Rozkręć alternator i dorób potrzebne wyjscie.
L= lamp, kontrolka ładowania, S=sense, informacja o napięciu ładowania, do + akumulatora. Śruby wiadomo B+ do aku, druga na obudowie to masa.
w alternatorach wyjscie na obrotomierz oznacza sie literą W
To jest typowy Lucas , pin 6/7 masz z fazy stojana impuls na obrotomierz, prąd przemienny. Aux to plus pod kondensator,można pominąć.
Tam masz na złączu: wyjscie na lampke , + po stacyjce i nie pamietam co jeszcze.. jw. fr
A Alternator ze zlomnicy to tez jakies wyjscie w kierunku PM. Dają za darmo alternatory na złomnicach? Poproszę pięć sztuk.
Witam Może ktoś mi pomoże? Mam T 25 ze starym alternatorem na 5 kabelków, wymieniłem alternator na nowy bodajże litewski za 220zł pasujący do t25 i posiada on dwa wyjscia !, jedno jest na fi 6 czyli plus a drugi fi5 no wlasnie, nie wiem ktory kabelek mam podlaczyc?. Probowalem w czasie pracy zwierac kazdy z pozostalych czterech kabli i obserwowalem...
Czy przypadkiem wyjscie DF to nie jest informacja dla sterownika o obciazeniu alternatora?
regulator musi być z wejsciem L-F a nie z L-W. wygladaja tak samo ale musi być wyjscie f na kompa
witam to jest zdjecie mojego alternatora ( samochod Seat toledo 1,9 D) i mam pytanie czy widac na tym zdjeciu czy jest wejscie "W" gdzie sie podlancza kabel do obrotomierza. czy poprostu w tym alternatorze jest takie wyjscie. Pozdrawiam
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Skąd wniosek że powinno być osobne wyjście na kontrolkę? Łączysz żarówkę 12V 2W szeregowo ze stacyjką do zacisku D+ i tyle.
bardzo podobny jest w huyndaiu Pony tylko ten ma chyba dodatkowe wyjscie wirnika do podlaczenia obrotomierza. Ten gruby bialy to wiadomo bezposrednio do akumlatora. styk L to kontrolka ladowania wpieta pomiedzy L a 12v po stacyjce styk S to prawdopodobnie napiecie odniesienia i podlacza sie typowo to do styku +12v po stacyjce Ale ostatnio mialem w rece...
Albo sie pomyliles w oznakowaniu alternatora albo byl juz wymieniany.Alternatory A-125 55k(55A),zaczeto montowac w Polonezach od modelu MR93,czyli od 1993 roku.W twoim autku powinien byc fabrycznie alternator o oznaczeniu A 124-14V-44A.Ale to mozesz poznac po tym,jaki masz regulator napiecia.W 44A regulator byl osobno,a w 55 A jest przy alternatorze....
Zwykly 1.9d liczniki sa elektroniczne A zacisk W to jedno wyjscie z alternatora? Mozna jakies foto
Witam wszystkich. Napiszcie mi prosze jak podlaczyc alternator 12V razem z zewnetrznym regulatorem 12B. Zdjecia wyjsc alternatora i regulatora zalaczam na zdjeciach. Regulator ma wyjscia 15 i 67, alternator wyjsce na plus (z akumulatora) [nazywam to kabel zbierajacy gdyz tak kiedys slyszalem, ale ostatnio moderator "Błażej" wysmial mnie za takie nazewnictwo,...
Na podstawie rysunku to troche ciezko opisac. Musze miec to w reku, wtedy widac wszystko. Nie widze czy te punkty na ktorych mierzysz wyjscie to to samo co szczotki? Najwygodniej podlaczyc sie do szczotek i sprawe wyjscia masz z glowy. Jesli chodzi o wejscie reg. to z alternatora jest tylko wyjscie (przewaznie to taki styk-pazurek) i tam podlaczasz...
Wyjscie jest proste nawet banalne nie wart pisania, ale cóż napisze. Pomierz prąd pobierany przez podgrzewacz i prąd produkowany przez alternator. Jeśli będą w normie to po prostu za dużo włączasz odbiorników na postoju albo masz niewłąściwy alternator. Pomiar amperomierzem cęgowym DC.
jaki problem sprawdz wyjscie z alternatora sprawdz przewody jak ok to sprawdz akusa jak ok to wyciagnij alternator i daj do naprawy
koledzy a jak to podłączyć wyproadzić poprostu kabel na zewnątrz alternatora ? czy podpinać sie pod oryginalne wyjscie W w alternatorze ? Dodano po 2 p.s dodam że mam ten sam problem co kolega anaba255 i własnie nie wiem dokłanie skąd to wyprowadzić :/
Raczej do alternatora wyjścia z małych diod .
Po pewnym czasie na pewno bedzie kulal. Nic nie wskurasz jezeli alternator schodzi ponizej swoich nominalnych obrotow. Sam napisales, ze na wolnych obrotach nie laduje i zaswieca sie kontrolka. To znaczy, ze alternator nie moze pracowac juz na tych obrotach. Jedyne wyjscie to niedopuszczanie do zejscie ponizej pewnych obrotow silnika. Jak juz pisalem...
To RB-1 rozbebeszone to nie regulator tylko przekaźnik kontrolki ładowania i automat blokujący włączenie rozrusznika kiedy motor już pracuje dlatego na tych dwóch kablach masz 23V bo to jest prąd przemienny pociągnięty z uzwojenia twornika altka czyli nie wyprostowany i nigdzie go nie podłączaj bo coś tam piszesz o zacisk 2 . A to z przodu na serwie...
Witam Koledzy, elektryk podłączył mi dodatkowy akumulator na pace busa, cel malo istotny, ogolnie instalacja wyglada nastepujaco: wyjscie z alternatora- bezpiecznik midi 50-przekaznik ( sygnal po zaplonie) -akumulator- masa do karuserii. I tutaj mam 2 pytania : czy tej instalacji nic nie brakuje? A drugie to czy alternator jest w stanie przeladowac...
U mnie wlasnie nie ma srubki z oznaczeniem W, jest tylko otwór w plastykowej obudowie. Po zdjęciu tej obudowy nie ma jednak miejsca do wpjecia przewodu wiec przylutowalem przewod w miejsce najblizsze temu otworowi. Pomiary czestotliwosci na tym przewodzie sa dobre, ale napiecie chyba zbyt male, moze poprostu zle podlaczylem w tym alternatorze? Szymtro...
wyjscie środka gwiazdy z alternatora,
OK. Dziękuje za pomoc.
54 to napięcie po włożeniu kluczyka, t- i b- to masa R to D+ L to DF
witam!! przeszukalem juz forum i nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi , otorz mam zegary z benzyny podlaczone do mojego diselka ( vw polo 86c2f) , jak wiadomo sygnal do obrotka w dieslu bierze sie z alternatora a w benzynie z cewki , mam problem poniewaz nie wiem jak dostosowac sygał z altka do tego obrotomierza , na wolnych obrotach obrotek pokazuje...
(at)LElectricfil Skoro na zasilaczu komputerowym pisze 300W to znaczy, że on ciągnie tyle gdy nie ma narzuconego takiego obciążenia? To samo z alternatorem Wydaje mi sie, iż pół kilowata mocy jest do ukręcenia, ale nie na dłuższą mete. Nie licze na to w każdym razie. Jestem niemalże pewien, iż 200W jest do uzyskania. W Niemczech (elektrownia atomowa)...
czuje ulge, ze wiem juz co to. jest tylko maly problem. Jestem laikiem i nie mam pojecia co oznacza "zwarta faza w stojanie". Czy mozna to jakos naprawic (wymienic). Czy to duze koszta?? Elektrit'cie czyli nie brac sie za lozyska?? Elektryk powiedzial, ze lozyska sa b. dobre wiec to nie to. P.S. a sorki juz doczytalem w poscie stalowki. Ale czy wymiana...
Witam! Chciałem sie dowiedzieć coś na temat alternatora bosch. Posiadam taki alternator i on ma wyjścia D+ B+ i samo wyjscie +. i moje pytanie dotyczy tego wyjścia +, do czego ono służy? Z góry dziękuje i pozdrawiam. Alternator ma oznaczenia K1->14V 55A 20 Przeniesiono z: Schematu/instrukcji...
Człowieku, weź zmierz napięcie na wyjściu alternatora i będzie wszystko wiadomo, czy podpięty przewód z akumulatora czy nie. Minęło pół dnia a Ty zaglądasz pod spód, bawisz się a wystarczy dosłownie jeden pomiar i wszystko będzie wiadomo.
13,4-15,2 to najczęściej spotykane napięcia na wyjściu z alternatora.
W to wyjscie na obrotomierz a D+ to kontrolka ładowania.
Jak podepniesz w ten sposób to zawsze tak będzie wskazywać. . Obrotomierz z diesla pracuje jako woltomierz i sygnał powinien być brany z alternatora z wyjścia W. W dieslu nie ma cewki zapłonowej! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
od czego służy ten środkowy kabel? To jest tak samo B+, oba czerwone przewody są podłączone do tego samego wyjścia.
witam odnosnie alternator.. mam problem którego nie potrafie sam rozwiązac,,,mam nadzieje że ktos mi z tym pomoże. mianowicie załozyłem do motocykla w którym kiedsy działała pradnica alternator od suzuki switfa (94r) wczoraj zrobiłem w motocyklu nowa instalacje i musz tera zpodłączyc w nią alternator.. alternator posiada jedno wyjscie na + (pod kabel...
regulator jest sprawny. To ja juz sam nie wiem, moze zle go testuje? podpinam wyjscie alternatora do plusa akumulatora i minus do masy i podpinam miernik. Pozniej krece wiertarka i jest caly czas 12V. Sprawdzilem jeszcze raz mostek - wszystkie 9 diod jest ok, szczotki tez sa ok - wirnik pokazuje 3,6om, uzwojenie ktore jest wokolo wirnika ma 3 wyjscua...
MAm takie moze dla kogos banalne pytanie, ale prosze mi to jakos lopatologicznie wytłumaczyc....--mam alternator z poloneza - z regulatorem na obudowie. Podpinam wyjscie to ze srubka na plus np przy rozruszniku -* to wszystko jasne. Drugie wyjscie mam tam kilka kabelkow - jeden idzie z regulatora i jest polaczony z wyjsiem alternatora tu wszystko ok...
Wystarczy zrobić, jak na schemacie. Ładowanie drugiego akumulatora pojawi się po uruchomieniu silnika. trzeba to troszkę jaśniej napisać: to nie jest "światło", tylko KONTROLKA ŁADOWANIA. Przekaźnik podpięty jest pod wyjscie "D+" alternatora i łączy po odpaleniu silnika, w chwili gdy ALTERNATOR ZACZYNA ŁADOWAĆ. Takie rozwiązanie stosują producenci...
Witam, Mam alternator na 24 V angielskiej firmy CAV typ AC 5824-2, możliwością obrotu obu kierunkach; alternator ma wyjścia: + - A F W komplecie jest regulator Cav typ 440A z wyjściami: - A WL F HI+ MED+ LO+ http://obrazki.elektroda.net/1_124821224... Prawdopodobnie powyższy sprzęt był stosowany w Land Roverach. Czy jest potrzebny przekaźnik...
Wtyczka na pompie z dwoma przewodami.
Witam Nawet nie wiem jak nazwać ów układ. Jak ktoś podpowie zmienię temat. Poszukuję kogoś kto potrafił by zrobic układ który były podłączony do alternatora wyjscie W - sygnał obrotomierza. I tak Układ miałby zadanie załączyć przekażnik po osiągnięciu przez alternator określonych obrotów, a po spadku obrotów poniżej określonego poziomu przekaznik miałby...
Domyślam się że chodzi o "motór". Najczęściej spotkałem się z rozwiązaniami typu alternator i czujnik położenia wału w jednej obudowie. U ciebie widzę że jest podobnie. Te trzy białe kable to wyjścia faz alternatora, pozostałe dwa (cieńsze) to właśnie czujnik wału.
Wyjscie ,,W'' w alternatorze jest podłaczone do jednego z trzech uzwojen stojana,(przed diodą postownika).Jest na nim napiecie przemienne.Wyjscie D+ jest podłączone do diod prostujących z trzech uzwojen stojana.Sam sobie odpowiedz czy trzykrotnie wiekszy prąd jest w stanie coś.uszkodzic. 407b jak dobrze pamietam idzie do licznika motogodzin i z tamtąd...
Pomiar z B+, i co to ma do znaczenia. Jakie masz to napięcie na wyjściu z alternatora ?
A masz napięcie na wyjściu alternatora w stosunku do tylnej obudowy ?
Alternator to A2 28V 2600obr/min rakie dane sa na tyle. Ma wejscie 10 (masa) 18 szczotki 19 wyjscie. Czy problem moze lezec np w przerwanym kablu wyjsciowym alternatora idacym do akunulatorow?
Skoro juz tak raz pobudziles i dzialalo to tak zrob. I nie rownolegle, ale szeregowo akumulatory musisz polaczyc. Z takimi pomiarami lepiej ni ekombinuj w srodku celi. Jak sie naladuje i bedzie dzialal to ok, jak sie nie uda to trudno. W razie w to napisze ci, ze u mnie juz 3 lata 360 chodzi jak szalona na akumulatorze 75Ah z opla Astry. To zwarcie...
Alternator nie ma wyjścia na kontrolkę ,lub przekaźnik kontrolki.Pozostaje woltomierz ,lub wskaźnik diodowy.Regulatory Jezpol nie polecam(parę razy się naciąłem na ich jakość),natomiast ten radziecki polecam.
Dziwne. Pompa wspomagania powinna miec 5 rowkow (pasek K5-881) a alternator 4 (pasek K4-860). Tak jest we wszystkich TU5 (Xsara, 306 itp). Co do przkaznika, jesli masz spadek napiecia juz na wyjsciu z alternatora, to problem jest w samym alternatorze (zly styk, przebita dioda ?). Wyjscie +D jest zasilane z mostka na 3-amperowych diodach. Cewka przekaznika...
Witam. Mam podobny problem. Mam VW LTII z 99r. w którym nie chodzi obrotomierz. Licznik sprawdzony na stole, chodzi. Sygnał jakiś jest na obrotomierz natomiast ani drgnie. Elektronik samochodowy twierdzi że sygnał płynie z alternatora. Natomiast w alternatorze mam tylko dwa PIN-y. Jeden diagnostyczy i jeden czujnik. Są wersje z drugą wtyczką na obrotomierz....
To że z alternatora z wyjścia W idzie tylko 7 V to normalne bo tu chodzi o częstotliwość a nie o napięcie. Dodano po 13 Sprawdziłem i jak odłącze kable od alter. obrotomierz działa ale jak zdejme od cz.położenia wału to już nie ale miga lampka świecy żarowej.
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
ja planuje zrobic taki patent : tez mam 124 2.0D ( 760tys km bez remontu silnika :D ) i niedawno padl mi alternator... mniejszym kosztem kupilem zregenerowany alternator od c-klas'y ( 200 zł, nie pamietam pojemnosci ) na benzynie. i łapy mocowania pasuja idealnie. w nim jest wyjscie na obrotomierz. a w zegarach wiadomo ... zegarek sie wyrzuci i wstawi...
Sześcio diodowy bez kontrolki będzie działał bo wzbudzenie dostaje przez regulator wyjście 67 natomiast kontrolka służy tylko jako informacja czy alternator ładuje ,do podłączenia kontrolki musi być przekaźnik zwarty ponieważ w momencie jak alternator zaczyna ładować to na wyjściu kontrolki pojawia się napięcie więc przekaźnik musi rozłączyć styki by...
Witam Auto posiadam od 10 lat przebieg jest duży w tym czasie alternator przeszedł remont wymiana pierścieni szczotek , regulatora (skończyły się szczotki ) oraz łożysk został tez sprawdzony. Regulator został założony taki prc za 20zł pracowało to tak parę lat ale ładowanie było na zimnym silniku 14,4 V a na rozgrzanym 14,15V mierzone na wyjściu alternatora...
Tak jak pisał kolega rylik91 zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i porównaj z tym na zaciskach akumulatora.
Naprawiać tego oryginalnego to raczej mi się nie opłaca. Wolę zamontować alternator z poloneza. Dodano po 5 A co do tych kabli to z pięciu wykorzystuje tylko 2 prądowy i wzbudzenie na szczotki a co z resztą? Chodzi mi przede wszystkim o te dwa od pradu zmiennego czy nie muszę ich nigdzie podpinać?
Zważ tylko, bo z reguły nie uruchamia się alternatora beż obciążenia na wyjściu choćby żarówką bo jego regulator może nie wytrzymać.
Czy too co sprawdzasz to nie jest wyjscie napiecia "PO" sygnale D+ , a sam blad dotyczy sygnalu D+ z alternatora , linia 59000? Wiec jezeli chcesz pozbyc sie bledu to sprawdzaj alternator i dojscie D+ do ZBR pin M/4 ,ktore nie moze byc obciazone ....jest tam maly prad .
To masz alternator do T-25 Dodano po 24 Sprawdź czy jak od łączysz przewód od kontrolki przy alternatorze , to kontrolka nadal świeci.Jeżeli tak, to może być zwarty przewód na masę i w ten sposób alternator się nie wzbudzi.
Dlaczego prąd wzbudzenia zmienia polaryzację wraz ze zmianą prędkości obrotowej? Nie zmienia polaryzacji, ale wartość. Jest tak po to, żeby na wyjściu alternatora utrzymać stałe napięcie. Jeśli wzbudzenie miało by stałą wartość, to obniżenie prędkości obrotowej spowodowałoby spadek napięcia, a podwyższenie spowodowałoby jego wzrost.
Następnie zostałaby połączona ona z alternatorem chyba bezpośrednio Min przekładnia 50:1 ale co to ruszy i jakie wiatry muszą panować by z tego korzystać,jak chcesz alternator. Jedynym wyjściem do takiej turbiny jest silnik krokowy wykorzystany jak prądnica.
Ewidentnie zapalają sie długie ale nie pala sie one pełną moca tylko "na żółto". Przynajmniej tyle przypominam sobie z tego co widziałem osobiscie. To był chyba taki sam 93 albo 94 rocznik. Nie ma zadnej kontrolki tego, poswietlenie wnętrza też sie wtedy nie zapala. Zaobserwowałem jeszcze powolne zapalanie sie tych świateł po załączeniu. Nie pamietam...
obrotmierz w dizlu ?? po co ?? przeciez slychac silnik !! ale jak koniecznie chcesz wiedziec ;) obrotmierz bierze syglanl z alternatora - tam powinno byc specjalne wyjscie - jak niema - to lipa ;( pozatym do zegarow niebardzo dopasujesz cos oryginalengo - zegary w C15 sa jak w starym AX - a ten nie byl produkowany z dieslem ;( wiec jakas rzezba tylko...
Obwód wzbudzenia, czyli magneśnica, czyli podajesz napięcie na szczotki. Jeśli nie poprzez regulator, to poprzez żarówkę 5W/12v. Wtedy podczas kręcenia alternatorem na wyjściach dostaniesz napięcie proporcjonalne do obrotów. Brak regulatora nie ograniczy wzbudzenia! I jeśli między D, a + zasilania magneśnicy podłączysz żarówkę, to wtedy zgaśnie ona...
Pozyteczne informacje powyzej :). A czy nie zaobserwujemy wadliwej diody na oscyloskopie ,podlaczajac go na zwykle wyjscie B+ podczas pracy silnika ?... bez rozbierania alternatora ?
Czerwony to obrotomierz jak nie masz w alternatorze wyjścia to wyprowadź z jednej fazy stojana.P
A co w przypadku malucha? W nim od aku idzie przewod do rozrusznika gruby + i od niego do altka. Jedyne wyjscie to chyba pociagniecie bezposrednio od alternatora osobnego przewodu, niezaleznego od rozrusznika i zalozenie na nim amperomierza.
PICIA przedstawil ci to tak , ze chyba juz lepiej ni emozna :) Obrazek pierwsza klasa. Troche z praktyki: Od stacyjki na zarowke i z zarowki idzie kabelek do regulatora pradnicy, Ten kabelek bedzie ci potrzebny!!! Nie ucinaj go!! Odkrec go od regulatora pradnicy( to takie metalowe pudelko onok zbiornika paliwa po prawej stronie traktora) Jeden z zaciskow...
idac tropem migajacych swiateł to skoro nie sa sterowane przez driwery a elementy stykowe wyłacznika to moze przez nie jest przeciagana masa /zasilanie układu jeszcze jezeli jedyne co robisz po zgasnieciu to przekrecasz stacyjka zobacz wyjscie zacisku 15 w kostce moze jako element ruchomy stykowy zanika wyjscie
Szczotki pin 67 regulatora. Plastikowy terminal to zasilanie przekaznika kontrolki, jak pojawia sie ładowanie🔋⚡ wyjscie ze stojana. Na regulatorze masz miec zasilanie ma pin 15 po przrkreceniu stacyjki.
Tam nie ma żadnej inteligencji, alternator zwykłe wyjścia L i dfm . Umarł i tyle.
Ach ta Honda i te jej mieszanie w osprzęcie ;) Niby fabrycznie tam jest alternator 60A. Mniejsza o to, co do klimy... zazwyczaj samochody wyposażone w klimę mają mocniejsze alternatory, możesz pójść w tym kierunku, szukać czegoś Plug&Play i mieć 90A, jak mówisz, za 250zł. Albo znaleźć dużo mocniejszy alternator za tą samą cenę i poświęcić 50zł dla jakiegoś...
Witam. Jakiego rodzaju jest to alternator tzn. ile wyjść ma z tyłu. Jeżeli jest to alternator starego typu to może się okazać, że będzie problem z kupnem całego układu prostującego, który znajduje się koło pedału sprzęgła. Wiem z doświadczenia, że te alternatory są trudne do naprawy tak, że polecałbym założyć alternator od poloneza lub pf 125p, który...
Witam! posiadam audi 80 B3 1.6TD z '90r i mam nastepojacy problem: Jakies 4 tygodnie temu strzelil mi alternator. Zalozylem w jego miejsce alternator z VW T2 1.6D (wedlug autodaty ma te same parametry, a mialem akurat taki) i od tego czasu pojawil sie problem tzn gdy silnik sie zagrzeje zaczyna swiecic (na wolnych obrotach) kontrolka oleju wydajac przy...
wystarczy przekaznik jeden i dioda zebezpieczajaca. podpinamy sie pod wyjscie z alternatora i swiatla zapalaja sie po rozpoczeciu ladowania. a jak ktos chce trudniej to dodaje tyrystor zeby nie stracic swiatel gy padnie ladowanie (chociaz to moze byc zaleta bo bez ladowania lepiej wszystko wylaczyc i dojchac dalej niz swiecic i nie dojechac) Dodano...
przez co moze on przez okreslony czas ladowac z mniejszym napieciem w okolicach 13V. Przy okazji popracuj nad tą nieścisłością To jest zdanie z jednej ze stron: "Niektóre modele, japońskie (Nippondenso) alternatory z terminalem C (komputer - CPU Control) mogą ładować chwilowo (a czasem dłuższochwilowo ...) z dziwnie małym napięciem rzędu 12.8 - 13.1...
Lepszy alternator gdzie są 2 wyjścia D+ B+.
Na początek ściągnij z alternatora kabelek z wyjścia oznaczonego D+ i dotknij końcówką tego kabelka do masy (zapłon włączony). Jeśli w tym momencie zapali się kontrolka od ładowania, to masz problem z alternatorem. Coś w układzie wirnik, szczotki, regulator napięcia (najprawdopodobniej właśnie regulator) Jeśli kontrolka sie nie zapali, usterka w układzie...
Jak jest dużo miejsca pod maską i było by gdzie bezpiecznie upchać wzmacniacz to było by to najlepsze wyjscie - blisko akku i alternatora, ale takich rozwiązań się nie spotyka bo przewaznie nie ma gdzie upchać albo temperatura jest zbyt wysoka, więc najleiej drugi akku w bagażniku połączony porządnymi kablami (jak nagrubsze, nie ma co żałować) i do...
na 100% masz zegary od bezyniaka alternator jest orginalny od diesla bo w bezyniakach wyjscie w jest nie potrzebne i nie ma go zazwyczaj a zwlaszcza w audi musisz kobinowac zeby zrobic jakis uklad zmieniajacy czestotliwosc. przezutnik przez 4 i sprawa zalatwiona
Nie bardzo. Obrotomierz w dieslu dostaje impulsy z dodatkowego wyjścia z alternatora. Inny będzie współczynnik impulsy/obrót. Poszukaj oryginału, na pewnym portalu aukcyjnym bywa tego sporo. V.
Witam Wg mnie prawidłowy. Rozumiem że amplituda przebiegu to 10mV? Pozdrawiam
Wiem tylko do żarówki idzie tylko jeden kabel Więc szukaj tego drugiego, bo musi być tak jak napisał Zaz13. Jesli tam jest rzeczywiście tylko jeden przewód, to może tablica jest tak skonstruowana, że zasilanie kontrolek jest przez wspólną szynę w tablicy, ale to tylko domysły, bo nie znam tego ciągnika. To już musisz sam sprawdzić. Do żarówki ma dochodzić...
Nie, to nie jest akumulator. Regulator powinien zmniejszyć napięcie do ok 14.5V. Najpierw należy sprawdzić czy na diodach wzbudzenia jest takie samo napięcie jak na wyjściu alternatora. Jeżeli jest takie same to regulator należy wymienić. jeśli jest niższe to możliwe, że jest uszkodzona któraś z diód wzbudzenia. Jeżeli oczywiście alternator posiada...
do t-25A2 Czyli do wladmirca ale chodzi mi tylko zeby ktos opisal do czego podlaczyc te 3 sruby
Najciekawsze jest to, że zauważył to natychmiast bystrooki Freddy, ale został zbity z tropu, przez Kol. Jdubowski. , lecz później już nikt nie wracał do tej sprawy. No niezupełnie w #8 napisałem, aby zobaczył schemat alternatora :).
Witam! Jaki zastosowac kondensator do wzmacniacza 3000rms? albo jakies inne wyjscie? 2 akumulator raczej nie wchodzi w gre bo bym musial kupic 2, a alternator mam tylko 120ah a drogiego niechce zakladac! wzmak bedzie gral na maxa czyli 3000rms!! Aktualnie mam akumulator 96a i chyba cos kolo 800ah nie wiem dokladnie bo nalepka odpadla, no i alternator...
Witam. mam następujący problem który nie dotyczy auta a motocykla Honda Cb650. ktoś wymodził sobie ładowanie i na wzbudzenie puścił 14V prosto z instalacji... na szczęście nie zdążyła sie spalić.. lekko przypalić. w każdym razie brak ładowania , rozebrałem układ wyczyściłem powierzchnie styku szczotek wirnika i na probe przez żarówkę puściłem mu 14...
Te dwa dodatkowe, to smarowanie czyli musisz wejście jedno podpiąć pod magistralnie olejową a drugi wyjście oleju podłączona do skrzyni korbowodowej. Podłączenie tak jak turbiny.
Witam. Chciałbym zamontować w zamian za zepsutą prądnicę z pięcioma wyjściami (Г306И), alternator z dwoma wyjściami (typ46.3701). Czy jest to możliwe? Do czego służy wyprowadzenie o oznaczeniu Д?
Najwyrazniej masz problem z BSI lub z informacja z alternatora. Przewod 1087 z alternatora idzie przez PSF1 (BSM) (wejscie zlaczka czarna 2-pinowa, pin 2 - wyjscie zlaczka szara 16-pinowa, pin 2) do BSI na pin 11 zlaczki czarnej 40-pinowej. Sprawdz, czy dochodzi tam napiecie z alternatora (i czy z niego w ogole wychodzi, bo moze to regulator altka szwankuje).
61E-kontrolka 15-zasilanie po zapłonie.P
Alternator nie wytwarza pola elektromagnetycznego, no może jakieś szczątkowe, ale magnetyczne. Duży opór stawiany podczas kręcenia wirnikiem, świadczy o zwartch diodach, lub o zwartych zwojach uzwojenia stojana. Przy założeniu że niczego nie podłączamy na wyjścia "+" i "-".
Witam Musze zamontować jakis obrotomierz elektroniczny do ciągnika, alternator nie ma wyjscia pod obrotomierz. Jaki polecacie?
O ile dobrze kojarze to ten model ma alternator zewnetrzny, taki jak w autach, szczotkowy obcowzbudny. Co do zawyzonego napiecia moge dac ci pewien trop, mialem taki przypadek w pewnym motocyklu do ktorego zaadoptowalem taki alternator. Otoz do niego dochodza tylko dwa przewody, jeden to jest staly plus czyli wyjscie ladowania z alternatora, a drugi...
ten przewód wysokiego napięcia prowadzi właśnie do płytki PCB mógłbyś wrzucić jakieś foto tego fragmentu PCB? Jedyne co mi przychodzi na myśl na takie napięcie zmieniające się w zależości od obrotów silnika to, że przewód ten idzie od alternatora - jego dodatkowego wyjścia "W" No ale tak jest chyba tylko w samochodach typu diesel albo tkwię w błędzie...
wyjscie impulsowe optyczne wyjscie wyjscie remote
plastikowy zaślepka wzmacniacz antenowy uszkodzenia państwowa inspekcja
mikrofalówka iskrzy falownik wyłącznik różnicowy
Sonoff Basic – podłączenie zewnętrznego przycisku i podgląd stanu w aplikacji (Tasmota, ESPHome) Whirlpool FWDG 971682E WSV EU N – zgrzewany czy skręcany bęben, budowa zbiornika