nie potrzeba schematu,podłączasz akumulator "+" do zacisku ładowania(z reguły śruba ósemka lub końcówka pod gruby knektor), minus na korpus.Żarówkę włączasz pomiędzy plus aku a zacisk od lamki ładowania i układ gotowy.Przy sprawnym alternatorze żarówka zgaśnie jeżeli żarzy może być uszkodzona dioda.Można je sprawdzić ale najpewniej rozlutowując końcówki...
Powinien łapać od około 900 obr/min. Obrotów silnika czy alternatora? Zobacz średnice kół pasowych silnika i alternatora - to nie jest 1:1
No widzisz, nie bolało.
Na zwykłym stole to można go rozebrać i pomierzyć wszystkie elementy, ale 100% pewności że działa dopiero po uruchomieniu. Aby sprawdzić go nie w samochodzie potrzeba urządzenia w którym się go podłączy, poda obroty na wałek i obciąży odbiornikami. To samo z regulatorem. Da się sprawdzić wymontowany i podłączony pod regulowane źródło zasilania i obciążenie....
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
Posprawdzać zasilana i masy alternatora i sprawdzić go na stole a napewno się wyjaśni przyczyna. Dodano po 3 Posprawdzać masy i zasilania alternatora w aucie a alternator sprawdzić na stole i napewno się wszystko wyjaśni.
Autor tematu napisał brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Nie napisał czy sprawdził ciągłość przewodu wzbudzenia i jego prawidłowe podłączenie do alternatora. Przy braku ciągłości przewodu, kontrolka nie zaświeci a alternator się...
według mnie alternator do sprawdzenia na stole
nie sprawdzisz na stole przy jakim napięciu dokładnie odcina napięcie wzbudzenia ale sprawdzisz czy działa , podpinasz napięcie z zasilacza laboratoryjnego , w miejsce wyjścia podpinasz żarówkę i podnosisz napięcie , przy ok 14 V powinien wyłączyć , po obnizeniu ponizej progu przy którym zgasła powinna się ponownie włączyć , zazwyczaj jest to ok 0,2V...
Próbowałeś wyszukać na Youtube? :>
Czyli ok sprawność można przyjąć ok 50% , to samo wychodziło mi na stole do alternatorów mierząc wydatek alternatora i moc na falowniku.
Można. Trzeba podać tylko zasilanie na jeden z pinów i puścić alt na obroty, np wiertarką. Ja tak robię.
Ile kabli miałeś w Delco? Jak go wzbudzasz na stole?
regulator elektroniczny, ale jak pisałem alternator na stole probierczym był sprawdzany i ładował, tylko że kolega jeden mi mówił, że widział jakiś alternator od fergusona, który miał dodatkową diodę 10-tą na wzbudzeniu. ten takiej nie ma. co Wy na to?
Gniazdo to sterowanie alternatora. Nie znam posczegulnych pinó ale na stole raczej nie da sie sprawdzić bez odpowiedniego testera. Alternator ten sterowany jest ze sterownika silnika
Witam. Wczoraj wymieniłem alternator w Mondeo MK3, stary posprawdzałem, chcę go zregenerować kupiłem elementy które są do wymiany, po złożeniu warto by było go przetestować. Niestety tu jest drobny problem, mianowicie wtyk 3 pin. https://obrazki.elektroda.pl/4196865700_... Jak to podłączyć na "stole", żeby zadziałało i można było zmierzyć...
Też to rozważałem, nawet wpadł mi w ręce fajny schemat, tyle że na tranzystorach MOS IRFB4110. Tylko po przeczytaniu setek artykułów na ten temat odszedłem od tego pomysłu na rzecz PWM, ponieważ wszędzie każdy zgodnie twierdzi, że realna moc jaką można wytracić w jednym tranzystorze to 15-20W, więc tych tranzystorów musiałoby być bardzo dużo. Chyba,...
Diagnoza była "Autel Maxi Ultra", dobrze ogarnia elektrykę i hybrydy, sprawdzałem to wcześniej. Mam wprawdzie tester Lexia, ale już nieco leciwy i elektryki nie ogarnia. Dla wyjaśnienia sprawy podaję, że sam alternator na stole probierczym ładuje. Na każdej fazie jest około 200 V. Stawiam na falownik, ponieważ przewód do ładowania 12 V wychodzi z falownika,...
Jak sprawdzic alternator z bmw na stole chodzi mi o alternatory sterowane z komputera silnika czy jest sposob sprawdzenia ich na stole??dziekuje z a pomoc
Tak to wygląda, jakby "coś" go włączało i wyłączało. Czy jeżeli, podłącze alternator, na stole, bez podania sygnalu z ECU powinien poprawnie pracowac? Wówczas będę miał pewność gdzie leży problem.
Witam mam alternator z mercedesa w169 2,0CDI A6401540202 - Przestał ładować wymieniłem w nim szczotki , okazało się jeszcze ze w miejscu podłączenia komutatora z uzwojeniem wirnika nie było przejścia , poprawiłem lut teraz wirnik ma ok 4om Diody wyglądają dobrze . Rozpędzam alternator na stole i nie zaczyna ładować czy ten alternator sam się wzbudzi...
Zależy jakie były , mi gryzły sie . Warto sprawdzic. Na stole działa w aucie już czasem srednio
Jak wyżej. Najlepiej zdemontować alternator i sprawdzić w całości na stole probierczym. Podejrzewam że problem może być z mostkiem prostowniczym- diodami. Regulatory rzadko przy nich padają. Warto jeszcze sprawdzić napięcie bezpośrednio na zacisku alternatora. Jeśli to samo co na akumulatorze to można go wyciągać.
Witam! Mam problem z xp 2.0 hdi sprawdzałem alternator na stole i ładował po włożeniu go do samochodu ładowanie było ale po odpaleniu ponownym już nie. nie wiem jakie mogą być przyczyny tej usterki!?[/b]
Tak jak kolega mówi sprawdź alternator na stole jeśli jest sprawny szukaj przy wtyczce lub na wiązce od wzbudzenia alternatora
W starszych samochodach wzbudzenie przechodziło przez kontrolkę ładowania. W nowszych zarówno kontrolką jak i wzbudzeniem alternatora steruje elektronika (te cienkie przewody). Czasem okazuje się, że chociaż na stole alternator ładuje, to w samochodzie już niestety nie. Zwłaszcza dotyczy to chińskich zamienników. Żeby dobrze sprawdzić alternator na...
poskładałem na starym regulatorze z nowymi szczotkami - chodzi ok
Czy po podaniu napięcia na styk wskazany śrubokrętem na pewno na wirnik zostanie podane pełne napięcie /na pewno w alternatorze bo na stole nie/, bo wydaje mi się że nie powinno się zmienić natomiast po odłączeniu kontrolki regulator nadal będzie podawał napięcie na wirnik oczywiście napięciem wyjściowym dlatego jak piszesz wyjście z fazy reguluje włączaniem...
Witam,powiem krótko,robimy wszystko ,aby było jak przed usterką.Jak mi nie daje alternator (na stole),to go nie zakładam.Może przetoczono wirnik?.itd. Dodano po 47 Witam,powiem krótko,robimy wszystko ,aby było jak przed usterką.Jak mi nie daje alternator (na stole),to go nie zakładam.Może przetoczono wirnik?.itd.
Alternator na stole ładuje wzorowo
Tylko chodzi o to, że kiedy sprawdzam alternator na stole to jest w porządku.
Bieżnie i szczotki do wymiany, później sprawdzić na stole i będziesz pewny.
Da się, po zdemontowaniu alternatora na stole probierczym...... Żeby wymienić sam regulator to i tak trzeba zdemontować cały alternator....
BAZINSKI, teraz mu poradź jak ten alternator podpiąć na stole.
Jeden to stały prąd, drugi kontrolka, trzeci idzie z mostka diodowego. Jak chcesz to spojrzę w katalog, bo nie kojarzę dokładnie co gdzie. A - z mostka chyba S - 30 I - kontrolka, ale musiałbym to na stole podpiać i sprawdzić :)
Wiertarka jest do wiercenia Chyba naprawdę nie wiesz ile czasu potrzeba żeby zamontować i wymontować alternator w stilo. Chciałbym mieć najpierw pewność że alternator działa na stole. Ale ok, rano go przykręcę i jak nie będzie działał to się odezwę.
Witam, proszę o inf. czy ktoś się spotkał z takim tematem: Scania Euro6 nowy alternator i nowe baterie, prąd ładowania 29,4V, po wyjęciu alternatora na stole 28,4V, co to może być? Jedyne błędy to zapchany filtr cząstek stałych, ale nie można go wypalić bo jest za wysokie napięcie ładowania?
Witam wszystkich na forum. Mam takie pytanie, czy jest możliwość sprawdzenia w warunkach garażowych na tzw. stole, alternatora sterowanego z ECU za pomocą żarówki, miernika, aku i wiertarki? Chodzi o jego wzbudzenie i prawidłowość ładowania. Jest to alternator Bosch 7550469 180A wtyczka na 2 piny.
Dziękuję za zainteresowanie tematem i za porady. Ale trzeba będzie wyciągnąć alternator i podłączyć na stole. I sprawdzić, jak zachowuje się pod różnym obciążeniem. Bo przecież alternator jest bezpośrednio połączony z akumulatorem poprzez rozrusznik. Między nimi nie ma żadnych przekaźników ani bezpieczników. Więc chyba zacznę od tego. Plus sprawdzenie...
W tych autach jak i Toledo II, Octavia itp jest problem z gnijącym od środka przewodem alternatora. Można to sprawdzić bo grzeje się bezpiecznik pierwszy od lewej w tej puszce nad akumulatorem gdzie główna linia 12V jest rozdzielana. Często plastik jest stopiony itp. Posta piszę żeby kolejni którzy będą szukać wiedzieli co i jak - bo w zeszłym tygodniu...
Jeżeli jeden z nich będzie wyraźnie zimniejszy to prawdopodobnie nie ładuje. Taaa a na stole jak się okaże sprawny to co wtedy ? W autobusie trzeba wykonać kalibrację ładowania alternatorów u cb są dwa w innych mogą być i trzy od tego trzeba zacząć, sam nie skalibrujesz bo raz nie masz czym dwa to odpowiednia procedura do wykonania.
Dziś postaram się sprawdzić te rzeczy. Mam jeszcze pytanie jak sprawdzić alternator na stole bo go wyciągnąłem ponownie. Tzn. Do jakich pinów podłączyć jakie kable żeby zobaczyć czy ładuje??
Mam taki problem z ładowaniem. Pacjent Opel Frontera 2.8 TDI , alternator na stole wyjęty ładuje 14,5V czyli super, po włożeniu do auta na klemach akumulatora mam ładownie max 13V - co się dzieje? Gdzie jest problem ?
Właśnie niewiem jaki typ regulatora mam teraz,wtyczka 2pinowa,alternator na stole działa 13.8V wiertarką . Na aucie nie ładuje, napięcie mierzone bezpośrednio na alternatorze,kable sprawdzone,przejście jest. Komputer widzi kiedy wypinam wtyczkę alternatora i wywala błąd terminala 61 ,lampka aku gasnie na desce po wypięciu wtyczki. Brak błędów na szynie...
Regulator typu F00M wzbudza się automatycznie po wykryciu napięcia/częstotliwości na fazie uzwojenia alternatora. Regulator nie potrzebuje napięcia z kontrolki ładowania. W regulatorze jest tranzystor który wysterowuje kontrolkę. Nie chce mi się analizować tego co stwierdziłeś, za późno jest. Można za to sprawdzić cały alternator na stole, podłączając...
Akumulator sprawny. Alternator sprawdzony na stole probierczym. Wygląda, że problem tkwi w instalacji elektrycznej samochodu, ponieważ po odłączeniu przewodu wzbudzenia D+ kontrolka ładowania nadal świeci na włączonym zapłonie przed odpaleniem silnika. Jak jest sterowane wygaszanie kontrolki? Jest jakiś przekaźnik? Przy odłączonym D+ kontrolka nie powinna...
Najlepiej jak byś podrzucił regulator od innego alternatora , ponieważ regulator jest dosyć często narażony na uszkodzenia . A tak napawdę nie ma jak go zbadać na stole po wyjęciu z alternatora .
A jak jest z kwestią ciągłej pracy bo akurat ta podana jednostopniowa chyba się świeciła od temp bo taki kolor, bo smarowane ciśnieniowo pompy można włączyć rano i wieczorem wyłączyć Moje projekty póki co czekają bo na stole leży alternator od uno turbo :D
Jak będziesz miał alternator na stole to sprawdz prostownik diodowy czy wszysttkie diody są sprawne .
Robiłem w takiej alternator, musiałem na chwilę wyjechać z hali, kontrolka sobie normalnie gasła po odpaleniu, a alternator grzecznie leżał na stole
Problem może leżeć po stronie regulatora, ale nie koniecznie należałoby sprawdzić sam alternator na "stole" a instalacje w aucie pod kątem ciągłości,,spadków napiecia.Z Twoich pomiarów wynika ze napięcie spada poniżej napięcia sprawnego akumulatora. Nie należy podłączać wtyczki alternatora podczas pracy silnika. Dodano po 34 Problem może leżeć po stronie...
Ludzie, jak możecie mieć problemy z tym alternatorem Delphi? Przecież to tak prosto i przejrzyście zrobiony alternator, na stole dysponując zasilaczem go sprawdzisz.
Jak mozna sprawdzic alternator z BSD na stole??chodzi mi dokladnie o wtyczke z regulatora wiem ze kontrolka sterowana jest z dme przez can.Prosze o pomoc:D
Oczywiście,że brak tego styku ma wpływ na ładowanie. podłącz sobie alternator na stole na sucho i zobacz czy będzie kontrolka.
Mogę wnioskować że uszkodzony jest jednak alternator 1. przecież to tylko 3 pomiary, aby to stwierdzić 2. alternator można sprawdzić na stole 3. czy poiformowałes o problemie osobę/ firmę k która go regenerowała czemu na zegarach jest ledwo 9v Gdzieś jest upływność
Witaj, na moje oko to zacząłbym od wymiany akumulatora. Skoro przygasa przy przyspieszaniu i wzmaga się przy włączeniu innego odbiornika jakim jest podgrzewanie szyby. Jeśli to nie pomoże to sprawdziłbym alternator, ale nie w samochodzie ale u kogoś na stole. Daj znać jak się uporasz.
problem pojawił się po wymianie regulatora alternator był badany na stole u fachowca i wg niego wszystko jest ok.
Witam nie chcę zakładać nowego tematu ale mam pytanie czy ktoś wie jaki sygnał wychodzi z tego PCM? Chciałbym zbudować symulator do odpalenia tego alternatora na stole może ktoś podrzuci coś na ten temat.
Wystarczy, takiego używałem. Obecnie mi się nawet nie chce sprawdzać tylko wymieniam w ciemno regulator i robię test całego alternatora na stole. Tam zawsze pada regulator i nic innego, no przesadziłem czasami pierścienie ślizgowe.
Aleksander_01 pomiar alternatora na stole przy podaniu czerwonego pinu na + alternatora czarny na masę = nic, odwrotne połączenie daje 380mV Strumien swiadomosc.. pomiar diod jutro bo na dworze już ciemno i nic nie zrobię
Alternator do wyjęcia i do sprawdzenia na stole.
Witam. Odkopię stary temat, ale mam pytanie kolego czy tym analizerem Lin da się sterować alternatorem chodzi mi o to żeby dało się odczytać ramki ze sprawnego auta i zasterować sygnał alternatora na stole w celem testu ladowania?.
Chodzi mi o to że jeszcze nie widziałem takiego alternatora gdzie padło coś innego niż elektronika. Ciekawy jestem jak oni sprawdzą go na stole, on pełni funkcję alternatora lub silnika, trzeba mieć do niego odpowiednie stanowisko. Zresztą, pażyjom, uwidim.
Sprawdz kable do alternatora i czy ma wzbudzenie plus po zapłonie jak brak to spr. bezpieczniki w komorze silnika od strony kierowcy albo instalacja alternator-zegary sprawdz alternator na stole probierczym czy jest dobry.
Zwykły startuje na stole z kontrolki . Po odłaczeniu jej ciągle działa. F L po odłączeniu jej przestaje ładować tyle z praktyki.
Witam zwracam się prośbą o poradę odnośnie alternatora w BMW e32 3.0 , Mianowicie usterka wygląda następująco , zaczęła się świecić na stałe kontrolka ładowania brak wzbudzenia alternatora , alternator sprawdzany na stole u elektryka od alternatorów na stole prawidłowo ładuje lekko ponad 14v ładnie się odrazu wzbudza i wszystko gra .W Samochodzie czasem...
Czy podłączając alternator na próbę muszę wstawiać w obwód wzbudzenia żarówkę (kontrolkę)? Chcę tylko wybrać najlepszy alternator z trzech a silnik mam na stole.
zacznij od sprawdzenie regulatora napięcia, ale jak już będziesz miał na stole alternator - warto zrobić mały remont ( szczotki i inne)
trudno coś napisać nie dotykając ale ja jeszcze bym sprawdził sam alternator na stole czy ładuje i czy ma sprawny regulator i czy nie robi chwilowych wzrostów napięcia do wartości powyżej normy (to tylko sugestia)
Ciągłość przewodu sprawdzałem na pewno jest dobry i przejść do masy też nie ma alternator na stole działa prawidłowo tak stwierdził gość od regeneracji byłem u elektryka pogrzebał trochę sprawdził czy napięcia dochodzą. Stwierdził że tylko serwis może to naprawić ewentualnie wymiana alternatora, ale po co wymieniać skoro ten na stole działa prawidłowo
Rozumiem że te szczęki znajdują tak jakby na stole, a nie dociskają alternator z góry? Tworzą one takie jakby gniazdo na stole do którego wkłada się alternator i przypina go łańcuchem drabinkowym? Dziękuję za podpowiedź bo mój pomysł był całkiem inny i było by 10 razy więcej roboty.
Sam startuje. Nic wiecej nie zdziałasz,podjedz z alternatorem na warsztat gdzie go sprawdzą ''na stole''
Ja radzę wymontować alternator i przetestować na stole probierczym.Test wszystko pokaże o sprawności alternatora.
Witam, czy ktoś mógłby pomóc z podłączeniem alternatora na stole, jest jeden gruby przewód i 3 cienkie, zdjęcie wtyczki i alternatora poniżej, jak go podłączyć, żeby go wzbudzić i żeby było ładowanie, gdzie powinny być "plusy" i "minusy"? https://obrazki.elektroda.pl/9071007700_... https://obrazki.elektroda.pl/8326349000_...
panowie niema co bić piany zgadzam się z kolegą jurekk55 za dużo tu jest kombinacji prawdopodonie ktoś inny wyjmuje alternator ktoś inny sprawdza na stole , Zreszta włąściciel dostał odpowiedż z zakładu gdzie był regenerowany alternator ale naprawa będzie droszsza o 100zł , ma tu zastosowanie słynne powiedzenie ,stać na konie stać na bat,
wyjmij alternator i sprawdź na stole - nic innego mi nie przychodzi do głowy , może to nie załatwi sprawy ale zawsze coś się dowiesz
Na początek oddaj alternator do sprawdzenia na stole, pewnie wymaga regeneracji.
Alternator zamontowany ładuje ale dopiero powyżej 1tyś obrotów, przy 1,5 tyś obrotów dobija do 13,78 V i to wszystko, przy obrotach jałowych 0 ładowania.
alternator to typ DAC czyli z czarnym deklem pomijając fakt że balonika3 najwiecej wnosi w tym temaciem ale zawsze znajdzie się ktos kto chce "pomóc". w poniedziałek sprawdze ten alternator na "stole", ale teraz szukam szybkiego rozwiazania problemu jesli takie istnieje, najbardziej dziwi mnie to, że kontrolka prawidłowo reaguje, a ładowania niema....
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek). Dzięki, przewód dobry. No to zagadka - alternator na stole probierczym zachowuje się idealnie. Przewód energetyczny oraz sterujący sprawne. Efekt - brak ładowania. Po silnym przegazowaniu ładowanie jest 13,7 ale lampka "z akumulatorem" cały czas świeci. Zapraszam do zabawy.
Wydaje mi się że diagnostykę alternatora należało by przeprowadzić dwutorowo, tzn. najpierw za pomocą PP2000, następnie jeżeli problem się nie wyjaśni to demontaż z pojazdu i diagnostyka alternatora na stole probierczym .
Alternator po naprawie,na stole ładowanie ok,w samochodzie 15,5V,potrzebna rozpiska pinów 4 pinowej kostki alternatora,tam na jednym pinie chyba ma być ACC,na drugim +30,a tego mi brakuje w schematach
Witam, Wczoraj trafił do mnie w/w samochód w którym przegrzany był przewód łączeniowy alternator z akumulatorem (stopiona również była puszka w której jest on połączony z przewodem akumulatora), przewód wymieniłem łączenie również. Po uruchomieniu silnika mija dosłownie pięć minut i przewodu nie da się dotknąć. Alternator został sprawdzony na stole...
Witam Chciałem naprawić alternator, i napotkałem problem. Podczas sprawdzania alternatora na stole zauważyłem że alternator wytwarza ogromne pole elektromagnetyczne. (Alternator był sprawdzany za pomocą wiertarki z kluczem do osi alternatora, miernikiem uniwersalnym i akumulatorem). Pole jest tak silne że przyciąga klucz co jest w wiertarce. Oczywiście...
Zmierz spadek napięcia pomiędzy alternatorem a SŁUPKAMI akumulatora. Zarówno masę jak i przewód plusowy. Na próbę zamień też akumulator bo tu może być przyczyna. Sam alternator sprawdziłbym na stole, pod obciążeniem, może być uszkodzony wirnik. W jakim stanie masz pierścienie ślizgowe?
Witam W Audi A6 C5 1.8T 2000r po uruchomieniu silnika świeci się kontrolka ładowania. Alternator był sprawdzony na stole probierczym oraz był wzbudzany na samochodzie poprzez żarówkę 5W. Napięcie wzbudzenia jest niskie i wynosi 1.5V. Na chwilę obecną udało mi się sprawdzić ciągłość przewodu między czarną wtyczką 8 pinową znajdującą się w podszybiu za...
alternator był już na stole probierczym i pomiar nie wykazał żadnych nieprawidłowości.
Regulator ze szczotkami są nowe, więc to chyba nie to. Alternator był sprawdzany na stole?
Przypomnę, że chodzi tylko o podanie prostej wartości odchyłki- czy dopuszczalną odchyłką od osi pracy paska 6 pk jest wartość +-0,05mm czy +-0,1mm. Większa raczej nie wchodzi w grę w silniku spalinowym. Wydawało mi się , że konstruktor wie takie rzeczy, ale jak widać pan tego nie wie, bo pomimo, że w pierwszym poście zadałam proste pytanie, to pan...
Nie tak carrot. To jak to bedzie w tym mercedesie? Oznaczenie DF i L jest napisane na obudowie alterbatora przy gniezdzie. Dodam ze woziłem go na stół do znajomego i podłączył tylko przewód do lampki, po rozpedzeniu alternatora lampaka na stole gasła ale amperomierz stał. jak zwiekszyłem obroty na ok 3000 to dalej nic dopiero kiedy zwolni do ok 1000...
Na twoim miejscu bym go rozkręcił i przeglądnął całego , jeżeli masz go już na stole. Rozkręć.
Witam, Jak można sprawdzić na stole , co dokładnie zepsuło się w alternatorze? Wygląda na to ,że nie ma ładowania, po odpaleniu silnika jest cały czas 11,9 -12 V gdy włączam światła i dodaje gazu to samo. Proszę o pomoc
Astra nie ma zadnego bezpiecznika. Jesli pasek jest ok sprawdz napiecie bezposrednio na alternatorze. Jak jest to samo wyjmij alternator i sprawdz go na stole czy laduje.
Alternator do sprawdzenia na stole.
dlaczego był wymieniony , ? Już tłumaczyłem wcześniej - spadek napięcia w momencie puszczenia gazu, objawiając się przygasaniem przednich lamp. Właśnie dlatego, został założony drugi i nadal to samo. Jeżeli chodzi o sprawność alternatora, na stole wszystko jest książkowe (idealne). Właśnie chcę założyć altka ze sprzęgłem, aby wyeliminować problem hamowania...
żarówki od kontrolki nie zmieniałem.jest takie wyjście dfm do komputera silnika.czy jest taka możliwość że jest tam coś nie tak.kiedyś sprawdzałem taki alternator na stole bez podpinania tego wyjścia i normalnie ładował.no ale kto wie?a może jest to problem ze słabą masą,lub kablem który idzie do kontrolki?
Nawet jeśli Alternator jest wzbudzany przez ECU to na goło na stole wystarczy żarówka .
Trza było tak od razu Tam masz alternator jak na stole i nie rób paniki poradzisz sobie i regulator na wierzchu Jeśli Bosch
Witam. Mam mały problem z w/w alternatorem. Otóż auto przyjechało z brakiem ładowania, dwa miesiące wcześniej był założony nowy alternator (zamiennik). Alternator na stole ładuje, a w aucie już nie. Dziwne jest w tym wszystkim to, że kiedy alternator zaczyna się wzbudzać i kontrolka gaśnie, (ma wtedy 600 obr/min) alternator pobiera 3A na B+. Przy dalszym...
Przecież to oryginalny regulator który był razem z alternatorem. Do tego teraz założyłem stary działający polski Elmot i reaguje tak samo. Na stole również reaguje tak samo. To jaki mam kupić który jest "dobry" ?
sprawdzić alternator stole sprawdzi alternator stole webasto stole
tuleja głowicy bosch agregat prądotwórczy mikrofon czyszczenie telefonie
Custom ROM dla tabletu QSmart TB-707 - dostępność i ryzyko Simson bierze lewe powietrze po wymianie gaźnika i simeringów