Witam, Jestem posiadaczem Mazdy 323S http://obrazki.elektroda.pl/2503364400_1... Wtyczka Mazda: http://obrazki.elektroda.pl/3818771900_1... Proszę zapoznać się z instrukcją zamieszczania obrazków w wiadomościach na forum:
Podejrzewam ze masz uszkodzony przekaznik od grzania swiec u mnie swiece grzeja w zaleznosci od tem od kilku sek do okolo 1 minuty przy temp -20jak bylo tej zimy,po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania i po chwili gasnie .Sprawdz metoda gaz hamulec czy pokazuje ci bledy.
Niestety japońce często tak mają. Lepiej byłoby zastosować przekaźnik świec od astry 1.7 isuzu no i oczywiście mocny alternator.
Sprawdź ile masz na przewodzie od klemy plusowej i czy klema się nie grzeje bo to przypadłość w tych samochodach.P
Z prawej strony silnika są w okolicy głowicy z przodu są dwa czujniki ten z przewodem jest od grzania świec.P
Z tego co zauwazylem ktos (wczesniejszy wlasciciel) zrobil obejscie orginalnego podgrzewania swiec ktore bylo w stacyjce i zamontowal zewnetrzny przelaczik. I tu problem , podczas podgrzewania padl akumulator . Po doladowaniu okazalo sie ze , auto NIE odpala - po przekreceniu kluczyka slychac tylko stukniecie i nic sie nie dzieje . Czy to sterowanie...
Autko jak w temacie - gaśnie po zagrzaniu. Problem stricte elektryczny/elektroniczny. Jeździ jak igła po 10-20km ale nagle przez kilka sekund zaczyna wariować, miga check engine oraz immo i gaśnie (mimo dodawania gazu itp.) odczekam chwilkę odpalam i mogę jechać kolejne kilka/kilkanaście km. Jeżeli stoję w korku to problem zdarza się częściej. Wykluczam...
Po odpaleniu auta przez około 10 minut jest wszystko ok. Po nagrzaniu się silnika zaczynają się problemy, silnik zaczyna przerywać, obrotomierz wariuje i pali się kontrolka z błędami. W deszczową pogodę problem nie występuje. Po zdjeciu klem z akumulatora auto odpala nornalnie i mogę dalej jechać przez ok 1 km czasem krócej. Co może być przyczyną takiej...
Witam. Mam nadzieję że mi pomożecie.Wczoraj wieczorem zauważyłem ze nie świeci się kontrolka ładowania akumulatora przed zapłonem i słychać pompę wspomagania na postoju bez uruchomionego silnika. Dziś rano już niestety nie odpaliłem samochodu. Gdzie szukać przyczyny?
Witam kolegów, ponieważ nie znalazłem na forum konkretnej odpowiedzi pozwoliłem sobie założyć nowy temacik. Chodzi o to że trafiło do mnie suzuki ignis 1.3 z 2003r i problemem jest błąd P0141. Grzałka sondy ma ok 12ohm i na zimnym silniku nie dochodzi do niej napięcie, podmieniałem na sonde używke z rezystancją 5 ohm i jest to samo. Bezpieczniki pod...
Witam. Opisze troszkę w czym rzecz. Problem polega na tym że silnik nie wkręca się na obroty czyli dochodzi do ok 2000obr po czym zaczyna przerywać i czasem gaśnie. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Ewidentnie go zalewa ponieważ paliwo aż z wydechu cieknie i dymi. Jak silnik osiągnie wysoką temp. Jest prawie ok aczkolwiek to nie jest to. Brak jest...
Jak w temacie, nie mogę uruchomić silnika w Suzuki Ignis. Ostatnio ignorowałem kontrolkę braku paliwa i gdy próbowałem odpalić kręcił ale nie odpalił. Wlałem do baku jakieś 2 litry benzyny i silnik odpalił. W drodze na stację zatrzymałem się koło sklepu i już nie mogłem odpalić. Po prostu jakby rozrusznik wyrzucał ale nie kręcił. Kolega przywiózł mi...
Witam. Od jakiegoś czasu obserwuję dziwną usterkę w swoim samochodzie. A mianowicie obrotomierz mówiąc kolokwialnie "szaleje". Silnik oczywiście pracuje w porządku i obroty te w żaden sposób nie przekładają się na jego pracę. Po prostu wskazówka porusza się tam i z powrotem w szybkim tempie. Dodatkowo dzisiaj co jakiś czas delikatnie zaświecała mi się...
Witam. Mam problem mianowicie brak plusa na pompę. Jak podam plusa to chodzi tylko, że i świece cały czas grzeją. Czegoś brakuje. Tylko nie mogę nigdzie schematu znaleźć. Czy miał ktoś taki problem?
Witam, mam problem z elektryka w samuraju a mianowice rozrusznik nie chce krecic wydaje odglos jak by sie slizgal i dopiero co ktorys raz zakreci lecz wydaje mi sie ze to nie wina rozrusznika tylko elektryki poniewaz rozrusznik wymontowalem ,przeczyscilem,zauwazylem ze szczotki sa ok aytomat odbija wszystko gra ale idac dalej po zalozeniu rozrusznika...
Od jakiegoś czasu mam problem , przy uruchomieniu silnika, rozrusznik ładnie odpala silnik lecz mam prawie zawsze zgrzyt gdy stoję na prostym lub pod wzniesienie, czy to problem z rozrusznikiem ?
Witam wszystkich, mam taki oto mały problem już nie wiem jak to ugryźć w końcu przezwoję dla pewności cały silnik. Posiadam taką oto syrenę z czasów PRL jest ona na napięcie stałe 12V, nie wchodzi na obroty przy 12V jedynie przy 18V kręci się prawie tak jak należy, ale za to zaczyna się kopcić. Myślałem, że jest spalony wirnik, ale wszystko wskazuje...
Prośba o pomoc: mam problem z uruchomieniem quada Yamaha Grizzly 660 , po wymianie akumulatora, nie kręci rozrusznik, coś pyka pod siedzeniem, i grzeje się przewód "masa"
Nigdy nie miałem problemu z odpalaniem, aż do teraz. Po przekręceniu zapłonu rozrusznik milczy, brak spadków napięcia, tylko dmuchawa się wyłącza. Sprawdziłem bezpieczniki. 2 tyg. temu był naprawiany alternator. Oprócz tego nie zauważyłem, że opadła osłona silnika - jeżdżę tak od dwóch dni, ale było sucho. Do czego się przyczepic?
Witam wszystkich w moim pierwszym wystepie :) Problem jest taki: Posiadam silnik jednofazowy, zdaje sie ze indukcyjny (nie znam sie, szczotek tam nie widzialem :p), silnik ma 3 wyjscia: bialy, niebieski i czarny. Po podlaczeniu oryginalnego kondensatora 10 µF/450V silnik ruszyl, lecz zauwazylem silne nagrzewanie sie silnika mimo zamocowanego na...
Witam, Problem mam juz od dawna. Wymienione: nowy akumulator, tulejki rozrusznika , szczotki. ( sam wymieniałem tuleki i szczotki wiec nie wiem na 100% czy dobrze ) Problem taki, że rano o 8:00 jak ide do pracy to zapali i i 16 jak wracam do domu to tez zapali i kreci rozrusznik.ale jak np po pracy pojechalbym do sklepu , zgasil silnik pozniej wyszedl...
Mam problem z odpalaniem i pracą silnika w czasie jazdy. Rano odpala bez problemu, po rozgrzaniu i w czasie jazdy przerywa (czasami nawet zaświeci się kontrolka akumulatora). Po zgaszeniu silnika. jest problem z odpaleniem. Muszę odczekać długi okres czasu i tak nie zawsze odpali. Na biegu jałowym pracuje równo, od czasu do czasu przerwie i też zgaśnie....
Agran ma rację , pomiarów dokonaj jak świece żarowe przestaną grzać. Po stwierdzeniu już że nie grzeją i masz takie napićia jak piszesz to uszkodzony regulator, ale należy cały alternator poddać przeglądowi Powinno być blisko 14 do 14,4V!!!!!! Sprawdź jeszcze przewód od klemy ujemnej do masy samochodu czy ma dobre połączenie bo tam też spadek napięcia...
Wchodzisz rano do samochodu i nie myślisz co i jak tylko zapodajesz na szybę, a tu z automatu załącza się klima. Dodatkowo grzejąc silnik, skraplaczem, alternatorem i sprężarką klimy.
Standard piszczenia w tym silniku to wyrobione koła pasowe. Isuzu ma ten problem że jest duże obciążenie alternatora po odpaleniu "grzeją świece żarowe"
Faktycznie ISUZU maj ą kiepskie alternatory ale z tą wymianą co rok to pprzesada. Do ocio :arrow: Isuzu grzeje świece tyle aż silnik osiągnie 60 stopni wtedy dopiero świece się wyłączają. POZDRAWIAM
Jak kolega wyżej mówi, problem może być w układzie grzania świec.
to co ci pyka z prawej strony to przekażnik alternatora w isuzu jest , a co do świec to grzeją na drugim stopniu do temperatury silnika ok 60 stopni dziwne ale prawdziwe , są też obwody nie zabezpieczone bezpiecznikem np rozruch i alernator tak na marginesie oplem isuzu przejechałem 300 tys i troche go poznałem
Takich pierwszych silników Volkswagen które naprawdę po rozruchu na zimno dość długo grzało jeszcze świece to było chyba SDI. Tam to długie minuty. A jeszcze dłużej to było Isuzu MIDI silnik musiał osiągnąć 40 °C. Czujnik był w bloku. Co często i gęsto wykańczało alternatory Denso. Które miały na napylanie diody.
Sterownik jest za plastikową nakładką,z boku,mniej więcej w miejscu gdzie pasażer trzyma stopy.Najczęstsza przyczyna jest to że sterownik nie rozłącza świec,grzeją cały czas.Ale uwaga-włączamy kluczyk w stacyjce,nie uruchamiamy silmika-świece wyłączy.Jak odpalimy-nie wyłączy.Radzę sobie w ten sposób że odcinam przewód niebieski z białym pasmem zaraz...
nie odcinaj dogrzewania silnika! bedzie przerywał jak bedzie zimny! zreszta swiece grzeja 6 min Tylko, ze w 1.7D Isuzu świece grzeją kilkanaście sekund,a dogrzewanie pod odpaleniu się odcina, bo właśnie bierze sygnał z alternatora, czy silnik pracuje i uwala alternator.
Jeżeli jesteś pewny, że masz sprawne świece zarowe i ........ naładowany akumulator to musisz wyregulować luz zaworowy, silniki !,7 TD ISUZU stosowane w Oplach nie mają automatycznej regulacji luzu. Inną przyczyną może byc permanentnie rozladowany zimą akumulator z powodu urządzenia rozruchowego które długo grzeje świece żarowe, niestety alternatory...
jezdze jakies 6 km trasy i skoro swiece potrafia grzac mi sie te 7 minut to cala troche sa praktycznie grzane.... A ladowanie akumulatora(w pelni naladowanego) podczas grzania jest w okolicy 12,3V(sprawdzane w dwoch autkachz tym alternatorem) podczas gdy swiece przestana grzac jest juz prawidlowo gdzies w okolicy 13,98V takze... Moze pomoga uzytkownicy...
Prezes-jak odczepisz pogrzeważ kolektora to świece i tak grzeją dalej zwój czas, zasadniczo aż silnik nie uzyska około 60 st.
zrobiłem kontrolkę na krótko - plus z akumulatora, i drugi prosto od alternatora --nie biesko biały tez na krótko - efekty - to samo. Ręce opadają. Dałem tez plus drugi - na sterownik - ten plus po stacyjce nie gasnący na rozruchu - tez bez efektu. Poprawię te przewody które są walnięte, i dalej nie mam już wiecej pomysłów gdzie szukać? Moim tokiem...
w isuzu świece grzeją do temperatury silnika 60 -c to dużo i stego jest cały problem z alternatorem bo siada ja juz drugi zajechałem a swiece ćiagną ok 70 a a gdzie światła i dmuchawa dlatego trzeba mieć dobry akumlator pozdrawiam
Owszem : -dogrzewanie świec żarowych do ok.40st temp pracy silnika -w okresie zimowym jednocześnie dochodzi dmuchawa na 3-4 bieg plus tylna szyba To sa tylko przypuszczenia, nie wynik autopsji... W zasadzie, alternator do tego jest przewidziany. Nie to fakty. Ciągle miałem problem z alternatorem w Isuzu, leciał mostek diodowy i lub regulator . Aż dałem...
Wychodzi, że wszystko jest OK, bo twój silnik to ISUZU a on jest tak pomyślany, aby po odpaleniu dogrzewał silnik przez grzanie świec żarowych. Pozatym od roku 2005 występowały dwa rodzaje regulatora napięcia (w alternatorze). Tj. starszy typ miał wyjścia L i W a nowy F i W. OBA NIE SĄ WYMIENNE! Na nowym regulatorze we wtyczce jest niebieska kropka....
Sprawdż jeszcze zanim oddasz alternator do naprawy,co się dzieje z grzaniem świec żarowych.W tym aucie świece grzeją do osiągnięcia temperatury ok 60 st. Sprawdź czy po zagrzaniu silnika świece dostają napięcie,jeśli tak to problem jest z przekaźnikiem świec,albo czujnikiem temperatury. Użyj funkcji szukaj,jest na forum parę tematów,które i mi pomogły.Miałem...
Rzecz dotyczy astry 1.7td z silnikiem isuzu. Wymieniłem niedawno alternator na nowy z gwarancją bo w starym padly diody i regulator. Dzisiaj jest cieplo na dworze 38C, wiec z ciekawosci sprawdzilem alternator i przy pelnym obciazeniu (mozliwie wszystko powlaczane) po pracy 20min nagrzewa sie aż do rownych 100C - zmierzylem miernikiem elektronicznym,...
Witam. Na twoim miejscu naprawiłbym stary alternator i nie kombinował z przeróbkami gdyż może to się źle skończyć dla twoich świec żarowych gdyż tam wszystko razem współpracuje, a mianowicie dopuki silnik nie osiągnie jakiejś temperatury cały czas grzeją świece żarowe, podczas grzania świec alternator daje tylko 11v a nie 14v. Pozdrawiam. PS w tych...
witam mam taki mały problem . mam samochód opel kadett E 1,6 diesel . przez zimę prawie w cale go nie odpalałem później jak już go odpaliłem to zaczeły się problemy . pierwsze co zauważyłem jak odpaliłem auto i lekko przygazowałem żeby ładowanie się złączyło to kontrolka zgasła tyle że im więcej gazu tym mocniej się świeciła odrazu wziełem miernik i...
Mam problem z akumlatorem rozładowuje mi się po tygodniu jazdy akumlator nowy,alternator nowy diody, stojan wszystko wymienione... Gdy przekręcam kluczyk lampka ze świec zapala się z prawej strony przy drzwiach słychać przekaźnik jak się załączy ,lampka gaśnie świece wyłączają się sprawdzałem na lampkę ,zapalam auto przykładam miernik do akumlatora...
Najszybciej w aucie jest duży pobór prądu podczas pracy silnika najprawdopodobniej świece grzeją długo. Sprawdź miernikiem czy dochodzi do nich prąd. Ale jeśli kontrolka się żarzy może być wina połączeń ale podejrzewam walnięty mostek w alternatorze. Cena mostka prostowniczego wynosi coś ok 70zł, jeśli to Hitachi a na 99% tak. Pozdrawiam
U mnie podczas grzania + światła + dmuchawa jest 13.9V. Ja stawiam jednak u ciebie na słabą masę albo na przewody, dlatego pytałem wcześniej czy mierzyłeś napięcie bezpośrednio na alternatorze czy na klemach akumulatora. Ja mam dodatkową masę podłączoną do alternatora i nowy przewód plusowy bo stary w niektórych miejscach trzymał się na kilku włoskach.Po...
Może zaryzykuje i jeszcze raz wymienię mostek. Tym razem sam postaram się kupić ale wiem, że nie łatwo dostać takie części. U mnie alternator ma 100A z tego co sprawdziłem - silnik Y17DT. Napisałeś, że świece grzeją tylko gdy auto stoi. A jak ruszę na zimnym i zatrzymam się za 5 sekund to ponownie się załączą?
kolego kończy ci się alternator cały nowy na alegro to 400 zł regulator 140zł ten silnik tak ma że świece grzeją długo bo do 60 c płynu silnika i alternator dostaje ja już w swoim combo 1,7 wymieniłem 2 przejechane 400 tys wymiana poszczególnych podzespołów alternatora nic nie da bo będą sie przepały po koleji diody regulator a na koniec wirnik a ty...
Napisałeś: "Mogę śmiało ci powiedzieć jakie jest napięcie na tym kablu niebiesko-białym bo to też sprawdziłem, jak jest zapalony silnik to napięcie wynosi 12V(12,5V) w miarę jak zwiększam obroty silnika to napięci rośnie, z tym że są to dziesiętne Volta" Widzę, ze nie do końca zrozumiałeś o co mi chodzi.... Jeśli napięcie tyle wynosi to trochę mało....
Coś mi się wydaje że świece żarowe się nie wyłączają. Jak się nie mylę to te isuzu grzeją świece jeszcze po odpaleniu do chyba 40st temperatury silnika. Może być że jakiś czujnik temp za to odpowiedzialny padł i mówi elektronice że jest zimno a elektronika się posłusznie słucha i włącza świece.
Jeśli to silnik isuzu to napewno alternator hitachi 70A, były dwa rodzaje tych alternatorów, jeśli w tej astrze masz obrotomierz to masz alternator ze złączem okrągłym na 4piny, jeśli nie ma obrotomierza to złącze prostokątne na 2piny. Wpisz w wyszukiwarce alledrogo "alternator isuzu", kosztują one w okolicach 250-300zł, są to ponoć chińskie podróbki,...
Mam pytanko do kolegów a mianowicie chodzi o ten piękny wynalazek z grzejącymi się świecami żarowymi mimo pracującego silnika. Jeżdżę dużo po mieście na krótkich odcinkach no i oczywiście za mało prądu na ładowanie akumulatora szczególnie zimą (alternator sprawny). Moje pytanie brzmi czy jest możliwe zamontowanie włącznika czasowego świec żarowych zamiast...
Trochę za mało,miń. 13,8 powinno być.Diody albo regulator napięcia do wymiany.Alternator nie robi się gorący? Alternator jest po regeneracji. Nie robił się gorący ani nawet ciepły. Alternator do naprawy ,przekaznik kontrolki do wymiany i eliminacja szkodliwego dogrzewania świec. Mozna zacząć od końca listy. I te altki nie maja sprzęgła jednokierunkowego....
Najprościej będzie wsadzić 1.7 isuzu. Dtl nie jest jakoś szczególnie udany. Wkladajac ten silnik pasuje wszystko p&p. Nawet wysprzeglik z twojej skrzyni pasuje pod tarczę sprzęgłową. Silnik ten jest na pompie mechanicznej tak, że elektryka to dosłownie kilka kabelków (pompa 2, alternator 3, i grzanie świec).Problem może być z łapą od strony rozrządu...
Witam! Alternator z okrągłą czterostykową wtyczką. Podmieniłem przekaźnik kontrolki świec, jednak sytuacja jest bez zmian. Może dlatego, że nie był to nowy przekaźnik, chociaż BOSCHA. Spróbuję jeszcze kupując nowy. Mało tego zauważyłem, że kontrolka świec żarzy się również "wrzucając" WSTECZNY". Masy altka nie zrobiłem, nie jest łatwo(jak narazie) kupić)...
Stary układ,stosowany w m.innymi w VW TDI-3 świece żarowe wkręcone w obudowę termostatu.Najlepsza droga w kierunku zniszczenia alternatora. ----------------------------------------... Cos ktoś pomieszał z kolejnościa tych postów.No więc wyobraź sobie dla przykładu polonez.Zima-a więc akumulator wymęczony kręceniem,auto zapala,gość włącza światła (15A)włącza...
Podzielę się z wami moją przeróbka alternatora akurat od Isuzu Midi, bo jakieś 12 lat temu na szortach w Polsce tego nie było a diody były tam nisko-profilowe, więc od Poloneza się nie zmieściły a te, które wchodziły miały max 5A więc lipa.. Wymiana alternatora nie wchodziła w rachubę ze względu na wakupompę. U mnie poszły diody, a regulator też szwankował,...
alternator silnik isuzu silnik isuzu alternator isuzu alternator
uncorrectable error spalać scania euroster czujnik
płukanie ukladu chłodzenia formowanie kondesatora
Zielony kwarc – prasiolit, rezonatory 32,768 kHz, zielona kapsuła, Epson, Citizen, właściwości Brak świateł przednich i tylnych w skuterze 4T GY6 – typowe usterki, regulator, stator