Coś ściemiasz. Z dynama o numerze 129150-77202 Wychodzą do kostki 2 przewody. https://www.google.com/search?q=129150-7...
Witam W capku masz + na mase wiec po 1 zamień bieguny po 2 zacisk 30 to ładowanie polaczgo przewodem przynajmniej 6 kwadrat z + na rozruszniku po 3 teraz wzbudzenie mozesz to zrobić na 2 sposoby 3.1 wtkorzystaj regulator z poldka --taka duza puszka zasil ja na 15 z + przez stacyjke tak zeby dostawala napiecie po włozeniu kluczyka drugi zacisk 67 polacz...
Przy takim stanie instalacji, zrobiłbym nowy fragment do ładowania. Grubym przewodem łączysz alternator z plusem akumulatora, ideałem byłoby zastosowanie bezpiecznika 100A. Następnie cienkim przewodem, łączysz wyprowadzenie alternatora z żarówką kontrolki, drugi przewód od żaróweczki podłączasz do plusa pojawiającego się po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Kolego napisz to po ludzku bo pokazujesz alternator z wbudowanym regulatorem to po co chcesz zamontować regulator zewnętrzny.P
Wystarczyło poszukać na forum. Jest tego dużo a tu masz prosty rysunek jak najprościej podłączyć alternator z wbudowanym regulatorem : http://obrazki.elektroda.net/79_12794001...
Żaróweczkę od kontrolki, małej mocy.... nie wiem, ile ma, ale pewnie nie przekracza 2W
W alternatorze z wbudowanym regulatorem przeważnie masz dodatkowe wyprowadzenie, do którego połączasz ową kontrolkę. Jak nie masz wbudowanego regulatora to dokup jakiś, np do poldka, z niego jest wyprowadzenie do kontrolki.
Ten alternator jest z wbudowanym regulatorem . Gruba śruba na+ akumulatora a cieńsza na kontrolkę od ładowania. Masa jest w obudowie. Nie kombinuj inaczej.
regulator od malucha z tego co wyczytałem ma 20A, Chyba do prądnicy pr. stałego... Alternator ma 33A i może być ale chyba Relpol lub lepiej, jeśli się dostanie - Telpod 15TRa. czy alternator może chodzić(działać) bez podłączonych akumulatorów? To błąd krytyczny - absolutnie nie , a i byle żarówka też nie wystarczy. Muszą być przewidzianej mniej więcej...
Idź człowieku na byle szrot i poproś o alternator z wbudowanym regulatorem od poloneza za30zł takie cudo kupisz, a szczotki czy regulator diody czy coś innego dostaniesz byle gdzie,a zaoszczędzone pieniadze przeznacz na 3 kraty piwa
Podłączyłem alternator z wbudowanym regulatorem napięcia. Tylko mam taki problem ze nie gaśnie mi kontrolka ładowania wiecie może jak to dokładnie podłączyć trzeba pociągnąć jeszcze przewód minusowy z alternatora do kontrolki ?
Przy prądnicy w większości przypadków "plus" był na masie, więc trzeba będzie inaczej podłączyć akumulatory, tak aby na masie był minus. Dla rozrusznika obojętnie czy jest zasilany plusem czy minusem, to szeregowy silnik prądu stałego. Jeżeli to będzie alternator z wbudowanym regulatorem napięcia to żarówkę od ładowania podłączasz do wyprowadzenia na...
mam pytanie dotyczące rozrusznika c-360 3p gdy chce załączyć wciskam włącznik i automat tylko przesunie tą zębatke w rozruszniku ale nic sie nie kręci jak pare razy powciskam włącznik to tak za 30 40 razem załącze ciągnik co to może być??
Alternator z wbudowanym regulatorem, najprostsza opcja - jeden gruby kabel do baterii akumulatorów, jeden cienki do kontrolki. Jeżeli Twój alternator ma zewnętrzny regulator, to jest to trochę bardziej skomplikowane.
Witam, potrzebuję alternatora z wbudowanym regulatorem napięcia, najlepiej 24 v . Czy ktoś wie w jakich pojazdach takie występują? Moze być też 12v tylko zależy mi żeby był jak najwydajniejszy.
Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora wg instalacji z C330. Na schemacie jest prądnica i osobno regulator natomiast ja mam alternator z regulatorem. Mój mail : tomus5(at)onet.eu
http://www.terytorium126p.pl/forum/ladow... Masz tam wykresy charakterystyk prądnicy i alternatora. Wszystko zależy, jakie obciążenie planujesz, trzeba to policzyć. Resztę załatwi odpowiednia przekładnia, by nadać wybranemu generatorowi odpowiednią prędkość przy typowej pracy silnika. I pamiętaj, że zarówno prądnica, jak i alternator...
Witam Posiadam alternator z regulatorem zewnętrznym i chciałbym go wymienić na nowy alternator z regulatorem wbudowanym. Nie wiem tylko jak to podłączyć. W nowym alternatorze są 3 wyjścia : W , D+ , B+ .
Jaki Ford? Czy alternator jest z wbudowanym regulatorem? Czy jakoś nowocześniej? Czy wtyczkę odłączyłeś w czasie pracy? 20V może uszkodzić elektronikę samochodu. Mógł się spalić sterownik skrzyni.
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
A jaki masz alternator? Z wbudowanym czy zewnętrznym regulatorem napięcia?
A dlaczego kolega uparł się na taki alternator? Wystarczy dowolnego szrota z wbudowanym regulatorem- nawet od Poloneza chociaż czy nowy z C360 3 P za 200 zł.
dzięki wielkie okazało się że jednak mam alternator z wbudowanym regulatorem. był on podłączony najwidoczniej dodatkowo. przerobiłem całą instalację według schematu i wszystko gra.
potrzebuję informacji na temat alternatora wbudowanego w silnik Ruggerini RD 92,czy można do niego dopasować regulator napięcia, wychodzą z alternatora 3 kable- 2 żółtei 1 czerwony,
L kontrolka, + plus po zapłonie B+ akumulator
A nie lepiej to to w pizdu i dać jak Bozia przykazała alternator z wbudowanym reglerem? Tylko kontrolka i kabel do akku.
Na masie mam minusa.
a mam takie pytanie: czy lepiej zastosować alternator z wbudowanym regulatorem czy bez regulatora napięcia i wykorzystać do tego regulator napięcia który pracował z prądnicą??
2 grube to plus do akumulatora cieńki to lampka ładowania (jedna strona żarówki 5W podłączona do tego zacisku a druga pod + po stacyjce)
Chodziło to w miniładowarce do której nie ma żadnych instrukcji (nigdzie). Instalacje ktoś przerabiał i jest też wstawiony w kabinie regulator napięcia z fiata 125p Temat założyłem bo nie ma ładowania i chcę to jakoś doprowadzić do użytku. Dla czego piszesz żeby nowy alternator był z wbudowanym regulatorem?
To jest chiński alternator z wbudowanym regulatorem napięcia, zbudowany na wzór alternatora z malucha BIS/CC. Przewód od kontrolki (D+) podłączasz obok śruby akumulatora (B+). Trzeci zacisk (1) to wyjście fazy stojana — pozostawiasz niepodłączony. https://obrazki.elektroda.pl/4346236100_... Po zamontowaniu sprawdź czy pasek idzie...
Baterie mozna (a moze nawet trzeba?) ladowac z DC To, że z DC nie oznacza, że stałym prądem. Z jakiejś przyczyny produkuje się specjalizowane układy kontrolerów ładowania ogniw z wbudowanym optymalnym algorytmem ładowania/rozładowania.
Jak podłączyć alternator A-125 55k (alternator z wbudowanym regulatorem napięcia)?? Chodzi z grubsza o to że nie wiem jak podłączyć ten alternator z poloneza do Ursusa 330, Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł podrzucić schemat.
Jaki to alternator. Z wbudowanym regulatorem, z regulatorem takim jak w maluchu czy z regulatorem osobnym ijedna szczotka podpieta do masy?? W poscienad twoim jest link do zdjec. Na jednymz nich jet przedstawiony prosty opis ja zaadoptowc co takiego alternatora regulator od malucha. Alternator pracuje przy polaryzacji z MASA NA OBUDOWIE!! Musisz miec...
Cześć, mam problem z alternatorem i regulatorem napięcia od ciągnika iseki. Ciągnik posiada alternator 40A regulator o oznaczeniu rqb-2d4. od czego mógłby pasować alternator? zależało by mi na wbudowanym regulatorze bo takiego raczej już nie dostane.
czyli ten alternator nie ma wbudowanego regulatora?? a kontrolkę należy wpiać w szereg do obwodu??
Można przerobić instalację wyrzucając wiązkę od prądnicy, na następnie dołożyć przewód alternator-rozrusznik i przewód do kontrolki, o ile to jest alternator z wbudowanym regulatorem. Można i też wykorzystać istniejącą wiązkę od prądnicy do podłączenia alternatora, tylko że wówczas prąd ma dłuższą drogę przez przewód od stacyjki (tak jak w ciągnikach...
Witam! Również mam problem z ładowaniem w kamazie. Posiada on alternator z wbudowanym regulatorem( jak na zdjęciu http://osinskiartur.pl/index.php?page_id... Dochodzą do altka. 3 przewody. +, - i chodzi mi o ten trzeci przewód który jest na wsuwkę czy to jest wzbudzenie? Bo po zapłonie nie ma na nim żadnego pocencjału.
Masz alternator z wbudowanym regulatorem napięcia? Ma tylko 2 wyjścia do przewodów. Instalujesz nową instalacje gotową ze sklepu? Bo przewody mają inne kolory niż oryginalne. Masz schemat do tego? Na gilu maski od wewnętrznej strony tuż przy zawiasach była kostka do podziału oświetlenia. Żadnego dodatkowego przewodu tam nie było. Były dwa przewody z...
Witam.Nie mam przekonania co do tego czy mechanik który zakładał z powrotem alternator nie wbudował go krzywo /bo coś nie pasowało/?Jeżdze takim samym autem i nigdy coś takiego mnie nie spotkało
Ten alternator jest z wbudowanym regulatorem napięcia (na schemacie). Podaj model regulatora napięcia, masz mechaniczny czy nowszy elektroniczny?
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Witam Projekt praktyczny i ciekawy, zastanawiam się tylko w jakim celu budować regulator napięcia, skoro już w polonezach z 1993 roku montowano alternator z wbudowanym elektronicznym regulatorem napiecia. Może w USA jescze do tego nie doszli.
tia, dawno ale teraz jest wszystko skręcone bo i magazyn zajęty i deszcz pada. Jeszcze muszę się upewnić czy wszystko jest dobrze podłączone bo obecnie mam pod styk M niebieski kabel a pod styk R alternatora różowy/czerwony. Może dziś zdejmę jeszcze raz osłonę pod zegarami i zajrzę czy jest dobrze podłączone. Jeżeli będzie dobrze to kupię po prostu...
W tamtym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... temacie Kolega Petrol1 wstawił ładny rysunek, jak podpiąć alternator z wbudowanym regulatorem napięcia (czyli taki, jak we Fiatach).
Teraz już nie mam żadnego :( Miałem oryginalny alternator od t25a2 z 1990 roku z regulatorem wbudowanym. Teraz chcę(muszę) go czymś zastąpić.
Do ciągnika pasuje każdy,kwestia co się trafi,no i regulator do danego typu musi być.Nawet od opla zakładałem do ciągnika i chodzi jak należy,odpada problem regulatora bo ma wewnątrz ze szczotkami.Oprócz zamontowania alternatora dobrze byłoby nad nim założyć wygiętą osłonę z blachy,gdyż wystaje poza ciągnik i zbiera mnóstwo syfu-co skutkuje szybkim...
Witam zamierzam wymienić prądnice na alternator w ciągniku C 330. Po usunięciu prądnicy i wymianie na alternator co należy wyrzucić z instalacji i do czego podłączyć przewody z alternatora. Wiem o potrzebie zamiany biegunowości czyli należy podłączyć - na masę zmienić położenie akumulatorów. Jak podłączyć to wszystko żeby działało. Poniżej schemat instalacji...
Wystarczy zmienić biegunowość aku i wszystko będzie ok.Rozrusznik kręci normalnie. Ja tak zrobiłem i jest ok. Dałem alternator od poldka z wbudowanym regulatorem do trzydiestki.
Witam, w junaku mam zamontowany alternator od jakiegoś japońskiego samochodu z wbudowanym regulatorem. Czy gdy podłączę pod ten alternator akumulator 5Ah to nie będzie on przeładowywany? Czy ten wbudowany regulator będzie temu zapobiegał?
stare prądnice prądu stałego w większości były z+ na masę z małym wyjątkiem np maluch wszystkie alternatory mają - na masie Dodano po 7 montowałem kiedyś alternator od peugeota 405 do T25a z wbudowanym regulatorem przy alternatorze ,gruby przewód na + akumulatora a wsówka na kontrolkę i do dziś wszystko jest okej
Siemka:D Mam zamiar uruchomić Władka który stoi już sporo czasu. Problem polega na tym i ma on instalację w opłakanym stanie powyrywane kable i wgl. Zamierzałem kupić nową instalację jednak mam wątpliwości gdyż zakupiłem też już nowy alternator z wbudowanym regulatorem i nie wiem będzie dużo trzeba przerabiać aby go podłączyć.
Przeanalizowałem schemat i zasadę działania regulatora Я112Б w alternatorach z wbudowanym regulatorem. https://obrazki.elektroda.pl/2246501100_... Skomplikowali sobie układ robiąc pomiar napięcia na zacisku B+ alternatora, podczas gdy układ Boscha robi pomiar na diodach wzbudzenia (zacisk D+ napięcie zbliżone do napięcia akumulatora)....
Czyli by ten stół stworzyć potrzebuję obciążenia alternatora o różnych wartościach, napięcia stałego, regulowanego (stare typy alternatorów bez wbudowanego regulatora) 12/24 V do wzbudzenia i regulowanych obrotów - czy zakres od 750 - 2950 wystarczy? Wypowie się ktoś jakie muszę mniej więcej napięcie doprowadzić do silnika by uzyskać 750 albo 1000 obr/min....
fabrycznie byl regulator mechaniczny lata temu zmieniony na elektroniczny , teraz sprawdzilem i nowy alternator jest w 100% bez wbudowanego regulatora
Można to i tak określić, tyle tylko, że bez kontrolki ładowania, która wymusza przepływ prądu w granicach 80mA (żarówka w kontrolce 1,5W) ten alternator NIE ZADZIAŁA !!. Obwód kontrolki zasila elektronikę wbudowanego w alternator regulatora.
do czego go chcesz podlaczyc ? jaki alternator jesli z wbudowanym regulatorem to tak na obudowie masz minus na srubie M6 masz + czyli najprosciej do akumlatora. a na konektorku masz wzbudzenie czyli do zarowki a te z koleji do plusa i widzisz kiedy laduje
Witam kolegów. Mam taki oto problem: założyłem do mojego ciągnika alternator z wbudowanym regulatorem napięcia ( alternator bosch,, dla pewności wymieniłem regulator na nowy) poprzednio był altek 6 diodowy bez wbudowanego regulatora. Alternator podłączony jest poprzez żarówkę 12V/4W do gniazda nr 15 stacyjki. I teraz: przy wyłączonym silniku żaróweczka...
Stary alternator 9 diodowy od poloneza, z zewnętrznym regulatorem, miał jedną szczotkę na masie. Maluch miał na zasilaniu. Nowe alternatory poloneza, te z wbudowanym regulatorem, już też miały obie szczotki izolowane. Tak więc trzeba dobrze znać typ, by się wypowiadać.
Witam. Alternator od tica z wbudowanym regulatorem napięcia, są tam trzy wyjścia, jedno grube wkręcane i dwa wciskane L, IG. Jak to podłączyć, żeby ładowało mi aku?
archi25 mam nadzieje że zasilacz jest prądu stałego . Żaróweczka 5W zwykła a nie dioda świecąca . Zrobiłem specjalnie próbę , alternator+ silnik eklektyczny jako napęd . Minus zasilacza połączyłem z minusem akumulatora , plus zasilacza przez żarówkę do wzbudzania alternatora , plus alternatora do +akumulatora , minus alternatora do -akumulatora . Alternator...
Alternator 700 W ma wbudowany regulator napięcia. 400 W były dwa rodzaje: z wbudowanym regulatorem i z zewnętrznym regulatorem.
Bezpiecznik jest jeden, tylko od akumulatora, a światła są zasilane prądem przemiennym z alternatora. Prawdopodobnie masz 6-pinowy regulator napięcia z wbudowanym przerywaczem kierunkowskazów. Chyba że po staremu, regulator 3-pinowy i skrzynka bezpieczników z wbudowaną diodą prostowniczą do ładowania akumulatora. Możliwe że uległ uszkodzeniu i teraz...
Nie zawracaj sobie głowy z prądnicą, skombinuj najtańszy alternator z wbudowanym mostkiem, na szrocie samochodowym 20pln . Akumulatory na tym skorzystają i ty przy okazji. Prądnica od C-360 daje minus na masę. Nie wiem jaki masz rozrusznik. Jeśli dajesz z drugiej strony to masz plus na masę czyli tak jak w c-330. Rozrusznik jest wtedy z drugiej strony...
Witam W alternatorze powinien być regulator,jeżeli tyle ładuje ,może być uszkodzony.Alternator który współpracuje z regulatorem osobnym (nie wbudowanym)powinien mieć wyjście dodatkowo DF.
kup alternator od poloeza nowszego typu na złomie koszt od 50-100 zł ma już wbudowany regulator i spokojnie zastosujesz go do 30-tki
wymianę alternatora na taki z wbudowanym regulatorem od opla omegi bo taki mam. Wymienić zawsze możesz . Po drugie zobacz czy w ogóle masz wzbudzenie na alternatorze.
Witam, mam problem z ładowaniem Zetor 12145 a mianowicie dałem do sprawdzenia alternator i wyszło, że jest dobry jest to wersja alternatora bez regulatora wbudowanego ma wejścia +, R, M. Regulator jest osobno więc kupiłem nowy. Wyjścia na regulatorze to 54, D+, DF i B- na końcu. Po wymianie nadal nie działa. Teraz tak pokaże jak to jest podłączone zaczynając...
Witam mam wielki problem . Posiadam fieste MK1 1979 rok prod. Pewnego dnia jadąc sobie droga zobaczyłem ze mam 16v ładowania . Wymieniłem regulator na napięcia i nic dalej wysokie . To jest alternator BOSCHA z wbudowanym regulatorem . Powiedzcie co to moze być . Co sprawdzić ? Moze jakieś sugestie pozdro
Czy dużo jest kombinacji przy zamianie prądnicy na standardowy, samochodowy alternator BOSCH-a z wbudowanym regulatorem napięcia w ciągniku rolniczym Ursus C-330? Które przewody z prądnicy i gdzie należy podłączyć do altermatora? Wiem tylko, że B+ alternatora to 12V (od akumulatora), a obudowa to (-) "masa". Gdzie należy podłączyć przewód od kontrolki...
Przy alternatorach na ogół jest minus na masę, a plus na rozruszniku. Tylko w ruskich jest odwrotnie. Też kwestia, że jak była wcześniej prądnica to trzeba odłączyć od niej regulator. Do jednego styku regulatora, podajże z oznaczeniem 16 są podłączone dwa kable, które należy połączyć i np. zaizolować, reszta jest niepotrzebna. Standardowo na alternatorze...
W miejsce oryginalnego alternatora trudno dopasować coś zamiennego, pasującego mechanicznie. Dostępne są nowe alternatory produkcji Magneton, z wbudowanym regulatorem. Kiedyś oglądałem w sklepie, konstrukcyjnie kopia Boscha (złącze na 3-pinową kostkę). Tylko minusem jest jego cena. Ewentualnie alternator z nowszej serii 3320-7320, które były już wykonane...
Ty masz chyba T25A z początku lat '80. Alternator ktoś wymieniał na nowszy model. Fabrycznie tam był alternator który współpracował z tymi dwoma modułami pod deską rozdzielczą — jeden to regulator napięcia, a drugi to przekaźnik kontrolki ładowania. Obecny alternator ma wbudowany regulator napięcia i te dwa moduły w zasadzie nie są potrzebne. Konieczne...
Ja także nie polecam tego zakładać. Lepiej poszukać alternatora (nie prądnicy prądu stałego) np z wbudowanym regulatorem i połączeń mniej i chociaż będzie ładować.
Na wolnych obrotach Kolega nic nie zrobi; tak samo TEORETYCZNIE nie da się podciągnąć napięcia typowego alternatora z wbudowanym regulatorem. Istnieje jednak szansa by przynajmniej na wyższych obrotach doładowywał bardziej akumulator: po małych przeróbkach, dajemy regulator mechaniczny, dedykowany Bosch AD1/14 lub inny, np od starych Polonezów. W moich...
Witam ! Jeśli alternator ma wbudowany regulator sprawa podłączenia jest prosta obudowa musi mieć dobre połączenie z masą pojazdu jeśli akumulator ma plus na masę to trzeba dostosować do alternatora plus z do akumulatora ,w ciągnikach rozrusznika , oraz ze stacyjki przewód do regulatora z reguły przez żarówkę kontrolną .Styki muszą być czyste bo może...
Regulator znajduję się pod deską rozdzielczą.A tak właściwie w starych wersjach są dwa regulatory jeden od ładowania drugi po części też od ładowania pełni on także rolę blokady uruchomienia rozrusznika po zgaśnięciu czerwonej lampki od ładowania i jest w nim prostownik i w alternatorze.Podsumowując jeśli masz alternator z pięcioma wyprowadzeniami musisz...
Witam, mam problem z ładowaniem w U rsus C330, wygląda to tak. Alternator jest z wbudowanym regulatorem, na B+ daje przewód plusowy a na D+ przewód który idzie na lampkę i z lampki na stacyjkę. No i wtedy nie ma ładowania, a jak ominę lampkę i dam bezpośrednio przewód z D+ na stacyjkę to mam 13.90 V , może ktoś miał taki problem?
Witam. Śruba, najczęściej fi 6mm podłączamy pod + akumulatora. Wyjście z alternatora nr. 67 podłączamy do wejścia regulatora napięcia o numerze 67 za pomocą przewodu. Do drugiego wyjścia z regulatora nr. 15 powinien dopływać prąd w momencie włączenia zapłonu. Zacisk nieoznaczony(lub o numerze 85) to środek gwiazdy uzwojenia twornika, jest to przewód...
Do kolegi Błażeja -alternatory radzieckie gdy nie miały regulatora wbudowanego ,a wychodziła jedna końcówka to był to(+) ,natomiast dwie końcówki miały alternatory 24V z regulatorem montowanym osobno ,który był sterowany (-).
To jest alternator zetora, do modelów od 5211 do 7745. To stary typ bez regulatora napięcia. Nowe typy mają go już wbudowanego. Wiem bo wymieniałem alternator w zetorze 7745. Musisz podłączyć no wiadomo że + do plusa i - do masy, wiem jeszcze że w moim czerwony kabelek był od kontrolki, a czarny kabelek od regulatora. Tylko nie wiem jak to jest zrobione...
Golf 4 i pochodne miały Boscha 120 A z regulatorem wbudowanym, można je nabyć nawet za 50 PLN, tylko koło pasowe do zmiany bo tam były na pasek 6pk. Z doświadczenia z montażem alternatora w C360 jest problem z obrotami niestety te silniki pracują normalnie na obrotach około 1600 RPM a to są za małe obroty aby uzyskać nominalne prądy z alternatora. Czasem...
U mnie nie ma stabilizatora napięcia. Co to jest? W samochodzie cc 700 alternator ma wbudowany regulator napięcia, w związku z czym podłączasz go tak: B+ bezpośrednio do akumulatora, D+ przez kontrolkę ładowania, do zasilania po stacyjce. Masa pojazdu na obudowę alternatora. I ma działać. Jakie obroty uzyskujesz na alternatorze? Jaką masz przekładnię...
Witam, mam problem z alternatorem w samochodzie Nissan Patrol GR, posiadam oryginalny alternator mitshubishi w wbudowanym regulatorem. Objawy są takie: nie swieci kontrolka ładowania (przed i po zapłonie) oraz alternator cały czas pobiera prąd około 2,3A (przez noc rozładowało mi aku). Przy zapalonym samochodzie napiecie na zaciskach alternatora około...
Nie wiem czy wszystkie ale niektóre alternatory (te do diesli z wbudowanym regulatorem chyba) mają złącze z wyprowadzonym sygnałem obrotów. Wystarczy podpiąć odpowiedni obrotomierz.
Panowie jedna Prądnica nie chodzi. Wiec nastawiam się na alternator z wbudowanym regulatorem, od czego polecicie alternator??? Taki by tylko świeciły światła przednie i tyle. Też nie chcę montować http://obrazki.elektroda.pl/7856202100_1... akumulatora,(jeśli będzie potrzeby to kupie).. Szuka takie proste alternatora co mogę trzeba +...
Witam potrzebuje pomocy w podłączeniu instalacji w ciągniku władymiriec z oryginalnego alternatora na alternator oplowski z wbudowanym regulatorem napięcia. Wychodzą z niego 2 przewody jeden to pewnie zasilający + a drugi do kontrolki ładowania ale chcę mieć pewność jak to podłączyć zwłaszcza że z oryginalnego alternatora tych przewodów wychodzi cała...
W zależności od typu alternatora - 6 diodowy stosowany do lat dziewięćdziesiątych, czy 9 diodowy - nowszy, często z wbudowanym regulatorem napięcia. Dla starego 6 - diodowego trzeba zastosować przekaźnik rozwierny. Dla 9 diodowego łączysz +15 stacyjka - kontrolka - D+ alternatora. Zobacz posty (Tomasz Anikin) był temat przerabiany.
12,15V pod obciążeniem tylko radiem - akku nie doładowany .. albo zdechnięty. 13,7V na wolnych obrotach pod obciążeniem jest wartością krytyczną, wzrasta po dodaniu gazu czy nie? jeśli nie to jednak ładowanie nie jest dobre . Zresztą nawet bez obciążenia owe 14,0 już jest lekko zastanawiające, może masy skorodowane itd. Kolejna sprawa, między prawdą...
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatorów w dźwigu Liaz. Alternator jest nowy starego typu (bez wbudowanego regulatora) na alternatorze są oznaczenia: M - podłączone jest tam wzbudzenie B+ - plus stały z akumulatora Jeszcze są tam dwa wyjścia, oznaczeń nie pamiętam: - podłączony jest regulator - podłączony jest plus + z stacyjki Problem polega na...
Niestety nie posiadam tego alternatora i ciężko mi cokolwiek znaleźć na jego temat. Mogę podać ewentualni numer A0121549802 wzięty z jednej z aukcji. Ja chcę go dopiero kupić, ale w internecie żadnych informacji o nim. Wcześniej czytałem o alternatorach z regulatorem wbudowanym i nie wymagających zewnętrznego sterowania, jednak te nowsze potrzebują...
Tylko chciałbym odrazu z alternatorem ma wbudowany regulator
Nie powinno być problemów ładować z alternatora czy innego źródła jak tylko skonfiguruje się odpowiednio BMS. A jak się ma aku z wbudowanym fabrycznie BMSem, np. taki jak na obrazku, to co można zrobić ? https://obrazki.elektroda.pl/1472083500_... To jest pierwszy aku LFP o akceptowalnej dla mnie cenie (90Ah za 600 zł). Nawet jakby...
Witam, nie chcę zakładać kolejnego tematu dlatego zapytam w tym. Przymierzam się do kupna alternatora do C-330M z regulatorem wbudowanym. Prosiłbym o doradzenie, który wybrać z dwóch poniższych (oba mają 70A): Alternator Lucas - https://allegro.pl/oferta/alternator-urs... (czytałem, że są dość delikatne?) Alternator ?? -...
No dobra widze Panowie ze kazdy ma swoja teorie na ten temat a generalnie chcialem uslyszc cos od kogos kto zrobil to juz w praktyce. Ja rowniez sie dowiadywalem w sprawie ECU i wyglada na to ze regulator jest zintegrowany z kompem, ( nie nie moge teraz tego potwierdzic ) chodz nieukrywam ze zastanawia mnie mozliwosc zakupu na allegro samego regulatora????...
Mam jeszcze pytanie na którym przewodzie przy alternatorze masz zasilanie stałe.Po przekroju i kolorze wygląda że powinno być na przewodzie czerwonym. Jezeli tak, to ten przewód powinien być podłączony w miejsce przewodu niebieskiego,czyli do zacisku B.Ten przewód niebieski powinien być na zacisku D.n z pewnością idzie do regulatora.Coś nie pasuje(moja...
Mam alternator od poloneza caro z wbudowanym regulatorem napiecia i chce go zalozyc do C-360 zamiast pradnicy. W ciagniku niestety jest pasek szerszy jak u poloneza. Skad mozna zalatwic takie kolo pasowe, zeby zalozyc na ten polonezoski alternator i zeby pasowalo do paska w ciagniku?
W tym wynalazku występowało kilka typów instalacji. Pierwsze modele miały alternator bez wbudowanego regulatora napięcia, regulator był wewnątrz za pedałem sprzęgła a obok niego specjalny przekaźnik odpowiedzialny za gaszenie lampki kontrolnej i sterowanie przekaźnikiem odcinającym rozrusznik podczas pracy silnika. Nowsze wersje mają regulator zamontowany...
Tak i nie zalezy w jakim aucie, zawsze nasz regulator albo wbudowany albo jako zewnęczne urządzenie. pozdrawiam Łukasz
Jeżeli posiadasz alternator z regulatorem wbudowanym to bez drobnych przeróbek nie przejdzie. Ile przewodów dochodzi do alternatora? Jeden gruby od akumulatora i jeden cienki? jeśli tak to przeróbka jest prosta. Trzeba kupić alternator 9d i regulator elektroniczny też 9d. Regulator dokładnie przyśrubować do karoserii w pobliżu silnika. Obudowa regulatora...
wbudowanym zasobnikiem monitor wbudowanym tunerem kocioł wbudowanym zasobnikiem
ręczne sterowanie silników krokowych suszarka electrolux edh3897sde regulacja obroty silnika mazda
Husqvarna 562XP nie odpala po problemach z prowadnicą Kod błędu 23 w odkurzaczu Hoover - co oznacza?