega wyżej napisał w bsi można wybrać różne rodzaje alternatorów. zrobiłem kilka kodowań pozmieniałem na różne rodzaje i nie ma zmian bez reakcji. Już mnie to zaczyna irytować. Mam pytanie a może to auto jeździć z wypiętą wtyczką od alternatora??...
Może [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... znajdziesz info o Twoim altku. Jest to swego rodzaju "Biblia" nietypowych alternatorów
A czy uszkodzony akumulator może zepsuć alternator? Jakiego rodzaju to musi być uszokdzenie?
Dorzucę- że dużo zależy od kąta opasania koła alternatora i rodzaju paska
Są 2 rodzaje pół calowych 35A i 50A.
nie widzisz innych diod bo byc może twój alternator ma tylko diody prostownicze.są dwa rodzaje tych alternatorów.z mostkiem 6 diodowym i z mostkiem 9 diodowym.prawdopodobnie masz zwartą diode prostowniczą i dlatego nie pali ci kontrolka albo dodatkowo padł regulator napięcia[standard w tych alternatorach] jesli potrzebujesz więcej wskazówek pytaj.
Warto by napisać jaki typ alternatora posiadasz, bo fabrycznie były w nich stosowane chyba 3 rodzaje, do tego jest obecnie kilka zamienników. Jeśli nie ma napięcia na zacisku „B+” alternatora, to znaczy że masz uszkodzenie w instalacji elektrycznej. Przewód ładowania od alternatora biegnie do zacisku amperomierza (+) i na tym samym zacisku jest także...
Na Twoim miejscu zrobiłbym podobnie, jak kolega Ci radził. Zadzwoń do jakiegoś sklepu oferującego [url=http://www.iparts.pl/]części samochodowe (np tutaj) i który ma możliwość dobierania ich za pomocą VIN-u, podajesz im nr nadwozia i z głowy. :D
Alternator ma być ze sterowaniem przez LIN. Założyłeś pewnie stary typ L. Mogły być oba rodzaje. Sprawdź numer starego
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Wychodziły dwa rodzaje alternatorów Dodaj zdjęcie od strony połączeń elektrycznych.
Jaki rodzaj alternatora występuje w Twoim modelu? Jednofazowy z odczepem na światła (światła zasilane ze silnika), czy trójfazowy?
Generator to ogólnie każde urządzenie wytwarzające energię elektryczną a alternator to rodzaj generatora wytwarzającego prąd zmienny (zwykle trójfazowy).
Nie wiem, czy to to, ale miałem swojego czasu podobny problem z tym, że nie pękał alternator, a jego kółko pasowe. W maluchu były 3 rodzaje alternatorów i różniły się one nieznacznie piastą. Stąd też były różne koła pasowe. Niby wszystko pasowało, ale pasek był nieco przekoszony i powodował powstawanie naprężeń.
Jaki rodzaj alternatora i regulatora napięcia został tam zastosowany?
Witam! Nie opisujesz rodzaju "niedomagania" tego alternatora? Czy nie ładuje, czy zwiera, a może przeładowuje akumulator? Czy może dostałeś go jako zepsuty??? Na zdjęciu widzę diody (do sprawdzenia ich potrzebny jest multimetr z taką opcją, a jak sprawdzić znajdziesz w necie), chyba jest tam jeszcze regulator napięcia, którego "na sucho" raczej nie...
W kamazach były montowane dwa rodzaje obrotomierzy. Jedne napędzane były z prądniczki a drugi typ z alternatora. Zależnie od roku produkcji samochodu. Ten co podałeś w linku na początku jest chyba na prądniczkę. Chyba bo nie widać tyłu. Kamazowskie obrotomierze dobrze współpracują z zachodnimi alternatorami.
Nie ma na nim tabliczki więc ciężko określić jaki to rodzaj alternatora, Jest tylko napis 67, ale nie wiem czy to coś pomoże,
A jaki masz alternator?Bo z tego co się orientuję to w tych rocznikach były montowane trzy rodzaje alternatorów :D Najlepiej rozbierz alternator i przeczytaj na łożyskach.
są dwa rodzaje alternatorów w tych autach ja mam alternator sterowany komputerem czy jakoś tak się to nazywa
Sprawdzenie rodzaju alternatora: https://www.youtube.com/watch?v=6CL1c1N-... . I obok, więcej pouczających filmików
To nie będą pierścienie ,bo krzywa przyrostu jest gładka . Ten rodzaj alternatora może sie tak zachowywać ponieważ urządzenie którym to badasz na pewno nie ma pełnej mapy sterowania napięciem ładowania ,takiej jaka ma silnik .
Kolego po pierwsze zmień elelktryka, po drugie samo się wyjaśni co jest grane. Tam występują 3 rodzaje alternatorów wszystkie sterowane llinią LIN poprzez zacisk COM. Po drugie rozebranie tego alternatora to duże wyzwanie bo jest on klejony.
Raczej nie. Dziś alternatory są spore.
Masz koło pasowe 6 PK od Mercedesa do pompy wspomagania były dwa rodzaje 142mm i 168mm jak mnie pamięć nie myli. Zakładasz to większe, dwie sztuki a na alternatory zakładasz 50mm i masz już przełożenie. I załatwione 2 sztuki.
Zapewne jest zamontowany inny rodzaj alternatora Valeo na Mitsubishi lub podobnie. Trzeba pewnie dopisać alternator do sterownik silnika. Czyli pod komputer orginalny do Opla. Jest jeszcze opcja że urwany kabel cienki fioletowy. Pociągnięcie pokaże ewentualne uszkodzenie.
innego numeru nie znalazlem na tym alternatorze a wedlug tego numeru podali mi rodzaj lozysk. a chodzi mi o to ze chcialem wymienic szczotki ale powiedziano mi ze lepiej odrazu wymienic regulator napiecia razem ze szczotkami ale jak poszedlem do sklepu po ten regulator to babka powiedziala ze sa 3 rodzaje do alternatora tej firmy. a gdzie jeszcze moze...
Sa 3 rodzaje, musisz spisać z tego co masz na aucie.
Witam, a jakiej firmy ten alternator, ilu amperowy, jaki rodzaj regulatora?
To co robiłeś przez studia? I którego słowa w temacie swojej pracy magisterskiej nie rozumiesz? Bo mając tak sformułowane zagadnienie, chyba należało zacząć od poszukiwań tego, czy takie rozwiązanie nie jest już przypadkiem stosowane. A jak tak, to sobie ściągnąć dokumentację elektryki samochodu. Oraz poszukać sobie materiałów o rodzajach alternatorów...
Cześć, panowie czy w mondeo mk3 2.0 TDCI (2002) siedział tylko jeden rodzaj alternatora (prawdopodobnie visteon). Szukam numerów łożysk ale alternator nie ma żadnych naklejek- prawdopodobnie czynniki atmosferyczne ją usunęły. Pacjent rozebrany- 6303 czyli standard w sumie.
Mówicie o innym rodzaju alternatora. Proszę sprawdzić. Ten konkretny z cc700 nie potrzebuje dodatkowego wzbudzania.
W maluchu były stosowane co najmniej 3 rodzaje alternatorów. To pewne. Drugą informację sprzedaję jak kupiłem. Miałem kiedyś problem z pękającymi kółkami pasowymi alternatora i wówczas zaprzyjaźniony sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym powiedział, że były różnice w piastach alternatorów. I nie każda do każdego pasuje w związku z czym pasek może być...
Na razie nie ma mnie kto popchać albo pociągnąć, czyli tak wrzucam 3 lub 4 bieg przy włączonym akumulatorze, jeżeli będzie słychać alternator (ale jakiego rodzaju dźwięk?) to by znaczyło, że raczej silnik jest OK.? Jeżeli samochód jest na biegu to da radę pociągnąć/przepchać kilkanaście metrów?
Nie zapominajmy że trzeba zmienić alternator na przynajmniej 120A coby na wolnych obrotach zaspokajał wyuzdane potrzeby wspomagania z corsy. W corsie B 1.0 przykładowo były montowane dwa rodzaje alternatorów. W wersji z wspomaganiem elektrycznym były alternatory 70A zaś w wersji bez wspomagania były 55A. Nigdy w żadnej corsie nie widziałem alternatora...
Niestety nie ma takiej możliwości.. owszem może i sie wzbudzi ale chyba powyżej 3000 obr / min jakos tak. Najprościej będzie jak odtworzysz układ ładowania polonez. A jeszcze mi powiedz , który rok tego Poloneza bo mial dwa rodzaje alternatorów..
Alternator który kupiłem jest instalowany w serwisach jako zamiennik nie tylko w peugotach, z tego co się dowiadywałem to wystepują tam dwa rodzaje alternatorów, stary był firmy denso ten nowy nosi tylko znaki citroena. Zarowno nowy jak i stary jest na dwa kable jeden gruby drugi cieniutki (wg. mnie ten jest wzbudzający).
Więc z tego co widzę kabelki jakie musisz wykorzystać to czarne i żółte. Czerwone możesz odlutować. Tam gdzie B+ podłącz do akumulatora odpowiednio czarny do minusa, żółty do plusa. Tam gdzie out do CB. Akumulatora nie rozładuje, a spróbować możesz podłączyć i zobaczysz czy będą zakłócenia np, od alternatora itp. Może pomoże. Napisz jeszcze jakiego...
A do alternatorów są schematy?? Mój ojciec ma warsztat(auto elektryka) i zdejmuje, naprawiam różne rodzaje alternatorów ale nigdy nie słyszałem żeby do nich były schematy... zawsze robiłem według tego co mi kiedyś powiedział ojciec... a fiat uno to banalnie proste zdjęcie jak i zrobienie alternatora, po zeszłej zimie strasznie pękały... A co się dzieje...
Nie wiem jak w twoim ale we wcześniejszych do 92 roku to można było założyć dwa rodzaje alternatorów: Hitachi LR 160-715 lub Mitsubishi A5T41592 - prąd maksymalny; 60 A - początek ładowania: 950 1100 obr/min - prąd przy 13,5V (Hitachi) lub 14V (Mitsubishi)
A czy wiadomo jaki rodzaj alternatora był we fabrycznym silniku, a jaki w nowym? Czy w skuterze instalacja przystosowana do świateł zasilanych z alternatora czy z akumulatora? Przy takich swapach najlepiej po prostu przełożyć kompletny zapłon ze starego silnika do nowego silnika, unika się wtedy takich kłopotów z niedopasowaniem.
To jednak nie jest typowy alternator, coś bardziej w rodzaju dynama rowerowego. Czyli rozumiem, że mogę spokojnie próbować podłączać?
Kolego szpaner16 nie spotkałem sie jeszcze z przypadkiem żeby w sklepie mieli katalogi do wszystkich rodzajów alternatorów nie chodzi mi o poloneza czy malucha , podaj adres takiego sklepu w lublinie to będę z niego korzystał z góry dziękuję.
Tak są dwa rodzaje regulatorów napięcia. 2.2 HDi?
No niestety są dwa rodzaje alternatorów. Różnią się mostkiem prostowniczym (6 diodowy lub 9 diodowy) i regulatorem. I linia kontrolki ładowania jest inny sygnał dla 6 i 9 diodowego. Ogólnie problem rozwiązany przez przywrócenie fabrycznej instalacji bo jak wcześniej powiedziałem już ktoś grzebał i poszedł na skróty. .
Jeśli lin sprawdzony to popróbuj pozmieniac kodowanie w bsi masz tam kilka rodzai alternatorów do wyboru.
Nie bede czekac az sie calkiem zatrze, wiec chcialem sie upewnic ze to to... jesli ktos jescze ma cos do napisania to prosze. I jeszcze jedno czy ten klucz przy tym alternatorze to bedzie M10 czy T50, bo sa dwa rodzaje.
Nie za bardzo. Regulator prądnicy działa nieco inaczej niż regulator alternatora, a ogranicznik nie pozwoli uzyskać znamionowej mocy alternatora. Obecnie widzę w ofercie dwa rodzaje dedykowanych regulatorów do MZ: z niebieską obudową i 4 wyprowadzeniami, oraz węgierski z czarną obudową i 5 wyprowadzeniami. Który jest lepszy, musiałbyś poczytać albo...
No to po kolei. Brak koła żebatego? Czyli co? Koło zamachowe jest bez wieńca? Bo rozrusznik ma swoje kółko zazębiające. Jeśli to rozwiązanie typu ze skutera to moc prądnicy jest niewielka i przekroję na instalacje wystarczą. Typowe dla tej klasy silników zaburtowych prądy podawane przez alternator to rzeczywiście 10-15A max. Są 3 przewody? Czyli + i...
W tych alternatorach są dwa rodzaje szczotkotrzymacza, jeden ma wyprowadzone obie szczotki a drugi ma jedną szczotkę zmasowaną a drugą wyprowadzoną do której podłączasz 67 z regulatora a na 15 podłączasz zasilanie po zapłonie. Obok szczotkotrzmacza masz wyprowadzenie z gwiazdy do podłączenia przekaźnika który wyłącza kontrolkę. Jeżeli są wyprowadzone...
2 aku po 6v połączone . Ładowane alternatorem
Wymień alternator jest prosta sprawa w 1,6 B. Tylko że regenerowany/tudzież nowy alternator trochę kosztuje, a nie chcę dużo kasy ładować. Chyba wyjmę alternator i wyjmę ten regulator. Bo tam też kilka rodzajów alternatorów była i nie można w ciemno kupić... Dodano po 3 Na coś konkretnego muszę uważać, przy rozbieraniu alternatora? Żeby coś nie wypadło?
Witam Chciałbym napędzać aternator 12v silnikiem spalinowym. W takim układzie należy brać pod uwagę: pojemność akumulatora, obciążenie altenatora, rodzaj alternatora. Według jakich wzorów oblicza się moc potrzebną do napędzenia alternatora uwzględniając te czynniki? Ewentualnie czy ktoś mógłby mi wskazać odpowiednią literaturę.
Co to za skuter 125 2T? Jaki tam masz rodzaj alternatora? Jednofazowy (z odczepem na światła), "dwufazowy" (uzwojenie jednofazowe bezmasowe), czy trójfazowy? Jaki alternator masz w silniku GY6? Wg. przewodów masz jednofazowy, ale istnieje możliwość że też "dwufazowy".
Gdzieś ja miałem takie schematy/nie do mz / na 6V. Jakiego to rodzaju prądnica(alternator)?Masz schemat oryginalnego regulatora?
Myślę, że nie będziemy tego ciągnąć dalej. To podstawowa książkowa wiedza. Informacje o rodzajach alternatorów (obcowzbudne, samowzbudne), budowie alternatora (nieszczęsny komutator, którego tam nie ma), zasadzie działania regulatora napięcia (mechanicznego i elektronicznego) są bardzo łatwe do zdobycia. Polecam podręcznik elektrotechniki samochodowej.
Masz na myśli kółko pasowe alternatora? Tak, to może być jego wina. Mają one dwa rodzaje usterki. Albo się zespawują, czyli działają na sztywno, albo sprzęgiełko jednokierunkowe przepuszcza w dwie strony. A praktycznie 11,8V to nie jest ładowanie, tylko stan napięcia akumulatora.
Witam! Jeśli chcesz sprawdzic, czy winne jest radio, podłącz zasilanie bezpośrednio na akumulator (+ i -). Jeśli zakłócenia znikną, trzeba założyć elementy przeciwzakłóceniowe na silnik. Jakie elementy i gdzie - mogę tylko przypuszczać - na pewno na alternator i wszelkiego rodzaju silniki (oprócz krokowych oczywiście) :o Cześć!
Ale jak sam piszesz to nie będzie typowy stabilizator napięcia tylko swojego rodzaju wyłącznik po naładowaniu akumulatora. Druga sprawa to napięcie 14.4V na jakie typowo jest ustawiany regulator napięcia w alternatorze. W stacjonarnym prostowniku jest to trochę niskie napięcie aby prawidłowo naładować akumulator.
Chyba będzie łatwiej kupić peszel z właściwościami olejoodpornymi. Moje ostatnie pytanie jaki ten bezpiecznik zamontować nie chodzi mi o moc tylko rodzaj
Coś w tym rodzaju ale mocach alternatora samochodowego :) http://www.piezo.com/prodproto4EHkit.... to jest ładowarka do telefonów komórkowych w podeszwie buta. :)
Witam, być może lekko zbiję kolegów z tropu bo nie wiem co już robiłeś. Amperomierz jak to wyskalowany czyli wychyłowy? Zmierzyłbym prąd i napięcie ładowania bo kiedyś pamiętam kolega miał podobny przypadek skorodowała niepozorna dioda od wzbudzenia alternatora (coś w rodzaju tzw. fusible link). Nie pamiętam szczegółów, ale na pewno był to Peugeot 205...
Dzięki za odpowiedzi. Jakie tam mieliście skrzynie? Czyli wychodzi na to, że albo były 2 rodzaje alternatorów (regulatorów), lub po prostu niektóre mają usterkę. Trochę nie przemawia do mnie fakt opóźnienia ładowania z powodu oszczędzania cierpień akumulatorowi. Producent zaleca jazdę zaraz po uruchomieniu silnika. A co, gdy jazda odbywa się zimą, trzeba...
Alternator 700 W ma wbudowany regulator napięcia. 400 W były dwa rodzaje: z wbudowanym regulatorem i z zewnętrznym regulatorem.
Co, ma zmienić dwie anteny? Pisze że słuchając muzyczki- chyba nie robi tego przez CB. :D Uważam, że leci to przez zasilanie. Alternator może mieć zużyte pierścienie wirnika i słabo stykające szczotki, są jeszcze inne rodzaje uszkodzeń alternatora. Spowoduj brak ładowania, odłącz wzbudzenie, czy też zwal na chwile pasek. Określisz żródło zakłóceń.
Witam! Potrzebuję zaprogramować sterownik silnika, ponieważ po flaszkowaniu :P przez OBD zresetowały się ustawienia, tzn nie określony typ alternatora, rodzaj chłodzenia itp... Samochód normalnie odpala, jest jednak błąd konfiguracji i ograniczenie mocy. Mam VCM OBD i... nie umiem tego zrobić :cry: . http://obrazki.elektroda.pl/9275547100_1...
Witam więcej szczegółów rodzaj ciągnika i chyba alternator ma więcej oznaczen i co chcesz podłączyć regulator napięcia i instalację ?
A jak regulator byłby walnięty to kontrolka ładowania nie będzie świecić? Kontrolka nie będzie świecić gdy (między innymi): - nie ma zasilania ze stacyjki - jest przepalona - nie ma ciągłości kabli - jest uwalony regulator (tu uwaga, przy uszkodzonym regulatorze kontrolka może świecić, zależne jest to od rodzaju uszkodzenia) - są uszkodzone (zuzyte)...
Lolek, jeszcze raz-może nie być ładowania, a wspomaganie będzie działać, zalezy od rodzaju usterki alternatora. Poza tym propozycja wyszukania usterki w masowaniu silnika/nadwozia miernikiem to chyba jakiś makabryczny żart.
Jak dokładnie takie cudeńko się nazywa To cudeńko nazywają separatorem, izolatorem baterii lub modułem ładowania. W zależności od wartości napięcia i dozwolonego prądu są różne rodzaje. Dla przykładu budując swojego kampera pan Klimek wydał na elektrykę ok. 6000 zł. /jest na YouTube można pooglądać/.
(at)arturavs Raczej nie, z powodu wzrastającej przy czochraniu wilgotności bobra (w funkcji logarytmicznej), czyli ucieczce ładunków do Ziemi. Czasem do Ziemi ucieka coś jeszcze. Dość dokładnie to zjawisko opisane jest w Księdze Rodzaju Biblią zwaną.
Porownajcie sobie wielkosc alternatora w benzyniaku i dieslu. Ja zauwazylem, ze te w dieslu sa wieksze. Poza tym po wlozenu akumulatora z diesla do benzyniaka alternator strasznie sie grzeje. I jeszcze jedno; po co producenci robili by 15 rodzajow alternatorow i 6 pojemnosci akumulatorow skoro mozna by zakladac te z dowolnymi parametrami? przeciez wyprodukowanie...
Wszystko zależy od rodzaju alternatora. Z tym silnikiem były montowane dwa typy alternatorów Boscha. W jednych są diody wzbudzenia w drugim nie. Na pewno podłączyłeś wtyczkę do alternatora? Najlepiej byłoby gdybyś podał nr oryginalny alternatora lub jego zdjęcie, może pomogę dalej. Nie doczytałem, skoro lampka się żarzy to wynika że dioda upalona, mało...
Witam. Padł mi alternator...i okazuje się, że nie jest to takie proste - są bodaj 3 rodzaje...czy ktoś może mi pomóc jeśli chodzi o prawidłowe dobranie modelu ? Odnoszę wrażenie, że powinien mieć 70A i jego symbol to CL15. Pozdrawiam. Numer VIN VF7GJWJYB93181771
LSN udostępnił na swojej stronie schemat/instrukcję podłączenia alternatora do instalacji ich produkcji. Mam kilka uwag, bo można to było zrobić prościej. Po pierwsze, można było od razu wprowadzić dodatkowy przewód alternator-rozrusznik lub alternator-stacyjka. Można zauważyć że zrobili to z przewodem od elektromagnesu rozrusznika — występowały dwa...
Nie doszukuj się problemu,bo tak ma być.Podczas mrozów załączane jest dogrzewanie silnika po przez świece żarowe,jak i różnego rodzaju dogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Podaj jeszcze napięcie jakie jest na akumulatorze jak rzekomo wyłącza się ładowanie.
Sygnał z alternatora stosuje się w silnikach diesla a sygnał z cewki może uszkodzić licznik bo występuje tam przepięcie. Podaj mi typ silnika jaki masz bo były dwa czy nawet trzy rodzaje. Sprawdzałeś licznik czy pytasz teoretycznie bo tak jak mówiłem nie mam pewności czy sygnał nie jest doprowadzony fabrycznie.
Witam.Pytanie do fachowców od elektryki samochodowej. Zmuszony jestem do wymiany alternatora -na aucie mam Valeo CL 9 (dwa przewody + oraz kontrolka) i nowy został mi Valeo (nie czytelna naklejka) ale ma trzy przewody.Jeden kabel-oczko i kostka z dwoma przewodami. Proszę o pomoc jak podpiąć aby działał .Może ktoś ma schemat valeo ? Samochód to Xsara...
Kondensatory do wymiany, jeśli to nie pomoże to zainteresuj się stanem alternatora i jego regulatora. Tego rodzaju zakłóceniom sprzyja też akumulator u kresu swej trwałości.
jeżeli 1300 W to przy 14V masz prawie 100A to raczej oryginalny alternator nie da rady chyba że ta moc będzie pobierana w niedługim czasie ale i tak dał bym większy alternator jakieś 150 lub 180 A i wtedy większy akumulator żeby dał radę na postoju a zwiększenie obrotów biegu jałowego to dobry pomysł stare mietki tak miały żeby się szybciej nagrzewały...
Witam , mam taki sam problem z tym alternatorem na pin 3 zasilanie po stacyjce jest puszczone przez opornik 2,2 k ohma i dlatego próbówka nie swieci a na multimetrze jest 24v. Jak podam 24v na ten pin alternator ładuje ale na desce (zegarach) nie pokazuje napiecia akumulatorów i jest błąd MID 140 PID158 FMI4. Sprawdziłem regulatory dostępne do tego...
Gotowe „zapłony CDI” to takie same zestawy alternatorów od chińskich skuterów/motocykli, lepiej lub gorzej wykonanych (podstawa, krzywka, rodzaj ładowania, podzespoły). Sam sobie odpowiedz na pytanie, skoro ludzie zakładają i użytkują.
Musisz zmierzyć bo w przedniej pokrywie występują dwa rodzaje drugie to 38x15x19
Kondensator, w tym układzie rodzaj filtra przeciwzakłóceniowego.
Sprawdż kontrolkę ładowania (odłącz kabel od alternatora ten cieńszy i końcówkę podłącz do masy; sprawna kontrolka powinna świecić po przekręceniu kluczyka). A może do (+)? Chciałbym zauważyć, że w maluchach było montowanych kilka rodzajów alternatorów i różne regulatory. Istotnie beż żarówki alternator się nie wzbudzi Więc trzeba zacząć od żarówki,...
Zawsze napięcie będzie pływało, wszystko to tak naprawdę kwestia kilku jak nie kilkunastu różnych czynników jak temperatura akumulatora, temperatura na zewnątrz, aktualny pobór prądu, stan alternatora, stan akumulatora, jego rezystancja, stan połączeń, rodzaj sterowania i tak dalej. W większości przypadków alternator działa zero jedynkowo czyli zostaje...
Witam . Ten alternator nie ma wyścia na kontrolkę,dlatego w tym wypadku wskazany jest montaż amperomierza ,woltomierza.Regulator napięcia możesz zastosować tego rodzaju ;
dzieki serdeczne :sm16: Dodano po 2 Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A. Sa dwa rodzaje 6-cio i 8-mio diodowe,wiesz moze ktore sa do ktorego modelu?
Szczotki od alternatora w każdym sklepie z częściami do aut.. ;) Różne rodzaje..
Witam. Ja miałem zamontowany 70A Magnetron. Natomiast teraz mam 90A bo założyłem wspomaganie kierownicy. Więc jak by ktoś był zainteresowany to za półdarmo moge odsprtzedać tą 70-ątkę. Z tego co mi wiadomo jesli auto nie miało wspomagania to były dwa rodzaje alternatorów jeden 70A na pasek 4-ro rowkowy oraz 55A na pasek klinowy (jeden klin) Ale także...
Toż to chińska frezarka łańcuchowa wahacza! Obok Yamahy nawet w sklepie nie stało. Musisz założyć regulator napięcia i żarówkę o mocy 35/35W, aby świeciła w miarę równo i się nie przepalała. Trzeba tylko się upewnić jaki rodzaj alternatora masz w silniku, czy uzwojenie jest połączone z masą, czy nie. W tym drugim przypadku jeden z końców uzwojenia trzeba...
Kupiłeś alternator z dużego fiata, tak? Ilu diodowy? Bo w tym aucie występowały oba rodzaje. I czemu kupiłeś regulator do zupełnie innego alternatora? Mało tutaj informacji o tym, jaki regulator do jakiego alternatora i czym się poszczególne różnią? Jakim cudem chcesz do alternatora, który ma jedną szczotkę na masie podłączać regulator do całkiem innej...
raczej już niema co dumać więcej, w takim razie alternator do wymiany i tyle były 2 rodzaje - na pasek zwykły taki stożkowy i wielorowkowy (w ostatnich seriach uno 1.0i ) na wielorowkowy to nawet gdzieś mam z una co miało 99tyś przebiegu
Witm ja też mam mały problem z akumuiatorem posiadam banner 72 ah co prawda już jest stary i nie ma takiej wydajnośći za ok 4lat ;):D A alternator mam 70 A w golfie 3 1,6 musze kupić akumulator i teraz zastanawiam sie jaki :: bo posiadam dosć mocne car audio wzmacniacz HELIX DB5 5 kan + SUBB HELIX BARK BLUE 12 BP + 2 głosniki JBL 200 W 4 ohm + 4 głośniki...
rodzaje czujników rodzaje hallotronów dioda rodzaje
koloru lakieru wypełniać ubytek taśma głośniki
aktualizacja firmware uniden ubc125xlt
Podnośnik Case Maxxum 125 nie podnosi i drży - diagnostyka i rozwiązania Schemat podłączenia sterownika Webasto SG1569